Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα γυναικοκτονία στη Λακωνία: 40χρονος έπνιξε με τα ίδια του τα χέρια την 36χρονη σύζυγό του!

Nέα γυναικοκτονία καταγράφεται στη χώρα μας, με έναν 40χρονο στη Λακωνία να ομολογεί τη δολοφονία της 36χρονης συζύγου του, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένας 40χρονος αλβανικής καταγωγής έπνιξε με τα ίδια του τα χέρια την 36χρονη σύζυγό του μετά από έντονο διαπληκτισμό που είχαν στο Βλαχιώτη Λακωνίας.

Ο ίδιος φέρεται να ειδοποίησε τις αρχές πως έπνιξε τη γυναίκα του μετά από έντονη λογομαχία. Η αστυνομία έφτασε στο σπίτι και διαπίστωσε πως η γυναίκα δεν είχε τις αισθήσεις της. Η 36χρονη μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο της περιοχής όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Είναι η 15η γυναικοκτονία στην Ελλάδα μέσα στο 2021.

 

powered by social2s

Επέτειος Γρηγορόπουλου: Φόβοι για καταδρομικές επιθέσεις – Επί ποδός 4.000 αστυνομικοί, ελικόπτερα, «Αίαντες» και drones

Eπέτειος Γρηγορόπουλου με μέτρα… Πολυτεχνείου, υπό το φόβο μεμονωμένων καταδρομικών επιθέσεων σε αστυνομικές δυνάμεις και τμήματα σε όλη την περιφέρεια. Δύο προειδοποιητικά «χτυπήματα» σε Α.Τ. Ακροπόλεως και Πάτρας προκαλούν ανησυχία στην ΕΛ.ΑΣ. για «εκρηκτικές» εκδηλώσεις μνήμης.

Τα διαφορετικά καλέσματα στην Αθήνα, το μεσημέρι και το απόγευμα, θέτουν σε επιφυλακή τις Αρχές, μετά τις πρόσφατες εντάσεις για Πέραμα, πανεπιστημιακή αστυνομία, υποχρεωτική λήψη DNA και αλλαγή του Ποινικού Κώδικα για κατοχή και χρήση μολότοφ.

Συναγερμός

Ο σχεδιασμός της ΕΛ.ΑΣ. περιλαμβάνει περισσότερους από 4.000 αστυνομικούς των ΜΑΤ, της ΔΙ.ΑΣ., της ΔΡΑΣΗ, των ΟΠΚΕ, της Ασφάλειας, αλλά και της Αντιτρομοκρατικής, οι οποίοι θα διατεθούν για την αποφυγή εντάσεων και επεισοδίων, αλλά και για την περιφρούρηση των χαρακτηρισμένων «κόκκινων» σημείων. Δυνάμεις αναμένεται να εγκατασταθούν από νωρίς το πρωί στο σημείο δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, στις οδούς Μεσολογγίου και Τζαβέλλα, όπως επίσης και στα σημεία όπου έχουν δοθεί τα καλέσματα συγκεντρώσεων. Παράλληλα, υπό επιτήρηση θα βρίσκονται Πολυτεχνείο, ΑΣΟΕΕ, Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου και άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα, όχι μόνο στην Αττική αλλά σε όλη την Ελλάδα. Από αέρος, ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ. και drones θα επιτηρούν και θα μεταφέρουν εικόνα στο Κέντρο Επιχειρήσεων, ενώ αντίστοιχη εικόνα θα καταγράφουν και επίγειες κάμερες. Στο κέντρο της Αθήνας θα βρίσκονται και οι «Αίαντες», τα οχήματα ρίψης νερού της Αστυνομίας, για να επέμβουν σε περίπτωση που κριθεί σκόπιμο.

Αρμόδιοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. εκφράζουν ανησυχία για διασπορά μεμονωμένων ομάδων στα δύο διαφορετικά καλέσματα που έχουν δοθεί στην Αθήνα, στο μαθητικό στις 12:00 το μεσημέρι και την προγραμματισμένη πορεία στις 18:00 το απόγευμα. Οπως τονίζουν υψηλόβαθμα στελέχη της Αστυνομίας, στόχος είναι η πρώτη επέτειος που θα πραγματοποιηθεί χωρίς τους περιορισμούς του κορονοϊού στις συγκεντρώσεις να ολοκληρωθεί χωρίς εντάσεις και επεισόδια.

Καμπανάκι…

Σε μια ενδεχομένως… προειδοποιητική ενέργεια, χθες τα ξημερώματα άγνωστοι πραγματοποίησαν καταδρομική επίθεση με στόχο το Γ’ Αστυνομικό Τμήμα της Πάτρας. Οι 5 δράστες, προσέγγισαν το κτίριο που βρίσκεται στην περιοχή των εργατικών κατοικιών Ταραμπούρα στις 05:30 και εκτόξευσαν τουλάχιστον πέντε βόμβες μολότοφ, πριν εξαφανιστούν. Στο σημείο βρίσκονταν ο αξιωματικός υπηρεσίας, αλλά και ένας φρουρός, που τραυματίστηκε ελαφρά στο χέρι όταν πήρε φωτιά το μπουφάν του. Οι Αρχές προχώρησαν σε 3 προσαγωγές, όμως όλοι τους αφέθηκαν ελεύθεροι, καθώς δεν διαπιστώθηκε εμπλοκή τους στο συμβάν. Από την επίθεση προκλήθηκαν μικρές φθορές στην πρόσοψη του κτιρίου.

Την ευθύνη για μια άλλη καταδρομική επίθεση με στόχο το Α.Τ. Ακροπόλεως στις 27 Νοεμβρίου ανέλαβε η αναρχική ομάδα «Σύντροφοι-Συντρόφισσες» με ανάρτηση σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Στο μακροσκελές κείμενο υπήρχαν αναφορές στη 13η επέτειο από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, γεγονός που προκαλεί ανησυχία στις Αρχές για νέα αντίστοιχα χτυπήματα.

powered by social2s

Κοσμοσυρροή και στα εμβολιαστικά κέντρα: Εσπασε το φράγμα των 500.000 νέων ραντεβού στο emvolio.gov.gr

Τεράστια ήταν η κινητικότητα στην πλατφόρμα emvolio.gov.gr το Σαββατοκύριακο μετά τη σύσταση αναμνηστικής δόσης στους τρεις μήνες για όλους τους ενήλικες πολίτες.

Εως και το πρωί της Κυριακής προγραμματίστηκαν περισσότερα από μισό εκατομμύριο ραντεβού, ενώ κοσμοσυρροή παρατηρήθηκε έξω από τα εμβολιαστικά κέντρα τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, ημέρα που «άνοιξαν» περισσότερες από 60.000 θέσεις εμβολιασμού προκειμένου το σύστημα να ανταποκριθεί στην τεράστια ζήτηση.

Πολίτες όλων των ηλικιών από 18 ετών και πάνω που έχουν συμπληρώσει ένα τρίμηνο από τη δεύτερη δόση του εμβολίου έσπευσαν να κλείσουν το ραντεβού τρίτης δόσης για να μείνουν προστατευμένοι, κυρίως έναντι σοβαρής νόσου και επιπλοκών από την Covid-19. Τις τελευταίες ημέρες… αναβιώνουν ημέρες άνοιξης με σχεδόν 100.000 εμβολιασμούς την ημέρα. Ενδεικτικά, το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν συνολικά 97.770 εμβολιασμοί, από τους οποίους οι 15.408 πρώτης δόσης και οι 69.557 τρίτης δόσης.

