Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Πληθαίνουν οι φωνές για τη κάλυψη των θέσεων από άτομα που είναι κοντά στον Δήμαρχο, αλλά μακρυά από τα απαιτούμενα προσόντα που πρέπει να έχουν! Προϊστάμενοι "δια λογου" είναι η τακτική που ακολουθεί η Δημ. Αρχή, τα τελευταία χρόνια, για να έχει τον έλεγχο, κοινώς "υποτακτικούς"
Ποιος έχει την ευθύνη των διαδικασιών που πρέπει να κινηθούν; Ο Δήμαρχος, ο Γενικός, ο Διευθυντής προσωπικού; Όποιος και αν τον έχει, θα βρεθεί προ των ευθυνών του, πολλά τα παράπονα για άνιση μεταχείριση, αν συνυπολογιστει και η δικαιολογημενη απογοήτευση των δικαιούχων για την θέση, οι έριδες είναι δεδομένες και φυσικά το αποτέλεσμα είναι η μη αποτελεσματική εργασία.
Πόσο δύσκολο είναι να γίνονται σωστά τα πράγματα και η αντιμετώπιση των εργαζομένων; Πόσο δύσκολο είναι τελικά να σπάσεις "αυγά;" κατά πολλούς "απόστημα";;
Από ότι φαίνεται μάλλον πολύ δύσκολο, γιατί πολύ απλά, τα "γραμμάτια" είναι πολλά και ίσως η αποκεντρωμένη δικαιολογημέμα έχει στο στόχαστρο τον Δήμο Αχαρνών!! Κοντός ψαλμός....