Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ναρκωτικά αξίας 5 εκατ. ευρώ κατάσχεσαν οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ

Η ποσότητα εντοπίστηκε από τελωνειακούς υπαλλήλους του Τμήματος Δίωξης Λαθρεμπορίου του Γ΄ Τελωνείου Εισαγωγής Πειραιά

Ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων μετά από έλεγχο, εντόπισαν και κατέσχεσαν 119 κιλά ναρκωτικών ουσιών.

Συγκεκριμένα, οι τελωνειακοί υπάλληλοι του Τμήματος Δίωξης Λαθρεμπορίου του Γ΄ Τελωνείου Εισαγωγής Πειραιά, μετά από ανάλυση κινδύνου, επέλεξαν για έλεγχο εμπορευματοκιβώτιο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό τον Πειραιά και δηλωμένο περιεχόμενο μπανάνες, λόγω αυξημένης πιθανότητας μεταφοράς ναρκωτικών ουσιών.

Κατά τον έλεγχο του εμπορευματοκιβωτίου με ακτίνες X-RAY εντοπίστηκε στον εσωτερικό χώρο του ψυγείου, εντός του τοιχώματος του μονωτικού υλικού της οροφής, ένδειξη πιθανής ύπαρξης οργανικού υλικού.

Ακολούθησε φυσικός έλεγχος από τους ελεγκτές του Γ΄ Τελωνείου, με τη συνδρομή σκύλου ανιχνευτή ναρκωτικών και αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής. Κατά τον έλεγχο εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν από το Γ’ Τελωνείο Εισαγωγής Πειραιά, εκατόν έξι (106) συσκευασίες που περιείχαν ναρκωτική ουσία, μεικτού βάρους περίπου εκατόν δεκαεννέα χιλιάδων και πεντακοσίων γραμμαρίων (119.500gr).

Η αξία της ποσότητας ναρκωτικών που κατασχέθηκε ανέρχεται στο ποσό των 5.019.000 ευρώ.

Η έρευνα είναι σε εξέλιξη και η προανάκριση διενεργείται από την Ελληνική Αστυνομία.

1674464734426
IMG_0614
IMG_0617
IMG_0637
IMG_0639

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Πέραμα: 59χρονος εργατοτεχνίτης τραυματίστηκε σε υπό επισκευή επιβατηγό πλοίο

Ο 59χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΟΛΠ και μεταφέρθηκε για εξετάσεις στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας.

Ένας 59χρονος εργατοτεχνίτης τραυματίστηκε στα κάτω άκρα, μετά από πτώση του εντός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου υπό επισκευή σε ναυπηγείο του Περάματος.

Ο 59χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΟΛΠ και μεταφέρθηκε για εξετάσεις στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας.

Πηγή:https://www.thetoc.gr/

powered by social2s

Θρίαμβος Τσιτσιπά σε ματς θρίλερ 4 ωρών - Στους 8 του αυστραλιανού Open

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς προκρίθηκε στα προημιτελικά του Australian Open-για 3η σερί χρονιά, αλλά και 4η στην καριέρα του

Πρόκριση-θρίλερ του Στέφανου Τσιτσιπά στη Μελβούρνη. Ο Έλληνας πρωταθλητής πραγματοποιώντας εντυπωσιακή εμφάνιση κυρίως στα δύο πρώτα σετ και παραμένοντας δυνατός στο τέλος, κέρδισε με 6-4,6-4, 3-6, 4-6, 6-3 τον Γιανίκ Σίνερ (ο οποίος επέστρεψε από 0-2) μετά από 4 ώρες(!) στη "Lod Laver Arena" και προκρίθηκε στα προημιτελικά του Australian Open-για 3η σερί χρονιά, αλλά και 4η στην καριέρα του,- χάνοντας για πρώτη φορά σετ-και μάλιστα δύο- σε αυτή τη διαδρομή του!

Εκεί -στους "8"- θα αντιμετωπίσει τον Τσέχο Γίρι Λεχέτσκα, ο οποίος μόλις στην 5η του συμμετοχή σε κυρίως ταμπλό Grand Slam, κέρδισε με 4-6,6-3, 7-6(2), 7-6(3) τον Φίλιξ Οζέρ Αλιασίμ.

O Tσιτσιπάς ξεκίνησε ιδανικά στο1ο σετ κάνοντας break στο πρώτο γκέιμ, κράτησε το σερβίς του και έκανε το 2-0, αλλά την ίδια απάντηση έδωσε και ο Ιταλός που στη συνέχεια αφού κράτησε σερβίς του, ισοφάρισε σε 4-4 με break. Άμεση ήταν η απάντηση του Τσιτσιπάς με-νέο- break, πριν κλείσει το πρώτο σετ στο σερβίς του με 6-4 μέσα σε 45 λεπτά.

O Έλληνας πρωταθλητής έκανε νωρίς στο 2ο σετ το break (2-1), αλλά άμεση ήταν η απάντηση του Ιταλού κάνοντας με break το 2-2. Στη συνέχεια , όπως και στο πρώτο σετ έτσι και σε αυτό ο Τσιτσιπάς έκανε -ξανά-break στο 9ο game (5-4) και έκλεισε το σετ (6-4) στο σερβίς του με εντυπωσιακό τρόπο (με ταχύτητα 198χλμ το τελευταίο), μέσα σε 46 λεπτά, αφού πρώτα είδε το Σίνερ να του ακυρώνει ένα σετ-πόιντ.

Στο 3ο σετ ήταν η σειρά του Σίνερ να μπει μπροστά (1-3) κάνοντας ένα κρίσιμο break, απέναντι στον Στέφανο Τσιτσιπά-που έδειξε κάποια σημάδια κούρασης- και να μείνει στο παιχνίδι . O Ιταλός πιο συγκεντρωμένος, λιγότερο φοβισμένος και πιο σταθερός στο σερβίς, διεύρυνε τη διαφορά στα game (1-4) πριν φτάσει στη νίκη -με άσο στο τελευταίο γκέιμ- με 6-3 και μειώσει σε 2-1 σετ, μέσα σε 56 λεπτά.

Ακολούθησε ένα "Toilet break", διάρκειας επτά λεπτών για τον Στέφανο Τσιτσιπά, με τον Ιταλό να μένει στο γήπεδο.

Ο Σίνερ μπήκε με ενισχυμένη ψυχολογία στο 4ο σετ , φτάνοντας σε ένα γρήγορο break (1-2), με τον Τσιτσιπά να εξακολουθεί πολλά λάθη και επίσης χωρίς τις δυνάμεις που χρειαζόταν. Πάντως κατάφερε σε ένα κρίσιμο σημείο να "αποκρούσει" του δύο γκέιμ-πόιντ του Ιταλού για να μειώσει σε 2-3, κρατώντας το σερβίς του και αποφεύγοντας ένα νέο break του Σίνερ. Όμως σε καθοριστικά σημεία έδειξε να χάνει την υπομονή, ψυχραιμία και την συγκέντρωσή του, χάνοντας τελικά με 6-4, μετά από 53 λεπτά σε αυτό το σετ. Έτσι έγινε το 2-2 (σε 3 ώρες και 20 λεπτά), με τον Ιταλό να ...επιστρέφει μετά τα δύο πρώτα χαμένα σετ, δίνοντας διαστάσεις θρίλερ στην αναμέτρηση.

Ο Τσιτσιπάς κέρδισε-στο σερβίς του- το πρώτο γκέιμ στο 5ο σετ, όπου οι δύο παίκτες οδηγήθηκαν για να λύσουν τις ...διαφορές τους. Ακολούθησαν...1-1, 2-1, 2-2 ( ο Τσιτσιπάς προηγήθηκε με 40-0 λόγω τριών λαθών του Σίνερ, αλλά δεν μπόρεσε να φτάσει στο break), 3-2.
Σε αυτό το καθαριστικό σημείο, ο Έλληνας πρωταθλητής, που μπήκε αποφασισμένος να φτάσει στην πρόκριση, μετά από πέντε χαμένα break points, κατάφερε το έκτο και προηγήθηκε με 4-2, διαμορφώνοντας ισχυρές προϋποθέσεις νίκης. Στη συνέχεια κράτησε το σερβίς του(5-2), όπως και ο Ιταλός (5-3), πριν φτάνει στη μεγάλη νίκη (6-3), σε ένα σετ που είχε διάρκεια 40 λεπτά.

Πηγή:https://www.thetoc.gr/

powered by social2s

«Παραλύουν» τα λιμάνια της χώρας στις 8 και 9 Φεβρουαρίου - 48ωρη πανελλαδική απεργία

Κύριο αίτημα των ναυτεργατών είναι η υπογραφή συμβάσεων εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς τους

Σε 48ωρη προειδοποιητική πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων στις 8 και 9 Φεβρουαρίου προχωρούν οι ναυτεργάτες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση τεσσάρων σωματείων, κύριο αίτημα είναι η υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις.

Ειδικότερα, σε κοινή ανακοίνωση τους τα ναυτεργατικά σωματεία Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, Πανελλήνια Ένωση Κατώτερων Πληρωμάτων Μηχανής Ε.Ν. «Ο Στέφενσων», Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Ε.Ν. αναφέρουν ότι η απόφαση ελήφθη στις 20 Ιανουαρίου στο Τακτικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ). Στο ίδιο συμβούλιο αποφασίστηκε και η έναρξη των διαδικασιών για την τροποποίηση του καταστατικού της ομοσπονδίας.

