Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Γιάννης Καλαφατέλης: «Εμείς σε αυτές τις κρίσιμες ώρες οφείλουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές και τη νεολαία και όχι απέναντί τους, έτσι ώστε με ηρεμία, συνεργασία και διάλογο να βρούμε λύσεις».
Τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Διονύσου που τελούν υπό κατάληψη σε Άγιο Στέφανο, Άνοιξη, Δροσιά και Κρυονέρι, επισκέφθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 30 Σεπτεμβρίου ο Δήμαρχος Γιάννης Καλαφατέλης.
Ο κος Καλαφατέλης, ο οποίος συνοδευόταν από την Αντιδήμαρχο Περ
ιβαλλοντικής Διαχείρισης Γιούλα Λακαφώση, στα σχολεία Άνοιξης Δροσιάς και Κρυονερίου καθώς και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Αγίου Στεφάνου Δημήτρη Μπαμπανίκα, στο Λύκειο Αγίου Στεφάνου, συζήτησε διεξοδικά με εκπροσώπους των μαθητών, και άκουσε με προσοχή τα αιτήματά τους. Ο Δήμαρχος υποσχέθηκε μάλιστα να ικανοποιήσει κάποια από αυτά, υπό την προϋπόθεση να έχει ο Δήμος τη σχετική αρμοδιότητα αλλά και δυνατότητα. Προσκάλεσε, επίσης, τους μαθητές να επισκεφθούν το Δημαρχείο Διονύσου όποτε επιθυμούν, στο πλαίσιο της προσπάθειας εξεύρεσης λύσης στα αιτήματα που έχουν θέσει (κυρίως βελτίωση σχολικών υποδομών, ενίσχυση της καθαριότητας κλπ).
Παράλληλα τόσο ο Δήμαρχος Διονύσου όσο και η Αντιδήμαρχος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, ζήτησαν από τους μαθητές να σεβαστούν τις κτιριακές υποδομές και να τις προφυλάξουν από εξωσχολικά άτομα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές, οι οποίες θα επιβαρύνουν όλους τους φορολογούμενους πολίτες, μεταξύ των οποίων και τους γονείς τους. Επίσης τους συνέστησαν να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας με σκοπό την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19 στο πλαίσιο της πανδημίας.
Ο κος Καλαφατέλης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι σοβαρές ζημιές που προκλήθηκαν από αγνώστους στο κτίριο του Λυκείου Δροσιάς μας πονούν και μας θλίβουν όλους. Η αλήθεια είναι ότι καμία αστυνομική ή άλλη δύναμη περιφρούρησης δεν θα μπορούσε να σταματήσει εύκολα, ή τουλάχιστον χωρίς ανεπιθύμητες συνέπειες ένα τέτοιο ξέσπασμα, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, απαγορεύσεων και εν τέλει εντάσεων, που πλήττουν όλους μας αλλά κυρίως τους νέους.
Από την άλλη μεριά, οι καταλήψεις σχολείων του Δήμου μας είναι μία πραγματικότητα, όπως άλλωστε και σε ολόκληρη τη χώρα.
Σε κάθε περίπτωση οφεί
λουμε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο με τη δέουσα σοβαρότητα και όχι με αυταρχισμό ή διχαστικό λόγο. Σε αυτό το πλαίσιο επισκέφθηκα σήμερα όλα τα υπό κατάληψη σχολεία του Δήμου μαζί με συνεργάτες μου. Εμείς σε αυτές τις κρίσιμες ώρες οφείλουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές και τη νεολαία και όχι απέναντί τους, έτσι ώστε με ηρεμία, συνεργασία και διάλογο να βρούμε λύσεις. Άλλωστε στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
Ως δημοτική αρχή αλλά πρωτίστως ως γονείς και υπεύθυνοι πολίτες, έχουμε το χρέος να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να πείσουμε τα παιδιά να γυρίσουν στα μαθήματά τους και να σταματήσουν να θέτουν σε κίνδυνο την υγεία τους και των δικών τους ανθρώπων.