Υπενθυμίζεται ότι η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, προκειμένου να θωρακιστεί η χώρα μας για το χειμώνα και με δεδομένη την εξάπλωση της νέας μετάλλαξης, γνωμοδότησε θετικά για τη σύντμηση χορήγησης της τρίτης δόσης στους τρεις μήνες αντί για έξι μήνες που ήταν έως σήμερα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης (ΑΝΤ1), στο Συμβούλιο των Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης, «θα μας απασχολήσει το θέμα της τρίτης δόσης. Δηλαδή, αν κάποια στιγμή θα πρέπει να πούμε ότι ο πλήρως εμβολιασμένος είναι αυτός που έχει κάνει και την ενισχυτική δόση».

Πρόσθεσε ότι μετά τις νέες συστάσεις, θα πρέπει να υπάρξει προσαρμογή και του πιστοποιητικού νόσησης και της διάρκειας ισχύος του. «Τις επόμενες ημέρες θα κάνουμε ανακοινώσεις γιατί, όπως καταλαβαίνετε, υπάρχουν και αρκετά τεχνικά θέματα. Διότι αν πούμε ότι το πιστοποιητικό νόσησης θα πάει στο τρίμηνο, αυτομάτως θα πρέπει να δοθεί και ένας συγκεκριμένος χρόνος στους ανθρώπους, οι οποίοι βρίσκονται στους 4-5 μήνες για να εμβολιαστούν. Υπάρχουν κάποια τεχνικά θέματα, αλλά τις επόμενες ημέρες αναμένονται ανακοινώσεις».

Παράλληλα με τον εμβολιασμό, σημαντικό «εργαλείο» για την αντιμετώπιση της πανδημίας είναι ο συχνός διαγνωστικός έλεγχος. Με το βλέμμα στα Χριστούγεννα και προκειμένου να εορταστούν με ασφάλεια, η Πολιτεία διαθέτει δωρεάν self tests σε όλους τους πολίτες, εμβολιασμένους και μη. Από σήμερα και έως τις 12/12/2021 όλοι οι ενήλικες πολίτες που διαθέτουν ΑΜΚΑ ή ΠΑΥΠΑΑ ή ΠΑΜΚΑ θα μπορούν να προμηθεύονται δωρεάν ένα self test από τα φαρμακεία της χώρας. Η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί το διάστημα 3/1/2022-7/1/2022.

Η δωρεάν διάθεση self tests από τα φαρμακεία θα γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, έτσι ώστε οι φαρμακοποιοί κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες. «Αν και το μέτρο δεν είναι υποχρεωτικό, καλούνται όλοι οι πολίτες να υποβληθούν σε αυτοδιαγνωστικό έλεγχο έως τις 12/12, ώστε να περιορίσουμε το ιικό φορτίο και την κυκλοφορία του ιού εν όψει της εορταστικής περιόδου», αναφέρει το υπουργείο Υγείας σε ανακοίνωσή του.

Εκθεση που δημοσιεύτηκε στο Morbidity and Mortality Weekly Report (MMWR) του CDC στις ΗΠΑ εκφράζει φόβους για αναζωπύρωση της ιλαράς λόγω μικρότερης προσέλευσης για εμβολιασμό. Οι ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Σταυρούλα Πάσχου, Θεοδώρα Ψαλτοπούλου και Θάνος Δημόπουλος (πρύτανης ΕΚΠΑ), συνοψίζουν τα σημεία της έκθεσης αυτής.

Πριν από την πανδημία Covid-19, οι παγκόσμιες ιατρικές προσπάθειες κατά της ιλαράς παρουσίασαν σημαντική πρόοδο, με την εκτιμώμενη κάλυψη με την πρώτη δόση του εμβολίου κατά της ιλαράς να αυξάνεται από 72% σε 84% κατά τη δεκαετία 2000 ως 2010 και να κορυφώνεται το 2019 στο 86%. Τις τελευταίες 2 δεκαετίες, αναφέρει η έκθεση, ο εκτιμώμενος αριθμός θανάτων από την ιλαρά μειώθηκε από περίπου 1.000.000 το 2000 σε λιγότερους από 61.000 το 2020. Συνολικά, περισσότεροι από 30.000.000 θάνατοι αποφεύχθηκαν με τον εμβολιασμό έναντι της ιλαράς κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Να σημειωθεί ότι απαιτείται κάλυψη τουλάχιστον 95% με 2 δόσεις εμβολίου για τη διασφάλιση και διατήρηση υψηλού επιπέδου ανοσίας του πληθυσμού κατά της ιλαράς.

Η κάλυψη με πρώτη δόση μειώθηκε στο 84% το 2020 κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ μόλις το 70% των παιδιών έλαβε τη δεύτερη δόση. Συνολικά 62 χώρες είχαν τουλάχιστον 90% κάλυψη με την πρώτη δόση το 2019, που μειώθηκε σε 39 χώρες το 2020. Διαπιστώθηκε συνολικά ότι περισσότερα από 22.000.000 βρέφη έχασαν την πρώτη δόση του εμβολίου το 2020, δηλαδή 3.000.000 περισσότερα από το 2019.

«Συμπερασματικά, η πρόσφατη αύξηση στους χαμένους εμβολιασμούς κατά της ιλαράς είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων 2 δεκαετιών, δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες για την εκδήλωση εστιών. Χρειάζεται άμεση δράση για να ενισχυθούν τα συστήματα επιτήρησης των λοιπών λοιμωδών ασθενειών και να καλυφθούν τα πιθανά κενά ανοσίας, προτού επιστρέψει η παγκόσμια κοινότητα σε προ-πανδημικά επίπεδα όσον αφορά τα ταξίδια και το εμπόριο», αναφέρουν οι καθηγητές του ΕΚΠΑ.

powered by social2s

Φωτιά σε όχημα στην Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου μετά από σοβαρό τροχαίο – Απανθρακωμένος ο οδηγός (video-εικόνες)

Φωτιά σημειώθηκε σε Ι.Χ αυτοκίνητο στο 67,3ο χλμ της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, στο ρεύμα προς Κόρινθο.

Στο ΙΧτυλίχθυκε στις φλόγες έπειτα από σοβαρό τροχαίο, ενώ στον απεγκλωβισμό του άτυχου επιβαίνοντα και την κατάσβεση επιχείρησαν δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα, περιπολικά της Αστυνομίας και ασθενοφόρο ΕΚΑΒ, οι οποίοι φτάνοντας στο σημείο βρέθηκαν αντιμέτωποι με μια μακάβρια εικόνα, καθώς ο οδηγός του οχήματος εντοπίστηκε απανθρακωμένος.

.

powered by social2s

Εκλογές ΚΙΝΑΛ – Ο 82χρονος που ψήφισε ντυμένος στα πράσινα από την κορυφή ως τα νύχια

Παράταση και… πέναλτι στις εκλογές του ΚΙΝΑΛ. Η συμμετοχή έσπασε ταμεία και τα εκλογικά κέντρα βάφτηκαν πράσινα, στα χρώματα του ΠΑΣΟΚ.