Επίσης, ανακοίνωση για την απεργία εξέδωσε και η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) από την οποία προκύπτει ότι υπέρ της απεργίας ψήφισαν οι 35 αντιπρόσωποι των σωματείων ΠΕΝΕΝ – ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ στο Τακτικό Συμβούλιο της ΠΝΟ, ενώ οι υπόλοιποι 33 απείχαν.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Ίλιον: Ελεύθερη η 15χρονη που κατηγορείται για συμμετοχή στον βιασμό του ανήλικου - "Δεν έχει ανάμιξη", λέει ο πατέρας της

Χωρίς όρους αφέθηκε ελεύθερη η 15χρονη που κατηγορείται για συμμετοχή στον βιασμό ανηλίκου στο Ίλιον.

Χωρίς περιοριστικούς όρους αφέθηκε ελεύθερη η 15χρονη η οποία εμπλέκεται στην υπόθεση του ομαδικού βιασμού συνομήλικού της στο Ίλιον, ενώ ο πατέρας της υποστηρίζει πως "η κόρη μου έχει διασυρθεί με απειλές και εκβιασμούς στα social media, έχει ουσιαστικά καταστραφεί".

Μετά την κατάθεση υπομνήματος στον εισαγγελέα και την ανακρίτρια για την υπόθεση στο Ίλιον με τον ομαδικό βιασμό του 15χρονου μαθητή, η ανήλικη αφέθηκε ελεύθερη χωρίς περιοριστικούς όρους.

Ο πατέρας της 15χρονης που κατηγορείται για συμμετοχή στον βιασμό του παιδιού μίλησε στο Star, λέγοντας, ανάμεσα σε άλλα, ότι "μπλέξαμε αδίκως σε αυτή την υπόθεση".

Υποστήριξε πως η κόρη του δεν έχει καμία ανάμιξη, δεν έχει δει το βίντεο, ούτε το σπίτι στο Ίλιον, προσθέτοντας πως "αν ήξερε κάτι θα είχε μιλήσει".

Παράλληλα αποκάλυψε όμως πως "η 15χρονη του έχει διασυρθεί με απειλές και εκβιασμούς στα social media, έχει ουσιαστικά καταστραφεί, δεν μπορεί να βγει από το σπίτι. Φοβάται, μία τραγική κατάσταση".

Παραδέχτηκε πάντως πως η κόρη του γνώριζε τον 15χρονο, σημειώνοντας ότι ήταν φίλοι, είχαν βγει κάποιες φορές και πως είναι γνωστοί από το Δημοτικό.

Πηγή:https://www.thetoc.gr/

powered by social2s

Ελ. Βενιζέλος: Τι λέει επιβάτης της πτήσης της Ryanair στο Newsbomb για τη... βόμβα

Επιβάτης του Boeing 737-800 της Ryanair περιέγραψε στο Newsbomb.gr όλα όσα έγιναν μετά την προσγείωση στο «Ελ. Βενιζέλος» - Δεν είχαν καταλάβει τίποτα κατά τη διάρκεια της πτήσης - Οι σημαντικές καθυστερήσεις από το αεροδρόμιο της Πολωνίας αλλά και κατά τη διάρκεια του εξονυχιστικού ελέγχου στο αεροδρόμιο

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Κυριακής 22 Ιανουαρίου στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν οι αρχές ενημερώθηκαν ότι το Boeing 737-800 της Ryanair με αριθμό πτήσης RYR6385 από το Κατόβιτσε Πολωνίας, έστειλε σήμα για πιθανό μηχανισμό βόμβας στο αεροσκάφος.

Το αεροπλάνο άλλαξε διαδρομή για προσγείωση και ερχόταν από τη θάλασσα για λόγους ασφαλείας, συνοδευόμενο στον αέρα από δύο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας. Στον αεροδιάδρομο του «Ελ. Βενιζέλος» προσγειώθηκε στις 19:40, όμως δεν σταμάτησε κοντά στις κτιριακές εγκαταστάσεις αλλά στο πιο απόμακρο σημείο του αεροδρομίου όπου εκεί το περίμεναν πυροσβεστικά μηχανήματα και οχήματα της Αστυνομίας και του αερολιμένα.

Μετά από διεξοδικό και χρονοβόρο έλεγχο περίπου δύο ωρών στο αεροσκάφος, στους επιβάτες και τις αποσκευές τους, υπήρξε λήξη συναγερμού.

Επιβάτης της πτήσης, ο Μιλτιαδης Λιναρδάτος, μίλησε στο Newsbomb.gr και περιέγραψε αναλυτικά τι συνέβη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αλλά και όλες τις λεπτομέρειες από την ώρα που προσγειώθηκαν μέχρι να βγουν από το αεροδρόμιο.

Επιβάτης-μάρτυρας: «Κανένας επιβάτης δεν είχε καταλάβει τίποτα»

«Κατά τη διάρκεια της πτήσης κανένας επιβάτης δεν είχε καταλάβει τίποτα. Αρχίσαμε να παραξενευόμαστε, ειδικά εγώ λόγω εμπειρίας, όταν κατά μήκος του αεροδιαδρόμου υπήρχαν πυροσβεστικά οχήματα. Αυτό δεν μου είχε ξανασυμβεί. Έπειτα από αυτό δεν μας πήγαν στον χώρο αποβίβασης, εκεί που σταματάνε τα αεροπλάνα. Μας πήγαν σε άλλη πίστα όπου εκεί περιμέναμε και άνοιξαν οι πόρτες.»

Όπως περιγράφει ο επιβάτης, δεν είχαν καταλάβει ότι έχει σημάνει συναγερμός αλλά το πληροφορήθηκαν κάποιοι όταν προσγειώθηκαν και έβγαλαν από τις κινητές τους συσκευές τη «Λειτουργία Πτήσης», άνοιξαν δεδομένα και είδαν μηνύματα από φίλους και συγγενείς για το εάν είναι καλά, ενώ παράλληλα διάβαζαν στο ίντερνετ για το τι συνέβαινε στο αεροσκάφος με το οποίο είχαν ταξιδέψει.

«Αφού προσγειώθηκε το αεροπλάνο, είχα δεδομένα και σήμα. Είδα μηνύματα από συγγενικά πρόσωπα. Με πήραν τηλέφωνο και με ενημέρωσαν τι είχε συμβεί. Με ρώτησε ο κουμπάρος μου εάν είδα τα F-16. Λέω δεν ξέρω, τίποτα. Διαβάσαμε μέσω ίντερνετ τι είχε συμβεί

Ryanair: Οι επιβάτες έμειναν μια ώρα μέσα στο αεροπλάνο μετά την προσγείωση

Ο κ. Λιναρδάτος ανέφερε ότι υπήρξαν πολλές αναμονές και καθυστερήσεις. Ενδεικτικό είναι ότι για λόγους που οι επιβάτες δεν γνωρίζουν το αεροπλάνο καθυστέρησε να αναχωρήσει δύο ώρες από το αεροδρόμιο στο Κατοβίτσε. Έτσι αντί να φθάσουν στις 15:30 έφτασαν στις 17:40. Εκτός αυτών αφού προσγειώθηκαν, έμειναν μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους για μία ώρα, ενώ μετά λόγω των εξονυχιστικών ελέγχους τόσο στους ίδιους όσο και στις αποσκευές τους, καθυστέρησαν ακόμα μια ώρα με αποτέλεσμα να βγουν από το αεροδρόμιο στις 19:30.

«Είχαμε αναμονή μια ώρα. Είχαν έρθει υπεύθυνοι του αεροδρομίου και μιλούσαν με τους πιλότους και τις αεροσυνοδούς. Ξεκίνησε η διαδικασία της εκκένωσης από πίσω προς τα εμπρός. Οι επιβάτες βγαίναμε 60-60 με όλες τις αποσκευές και τα πράγματά μας. Αφήναμε τις αποσκευές στη μέση του αεροδρομίου. Εκεί υπήρχαν αστυνομικοί με σκυλιά. Μας έβαζαν μέσα σε λεωφορείο, τα σκυλιά μύριζαν τις αποσκευές, το λεωφορείο μας μετέφερε δίπλα στις αποσκευές και τις παίρναμε.», ανέφερε αρχικά.

Η συνέχεια της διαδικασίας ελέγχου προέβλεπε τα εξής: «Μας πέρασαν από έλεγχο αποσκευών και μετά μας είχαν τοποθετήσει σε μια αίθουσα, προφανώς για να περάσουν όλες τις αποσκευές που υπήρχαν στο cargo. Αφού τελείωσε η διαδικασία μας άφησαν να φύγουμε από το αεροδρόμιο. Προσγειωθήκαμε στις 17:30 και βγήκαμε μετά τις 19:30», είπε χαρακτηριστικά ο επιβάτης της πτήσης.

«Κανένας δεν είχε πάρει μυρωδιά τι γίνεται» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λιναρδάτος αν και προφανώς οι πιλότοι γνώριζαν ενώ ήταν ενήμεροι και οι αεροσυνοδοί. Ωστόσο επειδή ο ίδιος έκανε συνέχεια τη διαδρομή από Πολωνία προς Ελλάδα σχολίασε με τον συνεπιβάτη του το γεγονός ότι επιστρέφουν από τη θάλασσα και όχι από τη στεριά. «Ήταν πάνω από τη θάλασσα συνέχεια», ανέφερε ο επιβάτης.

