Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης αύριο Παρασκευή 27/11, στο Συνοικισμό Ποντίων στον Άγιο Στέφανο.

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Παρασκευή 27/11, από τις 9:00 π.μ. έως και την αποκατάσταση των εργασιών, θα πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης στο Συνοικισμό Ποντίων στον Άγιο Στέφανο, λόγω επισκευών συντήρησης επί των οδών Λακωνίας και Τραπεζούντος.

powered by social2s

Δήμος Ωρωπού: Συστράτευση για την εξάλειψης της ενδοοικογενειακής βίας

Στην Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης ενδοοικογενειακής βίας είναι η 25η Νοεμβρίου και ο Δήμος Ωρωπού συστρατεύεται στην παγκόσμια κοινωνική εκστρατεία και στη μεγάλη προσπάθεια προβολής και διάδοσης του μηνύματος που επιχειρούν από κοινού το Δίκτυο SDG 17 Greece, σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και τους Δήμους όλης της χώρας.
 
Μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη κοινή ενέργεια για τον εορτασμό των 75 χρόνων από την ίδρυση του ΟΗΕ, το Δίκτυο SDG 17 Greece κάλεσε τα μέλη του σε φωταγώγηση κτιρίων, μνημείων, σχολείων και νηπιαγωγείων με πορτοκαλί χρώμα στις 25 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας.
 
Στο πλαίσιο αυτό ο δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης έδωσε εντολή για φωταγώγηση του δημαρχείου με πορτοκαλί χρώμα και σε κοινό μήνυμα με τη Μαρίνα Πατούλη αναφέρει: «Ανταποκρινόμαστε θετικά στο κάλεσμα της προέδρου του Δικτύου SDG 17 Greece Μαρίνα Πατούλη προκειμένου να μεταφέρουμε το μήνυμα της ανάγκης περιορισμού και εξάλειψης της βίας όπως αποτυπώνεται σε συγκεκριμένους στόχους που δεν είναι άλλοι από την καλή υγεία και ευημερία, την ισότητα των δύο φύλων, ειρήνη, δικαιοσύνη και ισχυροί θεσμοί όπως προκύπτουν από την ατζέντα βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ 2020-2030, πόσο μάλλον όταν οι πρόσφατες έρευνες αποτυπώνουν αύξηση των κρουσμάτων εν μέσω των lockdown για ιδιαίτερα ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού όπως οι γυναίκες, οι ηλικιωμένοι και τα παιδιά».
powered by social2s

Το Δημαρχείο Διονύσου φωτίστηκε πορτοκαλί την Τετάρτη 25/11, στο πλαίσιο καμπάνιας κατά της ενδοοικογενειακής βίας

Μήνυμα κατά της ενδοοικογενειακής βίας έστειλε ο Δήμος Διονύσου την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020, συμμετέχοντας σε σχετική καμπάνια του Δικτύου SDG 17 Greece σε συντονισμό με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την ΚΕΔΕ. 

Το Δημαρχείο Διονύσου φωταγωγήθηκε σε πορτοκαλί χρώμα κατά την Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας (25/11) μαζί με άλλους Δήμους οι οποίοι ενώνουν τη φωνή τους υπέρ της ανάγκης περιορισμού και εξάλειψης της βίας, ειδικά μάλιστα όταν οι πρόσφατες έρευνες αποτυπώνουν αύξηση των κρουσμάτων για ιδιαίτερα ευαίσθητες ομάδες του πληθυσμού όπως οι Γυναίκες, οι Ηλικιωμένοι και τα Παιδιά.

Στο Δ.Σ.του Δικτύου SDG 17 Greece για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ, με Πρόεδρο την κ.Μαρίνα Σταυράκη Πατούλη, συμμετέχει ως ιδρυτικό μέλος και ο Δήμος Διονύσου, μέσω του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη.

powered by social2s

Δήμος Διονύσου: 6 μέτρα στήριξης για τοπικές επιχειρήσεις και ωφελουμένους Κοινωνικού Παντοπωλείου λόγω Covid-19 & ενημέρωση για τα tablets στα σχολεία

Σε συνέχεια προηγούμενης απόφασής του, το Δημοτικό Συμβούλιο Διονύσου ενέκρινε την Τρίτη 24/11 τη λήψη νέων μέτρων για τις τοπικές επιχειρήσεις αλλά και τους ωφελουμένους του Κοινωνικού Παντοπωλείου, λόγω Covid-19.

Ειδικότερα υπερψηφίστηκε η εισήγηση του Αντιδημάρχου Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιάννη Τσουδερού, σύμφωνα με την οποία ο Δήμος Διονύσου εγκρίνει:

1.Την απαλλαγή (σύμφωνα με την παράγραφο 9 του άρθρου 37 της ΠΝΠ (ΦΕΚ 68-20/03/2020 τεύχος Α') από Τέλη Καθαριότητας & Φωτισμού (Δημοτικά Τέλη) του πρώτου εδαφίου τις παραγράφου 1 του άρθρου 1 του Ν.25/75 (Α'74), από τις επιχειρήσεις που διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω Covid-19, για το διάστημα που παρέμειναν κλειστές. Για την ενεργοποίηση της διαδικασίας, οι επαγγελματίες θα πρέπει να συμπληρώσουν σχετική αίτηση (στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://dt.govapp.gr), αναρτώντας, σε ηλεκτρονική μορφή, στην αίτηση και α) βεβαίωση από την "ΕΡΓΑΝΗ" από όπου θα προκύπτει το χρονικό διάστημα διακοπής λειτουργίας της εκάστοτε επιχείρησης, β) το μισθωτήριο εκτυπωμένο από το TAXIS (για μισθωμένα ακίνητα). Σε περίπτωση που έχουν καταβληθεί ποσά εντός του διαστήματος απαλλαγής θα διενεργηθεί συμψηφισμός με μελλοντικές απαιτήσεις τελών.

2.Την απαλλαγή για Έκδοση Αδειών Κατάληψης Κοινοχρήστων Χώρων των αντιστοίχων τελών για το έτος 2020, κατόπιν ελέγχου από τις αρμόδιες υπηρεσίες της τήρηση της κείμενης νομοθεσίας, του κανονισμού Κατάληψης Κοινοχρήστων Χώρων (ΑΔΣ 250/17), της απόφασης περί "Παραχώρησης χρήσης Κοινοχρήστων Χώρων για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων" (ΑΔΣ 384/18) και της οριοθέτησής του από την αρμόδια υπηρεσία.

3. Την απαλλαγή προστίμου 2% εκπρόθεσμης καταβολής του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων (0,5%) των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και του τέλους παρεπιδημούντων (0,5%).

4. Την παράταση μέχρι τις 30/4/2021 των προθεσμιών καταβολής οφειλών και δόσεων ρυθμίσεων και διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής των βεβαιωμένων οφειλών, για τις οποίες έχει χορηγηθεί παράταση προθεσμιών καταβολής αυτών με Π.Ν.Π. που έχουν εκδοθεί.

5. Την υποβολή πρότασης προς την ΚΕΔΕ για ψήφιση νέας ρύθμισης έως 48 δόσεων των οφειλών προς τους Δήμους.