Ένας 82χρονος ψηφοφόρος άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα στα Τρίκαλα «βαμμένος» ΠΑΣΟΚ!
ΠΑΣΟΚ… μέχρι το κόκκαλο ο ηλικιωμένος ψηφοφόρος έλαβε μέρος στις εκλογές του ΚΙΝΑΛ στην Πύλη Τρικάλων για να ψηφίσει για τον νέο αρχηγό.

Όπως κατέγραψε το trikalavoice.gr ο Βασίλης Ζάμπρας (έτος γεννήσεως 1939) από τους Καλογήρους του Δήμου Πύλης Τρικάλων, παλιός αγωνιστής της σοσιαλδημοκρατίας, προσήλθε ντυμένος στα πράσινα, κραδαίνοντας δε και… πράσινη γκλίτσα!!!…

 

 

powered by social2s

Λαμία: «Έσβησε» από ανακοπή 14χρονη με κορωνοϊό

Το κοριτσάκι διακομίστηκε το πρωί στα Επείγοντα του ΓΝ Λαμίας, όπου διασωληνώθηκε αλλά δεν πρόλαβε να πάει στη ΜΕΘ αφού έπαθε ανακοπή.

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινότητα της Λαμίας από τον χαμό μιας 14χρονης μαθήτριας, η οποία το μεσημέρι άφησε την τελευταία της πνοή στα Επείγοντα του ΓΝ της πόλης.

Το κοριτσάκι διακομίστηκε στα επείγοντα του νοσοκομείου στις 9:30 το πρωί με προκάδριο άλγος, ενώ νοσούσε από κορωνοϊό.

Οι γιατροί από τις εξετάσεις που έκαναν διαπίστωσαν ότι είχε υποστεί ισχαιμικό εγκεφαλικό επεισόδιο, πιθανότατα από επιπλοκή του κορωνοϊού και αποφάσισαν να κάνουν διακομιδή στο Νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα.

Δυστυχώς όμως η 14χρονη δεν πρόλαβε να διακομιστεί, αφού σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, υπέστη απανωτές ανακοπές.

Οι γιατροί τη διασωλήνωσαν, αλλά ούτε στη ΜΕΘ δεν πρόλαβαν να τη μεταφέρουν, αφού η 14χρονη «έσβησε» στα Επείγοντα.

Οι δικοί της άνθρωποι είναι απαρηγόρητοι, μην μπορώντας να πιστέψουν πως από τη μια στιγμή στην άλλη έχασαν το αγγελούδι τους.

Το κοριτσάκι, όπως αναφέρουν πληροφορίες, νοσούσε από κορωνοϊό, αλλά το περνούσε πολύ ελαφρά.

Δεν αποκλείεται όμως το έμφραγμα που υπέστη να είναι από επιπλοκή της νόσου, που ίσως της δημιούργησε καρδιακή ανεπάρκεια.

Την αιτία θανάτου του κοριτσιού θα δείξει η ιατροδικαστική εξέταση που θα γίνει, ωστόσο και οι γιατροί στο νοσοκομείο είναι συγκλονισμένοι από τον αδόκητο χαμό της 14χρονης.

Πηγή: lamiareport.gr

powered by social2s

Self test: Ξεκινά τη Δευτέρα η δωρεάν διάθεση - Ποιοι οι δικαιούχοι, πώς θα δίνονται

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας ξεκινά τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου η διάθεση των δωρεάν self test σε όλους τους ενήλικες.

Από τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου ξεκινά η διανομή αυτοδιαγνωστικών τεστ (self test) με στόχο την καλύτερη δυνατή καταγραφή της επιδημιολογικής εικόνας της χώρας και την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού την περίοδο των εορτών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, από τις 6/12/2021 έως τις 12/12/2021 όλοι οι ενήλικες πολίτες, εμβολιασμένοι και μη, που διαθέτουν ΑΜΚΑ ή ΠΑΥΠΑΑ ή ΠΑΜΚΑ, θα μπορούν να προμηθεύονται δωρεάν ένα self test από τα φαρμακεία της χώρας.

Η ίδια διαδικασία θα επαναληφθεί το διάστημα 3/1/2022-7/1/2022.

Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία θα γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, έτσι ώστε οι φαρμακοποιοί κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.

Αν και το μέτρο δεν είναι υποχρεωτικό, καλούνται όλοι οι πολίτες να υποβληθούν σε αυτοδιαγνωστικό έλεγχο έως τις 12/12, ώστε να περιοριστεί το ιικό φορτίο και η κυκλοφορία του ιού ενόψει της εορταστικής περιόδου.

powered by social2s

Κορωνοϊός: 5.157 κρούσματα, 88 θάνατοι και 697 διασωληνωμένοι - Ο «χάρτης» της διασποράς

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ. 

Σε 5.157 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού που εντοπίστηκαν κατά το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας.

Παράλληλα, ανακοινώθηκαν 88 θάνατοι, ενώ οι διασωληνωμένοι ασθενείς σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας ανέρχονται σε 697. 

Στην Αττική σήμερα εντοπίστηκαν 1.537 νέες μολύνσεις και στη Θεσσαλονίκη 818.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 5.157 , εκ των οποίων 11 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 962.695 (ημερήσια μεταβολή +0.5%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

 Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 99 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.290 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

 

 

 

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 88, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 18.516 θάνατοι. 2 Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

 

 

 

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 697 (61.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 80.8% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 555 (79.63%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 142 (20.37%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.554 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 455 (ημερήσια μεταβολή +7.82%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 450 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Αναλυτικά η γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων ανά Περιφερειακή Ενότητα: 

 

 

 

 

powered by social2s

Κορωνοϊός: Σπεύδουν να εμβολιαστούν οι πολίτες - 236.000 ραντεβού τρίτης δόσης από χθες το απόγευμα

Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η επιχείρηση «Ελευθερία» ενόψει των Χριστουγέννων καθώς μετά τις ανακοινώσεις της Κυριακής για επίσπευση της τρίτης δόσης εμβολιασμού στους 3 μήνες από την δεύτερη, χιλιάδες πολίτες μπήκαν στην πλατφόρμα για να κλείσουν ραντεβού.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα σε μία ώρα, από τις 10 ως τις 11 το πρωί του Σαββάτου, κλείστηκαν 43.000 ραντεβού για εμβολιασμό.

Συνολικά, από το βράδυ της Παρασκευής ως τις 11 σήμερα το πρωί, κλείστηκαν 236.000 ραντεβού τρίτης δόσης.

Ικανοποιητικός είναι ο αριθμός και για την πρώτη δόση καθώς προγραμματίστηκαν ως τις 10 το πρωί του Σαββάτου 8.300 ραντεβού.

Προτεραιότητα για όσους κλείνουν για 1η δόση

Για την τρίτη δόση του εμβολίου και τα ραντεβού μίλησε νωρίτερα και ο ΓΓ πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους.

Όπως είπε στο Open, το άνοιγμα της πλατφόρμας για την αναμνηστική δόση στους 3 μήνες προσέλκυσε αρκετό κόσμο και μάλιστα σημειώθηκε ρεκόρ με 2,2 εκατομμύρια νέων χρηστών.