Σε συνέχεια συνεχών προσπαθειών και επικοινωνιών του Αντιδημάρχου Παιδείας καθώς και των Προέδρων και μελών των Σχολικών Επιτροπών με όλους τους φορείς της σχολικής κοινότητας, ανέλαβα σήμερα την πρωτοβουλία προκειμένου να ζητήσω από τα παιδιά να σταματήσουν τις καταλήψεις. Αποτελεί προτεραιότητά μας να προστατέψουμε την υγεία και ασφάλεια των μαθητών και παράλληλα να περιφρουρήσουμε στο μέτρο του εφικτού τα σχολικά και άλλα κοινόχρηστα κτίρια».

Συγκινητική ήταν για μία ακόμη φορά η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα του Δήμου Διονύσου, για τη συγκέντρωση βοήθειας προς τους πληγέντες του Δήμου Καρδίτσας, μετά από την πρωτοφανή κακοκαιρία που έπληξε τις προηγούμενες ημέρες την ευρύτερη περιοχή εξαιτίας του «Ιανού».
Στο πλαίσιο αυτό, για τρεις μέρες και συγκεκριμένα από την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου έως και το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020, από 10:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ. οι δημότες είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν είδη πρώτης ανάγκης στα Πολιτιστικά Κέντρα Αγίου Στεφάνου και Διονύσου, όπως εμφιαλωμένα νερά, ζυμαρικά, όσπρια, γάλα εβαπορέ, κονσέρβες, δημητριακά, λάδι, καφέ, πελτέ, ζάχαρη, τρόφιμα μακράς διάρκειας, πετσέτες, σεντόνια κλπ.
Η δράση με τη βοήθεια πολιτών, συλλόγων, εταιριών αλλά και την πολύτιμη συνδρομή των υπαλλήλων και αιρετών των Δημοτικών Κοινοτήτων Αγίου Στεφάνου και Διονύσου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και τα είδη πρώτης ανάγκης μεταφέρθηκαν στην Καρδίτσα.
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης ευχαριστεί δημόσια όλους όσους στήριξαν τη δράση, όπως πολίτες, εταιρίες, φορείς, αιρετούς και εθελοντές.

Δεκάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα εθελοντικής αιμοδοσίας της Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου και του Δήμου Διονύσου.
Η αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Πολιτιστικό Κέντρο Κρυονερίου, τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020, από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου «Αμαλία Φλέμινγκ».
Κατά τη διαδικασία, τηρήθηκε αυτηρά το πρωτόκολλο προστασίας, ενώ συγκεντρώθηκαν πάνω από 40 φιάλες αίματος, σε μια εποχή που η προσφορά αίματος είναι απολύτως απαραίτητη για το σύστημα υγείας.
Τη δράση αιμοδοσίας συντόνισαν ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου Ηρακλής Χιώτης και ο Κοινοτικός Σύμβουλος Δημήτρης Κυρανάκης.

Άμεσα κινητοποιήθηκε ο Δήμος Διονύσου μαζί με εθελοντές, προκειμένου να βοηθήσει τους πληγέντες του Δήμου Καρδίτσας, μετά από την πρωτοφανή κακοκαιρία που έπληξε τις προηγούμενες ημέρες την ευρύτερη περιοχή εξαιτίας του «Ιανού».
Στο πλαίσιο αυτό, για τρεις μέρες και συγκεκριμένα από την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου έως και το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2020, από 10:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ. οι δημότες μπορούν να προσφέρουν τα κάτωθι είδη πρώτης ανάγκης (ενδεικτικά) στα Πολιτιστικά Κέντρα Αγίου Στεφάνου και Διονύσου:
Εμφιαλωμένα νερά, ζυμαρικά, όσπρια, γάλα εβαπορέ, κονσέρβες, δημητριακά, λάδι, καφέ, πελτέ, ζάχαρη, τρόφιμα μακράς διάρκειας, πετσέτες και σεντόνια σφραγισμένα.
