Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δήμος Αχαρνών τίμησε για άλλη μια χρονιά τους πεσόντες κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974

Ο Δήμος Αχαρνών τίμησε για άλλη μια χρονιά τους πεσόντες κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974

Με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και τιμή προς τους ήρωες της Κυπριακής τραγωδίας, ο Δήμος Αχαρνών τίμησε και φέτος την πληγωμένη αλλά πάντα περήφανη πατρίδα μας, την Κύπρο.

Το πρωί της Κυριακής 20 Ιουλίου, τελέστηκε επιμνημόσυνη δέηση στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αχαρνών για τους πεσόντες της τουρκικής εισβολής του 1974, παρουσία μελών της Δημοτικής Αρχής, εκπροσώπων του Ελληνικού Κοινοβουλίου, ανώτερων στελεχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Ενόπλων Δυνάμεων. Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Ηρώων.

Με ιδιαίτερη τιμή, οι Αχαρνές υποδέχτηκαν για ακόμη μία χρονιά την Πρόξενο της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα,Χριστίνα-Στέλλα Ζίγκα, η οποία συμμετείχε στις εκδηλώσεις του Δήμου, συμβάλλοντας με την παρουσία της στη διατήρηση της ιστορικής συνέχειας και της εθνικής ενότητας.

Πενήντα ένα χρόνια έχουν περάσει από την τουρκική εισβολή στη Μεγαλόνησο, όμως η μνήμη παραμένει άσβεστη και η πληγή του Ελληνισμού ανοιχτή. Ο αγώνας για δικαίωση των θυμάτων, των οικογενειών που ξεριζώθηκαν, για απελευθέρωση, νομιμότητα και ειρήνη συνεχίζεται και δε θα σταματήσει ποτέ. Ο Δήμος Αχαρνών και οι πολίτες του διατρανώνουν ενωμένοι το διαχρονικό και αδιαπραγμάτευτο μήνυμα:«ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ».

520385574_1142282687931040_8902333267392793469_n_a99e1.jpg

520902230_1142282824597693_3408796991353682644_n_150d9.jpg

powered by social2s