Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο πρόεδρος που φίμωσε το Δημοτικό Συμβούλιο και έγινε το πιο βολικό δεκανίκι του δημάρχου.
Υπάρχουν πολιτικοί που εκπροσωπούν ιδέες.
Υπάρχουν πολιτικοί που εκπροσωπούν συμφέροντα.
Και υπάρχουν κι εκείνοι που δεν εκπροσωπούν τίποτα απολύτως, παρά μόνο την προσωπική τους επιβίωση.
Αυτοί δεν είναι πολιτικοί, είναι πολιτικά μορφώματα.
Και ο Θέμης Οικονόμου δεν είναι απλώς ένα τέτοιο παράδειγμα, είναι η πιο καθαρή, πιο ωμή εκδοχή του φαινομένου στον δήμο Αχαρνών.
Η παρουσία του στα αυτοδιοικητικά πράγματα δεν συνοδεύεται από όραμα, σχέδιο ή πολιτική συγκρότηση.
Συνοδεύεται από μια εμμονική προσκόλληση στην καρέκλα και από μια σχεδόν κυνική ικανότητα να γλιστρά από ρόλο σε ρόλο, ανάλογα με το ποιος κρατά την εξουσία.
Χθες φανατικός καταγγέλλων, σήμερα πιστός θεσμικός υπάλληλος, αύριο -αν χρειαστεί- σιωπηλός συνεταίρος.
Όχι από πολιτική ωριμότητα, αλλά από καθαρό ένστικτο αυτοσυντήρησης.
Μέχρι πρόσφατα, ο κ. Οικονόμου εμφανιζόταν σχεδόν καθημερινά στα μέσα ενημέρωσης ως αμείλικτος κατήγορος του σημερινού δημάρχου.
Με ύφος αυτόκλητου τιμητή, μοίραζε ευθύνες, καταγγελίες και ηθικά πιστοποιητικά. Ο δήμος δεν λειτουργούσε, η διοίκηση ήταν ανίκανη, τα πάντα ήταν λάθος.
Μέχρι τη στιγμή που ο ίδιος άνθρωπος που κατήγγελλε, του χάρισε την καρέκλα του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Και τότε ήρθε η απόλυτη αποκάλυψη του χαρακτήρα του.
Η φωνή σώπασε.
Οι καταγγελίες εξαφανίστηκαν.
Η οργή εξατμίστηκε.
Η «αγωνία για τον δήμο» κλειδώθηκε στο συρτάρι.
Όχι επειδή λύθηκαν τα προβλήματα, αλλά επειδή λύθηκε το προσωπικό πρόβλημα του Θέμη Οικονόμου.
Ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν λειτουργεί ως εγγυητής της δημοκρατικής διαδικασίας.
Λειτουργεί ως πολιτικός λογοκριτής. Ως διαχειριστής σιωπής. Το δόγμα είναι σαφές και αδιαπραγμάτευτο: «αποφασίζω και διατάσσω».
Οι ακροατές αντιμετωπίζονται ως ενόχληση.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι ως αριθμοί.
Η άποψη επιτρέπεται μόνο όταν δεν ενοχλεί.
Το Δημοτικό Συμβούλιο έχει μετατραπεί σε σκηνικό προειλημμένων αποφάσεων, με πρόεδρο όχι ρυθμιστή, αλλά κομματάρχη.
Έναν πρόεδρο που δεν σέβεται τον θεσμό γιατί δεν τον κατανοεί ως θεσμό, αλλά ως προέκταση της προσωπικής του ισχύος.
Και μέσα σε αυτό το απολύτως ελεγχόμενο περιβάλλον, έρχεται και η υπόθεση της παραχώρησης δημοτικού οικοπέδου στους Θρακομακεδόνες.
Ένα ζήτημα που, αντί να συζητηθεί ανοιχτά, με επιχειρήματα και διαφάνεια, εμφανίζεται να προωθείται με ασφυκτικές πολιτικές πιέσεις προς τον δήμαρχο Σπύρο Βρεττό. Σπουδή, επιμονή, βιασύνη. Όλα εκτός από δημόσιο διάλογο.
Γιατί τόση βιασύνη;
Γιατί τόση πίεση;
Και γιατί η πολιτική εξήγηση έπεται της διαδικασίας;
Όταν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου πιέζει για τη διάθεση δημοτικής περιουσίας και ταυτόχρονα φιμώνει κάθε αντίθετη φωνή, τότε δεν μιλάμε απλώς για κακή άσκηση καθηκόντων. Μιλάμε για θεσμική εκτροπή.