Για πρόσθετες πληροφορίες αναφορικά με τη συγκέντρωση των ειδών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:
- Για το Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου, με τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Αγίου Στεφάνου κ. Δημήτρη Μπαμπανίκα στο τηλέφωνο 6972 210180
- Για το Πολιτιστικό Κέντρο Διονύσου, με την Τοπική Σύμβουλο της Δημοτικής Κοινότητας Διονύσου κα. Καλλιόπη Οικονομάκου, στο τηλέφωνο 6948 817122

Πατήστε πάνω στο επισυναπτόμενο αρχείο για να βρείτε και να εκτυπώσετε τα ισχύοντα δρομολόγια της Τοπικής Δημοτικής Συγκοινωνίας του Δήμου Διονύσου (Γραμμή 1, Γραμμή 2 Α, Γραμμή 2 Β, Γραμμή 2 Δ).
Τα δημοτικά λεωφορεία καθαρίζονται και απολυμαίνονται καθημερινά, ενώ οι επιβάτες υποχρεούνται να τηρούν όλα τα μέτρα ασφαλείας λόγω του Covid-19 (χρήση μάσκας, αποστάσεις κλπ).

Τα πρώτα έργα ασφαλτόστρωσης στο κεντρικό οδικό δίκτυο του Δήμου Διονύσου είναι γεγονός. Το βράδυ της Δευτέρας 21/9 ειδικά συνεργεία υπό την επίβέψη της Περιφέρειας Αττικής και της Διεύθυνσης Μητροπολιτικών Δήμων ξεκίνησαν τις εργασίες ασφαλτόστρωσης στις Λεωφόρους Χελμού, Κρυονερίου και Τραπεζούντος.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο έργο, προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των διερχόμενων οδηγών πραγματοποιείται βραδινές και νυχτερινές και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σε μερικές ημέρες.
Στο σημείο των έργων βρέθηκε ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης καθώς και η Εντεταλμένη Σύμβουλος Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Ευρώπη Κοσμίδη.
Ο κος Καλαφατέλης ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη, την αρμόδια Εντεταλμένη κα Κοσμίδη και τα υπόλοιπα στελέχη της Περιφέρειας για τη θετική ανταπόκρισή τους στα αιτήματά του, υπογραμμίζοντας ότι τα έργα ασφαλτόστρωσης είναι ζωτικά για το Δήμο Διονύσου και επιβάλλεται να εντατικοποιηθούν τους επόμενους μήνες, παράλληλα με τα υπόλοιπα έργα υποδομής που βρίσκονται σήμερα σε εξέλιξη».

Εθελοντική Αιμοδοσία θα πραγματοποιήσει ο Δήμος Διονύσου και η Δημοτική Κοινότητα Κρυονερίου τη Δευτέρα 28/9/2020.
Η Αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Κρυονερίου από 17:00 έως 20:00
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου Ηρακλής Χιώτης και όλα τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου καλούν τους πολίτες να προσέλθουν στην Αιμοδοσία.
Θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα μέτρα ασφαλείας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Σε συνέχεια των νέων προληπτικών μέτρων που αποφασίστηκαν από το υπουργείο εσωτερικών λόγω του κορωνοϊού, ο Δήμος Διονύσου με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή προστασία των εργαζομένων του -και ειδικά όσων ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες- καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, ενημερώνει αναλυτικά για τον τρόπο λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών του από 21/9 έως και 4/10/2020 ως εξής:
Τηλεφωνικό Κέντρο
Το τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου (213 2030600) θα λειτουργεί καθημερινά από τις 7:30 π.μ. έως και τη λήξη του ωραρίου.