Σύμφωνα με τον κ. Θεμιστοκλέους, υπάρχει προτεραιότητα στα εμβόλια για όσους κλείνουν για την πρώτη δόση και στη συνέχεια ανοίγουν ραντεβού για όσους θέλουν να κάνουν την τρίτη δόση.

Ενδεικτικά σημείωσε πως την προηγούμενη εβδομάδα είχαν κρατηθεί 100.000 ραντεβού για 1η δόση. Μόλις καλύφθηκαν οι 40.000, άνοιξαν και οι υπόλοιπες 60.000 για την 3η δόση, οι οποίες καλύφθηκαν αμέσως.

«Μέσα στη εβδομάδα θα υπάρξει και άλλη διαθεσιμότητα σε ραντεβού», τόνισε ο κ. Θεμιστοκλέους.

Για τις καθυστερήσεις που παρουσιάστηκαν στο σύστημα το βράδυ της Παρασκευής είπε πως ήταν κάτι αναμενόμενο, καθώς ήταν πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον από τους πολίτες για να κλείσουν ραντεβού.

Ξεκαθάρισε ωστόσο ότι έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

powered by social2s

Εμβολιασμός: 193.000 ραντεβού τρίτης δόσης και 8.300 πρώτης κλείστηκαν από χθες μέχρι σήμερα

Τι αναφέρουν οι πληροφορίες από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, 193.000 ραντεβού εμβολιασμού τρίτης δόσης κλείστηκαν από χθες το βράδυ μέχρι τις 10.00 σήμερα το πρωί.

Στο ίδιο χρονικό διάστημα κλείστηκαν 8.300 ραντεβού εμβολιασμού πρώτης δόσης.

powered by social2s

Σεισμός 4 Ρίχτερ στη Χίο

Σεισμός 4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ ταρακούνησε τη Χίο στις 15.01 το μεσημέρι του Σαββάτου.

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, o σεισμός των 4 Ρίχτερ είχε εστιακό βάθος 15,7 χιλιόμετρα.

 

 

 

Το επίκεντρο του σεισμού εντοπίστηκε 19 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Χίου.

 

powered by social2s

Καπραβέλος: «Βλέπω μαύρα Χριστούγεννα – Να πάμε σε lockdown ανεμβολίαστων»

Νοσοκομείου «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη Νίκος Καπραβέλος ζητώντας αυστηρότερα μέτρα. 

Όπως εξήγησε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ  ο κ. Καπραβέλος, «η νύχτα για μια ακόμα φορά στο Παπανικολάου ήταν εφιαλτική παρόλο που δεν εφημερεύαμε». Μεγάλος όγκος των ασθενών είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Ασθενείς εκτός ΜΕΘ. Οι συνάδελφοί μου δώσανε μεγάλη μάχη να τους κρατήσουν στη ζωή». «Δε δεχόμαστε ασθενείς εκτός ΜΕΘ. Έχουμε πληρότητα 110%» ανέφερε χαρακτηριστικά. 

«Επιτέλους η πολιτεία άλλαξε το επιχειρησιακό της σχέδιο αυτή είναι η μεγάλη μας ελπίδα. Η υποχρεωτικότητα είναι το μεγάλο μας όπλο, είναι η μόνη μας ελπίδα να ελέγξουμε την πανδημία… Αν μας άκουγε από το καλοκαίρι η πολιτεία δε θα είχαμε αυτή τη σφοδρότητα του 4ου κύματος» σχολίασε ο γιατρός.

«Έχουμε εξαντλήσει όλες τις δυνατότης σαν ΕΣΥ ζητάμε έκτακτα μέτρα που θα πρέπει να εφαρμοστούν μέχρι τα Χριστούγεννα, γιατί προβλέπω  επιδείνωση της πίεσης στα νοσοκομεία, βλέπω μαύρα Χριστούγεννα. Πρέπει να είναι πιο αποφασιστική η πολιτεία, μάσκες παντού εμβολιασμένοι – ανεμβολίαστοι, λοκντάουν των ανεμβολίαστων, ‘πράσινο πάσο’ σε όλους τους κλειστούς χώρους. Ακόμα και τα παιδιά μας να κάνουν περισσότερες διακοπές, η μόλυνση είναι τεράστια και το ΕΣΥ δεν αντέχει». 

Θα πρέπει, προειδοποίησε ο κ. Καπραβέλος, να δώσουμε κι άλλες κλίνες ΜΕΘ σε βάρος των υπόλοιπων νοσημάτων σε σοβαρά προβλήματα δυσλειτουργίας όλου του ΕΣΥ. 

powered by social2s

Washington Post: Η Ρωσία προετοιμάζει επίθεση εναντίον της Ουκρανίας με έως και 175.000 στρατιώτες

Η Ρωσία προετοιμάζει επίθεση εναντίον της Ουκρανίας με την συμμετοχή έως και 175.000 στρατιωτών ήδη το ερχόμενο έτος, αναφέρει σε δημοσίευμά της Παρασκευής η Washington Post, μετά τους φόβους που εξέφρασε το Κίεβο για ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

 

Η Μόσχα προετοιμάζεται να εξαπολύσει «100 τάγματα που αποτελούνται από τακτικές ομάδες με εκτιμώμενη δύναμη 175.000 ανδρών, όπως και άρματα μάχης, πυροβολικό και άλλον εξοπλισμό», δήλωσε στην αμερικανική εφημερίδα υψηλόβαθμος Αμερικανός αξιωματούχος, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί.

Σε ερώτηση του AFP, το αμερικανικό υπουργείο Άμυνας αρνήθηκε να σχολιάσει πληροφορίες που αφορούν ευαίσθητα θέματα πληροφοριών, αλλά διευκρίνισε ότι «ανησυχεί πολύ από τα στοιχεία που κάνουν λόγο για σχέδια της Ρωσίας για επιθετικές ενέργειες εναντίον της Ουκρανίας».

«Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε την άμβλυνση των εντάσεων στην περιοχή και μια διπλωματική λύση στην σύγκρουση στην ανατολική Ουκρανία», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Πενταγώνου, ο αντισυνταγματάρχης, Τόνι Σέμελροτ.

Οι ρωσικές δυνάμεις συγκεντρώνουν σε τέσσερα διαφορετικά σημεία 50 τακτικές ομάδες μάχης, προσθέτει η Washington Post, επικαλούμενη αμερικανικό στρατιωτικό έγγραφο.

Χθες, Παρασκευή, ο Αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, ενέτεινε κατά μία βαθμίδα την πίεση προς τη Ρωσία, λέγοντας ότι προετοιμάζει «πρωτοβουλίες» για την υπεράσπιση της Ουκρανίας στην περίπτωση εισβολής, μετά την συγκέντρωση ρωσικών στρατευμάτων κοντά στα ουκρανικά σύνορα.

Ο Ουκρανός υπουργός Άμυνας, Αλέξιι Ρεζνίκοφ, είχε δηλώσει νωρίτερα στο ουκρανικό κοινοβούλιο ότι η Ρωσία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 94.000 στρατιώτες κοντά στα σύνορα της Ουκρανίας και μπορεί να προετοιμάζεται για μεγάλης κλίμακας στρατιωτική επίθεση στα τέλη Ιανουαρίου.

Η Μόσχα από την πλευρά της κατηγορεί την Ουκρανία και τις ΗΠΑ για αποσταθεροποιητική συμπεριφορά και υποστηρίζει πως το Κιέβο μπορεί να ετοιμάζεται να εξαπολύσει τη δική του επίθεση στην ανατολική Ουκρανία, κάτι που οι ουκρανικές αρχές αρνούνται.

