Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μήνυμα του Δημάρχου Διονύσου Γ.Καλαφατέλη: Μένουμε Διόνυσο, στηρίζουμε την τοπική αγορά

Σήμερα είναι πραγματικά μια πολύ καλή μέρα !

Μια νέα αρχή για την αγορά και την οικονομία και μία περίοδος δημιουργίας κι αισιοδοξίας, καθώς ανοίγουν σταδιακά τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις του Δήμου μας.

Ήρθε, επιτέλους, η ώρα να στηρίξουμε την τοπική μας αγορά και να ενισχύσουμε τους συμπολίτες μας που δοκιμάστηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα.

Μένουμε Διόνυσο και ψωνίζουμε με ασφάλεια στα τοπικά μας καταστήματα. Εύχομαι καλή αρχή και καλές δουλειές σε όλους τους συμπολίτες εμπόρους κι επαγγελματίες.

Στο Δήμο Διονύσου είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ !

Γιάννης Καλαφατέλης
Δήμαρχος Διονύσου

powered by social2s

Διακοπή υδροδότησης στο Λόφο Ανθέων Άνοιξης

Διακοπή υδροδότησης σημειώθηκε σήμερα, Δευτέρα 18/1 στο Λόφο Ανθέων Άνοιξης, λόγω βλάβης σε αγωγό ύδρευσης.

Τα συνεργεία του Δήμου εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης το συντομότερο δυνατό.

powered by social2s

Δήμος Διονύσου: Δεν θα λειτουργήσουν τη Δευτέρα 18/1 Δημοτικά Σχολεία, Νηπιαγωγεία και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί λόγω πιθανού παγετού

Ανακοινώνεται ότι με απόφαση του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη και σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Αττικής, την Αντιδημαρχία Παιδείας, την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή και την ΕΣΤΙΑ, τα Δημοτικά Σχολεία, τα Νηπιαγωγεία καθώς και οι Βρεφονηπιακοί και Παιδικοί Σταθμοί δεν θα λειτουργήσουν προληπτικά τη Δευτέρα 18/1 λόγω πιθανού παγετού.
 
Όλες οι μονάδες θα επαναλειτουργήσουν κανονικά, εκτός απροόπτου, την Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021.
powered by social2s

Συνάντηση του Δημάρχου Διονύσου με τον Πρόεδρο και την Διευθύντρια της ΕΣΤΙΑΣ

Επίσκεψη στο Δήμαρχο Διονύσου κ. Γιάννη Καλαφατελη έγινε εχθές Παρασκευη 15 Ιανουαρίου από τον Πρόεδρο της ΕΣΤΙΑΣ κ. Κοκκαλά και τη Διευθύντρια κα.Καμακάρη.
 
"Υπήρξε μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω στα νέα σχέδια που υπάρχουν για την περεταίρω ανάπτυξη του Νομικού Προσώπου, όπως την πλήρη ψηφιοποίηση της υπηρεσίας αλλά και τη μελέτη εφαρμογής του Κανόνα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).
 
Ενημερώθηκε επίσης και για τα επιμέρους θέματα λειτουργίας της ΕΣΤΙΑΣ όπως και για τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου μας.
 
Τέλος μεγάλη βάση δόθηκε στο θέμα της μετακίνησης των παιδιών με λεωφορεία της ΕΣΤΙΑΣ, από και προς τους Σταθμούς μας, που είναι ο επόμενος στόχος προς επίτευξη, και ίσως και προσωπικό μας στοίχημα, έτσι ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες μας προς τον πολίτη να σκαρφαλώσουν στο ανώτερο επίπεδο.
 
Κλείνοντας αυτή μας τη συνάντηση, ο Δήμαρχος, ο οποίος πάντα προσπαθεί να συνδράμει με κάθε μέσο, χαιρέτησε κάθε θετική εξέλιξη που αφορά την πόλη μας και δήλωσε την έμπρακτη παρουσία του προς βοήθειά μας."
powered by social2s

Αποτροπιασμός και θλίψη από την απόρριψη 12 άψυχων ζώων σε κάδο απορριμμάτων στο Κρυονέρι – Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει ο Δήμος Διονύσου

12 νεκρά ζώα (11 γάτες και ένας σκύλος) βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης 13 Ιανουαρίου 2021 σε κάδο απορριμμάτων στη Δημοτική Κοινότητα Κρυονερίου. Για το αποτρόπαιο περιστατικό ενημερώθηκε η ειδική σύμβουλος φιλοζωίας του Δημάρχου Διονύσου κ. Μαρία Αντωνοπούλου-Πρίντζου από εθελόντρια της Φιλοζωικής Ένωσης Κρυονερίου.