6. Την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου και την πραγματοποίηση test covid19 για τους ωφελούμενούς του.

Επίσης στο πλαίσιο απάντησης του Αντιδημάρχου Παιδείας Νίκου Καρυστινού σε ερώτηση Δημοτικού Συμβούλου της Αντιπολίτευσης, αναφορικά με την πραγματοποίηση μαθημάτων στα σχολεία μέσω τηλεδιάσκεψης, προέκυψε ότι τα όποια προβλήματα υπάρχουν φαίνεται ότι τείνουν να ελαχιστοποιηθούν. Ειδικότερα ο κ. Καρυστινός επεσήμανε ότι σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν δοθεί 107 tablets συνολικά, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες των μαθητών, ενώ παρατηρείται ακόμη έλλειψη στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς έχουν δοθεί 4 με 5 tablets ανά σχολείο. Το κενό αυτό, όπως ανέφερε ο Αντιδήμαρχος, σχεδιάζεται να καλυφθεί μέσω χορηγιών από επιχειρήσεις του Δήμου Διονύσου.

powered by social2s

Γιάννης Καλαφατέλης: «Στο Δήμο Διονύσου μέσω της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας κι άλλων αντίστοιχων θεσμών, στηρίζουμε στην πράξη τα δικαιώματα των γυναικών καθώς κι όλων όσων χρήζουν προστασίας»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας, ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας, οφείλουμε να υπενθυμίζουμε το αυτονόητο: ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ασκεί βία πάνω σε συνάνθρωπό του αλλά και σε οποιοδήποτε ζωντανό πλάσμα.

Στις μέρες μας η ενδοοικογενειακή βία με θύματα γυναίκες, ηλικιωμένους αλλά και παιδιά, σημειώνει ανησυχητική αύξηση.

Στο Δήμο Διονύσου πέρα από τα λόγια αναλαμβάνουμε και πρωτοβουλίες. Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Νίκος Καρυστινός εισηγήθηκε τη σύσταση Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας, η οποία υπερψηφίστηκε και σύντομα θα ενεργοποιηθεί. Μέσω της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας κι άλλων αντίστοιχων θεσμών, στηρίζουμε στην πράξη τα δικαιώματα των γυναικών καθώς κι όλων όσων χρήζουν προστασίας».

powered by social2s

Εγκρίθηκε η δημοπράτηση του μεγάλου έργου Αποχέτευσης Ακαθάρτων 65 χλμ σε Άγιο Στέφανο, Πευκόφυτο και Ραπεντώσα, όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Διονύσου στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη σε σχέση με το έργο Αποχέτευσης Ακαθάρτων, ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Διονύσου κ/Γιάννης Καλαφατέλης στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020, στο πλαίσιο της τακτικής ενημέρωσής του προς το σώμα.

Ειδικότερα ο Δήμαρχος στην τοποθέτησή του ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

«Θέλω σήμερα να μοιραστώ μαζί σας κι ένα εξαιρετικό νέο. Σήμερα είχα την ενημέρωση ότι υπεγράφη από το ΥΜΕΠΕΡΑΑ η απόφαση για την Αποχέτευση Ακαθάρτων του Αγίου Στεφάνου, η οποία αναμένεται να δημοπρατηθεί εντός του Δεκεμβρίου του 2020. Ένα μεγάλο πρόβλημα των κατοίκων του Αγίου Στεφάνου και μία δική μας υπόσχεση, επιτέλους παίρνει το δρόμο της επίλυσης. Είμαι πολύ χαρούμενος που η Διοίκησή μας υλοποιεί σταδιακά ό,τι υπόσχεται, βάζοντας σιγά σιγά τα πράγματα στη θέση τους. Να ευχαριστήσω με την ευκαιρία και τους τρεις συναρμόδιους Αντιδημάρχους, το Στέφανο Κριεμάδη, το Χρήστο Παπαβασιλείου και τον Γιάννη Φωτάκη όπως επίσης και έναν μη αιρετό, τον Γιώργο Πουλίδα, για τη δέσμευση και τη συνδρομή τους στους στόχους που έχουμε βάλει και πετυχαίνουμε μαζί, καθώς βέβαια κι όλους τους υπόλοιπους Αντιδημάρχους, Δημοτικούς και Τοπικούς συμβούλους, οι οποίοι βάζουν καθημερινά πλάτη για να γίνει έργο για τους πολίτες. 

Βήμα βήμα και στόχο στόχο, ό,τι έχουμε υποσχεθεί υλοποιείται. Το συγκεκριμένο έργο Αποχέτευσης Ακαθάρτων σε Άγιο Στέφανο, Πευκόφυτο και Ραπεντώσα, 65 περίπου χιλιομέτρων, είναι ένα σημαντικό έργο υποδομής που το περίμεναν πολλά χρόνια οι πολίτες του Αγίου Στεφάνου.  Επιτέλους έφτασε η ώρα να πάρει το δρόμο του και μέσα στο 2021 θα αρχίσει να υλοποιείται.

Θετικές όμως είναι οι εξελίξεις και αναφορικά με το υφιστάμενο έργο της Αποχέτευσης Ακαθάρτων που υλοποιείται σήμερα σε διάφορες Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Διονύσου, από την εταιρία «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ», το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από τα τέλη του 2021. Τέλος τον ερχόμενο Μάρτιο του 2021 υπολογίζουμε ότι θα έχει ξεκινήσει και το έργο Αποχέτευσης Ακαθάρτων στη Δημοτική Κοινότητα Άνοιξης». 

powered by social2s

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γ.Καλαφατέλης συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Γ.Πατούλη και τον Υφυπουργό Θ.Λιβάνιο

Σε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη, τον Υφυπουργό Εσωτερικών Θ. Λιβάνιο, 50 Δημάρχους της Αττικής καθώς και στελέχη της Αυτοδιοίκησης, συμμετείχε την Τρίτη 24/11 ο Δήμαρχος Διονύσου Γ.Καλαφατέλης, με θέμα την επικείμενη μεταρρύθμιση στην Αυτοδιοίκηση αλλά και τις εξελίξεις γύρω από τον κορωνοϊό.

Κοινή ήταν ήταν η πεποίθηση των συμμετεχόντων ότι προέχει η στήριξη των πολιτών με κάθε τρόπο, προκειμένου να περάσει η σημερινή περιπέτεια με τα λιγότερα δυνατόν τραύματα. Επίσης, επισημάνθηκε ο κομβικός ρόλος που διαδραματίζει η Αυτοδιοίκηση, πρώτου και δεύτερου βαθμού, στη διαχείριση της πανδημίας, κάτι που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και να οδηγήσει στην παραχώρηση πόρων και αρμοδιοτήτων σε αυτήν από το κεντρικό κράτος.

powered by social2s

Ο Βουλευτής Ανατολικής Αττικής κ. Αντώνης Μυλωνάκης και η "Ελληνική Λύση" στηρίζουν τον αγώνα του Δήμου Διονύσου και των κατοίκων ενόψει της ψήφισης του οικιστικού νομοσχεδίου.

