Ραφήνας-Πικερμίου

Θεωρεί τον εαυτό της επιτυχημένο και ταυτόχρονα θύμα άδικης κριτικής για ευθύνες και αστοχίες που δεν της αναλογούν και ανήκουν σε άλλους. Γι' αυτό καμία δήλωση ή κριτική δεν πρόκειται να θέσει τέλος στα μεγαλεπήβολα σχέδια της, που όμως θα καταρρεύσουν σαν χάρτινος πύργος.
Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες, η Δέσποινα Γκικάκη, καθώς έχει καταφέρει – γιατί περί κατορθώματος πρόκειται – να την κατηγορούν για τους χειρισμούς της, στελέχη από την τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς και σημαντικά μέλη της κοινωνίας. Και μάλιστα επωνύμως και δημόσια.
Ο διορισμός της στην θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου, εταιρείας του δημοσίου τομέα, είχε προκαλέσει από την αρχή αντιδράσεις όχι τόσο για την ηλικίας της, όσο για την εμπειρία και το γνωστικό αντικείμενο των σπουδών και της προϋπηρεσίας της. Κοινώς την θεωρούσαν «άπειρη» για την θέση και ορισμένοι με μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο κλάδο «άσχετη».
Παρά τις σαφείς οδηγίες για την επιτάχυνση του εκσυγχρονισμού της εταιρείας και αλλά και τις φιλικές συμβουλές σε κρίσιμα ζητήματα, η ίδια, έλαβε σοβαρές αποφάσεις, αμφιβόλου λογικής και αποτελεσματικότητας. Μάλιστα ορισμένες από τις επιλογές της αποδείχτηκαν τουλάχιστον ατυχείς.
Θεωρείται ήδη «τελειωμένη», αφού είχε την υποστήριξη, τις ευκαιρίες, αλλά απέτυχε παταγωδώς στα πιο κρίσιμα ζητήματα, δημιούργησε αρνητική εικόνα στους πολίτες και ακόμα χειρότερα δεν ανέλαβε την ευθύνη και δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη για (ανθρώπινα) λάθη και αστοχίες αλλά αντιθέτως κατηγόρησε άλλα πρόσωπα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ένας σοβαρός και επιτυχημένος υπουργός, να αφήνει αιχμές, σε συζητήσεις, ποιος έχει και γιατί ευθύνες για το «μπάχαλο» των τελευταίων μηνών, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά το συγκεκριμένο πρόσωπο, αφού και ο ίδιος καταλαβαίνει πλέον ότι η διευθύνουσα, μόνο ζημιά του κάνει και τίποτα άλλο.
Αλλά τι να περιμένει κανείς από μια Διευθύνουσα Σύμβουλο που θεωρεί «πρόβλημα άλλων» την υποβάθμιση, της ποιότητας ζωής, χιλιάδων πολιτών και αναπόσπαστο «μέρος της δουλειάς» των εργαζομένων, που προσπαθούν να περισώσουν την κατάσταση;
Όπως φημολογείται μάλιστα φρόντισε να στείλει «μηνύματα» πως δεν την…αγγίζουν οι δηλώσεις περί παραιτήσεως για λόγους ευθιξίας και δεν είναι διατεθειμένη να υποβάλλει την παραίτησή της, για κανένα λόγο αφού κρίνει το έργο της επιτυχημένο.
Όπως μας φαίνεται δεν την αγγίζουν, τα e-mail με τις ερωτήσεις, που τις έχουμε στείλει και δεν απαντά, θεωρώντας τον οργανισμό τσιφλίκι της.
Τι να περιμένει όμως κάνεις, από την κα Δέσποινα Γκικάκη, η οποία σε λίγο καιρό θα έχει οδηγήσει τον οργανισμό στη χρεοκοπία.
Δεν βλέπουμε, όμως καμία αντίδραση, από τον πρόεδρο του οργανισμού, κ. Σπύρο Χρυσοφώτη, ο οποίος θα έπρεπε να έχει αναλάβει ήδη πρωτοβουλίες, γιατί αλλιώς τον βλέπουμε να πέφτει μαζί με την κα Γκικάκη, στα κρύα νερά του λιμανιού.
Στο Μέγαρο Μαξίμου και στο ΤΑΙΠΕΔ, άραγε έχουν ενημερωθεί για τις απόψεις και συμφωνούν μαζί της;