Τμήμα Εσόδων
Αναφορικά με τη διαδικασία «Δήλωσης ορθών τετραγωνικών», οι δημότες θα μπορούν να εξυπηρετούνται μόνο ηλεκτρονικά και χωρίς φυσική παρουσία μέσω της πλατφόρμας https://tetragonika.govapp.gr. Υπογραμμίζεται επίσης ότι έχει ήδη δοθεί παράταση υποβολής έως τις 30/9/2020.
Αναφορικά με τις Βεβαιώσεις ΤΑΠ και τις επείγουσες ηλεκτροδοτήσεις, θα διεκπεραιώνονται με ειδική διαδικασία και μετά από προηγούμενη συνεννόηση μέσω των τηλεφωνικών γραμμών 213 2030650, 213 2030631 & 213 2030651 ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου στο 213 2030600.
Ταμειακή Υπηρεσία
Όλες οι πληρωμές θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά (web banking) και χωρίς φυσική παρουσία. Όπου κριθεί απαραίτητο θα ληφθεί απόφαση για παράταση πληρωμών. Τηλέφωνο για πληροφορίες: 213 2030622. Για εξαιρετικές περιπτώσεις, θα είναι εφικτή η πραγματοποίηση πληρωμών στο ταμείο του Δήμου με φυσική παρουσία, κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης
Πρωτόκολλο
Οι αιτήσεις θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο email [email protected] ή εναλλακτικά στο Φαξ 213 2030630 Σε ειδικές περιπτώσεις οι αιτήσεις θα παραλαμβάνονται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου στο 213 2030600 ή του τηλεφώνου 213 2030654.
Δημοτολόγιο
Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία μόνο κατόπιν συνεννόησης. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση για πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 8004830 (εσωτερικό 2).
Ληξιαρχείο
Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία μόνο κατόπιν συνεννόησης. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου στο 213 2030600.
ΚΕΠ
ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου: Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή 7:30 π.μ. έως 15:00 μ.μ. μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο 210 8145897.
ΚΕΠ Δροσιάς: Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή 7:30 π.μ. έως 15:00 μ.μ. μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο 210 8131514.
ΚΕΠ Διονύσου: Ωράριο λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή 7:30 π.μ. έως 15:00 μ.μ. μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο 213 213 9916-17.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης www.gov.gr οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά αναφορικά με την έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών, εξουσιοδοτήσεων, υπεύθυνων δηλώσεων κλπ.
Υπηρεσία Καθαριότητας
Η Υπηρεσία Καθαριότητας λειτουργεί κανονικά. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 15411 (χωρίς χρέωση), 210 8144450 (εσωτερικά 203 και 101) και 213 2030600.
Τεχνική Υπηρεσία
Εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, με ραντεβού, κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας στα τηλέφωνα 213 2140127, 213 2140129, 213 2140125, 213 2140110 (Τμήμα Τεχνικών Έργων) και 213 2140111, 213 2140113 (Τμήμα Σχεδίου Πόλης).
Πολεοδομία (ΥΔΟΜ)
Η υποβολή αιτήσεων και η παραλαβή εγγράφων θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]. Θα υπάρχει επίσης τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο 213 214 0119-114.
Υπηρεσία Ύδρευσης
Για οποιαδήποτε βλάβη οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου στο 213 2030600.
Τμήμα Παιδείας – Πολιτισμού
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση στα τηλέφωνα 210 8142972 και 213 213 9806.
Κοινωνικό Παντοπωλείο & Φαρμακείο
Εξυπηρέτηση με ραντεβού μετά από επικοινωνία στο τηλέφωνο 210 8143384.
Αδέσποτα
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου στο τηλέφωνο 213 2030600. Επίσης υποβολή αιτημάτων μέσω της εφαρμογής Novoville.
Δημοτικές Κοινότητες
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση στα κατά τόπους τηλέφωνα των Δημοτικών Κοινοτήτων.