Όσον αφορά τον τρόπο που η εταιρεία χειρίστηκε την όλη κατάσταση, υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση. «Στο διαδίκτυο έγραφαν ότι έχει γίνει εκκένωση αλλά ήμασταν ακόμα όλοι μέσα», τόνισε.

Η καθυστέρηση όπως εξήγησε είχε ξεκινήσει από το πολωνικό αεροδρόμιο και συνεχίστηκε και λόγω της φάρσας με τη βόμβα με αποτέλεσμα οι επιβάτες περισσότερο να ταλαιπωρηθούν παρά να φοβηθούν

«Δεν φοβηθήκαμε. Υπήρξε απόλυτη ηρεμία μέσα στο αεροπλάνο. Απλώς ο κόσμος ήταν ταλαιπωρημένος και άρχισαν να διαμαρτύρονται από την καθυστέρηση της διαδικασίας», είπε στο τέλος ο κ. Λιναρδάτος.

Πηγη:https://www.newsbomb.gr/

powered by social2s

Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία με δόλο στον 50χρονο που σκότωσε τη σύζυγό του στη Νίκαια

Ο συζυγοκτόνος πήρε προθεσμία να απολογηθεί την Παρασκευή

Προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή το πρωί έλαβε από την εισαγγελία Πειραιά ο 50χρονος που κατηγορείται ότι στραγγάλισε την 54χρονη γυναίκα του, τα ξημερώματα της Κυριακής, στο σπίτι τους, στη Νίκαια. Εναντίον του απαγγέλθηκε η κατηγορία της ανθρωποκτονίας με δόλο σε ήρεμη ψυχική κατάσταση

Ο καθ΄ ομολογίαν δράστης, πήρε χθες το βράδυ εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου διακομίστηκε, λόγω επιληπτικής κρίσης που παρουσίασε, μετά τη σύλληψή του.

Υπενθυμίζεται ότι, λίγο μετά τις 05:00 της Κυριακής, ο 50χρονος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και σε κατάσταση μέθης είπε: «Ελάτε στο σπίτι μου, γιατί σκότωσα την γυναίκα μου».

Οι αστυνομικοί, που έσπευσαν στο ισόγειο της οδού Βοσπόρου εντόπισαν την άτυχη γυναίκα νεκρή με σημάδια στον λαιμό της. Ο θάνατός της, σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, οφείλεται, σε στραγγαλισμό με ίχνη απόφραξης του στόματος και της μύτης της.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Σταματάνε να μετακινούνται με ΙΧ οι υπάλληλοι της Περιφέρειας Αττικής - H Ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων

Σε μεγάλο κίνδυνο μπαίνουν δεκάδες περιφερειακές υπηρεσίες προστασίας του κοινού, καθώς ο Σύλλογος των εργαζομένων αποφάσισε να σταματήσουν οι μετακινήσεις τους με Ι.Χ. Ο Σύλλογος εδώ και πολύ καιρι με αρκετές ανακοινώσεις του έχει διαμαρτυρηθεί επειδή η Περιφέρεια έχει σταματήσει να πληρώνει τα έξοδα της μετακίνησής τους ή τους υποχρεώνει να μετακινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ο Σύλλογος μάλιστα έχει εκδόσει και ειδικό έντυπο δήλωσης του υπαλλήλου για την άρνηση της μετακίνησης του για την πραγματοποίηση αυτοψίας ή ελέγχων.
Να σημειώσουμε ότι ελέγχους πραγματοποιούν οι υπάλληλοι είτε για την κατάσταση του οδικού δικτύου, είτε για θέματα πολιτικής προστασίας, είτε και για θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και στα σχολεία.

Διαβάστε την ανακοίνωση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Παρά τις παρεμβάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων, τόσο του Συλλόγου, όσο και της Ομοσπονδίας μας δεν έχει δοθεί ακόμα λύση στο ζήτημα της εξασφάλισης των μετακινήσεων των υπαλλήλων, που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ούτε της αποζημίωσης όσων χρησιμοποιούν το ΙΧ αυτοκίνητό τους.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο μη περαιτέρω, καθώς επί της ουσίας χρηματοδοτούμε από την τσέπη μας την μετακίνησή μας για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, που υπηρετούμε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των μετακινήσεων σε όλες τις υπηρεσίες γίνεται με ΙΧ αυτοκίνητα, δεδομένου πως:
• οι υπηρεσίες δεν διαθέτουν καθόλου υπηρεσιακά οχήματα και οδηγούς ή διαθέτουν ελάχιστα,
• οι ποσότητες των καυσίμων, που διατίθενται στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των υπηρεσιών δεν επαρκούν για το σύνολο των κινήσεων,
• η αποζημίωση των υπαλλήλων, που χρησιμοποιούν τα ΙΧ αυτοκίνητά τους για την εκτέλεση αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών που υπηρετούν δεν καλύπτει ούτε κατ’ ελάχιστο ούτε τα έξοδα των καυσίμων (0,15 €/χιλ.), στις δε κινήσεις σε απόσταση κάτω από 50 χιλ, στις λεγόμενες δηλαδή κινήσεις «εντός έδρας» η κατανάλωση καυσίμου και η επιβάρυνση του αυτοκινήτου είναι εντελώς δυσανάλογη,
• η χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς δεν εξυπηρετεί αφού δεν καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης σε όλη την έκταση του Τομέα ευθύνης. Μπορούν να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες με τα ΜΜΜ σε Ανατολική και Δυτική Αττική; Επιπλέον απαιτείται η «προπληρωμή» τους και ένας τεράστιος όγκος χαρτιών για να καλυφτεί ένα τμήμα των εξόδων (είναι χαρακτηριστικό το έγγραφο της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναφέρει ότι στην Αττική το ανώτερο ποσό, που μπορεί να καλυφτεί για τα ΜΜΜ είναι 1 €/εργάσιμη ημέρα, μετά από την υποβολή ενός τεράστιου όγκου δικαιολογητικών και την σχετική έγκρισή τους).

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία:

• Να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους και να μετακινούνται μόνο με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οδηγό.
• Στην περίπτωση που δεν τους διατίθεται υπηρεσιακό αυτοκίνητο με οδηγό ή που δεν τους προπληρώνονται τα σχετικά έξοδα να καταθέτουν στο πρωτόκολλο της υπηρεσία τους την συνημμένη Δήλωση με την οποία θα κατοχυρώνονται ότι δεν αρνούνται την εκτέλεση της εξωτερικής υπηρεσίας, αλλά απλά ζητούν τα απαραίτητα μέσα για να την εκτελέσουν.
• Να καταθέτουν γραπτά αιτήματα χορήγησης υπηρεσιακών οχημάτων.
• Να συγκεντρώνουν τυχόν απαντήσεις ότι δεν τους διατίθενται ή ότι δεν έχουν οι υπηρεσίες υπηρεσιακά οχήματα.
• Να σταματήσουν την τυχόν «κατ’ εξαίρεση» οδήγηση κλπ.

Να καταδείξουμε έτσι ότι η μετακίνηση με τη χρήση ΜΜΜ, είναι εις βάρος των ελέγχων και άρα της εξυπηρέτησης των πολιτών, των οποίων οι αιτήσεις θα καθυστερούν εκ των πραγμάτων να εξεταστούν. Επειδή τα αρμόδια Υπουργεία και η Περιφερειακή Αρχή ξέρουν πως η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με δικά μας μέσα κατά κύριο λόγο και «βολεύονται», πατάνε στο φιλότιμο μας.
Δεν είναι δυνατόν να διατίθενται τα υπηρεσιακά οχήματα στα γραφεία των Αντιπεριφερειαρχών κ.α. και στις υπηρεσίες να απαντάνε «Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα»!!!
Να δείξουμε τώρα τη δύναμη της διεκδίκησης μας, συσπειρωμένοι στις αποφάσεις του Συλλόγου μας

Απαιτούμε να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα στης εξής κατεύθυνση:
1.Την χορήγηση «πάγιων οδοιπορικών» για τις «εντός έδρας» κινήσεις, εντός της έδρας – πόλης της υπηρεσίας, με την χορήγηση μηνιαίου ποσού σε όλους τους συναδέλφους (πάγια οδοιπορικά), που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων, με αποφάσεις των υπηρεσιών τους (Επόπτες Δημόσιας Υγείας, Κτηνίατροι, Γεωπόνοι, Μηχανικοί, Κοινωνικοί Σύμβουλοι, Ελεγκτές των Δ/νσεων Ανάπτυξης, των ΔΑΟΚ, Λαϊκές Αγορές κ.α.), διαδικασία που άλλωστε ισχύει για υπαλλήλους αρκετών άλλων ελεγκτικών φορέων.|

2.Την απλοποίηση των δικαιολογητικών όλων των σχετικών διαδικασιών για την κάλυψη και έγκαιρη πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-αποζημιώσεων για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων, ιδιαίτερα στις νησιωτικές περιοχές, χωρίς να απαιτούνται εργατοώρες για τη διαδικασία αυτή.

3.Αύξηση με διπλασιασμό των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας.