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου με αφορμή τα νέα μέτρα περιορισμού διάδοσης του COVID-19 από την κεντρική κυβέρνηση και σε συνέχεια των αποφάσεών του για τον περιορισμό στο απολύτως απαραίτητο της δια ζώσης επαφής, προκρίνοντας την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση ή όπου αυτή δεν μπορεί να καλύψει απόλυτα οιαδήποτε υπόθεση, ενημερώνει τους πολίτες ότι για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, η εξυπηρέτηση θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν κλεισμένου ραντεβού με την αρμόδια υπηρεσία μεχρι και τις 2/4/2021, για την αποφυγή φαινομένων συνωστισμού.
Συγκεκριμένα:
Στο Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού τα εξής :
1.Ραντεβού για έκδοση περί μη οφειλής ΤΑΠ (μεταβίβαση ακινήτου – γονική παροχή – σύσταση – πώληση)
2.Ραντεβού για άδεια ηλεκτροδότησης (με προθεσμία που ορίζεται από το ΔΕΔΔΗΕ)
3.Ραντεβού για νέα παροχή υδροδότησης
4.Ραντεβού για αίτηση επικαιροποίησης στοιχείων
5.Ραντεβού για αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς ύδρευσης
Οι υπηρεσίες που μπορούν να εξυπηρετούνται μόνο ηλεκτρονικά είναι:
1.Διόρθωση τετραγωνικών (χρέωση αναδρομικών)
2.Μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθών ομάδων
3.Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού
4.Ανανέωσης ένταξης των ευπαθών ομάδων στο κοινωνικό τιμολόγιο
5.Διακοπή υδροδότησης
6.Διενέργεια αυτοψίας λόγω αφανούς διαρροής
7.Ελέγχος σωστής λειτουργίας υδρομετρητή
8.Επανασύνδεση παροχής ύδρευσης
Ειδικότερα, για διόρθωση τετραγωνικών και μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθούς ομάδας τα αιτήματα απευθύνονται στις κάτωθι ηλεκτρονικές διευθύνσεις :
Οι υπόλοιπες αιτήσεις θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Χωρίς ραντεβού εξυπηρετούνται όσοι δημότες χρειάζονται Άδεια Ταφής και όσοι προσέρχονται για πληρωμή αποκομιδής κηπαίων, για πληρωμή οστεοθυρίδας ή οστεοφυλάκιου, για πληρωμή τέλους 0,5% (αφορά τα καταστήματα και πληρώνεται κάθε τρίμηνο), για πληρωμή έκδοση αδείας λειτουργίας καταστήματος, για πληρωμή έκδοσης οικοδομικής αδείας, για πληρωμή κλήσεων (ελεγχόμενης στάθμευσης, ΚΟΚ)


Ολοκληρώθηκε η διαδικασία διάθεσης του συνόλου του ποσού του Ερανικού Λογαριασμού του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου υπέρ των πληγέντων από την πυρκαγιά του Ιουλίου του 2018.
Στον Ερανικό Λογαριασμό κατατέθηκαν προς ανακούφιση των πληγέντων, από συμπολίτες μας, 1.041.261,92 Ευρώ.
Το ποσό αυτό διανεμήθηκε από την Επιτροπή Διαχείρισης του Ερανικού Λογαριασμού με απόλυτη διαφάνεια σε 1062 πυρόπληκτους δημότες και 23 πληγείσες επιχειρήσεις που συμπεριλήφθηκαν με αντικειμενικά κριτήρια στους σχετικούς καταλόγους του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου ,του Υπουργείου Υποδομών και του ΕΒΕΑ.
Οι αποφάσεις της Ερανικής Επιτροπής ,εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο Ραφήνας Πικερμίου και τον Περιφερειάρχη Αττικής και η διάθεση των χρημάτων ελέγχθηκε για το σύννομο της διαδικασίας από την Διεύθυνση Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής.
Ως Πρόεδρος της Επιτροπής θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη- Δημοτικούς Συμβούλους Κους ΜΩΡΟ, ΤΣΕΜΠΕΡΗ, ΠΑΛΠΑΤΖΗ και ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ,ο οποίος έτρεξε και το μηχανογραφικό κομμάτι της διαδικασίας, για την δημιουργική συνεργασία μας με αποτέλεσμα την στήριξη των πληγέντων συμπολιτών μας.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΦΑΝΤΗΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ


"Η δημόσια παρέμβασή μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με πανό που αναρτήθηκε, είχε ως αποκλειστικό σκοπό να κατευνάσει και όχι να οξύνει πνεύματα και καταστάσεις στην πόλης μας με ορατό κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα ανεξέλεγκτο πεδίο επικίνδυνων και διχαστικών αντιπαραθέσεων ή ρητορικής μίσους από κάθε κατεύθυνση.





"Πρώτο μας μέλημα να είμαστε πάντα δίπλα στους πολίτες, χωρίς γεωγραφικά όρια."

Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου για ακόμη μία χρονιά βρέθηκε ανάμεσα στις πόλεις από ολόκληρη την Ελλάδα που τιμήθηκε με ΔΥΟ βραβεία “BEST CITY AWARDS “ , για την πολιτική και τις “ειδικές δράσεις ενίσχυσης ασφάλειας σχολικών μονάδων Α’Βάθμιας και Β’Βαθμιας εκπαίδευσης σε περίοδο Covid-19 “, αλλά και για τις «Δράσεις αντιμετώπισης και μελέτες προστασίας δημοτών από έκτακτα περιστατικά».
Συγκεκριμένα , η λειτουργία και η πλήρης ανάπτυξη του συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης πολιτών GI – POLIS που βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στο Δήμο Ραφήνας Πικερμίου τιμήθηκε με το SILVER BEST CITY AWARD 2020 στον τομέα της έγκαιρης προειδοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών για έκτακτα γεγονότα.
Στη συγκεκριμένη (δωρεάν εφαρμογή) έχουν ήδη εγγραφεί πάνω από 2100 πολίτες και έχουν εκδοθεί 45 μηνύματα – ειδοποιήσεις στο διάστημα λειτουργίας της.
"Το σύνολο του σχεδιασμού και των δράσεων του Δήμου και των 2 σχολικών επιτροπών για την επιπλέον ασφάλεια του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας , στο πλαίσιο του περιορισμού της διασποράς του COVID – 19, με την τοποθέτηση των διαχωριστικών κατασκευών πλέξιγκλας σε όλα τα θρανία κάθε Δημοτικού σχολείου στα διοικητικά του όρια, της τοποθέτησης πυλών θερμομέτρησης σε κάθε Γυμνάσιο και Λύκειο , αλλά και η τοποθέτηση ειδικών μηχανημάτων απολύμανσης αέρα σε νηπιαγωγεία – παιδικούς σταθμούς και σε χώρους ανεπαρκούς αερισμού, βραβεύτηκαν με το BRONZE CITY AWARD 2020, επιβραβεύοντας σε πανελλαδικό επίπεδο το σχεδιασμό και την προσπάθεια όλων.
Οι τιμητικές αυτές βραβεύσεις, εκτός από υπερήφανους για την πανελλαδική επιβράβευση των δράσεων της Διοίκησης του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου για τους πολίτες του σε μια εξαιρετικά δύσκολη για όλους συγκυρία, αποτελούν τον οδηγό και τη δέσμευση προς τους συμπολίτες μας, για ακόμη περισσότερη δουλειά, πείσμα και σχέδιο για την πόλη που ονειρευόμαστε.
Όχι για τα βραβεία, αλλά για τους πολίτες, την κοινωνία, την πόλη, την οικογένειά μας δηλαδή.
Συνεχίζουμε."












"Σταθερά προσηλωμένοι στη νέα εποχή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές και μηδενισμού του ενεργειακού αποτυπώματος στις μεταφορές."



Το ανθρώπινο δυναμικό της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου και των συναρμόδιων Υπηρεσιών σε κάθε επίπεδο, επί 36 συνεχείς ώρες, καθ’ όλη τη διάρκεια των ακραίων καιρικών συνθηκών και των χιονοπτώσεων , έδωσε και πάλι στην πρώτη γραμμή με αυταπάρνηση μια ακόμη δύσκολη μάχη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανέκυπταν, με μοναδικό σκοπό την ασφάλεια των συμπολιτών μας.
Κράτησαν το κεντρικό οδικό δίκτυο ανοιχτό , την πρόσβαση στο Κέντρο Υγείας απρόσκοπτη, παρείχαν βοήθεια σε συμπολίτες μας που είχαν ανάγκη για ιατρικούς ή άλλους λόγους και συνεχίζουν τις παρεμβάσεις για την πλήρη αποκατάσταση και των περιφερειακών προβλημάτων σε όλη την έκταση του ορεινού Πικερμίου.
Οι δρόμοι και οι προσβάσεις στις περιοχές:
Ν. Βουτζά, Ν. Πόντου. Βγένα και Καλλιτεχνούπολη είναι αυτή τη στιγμή 100% προσβάσιμοι, ασφαλείς και λειτουργικοί.
Στην περιοχή της Διώνης (νότιο κομμάτι – ΑΟΟΑ) το αντίστοιχο ποσοστό αποκατάστασης φτάνει στο 90%
Στην ίδια περιοχή (Βόρειο κομμάτι – πρώην Αγ. Σπυρίδωνας) που έχει εκτενές χωμάτινο δίκτυο έχει αποδοθεί το 65%
Στην περιοχή του Ντραφίου το ποσοστό έχει υπερβεί και εκεί το 60%




" Η διακοπή της ομαλής ηλεκτροδότησης των αντλιοστασίων της ΕΥΔΑΠ λόγω των καιρικών φαινομένων δημιουργεί πρόβλημα στη δεξαμενή του Ντραφίου, με αποτέλεσμα την πιθανότητα μη ομαλής υδροδότησης του οικισμού.
Η βλάβη αποκαθίσταται από την ΕΥΔΑΠ
Μέχρι την οριστική αποκατάσταση των βλαβών του δικτύου , συνιστάται η περιορισμένη κατά το δυνατόν χρήση νερού.
Εκδόθηκε ήδη και σχετική ενημέρωση μέσω του συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης GI-POLIS."