Ένα πολύ σημαντικό έργο, αυτό της «Ολοκλήρωσης των Έργων Αποχέτευσης Ακαθάρτων στη Δημοτική Κοινότητα Δροσιάς», έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές ημέρες και τα συνεργεία εργάζονται με εντατικούς ρυθμούς. Υπογραμμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο αφορά στην κατασκευή δικτύου αποχέτευσης για το υπόλοιπο 45% της Δροσιάς
, δεδομένου ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα το 55%.
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Στέφανος Κριεμάδης επισκέφθηκαν το εργοτάξιο που έχει εγκατασταθεί προσωρινά στην οδό Κερασούντος, στη Ρέα Δροσιάς.
Ο κ.Καλαφατέλης έκανε την ακόλο
υθη δήλωση:
«Είμαι χαρούμενος γιατί ένα πολύ σημαντικό έργο, αυτό της ολοκλήρωσης του δικτύου αποχέτευσης στη Δημοτική Κοινότητα Δροσιάς, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μόλις ολοκληρωθεί το έργο, η Δροσιά θα έχει πλέον δίκτυο αποχέτευσης παντού. Η προσπάθεια της δημοτικής αρχής είναι συνεχής και επίπονη αλλά αποδίδει καρπούς. Σε στενή συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, τις Τεχνικές Υπηρεσίες και τα υπόλοιπα συναρμόδια στελέχη της δημοτικής αρχής, εντείνουμε τις προσπάθειές μας για να αποκτήσει αποχέτευση το σύνολο των περιοχών του Δήμου Διονύσου».

Με τη δέουσα λαμπρότητα και επισημότητα αλλά και σε κλίμα μεγάλης συγκίνησης, τελέστηκαν το πρωί της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου 2020 τα Εγκαίνια του Ιερού Μητρ
οπολιτικού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Αγίου Στεφάνου, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ.κ.Κυρίλλου.
Στην τελετή, την οποία παρακολούθησαν δεκάδες πιστοί λαμβάνοντας όλα τα προληπτικά μέτρα ασφαλείας λόγω του Covid-19, παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, ενώ το «παρών» έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Υφυπουργός για θέματα ενημέρωσης και δημότης Διονύσου Στέλιος Πέτσας, o Πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους και Μεγάλος Ευεργέτης του Ναού κ. Αθανάσιος Μαρτίνος, ο Βουλευτής Ανατολικής Αττικής Βασίλης Οικονόμου, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Διονύσου, ο Πρόεδρος και τοπικοί Σύμβουλοι της Δημοτικής Κοινότητας Αγίου Στεφάνου, εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της περιοχής κ.α.
Ο Μητροπολίτης κ.κ. Κύριλλος, στο τέλος της τελετής ευχαρίστησε τον Εφημέριο του Ναού, Πρωτοπρεσβύτερο Χρυσοβαλάντη Θεοδώρου, για την άοκνες προσπάθειές του επί πολλά χρόνια προκειμένου να ανεγερθεί ο Ιερός Ναός, τους μεγάλους ευεργέτες, το ζεύγος Αθανασίου και Μαρίνας Μ
αρτίνου, για τη δωρεά τους, καθώς και όλους όσους εργάστηκαν και βοήθησαν έμπρακτα προκειμένου να ανοικοδομηθεί η Εκκλησία.
Με τη σειρά του, o π. Χρυσοβαλάντης Θεοδώρου, ευχαρίστησε τον Μητροπολίτη κ.κ. Κύριλλο για την εμπιστοσύνη και την αγάπη του και εξήρε τον κ. Μαρτίνο για τη σπουδαία δωρεά του, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά ότι «χωρίς την ενίσχυση και την περίσσεια αγάπη του, το έργο αυτό δεν θα ολοκληρωνόταν». Επίσης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο λαό του Αγίου Στεφάνου, ο οποίος όπως είπε «κουβαλάει πίκρες και μνήμες» τους δεκάδες εθελοντές και συλλόγους, καθώς και το Δήμο Διονύσου, τα μέλη του Δ.Σ. και τις υπηρεσίες του, μέσω του εκπροσώπου του Δημάρχου Γ. Καλαφατέλη. Στην ακολουθία των εγκαινίων και την Θεία Λειτουργία έψαλλε ο βυζαντινός χορός «Τρόπος» υπό τη διεύθυνση του Πρωτοψάλτη Κωνσταντίνου Αγγελίδη.