4.Αναπροσαρμογή της απαράδεκτης χιλιομετρικής αποζημίωσης (0,15 λεπτά/χιλμ), στις περιπτώσεις χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου για την εκτέλεση της υπηρεσίας κατ’ ελάχιστο στα 0,30 €/χλμ

5.Αύξηση της ποσότητας καυσίμων που δικαιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κατά 50% (κατάργηση του άρθρου 10 της ΚΥΑ 129/2534/20.01.2010).

ΠΗΓΗ: https://www.myota.gr/

powered by social2s

Ένας 57χρονος στα Καμίνια «άλλαζε» επαγγέλματα και ξάφριζε ηλικιωμένους

Είχε προσποιηθεί, μεταξύ άλλων, τον λογιστή, τον τεχνικό για θέματα ενέργειας και τον ειδικό σε θέματα πολεοδομίας, για να αρπάξει χρήματα και χρυσαφικά από ηλικιωμένους

Συνελήφθη 57χρονος στα Καμίνια για απάτες κατ' εξακολούθηση σε βάρος ηλικιωμένων σε διάφορες περιοχές της Αττικής.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ από τις αρχές του 2020, ο 57χρονος προσποιούμενος, κατά περίπτωση, τον λογιστή, τον τεχνικό μέτρησης κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, τον συντηρητή συστημάτων φυσικού αερίου, πρόσωπο που τακτοποιούσε θέματα κτηματολογίου και πολεοδομίας, εισερχόταν στις οικίες ηλικιωμένων προσώπων και αφαιρούσε χρηματικά ποσά και κοσμήματα.

Μετά από έρευνα στην οικία του στην περιοχή των Καμινίων, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν πλήθος κοσμημάτων και τιμαλφή, για τα οποία δεν μπορούσε να δικαιολογήσει την κατοχή τους και το χρηματικό ποσό των 1.500 ευρώ. Εξιχνιάστηκαν, συνολικά, 11 περιπτώσειςαπάτης σε βάρος ηλικιωμένων σε διάφορες περιοχές της Αττικής.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ η έρευνα για την εξιχνίαση και άλλων αξιόποινων πράξεων συνεχίζεται.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Συνελήφθησαν 3 άτομα εγκληματικής οργάνωσης - Κατασχέθηκε μεγάλο χρηματικό ποσό και κοκαΐνη

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής - Συνελήφθησαν 3 μέλη της οργάνωσης

Στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση κοκαΐνης στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, προχώρησε η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής.

Συγκεκριμένα συνελήφθησαν, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, απογευματινές ώρες την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου στις περιοχές της Βούλας, του Παλαιού Φαλήρου και της Αγίας Παρασκευής, 2 Έλληνες, 38 και 35 ετών και 40χρονος αλλοδαπός μέλη της οργάνωσης, καθώς και 41χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενοι για -κατά περίπτωση- παράβαση του νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών, περί όπλων και βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων. Αναζητούνται έτεροι εμπλεκόμενοι.

Κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών αναφορικά με τη δράση εγκληματικής οργάνωσης τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση κοκαΐνης στη ευρύτερη περιοχή της Αττικής, μετά από διασταύρωση πληροφορικών δεδομένων και αποδεικτικών μέσων εντοπίστηκαν οι ανωτέρω κατηγορούμενοι και πιστοποιήθηκε η εγκληματική τους δράση.

Πρόκειται για εγκληματική οργάνωση με ιεραρχική δομή και διακριτούς ρόλους μεταξύ των μελών της.

Συγκεκριμένα ο 38χρονος ως αρχηγός ήταν υπεύθυνος για την εύρεση, την αποθήκευση, τη νόθευση και περεταίρω διακίνηση ποσοτήτων κοκαΐνης και την καθοδήγηση των υπόλοιπων μελών. Ο 35χρονος ήταν επιφορτισμένος με την αποθήκευση και φύλαξη των ναρκωτικών ουσιών και ο 40χρονος με την εύρεση ποσοτήτων κοκαΐνης, περεταίρω διακίνηση, την παραλαβή και αποθήκευση των χρηματικών κερδών.

Το απόγευμα της ίδια ημέρας οργανώθηκε αστυνομική επιχείρηση από την ανωτέρω Υπηρεσία και εντοπίστηκε ο 38χρονος στην περιοχή της Βούλας να παραδίδει έναντι χρηματικής αμοιβής νάιλον συσκευασία περιέχουσα κοκαΐνη στον 41χρονο και συνελήφθησαν αμφότεροι, με τον 38χρονο να αντιστέκεται στη σύλληψή του.

Κατασχέθηκαν 41,3 γρ. κοκαΐνης 13.840 ευρώ

Στο πλαίσιο της ίδιας επιχείρησης εντοπίστηκαν τα άλλα δύο μέλη της οργάνωσης στις οικίες τους στις περιοχές του Παλαιού Φαλήρου και της Αγίας Παρασκευής και συνελήφθησαν ομοίως.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις οικίες και στην κατοχή των κατηγορουμένων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:

  • 41,3 γραμμ. κοκαΐνης,
  • 6,7 γραμμ. σκόνης,
  • πλήθος νάιλον συσκευασιών,
  • το χρηματικό ποσό των 13.840 ευρώ,
  • αναδιπλούμενος σουγιάς,
  • 4 αυτοκίνητα και
  • 4 κινητά τηλέφωνα,

Οι συλληφθέντες, με τη σχηματισθείσα σε βάρος τους δικογραφία, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ οι έρευνες για τη συμμετοχή και άλλων ατόμων συνεχίζεται.

Πηγή:https://www.newsbomb.gr/

powered by social2s

Παρουσίαση της ΕΛΑΣ για τον ψευτογιατρό - Έδινε «θαυματουργά» φιαλίδια για...€25.000

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο - Είχε πάρει πάνω από 1 εκάτ. ευρώ - Τα σκευάσματα δεν είχαν καμία φαρμακευτική ιδιότητα

Το φως της δημοσιότητας βλέπουν οι φωτογραφίες του ψευτογιατρού ο οποίος αποσπούσε μεγάλα χρηματικά ποσά από ασθενείς τάζοντάς τους «πρωτοποριακές» θεραπείες και δίνοντάς τους σκευάσματα, σε τιμή πολύ υψηλότερη από την πραγματική τους αξία. 

Εν τω μεταξύ παρουσίαση της υπόθεσης του ψευτογιατρού από την Αθήνα που έπειθε ασθενείς οι οποίοι έπασχαν από σκλήρυνση κατά πλάκας να δοκιμάσουν μία «πρωτοποριακή θεραπεία» με ενέσεις βλαστοκυττάρων, με αποτέλεσμα πέντε άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, έγινε το μεσημέρι από την Διεύθυνση Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

pseftogiatros-656

Όπως ανέφερε ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, ταξίαρχος, Σταύρος Κεσελίδης στο πλαίσιο της πολύμηνης έρευνας διαπιστώθηκε ότι, μέχρι στιγμής, έχουν εξαπατηθεί τουλάχιστον 15 ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας σε προχωρημένο συνήθως στάδιο, αλλά και με νευρολογικές παθήσεις.

Από την έρευνα προέκυψε ότι στη σοβαρή υπόθεση εμπλέκονται ο 66χρονος φυσιοθεραπευτής και ο 72χρονος Γερμανός γενικός ιατρός, ενώ η δράση τους ξεκίνησε τουλάχιστον από το 2009 και εντοπίζεται στη Θεσσαλονίκη όπως και σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Αθήνα, Κέρκυρα και Χίο.

Οι δράστες εκτιμάται ότι από την εγκληματική τους δραστηριότητα αποκόμισαν περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ.

farmaka-pseutogiatros__3_
farmaka-pseutogiatros__4_
farmaka-pseutogiatros__5_
farmaka-pseutogiatros__1_
farmaka-pseutogiatros__2_

Ισχυρίζονταν πως χρησιμοποιούσαν τις θεραπείες τους διάσημα πρόσωπα

Ο 66χρονος φυσιοθεραπευτής και ο 72χρονος Γερμανός συνεργός του, που κατηγορούνται για ανθρωποκτονία, απάτη, έκθεση, αντιποίηση ιατρικού επαγγέλματος και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Μέχρι στιγμής έχουν καταγγελθεί τουλάχιστον 15 περιπτώσεις εξαπάτησης ασθενών - παθόντων με σκλήρυνση κατά πλάκας, αλλά και άλλες νευρολογικές παθήσεις, ενώ πέντε από τα θύματα έχασαν τη ζωή τους.

Η δράση τους εκτιμάται ότι ξεκίνησε τουλάχιστον από το 2009 έως τον Νοέμβριο του 2020 και εντοπίζεται στη Θεσσαλονίκη, μια περίπτωση από την οποία ξεκίνησε να ξετυλίγεται το κουβάρι της υπόθεσης, την Αθήνα, την Κέρκυρα, την Ηγουμενίτσα, τη Χίο και άλλες περιοχές.

Ο 66χρονος φαίνεται πως δεν πλησίαζε ο ίδιος τα θύματά του αλλά τον αναζητούσαν οι άνθρωποι που έψαχναν για θεραπεία και η δράση του διαδόθηκε από στόμα σε στόμα. Ο ίδιος παρίστανε τον φυσίατρο ή τον νευρολόγο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιούσε και την πραγματική του ιδιότητα, του φυσιοθεραπευτή.

