Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΛΥΪΑΤΡΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 5 έως και 9/7

Επισυνάπτεται το εβδομαδιαίο πρόγραμμα επισκέψεων των εθελοντών ιατρών του Δημοτικού Πολυϊατρείου του Δήμου Διονύσου καθώς και το πρόγραμμα προληπτικών προγραμμάτων, για την περίοδο από 5 έως και 9/7/2021.

Για να κλείσετε ραντεβού, τηλεφωνήστε στο 210-6217830, καθημερινά 09:00 – 12:00.

Το Δημοτικό Πολυϊατρείο Εθελοντών λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, πρωί 08:30 – 14:00 και απόγευμα 17:00 – 20:00.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 26-28 (ΠΑΛΙΑ ΕΦΟΡΙΑ)

Κατεβάστε
 
 
powered by social2s

Δήμος Διονύσου: 2153 rapid test και 27 θετικά δείγματα από 7-30/6

Ανακοινώνουμε ότι από την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021 και μέχρι νεωτέρας, ο χώρος διεξαγωγής των rapid test για Πεζούς θα μεταφερθεί από τη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Κοιμήσεως Θεοτόκου στον Άγιο Στέφανο,στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου (Πεντζερίδη 3).

Σημειώνεται ακόμη ότι ειδικά την Πέμπτη 1/7, οι διαγνωστικοί έλεγχοι θα σταματήσουν νωρίτερα, στις 13:00, λόγω υψηλών θερμοκρασιών.   

Υπενθυμίζουμε ότι ο Δωρεάν διαγνωστικός Έλεγχος COVID 19 συνεχίζεται επ’ αόριστον και μέχρι νεωτέρας, καθημερινά (εκτός από Σαββατοκύριακα και ημέρες αργίας) ώρες από 09:30 έως 15:00.

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα πρέπει να προσκομίσουν την Αστυνομική τους Ταυτότητα και τον αριθμό ΑΜΚΑ. 

Ακόμη, ο Δήμος Διονύσου ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου Ελέγχου COVID 19 (rapid test) ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ, ο οποίος διεξάγεται καθημερινά στον Άγιο Στέφανο, τα τελευταία αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Από τις 7 Ιουνίου έως και τις 30 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 2153 rapid test και προέκυψαν 27 θετικά δείγματα. 

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων τους δημότες μας για την ανταπόκρισή τους στον προγραμματισμένο διαγνωστικό έλεγχο, ο οποίος αποσκοπεί στην ασφάλεια όλων μας.

Στο δρόμο επιστροφής προς την κανονικότητα θα πρέπει να διατηρήσουμε όλοι την ίδια υπευθυνότητα και να αποφεύγουμε τον άσκοπο συνωστισμό και ενέργειες που θα οδηγούσαν σε τυχόν χαλάρωση από τα μέτρα που συστήνουν οι αρμόδιοι φορείς της Πολιτείας.

powered by social2s

Όλοι μαζί λέμε ΟΧΙ στα Λατομεία: Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας & Συναυλία με το Βασίλη Παπακωνσταντίνου, την Τετάρτη 7/7 στο Γήπεδο Ποδοσφαίρου της Κοινότητας Διονύσου

Ο Δήμος Διονύσου, με τη συμπαράσταση των Δήμων Πεντέλης, Κηφισιάς και του ΣΠΑΠ, σας προσκαλεί στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΣΥΝΑΥΛΙΑ κατά των Λατομείων στο Πεντελικό Όρος, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021 στις 19:00 στο Γήπεδο Ποδοσφαίρου της Κοινότητας Διονύσου. 

Στη Συναυλία θα τραγουδήσει ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ με την Ορχήστρα του, ο οποίος υπόσχεται μια αξέχαστη βραδιά.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΣΤΗ ΡΑΠΕΝΤΩΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ ΟΡΟΣ.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟΥ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ.

 



 
powered by social2s

Συμφωνία για έναρξη κατασκευής δικτύου Φυσικού Αερίου σε Δροσιά, Διόνυσο και Άνοιξη εντός του 2022

Επιτυχή κατάληξη είχε η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 25/6 στα γραφεία της Εταιρίας Διανομής Αερίου Αττικής μεταξύ του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη και του Εκτελεστικού Προέδρου του Δ.Σ. της ΕΔΑ Αττικής Πιέρρου Χατζηγιάννη,  παρουσία του Διευθυντή Ανάπτυξης Υποδομών Ιωάννη Ντρούκα, της Διευθύντριας Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας Ελένης Μαντζώρου, του Αντιδημάρχου Γιάννη Φωτάκη και του Εντεταλμένου Συμβούλου Χρήστου Παπαβασιλείου.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια προηγούμενων συναντήσεων με αντικείμενο την ένταξη των περιοχών του Δήμου Διονύσου στο 5ετές πρόγραμμα ανάπτυξης της Ε.Δ.Α. Αττικής, προκειμένου αυτές να αρχίσουν να συνδέονται με το δίκτυο φυσικού αερίου.

Αυτό που συμφωνήθηκε ήταν η έναρξη κατασκευής Δικτύου Φυσικού Αερίου εντός του 2022 αρχικά στις Δημοτικές Κοινότητες, Δροσιάς (περιοχή Ρέας) , Διονύσου (περιοχή Αναγέννησης) και Άνοιξης (Λ.Ανοίξεως, Φασίδερι, Άγιοι Άγγελοι, Άγιοι Θεόδωροι κλπ) και στη συνέχεια στις υπόλοιπες από τις 7 Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου.

Σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, η προγραμματική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2021.  