Ο αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν, πρόσθεσε εξάλλου χθες πως θα έχει μια «μακρά συζήτηση» με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν σχετικά με την κρίση ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία και ότι δεν θα δεχθεί τις «κόκκινες γραμμές» της Μόσχας.

Μια βιντεοδιάσκεψη ανάμεσα στους δύο ηγέτες αναμένεται πως θα πραγματοποιηθεί εντός ημερών.

«Γνωρίζουμε από καιρό τις ενέργειες της Ρωσίας και περιμένω ότι θα έχουμε μια μακρά συζήτηση με τον Πούτιν», σημείωσε ο Μπάιντεν στους δημοσιογράφους καθώς αναχωρούσε για να περάσει το σαββατοκύριακο στο Καμπ Ντέιβιντ.

powered by social2s

Γεωργιάδης για υποχρεωτικό εμβολιασμό: Εάν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός, σε 10 μέρες θα έχουν εμβολιαστεί οι μισοί 60+

 

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 σχετικά με την επέκταση του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε όλους τους πολίτες άνω των 60 ετών, ανέφερε: «Φαίνεται ότι το μέτρο πάει καλά, έχουμε δεκάδες χιλιάδες νέα ραντεβού για εμβολιασμό μέσα σε λίγες ημέρες.

Αν συνεχίσει να πηγαίνει έτσι ο ορισμός των ραντεβού, σε δέκα ημέρες θα έχουμε φτάσει στον στόχο μας, που ήταν να έχουν εμβολιαστούν έστω οι μισοί από όσους δεν ήταν εμβολιασμένοι».

Σε ερώτηση σχετική με τις αντιδράσεις για το πρόστιμο των 100 ευρώ ανά μήνα, ο υπουργός απάντησε: «Ας εμβολιαστούν κι ας εμβολιαστούν και γι’ αυτόν τον λόγο. Μετά από ενάμιση χρόνο που έχει μαλλιάσει η γλώσσα όλων μας για να εξηγούμε τα οφέλη του εμβολιασμού, δεν μπορεί να λέμε πως δεν έχουν εξαντληθεί τα μέσα για να πειστούν οι πολίτες».

«Έχουμε ακούσει άλλα μέτρα υποχρεωτικότητας, όπως να μη μπορεί ο πολίτης να μπει στο σούπερ μάρκετ ή στα μέσα μεταφοράς, αλλά έτσι θα αποκλειστεί από τις μετακινήσεις ή δεν θα μπορεί να πάρει τρόφιμα και βασικά αγαθά. Από το να πεθάνει από την πείνα, καλύτερα το πρόστιμο των 100 ευρώ», είπε ο υπουργός, προσθέτοντας πως «για τον χαμηλοσυνταξιούχο, επειδή για αυτόν είναι σημαντικό ποσό τα 100 ευρώ, το παραδέχομαι, έχει ένα επιπλέον κίνητρο να εμβολιαστεί με το δωρεάν εμβόλιο».
Ελεγχόμενη η πανδημία στην Ελλάδα

«Η πανδημία στην Ελλάδα είναι ελεγχόμενη. Αφού υπάρχει πανδημία, θα υπάρχουν και νεκροί. Τι να κάνουμε, αφού είναι πανδημία; Το θέμα είναι πως η πανδημία είναι σε φάση αποκλιμάκωσης στην Ελλάδα, όπως λέει και ο γενικός διευθυντής Ευρώπης του ΠΟΥ», τόνισε ουπουργός.

«Οι νεκροί στην Ελλάδα δεν είναι περισσότεροι από άλλες χώρες από την αρχή της πανδημίας. Ναι, είναι περισσότεροι από τον Ιούλιο και μετά που άρχισαν οι μαζικοί εμβολιασμοί», σχολίασε.


Η απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κ. Πολάκης είναι ο αρχηγός των αντιεμβολιαστών στην Ελλάδα και έχει και το παράδοξο ο αρχηγός των ανεμβολίαστων να είναι εμβολιασμένος. Ο κ. Πολάκης την έννοια των μαθηματικών δεν την έχει συναντήσει, σχετικά με τον τρόπο που κάνει την κριτική του για τους εμβολιασμένους και τους ανεμβολίαστους», είπε ερωτηθείς για την συζήτηση προ ημερών στη Βουλή.

Απαντώντας στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε: «Αυξήσαμε τις ΜΕΘ σε περίπου 1.300, αλλά δεν υπάρχει κράτος που μπορεί να καλύψει σε σύνολο σε ΜΕΘ τις ανάγκες της πανδημίας. Δεν το έχει πετύχει ούτε η Γερμανία. Γιατί δεν μπορείς να κάνεις παραπάνω κρεβάτια ΜΕΘ; Είναι ζήτημα χρημάτων; Όχι. Για να κάνεις νέα κρεβάτια ΜΕΘ, πρέπει να έχεις εντατικολόγους και σήμερα δεν υπάρχει άνεργος εντατικολόγος στην Ελλάδα. Έχουμε προσλάβει ακόμη και τους ασκούμενους εντατικολόγους».

«Βλέπουμε ανθρώπους να πεθαίνουν, δεν θα έπρεπε να κάνουμε τίποτα; Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο επέκτασης του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε άλλες ηλικιακές ομάδες, αλλά επελέγη η ομάδα των πολιτών 60 ετών και άνω διότι από αυτήν προέρχονται πολλά κρούσματα με βαριά νόσηση και πολλούς θανάτους», είπε.

Σχετικά με τη λήψη νέων μέτρων, ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως «εκτός από το καθολικό lockdown, δεν αποκλείω κανένα άλλο μέτρο. Θα έχουμε καταπληκτικά Χριστούγεννα, με ελέγχους, με κόσμο στα μαγαζιά, δεν θα έχουμε φέτος το click away και ο κόσμος θα κάνει τα ψώνια του».

«Πολλές εκφάνσεις των γιορτών των Χριστουγέννων θα τις στερηθούν οι ανεμβολίαστοι, όχι για να τιμωρηθούν εκείνοι, αλλά για να μην οδηγηθούμε σε καθολικό lockdown. Για να μην υπάρξει αυτό, θα πρέπει αυτοί που έχουν επιλέξει να αφήσουν τον εαυτό τους να κινδυνεύει, να στερηθούν ορισμένα πράγματα τα Χριστούγεννα», τόνισε απαντώντας στο ερώτημα για τα θεματικά πάρκα και τις εορταστικές εκδηλώσεις.

«Οι γέροντες της Εκκλησίας και οι πνευματικοί παίρνουν κόσμο στον λαιμό τους, στα "μάτια του Θεού οδηγούν ανθρώπους στον θάνατο», είπε ο κ. Γεωργιάδης, σχολιάζοντας αναφορές σχετικές με τον θάνατο της Παρθένας Κουτμερίδου.