Και εδώ η ευθύνη του δημάρχου δεν κρύβεται. Ο Σπύρος Βρεττός δεν είναι παρατηρητής. Είναι πολιτικός προϊστάμενος. Και όταν ανέχεται έναν πρόεδρο που απαξιώνει το Δημοτικό Συμβούλιο, τότε δεν είναι ουδέτερος.
Είναι συνένοχος διά της σιωπής. Ο Θέμης Οικονόμου δεν λειτουργεί μόνος του. Λειτουργεί ως στενός συνεργάτης και χρήσιμο εργαλείο μιας διοίκησης που προτιμά τη σιωπή από τη σύγκρουση.
Ας θυμηθούμε όμως πολλά από το παρελθόν του κ. Θέμη Οικονόμου:
1.Ότι πρέπει να είχε λιώσει πάνω από 10 ζευγάρια για παπούτσια, κάνοντας τη διαδρομή Συγγρού-Πειραιώς και ξανά Συγγρού, αφού ανεβοκατέβαινε συνέχεια διεκδικώντας να είναι υποψήφιος βουλευτής, είτε με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, είτε με τη Νέα Δημοκρατία, είτε με το κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη. Ευτυχώς δεν τον πήρε κανένα από τα τρία κόμματα, γιατί μάλλον γνώριζαν καλύτερα τον χαρακτήρα του.
2.Είχε καταθέσει στεφάνι για τους Ανεξάρτητους Έλληνες σε εθνική επέτειο.
3.Το 2010 ήταν υποψήφιος δήμαρχος Αχαρνών, με τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας και πήρε ποσοστό 5,14% και 1.891 ψήφους, όταν η Νέα Δημοκρατία,πανελλαδικά είχε 34% και στο δήμο Αχαρνών(Μαζί με τους Θρακομακεδόνες) πάνω από 22%.

Θα απευθύνουμε όμως και κάποια ερωτήματα στον κ. Οικονόμου και από τη εφημερίδα, στα οποία δεν απαντάει εδώ και πολλούς μήνες, παρότι του τα έχουμε απευθύνει από το site Attica today.
1. Όταν ήσασταν δήμαρχος έψαχναν κάποιοι να βρουν κάποια ορφανά οικόπεδα που είχαν ξαφνικά εξαφανιστεί από το χάρτη( λέγοντας ότι Λεωφόρος Θρακομακεδόνων ήταν κλειστή), στα χαρτιά βέβαια, γιατί στην πραγματικότητα περνούσε το λεωφορείο.
2, Γιατί σταμάτησαν τη χρηματοδότηση του Δημαρχείου Θρακομακεδόνων οι εφοπλιστές(που ενώ έπρεπε να έχει φτάσει η κατασκευή γύρω στο 50% ήταν μόνο 37%)
3.Πώς πήρε το έργο της ύδρευσης ο τέταρτος μειοδότης;
4. Πόσο στοίχισε η δενδροφύτευση στην οδό Μακεδονίας κύριε πρόεδρε, γιατί κάποιοι μιλούν για 1.000.000 ευρώ.
5. Γιατί η πυροπροστασία στην οδό Μακεδονίας έμεινε στη μέση και δεν συνεχίστηκε;
6. Όταν φτιάξετε το συντριβάνι είναι αλήθεια ότι συζητάγατε με τον εργολάβο και σας άκουσε κάποιος να μιλάτε και του λέγατε για κάτι 15; Τώρα για τετραγωνικά μιλάγατε για πόσα μπεκ θα έχει το συντριβάνι, τα κυβικά νερού στο συντριβάνι; Τώρα τι ήταν αυτά τα 15 μόνο εσείς ξέρετε και ο εργολάβος.
7. Γιατί σας είχαν πιάσει μαύρες πλερέζες μετά τις δημοτικές εκλογές του 2014 που δεν καταφέρατε να εκλεγείτε δημοτικός σύμβουλος και μάλιστα αυτός που εκλέχθηκε αντί για σας, ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να σας συμβεί.
Το πρόβλημα, τελικά, δεν είναι μόνο το πολιτικό μόρφωμα.
Είναι η επιλογή να αναβαθμιστεί.
Να προστατευτεί.
Να χρησιμοποιηθεί.
Τέλος, οι δημότες Αχαρνών πρέπει να γνωρίζουν ποιοι υπονομεύουν τη δημοκρατία στον δήμο τους και ποιοι μπλοκάρουν ακόμα και την ελάχιστη πρόοδο.
Ο Θέμης Οικονόμου, με αλαζονεία και εμμονή στην καρέκλα, έχει μετατρέψει το Δημοτικό Συμβούλιο σε όργανο φίμωσης, επιβολής και προσωπικών συμφερόντων.