Οι δράστες εξαπατούσαν τα θύματά τους λέγοντας ότι κατέχουν την απαιτούμενη ιατρική ειδικότητα και κατάρτιση. Προκειμένου να τους πείσουν για την αποτελεσματικότητα της θεραπείας έλεγαν ότι τη χρησιμοποιούσαν διάσημα πρόσωπα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πολιτικοί, καλλιτέχνες και αθλητές, ενώ αμφισβητούσαν μέχρι και τις διαγνώσεις των γιατρών.

Πήγαιναν τα θύματα Γερμανία

Οι κατηγορούμενοι επειθαν τα θύματά τους να μεταβούν στη Γερμανία προκειμένου να υποβληθούν σε συγκεκριμένη εξέταση ενώ αμέσως μετά ακολουθούσε εξέταση από τον αλλοδαπό γιατρό και ξεκινούσε η έναρξη της θεραπείας, η χορήγηση της υποδόριας ένεσης, έναντι μεγάλης αμοιβής.

Ο 66χρονος έβλεπε τους ασθενείς στον χώρο που διατηρούσε στην Αθήνα και πήγαινε ο ίδιος στα σπίτια θυμάτων. Για τα φιαλίδια με τα πεπτιδια χρεωναν τα θύματά τους από 200 - 300 ευρώ, ενώ για τις ενέσεις με τα βλαστοκυτταρα από 10.000 έως 25.000 ευρώ ανά δόση.

Μάλιστα, σε ορισμένους ασθενείς ζήτησαν να σταματήσουν τη λήψη φαρμακευτικής αγωγής που τους είχαν χορηγήσει οι γιατροί, προκειμένου, όπως έλεγαν, να αποδώσει η θεραπεία με τα πεπτίδια και τα βλαστοκυτταρα.

Σε έρευνες που έγιναν στην Ελλάδα και στη Γερμανία, από τις ελληνικές και γερμανικές Αρχές, σε οικίες και σε κλινικές, εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων:

- Φιαλίδια με σκευάσματα, τα οποία κατόπιν εργσστηριακων εξετάσεων προέκυψε ότι δεν είχαν καμία φαρμακευτική χρήση

- Φάκελοι με ονόματα ασθενών που περιείχαν ιατρικές εξετάσεις
- 1 πιστόλι κρότου λάμψης με γεμιστηρα και συσκευή εκτόξευσης φωτοβολίδων
- 1 δίκανο
- Χρηματικό ποσό 1.850 ευρώ

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Προφυλακίστηκε η 47χρονη για τον θάνατο του λογιστή - Δείτε το βίντεο που έβγαλε πριν τον απαγχονισμό

Οι τελευταίες στιγμές του άνδρα στο Μοσχάτο - Η γυναίκα κατηγορείται ότι συμμετείχε στον θάνατό του - «Εγώ θα σε σκοτώσω» έλεγε

Δύο σοκαριστικά βίντεο έρχονται στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με την υπόθεση του 50χρονου άνδρα που βρέθηκε απαγχονισμένος μέσα στο σπίτι του στο Μοσχάτο.

Πρόκειται για τις τελευταίες στιγμές του άνδρα, οι οποίες βιντεοσκοπήθηκαν από την 47χρονη γυναίκα που κατηγορείται ότι συμμετείχε στον θάνατό του. Στα δύο βίντεο ακούγονται οι απειλές της γυναίκας με αποδέκτη τον 50χρονο ενώ η 47χρονη διακρίνεται να κρατάει ένα κορδόνι και να του λέει  «θα σε σκοτώσω».

«Εγώ μπορεί να μην έχω την δύναμη να σκοτωθώ γιατί έχω τελειώσει, αλλά θα σε σκοτώσω», αναφέρει η γυναίκα. «Όλα εγώ τα έχασα και δεν έχω συνειδητοποιήσει πως…» τονίζει από την πλευρά του ο άνδρα. Ακολούθως η γυναίκα τον ρωτάει: «Πού πήγαν τα λεφτά πες μου» και στη συνέχεια τον βρίζει. Ο 50χρονος της απαντάει  «στην ανακύκλωση» και στη συνέχεια της λέει να σβήσει το βίντεο. «Αν δεν με σκοτώσεις εσύ τώρα, θα με σκοτώσουν στη φυλακή», ακούγεται να λέει ο άνδρας.

https://www.youtube.com/watch?v=Oi53ND8Fshg&ab_channel=ProtoThema

«Τελείωσες και κατέστρεψες πολλές οικογένειες. Εγώ θα σε σκοτώσω σήμερα», του λέει η 47χρονη γυναίκα. 

Σε ένα άλλο πλάνο ο άνδρας ακούγεται να λέει στην 47χρονη «σκότωσε με» και τότε αυτή του λέει «σήκω επάνω», ενώ η γυναίκα φαίνεται να κρατά στα χέρια της ένα κορδόνι. Σημειώνεται ότι τα συγκεκριμένα βίντεο βρίσκονται στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ με τους αρμόδιους αξιωματικούς να τα εξετάζουν προκειμένου να χυθεί άπλετο φως σε αυτή την υπόθεση.

Στην Ευελπίδων η 47χρονη - Κρίθηκε προφυλακιστέα

Η 47χρονη γυναίκα έφτασε το μεσημέρι της Πέμπτης στα δικαστήρια της Ευελπίδων, προκειμένου να απολογηθεί , μετά την προθεσμία που είχε ζητήσει. Μετά την απολογία της, κρίθηκε προφυλακιστέα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η 47χρονη ισχυρίστηκε ότι προσπάθησε να αποτρέψει τον θάνατο που είχε προαποφασίσει ο 50χρονος, με τη δικηγόρο της να δηλώνει ότι τα βίντεο μέσα από το διαμέρισμα επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς της 47χρονης.

https://www.youtube.com/watch?v=Ev-2i7Px7Sg&ab_channel=ProtoThema

«Υπάρχει ένα βίντεο που τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια της συνομιλίας για τα χρήματα (σ.σ. ο 50χρονος φέρεται να χρωστούσε 200.000 ευρώ στην 47χρονη) και υπάρχει και δεύτερο βίντεο από το δραματικό περιστατικό που εξελίχθηκε» ανέφερε η δικηγόρος Κατερίνα Τσιώνα. Τα βίντεο αυτά έχουν τραβηχτεί από την ίδια την 47χρονη και, σύμφωνα με την δικηγόρο της, είναι ευρήματα που έχουν περιληφθεί στη δικογραφία. «Είχε προαποφασίσει ο θανών να προχωρήσει στην πράξη του».

Κατά τη δικηγόρο της 47χρονης ο 50χρονος είχε πάρει χρήματα από την συλληφθείσα και από τα παιδιά της και την «εξαπατούσε για 10 χρόνια».

Επιμένοντας στην «γραμμή» ότι η 47χρονη δεν βοήθησε στον απαγχονισμό του 50χρονου η δικηγόρος της έχει αναφέρει ότι «οι συνθήκες που έφτασε (σ.σ. ο 50χρονος) μέχρι τον απαγχονισμό είναι καταγεγραμμένες, προσπάθησε (σ.σ. η 47χρονη) να τον αποτρέψει και γι' αυτό χτύπησε». «Αυτό που δεν έχει φωτιστεί είναι ότι δεν είχε κίνητρο να τον σκοτώσει, ήθελε να μάθει που είναι τα χρήματα και εκείνος της είπε ότ τα χρήματα υπάρχουν» κατέληξε η δικηγόρος της γυναίκας που κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση όσον αφορά το έγκλημα στο Μοσχάτο.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Μοσχάτο - Νέες αποκαλύψεις: Ο 50χρονος ασφαλιστής είχε εξαπατήσει και εταιρεία leasing

Είχε πάρει 65 αυτοκίνητα, για να τα διαθέσει με τη μέθοδο του leasing, αλλά δεν τα πλήρωσε ποτέ και η εταιρεία του έκανε μήνυση

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τον 50χρονο λογιστή-ασφαλιστή-επενδυτή σχετικά με τη δραστηριότητά του.

Συγκεκριμένα, πληροφορίες αναφέρουν ότι στις 15 Ιανουαρίου -μία ημέρα δηλαδή πριν από τον θάνατό του- εκπρόσωπος γνωστής εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων με έδρα την Αθήνα, πήγε στο τμήμα Ασφάλειας της Φιλοθέης και κατέθεσε μήνυση εναντίον του 50χρονου άνδρα, για υπεξαίρεση χρημάτων.

Συγκεκριμένα, είχε πάρει 65 αυτοκίνητα με σκοπό να τα διαθέσει σε πελάτες του με τη μέθοδο του leasing, που σημαίνει ότι η εταιρεία έπρεπε να πάρει χρήματα. Ο 50χρονος δεν πλήρωσε για τα 65 αυτοκίνητα, τα οποία είτε τα διέθεσε με leasing είτε τα πούλησε ως μεταχειρισμένα σε ποδοσφαιριστές που γνώριζε, μιας και εκείνος ήταν παλαίμαχος ποδοσφαιριστής.

Έτσι, η εταιρεία κατέθεσε μήνυση για εξαπάτηση αφού ποτέ δεν πληρώθηκε για τα αυτοκίνητα που είχε διαθέσει.