Για ιδιαίτερα θετική εξέλιξη έκανε ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, ο οποίος δήλωσε σχετικά:

«Η σταθερή διεκδίκηση της σύνδεσης όλων των περιοχών του Δήμου μας με το φυσικό αέριο αρχίζει να έχει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Στη συνάντησή μας με την ΕΔΑ Αττικής, καταλήξαμε σε συμφωνία αναφορικά με το σχεδιασμό που θα ακολουθήσουμε, προκειμένου μέσα στο 2022 να ξεκινήσει η κατασκευή Δικτύου Φυσικού Αερίου, καταρχήν σε Δροσιά, Διόνυσο και Άνοιξη και στη συνέχεια στις υπόλοιπες Δημοτικές Κοινότητες. Όπως έχω ξαναπεί, η υλοποίηση του Αγωγού Φυσικού Αερίου αποτελεί για το Δήμο Διονύσου βασική επιλογή, γιατί θέλουμε να κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας νέες υποδομές με σεβασμό στο περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα και οικονομία για τα νοικοκυριά. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε μαζί με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους και στελέχη του Δήμου μας για τη βελτίωση των βασικών υποδομών προς όφελος των συμπολιτών μας».

powered by social2s

Μουσική Σχολή Διονύσου: Συναυλία στις 26 & 27/6 - Επιτυχία στις Προαγωγικές Εξετάσεις για 97 σπουδαστές

Το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής Δήμου Διονύσου στον ανοικτό συναυλιακό χώρο στον "Παλαιό Σταθμό Τρένου" στη Λεωφόρο Διονύσου. Παράλληλα θα απονεμηθούν και οι Έπαινοι προόδου.
Ώρα έναρξης εκδηλώσεων: 7.00μμ
Διατίθενται Κάρτες δωρεάν εισόδου στη Γραμματεία της Μουσικής Σχολής (Τηλ 210 6221328).
Σας περιμένουμε να απολαύσετε τους νέους, ταλαντούχους μουσικούς του Δήμου μας!
✔Σας ενημερώνουμε ακόμη ότι με πολύ μεγάλη επιτυχία, άριστη οργάνωση και υψηλές επιδόσεις ολοκληρώθηκαν οι Προαγωγικές εξετάσεις 97 σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Διονύσου.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους σπουδαστές και στους καθηγητές τους για το πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα, μετά από μία δύσκολη χρονιά, όπου τα περισσότερα μαθήματα έγιναν μέσω τηλεκπαίδευσης!
powered by social2s

109η Δράση Διάθεσης Προϊόντων Χωρίς Μεσάζοντες στον Άγιο Στέφανο την Τετάρτη 7 Ιουλίου

Την Tετάρτη 7 Ιουλίου 2021, στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου απέναντι από το σταθμό του τρένου στον Άγιο Στέφανο, θα διεξαχθεί η κοινωνική δράση “Χωρίς Μεσάζοντες’’ του Δήμου Διονύσου με ώρες λειτουργίας 08:00 – 14:00.

Είναι μια δράση με κοινωνικό χαρακτήρα. Παραγωγοί από όλη τη χώρα διαθέτουν ποιοτικά προϊόντα χωρίς μεσάζοντες σε λογικές τιμές στους καταναλωτές της πόλης μας. Ταυτόχρονα συλλέγονται προϊόντα και διατίθενται στις κοινωνικές δομές που εδρεύουν στο Δήμο Διονύσου. Πρόκειται για μια σημαντική δράση που προσφέρει τα μέγιστα στους κατοίκους του Δήμου Διονύσου.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται να διατεθούν μεταξύ άλλων τα εξής προϊόντα:

Αλεύρι, αλλαντικά, αρτοσκευάσματα, απορρυπαντικά, αυγά, , γαλακτοκομικά, γλυκά κουταλιού, ελιές, ζυμαρικά, κηπευτικά και φρούτα εποχής, κρεμμύδια, ξηροί καρποί, κρητικά τυριά, λάδι από την Κορινθία, λαζάνια, λουκάνικα, παραδοσιακά λουκάνικα, λουκούμια, μαρμελάδες, μέλι, σύκα, ξύδι, οίνος, όσπρια, παξιμάδια, παραδοσιακά εδέσματα, πατάτες, παξιμάδια, πελτές τομάτας κέτσαπ, ρίγανη, ρύζι, σάλτσες, σκόρδα, σαλιγκάρια, σταφίδες, ταχίνι, τυροκομικά, χαλβάς, αρωματικά βότανα, κ.α.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση ή πληροφορία, στο τηλ. 213 213 9806 και 210 8142972 (εσωτερικό 201).

Επισυνάπτεται αρχείο με τους παραγωγούς και τα προϊόντα.

powered by social2s

Κοινή Συνέντευξη Τύπου των Δημάρχων Διονύσου, Πεντέλης και Κηφισιάς την Πέμπτη 24/6, κατά της εγκατάστασης Λατομείων στο Πεντελικό Όρος

Ακολουθεί η Πρόσκληση προς τα ΜΜΕ των 3 Δημάρχων Διονύσοου, Πεντέλης και Κηφισιάς

Σας προσκαλούμε στην Κοινή Συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσουν την Πέμπτη 24 Ιουνίου στις 18:30, στον Παλαιό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Τρένου στη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου (Λεωφόρος Διονύσου και Βακχών, έναντι «Safe House») ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, η Δήμαρχος Πεντέλης Δήμητρα Κεχαγιά και ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος, με σκοπό την ευρύτερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης αναφορικά με την επιχειρούμενη προσπάθεια  εγκατάστασης νέων Λατομείων στο Πεντελικό Όρος.

Οι τρεις Δήμοι, εκφράζοντας την βούληση αλλά και την αγωνία των κατοίκων τους, απαιτούν να ανακληθούν άμεσα οι άδειες που έχουν δοθεί για λατομικές έρευνες αλλά και να σταματήσει κάθε ενέργεια για επαναλειτουργία νέων Λατομείων.

Επίσης, συντονίζουν τις δράσεις τους  προς κάθε κατεύθυνση, προκειμένου να αποτραπεί το επιχειρούμενο περιβαλλοντικό έγκλημα και το Πεντελικό Όρος να παραμείνει Πνεύμονας Πρασίνου για το σύνολο των κατοίκων της Αττικής. 

Δείτε ΕΔΩ Οδηγίες για το πως θα έρθετε στο χώρο της Συνέντευξης Τύπου.

