ΠΟΛΙΤΙΚΗ

"Καρφιά" Οικονόμου σε Κυρανάκη για τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες- Εγώ τα είχα βρει με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο του ΣΑΤΑ
Επί υπουργίας του υπήρξε συμφωνία τα ταξί, όταν έχουν επιβάτη, να κινούνται μέσα στις λεωφορειολωρίδες.
Για το θέμα των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί μίλησε ο Βασίλης Οικονόμου στον Realfm 97,8, με τον πρώην υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών να αναφέρεται στην κόντρα του ΣΑΤΑ με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
"Δεν ήταν φίλος μου ο κ. Λυμπερόπουλος. Κάναμε μία έντονη συζήτηση και καταλήξαμε κάπου. Οι συναντήσεις και οι συζητήσεις δεν γίνονται για να "πιάσουμε φίλους”, γίνονται για να λυθούν τα προβλήματα", τόνισε ο κ. Οικονόμου.
"Πριν από δύο περίπου μήνες είχαμε ανακοινώσει ότι υπήρχε συμφωνία στο νομοσχέδιο για τον νέο Κ.Ο.Κ, που θα πήγαινε στην Βουλή, στο άρθρο 52 που αφορά τις λεωφορειολωρίδες, να υπάρχει δικαίωμα να μπαίνουν τα δίκυκλα και τα έμφορτα ταξί. Αυτή ήταν η τελική απόφαση της κυβερνήσεως δια εμού. Το ανακοίνωσα και περιμέναμε να πάμε στην Βουλή, στην Επιτροπή, και να ψηφιστεί ο νόμος. Αυτό ήταν αποτέλεσμα της δημόσιας διαβούλευσης", ανέφερε αρχικά ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.
Και πρόσθεσε:
"Δεν γνωρίζω ποια είναι η νέα συμφωνία και δεν έχω δει κάποιο γραπτό κείμενο. Δεν έχω δει δηλαδή πώς έχει διαμορφωθεί το άρθρο 52 για να πω αν έχει αλλάξει ή όχι. Πάντως αυτό που έχω αφήσει εγώ και είναι η τελευταία εικόνα που έχω, είναι ότι βάλαμε την δυνατότητα των έμφορτων ταξί, εφόσον προηγηθεί συγκοινωνιακή μελέτη και υπουργική απόφαση που θα ορίζει πόσα, πού και πώς".
"Δεν είναι προσωπικά τα θέματα. Αν γίνονται προσωπικά, κακώς γίνονται. Ο υπουργός έχει υποχρέωση να ομιλεί με εκπροσώπους των φορέων. Είτε μου αρέσει είτε όχι ο Λυμπερόπουλος (πρόεδρος του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών), πρέπει να μιλήσει. Δεν ήταν φίλος μου ο κ. Λυμπερόπουλος.
Κάναμε μία έντονη συζήτηση και καταλήξαμε κάπου. Οι συναντήσεις και οι συζητήσεις δεν γίνονται για να "πιάσουμε φίλους”, γίνονται για να λυθούν τα προβλήματα" τόνισε ο κ. Οικονόμου και επανέλαβε: "είναι υποχρέωση των υπουργών να βλέπουν τους πάντες. Δεν είναι θέμα αν θέλεις. Διότι αν δεν θέλεις, τότε ποιος θα μιλήσει με τον εκπρόσωπο;".
"Δεν είναι θέμα Οικονόμου ή Κυρανάκη – Η κυβέρνηση πρέπει να έχει μία συλλογικότητα"
"Ο ΣΑΤΑ που έχει 15.000 μέλη εδώ στην Αθήνα. Είναι το μεγάλο σωματείο που αφορά τα μέλη του και η συζήτηση για τις λεωφορειολωρίδες. Το να συζητάω με τον Κρητικό, τον Ροδίτη ή τον Θρακιώτη, τι θα γίνει με τις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας δεν έχει νόημα. Αυτή είναι η δική μου άποψη και έτσι κινήθηκα τους μήνες που ήμουν στο υπουργείο. Το αποτέλεσμα αυτής της συζήτησης και της διαβούλευσης είναι ένα κείμενο που δεν είναι θέμα Οικονόμου ή Κυρανάκη. Η κυβέρνηση πρέπει να έχει μία συλλογικότητα. Οπότε όταν φτάνει στην γραμματεία της κυβερνήσεως για να μπει στην Βουλή, τότε θα γίνει νόμος του κράτους, και όχι νόμος του τάδε" συμπλήρωσε.
"Φυσικά μπορούν να ανατραπούν. Τα έχουμε δει πολλές φορές. Αν αλλάξει αυτό είναι μία άλλη συζήτηση. Εγώ σε αυτήν την συμφωνία κατέληξα έπειτα από μεγάλη έρευνα και προεργασία. Όλες οι ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έχουν μέσα στις λεωφορειολωρίδες τα ταξί. Πήρα αυτά τα δεδομένα και κάναμε και εμείς μία τέτοια κίνηση. Σήμερα ο ΚΟΚ δεν τα επιτρέπει τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες" κατέληξε.