Το χρονικό του εγκλήματος στο Μοσχάτο

Ο 50χρονος που βρέθηκε απαγχονισμένος στο διαμέρισμα του το βράδυ της Δευτέρας στο Μοσχάτος, ήταν πατέρας δύο κοριτσιών. Μαζί του εκείνη την ώρα ήταν και η 47χρονη γυναίκα, η οποία το πρωί της Τρίτης ομολόγησε τη συμμετοχή της στον θάνατο του άντρα.

Η έρευνα για τον απαγχονισμένο50χρονο και τις συνθήκες θανάτου του βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την Αστυνομία να προσπαθεί να συνθέσει τα κομμάτια του «παζλ», μετά την ομολογία της 47χρονης, η οποία ήταν παρούσα, όταν οι αστυνομικοί χτύπησαν την πόρτα στο διαμέρισμα της πολυκατοικίας στη οδό Γράμμου.

Η γυναίκα φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς ότι ο 50χρονος της χρωστούσε χρήματα. Στη μοιραία συνάντηση ο άνδρας, σύμφωνα με όσα φέρεται να έχει πει η 47χρονη στους αστυνομικούς, ήταν απελπισμένος, επειδή δεν μπορούσε να της δώσει τα χρήματα αυτά.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σύμφωνα με την 47χρονη, σημειώθηκε καβγάς, κατά τη διάρκεια του οποίου, όπως ισχυρίζεται, πήρε ένα κορδόνι και προσπάθησε να πνίξει τον 50χρονο, με εκείνον να αντιδρά και να την απειλεί ότι θα αυτοκτονήσει. Σύμφωνα με την κατάθεσή της, μετά την προσπάθειά της να τον στραγγαλίσει, ο 50χρονος της είπε: «Δεν αντέχω άλλο, θα αυτοκτονήσω».

Τότε εκείνη είπε ότι του απάντησε «αυτοκτόνα», με τον άνδρα να ανεβαίνει στην καρέκλα, να περνάει στο λαιμό του τη ζώνη που είχε κρεμάσει από το μονόζυγο και τη γυναίκα να του τραβάει την καρέκλα, με αποτέλεσμα τον απαγχονισμό του 50χρονου. Η ίδια φέρεται να είπε, στην κατάθεσή της: «Τον βοήθησα, του έσπρωξα την καρέκλα» και όταν είδε τον άνδρα να έχει κρεμαστεί, δεν ήξερε τι να κάνει, μέχρι που εμφανίστηκαν οι αστυνομικοί.

Λίγα λεπτά, μάλιστα, πριν συναντήσει το θύμα της, η 47χρονη έχει καταγραφεί απο κάμερα κλειστού κυκλώματος, όπου φαίνεται να περπατά βιαστικά, αναζητώντας το ακριβές σημείο του σπιτιού του.Όπως φαίνεται στο βίντεο ,πλησιάζει υπάλληλο καταστήματος ο οποίος μιλώντας στο protothema.gr ανέφερε ότι τον ρώτησε αν γνωρίζει τη διεύθυνση του θύματος: «Με ρώτησε πού είναι η διεύθυνση... Πάρε την αστυνομία, θα τον σκοτώσω».

https://www.youtube.com/watch?v=0SjNXwjQvbk&t=3s&ab_channel=ProtoThema

Ειδικότερα, όπως περιέγραψε ο υπάλληλος, «γύρω στις 5 το απόγευμα της Δευτέρας ήρθε μια μελαχρινή σγουρομάλλα κυρία μετρίου αναστήματος και με ρώτησε αν ξέρω κάποιον κύριο (το όνομα του θύματος)». «Της είπα ότι Γράμμου 45 είναι ένα τετράγωνο πιο κάτω... Φεύγοντας, εκείνη μου φώναξε "Πάρε τηλέφωνο την αστυνομία, θα τον σκοτώσω τον πο@@@"» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η 47χρονη «γύριζε γύρω-γύρω από την πολυκατοικία, ψάχνοντας το θύμα».

Αύριο το μεσημέρι η 47χρονη γυναίκα, η οποία κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση θα οδηγηθεί στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, προκειμένου να απολογηθεί.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Tέως βασιλιάς Κωνσταντίνος: Βίντεο από το δείπνο στη «Μεγάλη Βρεταννία» - Πόσο στοίχισε, ποιοι έφτασαν πρώτοι

Το δείπνο ήταν βασισμένο σε ελληνικές γεύσεις - Περιελάμβανε κυρίως θαλασσινά 

Yψηλοί προσκεκλημένοι και εστεμμένοι από όλη την Ευρώπη, όλοι έδωσαν το «παρών» στο Ballroom του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρεταννία», όπου συγκεντρώθηκαν μετά την ταφή του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην αίθουσα υπήρχαν ροτόντες των οκτώ ατόμων ενώ ο στολισμός περιελάμβανε λευκά λουλούδια.

Το δείπνο, δε, όπως αναφέρεται στοίχισε 40.000 ευρώ, περίπου 200 ευρώ το άτομο. Ξεκίνησε με μια ψαρόσουπα, κακκαβιά, ενώ ήταν βασισμένο σε ελληνικές γεύσεις.

Περιελάμβανε κυρίως θαλασσινά: λευκή σφυρίδα, σολομό, καλαμαράκια και γαρίδες. Επιπλέον το μενού κοσμούσαν νηστίσιμος μουσακάς, σπανακόπιτα, τέσσερις σαλάτες και ντολμαδάκια.

Πρώτοι στο δείπνο έφτασαν η βασιλομήτωρ της Ισπανίας Σοφίας και ο τέως βασιλιάς Χουάν Κάρλος που χαιρέτισαν τον κόσμο. Λίγο αργότερα έφτασε η βασίλισσα της Δανίας Μαργαρίτα, αδελφή της Άννας Μαρίας. Ένα τέταρτο μετά έφτασε η σύζυγος του τέως βασιλιά με τα πέντε παιδιά τους και τα εννέα εγγόνια.

https://www.youtube.com/watch?v=ehvzkO-ldn0&ab_channel=OPEN

Εικόνες από το δείπνο δείχνουν και τα εγγόνια του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου να κάθονται σε ένα από τα πολλά στρογγυλά τραπέζια του Ballroom.

Οι καλεσμένοι μπορούσαν, σύμφωνα με τον Ant1, να σερβιριστούν από τον μπουφέ που υπήρχε στην αίθουσα.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Μοσχάτο: «Πάρε τηλέφωνο την αστυνομία, θα τον σκοτώσω», φώναζε η 47χρονη

Ομολόγησε για τον απαγχονισμό του 50χρονου - Η γυναίκα υποστηρίζει ότι της χρωστούσε χρήματα, του έσπρωξε την καρέκλα και κρεμάστηκε

«Πάρε τηλέφωνο την αστυνομία, θα τον σκοτώσω τον πο@@@», φώναζε σε κάτοικο της περιοχής η 47χρονη που φέρεται να ευθύνεται για τον απαγχονισμό του 50χρονου σε διαμέρισμα στο Μοσχάτο το βράδυ της Δευτέρας.

«Γύρω στις 5 το απόγευμα, χθες, ήρθε μια μελαχρινή σγουρομάλλα κυρία μετρίου αναστήματος και με ρώτησε αν ξέρω κάποιον κύριο (το όνομα του θύματος)», είπε στο protothema.gr ο κάτοικος.

«Της είπα ότι Γράμμου 45 είναι ένα τετράγωνο πιο κάτω... Φεύγοντας εκείνη μου φώναξε "Πάρε τηλέφωνο την αστυνομία, θα τον σκοτώσω τον πο@@@"», ανέφερε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι η 47χρονη «γύριζε γύρω - γύρω από την πολυκατοικία ψάχνοντας το θύμα».

«Τον βοήθησα, του έσπρωξα την καρέκλα»

Η 47χρονη νωρίτερα ομολόγησε το έγκλημα με θύμα τον 50χρονο άνδρα, ο οποίος ήταν πατέρας δύο κοριτσιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι «τον βοήθησα, του έσπρωξα την καρέκλα».

Κατά την περιγραφή της γυναίκας που είχε συλληφθεί νωρίτερα, όλα συνέβησαν κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τον 50χρονο στο διαμέρισμά του στο Μοσχάτο.

polykatoikia_mosxato

Η γυναίκα φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς ότι ο 50χρονος, ο οποίος κατά την ίδια ήταν ασφαλιστής και λογιστής, της χρωστούσε χρήματα.

Στη μοιραία συνάντηση ο άνδρας, σύμφωνα με όσα φέρεται να έχει πει η 47χρονη στους αστυνομικούς, ήταν απελπισμένος επειδή δεν μπορούσε να της δώσει τα χρήματα αυτά.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σύμφωνα με την 46χρονη, σημειώθηκε καβγάς κατά τη διάρκεια του οποίου, όπως ισχυρίζεται, πήρε ένα κορδόνι και προσπάθησε να πνίξει τον 50χρονο με εκείνον να αντιδρά και να την απειλεί ότι θα αυτοκτονήσει.