Και ο δήμαρχος Σπύρος Βρεττός, αντί να προστατεύει το θεσμό, παρακολουθεί, καλύπτει και συναινεί -προφανώς για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει-αφήνοντας τη θεσμική κατάρρευση να εξελίσσεται.
Οι πολίτες Αχαρνών δεν βλέπουν πια θεσμούς, βλέπουν ανθρώπους που τους χρησιμοποιούν ως λάφυρο και αφήνουν τη δημοκρατία να σαπίζει κάτω από προσωπικές φιλοδοξίες.
Υ.Γ Κύριε Οικονόμου πήρατε το μάθημά σας στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας, όπου δεν καταφέρατε να εκλεγείτε σύνεδρος , γιατί πήρατε 180 ψήφους σε 950 ψηφίσαντες. Οι ψηφοφόροι σας είπαν με τον τρόπο τους απλά να αποσυρθείτε και να πάτε σπίτι σας, γιατί ούτε για πρόεδρο στα ΚΑΠΗ δεν σας θέλουν.
Ο Δήμος Αχαρνών και η Διεύθυνση Πολιτισμού και Αθλητισμού διοργανώνουν μία ακόμη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στον κέντρο της πόλης.
Τις χριστουγεννιάτικες παραστάσεις τους πραγματοποίησαν το θεατρικό και το χορευτικό καλλιτεχνικό τμήμα του Δήμου Αχαρνών αλλά και το Δημοτικό Ωδείο «Μιχάλης Μενιδιάτης». Οι μαθητές για ακόμα μια χρονιά συμμετείχαν σε ένα πλούσιο πρόγραμμα που επιμελήθηκε η Διεύθυνση Πολιτισμού και Αθλητισμού και ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Μαντέλας, ξεδίπλωσαν το δημιουργικό ταλέντο τους και κέρδισαν το πιο ζεστό χειροκρότημα του κοινού.
Και αυτές τις γιορτές ο Δήμος Αχαρνών έχει φροντίσει για ένα πλούσιο εορταστικό πρόγραμμα. Με εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους, με μουσικές και τραγούδια, με παραστάσεις και συναυλίες το κλίμα των εορτών αγκαλιάζει όλους τους δημότες. Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Αθλητισμού σε συνεργασία με διευθύνσεις του Δήμου έχει προγραμματίσει να γεμίσει τα απογεύματά μας με χαρά και πολλά χαμόγελα.
Η Δημοτική βιβλιοθήκη Αχαρνών και Τα Χαμογελάκια, σας προσκαλούν το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου σε ένα Χριστουγεννιάτικο Εργαστήριο!
Το νέο, αναβαθμισμένο και ανακαινισμένο «πρόσωπο» των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών παρουσίασε το βράδυ της Δευτέρας ο Δήμος Αχαρνών, με επίκεντρο το κεντρικό ΚΕΠ της πόλης, όπου τελέστηκε και ο αγιασμός,παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη, του πρώην Υπουργού Εσωτερικών και βουλευτή Ανατολικής Αττικής, Στέλιου Πέτσα, του Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής Δημήτρη Δαμάσκου, Αντιδημάρχων, μελών της Δημοτικής Αρχής και των υπαλλήλων στα ΚΕΠ.
Δεχτήμαμε επώνυμη καταγγελία για παράνομη κοπή δένδρων στη γωνία των οδών Αγίας Άννης και Πλαστήρα, στις Αχαρνές.
Το περιστατικό το καταγγέλει δημότισσα, της οποίας τα στοιχεία έχουμε. Καταγγέλει υτον αντιδήμαρχο κ. Κώστα Δαμάσκο για παράνομη υλοτομία.
Σας παραθέτουμε αυτούσια την καταγγελία:
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ
πως την προηγούμενη εβδομάδα ο Αντιδήμαρχος κος Δαμάσκος Κωνσταντίνος μαζί με εργαζόμενους στο τμήμα του ήρθαν και έκοψαν τα δέντρα που υπήρχαν στη γωνία των οδών Αγίας Άννης και Πλαστήρα, τα οποία βρισκόντουσαν εκεί πάνω από 20 χρόνια.
Σε ερώτησή μας γιατί γίνεται αυτό, μας ενημέρωσε πως θα γίνει διάνοιξη του δρόμου με εντολή της κας Τούντα!
Τον ενημερώσαμε πως πρέπει να υπάρχει μελέτη και ότι το συγκεκριμένο τμήμα βρίσκεται στο σχέδιο που ΔΕΝ έχει γίνει η τελική του ανάρτηση και ΔΕΝ έχει ολοκληρωθεί η πράξη εφαρμογής. Ο ίδιος μας είπε πως έχει αναλάβει μελετητης για την περιοχή και μελετάει.