Μαραθώνια ήταν η χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας, σύμφωνα με το edolio5 που ξεκίνησε το απόγευμα και τελείωσε μετά τα μεσάνυχτα. Λίγο η κούραση, λίγο οι αντιπαραθέσεις για τα «καυτά» εκτός ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν, δημιούργησαν ένα «εύφλεκτο» μίγμα ώστε να ανέβουν οι τόνοι.
Μια εστία έντασης λοιπόν δημιουργήθηκε μεταξύ του κ. Χρήστου Τρυπιτσίδη και του κ. Γιώργου Ηλιόπουλου της. «Συμφωνίας».
Είναι γνωστή στους «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» η σχέση του κ. Ηλιόπουλου με την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρία Χαραλαμπίδη σε ότι αφορά τον χρόνο των τοποθετήσεων, την αυστηρότητα και το περιβόητο πλέον «καμπανάκι» της λήξης, που πολλές φορές «κόβει» τον ειρμό του ομιλητή, όπως πολλές φορές έχει πει ο κος Ηλιόπουλος.
Σε μια ανάλογη στιγμή λοιπόν, ο κύριος Τρυπιτσίδης έσπευσε να «προστατεύσει» την πρόεδρο προτάσσοντας τη «δημοκρατία» και αυτό ήταν όπως πληροφορούμαστε ο λόγος της «έκρηξης» του Γιώργου Ηλιόπουλου, ο οποίος άρχισε να απευθύνεται με αιχμές στον κύριο Τρυπιτσίδη.
Ακολουθεί ο διάλογος:
Γ.Η.:Λοιπόν κύριε Τρυπιτσίδη ακούστε. Ακούστε για τι η υπομονή έχει και τα όρια της. Μαθήματα δημοκρατίας δεν δέχομαι από εσάς. Από άνθρωπο που στο παρελθόν έχει εκφράσει τις πολιτικές του πεποιθήσεις να μιλάει στο Δημοτικό και να επικρίνει τη δημοκρατία; Μέχρι εδώ.
Χ.Τ.:Τι εννοείς; Πες το ακριβώς, πες το στο μικρόφωνο
Γ.Η.:Αυτό που καταλαβαίνεις. Μαθήματα δημοκρατίας από μερικούς εδώ μέσα δεν δέχομαι.
Χ.Τ.:Να το πεις στο μικρόφωνο
Γ.Η.:Το θράσος σου περισσσεύει
«Μπαίνει ο συνήγορος της προέδρου να μας κάνει μαθήματα δημοκρατίας» είπε ο κύριος Ηλιόπουλος και εκείνη στιγμή στην αντιπαράθεση εισήλθε και η πρόεδρος κα Χαραλαμπίδη που μόνο «πυροσβεστικά» δεν λειτούργησε λέγοντας «δηλαδή εσείς ήσασταν φασίστας όταν κάνατε τον κανονισμό εδώ μέσα». «Από ανθρώπους που διατάσσουν τη δημοκρατία…. ας το αφήσουμε καλύτερα, να το κλείσουμε εδώ.» ανέφερε στο τέλος ο κύριος Ηλιόπουλος.
Αναμφίβολα πρόκειται για φράσεις και εικόνες που επουδενί δεν τιμούν το Δημοτικό Συμβούλιο, την Ελευσίνα γενικότερα και όσους την εκπροσωπούν. Αλλά πρόκειται καταφανώς και για ένα ακόμη σημάδι της πλήρους «διάλυσης» που παρουσιάζει η πόλη… εντός και εκτός των αιθουσών της γωνίας Χατζηδάκη και Δήμητρος.