Ο Δήμαρχος Διονύσου κ.Γιάννης Καλαφατέλης εκφράζει τις ευχαριστίες του τόσο προς το Βουλευτή Αντώνη Μυλωνάκη όσο και τον Πρόεδρο της "Ελληνικής Λύσης" κ.Κυριάκο Βελόπουλο, για τη στήριξή τους στα δίκαια αιτήματα του Δήμου αναφορικά με τα όρια των οικισμών.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή του Βουλευτή.

powered by social2s

Ο Ψυχολόγος του Δήμου Διονύσου Λάμπρος Λάσδας γράφει για τα κέρδη που θα μπορούσαμε να αποκομίσουμε από την πανδημία

Τι έχουμε κερδίσει – και τι έχουμε να κερδίσουμε – από την απαγόρευση και την Πανδημία

 Όλοι συμφωνούμε στο πόσο δύσκολες είναι οι μέρες που περνάμε, αποφεύγουμε όμως να σκεφτούμε μήπως έχουμε να κερδίσουμε και κάτι. Παρακάτω παραθέτω προσωπικές απόψεις και εστιάζω όχι τόσο στις δυσκολίες, οι οποίες είναι δεδομένες και έχουν αναλυθεί πολύ, αλλά στα σημεία , τα οποία η διαχείριση της  απαγόρευσης από εμάς μπορεί να προσφέρει άλλους  τρόπους ύπαρξης και να αναδείξει νέες δυνατότητες.

Μέσα από την απαγόρευση και την πανδημία μάθαμε λοιπόν:

- Πόσο ευπροσάρμοστοι είμαστε: Στους κανόνες της απαγόρευσης (π.χ. στην τήρηση ωραρίων και λόγων εξόδου, στη χρήσης της μάσκας, στους κανόνες προσωπικής υγιεινής κ.τ.λ.),γιο στην αλλαγή τρόπου εργασίας, στην αλλαγή τρόπου εκπαίδευσης κ.τ.λ., στην επικοινωνία κ.τ.λ.

- Ότι μπορούμε να πειθαρχούμε: Αποδείξαμε πόσο πειθαρχημένοι μπορούμε να είμαστε, όταν οι συνθήκες το απαιτούν, καταρρίπτοντας μύθους όπως ότι οι Έλληνες είναι απείθαρχοι λόγω ιδιοσυγκρασίας κι ότι δεν ακολουθούν τους νόμους και αναζητούν εύκολες λύσεις. Συζήτησα με νέους που ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένοι γι' αυτό που συμβαίνει, πολλοί κλείστηκαν στα σπίτια τους για να μην κολλήσουν γονείς και άλλους  ηλικιωμένους συγγενείς,  ανταποκρίθηκαν στο να παρακολουθούν διαδικτυακά τις σχολές τους – παρότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο–,  άφησαν σπίτια και σπουδές στην επαρχία για να συνδράμουν στον νέο πιο χαμηλό οικογενειακό προϋπολογισμό αναβάλλοντας την αυτονομία τους, άντεξαν το λεκτικό bullying από πολιτικές παρατάξεις και μεγαλύτερους ότι εξαιτίας τους μεταδίδεται ο ιός και άλλαξαν άρδην την ανέμελη φοιτητική τους καθημερινότητα, θα έλεγα αδιαμαρτύρητα.

- Ότι είμαστε περισσότερο υπεύθυνοι από αυτό που νομίζουμε: Μπήκε έντονα στη ζωή μας η έννοια «αλληλεξάρτηση» και ότι είμαστε υπεύθυνοι τόσο για εμάς τους ίδιους αλλά και για τους  γύρω μας. Είδαμε συνανθρώπους μας να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους, να μην σκέφτονται το οικονομικό κόστος και να το κάνουν αγόγγυστα για το δημόσιο όφελος, κάποιοι μπήκαν σε απαγόρευση προληπτικά μπροστά στο ενδεχόμενο να μεταφέρουν τον ιό, άλλοι είχαν να δουν μέρες και μήνες συγγενείς, ενώ ο ιατρικός κλάδος και το νοσηλευτικό προσωπικό ανέβηκε ακόμα πιο πολύ στην εκτίμηση όλων με την ανιδιοτελή  φροντίδα που παρείχε. Όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα αποτελούν μαθήματα υπευθυνότητας και παραδείγματα που πρέπει να φέρνουμε στα παιδιά μας για να μπολιαστούν και οι επόμενες γενιές. 

- Αλλάξαμε τρόπους να σχετιζόμαστε ή σχετιστήκαμε με περισσότερη ασφάλεια: Καμάρωσα οικογένειες που έδιναν ραντεβού  στο σαλόνι – όπως παλιά – για να παρακολουθήσουν όλοι μαζί  μία ταινία, ενώ μου φάνηκε πολύ έξυπνη η αντικατάσταση της καφετέριας με διαδικτυακό ραντεβού για πρωινό καφεδάκι. Επίσης διαπίστωσα  και αλλαγή στον τρόπο αναζήτησης συντρόφου, ο φόβος του κορονοϊού έκανε τους ανθρώπους πιο προσεκτικούς, τους οδήγησε να διατηρούν περισσότερες αποστάσεις ασφάλειας, να γνωρίζονται καλύτερα πριν βγουν έξω, και να μην ολοκληρώνουν σεξουαλικά σύντομα, χωρίς να έχουν αρκετές πληροφορίες για τον άλλο.

- Ασχοληθήκαμε πιο πολύ και πιο συνειδητά με τα παιδιά μας: Καταρχάς γνωρίσαμε καλύτερα τα παιδιά μας, επειδή είχαμε περισσότερο χρόνο και συναναστροφή μαζί τους: παίξαμε μαζί τους, τα διαβάσαμε, γελάσαμε με τα αστεία τους, ακούσαμε τη μουσική τους,  ασχοληθήκαμε πιο ενεργά με τη διαπαιγώγησή τους, και επειδή συνεργάζομαι με νηπιαγωγεία και σχολεία, οι εκπαιδευτικοί  διακρίνουν ότι τα παιδιά είναι πιο ήρεμα από άλλες χρονιές. Η μεγαλύτερη γονεϊκή φροντίδα καθρεφτίζεται στη συμπεριφορά τους, καλός ο παππούς και η γιαγιά ή μια νταντά στο σπίτι, η ενεργή ενασχόληση του γονέα όμως είναι αυτή που γεμίζει το «συναισθηματικό δοχείο»  του παιδιού και ταυτόχρονα κι ο ίδιος ο γονέας αισθάνεται πιο πλήρης, συμμετέχοντας πιο ενεργά στην ανάπτυξή του.    Είμαι σίγουρος, ότι με αφορμή την πανδημία, πολλοί θα επανεκτιμήσουν τη σχέση που έχουν με τα παιδιά τους.