Η κ.Αντωνοπούλου ανέφερε άμεσα το συμβάν στην Προϊσταμένη του Τμήματος Οικονομικής Ανάπτυξης (Αδειοδοτήσεων & Αδεσπότων) κ.Μιράντα Μπακαφούκα και ακολούθησε ενημέρωση των αρμόδιων Αντιδημάρχων Γιάννη Τσουδερού και Γιούλας Λακαφώση, προκειμένου να μη γίνει περισυλλογή των νεκρών ζώων στο προγραμματισμένο δρομολόγιο του οχήματος καθαριότητας.

Όπως αποδείχθηκε τα άτυχα ζώα ήταν παγωμένα από κατάψυξη ενώ υπάρχουν μαρτυρίες για απόρριψή τους από άγνωστο οδηγό οχήματος τύπου Van με αδιευκρίνιστο λογότυπο.

Υπογραμμίζεται ότι τα ζώα, όπως αποδείχθηκε από τα τσιπ που έφεραν, είναι καταγεγραμμένα σε άλλους Δήμους και όχι στο Δήμο Διονύσου.

Με εντολή του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη δόθηκε εντολή για την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου ενώ ο Δήμος Διονύσου ενημέρωσε ως όφειλε τις αρμόδιες Υπηρεσίες Αδεσπότων των εμπλεκόμενων Δήμων, οι οποίες δεσμεύθηκαν να διρευνήσουν το αποτρόπαιο συμβάν.

Ο κ.Καλαφατέλης δήλωσε σχετικά «Δεν πρόκειται να ανεχθούμε, τουλάχιστον στο δικό μας Δήμο, αντίστοιχες αποτρόπαιες, ανατριχιαστικές και άνανδρες πράξεις, οι οποίες προσβάλλουν όχι μόνο την ανθρωπιά αλλά και τον πολιτισμό μας. Έδωσα εντολή να υποβληθεί δίωξη κατά των υπαιτίων προκειμένου να καταστεί δυνατή η παραπομπή των υπευθύνων στη Δικαιοσύνη».

 
powered by social2s

ΕΟΔΥ για έλεγχο Covid-19 σε Δήμο Διονύσου: 369 rapid τεστ και κανένα θετικό

Κατά το χθεσινό έλεγχο ταχείας ανίχνευσης για Covid-19, που πραγματοποιήθηκε στις 14/1στο Δήμο Διονύσου, επί της Λεωφόρου Πιπεροπούλου στη Δημοτική Κοινότητα Σταμάτας, μετά από σημερινή ενημέρωση του ΕΟΔΥ προς το Δήμαρχο Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη, ανακοινώνεται ότι πραγματοποιήθηκαν 369 rapid test καθώς και μοριακά τεστ στις περιπτώσεις που κρίθηκε απαραίτητο και δεν προέκυψε κανένα θετικό δείγμα.

Ο κ.Καλαφατέλης δήλωσε σχετικά:

 «Δεν εφησυχάζουμε παρά τα σημερινά θετικά αποτελέσματα για το Δήμο μας. Ό,τι έχουμε πετύχει το πετύχαμε όλοι μαζί. Η προσπάθεια περιορισμού του ιού θα πρέπει να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες. Στη μάχη κατά του Covid-19 καμία χαλάρωση δε συγχωρείται. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και παραμένουμε ασφαλείς».

powered by social2s

Δήμος Διονύσου: Tηλεδιάσκεψη για την κακοκαιρία και Οδηγίες προς τους πολίτες

Το συντονισμό και τη συνεργασία όλων των διαθέσιμων δυνάμεων και μέσων, με σκοπό την αποτελεσματική αντιμετώπιση της επερχόμενης κακοκαιρίας «Λέανδρος» το επόμενο τριήμερο, στο βαθμό που αυτή θα επηρεάσει το Δήμο Διονύσου, ζήτησε ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποίησε το απόγευμα της Πέμπτης 14/1 με Προέδρους Δημοτικών Κοινοτήτων, Αντιδημάρχους, στελέχη πολιτικής προστασίας αλλά και εκπροσώπους των εθελοντικών κλιμακίων του Δήμου.

Στη συνάντηση αποφασίστηκε ότι ανάλογα με την εξέλιξη της κακοκαιρίας και  εφόσον κριθεί απαραίτητο, ο Δήμος Διονύσου θα χρησιμοποιήσει και πρόσθετα μηχανήματα (τύπου JCB κλπ) παράλληλα με τα μέσα που ήδη διαθέτει (αλατιέρες, εκχιονιστικά κλπ).

