ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Συνέντευξη του Δημήτρη Παπαχρήστου, στο ERT NEWS: «Ερωτεύτηκα την προοπτική να φέρω αλλαγές που θα ωφελήσουν τον τόπο μου»
Featured

Συνέντευξη του Δημήτρη Παπαχρήστου, στο ERT NEWS: «Ερωτεύτηκα την προοπτική να φέρω αλλαγές που θα ωφελήσουν τον τόπο μου»

Δημήτρης Παπαχρήστου, δήμαρχος Σαρωνικού, στο ERT NEWS:

«Ερωτεύτηκα την προοπτική να φέρω αλλαγές που θα ωφελήσουν τον τόπο μου ».

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου στο Ertnews και στην εκπομπή Εν Δήμω, το Σάββατο 19/10. Ο κος. Παπαχρήστου απάντησε σε σειρά ερωτημάτων που έθεσαν οι δημοσιογράφοι, Τάσος Σαράντης και Μαρία Μαγκλάρα, ξεκινώντας από την αφετηρία της πολιτικής του διαδρομής και τους λόγους που τον ώθησαν να ασχοληθεί τόσο εντατικά με τα κοινά.

«Ερωτεύτηκα την τοπική αυτοδιοίκηση, ερωτεύτηκα την προοπτική να αποτελέσω κομμάτι μιας αλλαγής που θα μπορούσε να ωφελήσει τον τόπο μου», τόνισε ο Δ. Παπαχρήστου, τον οποίο οι παρουσιαστές υποδέχτηκαν με ιδιαίτερα θερμά λόγια, σημειώνοντας ότι στα 31 του χρόνια αποτελεί τον νεότερο δήμαρχο της χώρας.

Στη συνέχεια ο Δ. Παπαχρήστου αναφέρθηκε στην δημοτική του ομάδα και στο γεγονός ότι απαρτίζεται κατά 80% από νέους ανθρώπους σημειώνοντας: «Δεν μπορεί να γίνει αλλαγή με παλιό υλικό. Ήμουν σε έναν συνδυασμό που οι περισσότεροι δημοτικοί σύμβουλοι βρίσκονταν στην αυτοδιοίκηση για 20 χρόνια. Θεωρώ ότι σε αυτό το διάστημα ο άλλος έχει δώσει ό,τι είχε να δώσει. Γι’ αυτό, στα 2,5 χρόνια θητείας μου με την προηγούμενη δημοτική αρχή, αυτονομήθηκα και έκανα τη δική μου παράταξη».

Κατά τη συζήτηση τέθηκαν στο επίκεντρο τα μείζονα προβλήματα του δήμου όπως η καθαριότητα, η οδοποιία, η ύδρευση, η εξυπηρέτηση του πολίτη και οι παραλίες, με τον δήμαρχο Σαρωνικού να δίνει σαφείς απαντήσεις τόσο για την κατάσταση που βρήκε αναλαμβάνοντας τη δημαρχία, όσο και για την πορεία του δημοτικού έργου.

Ο Δημ. Παπαχρήστου μίλησε μεταξύ άλλων:

  • Για την εξυπηρέτηση του πολίτη και τον πενταψήφιο 15325: Φτιάξαμε ένα τηλεφωνικό κέντρο, έναν πενταψήφιο αριθμό, το 15325, το οποίο δέχεται όλα τα αιτήματα των πολιτών. Το κομβικό δεν είναι μόνο ότι φτιάξαμε το τηλεφωνικό κέντρο αλλά και ότι παρακολουθούμε στενά την πορεία των αιτημάτων μέχρι την τελική τους διεκπεραίωση. Προτρέπουμε τους δημότες μας να παίρνουν στον 5ψήφιο καθώς έτσι έχουμε ψηφιοποιημένη εποπτεία της πορείας των αιτημάτων τους και όταν βλέπουμε ότι υπάρχει καθυστέρηση παρεμβαίνουμε.

Ολόκληρη η συνέντευξη στους παρακάτω συνδέσμους:

https://www.youtube.com/watch?v=abBxzP3_lns (1)

https://www.youtube.com/watch?v=hWLRTmn9ZUs (2)

https://www.youtube.com/watch?v=_JxLIBKDcc8 (3)