Λίγες ημέρες μετά το «μπλόκο» στους ανεμβολίαστους με νέους περιορισμούς, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, εξήγγειλε νέα αυστηρότερα μέτρα που εισάγουν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό με ποινή προστίμου σε όλους τους πολίτες άνω των 60 ετών.