 

ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΥΠΟΥ (ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ – ΔΗΜΟΥ ΠΕΝΤΕΛΗΣ – ΔΗΜΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ)
Emailsgrafeiotypou@dionysos.grpress@penteli.gov.grgtipou@kifissia.gr 

powered by social2s

Πρόσληψη Εκπαιδευτών για το «Summer Camp Διονύσου 2021»

Ο Δήμος Διονύσου διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά τις Καλοκαιρινές Δράσεις Αθλητισμού, Παιδείας και Πολιτισμού, με τον τίτλο «Summer Camp Διονύσου 2021».
Θα λειτουργήσουν τμήματα:
Α. Δημιουργικού - Ψυχαγωγικού Camp
Β. Αθλητικού Camp
Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν ως εκπαιδευτές μπορούν να επικοινωνούν στον τηλεφωνικό αριθμό 6972118610.
powered by social2s

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στεφάνου και το 1ου Δημοτικό Διονύσου, τα μοναδικά δημόσια σχολεία που βραβεύθηκαν στο Διαγωνισμό Τρισδιάστατης Μοντελοποίησης

Στις 5 διακριθείσες ομάδες πανελλαδικά που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό ST3dM2021 (Τρισδιάτατη Μοντελοποίηση), με την επίβλεψη και την καθοδήγηση του Εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Δημήτρη Φωτιάδη, συμπεριλαμβάνονται οι ομάδες μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Στεφάνου καθώς και του 1ου Δημοτικού Διονύσου.
▶Πιο συγκεκριμένα, βραβεύθηκαν συνολικά 5 σχολεία σε 2 κατηγορίες βραβείων: Ειδικό Βραβείο 3D Σχεδιαστών & Ειδικό Βραβείο Ερευνητών.
✔Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα στα 5 βραβευμένα σχολεία, τα δύο από αυτά (2ο ΔΣ Αγίου Στεφάνου & 1ο Διονύσου) ανήκουν στο Δήμο Διονύσου ενώ είναι και τα μοναδικά Δημόσια Σχολεία που βραβεύθηκαν.
✔Ακόμη υπογραμμίζεται ότι τα δύο σχολεία έλαβαν μέρος χωρίς να διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ενώ η προετοιμασία τους έγινε εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως, πέραν του διδακτικού τους ωραρίου και των προβλεπόμενων ωρών, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
▶Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν, τον εκπαιδευτικό κ.Δημήτρη Φωτιάδη, τη Διευθύντρια του 2ου ΔΣ Αγίου Στεφάνου κ.Κατερίνα Μπρις, το Διευθυντή του 1ου ΔΣ Διονύσου κ.Φώτη Περρή, και όλους τους εκπαιδευτικούς των σχολείων του Δήμου Διονύσου που προωθούν αντίστοιχες καινοτόμες δράσεις.
powered by social2s

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 14/6 η 2η Συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Διονύσου

Τη 2η συνεδρίασή του για την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο πραγματοποίησε με διευρυμένη σύνθεση το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Διονύσου τη Δευτέρα 14 Ιουνίου, σε συνέχεια του ΣΤΟ που είχε προηγηθεί τη Μεγάλη Δευτέρα 26 Απριλίου.
Η συνεδρίαση, που συγκλήθηκε με πρωτοβουλία του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη, πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης.
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης μέσω της αρχικής του εισήγησης έκανε μία αποτίμηση της κατάστασης από πλευράς Δήμου, ενημερώνοντας για τις τελευταίες εξελίξεις και τις ενέργειες που είτε έχουν πραγματοποιηθεί, είτε σχεδιάζονται, προκειμένου να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή ετοιμότητα ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, αναφέροντας τα εξής:
«Σήμερα είμαστε εδώ για τη 2η συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Διονύσου. Όπως θα θυμάστε οι περισσότεροι, η πρώτη συνεδρίαση είχε πραγματοποιηθεί τη Μεγάλη Δευτέρα 26 Απριλίου, δηλαδή λίγο πριν από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου.
Σήμερα είναι μια ευκαιρία να αποτιμήσουμε την υφιστάμενη κατάσταση, από πλευράς πυροπροστασίας, καθώς έχουν μεσολαβήσει αρκετά γεγονότα.
Μία σημαντική εξέλιξη είναι η κήρυξη του Δήμου μας, στις 10 Μαΐου, σε κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης Πολιτικής Προστασίας, για 5 Δημοτικές Κοινότητες. Και συγκεκριμένα τις Δημοτικές Κοινότητες Άνοιξης, Δροσιάς, Διονύσου, Κρυονερίου και Ροδόπολης, σύμφωνα με το Άρθρο 26 του Νόμου 4662/2020. Μαζί με εμάς κηρύχθηκαν σε κατάσταση Ειδικής Κινητοποίησης 11 Δήμοι συνολικά και 18 Δημοτικές Κοινότητες.
Να αναφέρω ότι είχε προηγηθεί συνάντηση και των 11 Δημάρχων με τους Υπουργούς Νίκο Χαρδαλιά, Μιχάλη Χρυσοχοίδη και Στέλιο Πέτσα, όπου αποφασίστηκε η άμεση δρομολόγηση έργων και εργασιών που αποβλέπουν στην προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών, των υποδομών καθώς και του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω επαπειλούμενου κινδύνου από την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών. Κι όλα αυτά με διαδικασίες αντίστοιχες με εκείνες που ισχύουν όταν κηρύσσεται μία περιοχή σε Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα και αφού μεσολάβησαν άλλες τρεις αν θυμάμαι καλά συσκέψεις με τους αρμόδιους Υπουργούς και τον Περιφερειάρχη Αττικής κ.Πατούλη, εγκρίθηκε για το Δήμο Διονύσου μία έκτακτη χρηματοδότηση 490.000 ευρώ, για έργα και εργασίες που πρόκειται να πραγματοποιηθούν εντός των ορίων μας και αφορούν μεταξύ άλλων σε προληπτικούς καθαρισμούς, απομάκρυνση υπολειμμάτων της φυσικής βλάστησης, βελτίωση του υφιστάμενου δασικού δικτύου, συντήρηση αντιπυρικών ζωνών και γενικά εργασιών που κρίνονται αναγκαίες για την προστασία από τις δασικές πυρκαγιές.
Παράλληλα στην περίμετρό μας με ευθύνη της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας εκτελούνται από σήμερα εργασίες από εταιρίες - μέλη του μητρώου της Ένωσης Εργοληπτών Δασικών Έργων.
Ο Δήμος μας όμως όλο αυτό το διάστημα δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια. Έχουμε απομακρύνει μετά τη «Μήδεια» πάνω από 200.000 τόνους κλαδιών και πράσινων απορριμμάτων και έχουμε δαπανήσει 1.900.000 ευρώ. Σημαντική βοήθεια όμως είχαμε και από την Περιφέρεια.
Να προσθέσω ότι καθαρισμούς πραγματοποιούν φέτος τόσο η ΔΕΔΔΗΕ όσο και ο ΑΔΜΗΕ.
Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα. Όμως θα ήθελα να ακούσω κι εσάς».
Ακολούθησαν τοποθετήσεις από όλους τους συμμετέχοντες και διαλογική συζήτηση, σε πνεύμα σύμπνοιας και συνεργασίας, με σκοπό την επίτευξη του κοινού στόχου που είναι η αποτελεσματική προστασία του Δήμου Διονύσου και των πολιτών κατά το επόμενο κρίσιμο χρονικό διάστημα.
Στο ΣΤΟ, στο οποίο είχαν προσκληθεί οι εκπρόσωποι δεκάδων φορέων, συμμετείχαν μεταξύ άλλων η εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής Σωτηρία Μπάιμπου, ο εκπρόσωπος του 9ου Πυροσβεστικού Σταθμού Αθηνών Αντιπύραρχος Γεώργιος Πετρόπουλος, ο εκπρόσωπος του 6ου Πυροσβεστικού Σταθμού Αθηνών Αντιπύραρχος Δημήτριος Μπριόλας, ο Πρόεδρος του ΣΠΑΠ Βλάσσης Σιώμος, ο Διοικητής του Β΄Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής Νικόλαος Δέδες, ο εκπρόσωπος του Δασονομείου Αγίου Στεφάνου (Δασαρχείο Πεντέλης) Κωνσταντίνος Μούγιος, ο εκπρόσωπος του ΑΔΜΗΕ Γεώργιος Λυσούδης, ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών Κωνσταντίνος Κτιστάκης, Πρόεδροι και εκπρόσωποι Δημοτικών Κοινοτήτων (όπως ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αγίου Στεφάνου Δημήτρης Μπαμπανίκας και κ. Ιωάννης Λούσης από τη Δημοτική Κοινότητα Δροσιάς), ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Αγίου Στεφάνου Χρήστος Σισμάνογλου, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου Σταμάτης Μπονόβας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Διονύσου Δημήτρης Πιτιανούδης, ο εκπρόσωπος των Εθελοντικών Δυνάμεων Δασοπυρόσβεσης και Διάσωσης Ροδόπολης Μιλτιάδης Ποντίκης, ο εκπρόσωπος των Ναυτοπροσκόπων Διονύσου Αλέξανδρος Φίλιος-Λυσιώτης, η εκπρόσωπος του ΟΑΣΑ κ.Μαρία-Ελένη Μιχάλη, οι εκπρόσωποι του Φορέα Διαχείρισης Πάρνηθας κ. Α.Σαμπανίδης και κ. Φρούσα και ο Τεχνικός Ασφαλείας του Δήμου Διονύσου Στέφανος Χρήστου. Ήταν επίσης παρόντες ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Κυκλικής Οικονομίας και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Διονύσου Μανώλης Κόκκαλης, ο Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Τεχνικών Υπηρεσιών και Ενεργειακής Αναβάθμισης Στέφανος Κριεμάδης, ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακής Λειτουργίας και Καθημερινότητας του Πολίτη Μιχάλης Τσιλιγκίρης, ο Υπεύθυνος του Γραφείου Πολιτικής προστασίας του Δήμου Διονύσου Απόλλων Κούνης, ο Σύμβουλος του Δημάρχου για θέματα Πολιτικής Προστασίας Κωνσταντίνος Χριστόπουλος κ.α.
powered by social2s