Πηγή: edolio5
Ένα σοκαριστικό περιστατικό διαδραματίστηκε σε σχολείο της Ελευσίνας, όταν η διευθύντρια του σχολείου χαστούκισε στο πρόσωπο έναν 12χρονο μαθητή με τέτοια σφοδρότητα, ώστε να πάει κατευθείαν στο νοσοκομείο.
Η διευθύντρια βγήκε εκτός εαυτού όταν άκουσε τον καβγά μαθητή της 6ης Δημοτικού, με έναν συμμαθητή του και αποφάσισε να χτυπήσει τον 12χρονο.
Η ίδια τηλεφώνησε στη μητέρα του 12χρονου, όπως καταγγέλλει η ίδια η μητέρα του παιδιού στο MEGA, για να της πει ότι κατά την διάρκεια ενός καβγά που είχε ο γιος της με έναν συμμαθητή του, εκείνη βγήκε εκτός εαυτού και σήκωσε χέρι στο παιδί της.
«Μου είπε ότι καταλάθος χαστούκισε το παιδί. Έχω το τηλέφωνο την κλήση της και το πόση ώρα μιλάγαμε και μου είπε εκείνη η ίδια ότι χτύπησε το παιδί, ότι το χαστούκισε. Και επειδή είπε μια άσχημη λέξη ο μικρός, έχασε
Έργα και προμήθειες που ξεπερνούν τα 600.000 ευρώ, έχει δώσει σε εταιρείες, με τη διαδικασία των απευθείας αναθέσεων, δηλαδή χωρίς διαγωνιστικές διαδικασίες, ο Δήμαρχος Ελευσίνας κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, τους πρώτους 7 μήνες διοίκησης του.
Μάλιστα στη διαύγεια δεν υπάρχουν στον τομέα που έπρεπε να είναι δηλαδή, Ανάθεση έργων, προμηθειών, υπηρεσιών, μελετών, αλλά είναι πολύ καλά κρυμμένες μέσα σε όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις στη διαύγεια.
Η τελευταία ανάρτηση που έγινε στον συγκεκριμένο πίνακα ήταν με τον προηγούμενο δήμαρχο στις 20/12/2023. Έκτοτε αγνοούνται όλες οι πράξεις του κ. Γεωργόπουλου στον πίνακα αυτόν.
Χορός αδιαφανών ενεργειών, που μπορεί να ζημιώνουν το δήμο, φαίνεται πως έχει στηθεί, είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω σκοπιμότητας και επιχειρείται προφανώς –σε αρκετές περιπτώσεις– επιτυγχάνεται η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος.
Κύριε Γεωργόπούλε ξεχνάτε ότι διαχειρίζεστε δημόσιο χρήμα και όχι δικό σας και θα έπρεπε να ήσασταν πολύ πιο προσεκτικός.
Ποιοι τα παίρνουν τελικά, με ποιο τρόπο και με ποια ανταπόδοση στο όφελος για τις τοπικές κοινωνίες; Οι ελλείψεις, οι παρασπονδίες, οι πράξεις στα όρια της νομιμοφάνειας ή και η αδιαφάνεια στους δήθεν διαγωνισμούς και αναθέσεις είναι τελικά “καθρέπτες”, που ίσως εξηγούν πολλά πράγματα για την κατάσταση στο δήμο.
Τελικά το θράσος του είναι πολύ μεγάλο, για να δίνει απευθείας αναθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αναθέσεις πού υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και πραγματικά ξεπερνούν κάθε όριο.
Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις αναθέσεων, που βέβαια τις ψάχνουμε, γιατί ένα πουλάκι μας κελάηδησε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις θα βρούμε λαβράκια.
Οι ευθύνες του κ.Γεωργόπουλου στην πολιτικά εγκληματική διαχείριση, των οικονομικών, αλλά και στην κατασπατάληση δημοσίου χρήματος είναι τεράστιες.
