Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στο ΣΚΑΪ είπε ότι μέχρι τέλος της χρονιάς θα έχουν μπει 6.000 υπολογιστές.
«Ο ΕΦΚΑ είναι ο κληρονόμος του ΙΚΑ του ΤΣΑΥ, του ΤΕΒΕ κοκ προβληματικών καταστάσεων» εξήγησε.
«Τρία είναι τα επίπεδα» συνέχισε. «Να τελειώνουμε με τις εκκρεμείς συντάξεις τα αναδρομικά κλπ. Από το φθινόπωρο θα έχουμε μια διαφορετική κατάσταση ορατή από τους πολίτες. 2ον το ζήτημα της εξυπηρέτησης, πάμε να την ενισχύσουμε με τεχνικά μέσα με την εγκατάσταση κομπιούτερ ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί επαγγελματικά και δεν θα καλύπτει μόνο τον ΕΦΚΑ, αλλά όλο το υπουργείο και θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι θα υπάρχει σύστημα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και όλα αυτά θα δημιουργήσουν μια νέα κατάσταση. Υπάρχει ένταξη ολοένα και περισσότερων δραστηριοτήτων στα ΚΕΠ και υπάρχει και το my EFKA Live που θα ξεκινήσει από Κυκλάδες – Δωδεκάνησα και θα μπορείς να επικοινωνείς ηλεκτρονικά με τις κεντρικές υπηρεσίες. Το 3ο μέτωπο πέραν της εξυπηρέτησης και των συντάξεων είναι η λειτουργία των υπαλλήλων».
«Έχω πει στη διοίκηση του ΕΦΚΑ», ξεκαθάρισε ο κ. Χατζηδάκης, ότι θα πρέπει να υπάρχει ένας υπάλληλος ανά μεγάλη υπηρεσία, ο οποίος θα είναι αποκλειστικά χρεωμένος στο να απαντά στα τηλέφωνα και να χειρίζεται όλες αυτές τις υποθέσεις.
«Είμαστε αποφασισμένοι να συγκρουστούμε με όλα τα κακώς κείμενα του ΕΦΚΑ, διότι είναι εξαιρετικά προβληματική κατάσταση μέσα στο δημόσιο, δε θέλω να δείχνω με το δάκτυλο, προφανώς υπάρχουν ευθύνες, το θέμα είναι να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα με σύστημα, με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, θέλουμε να το κάνουμε γιατί δε θέλουμε να βουλιάξουμε μαζί με το πρόβλημα» ανέφερε χαρακτηριστικά.