Σύμφωνα με την κατάθεση της 47χρονης μετά την προσπάθεια της να τον στραγγαλίσει, ο 50χρονος της είπε «δεν αντέχω άλλο θα αυτοκτονήσω».

polykatoikia_mosxato_1

Τότε εκείνη είπε ότι του απάντησε «αυτοκτόνα» με τον άνδρα να ανεβαίνει στην καρέκλα, να περνάει στο λαιμό του την ζώνη που είχε κρεμάσει από το μονόζυγο και τη γυναίκα να του τραβάει την καρέκλα με αποτέλεσμα τον απαγχονισμό του άνδρα.

Η ίδια φέρεται να έχει πει, επίσης, στην κατάθεσή της ότι όταν είδε τον άνδρα να έχει κρεμαστεί δεν ήξερε τι να κάνει μέχρι που εμφανίστηκαν οι αστυνομικοί.

Αυτό που εξετάζεται από την ΕΛΑΣ είναι αφενός ο ισχυρισμός της 46χρονης ότι είχε οικονομικές διαφορές και τι είδους ήταν αυτές με το θύμα και αφετέρου αν υπήρχε και τρίτο πρόσωπο στο διαμέρισμα στο Μοσχάτο.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Επεκτείνεται σε εταιρείες security και σε ασφαλιστικές

Θα εντάσσοντα στο πεδίο εφαρμογής του μηχανισμού από 16 Φεβρουαρίου 2023 - Ποιες εταιρείες παροχής υπηρεσιών φύλαξης και προστασίας εξαιρούνται

Επεκτείνεται, στη βάση του σχεδιασμού που έχει ήδη παρουσιάσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το πεδίο εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε επιχειρήσεις παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών και σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών φύλαξης και προστασίας.

Συγκεκριμένα, από την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023, στο πεδίο εφαρμογής του μηχανισμού της Ψηφιακής Κάρτας εντάσσονται οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, των οποίων ο πρωτεύων ή δευτερεύων Κωδικός Αριθμού Δραστηριότητας (ΚΑΔ) ανήκει στον τετραψήφιο ΚΑΔ 6622, με υποχρέωση να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες.

Ταυτόχρονα, από την ίδια ημερομηνία, Πέμπτη 16/2/2023, εντάσσονται στο καθεστώς της Ψηφιακής Κάρτας και με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών φύλαξης και προστασίας, με πρωτεύοντα ή δευτερεύοντα τετραψήφιο ΚΑΔ 8010 και 8020.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών φύλαξης και προστασίας με τετραψήφιο ΚΑΔ 8030 δεν εντάσσονται στο πεδίο εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας.

Όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του, η ένταξή τους γίνεται:

* μέσω της εφαρμογής myErgani mobile app για τους εργαζόμενους, η οποία έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να υποστηρίζει τη λειτουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας και

* μέσω της εφαρμογής Ergani CardScanner, για τις επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ήδη σύστημα ωρομέτρησης, η οποία «διαβάζει» κατά την έναρξη και τη λήξη της εργασίας τις Ψηφιακές Κάρτες των εργαζομένων και μεταδίδει αυτόματα σε πραγματικό χρόνο την πληροφορία στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ».

Ο μηχανισμός «ανάγνωσης» της Ψηφιακής Κάρτας είναι παρόμοιος με τη διαδικασία που ακολουθείτο για το «σκανάρισμα» των πιστοποιητικών εμβολιασμού ή νόσησης κατά την περίοδο της πανδημίας.

Επιπλέον, το προσεχές διάστημα θα αναρτηθεί από το υπουργείο στον ψηφιακό χώρο του Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ» για τις εντασσόμενες επιχειρήσεις σχετικός κατάλογος ερωτήσεων και απαντήσεων αναφορικά με τη διαδικασία και τον τρόπο εναρμόνισης των επιχειρήσεων στις υποχρεώσεις του πεδίου της Ψηφιακής Κάρτας.

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Ισόβια στη μητέρα του 7χρονου Ανδρέα: Τον "έχτισαν" στο δώμα στην Κυψέλη και μετά έβαλαν τα οστά του σε εργαλειοθήκη

"Όταν βλέπεις έναν άνθρωπο βίαιο, σαδιστή, να βασανίζει τα παιδιά σου, οφείλεις να αντιδράσεις" επεσήμανε ο Εισαγγελέας.

Ισόβια κάθειρξη επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο στην 30χρονη μητέρα του 7χρονου Ανδρέα, τα οστά του οποίου εντοπίστηκαν πριν έναν χρόνο από αστυνομικούς που τον αναζητούσαν, μέσα σε εργαλειοθήκη στο σπίτι που έμενε η μητέρα με τον σύντροφο της.

Το παιδί, παρουσία της μητέρας η οποία έμεινε άπραγη, δολοφονήθηκε το 2017 από τον πολωνικής καταγωγής σύντροφο της 30χρονης , ο οποίος το είχε βάλει σε πολύωρη τιμωρία με μονωτική ταινία στο στόμα.

Μετά την αποκάλυψη της υπόθεσης , ο σύντροφος της μητέρας αυτοκτόνησε στις φυλακές της Κέρκυρας που ήταν προσωρινά κρατούμενος για την υπόθεση και έτσι η 30χρονη, που έχει μία ανήλικη κόρη, η οποία ζει πλέον με ανάδοχη οικογένεια , κάθισε μόνη στο εδώλιο για ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Σύμφωνα με την κατηγορία, το αγόρι υποχρεώθηκε από τον εκλιπόντα και την μητέρα, που ήταν παρούσα, χωρίς να αντιδρά σε όσα συνέβαιναν, να καθίσει επί ώρες όρθιο στον τοίχο με φιμωμένο το στόμα "με συνέπεια το θύμα να περιέλθει σε κατάσταση έντονης ψυχικής και σωματικής αδυναμίας". Εξουθενωμένο το παιδί έπεσε κάτω χωρίς να παρέμβει η μητέρα, να του αφαιρέσει την μονωτική ταινία, με αποτέλεσμα να πεθάνει από ασφυξία.

Μητέρα 7χρονου Ανδρέα

Αρχικά το ζευγάρι φέρεται να έκρυψε το πτώμα σε κρύπτη που έχτισε ο σύντροφος της μητέρας στπ δόμα του σπιτιού που έμεναν τότε στην Κυψέλη . Όταν μετακόμισαν έβαλαν τα οστά του Ανδρέα, στην εργαλειοθήκη της δουλειάς του εκλιπόντος και τα είχαν μαζί τους μέχρι που τα εντόπισαν αστυνομικοί. Η απουσία του παιδιού αρχικά είχε συνδυαστεί με ταξίδι του συντρόφου της μητέρας στην πατρίδα του.

Στη σημερινή (16/1) διαδικασία ο Εισαγγελέας Έδρας του ΜΟΔ αναφερόμενος σε "μια από τις πιο οδυνηρές υποθέσεις της καριέρας μου" ζήτησε την καταδίκη της μητέρας. Μιλώντας για το αγόρι, ο Εισαγγελέας τόνισε πως "είναι σκληρό να προσπαθήσει κάποιος να μπει στη θέση ενός 7χρονου, που έχει καταδικαστεί να ζήσει σε ένα περιβάλλον που τον κακοποιεί συστηματικά και αδιαφορεί γι' αυτό η γυναίκα που τον έφερε στον κόσμο. Μια απίστευτη αδιαφορία".

Ο εισαγγελικός λειτουργός ζήτησε να μην δεχθεί το δικαστήριο όσα επικαλέστηκε η κατηγορουμένη περί φόβου της για τον σύντροφο της και περί εθισμού της από ναρκωτικά "που δεν αποδεικνύεται" όπως ανέφερε. "Έχει μια πλήρη αδιαφορία και αναισθησία για την τύχη των παιδιών της. Έχει εθισμό με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, μπλέκει με τους λάθους ανθρώπους. Όταν βλέπεις έναν άνθρωπο βίαιο, σαδιστή, να βασανίζει τα παιδιά σου, οφείλεις να αντιδράσεις" επεσήμανε ο Εισαγγελέας και συμπλήρωσε "το παιδί επί τρεις μέρες δεχόταν μία απάνθρωπη τιμωρία και αυτό η μητέρα το έβλεπε. Ξέροντας ότι δεν έχει φάει και ότι του έχει κλείσει το στόμα ο σύντροφός της, δεν κάνει τίποτα. Όταν έφτασε η κατάσταση στο απροχώρητο και το παιδί έπεσε, ο σύντροφος της, της έδωσε εντολή να φύγει και "θα το τακτοποιήσει!". Τι θα τακτοποιήσει; Αν δεν το ήξερε, θα είχε αγανακτήσει και θα είχε πάει κατευθείαν στην αστυνομία".

Η 30χρονη στην απολογία της αρνήθηκε πως "έβαλε χέρι " στην δολοφονία του παιδιού της, ισχυριζόμενη πως είναι ένας τοξικοεξαρτημένος άνθρωπος και εθισμένος με το ίντερνετ και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Είπε, επίσης, πως έλεγε στον σύντροφο της να μην χτυπάει τα παιδιά και πως την επίμαχη ημέρα δεν κατάλαβε τι έγινε γιατί ασχολιόταν με το ίντερνετ: " Κάποια στιγμή άκουσα ένα γδούπο και πήγα να δω τι γίνεται. Έτρεξε πίσω μου και έλεγε "πάρε τη μικρή και φύγε. Θα σε σκοτώσω και σένα και τη μικρή. Θα πω στην Αστυνομία ότι εσύ το έκανες". Φοβήθηκα πάρα πολύ. Όταν γύρισα, ο Μάριος μου είπε ότι έθαψε το παιδί στην ταράτσα. Είναι η καλύτερη λύση, είπε, και μη μιλήσεις γιατί θα σε σπάσω στο ξύλο. Μου έδειξε που έθαψε το παιδί".