Με επιτυχία υλοποιήθηκε την Πέμπτη 10/6 το Πρόγραμμα ψηφιακών μαστογραφιών για γυναίκες του Δήμου Διονύσου

Με επιτυχία υλοποιήθηκε την Πέμπτη 10/6 το Πρόγραμμα ψηφιακών μαστογραφιών για γυναίκες του Δήμου Διονύσου
Με επιτυχία υλοποιήθηκε το Πρόγραμμα ψηφιακών μαστογραφιών για γυναίκες του Δήμου Διονύσου, μέσω του Δημοτικού Πολυϊατρείου, με Διοργανωτή το "Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Προαγωγής Υγείας (ΕΔΔΥΠΠΥ)" σε συνεργασία με το Σύλλογο Φίλων του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Οι Άγιοι Ανάργυροι».
Οι μαστογραφίες πραγματοποιήθηκαν κανονικά την Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021, ενώ τις γυναίκες που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα συνόδευσε στο Κέντρο Μαστογραφιών η Εντεταλμένη Σύμβουλος Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Δομών Υγείας Γεωργία Κριεμάδη, η οποία εξασφάλισε και τη δωρεάν πραγματοποίηση των μαστογραφιών χωρίς το προβλεπόμενο αντίτιμο των 5 ευρώ.
powered by social2s

Συμμετοχή του 1ου Δημoτικού Διονύσου και του 2ου Δημοτικού Αγίου Στεφάνου στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Τρισδιάστατης Σχεδίασης & Εκτύπωσης

Εκ μέρους των εκπαιδευτικών μας κοινοτήτων θα θέλαμε να συγχαρούμε τον εξαίρετο συνάδελφό μας, κ. Φωτιάδη Δημήτριο, εκπαιδευτικό Πληροφορικής, και τις ομάδες των δύο Σχολείων για την εξαίρετη εργασία τους.

Μετά την ενδελεχή εξέταση της δραστηριότητας τους από την οργανωτική και επιστημονικής επιτροπή του:

Ph.D. Candidate. A.U.Th.

Laboratory of Didactics of Physics and Educational Technology Science Teacher

Special High School For the Deaf and Hard of Hearing Thessaloniki Greece

για τον διαγωνισμό «Ένα δαχτυλίδι για να τα κυβερνά όλα», η Επιτροπή αποφάνθηκε τα εξής:

«Δεν θα μπορούσαμε να μην σημειώσουμε την διάκριση και των δύο ομάδων σας στον Τομέα της Έρευνας γύρω από το αντικείμενο σχεδιασμού. Σας αποστέλλουμε το πιστοποιητικό  "Βράβευσης των Μικρών Ερευνητών" και είμαστε σίγουροι ότι οι δεξιότητες που ανέπτυξαν οι μαθητές σας με την υποστήριξή σας αποτελούν το ουσιαστικό βραβείο που θα κρατούν για πάντα στην ζωή τους».