Στο πλαίσιο της αποφυγής προβλημάτων και άσκοπης ταλαιπωρίας, οι πολίτες καλούνται για τις επόμενες ημέρες:

να αποφεύγουν τις άσκοπες  μετακινήσεις,

- να οδηγούν με ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά σε συνθήκες παγετού, όπου αυτός εκδηλωθεί, ειδικά νωρίς το πρωί και αργά τη νύχτα, χρησιμοποιώντας αντιολισθητικές αλυσίδες,

-  να μη σταθμεύουν τα οχήματά τους και από τις δύο πλευρές των δρόμων, προκειμένου να μην παρεμποδίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων του Δήμου και των εθελοντών πολιτικής προστασίας.

Ο Δήμαρχος Διονύσου, οι Αντιδήμαρχοι και οι Εντεταλμένοι Σύμβουλοι, οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων, τα αρμόδια στελέχη πολιτικής προστασίας και τα εθελοντικά κλιμάκια θα είναι επί ποδός καθ'όλο το 24ωρο για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.  

Για λεπτομερείς οδηγίες προστασίας από την κακοκαιρία και ειδικότερα το χιόνι και τον παγετό ακολουθήστε το σύνδεσμο https://www.civilprotection.gr/el/entona-kairika-fainomena

powered by social2s

Σήμερα, Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021 στις 18:30 το 2o Διαδικτυακό Σεμινάριο Αρχαιολογίας του Δήμου Διονύσου με θέμα "Το αρχαίο Παλλάντιον"

Σήμερα, Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021 στις 18:30 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί το 2ο Διαδικτυακό Σεμινάριο Αρχαιολογίας & Μνημείων του Δήμου Διονύσου, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο "ΕΜΠΝΕΥΣΙΣ", από τον Καθηγητή Δρ. Αθανάσιο Νακάση, Αρχιτέκτονα MSc, Πρόεδρο του Ελληνικού ICOMOS με θέμα: "Το αρχαίο Παλλάντιον.ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΝΑΟΥ Α ΠΑΛΛΑΝΤΙΟΥ".
Πρόκειται για Διάλεξη, με ταυτόχρονη παρουσίαση κειμένου και κατόπιν ερωτήσεις - επεξηγήσεις.

Περίληψη:

Ανασκαφές ξεκίνησε η Ιταλική Σχολή το 1940. Το Παλλάντιον σχετίζεται με την Ρώμη-Τροία. Ο ήρως Εύανδρος από το Παλλάντιον, πήγε ως έποικος εκεί που δημιουργήθηκε η Ρώμη. Την ακριβή θέση υπέδειξε η μάντις μητέρα του Ευάνδρου, λέγοντας «εδώ θα γίνει κέντρο αυτοκρατορίας». Ο οικισμός ονομάστηκε Παλλάντιον, για τον γενάρχη των Αρκάδων Πάλλαντα. Ο Στράβων γράφει «η Ρώμη Ελληνικόν είναι κτίσμα» κι αρκαδική αποικία. Ο Αυτοκράτωρ Αντωνίνος ο Ευσεβής, αναγνωρίζοντας το Παλλάντιον ως Μητρόπολη της Ρώμης και τον Εύανδρο ως ιδρυτή, επισκέφθηκε το σχεδόν εγκαταλειμμένο Παλλάντιον, το εποίκισε, το ξαναέκτισε, απαλλάσσοντας την πόλη από φόρους. Ο Βιργίλιος στην Αινειάδα είχε πρωταγωνιστή τον Εύανδρο, που εκπολίτισε τους ντόπιους, με νόμους, γραφή, μουσική κι αλφάβητο. Οι Ρωμαίοι πίστευαν ότι επινόησε το Λατινικό αλφάβητο. Εισήγαγε λατρεία του Πανός, που εξελίχθηκε στη δημοφιλή γιορτή Λουπερκάλια.

Ο Ηρακλής, μετά το 10ο άθλο, φονεύοντας τον Γηρυόνη, επισκέφθηκε τον Εύανδρο, που ανήγειρε βωμό προς τιμήν του. Εκεί θυσίασε ο Αινείας και τα πληρώματα του από την Τροία ζητώντας βοήθεια στη μάχη με το βασιλέα Τούρνο από τον Εύανδρο, που καταγόταν από τον Άτλαντα, όπως κι ο Αγχίσης, πατέρας του Αινεία . Προς τιμήν του Ευάνδρου ονομάσθηκε Παλαντίνος (Παλατίνος) ένας λόφος της Ρώμης. Οι Ρωμαίοι τιμούσαν τη μητέρα του Ευάνδρου Καρμέντα, με βωμό στον Καπιτωλίνο λόφο, κοντά στην «Πόρτα Καρμένταλις».