- Αποκτήσαμε μεγαλύτερη αυτογνωσία και βαθύνοια: Ο χρόνος και πώς τον κατανέμουμε, είμαι σίγουρος ότι προβλημάτισε, πολλοί συνειδητοποίησαν ότι «ξοδεύονται» στις πολλές ασχολίες τους και δεν έχουν την απαραίτητη προσήλωση να αφιερωθούν στην οικογένεια, να χαρούν και να καμαρώσουν την προσωπική σχέση με τον ή τη σύντροφο, όπως και την ανάπτυξη των παιδιών τους. Η απαγόρευση, ταυτοχρόνως, δημιούργησε χρόνο για σκέψη, αναρωτηθήκαμε τι είναι σημαντικό για τη ζωή μας και τι όχι, επαναπροσδιορίσαμε στόχους, χαρήκαμε υλικά αγαθά, τα οποία συσσωρεύουμε και  δεν τα απολαμβάνουμε –λόγω έλλειψης χρόνου ή και ενοχών–. Παράλληλα, είχαμε τη δυνατότητα να φιλοσοφήσουμε πάνω σε πιο πνευματικά θέματα – πολλοί από μας μάλιστα ήρθαν αντιμέτωποι με τα βαθύτερα πιστεύω τους –, ενώ συμφιλιωθήκαμε περισσότερο με την ιδέα του θανάτου, γεγονός που μας επιτρέπει να διαχειριστούμε το υπόλοιπο της ζωής μας με μεγαλύτερη διαύγεια και σύνεση

Θεωρώ ότι μας βοηθάει περισσότερο να αποδεχτούμε ότι αυτή η κατάσταση είναι πλέον η πραγματικότητα μας. Εάν σκεφτούμε με αυτόν τον τρόπο, νομίζω ότι ανακτάμε τον έλεγχο και την ευθύνη να παράγουμε λύσεις στο τώρα, για να μπορέσουμε να περάσουμε καλά, ακόμα και κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μας, να αποδεχτούμε δηλαδή ότι η χαρά δεν παίρνει αναβολή για όταν «φτιάξουν τα πράγματα», αλλά επιτυγχάνεται στο εδώ και τώρα.

Η απόγνωση που αισθανόμαστε μπροστά σε μια δύσκολη κατάσταση είναι μια αντίδραση απέναντι σε κάτι που δεν ξέρουμε πώς να το αντιμετωπίσουμε – δεν έχουμε την γνώση –, ενώ μια πιο ψύχραιμη και λογική προσέγγιση απελευθερώνει ευκαιρίες να σκεφτούμε διαφορετικά, να παράγουμε νέους τρόπους πέρα από τους καθιερωμένους. Στις δύσκολες καταστάσεις ίσως συνειδητοποιούμε πόσο μονοδιάστατοι είμαστε καθημερινά και ότι έχουμε μάθει να  παράγουμε ευχαρίστηση μόνο με συγκεκριμένους τρόπους. Αλίμονο αν κάποιος έχει μάθει να χαίρεται μόνο με νυχτερινές εξόδους ή μόνο όταν δουλεύει ή αγοράζοντας αγαθά κ.τ.λ.  Αν οι τρόποι που παράγουμε χαρά είναι μονοδιάστατοι και συγκεκριμένοι – και δεν παράγονται αναλόγως με τον χώρο, τον χρόνο και την περίσταση –, συχνά γίνονται ανεπίκαιροι, πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος να συμβεί κάτι που θα μας στερήσει αυτούς τους τρόπους, και τότε κινδυνεύουμε από κατάθλιψη. 

Όσον αφορά στα παιδιά, ναι μεν πρέπει να αποδεχτούμε το γεγονός ότι είναι δύσκολο να παραμένουν στο σπίτι, από την άλλη όμως χρειάζεται να τα ενθαρρύνουμε πιο πολύ  να παράγουν λύσεις, αντί να τους παρηγορούμε συνεχώς ότι η κατάσταση θα αλλάξει και να ζητάμε την υπομονή, με άλλα λόγια να αντιμετωπίζουν παθητικά μια δυσκολία.  Ας αξιοποιήσουμε την απαγόρευση προκειμένου να εκπαιδευτούν να αναζητούν ευχάριστες στιγμές, ακόμα και μέσα σε πραγματικά αντίξοες συνθήκες. Βάλτε τους να σκεφτούν, να γράψουν λίστες με πράγματα που μπορούν να κάνουν στο σπίτι, πώς μπορούν να παίξουν, να επικοινωνήσουν, να χαρούν, ας αναδείξουν αυτό που τους ενδιαφέρει, και με αυτό τον τρόπο προπονούνται για το μέλλον. Αποκτούν την τεχνογνωσία πώς π.χ. αύριο που θα βρίσκονται σε μια εργασία να μην καταβάλλονται από τις όποιες δυσκολίες και να οδηγούνται σε απογοήτευση και παραίτηση αλλά πρωτίστως να αναζητούν – ακόμα και στα πλέον απογοητευτικά περιβάλλοντα – αυτό το κάτι που θα τους δώσει τη δύναμη να παλέψουν, να εξελιχθούν και εν τέλει να καμαρώσουν τον εαυτό τους.

Εύχομαι στο μέλλον να μη βιώσουμε ξανά τέτοιες «εφιαλτικές» καταστάσεις, όπου απειλείται η σωματική και ψυχική υγεία. Ας αποδεχτούμε όμως ότι ακόμα και τώρα έχουμε τα περιθώρια να «χρωματίσουμε» την καθημερινότητά μας, και ας βάλουμε ο καθένας ένα προσωπικό στοίχημα να μη μας καθορίζει η αντιξοότητα που θα μας συμβεί, αλλά να είμαστε ο τρόπος που επιλέγουμε να αντεπεξέλθουμε.                                      

Λάμπρος Λάσδας

Σχολικός Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής
Υπεύθυνος της Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υπηρεσίας Δήμου Διονύσου

powered by social2s

«Συμφωνία-Πλαίσιο» για Ασφαλτοστρώσεις προϋπολογισμού 5.000.000 ευρώ ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Διονύσου

Το «πράσινο φως» για την πραγματοποίηση εκτεταμένων ασφαλτοστρώσεων στο οδικό δίκτυο του Δήμου Διονύσου, προϋπολογισμού 5.000.000 ευρώ περίπου, με εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης των έργων μέσα τους πρώτους μήνες του 2021 και χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, ενέκρινε ομόφωνα η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Διονύσου, σε συνεδρίασή της που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020.

Το θέμα ήταν «Καθορισμός ημερομηνίας διαγωνισμού, έγκριση των όρων της δημοπρασίας, έγκριση των τευχών δημοπράτησης και συγκρότηση επιτροπής διαγωνισμού της Συμφωνίας – Πλαίσιο με τίτλο: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΣΦΑΛΤΙΚΩΝ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ».

Ειδικότερα η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Διονύσου συνέταξε και θεώρησε την υπ'αριθµ. 13/2020 Μελέτη της «Συµφωνίας-Πλαίσιο», η οποία έχει σκοπό να καλύψει τις υφιστάμενες ανάγκες του ∆ήµου ∆ιονύσου, σε ότι αφορά τις συντηρήσεις των οδοστρωµάτων του στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των έργων υποδοµής (Δίκτυο Ακαθάρτων, Δίκτυο Οµβρίων, Αντικαταστάσεις, Επισκευές Δικτύου Ύδρευσης, Δίκτυα Οργανισμών Κοινής Ωφελείας κλπ), τη διάνοιξη-κατασκευή νέων οδών σε διάφορα σηµεία όλων των ∆ηµοτικών Κοινοτήτων, καθώς και τη συντήρηση τμήματος του οδικού δικτύου που παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα.