Για τη μείωση του χρόνου πριν την τρίτη δόση εμβολίου

Για τη μείωση του χρόνου για την τρίτη δόση του εμβολίου από τους έξι στους τέσσερις μήνες, την οποία έχει θέσει ως ερώτημα η κυβέρνηση στην Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι «στο κομμάτι το καθαρά ιατρικό, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών έχει τον πρώτο λόγο, αν πουν 4 μήνες θα είναι 4».

powered by social2s

Γυναικολόγος Κουτμερίδου – Δεν κάνουν το εμβόλιο – Ούτε 2 στις 10 έγκυες πελάτισσές μου δεν εμβολιάζονται στις Σέρρες

Βαθύτατα συγκλονισμένος για τον πρόωρο χαμό της Παρθένας Κουτμερίδου δήλωσε ο γυναικολόγος της Χρήστος Καρύδας.

Όπως αποκάλυψε μάλιστα, από τις δικές του πελάτισσες ούτε 2 στις 10 εγκύους είναι εμβολιασμένες.

Σχολιάζοντας αναφορά ότι το ποσοστό του εμβολιασμού στις Σέρρες είναι λίγο κάτω από 50% έκανε λόγο μάλιστα για γενναιόδωρο ποσοστό.

«Ο κόσμος αρνείται επιδεικτικά να εμβολιαστεί» δήλωσε δε ο γυναικολόγος.

Είχα μιλήσει επανειλημμένα για την ανάγκη εμβολιασμού στο ζευγάρι

«Είχαμε επανειλημμένα μιλήσει για την ανάγκη εμβολιασμού στο ζευγάρι, γιατί προστατεύει ζωές και σώζει μωρά. Αποφάσισαν η Πάττυ να εμβολιαστεί μετά τον τοκετό… Υπήρχε παράγοντας φόβου μετά της αρνητικής δημοσιότητας του πρώτου καιρού με το εμβόλιο της AstraZeneca κλπ… Ήταν τραγικό για το μωρό και για την ίδια. Ήταν μια ανάσα από το να φέρι στον κόσμο το μωρό» τόνισε ο κ. Καρύδας. «Δυστυχώς σώθηκε μονό το μωρό… Είμαι βαθύτατα συγκλονισμένος» πρόσθεσε στον ΣΚΑΪ.

Δήλωσε ότι μια από τις πρώτες γυναίκες πελάτισσές του θα εμβολιαστεί το πρωί μετά τη δημοσιοποίηση της τραγωδίας κάτι που τον χαροποιεί. Απέδωσε το δίστομο τους στον εμβολιασμό στην αγάπη το παιδί τους.

powered by social2s

Eμβόλιο: Zήτηση ρεκόρ για την τρίτη δόση - Πάνω από 130.000 ραντεβού μέσα σε λίγες ώρες

Για πολύ μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών στο άνοιγμα των ραντεβού για την τρίτη δόση εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού στους τρεις μήνες, έκανε λόγο και ο γενικός γραμματέας πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους το πρωί του Σαββάτου.

Σύμφωνα με πληροφορίες περισσότεροι από 130.000 πολίτες έκλεισαν ραντεβού για να κάνουν την τρίτη δόση, λίγες ώρες αφότου άνοιξε η πλατφόρμα.

O κ. Θεμιστοκλέους σημείωσε πωςτο άνοιγμα της πλατφόρμαςπροσέλκυσε ισχυρή απήχηση, μιλώντας για ρεκόρ με 2,2 εκατομμύρια νέους χρήστες. 

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι δίνεται προτεραιότητα στα εμβόλια για όσους κλείνουν για την πρώτη δόση και στη συνέχεια ανοίγουν ραντεβού για την ενισχυτική δόση.

Όπως είπε ο κ. Θεμιστοκλέους, μιλώντας στο Open, την προηγούμενη εβδομάδα είχαν κλειστεί 100.000 ραντεβού για 1η δόση. Μόλις καλύφθηκαν οι 40.000, άνοιξαν και οι υπόλοιπες 60.000 για την 3η δόση, οι οποίες καλύφθηκαν αμέσως.

«Μέσα στη εβδομάδα θα υπάρξει και άλλη διαθεσιμότητα σε ραντεβού», σημείωσε, ενώ σχετικά με καθυστερήσεις που παρουσιάστηκαν στο σύστημα χθες το βράδυ, είπε πως ήταν κάτι αναμενόμενο, καθώς ήταν πολύ μεγάλο το ενδιαφέρον από τους πολίτες, υπογραμμίζοντας  ότι η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί.

powered by social2s

Σεξουαλική κακοποίηση 11χρονης από καθηγητή φροντιστηρίου

Μια ακόμη σοκαριστική υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης μαθήτριας από καθηγητή της βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών, οι οποίες καλούν σε απολογία τον κατηγορούμενο εκπαιδευτικό για τα κακουργήματα της αποπλάνησης ανηλίκου και της ασέλγειας σε ανήλικο κάτω των 12 ετών.

Το «ΘEMA» παρουσιάζει άγνωστα στοιχεία της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί για τη ζοφερή αυτή υπόθεση, η οποία έρχεται να προστεθεί σε όσα συγκλονιστικά έχουν δει το φως της δημοσιότητας στο πλαίσιο των αποκαλύψεων του ελληνικού #metoo. Καταπέλτης για τον κατηγορούμενο είναι η 20σελιδη γνωμάτευση γνωστού παιδοψυχίατρου των Αθηνών, στην οποία περιγράφεται καρέ-καρέ η καταστροφή του ψυχισμού του ανήλικου κοριτσιού που αρίστευε στο σχολείο, αλλά μετά τα όσα υπέστη από τον καθηγητή Μαθηματικών του φροντιστηρίου της έφτασε στο σημείο να θέλει να βάλει τέλος στη ζωή της και να αυτοτραυματίζεται κόβοντας το σώμα της με ξυράφια.

Σύμφωνα με την παιδοψυχιατρική γνωμάτευση που βρίσκεται στα χέρια της ανακρίτριας, τα όσα εξιστορεί η 16χρονη σήμερα κοπέλα σε βάρος του καθηγητή της και διευθυντή του φροντιστηρίου στο οποίο πήγαινε όχι μόνο είναι αξιόπιστα και βάσιμα αλλά τη σημάδεψαν τόσο βαθιά ώστε να υποφέρει από «καταθλιπτικό επεισόδιο βαριάς μορφής» και «μετατραυματική διαταραχή άγχους, απότοκο των σεξουαλικών πράξεων στις οποίες εκτέθηκε».

Συμπάθεια και καραμέλες

Ολα ξεκίνησαν όταν η ανήλικη σε ηλικία 11 ετών άρχισε φροντιστήριο στην ΣΤ’ Δημοτικού. Τα όσα ακολούθησαν, όπως αυτά αποτυπώθηκαν από τις μαρτυρίες της μαθήτριας ενώπιον του παιδοψυχίατρου, καταγράφονται στην 20σελιδη γνωμάτευσή του και σοκάρουν: «Αρχικά ο διευθυντής του φροντιστηρίου έδειχνε στη Μ. συμπάθεια, την άφηνε στο γραφείο των καθηγητών, της μιλούσε με τα καλύτερα λόγια, της έδινε καραμέλες, και η ίδια ένιωθε ότι απολάμβανε μια ξεχωριστή μεταχείριση από αυτόν και ότι αυτό γίνονταν διότι είχε καλούς βαθμούς. Στο τέλος της ΣΤ’ Δημοτικού η Μ. ανέφερε ότι ο διευθυντής άρχισε τις δωροδοκίες του είδους “αν θες την καραμέλα θα πρέπει να με φιλήσεις, αν θες τον υπολογιστή μου θα πρέπει να με φιλήσεις” και προοδευτικά άρχισε να γίνεται πιο βίαιος, για παράδειγμα, να της κρατά τα χέρια και το σώμα της».