Για ποιο λόγο λοιπόν τόςη βιασύνη στο συγκεκριμένο τμήμα;;
Αντιδράσαμε και ζητήσαμε να έρθει η αστυνομία για να παρέμβει στις παρανομίες.
Κάλεσε στο τηλέφωνο την κα Τούντα μηχανικό της Τεχνικής Υπηρεσίας η οποία μας είπε πως είναι εκεί η ρυμοτομική γραμμή και ότι αυτή έχει δώσει την σχετική εντολή. Ρωτήσαμε γιατί δεν αλλάζουν όλη την Αγίας Άννης εφαρμόζοντας τη ρυμοτομική γραμμή και επεμβαίνουν ΜΟΝΟ στο πιο επικίνδυνο τμήμα και η απάντηση ήταν πως έτσι θα γίνει!!! Για να ΜΗΝ προβούμε σε μήνυση, ήρθε ο κος Γιώτης, ο κος Ντάσης και ο κος Γιαννακόπουλος και μας καθησύχασαν ότι θα γίνουν κράσπεδα και πεζοδρόμια και μετά θα πραγματοποιηθεί διάνοιξη.
Αντί αυτού χθες ήρθε κάποιο συνεργείο και ίσιωσε το σημείο και σήμερα ήρθε άλλο και έριξε πίσσα!!! Η διάνοιξη είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Όταν βγήκαμε και ρωτήσαμε που είναι τα κράσπεδα, μας απάντησαν ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΘΕΣΗ!!!
Το σημείο διανοίχτηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ , ένα σημείο που όπως πολύ καλά γνωρίζετε ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ γίνονται κόντρες και επικίνδυνα φρεναρίσματα και τουλάχιστον μία με δύο φορές το μήνα γίνονται ατυχήματα!!
Αντί να βελτιώσετε το επικίνδυνο σημείο και να κάνετε τη ζωή των κατοίκων ασφαλέστερη, εσείς ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ δημιουργήτε τόσο μεγαλύτερη επικινδυνότητα στο σημείο, όσο και αυξάνετε τις πιθανότητες για κάποιο θανατηφόρο τροχαίο!! Είναι αδιανόητο, χωρίς να έχει εφαρμοστεί η πράξη, να έχει γίνει κυκλοφοριακή μελέτη και το λιγότερο να έχετε τοποθετήσει κράσπεδα και πεζοδρόμια για την ασφαλή διέλευση των πεζών, με απίστευτη προχειρότητα να κάνετε περαιτέρω διαπλάτυνση του συγκεκριμένου επικίνδυνου σημείου! Ακόμα και την πίσσα που ρίξατε, βιαστικά, το κάνατε πάνω σε χώμα χωρίς καμία προετοιμασία. Εκτός και αν κάποιος ήθελε να εξυπηρετήσει προσωπικά του συμφέροντα!
Σας καθιστώ υπεύθυνους για οτιδήποτε συμβεί στο σημείο και ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΣΠΕΔΩΝ ΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ, πράγμα που τονίζω ΕΠΡΕΠΕ να έχει προηγηθεί. Πόσο δε μάλλον σε ένα σημείο που είναι δίπλα σε σχολείο, μεγάλης κυκλοφορίας αυτοκινήτων και πεζών! Και ακριβώς απέναντι υπάρχει στάση λεωφορείου ΧΩΡΙΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΚΡΑΣΠΕΔΟ.
Στο Πνευματικό Κέντρο Θρακομακεδόνων φιλοξενήθηκε, το πρωί της Δευτέρας 15 Δεκεμβρίου, η πρώτη από τις τρεις χριστουγεννιάτικες παραστάσεις του Τμήματος Αρχαιολογίας και Ιστορικής Έρευνας, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του 1ου Δημοτικού Σχολείου Θρακομακεδόνων.
Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 14 Δεκεμβρίου το άναμμα του πατροπαράδοτου καραβιού στη Δημοτική Κοινότητα Θρακομακεδόνων, σηματοδοτώντας την έναρξη των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο Βόρειο τμήμα του Δήμου.
Η Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Αχαρνών ανακοινώνει το πρόγραμμα αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων από τις 15 έως και τις 24 Δεκεμβρίου.
Το βράδυ του Σαββάτου (13/12) την τιμητική της έχει η κεντρική μας πλατεία. Άρωμα Χριστουγέννων στον «Μαγεμένο Πεζόδρομο» από τις 7 το απόγευμα.
Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός και η Διεύθυνση ΚΕΠ σας περιμένουν να γνωρίσετε από κοντά τις νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών , στο Κεντρικό ΚΕΠ επί της Αρχαίου Θεάτρου 35.