Η διαδικασία της  «Συµφωνίας - Πλαίσιο» επιλέχθηκε καθώς αποτελεί τον πλέον οικονοµικό και αποτελεσµατικό τρόπο υλοποίησης του έργου, δεδοµένου ότι η ανάγκη συντήρησης των οδοστρωµάτων προκύπτει ανάλογα με την πρόοδο των έργων υποδοµής και τις κάθε φορά επείγουσες ανάγκες του Δήμου κατά το χρόνο διάρκειας της.

Τα στοιχεία αυτά θα προσδιορίζονται κατά την ανάθεση των εκτελεστικών συµβάσεων ενώ το αντικείµενο των επί µέρους εκτελεστικών συµβάσεων της «Συµφωνίας-Πλαίσιο» θα καθορίζεται από τη ∆ιοίκηση, κατόπιν Εισήγησης της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών σχετικά µε την πορεία ολοκλήρωσης των εκτελούµενων έργων υποδοµής, των αιτηµάτων δηµοτών αλλά και Τοπικών Συµβουλίων καθώς και των πραγµατικών αναγκών για την εκτέλεση εργασιών, όπως αυτές διαπιστώνονται από αυτοψίες των Μηχανικών της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Το έργο θα χρηµατοδοτηθεί από ίδιους Πόρους του ∆ήµου και θα υλοποιηθεί τµηµατικά κατά τα έτη 2020, 2021, 2022 και 2023.

Η υλοποίηση του έργου θα πραγματοποιηθεί με ανοικτή διαδικασία μέσω του εθνικού συστήματος ηλεκτρονικών δημόσιων συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/16, ενώιπροβλέπεται να δημοπρατηθεί εντός του Δεκεμβρίου 2020.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Διονύσου κ.Γιάννης Καλαφατέλης κατά τη συζήτηση του εν λόγω θέματος στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, η Διοίκηση του Δήμου θα επιδιώξει να εξασφαλίσει και δεύτερο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων, προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες συντήρησης του επιβεβαρυμένου, λόγω των συνεχιζόμενων έργων, οδικού δικτύου.

powered by social2s

Ενίσχυση των Κέντρων Υγείας Καπανδριτίου και Ωρωπού - Ο δήμαρχος Ωρωπού κ. Γιώργος Γιασημάκης συναντήθηκε με την Συντονίστρια του Κέντρου Υγείας Καπανδριτίου κα. Βερενίκη Ρούλη και τον Υπεύθυνο του Κέντρου Υγείας Ωρωπού κ.Αντώνη Μοναστηριώτη

Εν μέσω της καραντίνας λόγω της πανδημίας του covid-19 ο Δήμος Ωρωπού συμπαραστέκεται στις δύο δομές υγείας του Δήμου και καταγράφει τις λειτουργικές  ανάγκες και τις ελλείψεις έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες των πολιτών.

Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί ο δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης συναντήθηκε με την  Συντονίστρια Διευθύντρια Παιδίατρο του Κέντρου Υγείας Καπανδριτίου κα. Βερενίκη Ρούλη και τον Διευθυντή Γενικό Ιατρό του Τοπικού Ιατρείου Ωρωπού κ. Αντώνη Μοναστηριώτη για τα ζητήματα των δύο Μονάδων Υγείας του Δήμου.

Ο δήμαρχος Ωρωπού όντας ενήμερος για τις άμεσες ανάγκες, κατέγραψε και επίσημα τις ελλείψεις σε ιατρικό προσωπικό και σε υγειονομικό υλικό και δεσμεύτηκε να συμβάλλει ώστε να δοθούν λύσεις στο μέτρο του δυνατού.  

Δεσμεύτηκε να καλύψει άμεσα ο Δήμος το υγειονομικό υλικό που είναι απαραίτητο για την λειτουργία των δύο Κέντρων Υγείας τα οποία εν μέσω της πανδημίας πρωτοστατούν στις άμεσες ιατρικές βοήθειες των πολιτών.

Παράλληλα ενημέρωσε τους υπευθύνους των Κέντρων υγείας πως θα θέσει στην ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Εσωτερικών το ζήτημα της στελέχωσης των δύο Κέντρων Υγείας του Δήμου Ωρωπού με επιστημονικό προσωπικό.

«Οι συνάδελφοι μου εξέφρασαν τις αγωνίες και τους προβληματισμούς τους οποίους κατά το παρελθόν βίωσα ως διευθυντής του Ιατρείου Ωρωπού. Νιώθω υποχρέωση έναντι των πολιτών και των συναδέλφων να δοθούν άμεσα οι κατάλληλες λύσεις για την καλύτερη λειτουργία των υγειονομικών υποδομών του Δήμου», δήλωσε ο δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης. 

powered by social2s

Μήνυμα του Δημάρχου Διονύσου κ.Γιάννη Καλαφατέλη για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

«Μπορεί αύριο να συμπληρώνονται 47 ολόκληρα χρόνια από την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, όμως το σύνθημα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» εξακολουθεί να αντηχεί στα αυτιά μας και να μας εμπνέει, σαν να μην πέρασε μια μέρα...

Το 1973, γενναίοι φοιτητές, νέοι και απλοί πολίτες, αγωνίστηκαν μέσα σε μια δύσκολη εποχή, για τα κοινά ιδεώδη της Δημοκρατίας, την Ελευθερίας, της Ισονομίας, της Παιδείας αλλά και της αξιοπρεπούς διαβίωσης.

Το 2020, οι νέοι μας και όλοι οι ελεύθερα σκεπτόμενοι πολίτες, μέσα σε ιδιαίτερες και πρωτόγνωρες συνθήκες εξακολουθούν να αγωνίζονται για καλύτερες μέρες, με το δικό τους τρόπο, προσαρμοσμένο στις σημερινές ανάγκες της εποχής.

Φέτος τιμούμε τους αγωνιστές του Πολυτεχνείου χωρίς μαζικές πορείες και ανοιχτές δημόσιες εκδηλώσεις, λόγω των μέτρων της πανδημίας.

Υποκλινόμαστε όμως στη μνήμη τους, συγκινούμαστε και εμπνεόμαστε από τη θυσία τους.

Το Πολυτεχνείο ζει και είναι εδώ, σηματοδοτώντας την ανάγκη για εθνική ενότητα αλλά και για νέους αγώνες, όποτε οι συνθήκες το απαιτήσουν.

Το Πολυτεχνείο άνοιξε το δρόμο σε νέες ιδέες και διεκδικήσεις. Κι αυτό θα συμβολίζει πάντα. Γι'αυτό η μνήμη του θα παραμείνει ζωντανή...»

powered by social2s

Μηδενική η ανοχή του Δήμου Διονύσου απέναντι σε φαινόμενα παράνομης εκχέρσωσης εκτάσεων και κοπής δένδρων

Σε συνέχεια δημοσιοποίησης από το Δήμαρχο Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη καταγγελίας από 10/11, που αφορούσε σε παράνομη κοπή δένδρων και εκχέρσωση έκτασης 6 περίπου στρεμμάτων, σε εκτός σχεδίου περιοχή βορειανατολικά του Γηπέδου εντός της Δημοτικής Κοινότητας Διονύσου, ο Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Χωροταξικού Σχεδιασμού Γιάννης Φωτάκης προχώρησε σε έγγραφη καταγγελία προς το Δασαρχείο Πεντέλης και το Δασονομείο Αγίου Στεφάνου, προκειμένου να προβούν σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες κατά το Νόμο.

