Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Ένας από τους προτεινόμενους προς αποχώρηση στο φετινό Survivor φαίνεται να έχει βλέψεις να εμπλακεί ενεργά με τα κοινά στην ερχόμενες εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση.
Ο Σπύρος Μαρτίκας, γνωστός Κερατσινιώτης φαρμακοποιός στο μήνυμα που έστειλε κατά την ομιλία του στο χθεσινό επεισόδιο τόνισε πως «Θέλω με πάθος να δυναμώσω τη φιλανθρωπική μου δράση στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας που λατρεύω και ζω και πραγματικά να μην πεινάσει άνθρωπος ποτέ και θα κάνω τα πάντα γι’ αυτό».
Δείτε ποiος είναι:
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σπύρος Μαρτίκας είναι γνωστός για την φιλανθρωπική του δράση στη περιοχή, ενώ και ο Δήμος Κερατσινίου έχει ξαναβγάλει δήμαρχο φαρμακοποιό…
Εαν τελικά φύγει και επιστρέψει πίσω, οι πληροφορίες μας λένε πως θα ξεκαθαρίσει πολύ σύντομα τις προθέσεις του!