Ο Παυσανίας αναφέρει «Χώμα γης», φράγμα μυκηναϊκών χρόνων στη λίμνη Τάκα, που εμπόδιζε τα νερά να κατακλύσουν το Παλλαντικόν πεδίον. Σώζονται τμήματα οδού από το Παλλάντιο προς τη Μεγάλη Πόλη. Οι ναοί της Ακρόπολης ήταν κτισμένοι με μετρολογικό σύστημα επηρεασμένο από ανατολικά και προϊστορικά συστήματα. Πρωιμότερος είναι ο Α, που σχετίζεται με μαντεία και χθόνια λατρεία. Στην Πελοπόννησο υπήρχαν 2 Αρχιεπισκοπές, Μυστρά και Παλλαντίου.

Ο κος Αθ. Νακάσης, για 12η φορά, θα παρουσιάσει αφιλοκερδώς στο Δήμο μας θέματα που αφορούν στην αρχαιολογία και στα ελληνικά μνημεία. Διακεκριμένος επιστήμονας Δρ Αρχιτέκτων και Καθηγητής, με πλήθος έγκριτων δημοσιεύσεων και διαλέξεων περί της ελληνικής αρχαιότητας, έχει υπηρετήσει στο ΥΠΠΟ επί 36 χρόνια. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής Αναστήλωσης, Μουσείων και Τεχνικών Έργων του Υπουργείου.
Δίδαξε επί 20ετίας στο ΤΕΙ - νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής τα μαθήματα "Τεχνικές Ανασκαφής", "Πρώτα σωστικά Μέτρα στις ανασκαφές", "Αποτυπώσεις", "Αναστηλώσεις" και "Αρχαία Τεχνολογία". Κανείς Αρχιτέκτων στην Ελλάδα δεν έχει συμμετάσχει σε τόσες πολλές ανασκαφές (δεκάδες) όσο ο Αθ. Νακάσης επί 44 συναπτά έτη και συνεχίζει ακόμα.

Υπεύθυνη από πλευράς του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΕΜΠΝΕΥΣΙΣ» είναι η Πρόεδρος κ.Άννα Γρώππα-Στασινοπούλου, ενώ διαχειρίστρια του ZOOM Meeting, για τη διαδικτυακή μετάδοση του σεμιναρίου, είναι η κ. Αναστασία Στασινοπούλου.

Όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν ζωντανά το σεμινάριο μπορούν να συνδεθούν με το πρόγραμμα ZOOM επιλέγοντας τον πιο κάτω σύνδεσμο:

https://us02web.zoom.us/j/82887045272?pwd=VzcybFZkNTh6UmhSS0ZOclA3OUl3UT09

Meeting ID: 828 8704 5272
Passcode: arxaia

Παρακαλούνται ακόμη όλοι οι συμμετέχοντες να γράφουν το ονοματεπώνυμό τους κατά την είσοδο στην εφαρμογή στο πεδίο NAME.

Στον σύνδεσμο με τα γαλάζια γράμματα θα κάνετε αριστερό κλικ και μετά πάλι αριστερό κλικ με το χεράκι.

powered by social2s

Covid 19: Αρνητικά όλα τα δείγματα των εργαζομένων του Δήμου Διονύσου στα rapid test

Χωρίς θετικά δείγματα ανάμεσα στους εργαζομένους του Δήμου Διονύσου ολοκληρώθηκε η τελευταία φάση των τακτικών ελέγχων ταχείας ανίχνευσης (rapid test) που έχει εξασφαλίσει η Διοίκηση, δωρεάν για όλο το προσωπικό. Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και πάλι από τις 25 Ιανουαρίου 2021 και μετά.

Υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι για την Πέμπτη 14/1 έχει προγραμματιστεί δωρεάν έλεγχος ταχείας ανίχνευσης για όλους τους πολίτες, στη Λεωφόρο Πιπεροπούλου, στη Δημοτική Κοινότητα Σταμάτας, από τις 10 π.μ. έως τις 15:00 μ.μ.

Στο Δήμο Διονύσου συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικοί για να παραμείνουμε υγιείς και ασφαλείς μέχρι το τέλος της πανδημίας.

powered by social2s

Έκτακτη διακοπή υδροδότησης σε Διόνυσο, Ροδόπολη και Δροσιά σήμερα Τρίτη 12/1

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω έκτακτης βλάβης σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης, την Τρίτη 12/1/2021 θα πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης στις περιοχές Διονύσου, Ροδόπολης και Δροσιάς (από Καϊρη εως Περιάνδρου και Λ.Δημοκρατίας).