Παράλληλα ο κ. Φωτάκης, με δεύτερο έγγραφό του προς το Δασαρχείο, ζήτησε την αποστολή δενδρυλλίων, προκειμένου ο Δήμος Διονύσου να πραγματοποιήσει αναδάσωση της εν λόγω έκτασης.

Ο Δήμος Διονύσου θα εξακολουθήσει να έχει μηδενική ανοχή και σε άλλες αντίστοιχες ενέργειες που θα υποπέσουν στην αντίληψή του.

Επισυνάπτονται τα σχετικά έγγραφα:

powered by social2s

Ταλαιπωρημένο και γερασμένο το οδικό δίκτυο και στις 7 Δημοτικές Κοινότητες αλλά ο Δήμος Διονύσου δεν αδρανεί !

Αντίθετα αναλαμβάνει δράση και παρεμβαίνει καθημερινά, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την κατάσταση έστω και προσωρινά...

Όλο αυτό το δύσκολο χρονικό διάστημα και και μέχρι να ξεκινήσει η πολυπόθητη ασφαλτόστρωση που αναμένεται μέσα στους προσεχείς μήνες, ο Δήμος Διονύσου και η Αντιδημαρχία Καθημερινότητας αθόρυβα αλλά και αποτελεσματικά κλείνουν εκατοντάδες λακκούβες σε κάθε Δημοτική Κοινότητα.

Με μέριμνα του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ.Χρήστου Τσεβά, του Εντεταλμένου Συμβούλου κ. Χρήστου Πέππα και την αποτελεσματική συνδρομή των υπαλλήλων που απασχολούνται στην αρμόδια Υπηρεσία Επισκευών, εκατοντάδες λακκούβες έχουν επιδιορθωθεί και ασφαλτοστρωθεί.

Επισυνάπτουμε μερικές μόνο φωτογραφίες από παρεμβάσεις στις οδούς Αιολίδος, Αρτέμιδος, Αττάλου, Κίου και Μαγνησίας, στη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου.

       

Συνεχίζουμε σταθερά να επιλύουμε τα προβλήματα και να αντιμετωπίζουμε κάθε δυσκολία, με μετρήσιμο έργο για τον πολίτη. Συνεχίζουμε τη δουλειά για να αλλάξουμε το Δήμο μας. Τα καλύτερα έρχονται !

powered by social2s

Παρέμβαση του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη στο Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής

Μέσω τηλεδιάσκεψης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020 το  Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, με θέμα τον απολογισμό της αντιπυρικής περιόδου 2020 και τον επικείμενο σχεδιασμό των δράσεων πολιτικής προστασίας για τη χειμερινή περίοδο 2020-2021.

Στο ΣΟΠΠ συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής Θανάσης Αυγερινός, ο Πρόεδρος του ΣΠΑΠ Βλάσσης Σιώμος, εκπρόσωποι της Αστυνομίας, της Τροχαίας, της Πυροσβεστικής κι άλλων Φορέων του μηχανισμού Πολιτικής Πολιτικής Προστασίας καθώς και εκπρόσωποι Δήμων, συμπεριλαμβανομένου του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη.

Ο κ.Καλαφατέλης στην παρέμβασή του ανέφερε τα εξής:

«Να σας καλημερίσω κι εγώ από την πλευρά μου. Ξεκινώντας την τοποθέτησή μου  να πω ότι χαίρομαι που είμαι εδώ σήμερα μαζί με ανθρώπους της πολιτικής προστασίας, με ανθρώπους που βρίσκονται στις επάλξεις της βοήθειας και της προσφοράς, 24 ώρες το 24ωρο.

Αγαπητοί συνάδελφοι, στις δύσκολες μέρες που ζούμε, με την πανδημία να μας ταλανίζει, ο ρόλος όλων όσων απαρτίζουμε την Πολιτική Προστασία είναι ιδιαίτερα σημαντικός, κυρίως απέναντι στους πολίτες των τοπικών κοινωνιών μας.

Θα ήθελα να δώσω μερικά χρήσιμα στοιχεία και νούμερα αναφορικά με το Δήμο Διονύσου:

- Η  Πολιτική  Προστασία  του  Δήμου  μας  εκτός  των  μονίμων  υπαλλήλων  συμπεριλαμβάνει  τέσσερεις (4) ετοιμοπόλεμες εθελοντικές  οργανώσεις  Πολιτικής  Προστασίας  και  μία (1) ομάδα  πυροπροστασίας,  με  συνολικά  εκατόν  πενήντα ( 150 ) περίπου ενεργούς  εθελοντές. Αυτοί απαρτίζουν τη δύναμη πυρός του Δήμου μας και είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί που τους έχουμε.

- Ο  στόλος  των  πυροσβεστικών  οχημάτων  ανέρχεται  συνολικά  στα  τριάντα  δύο (32), από τα οποία:  τα είκοσι τέσσερα (24) είναι πυροσβεστικά, τα έξι (6) υδροφόρα και  τα δύο (2) βοηθητικά.

- Κατά  τη  φετινή  αντιπυρική  περίοδο  αντιμετωπίστηκαν  συνολικά   65 περίπου  συμβάντα (πυρκαγιές, διασώσεις, παροχές  βοηθείας), εκ  των  οποίων  το  μεγαλύτερο  σε  έκταση  και  σοβαρότητα  ήταν  η  πυρκαγιά  που  εκδηλώθηκε  την  24-08-2020  στις  14.50,  δίπλα στο  Νέο  Κοιμητήριο  της  Δ.Κ.  Ροδόπολης, η οποία έκαψε μια  δασική  έκταση  πενήντα  πέντε ( 55 ) στρεμμάτων.

- Για  την  αντιμετώπιση  τυχόν πλημμυρικών  φαινομένων  το  Τμήμα  Πολιτικής  Προστασίας  διαθέτει  συνολικά  τριάντα  τρείς (33) αντλίες, εκ  των  οποίων : οι είκοσι   τέσσερεις  (24) είναι βενζινοκίνητες  αντλίες  και  οι εννέα (9) ηλεκτροκίνητες.

- Για  την  αντιμετώπιση  των συνεπειών  από  την  πνοή  ισχυρών  ανέμων, όπως είναι η πτώση κλαδιών και δέντρων,  το  Τμήμα  Πολιτικής  Προστασίας  διαθέτει  συνολικά  δέκα  τρία  (13) αλυσοπρίονα.