Είμαστε υπερήφανοι για αυτό το επίτευγμα των μαθητών μας , οι οποίοι απέδειξαν περίτρανα πως εν μέσω πανδημίας, λειτουργώντας με  καθεστώς τηλεκπαίδευσης, μπόρεσαν να συνεργαστούν,  εργαζόμενοι και τις αργίες,  αποδεικνύοντας πως η θέληση για δημιουργία και συνεργασία δεν εμποδίζεται.

Πολλά συγχαρητήρια και στον συνάδελφό μας, κ. Φωτιάδη, για το μεράκι του και τη δημιουργικότητά του.

 

  Ο Διευθυντής                                                                          Η Διευθύντρια

του 1ου Δ.Σ. Διονύσου                                                        του 2ου Δ.Σ. Αγ. Στεφάνου

                                                                                                 

   Φώτιος Περρής                                                                     Κατερίνα  Μπρυς

powered by social2s

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΛΥΪΑΤΡΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα από 14 έως και 18/6

Επισυνάπτεται το εβδομαδιαίο πρόγραμμα επισκέψεων των εθελοντών ιατρών του Δημοτικού Πολυϊατρείου του Δήμου Διονύσου καθώς και το πρόγραμμα προληπτικών προγραμμάτων, για την περίοδο από 14 έως και 18/6/2021.

Για να κλείσετε ραντεβού, τηλεφωνήστε στο 210-6217830, καθημερινά 09:00 – 12:00.

Το Δημοτικό Πολυϊατρείο Εθελοντών λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, πρωί 08:30 – 14:00 και απόγευμα 17:00 – 20:00.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ 26-28 (ΠΑΛΙΑ ΕΦΟΡΙΑ)

 

powered by social2s

Δείτε από το κανάλι του Δήμου Διονύσου στο YouTube την ενημερωτική συνάντηση της ΔΕΔ για το θέμα των Λατομείων στη Ραπεντώσα

Ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση για το θέμα της δημιουργίας Λατομείου Μαρμάρων στην περιοχή «Βαθειά Χούνη Άνω Ραπεντώσα» πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 9 Ιουνίου, στο πλαίσιο της «Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης» του Δήμου Διονύσου.
✔Η συνάντηση μεταδόθηκε και μέσω livestreaming από το Κανάλι του Δήμου στο YouTube και μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο σύνδεσμο https://youtu.be/03wMOjqsFv4.
▶Τη συνάντηση συντόνισε η Πρόεδρος της ΔΕΔ και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σοφία Κατσίγιαννη με τη συνδρομή της Προϊσταμένης Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Διαβούλευσης και Εθελοντισμού Σεβαστής Χόνδρου και της κ.Ελευθερίας Κυριακούλη.
✔Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης πραγματοποίησε χαιρετισμό καθώς και μία εισαγωγική παρέμβαση για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τα Λατομεία, ενώ στη συνέχεια ο Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Χωροταξικού Σχεδιασμού & Υποδομών Γιάννης Φωτάκης ανέλυσε όλες τις πτυχές του ζητήματος.
▶Ακολούθησαν παρεμβάσεις από δημοτικούς συμβούλους, μέλη της ΔΕΔ, εκπροσώπους Φορέων και δημότες.
✔Στη συνάντηση συμμετείχαν οι πιο κάτω:
1. Δήμαρχος Διονύσου: Γιάννης Καλαφατέλης.
2. Πρόεδρος ΔΕΔ: Σοφία Κατσίγιαννη.
3. Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Χωροταξικού Σχεδιασμού & Υποδομών: Γιάννης Φωτάκης.
4. Αντιδήμαρχος Παιδείας, Νέων Τεχνολογιών & Καινοτομίας, Σπυρίδων Αρνής.
5. Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων και Διοικητικών Υπηρεσιών, Δημήτριος Ράικος.
6. Κωνσταντίνος Κουριδάκης, Επικεφαλής παράταξης «Εύπολις», Μέλος της Διαπαραταξιακής, Δημοτικός Σύμβουλος.
7. Νικόλαος Κλήμης, Επικεφαλής παράταξης «Μαζί για τον Διόνυσο», Μέλος της Διαπαραταξιακής Επιτροπής, Δημοτικός Σύμβουλος.
8. Βλάσσης Σιώμος, Πρόεδρος ΣΠΑΠ.
9. Aναστασία Κώνστα, Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Αγροτικός Αμπελουργικός Ελαιοκομικός Μελισσοκομικός Συνεταιρισμός Σταμάτας (πρώην Αγροτικός Συνεταιρισμός Σταμάτας)», Πρόεδρος Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.
10. Ζωή Παούρη, Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Εθελοντές Αρωγοί Ζώων Αγίου Στεφάνου».
11. Ελένη Μπαθρέλου Κληρονόμου, Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Εξωραϊστικός –Πολιτιστικός Σύλλογος «Η πρόοδος» Ανοίξεως Αττικής».
12. Κέλλυ Σαββοπούλου, Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Μορφωτικός Και Περιβαλλοντικός Σύλλογος Ευξείνου Πόντου».
13. Ειρήνη Γιώτη, Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος της Ένωσης Γονέων Διονύσου.
14. Μαρία Λιάσκα,Μέλος ΔΕΔ, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Σωματείο Παραδοσιακών Χορών και Λαογραφικών Ερευνών «Χοροπαίγνιο».
15. Νίκος Χατζηχριστίδης, Μέλος ΔΕΔ , Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Περιβαλλοντικός & Εξωραϊστικός Σύλλογος «Άγιοι Άγγελοι» Άνοιξη.
16. Κωνσταντίνος Μιλλεούνης, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Εκπολιτιστικός & Εξωραϊστικος Σύλλογος Σπατών Σταμάτας Αττικής».
17. Κωνσταντίνος Μπομπής, Εκπρόσωπος του Συλλόγου «Εξωραϊστικός & Πολιτιστικός Σύλλογος Διονύσου», Τοπικός Σύμβουλος στη ΔΕ Διονύσου.
18. Δημήτριος Ζαρρής, Μέλος ΔΕΔ.
19. Βασίλειος Στεφανάκης, Μέλος ΔΕΔ.
20. Μάνος Παπανικολάου, Μέλος ΔΕΔ.
21. Δημήτριος Αλεξανδρής, Δημοτικός Σύμβουλος, μέλος της Διαπαραταξιακής Επιτροπής.
22. Πανάγος Παναγιώτης, Δημοτικός Σύμβουλος, μέλος της Διαπαραταξιακής Επιτροπής.
23. Ιατρού Δέσποινα, Τοπική Σύμβουλος στη ΔΕ Διονύσου.
24. Θεόδωρος Κατσανεβάκης, Τοπικός Σύμβουλος στη ΔΕ Διονύσου.
25. Νίκος Παπαϊωάνου, Ειδικός Συνεργάτης Δημάρχου.
26. Σεβαστή Χόνδρου, Προϊσταμένη τμήματος Διαβούλευσης & Εθελοντισμού.
27. Ελευθερία Κυριακούλη, Διοικητική Υπάλληλος Τμήματος Διαβούλευσης & Εθελοντισμού.
powered by social2s