Η βλάβη αναμένεται να αποκατασταθεί εντός λίγων ωρών.

powered by social2s

"Μαζί Προστατευόμαστε": Ερμηνεία από την Χορωδία του 3ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου - Στίχοι & Μουσική Οδυσσέα Σαγρέδου

Πολλά τραγούδια περιπαιχτικού χαρακτήρα δημιουργήθηκαν για την πανδημία. Το έργο αυτό, ωστόσο, δεν έρχεται να προστεθεί σε αυτή τη λίστα. Δημιουργήθηκε για εμάς, για τη συνεργασία μας, την αλληλεγγύη μας, τη γνώση και τη δύναμή μας. Εξαρτόμαστε ο ένας απ’ τον άλλον, είμαστε ομάδα και χαράζουμε κοινή πορεία. Αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός της μουσικής μου εδώ και χρόνια, να υπηρετεί το κοινό καλό. Αυτό φωνάζουν και τα μαθητούδια μας…

powered by social2s

Όλα έτοιμα στο Δήμο Διονύσου για το ασφαλές άνοιγμα Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων και Βρεφονηπιακών Σταθμών τη Δευτέρα 11/1

Έτοιμα για να υποδεχθούν τους μαθητές είναι τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Διονύσου καθώς και οι Δημοτικοί Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, στο πλαίσιο της επανέναρξης λειτουργίας τους, την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021, σύμφωνα με τις τελευταίες αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας και της ειδικής ομάδας Λοιμωξιολόγων που παρακολουθούν από κοντά την εξέλιξη της πανδημίας.

Ο Δήμος Διονύσου, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, τους Διευθυντές των Σχολείων, τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους Συλλόγους Γονέων, έχει συμβάλει όλο αυτό το διάστημα στην εξασφάλιση των απαραίτητων συνθηκών ασφάλειας και ομαλότητας (συνεχείς καθαρισμοί και απολυμάνσεις όπου απαιτείται, προμήθεια μασκών και αντισηπτικών, υγειονομικά πρωτόκολλα κλπ).

Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Νίκος Καρυστινός, η Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Αλεξάνδρα Τόκα, ο Πρόεδρος της ΕΣΤΙΑΣ Νίκος Κοκκαλάς μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ., οι συναρμόδιοι Αντιδημάρχοι, όλες οι Δημοτικές Υπηρεσίες αλλά και προσωπικά ο ίδιος ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, είναι σε συνεχή ετοιμότητα για την αντιμετώπιση κάθε προβλήματος ή δυσλειτουργίας που τυχόν προκύψει.  

Ο κ. Καλαφατέλης με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων δήλωσε σχετικά:

«Είμαι βέβαιος ότι εφόσον συνεχίσουμε όλοι να τηρούμε τα μέτρα χωρίς εκπτώσεις ή εξαιρέσεις, όλα θα πάνε καλά. Εμείς ως Δήμος Διονύσου οφείλουμε να είμαστε σε εγρήγορση, δεδομένου ότι τα δεδομένα με τον Covid-19 συνεχώς μεταβάλλονται.

Θα ήθελα όμως να υπογραμμίσω ότι η αρμοδιότητα για την πιθανή αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων κάθε τύπου και βαθμίδας ανήκει αποκλειστικά στα Υπουργεία Παιδείας & Θρησκευμάτων και Υγείας, ύστερα από γνώμη της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας.

Εύχομαι δύναμη και αισιοδοξία σε παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Καλή Αρχή ! Όλοι μαζί στο τέλος θα τα καταφέρουμε !»

powered by social2s

Δήμος Διονύσου: Διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας στον Άγιο Στέφανο, στις 18 & 19/1, με ραντεβού

O Δήμος Διονύσου, μετά το παρατεταμένο κύμα πανδημίας, αντιλαμβανόμενος ότι οι ανάγκες για αίμα είναι διαρκείς και δε σταματούν και θέλοντας να διευκολύνει τους δημότες, διασφαλίζοντας επίσης και την ασφάλεια της διαδικασίας, διοργανώνει διήμερο Εθελοντικής Αιμοδοσίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μόνο με ραντεβού.

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, απόγευμα από τις 3:00 μ.μ. έως 07:00 μ.μ. και

Τρίτη 19 Ιανουαρίου, πρωί από τις 9:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ.,

στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου, στην οδό Πεντζερίδη 3 στον Άγιο Στέφανο.

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για κλείσιμο ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην Υπεύθυνη Aιμοδοσίας κ. Καλλιόπη Σαββοπούλου, στα τηλέφωνα: 213 2030658 και 6942082061 και για ηλεκτρονική επικοινωνία στο email : [email protected]

Κάθε Aιμοδότης, διαθέτοντας δέκα λεπτά από τη ζωή του, μπορεί να χαρίσει τη ζωή σε ένα συνάνθρωπό μας.