Η νεαρή κοπέλα ρωτήθηκε από τον παιδοψυχίατρο για το πώς αντιδρούσε και πώς ένιωθε για όλα αυτά. «Είχα φόβο, νεύρα με εμένα, στεναχώρια, απογοήτευση, δεν μου άρεσε αυτό που συνέβαινε αλλά δεν μπορούσα να κατανοήσω τι είναι. Δεν μου είχε μάθει ποτέ κανένας ότι αυτό μπορεί να γίνει από άτομο που σέβονται όλοι», ήταν η συγκλονιστική απάντηση της ανήλικης, δηλωτική της αθωότητάς της, την οποία, κατά την κατηγορία, εκμεταλλεύτηκε με τον πιο χυδαίο τρόπο ο άνθρωπος που φρόντιζε, κατά τ’ άλλα, για τη μόρφωσή της!

Ακολούθως, η 16χρονη ρωτήθηκε για το πώς εξελίχθηκαν στη συνέχεια τα γεγονότα και η απάντηση που έδωσε αποτυπώνεται ως εξής στη γνωμάτευση του παιδοψυχίατρου: «Ο διευθυντής του φροντιστηρίου, χωρίς να τη ρωτά, ακουμπούσε τα οπίσθια και το στήθος της αρχικά, κάνοντάς της μασάζ στους ώμους. Στην Α’ Γυμνασίου, η προσέγγιση του καθηγητή συνεχίστηκε. “Μέσα στην τάξη έτριβε το μόριο του πάνω της, στην πλάτη της και ένιωθε ότι ήταν σε στύση. Αυτό μπορεί να γινόταν την ώρα που ήταν και άλλα παιδιά μέσα στην τάξη (συνολικά άλλα δυο παιδιά) αλλά όταν έρχονταν η γυναίκα του στο φροντιστήριο αυτός έκανε ότι δεν την ήξερε (σ.σ.: την ανήλικη)”… Ο καθηγητής ακουμπούσε το παιδί κάτω από τα ρούχα του “στα γεννητικά του όργανα και στο στήθος με κυκλικές κινήσεις”».

«Πονούσα και έκλαιγα»

«Εβαζε τα χέρια του μέσα από την μπλούζα μου, αγγίζοντας το γυμνό κορμί μου, πίεζε και τραβούσε τις θηλές μου και άγγιζε με βίαιο τρόπο τα στήθη μου. Πονούσα κι έκλαιγα… Ενιωθε ευχαρίστηση και ηδονή, ανασαίνοντας βαθιά και ακουμπώντας το μόριό του, το οποίο ήταν μονίμως σε στύση, στους μηρούς μου. Κατόπιν έβαζε το άλλο του χέρι μέσα στο εσώρουχο μου και μου χάιδευε με μανία...», αναφέρεται στη μήνυση που έχει καταθέσει η οικογένεια σε βάρος του εκπαιδευτικού και η οποία οδήγησε στην άσκηση της κακουργηματικής ποινικής δίωξης σε βάρος του. Σύμφωνα με τη μήνυση, ο κατηγορούμενος για να εξασφαλίσει τη σιωπή της ανήλικης, «χρησιμοποιούσε τους βαθμούς και τις επιδόσεις μου, λέγοντάς μου ότι αν δεν ανταποκρινόμουν κάθε φορά στο κάλεσμά του, θα μετέφερε στους γονείς μου ότι ήμουν αδιάβαστη και ότι παρουσίαζα κάκιστες επιδόσεις και μη κόσμια διαγωγή».

Οπως αναφέρεται στην παιδοψυχιατρική έκθεση, η μαθήτρια βρέθηκε σταδιακά σε ψυχολογικό αδιέξοδο και ανέπτυξε «δυσλειτουργικές στρατηγικές» για να βγει από αυτό, όπως οι αυτοτραυματισμοί. «Ξεκίνησε αυτοτραυματικές συμπεριφορές, όπως το να κόβει το χέρι της, να το καίει με τσιγάρο, να πιάνει επίτηδες το χέρι της στην πόρτα για να πονάει (…) Ενιωθε μίσος για τον εαυτό της, τον κατηγορούσε πως ένιωθε αποτυχημένη και ήθελε να πεθάνει. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως μετά από κάποιο άγγιγμα του καθηγητή στο σώμα της έστω και αν έκανε μπάνιο ένιωθε βρώμικη. Ο ύπνος της διαταράχθηκε με αϋπνία λόγω αρνητικών σκέψεων που είχε στο μυαλό της».

Στο πλαίσιο της ανάκρισης που βρίσκεται σε εξέλιξη για τη συγκεκριμένη υπόθεση, έχουν καταθέσει οι γονείς της μαθήτριας και πλέον σε απολογία καλείται ο κατηγορούμενος. Αμέσως μετά ανακρίτρια και εισαγγελέας θα κρίνουν αν ο εκπαιδευτικός θα πάρει ή όχι τον δρόμο για τις φυλακές.

Σε δήλωσή του στο «ΘΕΜΑ» ο δικηγόρος της οικογένειας της 16χρονης Βασίλης Καπερνάρος αναφέρει: «Πώς μπορεί να γίνει ανθρωπίνως αποδεκτό και μόνον ως σκέψη το γεγονός ότι ένας γονιός ενός 11χρονου παιδιού που εμπιστεύεται το παιδί του σε έναν καθηγητή Μαθηματικών στο φροντιστήριο της γειτονιάς του, εκείνος με επιτήδειους τρόπους θα το αποπλανήσει και θα ασελγήσει πάνω του; Σήμερα το παιδί είναι υπό παρακολούθηση παιδοψυχίατρου με κατεστραμμένη την παιδικότητά του και ο κατηγορούμενος, ίσως μηχανεύεται νέους τρόπους παραπλάνησης-αποπλάνησης εναντίον άλλων παιδιών».

powered by social2s

Εμβολιασμός: 50.000 ραντεβού πρώτης δόσης μετά την ανακοίνωση των μέτρων

 

Mεγάλη αύξηση στα ραντεβού πρώτης δόσης στις ηλικίες άνω των 60 ετών σημειώθηκε μετά τις κυβερνητικές ανακοινώσεις περί υποχρεωτικότητας.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, από το μεσημέρι της περασμένης Τρίτης έως το μεσημέρι της Παρασκευής, 50.000 πολίτες είχαν κλείσει ραντεβού για εμβολιασμό.

Σε σχετική του ανάρτηση, ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, τονίζει: «50.000 ραντεβού πρώτης δόσης στις ηλικίες 60+ κλείστηκαν από την Τρίτη το μεσημέρι έως αυτή την ώρα. Το 1/10 της ομάδας των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας, που παρέμεναν επί 11 μήνες απροστάτευτοι, έκανε σε μόλις τρεις ημέρες μια επιλογή ζωής. «Τους ευχαριστούμε και συνεχίζουμε για να χτίσουμε ένα τείχος προστασίας γύρω από τους πιο ευάλωτους».