Σφοδρές αντιδράσεις για τη δημιουργία νέου λατομείου στην Πεντέλη από τους κατοίκους και τους δήμους της περιοχής

Ανάστατη είναι η τοπική κοινωνία των Δήμων Διονύσου και Πεντέλης από την επιχειρούμενη επαναλειτουργία των κλειστών εδώ και δεκαετίες λατομείων Διονύσου, σε περιοχή η οποία είναι προστατευόμενη, αναδασωτέα και βρίσκεται κοντά σε κατοικίες και σε αρχαιολογικό χώρο. 

Κατά της λειτουργίας του λατομείου τάσσεται ο Δήμος Διονύσου, αλλά και γειτονικοί δήμοι (Πεντέλης, Κηφισιάς, Νέας Μάκρης κ.ά.) ενώ έχουν κατατεθεί διοικητικές προσφυγές κατά της απόφασης του συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης με την οποία δόθηκε άδεια για τη διενέργεια έρευνας σχετικά με την ύπαρξη κοιτασμάτων μαρμάρου, σε εξορυκτική εταιρεία η οποία έχει σκοπό στη συνέχεια να μισθώσει τις εκτάσεις από το Δημόσιο. 

Η διαπαραταξιακή επιτροπή που συγκροτήθηκε από τον Δήμο Διονύσου, ύστερα από συνάντηση του Δημοτικού Συμβουλίου, προέβη σε ψήφισμα με το οποίο ζητά να αποσυρθούν άμεσα οι άδειες γεωλογικής έρευνας, με βάση το Νόμο και τις απορριπτικές αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, αλλά και να καταργηθούν τα λατομεία της Πεντέλης, ως ανενεργά πέραν της 10ετίας, σύμφωνα με τις προβλέψεις του λατομικού νόμου.

Ο Δήμαρχος Γ. Καλαφατέλης τόνισε πως: «Οι μόνες παρεμβάσεις που μπορούμε να δεχτούμε στους λατομικούς χώρους είναι αναπλάσεις, χώροι πολιτισμού, αθλητισμού, αναψυχής και περιβαλλοντικών διαδρομών. Όλοι μαζί ενωμένοι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα». 

Το Δημοτικό Συμβούλιο απέρριψε ομόφωνα κάθε απόπειρα καταστροφής του περιβάλλοντος του Πεντελικού Όρους.

 

Όπως εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Διονύσου Γιάννης Φωτάκης, στην πραγματικότητα τα αποθέματα μαρμάρου έχουν εξαντληθεί, με αποτέλεσμα η μόνη δυνατή εκμετάλλευση να είναι εκείνη των αδρανών υλικών. «Πρόκειται για ανοσιούργημα που δεν θα περάσει», λέει ο κ. Φωτάκης. «Τα λατομεία αδρανών υλικών είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικά για το περιβάλλον και τη ζωή των ανθρώπων και γι αυτό η λειτουργία τους απαγορεύεται σε κατοικημένες περιοχές. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα φτάσουμε στο σημείο να λειτουργεί στο Διόνυσο το μόνο λατομείο αδρανών υλικών στην Αττική, αφού το τελευταίο που βρίσκεται στη Μαγούλα βρίσκεται σε διαδικασία κλεισίματος». 

 

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Φωτάκης, η αδειοδότηση για έρευνα ύπαρξης μαρμαροφόρου κοιτάσματος από το Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης «έγινε εν κρυπτώ απο το Δήμο Διονύσου και κατ΄επέκταση από την τοπική κοινωνία. Στη συνέχεια δε από τη δική μας διερεύνηση, προέκυψε ότι ταυτόχρονα η ίδια εταιρεία είχε αδειοδοτηθεί για παρόμοιες έρευνες σε τρεις διπλανές - συνεχόμενες περιοχές, συνολικής επιφάνειας περί τα 913 στρέμματα. Με αυτή όμως την όχι τυχαία τακτική, αυτή κατατάσσεται σε υποδεέστερη κατηγορία από την πραγματική, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύσουν αλλά και για τις Υπηρεσίες που τελικά δώσουν τις απαραίτητες εγκρίσεις (από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, αντί του Υπουργείου Περιβάλλοντος, όπως θα έπρεπε)».

Η πραγματική ζώνη εκμετάλλευσης, εξηγεί ο κ. Φωτάκης   Θα εκτείνεται 125 μ κάτω από την ψηλότερη κορυφή της Πεντέλης και μόλις 250 μ ανατολικότερα αυτής, με τις πραγματικές αποστάσεις από το Ρυμοτομικό Σχέδιο του Διονύσου αλλά και από τον Αρχαιολογικό χώρο να φθάνουν μόλις τα 267 μ, από τον οικισμό της Ραπεντώσας, τα 912 μ, ενώ από τη Λ. Διονύσου, 385 μ. 