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι τα μέλη της Εθελοντικής Αιμοδοσίας του Δήμου Διονύσου εφοδιάζονται με κάρτα Εθελοντή Αιμοδότη και εξασφαλίζουν, σε περίπτωση ανάγκης, μονάδες αίματος για τους ίδιους ή τους οικείους τους.

Λόγω της παρατεταμένης αυξημένης ζήτησης σε αίμα, παρακαλούμε όλους τους Eθελοντές Aιμοδότες να κλείσουν ραντεβού στο διήμερο Αιμοδοσίας Δήμου Διονύσου

Κάνε κι εσύ το πολυτιμότερο δώρο: Δώσε αίμα και χάρισε μία ζωή !

powered by social2s

Τρίτος κατά σειρά δωρεάν έλεγχος ταχείας ανίχνευσης Covid-19 για τους κατοίκους του Δήμου Διονύσου, την Πέμπτη 14/1/2021 στη Λεωφόρο Πιπεροπούλου

Ο Δήμος Διονύσου ανακοινώνει ότι μετά από την επιτυχημένη πραγματοποίηση δύο δωρεάν ελέγχων ταχείας ανίχνευσης κορωνοϊού (rapid test), την Τρίτη 29/12/2020 και την Τρίτη 5/1/2021, σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, στη Λεωφόρο Πιπεροπούλου (ΔΚ Σταμάτας) στο ύψος της οδού Μιαούλη, στο ρεύμα από Λεωφόρο Ανοίξεως-Σταμάτας προς Λίμνη Μαραθώνος, μετά από παρέμβαση του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί και νέος έλεγχος -ο τρίτος κατά σειρά- στο ίδιο σημείο, την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021, από τις 10.00 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ.

Υπενθυμίζουμε ότι οι κινητές μονάδες του ΕΟΔΥ θα πραγματοποιούν rapid test ελεύθερα, χωρίς ραντεβού, αποκλειστικά σε άτομα που θα μετακινούνται με αυτοκίνητο, μηχανή, ποδήλατο, ή και πατίνι. Όσοι πολίτες προσέρχονται με αυτοκίνητο θα πρέπει να επιβαίνουν έως 2 άτομα, μαζί με τον οδηγό, ή έως 3 άτομα αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας.

Όλοι οι πολίτες που επιθυμούν να υποβληθούν σε rapid test θα πρέπει να προσκομίζουν τα απαραίτητα στοιχεία που τους ζητούνται και συγκεκριμένα: ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας και αριθμό κινητού τηλεφώνου. Επίσης θα πρέπει να φορούν μάσκα και να έχουν στείλει μήνυμα στο 13033 (κωδικός 1).

Η λήψη του δείγματος θα γίνεται ρινοφαρυγγικά εντός δύο λεπτών και τα αποτελέσματα θα γνωστοποιούνται στους πολίτες μέσα σε λίγες ώρες.

Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας και την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, παρακαλούνται οι οδηγοί να μη σταθμεύουν τα οχήματά τους επί της Λεωφόρου Πιπεροπούλου την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021, ημέρα κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί ο έλεγχος.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την πραγματοποίηση των rapid test.

powered by social2s

Ανοιχτή Επιστολή του Δημάρχου Διονύσου Γ. Καλαφατέλη: «Συνεχίζουμε τη μάχη κατά του Covid-19 μέχρι την τελική νίκη…»

Αγαπημένοι μου συμπολίτες,

Το 2021 είναι η χρονιά που θα νικήσουμε τον Covid-19 και θα πάρουμε τις ζωές μας πίσω. Για να επιστρέψουμε όμως στην κανονικότητα θα χρειαστεί να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για μερικούς μήνες ακόμα… Να φοράμε παντού μάσκα, να αποφεύγουμε τους συνωστισμούς και να τηρούμε ανελλιπώς όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Ο Covid-19 δεν θα εκλείψει από μόνος του, αν εμείς οι ίδιοι δε δείξουμε την απαιτούμενη σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Οι πρόσφατοι έλεγχοι ταχείας ανίχνευσης (rapid test) που πραγματοποιήθηκαν  στο Δήμο μας, έδειξαν μία σημαντική αύξηση των θετικών δειγμάτων κι αυτό σίγουρα θα πρέπει να το λάβουμε υπόψη μας, ως ένα προειδοποιητικό καμπανάκι που μπορεί να αποβεί σωτήριο…