Ο Εισαγγελέας ακούει; Γιατί αν δεν ακούει εμείς θα φροντίσουμε να φτάσει στα χέρια του όλος ο φάκελος που λέγεται δήμος Ελευσίνας.
-Επιτέλους; Ένας Εισαγγελέας;Τι κάνει το Ελεγκτικό Συνέδριο; Τι κάνουν οι Επιθεωρητές -ελεγκτές, δημόσιας διοίκησης; Θα ασχοληθεί επιτέλους το Υπουργείο Εσωτερικών με τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ και τις παρανομίες του κ. Γεωργόπουλου;
Τελικά οι απευθείας αναθέσεις, στα χέρια του δημάρχου Ελευσίνας, κατέληξαν, να είναι μηχανισμός εξυπηρέτησης “ημετέρων”, εκλογικής εξυπηρέτησης μηχανισμών τοπικής εξουσίας και διανομής μιας οικονομικής πίτας προς συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών και όχι διάχυσης και οφέλους σε όλη την κοινωνία, και τους δημότες.
Επειδή όμως συμβαίνουν κι άλλα, ακόμα πιο σοβαρά θέματα, θα επανέλθουμε σύντομα και με άλλα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ.
Ενδεικτικά βάζουμε κάποια links από τη διαύγεια των απευθείας αναθέσων:
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%9D%CE%A9%CE%98%CE%A9%CE%A1%CE%92-2%CE%A6%CE%9C
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%A824%CE%A9%CE%A1%CE%92-1%CE%99%CE%A4
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/69%CE%96%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%9F%CE%9E0
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/61%CE%9D%CE%A0%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%945%CE%95
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A84%CE%93%CE%A9%CE%A9%CE%A1%CE%92-29%CE%9F
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A1%CE%9A9%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%9A%CE%91%CE%93
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/614%CE%A1%CE%A9%CE%A1%CE%92-4%CE%A61
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A838%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%91%CE%A6%CE%9C
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%9C%CE%9B%CE%A6%CE%A9%CE%A1%CE%92-042
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%93%CE%A17%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%A8%CE%9D%CE%93
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%93%CE%A9%CE%9F%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%9C%CE%A5%CE%A0
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%99%CE%93%CE%A5%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%9E%CE%9A%CE%9E
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/92%CE%9F%CE%A5%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%95%CE%974
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/61%CE%A4%CE%9E%CE%A9%CE%A1%CE%92-5%CE%910
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/60%CE%A7%CE%93%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%A8%CE%9C%CE%96
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%91%CE%93%CE%99%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%A02%CE%97
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/942%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%92-91%CE%A7
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%A0%CE%98%CE%A0%CE%A9%CE%A1%CE%92-6%CE%98%CE%9F
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%98%CE%9E3%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%985%CE%99
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A83%CE%98%CE%A9%CE%A1%CE%92-4%CE%950
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A1%CE%9F%CE%A6%CE%94%CE%A9%CE%A1%CE%92-7%CE%9C%CE%A9
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%A0%CE%A9%CE%96%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%A4%CE%98%CE%A6
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A86%CE%A9%CE%97%CE%A9%CE%A1%CE%92-59%CE%9C
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%9344%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%A0%CE%99%CE%A4
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9%CE%9F%CE%96%CE%A7%CE%A9%CE%A1%CE%92-3%CE%A3%CE%95
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A8%CE%94%CE%A63%CE%A9%CE%A1%CE%92-%CE%95%CE%9A%CE%9A
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A81%CE%94%CE%9C%CE%A9%CE%A1%CE%92-9%CE%956
Μετά απο αναζητήσεις οι αστυνομικοί εντόπισαν τα οχήματα καμένα κοντά σε καταυλισμό της Δυτικής Αττικής
Επίθεση από δύο άνδρες δέχθηκε το πρωί της Τετάρτης ένας οδηγός λεωφορείου στην Ελευσίνα, με τους δράστες να προκαλούν και υλικές ζημιές στο αστικό.