     Το επιχείρημα ότι δήθεν η εκμετάλλευση θα αναπτυχθεί εντός των προβλεπόμενων λατομικών ζωνών μαρμάρου από το Δ/γμα Προστασίας του Πεντελικού, είναι χωρίς αντίκρυσμα σήμερα, καταλήγει ο κ. Φωτάκης, αφού τόσο το γράμμα, όσο και το πνεύμα, του Δ/γματος αυτού, ήταν να διατηρηθεί η νομιμότητα των τότε λειτουργούντων λατομείων. Αυτό αποδεικνύεται και από τις πρακτικές της Διοίκησης που ακολούθησαν: Παρά τις επιχειρηματικές προσπάθειες, δεν ανανεώθηκε έκτοτε, καμία άδεια μετά την λήξη της, με τα τελευταία λατομεία να κλείνουν οριστικά το 2006, με τον τότε Οργανισμό Αθήνας, στη συνέχεια, το 2008 να αποφασίζει πρόγραμμα ανάπλασης, ειδικά για τα ‘’ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΡΜΑΡΑ’’, η έκταση των οποίων αποτελεί σήμερα κατά ένα μεγάλο μέρος τον επίμαχο λατομικό χώρο ΛΧ 1.

Στο ψήφισμα της διαπαραταξιακής επιτροπής του Δήμου Διονύσου αναφέρεται μεταξύ άλλων: 

 
  • Η όλη εκμετάλλευση βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του Πεντελικού Όρους, σε δασικές εκτάσεις που έχουν κηρυχθεί ως αναδασωτέες, στις οποίες απαγορεύεται η επέμβαση κατά το άρθρο 17 παρ. 3 του Συντάγματος, μετά από τις πυρκαγιές των τελευταίων ετών, ενώ αποτελούν καταφύγιο άγριας ζωής του Δημόσιου Δάσους Ραπεντώσας
  • Η εκμετάλλευση επιδεινώνει την ήδη «τραυματισμένη» βιοποικιλότητα του Πεντελικού με τα 1.100 και πλέον είδη φυτών (π.χ. Silenepentelica και Centaureaatticapentelica που φύονται μόνο στην Πεντέλη), την ορνιθοπανίδα, τα αμφίβια και την άγρια ζωή
  • Δημιουργεί εξαιτίας της διακίνησης του μεγάλου πραγματικού όγκου, κυρίως αδρανών, τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στο οδικό δίκτυο της περιοχής.
  • Εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους στην ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων στην πλησίον ευρισκόμενη Λ. Διονύσου (μόλις περί τα 385 μ)
  • Η όποια υποσχόμενη ανάπλαση του χώρου, θα αρχίσει τουλάχιστον μετά από 25 χρόνια εργασιών. Το διατιθέμενο ποσό θα είναι μόλις 80.000 Ευρώ, ενώ αυτό το εμβληματικό όρος της Αττικής θα έχει εν τω μεταξύ, λεηλατηθεί και καταστραφεί ανεπανόρθωτα.
  • Η έγκριση γεωλογικής έρευνας για την ύπαρξη μαρμάρου από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έγινε για να προχωρήσει η επένδυση με “fast track” διαδικασίες ξεπερνώντας το σκόπελο των αρμόδιων Υπηρεσιών. Σηματοδοτεί ένα νέο γύρο εκμετάλλευσης του φυσικού και ορυκτού πλούτου εις βάρος του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος αλλά και γενικότερα του τοπικού οικοσυστήματος.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο δήμαρχος Διονύσου Γ. Καλαφατέλης, προχωρά σε συνεννόηση με τους ομολόγους του Δημάρχους Πεντέλης-Μελισσίων, Κηφισιάς και Ν. Μάκρης-Μαραθώνα, για συντονισμό των ενεργειών τους, ενώ έχει απευθυνθεί στον Περιφερειάρχη Αττικής, ζητώντας του να συμβάλει στην απόρριψη από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής της επίμαχης Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και να κινήσει άμεσα την προβλεπόμενη, διαδικασία κατάργησης των λατομικών ζωνών (αποτελεί αρμοδιότητα Περιφέρειας), αφού όλα τα παλαιά λατομεία της Πεντέλης είναι ανενεργά για πολλά παραπάνω χρόνια από αυτά που ορίζει ο λατομικός νόμος.



Την Τετάρτη 9/6 στις 19:00 θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω livestreaming, από το Κανάλι του Δήμου Διονύσου στο YouTube στο σύνδεσμο https://youtu.be/03wMOjqsFv4, η συνάντηση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης για το θέμα των Λατομείων.

 

protothema.gr

powered by social2s

Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης: Ζωντανά μέσω livestreaming θα μεταδοθεί την Τετάρτη 9/6 η συνάντηση για τα Λατομεία

Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης: Ζωντανά μέσω livestreaming θα μεταδοθεί την Τετάρτη 9/6 η συνάντηση για τα Λατομεία
?Την Τετάρτη 9/6 στια 19:00 θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω livestreaming, από το Κανάλι του Δήμου Διονύσου στο YouTube στο σύνδεσμο https://youtu.be/03wMOjqsFv4, η συνάντηση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης για το θέμα των Λατομείων.
✔Ακολουθεί η σχετική Πρόσκληση:
"Η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης κ. Σοφία Κατσίγιαννη, ο Δήμαρχος Διονύσου κ. Ιώαννης Καλαφατέλης, καθώς και ο καθ΄ ύλην αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Φωτάκης, σας προσκαλούν την Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021 και ώρα:19:00 σε ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση για το θέμα της δημιουργίας Λατομείου Μαρμάρων.
Ο σκοπός της συνάντησης είναι να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των φορέων και οι πολίτες για τα πραγματικά δεδομένα και την κρισιμότητα του ζητήματος, καθώς και για τις ενέργειες του Δήμου μας όπως και των όμορων Δήμων. Τέλος, εξαιτίας, της υψηλής σημασίας που έχει η σύσσωμη ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας στο ζήτημα αυτό, η συνάντηση επιδιώκει τον προσδιορισμό των απαιτούμενων ενεργειών των τοπικών φορέων και πολιτών, κατά το προσεχές μέλλον".
powered by social2s

108η Δράση Διάθεσης Προϊόντων Χωρίς Μεσάζοντες στη Δροσιά την Τετάρτη 16 Ιουνίου

Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Διονύσου συνεχίζει τη συμμετοχή του στο καταναλωτικό κίνημα "Χωρίς Μεσάζοντες" με τη διοργάνωση της 108ης κατά σειρά δράσης, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021 στη Δροσιά, στην πλατεία Ελ. Κορολή, επί της συμβολής των οδών Τραπεζούντος & Ρόδων και ώρες 8.00 έως 14.00.

