Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Τι ισχύει για όσους παραβιάσουν το δακτύλιο, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή από σήμερα, Δευτέρα 16 Οκτωβρίου.
Επιστρέφει από σήμερα ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, με τους οδηγούς που δεν τηρούν το μέτρο να έρχονται αντιμέτωποι με «τσουχτερά» πρόστιμα.
Ο δακτύλιος θα ισχύσει μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024, έπειτα από Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρου Σκυλακάκη, Προστασίας του Πολίτη, Ιωάννη Οικονόμου και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, καθώς και της υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρας Σδούκου.
Ο δακτύλιος με την εκ περιτροπής κυκλοφορία θα ισχύει από Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις ώρες 07:00 - 20:00 και την Παρασκευή από 07:00 - 15:00.
Σύμφωνα με την απόφαση από τους περιορισμούς εξαιρούνται και θα μπαίνουν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας:
Σε ό,τι αφορά στους περσινούς κατόχους αδειών δακτυλίου, από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επισημαίνεται ότι θα μπορούν να κάνουν χρήση της περσινής άδειας για δέκα εργάσιμες ημέρες. Μέχρι τότε θα υπάρξει ελαστικότητα στους ελέγχους, με την επίδειξη της περσινής άδειας εισόδου στο δακτύλιο.
Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με Διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ, (όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σε συνδυασμό με το άρθρο 31 του ν. 3904/2010 (Α΄218).