- Για  την  αντιμετώπιση  ακραίων  καιρικών  φαινομένων, όπως χιονοπτώσεων  και  παγετού, που  ενδέχεται προκύψουν  κατά  τη  διάρκεια  της  χειμερινής  περιόδου, ο  Δήμος  Διονύσου  διαθέτει  τέσσερα (4)  μεγάλα  μηχανήματα  έργου (Μ.Ε.) με  λεπίδα  εκχιονισμού  και  αλατοδιανομέα  για  την  κάλυψη  του  πρωτεύοντος  οδικού  δικτύου  του  Δήμου, δύο (2) Μ.Ε. μεσαίου  τύπου  για  την  κάλυψη  κεντρικών  οδικών  αρτηριών  και  επτά  (7) μικρά  Μ.Ε.  για  την  κάλυψη  του  δευτερεύοντος  οδικού  δικτύου  των  Δημοτικών  Κοινοτήτων.  Επιπλέον, διαθέτει  ένα (1) μικρό  φορτωτή  τύπου  BOBCAT  και πέντε (5) μεγάλους  φορτωτές  τύπου  JCB.       

- Το  Γραφείο  Κίνησης  του  Δήμου, με  τη  βοήθεια  ιδιωτικού  συνεργείου (ΚΑΞΕΚΩ )  ελέγχει  αυτήν  την  περίοδο  την  εύρυθμη  λειτουργία  των  λεπίδων  εκχιονισμού  και  κυρίως  των  αλατοδιανομέων.

-Σε  εξέλιξη, επίσης,  βρίσκεται  διαγωνισμός  για  την  προμήθεια  τεσσάρων ( 4 ) σετ  αλατοδιανομέων  και  λεπίδων  εκχιονισμού.

- Ακόμη το  Τμήμα  Προμηθειών  έχει  μεριμνήσει  για  την  άμεση προμήθεια  αλατιού , όταν  αυτό  απαιτηθεί  δηλ.  ένα  τουλάχιστον  εικοσιτετράωρο  πριν  την  αναμενόμενη  χιονόπτωση.

-Το  Γραφείο  Πολιτικής  Προστασίας  έχει  ολοκληρώσει  από  τον  Ιούνιο  τον  αντιπυρικό  σχεδιασμό  του  Δήμου  με  την  κωδική  ονομασία  «ΙΟΛΑΟΣ», από  τον  Σεπτέμβριο  το  σχέδιο  σεισμού  με  την  κωδική  ονομασία  «ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ», ενώ  ολοκληρώνεται  άμεσα  και  το  Σχέδιο  αντιμετώπισης  πλημμυρικών  φαινομένων  με  την  κωδική  ονομασία  «ΔΑΡΔΑΝΟΣ».  

- Τέλος, το  Γραφείο  Πολιτικής  Προστασίας  πραγματοποίησε  τον  Οκτώβριο  2020  ασκήσεις  εκκένωσης  σε  δύο  Γυμνάσια  και  ένα  Λύκειο του Δήμου μας.   

Ολοκληρώνοντας την απαρίθμηση των στοιχείων να επιβεβαιώσω αλλά και να υπογραμμίσω την ιδιαίτερα εύρυθμη συνεργασία, τόσο σε τοπικό επίπεδο στο Δήμο μας όσο και με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας καθώς και με την Πυροσβεστική, την Αστυνομία και τις δυνάμεις του στρατού. Είμαι βέβαιος ότι η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί και ενόψει του επερχόμενου χεμώνα,  προκειμένου να βγούμε αλώβητοι και με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες για τους Δήμους μας.

Σας ευχαριστώ πολύ».

powered by social2s

Τμήμα Φωτογραφίας Δήμου Διονύσου: Η αγάπη μας για τη φωτογραφία μας κρατάει ενωμένους.... διαδικτυακά!

Το Τμήμα Φωτογραφίας του Δήμου Διονύσου συνεχίζει τα μαθήματά εξ αποστάσεως. Από χθες, Πέμπτη 12/11/2020 και κάθε Πέμπτη οι συναντήσεις γίνονται ¨ψηφιακές¨ μέσω τηλεδιάσκεψης.

"Τα περιοριστικά μέτρα για τον covid-19 δεν μας πτοούν! Η αγάπη μας για τη φωτογραφία μας κρατάει ενωμένους....διαδικτυακά!", σημείωσε σε ανάρτηση του στα social media το Τμήμα Φωτογραφίας.

powered by social2s

ΕΣΤΙΑ: Συνεδρίες μέσω τηλεφώνου και Skype θα πραγματοποιεί η Συμβουλευτική & Ψυχολογική Υπηρεσία του Δήμου Διονύσου εν μέσω Lockdown

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Ανακοίνωση για τα μέσα επικοινωνίας της Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υπηρεσίας του Δήμου Διονύσου.

Αγαπητοί φίλοι,

Σας ενημερώνουμε ότι δεδομένου του νέου lockdown, η Συμβουλευτική & Ψυχολογική Υπηρεσία του Δήμου Διονύσου, άμεσα ανταποκρινόμενη στις νέες συνθήκες, θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή επικοινωνίας και υποστήριξης 210 8141751. Η γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, από τις 7 π.μ. έως τις 7 μ.μ., για οποιαδήποτε ερώτηση ή επείγουσα διαχείριση.

Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, θα πραγματοποιούνται συνεδρίες μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης, μέσω εφαρμογών (π.χ. Skype), ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση. Στους δημότες που δεν έχουν λογαριασμό Skype, συστήνεται να δημιουργήσουν δωρεάν κάνοντας κλικ στην παρακάτω διεύθυνση: https://www.skype.com/el/  και επιλέγοντας στο παράθυρο πάνω δεξιά «Συνδεθείτε» και στη συνέχεια «Είστε νέοι στο Skype; Εγγραφή».

Με το διπλό εγχείρημα, τη γραμμή επικοινωνίας και υποστήριξης και τις συνεδρίες, μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης, παρέχεται η δυνατότητα σε άτομα που αντιμετωπίζουν διάφορα ζητήματα, όπως αυξημένο άγχος κλπ, να  βρουν την αναγκαία ψυχολογική στήριξη. Οι δημότες θα μπορούν να μιλήσουν, να στηριχθούν και να έρθουν πιο κοντά στη λύση του προβλήματος που τους απασχολεί.

Η ΕΣΤΙΑ, μέσω της Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υπηρεσίας του Δήμου Διονύσου, η οποία με συνέπεια, επιστημονική κατάρτιση και υπευθυνότητα επιτελεί το έργο της, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους δημότες του Δήμου Διονύσου ότι δεν είναι αβοήθητοι. Ακόμη, δεσμευόμαστε ότι θα διατηρήσουμε συνεχή επικοινωνία μέσω της σελίδας μας στο Facebook (Συμβουλευτική και Ψυχολογική Υπηρεσία  Δήμου Διονύσου), στην οποία θα επανέλθουμε με πλούσιο περιεχόμενο.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

Σ & Ψ Υπηρεσία Διονύσου: 210-8141751

Λάμπρος Λάσδας

Ψυχολόγος – Συστημικός Ψυχοθεραπευτής

Υπεύθυνος της Σ & Ψ Υπηρεσίας

powered by social2s

Ανοίγουν από την Τρίτη 10/11 για τους δημότες τα Δημοτικά Γήπεδα Δροσιάς & Διονύσου καθώς και τα Γήπεδα Τένις

Από την Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020 θα είναι και πάλι ανοιχτά τα Δημοτικά Γήπεδα Δροσιάς (Κόκκινο χωράφι) και Διονύσου, καθώς και τα Γήπεδα Τένις  για να υποδεχτούν τους δημότες που επιθυμούν να αθληθούν στο πλαίσιο ατομικής άσκησης. Αναφορικά με τη χρήση των Γηπέδων θα τηρηθούν τα αυστηρά κριτήρια που έχουν τεθεί από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στο πλαίσιο της πανδημίας, ενώ κατά την είσοδό τους στα Γήπεδα οι ενδιαφερόμενοι δημότες θα πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα.

ΧΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΔΡΟΣΙΑΣ & ΔΙΟΝΥΣΟΥ

Ώρες εισόδου για το κοινό:

Δημοτικό Γήπεδο Δροσιάς (Κόκκινο Χωράφι): Δευτέρα έως και Παρασκευή: 8:00 π.μ. – 14:00 μ.μ. & 17:00 μ.μ. - 22:00 μ.μ. – Σάββατο και Κυριακή:  17:00 μ.μ. – 21:00 μ.μ.

Δημοτικό Γήπεδο Διονύσου: Δευτέρα έως και Παρασκευή: 9:00 π.μ. – 11:00 π.μ. & Δευτέρα έως Κυριακή: 17:00 μ.μ. – 21:00 μ.μ.

ΧΡΗΣΗ ΓΗΠΕΔΩΝ ΤΕΝΙΣ

Οι δημότες προκειμένου να δηλώσουν την επιθυμία τους για χρήση των γηπέδων με ραντεβού, θα μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά από Δευτέρα έως και Παρασκευή,  ώρα 8:00 π.μ. έως 16:00 μ.μ. στο 6944 622109 (υπόψη κου Παναγιώτη Ψύλλα).

powered by social2s

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή του νέου σύγχρονου Λυκείου Διονύσου, εμβαδού 3.000 περίπου τετραγωνικών μέτρων και προϋπολογισμού 5.250.000 ευρώ

Μετά από συνεχείς και συντονισμένες προσπάθειες από τη Διοίκηση του Δήμου Διονύσου και με τη συνδρομή της Τεχνικής Υπηρεσίας και των συναρμόδιων υπηρεσιών, το έργο κατασκευής του νέου Λυκείου Διονύσου παίρνει σάρκα και οστά.

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης επισκέφθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020 το εργοτάξιο, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Στέφανο Κριεμάδη, στο πλαίσιο της έναρξης των εργασιών διαμόρφωσης και εκσκαφής του οικοπέδου, 11 περίπου στρεμμάτων, στη συμβολή της Λεωφόρου Διονύσου με την οδό Κάδμου, στη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου, δίπλα από το Κλειστό Γήπεδο. Εκεί είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον επιβλέποντα της ΚΤΥΠ Α.Ε. και την υπεύθυνη εργοταξιάρχη της αναδόχου εταιρίας.   

Το έργο «Λύκειο Διονύσου - Οικοδομικές εργασίες και Η/Μ εγκαταστάσεις» έχει προϋπολογισμό 5.250.000 ευρώ και υλοποιείται από την ΚΤΥΠ Α.Ε.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του έργου, προβλέπεται η κατασκευή ενός διώροφου κτιρίου 3.000 τετραγωνικών περίπου, ενώ εκτός από τον αύλειο χώρο συνάθροισης των μαθητών θα δημιουργηθούν 12 θέσεις στάθμευσης (10 υπόγειες και 2 στον περιβάλλοντα χώρο), ένα ανοιχτό γήπεδο μπάσκετ καθώς και ένας Πολυχώρος εκδηλώσεων και αθλητικών δραστηριοτήτων.

Το κτίριο είναι 12/θέσιο και μπορεί φιλοξενήσει τουλάχιστον 300 μαθητές. Αξίζει να ύπογραμμιστεί ότι το κτίριο είναι σχεδιασμένο να ενταχθεί στην κατηγορία Ενεργειακής τάξης Α' ενώ προβλέπεται ακόμη η εφαρμογή Πράσινης Τεχνολογίας, με τη χρήση  φωτοβολταϊκών συστημάτων για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το έργο προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια περίπου.

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης δήλωσε σχετικά:

«Παρά τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε λόγω της πανδημίας, καταφέραμε να ξεκινήσουμε την κατασκευή του νέου Λυκείου Διονύσου, ενός σύγχρονου σχολείου που θα αναβαθμίσει τις σχολικές υποδομές του Δήμου μας. Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσει και η κατασκευή ενός ακόμα σύγχρονου βιοκλιματικού σχολείου, του νέου Δημοτικού Σχολείου Κρυονερίου. Προχωράμε με έργο, όραμα και αισιοδοξία για τις επόμενες γενιές».

powered by social2s

Μήνυμα του Δημάρχου Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη ενόψει του Lockdown

"Αγαπημένοι μου συμπολίτες,
 
Από το πρωί του Σαββάτου μας περιμένουν όλους τρεις δύσκολες αλλά και πολύ κρίσιμες εβδομάδες... Όσο δυσάρεστα και επώδυνα είναι τα μέτρα που μας επιβλήθηκαν, άλλο τόσο είναι απαραίτητα και επιβεβλημένα, αν θέλουμε να νικήσουμε τον κορωνοϊό μια ώρα αρχύτερα, παραμένοντας υγιείς εμείς και οι δικοί μας άνθρωποι...
 
Το αντιλαμβάνομαι πολύ καλά -γιατί κι εγώ είμαι ένας από εσάς- ότι τα μέτρα έχουν κουράσει... Ότι έχουν τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο σε επιχειρήσεις, μισθωτούς και επαγγελματίες αλλά ακόμη και στην ίδια τη λειτουργία του Δήμου. Ωστόσο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
 
Σήμερα θέλω να σας δώσω κουράγιο και αισιοδοξία και να σας διαβεβαιώσω ότι με λίγη προσπάθεια όλα μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο.
 
Τόσο ο Δήμος και οι συνεργάτες μου, υπηρεσιακοί και αιρετοί, όσο και εγώ προσωπικά θα παραμείνουμε κι αυτό το δύσκολο διάστημα δίπλα σας, στην πρώτη γραμμή, για οτιδήποτε χρειαστείτε.
 
Προτεραιότητά μας θα είναι όπως πάντα η ανακούφιση των ευάλωτων και ευπαθών ομάδων αλλά και όσων έχουν ανάγκη.
 
Είναι πολύ σημαντικό η επόμενη μέρα να μας βρει όλες και όλους υγιείς, δυνατούς αλλά και ενωμένους, πέρα από πολιτικές, δημοτικές ή άλλες αντιπαραθέσεις.
 
Σας ζητώ για τις επόμενες μέρες να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους γύρω σας.
 
Συνεχίζουμε να μένουμε ασφαλείς, να ελπίζουμε, να αισιοδοξούμε και να δουλεύουμε για το κοινό καλό.
 
Ο Δήμαρχος σας,
Γιάννης Καλαφατέλης
 
#ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
#ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ"
powered by social2s