Πηγή:https://www.thetoc.gr/

powered by social2s

Το στολισμένο Ball Room στη «Μεγάλη Βρεταννία» που θα φιλοξενήσει το γεύμα μετά την ταφή του Κωνσταντίνου - Φωτογραφίες

Περίπου 200 με 250 άτομα θα βρεθούν στην αίθουσα του ξενοδοχείου

Στο Ball Room του ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρεταννία» θα συγκεντρωθούν μετά την ταφή του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου στο Τατόι, οι προσκεκλημένοι στο γεύμα που θα παραθέσει η οικογένειά του.

Περίπου 200 με 250 άτομα θα βρεθούν στη μεγάλη αίθουσα του ξενοδοχείου, στην οποία έχουν ήδη στολιστεί τα τραπέζια και έχει ετοιμαστεί ο μπουφές για το γεύμα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε το protothema.gr.

megali-vretania-_3_
megali-vretania-_2_
megali-vretania-_1_
megali-vretania-_5_
megali-vretania-_4_

Πηγή:https://www.protothema.gr/

powered by social2s

Ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία στο Τατόι - Δίπλα στους τάφους των προγόνων του (video)

Στο Τατόι πλέον η σορός του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου. Πλήθος κόσμου έσπευσε στα παλαιά ανάκτορα για την ταφή.

Στο Τατόι έφτασε λίγο μετά τις 15:00 η αυτοκινητοπομπή που μετέφερε το φέρετρο με την σορό του τέως βασιλιά ΚωνσταντίνουΑρχικά η σορός οδηγήθηκε από τα παιδιά του στον ναό της Αναστάσεως, όπου ψάλη τρισάγιο στη μνήμη του, ενώ αργότερα η σορός μεταφέρθηκε στο βασιλικό κοιμητήριο όπου και ετάφη δίπλα στους γονείς του και τους προγόνους του.

Εκεί δεν επιτράπηκε να υπάρχουν κάμερες ή φωτογράφοι.

Ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία στο Τατόι - Δίπλα στους τάφους των προγόνων του

Εικόνες από το τρισάγιο στον Ναό της Αναστάσεως.

https://www.youtube.com/watch?v=LOMz9D4u1oA&ab_channel=TheIndependent
ταφη Τατόι

Πριν γίνει το τρισάγιο, οι στενοί συγγενείς του τέως βασιλιά, τοποθέτησαν πάνω στο φέρετρο τον βασιλικό θυρεό.

Το φέρετρο του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου μετέφεραν στην τελευταία του κατοικία οι γιοί του, Παύλος, Νικόλαος και Φίλιππος, μαζί με τα εγγόνια του.

ταφη τεως
ταφη τεως

Ο κόσμος που βρέθηκε στο Τατόι αποχαιρέτησε τον τέως Βασιλιά φωνάζοντας "αθάνατος" και"καλό κουράγιο" στην οικογένειά του, ενώ άλλοι έψαλαν τον εθνικό ύμνο.

ταφη τεως
τατοι ταφη
ταφη Τατοι

Νωρίτερα, οι συγκεντρωμένοι έξω από τη Μητρόπολη αποχαιρέτησαν τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο με χειροκροτήματα και τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο, ενώ το φέρετρο με τη σορό του τοποθετούνταν στη νεκροφόρα.

Ολόκληρη η κηδεία του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου:

Πλήθος κόσμου συνόδευσε την πομπή από τη Μητρόπολη Αθηνών, μετά την ολοκλήρωση της εξοδίου ακολουθίας. Η πομπή πέρασε και μπροστά από τη Βουλή, όπου πολίτες αποχαιρέτησαν τον τέως Βασιλιά.

αυτοκινητοπομπή
αυτοκινητοπομπή
αυτοκινητοπομπή
αυτοκινητοπομπή
τεως βασιλιας κωνσταντινος
τεως βασιλιας κωνσταντινος

Στην εξόδιο ακολουθία, η οποία ολοκληρώθηκε μισή ώρα μετά τη 1, παρευρέθηκαν 187 επίσημοι προσκεκλημένοι και 11 εκπρόσωποι βασιλικών οίκων από 11 κράτη Ευρώπης.

ΚΗΔΕΙΑ ΤΕΩΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
κηδεια Τεως Βασιλια Κωνσταντινου

Πηγή:https://www.thetoc.gr/

powered by social2s

Όλοι οι κεντρικοί οδικοί άξονες της Αττικής διαθέτουν πλέον νέο φωτισμό led

Περιφέρεια Αττικής: Όλοι οι κεντρικοί οδικοί άξονες της Αττικής διαθέτουν πλέον νέο φωτισμό led

Περίπου στο 60% η εξοικονόμηση ενέργειας με βάση πρόσφατα στοιχεία

Γ. Πατούλης: «Με πράξεις και όχι λόγια συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος και σε ένα ασφαλέστερο οδικό δίκτυο για τους πολίτες»

Ολοκληρώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής, το έργο της αντικατάστασης των παλαιών ενεργοβόρων φωτιστικών με σύγχρονους χαμηλής κατανάλωσης και υψηλής απόδοσης λαμπτήρες LED, σε όλους τους δρόμους ευθύνης της Περιφέρειας, όσο και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο των εθνικών οδών Αθηνών Κορίνθου, Αθηνών Λαμίας και Αττικής οδού.

Το έργο, εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας Αττικής για την αισθητική, περιβαλλοντική και οδική αναβάθμιση των μητροπολιτικών υποδομών της Αττικής και αφορά την τοποθέτηση 23.790 φωτιστικών LED, συνολικού προϋπολογισμού 36.9 εκ. ευρώ, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας, μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττική 2014-2021.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι νέο φωτισμό διαθέτουν πλέον κεντρικές οδικές αρτηρίες όπως: η Λ. Συγγρού, η Λ. Ποσειδώνος, η Λ. Βουλιαγμένης, η Λ. Αμαλίας, η Λ. Βασιλίσσης Σοφίας, η Λ. Κηφισίας, η Πειραιώς, η Λ. Πέτρου Ράλλη, η Λ. Βάρης – Κορωπίου, η Αθηνών- Σουνίου, η Λ. Αθηνών και η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου.

Τα νέα φωτιστικά, είναι τηλεδιαχειριζόμενα και μάλιστα με δυνατότητα προσαρμογής της ενέργειας που καταναλώνεται (dimming).

Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως με βάση τα στοιχεία που λαμβάνουν ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, από το σύστημα τηλεδιαχείρισης αλλά και από την ΔΕΗ η εξοικονόμηση ενέργειας από την τοποθέτηση των νέων φωτιστικών είναι περίπου στο 60% σε σχέση με τα παλαιότερα, γεγονός που είναι πολύ σημαντικό, δεδομένης και της παλαιότητας του δικτύου, αλλά και στους πίνακες διανομής.

Επισημαίνεται πως με δεδομένη την προτεραιότητα που δίνει η διοίκηση της Περιφέρειας σε έργα με ισχυρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και προσωπικά ο Γ. Πατούλης ο οποίος έχει δώσει και σχετικές κατευθύνσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες, η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών, επεξεργάζεται και άλλες σύγχρονες τεχνικές φωτισμού όπως για παράδειγμα τη δοκιμαστική τοποθέτηση φωτοβολταϊκών φωτιστικών στο παράπλευρο δίκτυο της Αττικής οδού στο ύψος των Αχαρνών.

Αξίζει να σημειωθεί πως έχει ήδη αντικατασταθεί με φωτισμό Led και πάνω από το 60% των φαναριών στο δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Επίσης με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα φωτισμού με υψηλής τεχνολογίας και χαμηλής κατανάλωσης φωτιστικά συστήματα Led των γεφυρών στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας, μέσω αρχιτεκτονικής μελέτης φωτισμού, που σχεδιάζει και υλοποιεί η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής, με στόχο τον εξωραϊσμό των δημόσιων χώρων που σχηματίζονται κάτω από το τεχνικό τμήμα των γεφυρών και τη διατήρηση τους σε καλή κατάσταση. O νέος φωτισμός των γεφυρών λειτουργεί αποτρεπτικά και απέναντι σε παραβατικές συμπεριφορές που έχουν διαπιστωθεί στα συγκεκριμένα σημεία. Ήδη τοποθετήθηκαν φώτα led στις γέφυρες Λένορμαν, Ιεράς Οδού και Πέτρου Ράλλη.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επισημαίνει σχετικά:

«Με πράξεις και όχι λόγια συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος και σε ένα ασφαλέστερο οδικό δίκτυο για τους πολίτες. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας, πετυχαίνουμε τόσο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, όσο και την αναβάθμιση της αισθητικής των υποδομών μας. Κάνουμε πράξη τον στρατηγικό μας στόχο για ένα ενεργειακά και περιβαλλοντικά αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο, το οποίο θα λειτουργεί με ασφάλεια για κάθε χρήστη».

powered by social2s