Οι δράσεις θα είναι ανοιχτές προς το κοινό, καθώς δε θα υπάρξουν προπαραγγελίες.

Επίσης:

1. Στα προϊόντα που θα διατεθούν περιλαμβάνονται όλα τα πιστοποιητικά παραγωγής, συσκευασίας και προέλευσης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για το καθένα.
2. Οι παραγωγοί που έχουν επιλεγεί, αναλαμβάνουν την υποχρέωση την ημέρα της διανομής να αναρτούν σε ευκρινές σημείο τις προσυμφωνημένες τιμές των προϊόντων τους και να εκδίδουν αποδείξεις.
3. Μέρος από τα προϊόντα των παραγωγών θα διατεθούν στα Κοινωνικά Συσσίτια των Ι.Ν. Προφήτη Ηλία Ροδοπόλεως και Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αγ. Στεφάνου του Δήμου Διονύσου κατόπιν συνεννόησης με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Διονύσου.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση ή πληροφορία, στο τηλ. 213 213 9806 και 210 8142972 (εσωτερικό 201).

powered by social2s

Ψηφιακοί τίτλοι σπουδών για αποφοίτους Γυμνασίων, Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων μέσω του gov.gr

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Παιδείας & Θρησκευμάτων
Τη δυνατότητα να εκδίδουν ψηφιακά το απολυτήριο ή το πτυχίο τους έχουν οι απόφοιτοι Γυμνασίων, Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων από το σχολικό έτος 2016-2017 και εξής, καθώς από τη Δευτέρα είναι διαθέσιμες οι σχετικές υπηρεσίες στο gov.gr. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της συνολικής ψηφιακής αναβάθμισης της εκπαίδευσης, η έκδοση ψηφιακών βεβαιώσεων, πιστοποιητικών ή αποσπασμάτων απολυτηρίων Γυμνασίων και Λυκείων και πτυχίων Επαγγελματικών Λυκείων είναι πλέον εφικτή εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα.
Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο gov.gr, στην κατηγορία «Εκπαίδευση / Αποφοίτηση από το σχολείο». Για την είσοδο στην εφαρμογή απαιτούνται κωδικοί Taxisnet, ενώ για όσο διάστημα ο απόφοιτος είναι ανήλικος, οι τίτλοι εκδίδονται με ενέργειες των κηδεμόνων. Το απόσπασμα του τίτλου που εκδίδεται έχει μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα, αποθηκεύεται στην θυρίδα του πολίτη (https://my.gov.gr/) και μπορεί είτε να σταλεί ηλεκτρονικά σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία, είτε να τυπωθεί και να κατατεθεί.
Η εφαρμογή υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ), με τη συνεργασία των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και εντάσσεται στην ευρύτερη συνεργασία των δύο Υπουργείων για την ψηφιοποίηση διαδικασιών στην εκπαίδευση, με σκοπό την απλούστευσή τους. Όπως και στις διαδικασίες που έχουν προηγηθεί (ηλεκτρονικές εγγραφές στα νηπιαγωγεία και την ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς), στόχος είναι η μείωση τόσο του απαιτούμενου χρόνου εξυπηρέτησης του πολίτη, όσο και των διοικητικών βαρών για τις υπηρεσίες.
powered by social2s

Διακοπές υδροδότησης την Τρίτη 8/6 λόγω έργων βελτίωσης του δικτύου ύδρευσης Διονύσου

Την Τρίτη 8 Ιουνίου από 9:00 έως 13:00 θα πραγματοποιηθούν κατά διαστήματα διακοπές υδροδότησης στις οδούς 28ης Οκτωβρίου (Σταμάτα) και στον Άγιο Στέφανο στις οδούς Ηλέκτρας, Ταϋγέτου, Αγίου Θεοδοσίου, και Λ.Λίμνης Μαραθώνος από το Μοναστήρι στη Λ.Πιπεροπούλου έως και την οδό Ανεμώνης. Επίσης υπάρχει ερίπτωση να επηρεαστούν και τμήματα της Αγίας Παρασκευής.
Ζητούμε εκ των προτέρων την κατανόηση των κατοίκων, υπογραμμίζοντας ότι οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αποσκοπούν στην επίλυση ενός χρόνιου προβλήματος 30 και πλέον χρόνων σε σχέση με τον αγωγό ύδρευσης στο συγκεκριμένο σημείο.
powered by social2s

Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης Διονύσου: Ζωντανά μέσω livestreaming θα μεταδοθεί την Τετάρτη 9/6 η συνάντηση για τα Λατομεία

Την Τετάρτη 9/6 στια 19:00 θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω livestreaming, από το Κανάλι του Δήμου Διονύσου στο YouTube στο σύνδεσμο https://youtu.be/03wMOjqsFv4, η συνάντηση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης για το θέμα των Λατομείων.
✔Ακολουθεί η σχετική Πρόσκληση:
"Η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης κ. Σοφία Κατσίγιαννη, ο Δήμαρχος Διονύσου κ. Ιώαννης Καλαφατέλης, καθώς και ο καθ΄ ύλην αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Φωτάκης, σας προσκαλούν την Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021 και ώρα:19:00 σε ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση για το θέμα της δημιουργίας Λατομείου Μαρμάρων.
Ο σκοπός της συνάντησης είναι να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των φορέων και οι πολίτες για τα πραγματικά δεδομένα και την κρισιμότητα του ζητήματος, καθώς και για τις ενέργειες του Δήμου μας όπως και των όμορων Δήμων. Τέλος, εξαιτίας, της υψηλής σημασίας που έχει η σύσσωμη ενεργοποίηση της τοπικής κοινωνίας στο ζήτημα αυτό, η συνάντηση επιδιώκει τον προσδιορισμό των απαιτούμενων ενεργειών των τοπικών φορέων και πολιτών, κατά το προσεχές μέλλον".
powered by social2s