Για να ανακοπεί η όποια αυξητική τάση έχει καταγραφεί, οφείλουμε  να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση. Έχουμε καιρό να χαλαρώσουμε, όταν θα έχουμε αφήσει πίσω μας όλη αυτή την περιπέτεια…

Μπορώ να καταλάβω ότι υπάρχει σε όλους μας κόπωση από την καραντίνα και τα μέτρα. Γιατί δοκιμάζουν την υπομονή μας αλλά και τις αντοχές της οικονομίας μας, με τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους εμπόρους, καθώς και άλλες ομάδες εργαζομένων, να πλήττονται περισσότερο… Είμαστε όμως υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε την προσπάθεια μέχρι το τέλος, μέχρι την τελική νίκη. Είμαι βέβαιος ότι με τον εμβολιασμό που προγραμματίζεται από την Πολιτεία, θα μπορέσουν να προστατευτούν καταρχήν όσοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης, οι ευπαθείς ομάδες και οι ηλικιωμένοι, και στη συνέχεια όλοι οι υπόλοιποι, μέχρι να επιτευχθεί η περιβόητη ανοσία.

Μέχρι τότε όμως, θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε την κατάσταση σαν να είμαστε σε πόλεμο με ένα αόρατο εχθρό…

Η δική μας αποστολή είναι να προσπαθούμε συνεχώς, να είμαστε ένα βήμα μπροστά και να ελέγχουμε την κατάσταση, στο μέτρο πάντα του εφικτού, εμποδίζοντας την εξάπλωση του ιού. Με αφορμή κρούσμα που σημειώθηκε την Παρασκευή στο Κεντρικό Δημαρχείο, εντείνουμε τα προληπτικά μέτρα ασφαλείας, με απολυμάνσεις των δημοτικών κτιρίων που ήδη πραγματοποιήσαμε αλλά και rapid test που έχουμε εξασφαλίσει για όλο το προσωπικό του Δήμου.

Παράλληλα έχω ζητήσει από τον ΕΟΔΥ να πραγματοποιήσει μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα έναν ακόμη έλεγχο ταχείας ανίχνευσης για Covid-19 -τον τρίτο κατά σειρά- και πάλι Δωρεάν για όλους τους δημότες μας.

Με το βλέμμα στραμμένο στο άνοιγμα των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων μας την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, σας καλώ να βοηθήσετε κι εσείς από την πλευρά σας στην κοινή μας προσπάθεια κατά της διασποράς του Covid-19.

Με ψυχραιμία και υπευθυνότητα, παραμένουμε ασφαλείς.

Εύχομαι σε όλους σας Καλή Χρονιά με υγεία κι ευτυχία !

Χρόνια Πολλά στις εορτάζουσες και τους εορτάζοντες !

 

Γιάννης Καλαφατέλης

powered by social2s

Μήνυμα του Δημάρχου Διονύσου κ.Γιάννη Καλαφατέλη για τα Θεοφάνεια

«Φέτος γιορτάζουμε τα Θεοφάνεια κάτω υπό ειδικές συνθήκες, με αυστηρούς αλλά αναγκαίους περιορισμούς, λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Είναι βέβαιο ότι όλοι θα θέλαμε να γιορτάσουμε διαφορετικά, ωστόσο αυτό που προέχει σήμερα είναι να διατηρήσουμε αναλλοίωτο το νόημα και το μεγαλείο του Αγιασμού των Υδάτων, που σηματοδοτεί τη λύτρωση και την πνευματική αναγέννηση του ανθρώπου, στο πλαίσιο του Μυστηρίου της Σωτηρίας.

Τα Θεοφάνεια συμβολίζουν τη νίκη του φωτός απέναντι στο σκοτάδι και του καλού απέναντι στο κακό.

Εύχομαι το 2021 να είναι η χρονιά που το Άγιο Πνεύμα θα μας οδηγήσει σε νέους δρόμους προκοπής και ευημερίας, με υγεία, δημιουργία και φώτιση !

Χρόνια Πολλά στο Δήμο Διονύσου,
Χρόνια Πολλά με φώτιση, σε όλες και όλους».

powered by social2s

439 rapid test και 20 θετικά δείγματα, στον έλεγχο για Covid-19 που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021 στη ΔΚ Σταμάτας

Κατά το σημερινό έλεγχο ταχείας ανίχνευσης για Covid-19 που πραγματοποιήθηκε στις 5/1στο Δήμο Διονύσου, επί της Λεωφόρου Πιπεροπούλου στη Δημοτική Κοινότητα Σταμάτας, όπως ανακοινώθηκε από τον ΕΟΔΥ πραγματοποιήθηκαν 439 rapid test και προέκυψαν 20 θετικά (4,56%). Αφορούν σε 4 άνδρες και 16 γυναίκες με διάμεση ηλικία τα 43 έτη.