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει των όσων ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, αν κάποιος πολίτης άνω των 60 ετών δεν έχει κλείσει ραντεβού για την πρώτη δόση του εμβολίου έως τις 16 Ιανουαρίου, τότε θα του επιβάλλεται μηνιαίως διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ.

powered by social2s

Κορωνοϊός: 6.201 νέα κρούσματα, 97 θάνατοι, 694 διασωληνωμένοι

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ. 

ΟΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα 6.201 νέα κρούσματα κορωνοϊού με τους νέους θανάτους να φτάνουν τους 97. Την ίδια ώρα, στους 694 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις ΜΕΘ.

Στην Αττική εντοπίστηκαν σήμερα 1.699 νέες μολύνσεις και στη Θεσσαλονίκη 1.032.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 6.201 , εκ των οποίων 3 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 957.552 (ημερήσια μεταβολή +0.7%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 98 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.106 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

 

 

 

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 97, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 18.427 θάνατοι. Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

 

 

 

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 694 (62.0% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 80.3% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 549 (79.11%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 145 (20.89%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.544 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 422 (ημερήσια μεταβολή -6.84%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 449 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Αναλυτικά η γεωγραφική κατανομή ανά Περιφερειακή Ενότητα:

 

 

 

 

powered by social2s

Amazon Web Services: Γιατί επέλεξε την Ελλάδα – Η ταυτότητα της νέας επένδυσης

«Ψήφο εμπιστοσύνης για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας» χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τη νέα επένδυση της Amazon Web Services, σε σύσκεψη που είχε με στελέχη της εταιρείας λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση ότι η Ελλάδα περιλαμβάνεται στις χώρες όπου θα επενδύσει για την πρώτη επέκταση της υποδομής Local Zone (Τοπικές Ζώνες) εκτός των ΗΠΑ.

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους επελέγη η Ελλάδα ο αντιπρόεδρος της Amazon Web Services Michael Punke σημείωσε ότι η απόφαση ελήφθη δεδομένης «της μέριμνα που επέδειξε η κυβέρνηση καθόλη τη διάρκεια της προπαρασκευαστικής διαδικασίας» αλλά και «της αλλαγής που έχει παρατηρήσει στην ελληνική οικονομία της προηγούμενης δεκαετίας και την Ελλάδα του σήμερα». Παρουσιάζοντας την επένδυση, ο κ. Punke εξήγησε πως η Τοπική Ζώνη η νέα υποδομή θα επιτρέψει απόκριση ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου, που είναι πολύ σημαντική για πολλούς κλάδους, από τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες έως την υγειονομική περίθαλψη και το live streaming βίντεο.

Τι σηματοδοτεί η επένδυση

DIMITRIS PAPAMITSOS

(Γ.Τ. Πρωθυπουργού/ Δημήτρης Παπαμήτσος)

Σύμφωνα με το Μέγαρο Μαξίμου, η απόφαση της Amazon Web Services να επιλέξει την Ελλάδα για την εγκατάσταση Τοπικής Ζώνης, μίας εκ των συνολικά 11 που σχεδιάζει να δημιουργήσει σε ολόκληρη την Ευρώπη, «αντικατοπτρίζει το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον που προσελκύει πλέον η χώρα».

Ταυτόχρονα, όπως επισημαίνεται από το κυβερνητικό επιτελείο «επισφραγίζει τη θέση της Ελλάδας ως περιφερειακού κόμβου τεχνολογίας, όπου μεγάλες εταιρείες με παγκόσμιο αποτύπωμα κάνουν στρατηγικές τοποθετήσεις σε υποδομές οι οποίες θα στηρίξουν την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και την οικονομία του αύριο».

Τι είναι οι Τοπικές Ζώνες

Οι Τοπικές Ζώνες μειώνουν τον χρόνο απόκρισης (latency) εφαρμογών. Προσφέρουν υπολογιστική ισχύ, ψηφιακό αποθηκευτικό χώρο, βάσεις δεδομένων και άλλες επιλεγμένες υπηρεσίες μέσω υποδομών που εγκαθίστανται πολύ κοντά σε μεγάλα αστικά, βιομηχανικά και τεχνολογικά κέντρα.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι Τοπικές Ζώνες της AWS επιταχύνουν τις αποκρίσεις στο επίπεδο των ελάχιστων χιλιοστών του δευτερολέπτου, διευκολύνοντας ουσιαστικά δραστηριότητες όπως οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η παραγωγή πολυμέσων, η ζωντανή ροή βίντεο, το gaming υψηλών απαιτήσεων, οι προσομοιώσεις, τα περιβάλλοντα επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας και η μηχανική μάθηση.

«Η Ελλάδα κόμβος για επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας»

Κατά την τοποθέτησή του ο πρωθυπουργός τόνισε πως «είναι μια σημαντική μέρα για την Ελλάδα» επισημαίνοντας πως «η χώρα αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς». «Γίνεται πραγματικά κόμβος για επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας, ειδικά σε κέντρα δεδομένων, και είναι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς που πολύ σημαντικοί σημαντικοί παγκόσμιοι “παίκτες” επιλέγουν την Ελλάδα για να έχουν μόνιμη παρουσία», τόνισε ο Πρωθυπουργός στην εισαγωγική τοποθέτησή του» ανέφερε.

Σημείωσε ακόμη ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια ψηφιοποίησης του κράτους. «Έχουμε μια πολιτική για το “cloud first “ και σκοπεύουμε να καθιερώσουμε την Ελλάδα ως ένα κέντρο υποδοχής δεδομένων. Η κυβέρνηση είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη για να υποστηρίξει αυτό το όραμα και είμαι πολύ χαρούμενος που ανταποκρίνεστε σε αυτό και που θα αυξήσετε σημαντικά την παρουσία σας στην Ελλάδα», πρόσθεσε.

«Ίσως πείσουμε τον Τζεφ Μπέζος να κάνει κάτι στον διαστημικό τομέα στην Ελλάδα»

Αναφερόμενος μάλιστα στη συνάντηση που είχε με τον Τζεφ Μπέζος το καλοκαίρι σημείωσε: «Ίσως μπορούμε να τον πείσουμε να κάνει κάτι στον διαστημικό τομέα στην Ελλάδα. Αυτό θα είναι άλλο ένα συναρπαστικό επόμενο βήμα».

Αναπτύσσοντας το πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σημείωσε ότι μία από αυτές είναι η πολιτική που δίνει προτεραιότητα στο υπολογιστικό νέφος (cloud)».

Ο υπουργός υπενθύμισε ότι «περίπου το 25% του χρηματοδοτικού φακέλου της Ελλάδας από το Ταμείο Ανάκαμψης θα διοχετευθεί σε ψηφιακές υπηρεσίες. Υπηρεσίες cloud που παρέχονται από μικρή απόσταση, προσφέροντας ταχεία απόκριση, είναι εξαιρετικά σημαντικές για να γίνει πραγματικότητα το περίγραμμα αυτής της πολιτικής».

«Το μήνυμα που θέλω να στείλω είναι ότι είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε σε κάθε περίπτωση και για να επιλύσουμε κάθε πρόβλημα που αφορά μία επένδυση, ώστε να την επιταχύνουμε, να βελτιώσουμε τις οικονομικές προοπτικές της», δήλωσε στη διάρκεια της σύσκεψης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

naftemporiki.gr

powered by social2s