Η προσπάθεια περιορισμού του ιού πρέπει να συνεχιστεί από όλους μας και τους επόμενους μήνες. Στη μάχη κατά του Covid-19 καμία χαλάρωση δε συγχωρείται.

powered by social2s

Νέος Δωρεάν έλεγχος ταχείας ανίχνευσης Covid-19 για τους κατοίκους του Δήμου Διονύσου, σήμερα Τρίτη 5/1/2021 στη Λεωφόρο Πιπεροπούλου

Ο Δήμος Διονύσου ανακοινώνει ότι μετά από την επιτυχημένη πραγματοποίηση του Δωρεάν ελέγχου ταχείας ανίχνευσης κορωνοϊού (rapid test), την Τρίτη 29/12, σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, στη Λεωφόρο Πιπεροπούλου (ΔΚ Σταμάτας) στο ύψος της οδού Μιαούλη, στο ρεύμα από Λεωφόρο Ανοίξεως-Σταμάτας προς Λίμνη Μαραθώνος, μετά από παρέμβαση του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί εκ νέου, στο ίδιο σημείο, σήμερα Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021, από τις 10.00 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ.
 
  • Υπενθυμίζουμε ότι οι κινητές μονάδες του ΕΟΔΥ θα πραγματοποιούν rapid test ελεύθερα, χωρίς ραντεβού, αποκλειστικά σε άτομα που θα μετακινούνται με αυτοκίνητο, μηχανή, ποδήλατο, ή και πατίνι. Όσοι πολίτες προσέρχονται με αυτοκίνητο θα πρέπει να επιβαίνουν έως 2 άτομα, μαζί με τον οδηγό, ή έως 3 άτομα αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας.
 
  • Όλοι οι πολίτες που επιθυμούν να υποβληθούν σε rapid test θα πρέπει να προσκομίζουν τα απαραίτητα στοιχεία που τους ζητούνται και συγκεκριμένα: ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας και αριθμό κινητού τηλεφώνου. Επίσης θα πρέπει να φορούν μάσκα και να έχουν στείλει μήνυμα στο 13033 (κωδικός 1).
 
  • Η λήψη του δείγματος θα γίνεται ρινοφαρυγγικά εντός δύο λεπτών και τα αποτελέσματα θα γνωστοποιούνται στους πολίτες μέσα σε λίγες ώρες.
 
  • Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας και την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων, παρακαλούνται οι οδηγοί να μη σταθμεύουν τα οχήματά τους επί της Λεωφόρου Πιπεροπούλου σήμερα Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021, ημέρα κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί ο έλεγχος.
 
Σε περίπτωση κακοκαιρίας θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση για την πραγματοποίηση των rapid test.
powered by social2s

Επιτυχής η Αξιολόγηση του Συστήματος Πολιτικής Ποιότητας του Δήμου Διονύσου

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση του Συστήματος Πολιτικής Ποιότητας του Δήμου Διονύσου, ο οποίος ολοκληρώθηκε εντός του Δεκεμβρίου 2020.

Επισημαίνεται ότι η Πολιτική Ποιότητας του Δήμου Διονύσου βασίζεται στη λογική «ο Δήμος υπάρχει για τον Δημότη», καθώς ο θεμελιώδης σκοπός της είναι η ολοκληρωμένη κάλυψη και ικανοποίηση όλων των δικαιωμάτων των δημοτών, μέσα από τη συνεχή βελτίωση λειτουργίας του Δήμου.

Η Πολιτική Ποιότητας αφορά συγκεκριμένα:

- Στην ορθή, έγκαιρη, αποτελεσματική και αποδοτική διαχείριση κάθε δράσης του Δήμου, σύμφωνα με το Εθνικό και Κοινοτικό Δίκαιο, με συνεχή αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία, με απώτερο σκοπό την ολοκληρωμένη ανάπτυξη καθώς και την ικανοποίηση των απαιτήσεων και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής κάθε Δημότη.
- Στη διασφάλιση της διαχειριστικής επάρκειας στην υλοποίηση των έργων και τη συνεχή βελτίωση της ικανότητας του Δήμου για την υλοποίηση έργων με αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα.
- Στη συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας προς όφελος του Δήμου Διονύσου, του προσωπικού και των πολιτών του.
- Στη συνεχή ενημέρωση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα ποιότητας.

Υπεύθυνη των Διαχειριστικών Διεργασιών, σε σχέση με την αξιολόγηση του Δεκεμβρίου 2020 ήταν το στέλεχος του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας κ. Αναστασία Καρακάση.

powered by social2s