Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μέρισμα: Ποιοι και πότε θα πάρουν τον μποναμά των 250 ευρώ

Χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχοι και ανάπηροι μπορεί να χάσουν το επίδομα των 250 ευρώ που εξήγγειλε από τη Βουλή ο πρωθυπουργός αν περάσουν πάνω από τον κόφτη των 14.400 ευρώ για το οικογενειακό εισόδημα, ή σε μονοπρόσωπο νοικοκυριό το εισόδημα ξεπερνά έστω και οριακά τα 7.200 ευρώ.

Οπως τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, οι αποφάσεις για το έκτακτο επίδομα ελήφθησαν με δεδομένο ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι πολύ στενά και, όπως είπε, «σε τέτοιες συνθήκες πάντα υπάρχουν αδικίες», ενώ επανέλαβε ότι από το επίδομα των 250 ευρώ θα επωφεληθούν 800.000 συνταξιούχοι και 173.000 ανάπηροι.

Αδικίες

Μια από τις αδικίες είναι ότι το ύψος του επιδόματος είναι σταθερό και για όσους έχουν μηνιαίες καθαρές απολαβές από συντάξεις έως 600 ευρώ. Αν η καθαρή σύνταξη είναι στα 610 ή στα 620 ευρώ, που πάει να πει ότι το ετήσιο εισόδημα είναι 7.320 ή 7.440 ευρώ, τότε το επίδομα χάνεται. Επίσης, το όριο για το μονοπρόσωπο νοικοκυριό είναι τα 7.200 ευρώ εισόδημα από κάθε πηγή. Αν δηλαδή ο συγκεκριμένος συνταξιούχος έχει καθαρή σύνταξη 450 ευρώ και ένα ενοίκιο 150 ευρώ, τότε θα πάρει το επίδομα. Αν με την ίδια σύνταξη (450 ευρώ) έχει πρόσθετο εισόδημα και ένα ενοίκιο 200 ευρώ, τότε χάνει το επίδομα, καθώς το ετήσιο εισόδημά του θα φτάσει τα 7.800 ευρώ.

Πιο πολύπλοκα είναι τα πράγματα για τα ζευγάρια των συνταξιούχων που κάνουν κοινή δήλωση, καθώς το οικογενειακό εισόδημα των 14.400 είναι το ανώτατο για να τεκμηριώσει ένας από τους δύο ή και οι δύο το επίδομα των 250 ευρώ. Για παράδειγμα:

* Αν και τα δύο μέλη του νοικοκυριού λαμβάνουν 600 ευρώ ως καθαρή σύνταξη, έχουν το ταβάνι του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των 14.400 ευρώ και παίρνουν το επίδομα και οι δύο.

* Αν ο σύζυγος παίρνει σύνταξη 800 ευρώ και η σύζυγος 400 ευρώ, τότε επίσης το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα φτάνει τα 14.400, αλλά επίδομα θα πάρει μόνο η σύζυγος, η οποία έχει σύνταξη κάτω από 600 ευρώ.

* Αν σε ένα ζευγάρι συνταξιούχων ο σύζυγος παίρνει σύνταξη 850 ευρώ και η σύζυγος 500 ευρώ, τότε χάνουν το επίδομα και οι δύο. Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα 16.200 που προκύπτει είναι μεγαλύτερο από τα ανώτατο όριο των 14.200 ευρώ που ορίζεται για την καταβολή του επιδόματος, και άρα δεν παίρνει το επίδομα ούτε η σύζυγος με τα 500 ευρώ σύνταξη.

Ο κ. Σκυλακάκης δεν απάντησε ποιο θα είναι το βασικό κριτήριο για την καταβολή του επιδόματος αν κάποιος δικαιούχος είναι ταυτόχρονα και άτομο με ειδικές ανάγκες. Αν παραμείνει ως βασικό κριτήριο το ετήσιο εισόδημα, τότε ένας συνταξιούχος συγκαταλέγεται και στα άτομα με ειδικές ανάγκες, αν για παράδειγμα ένας συνταξιούχος λαμβάνει σύνταξη 500 ευρώ και αναπηρικό επίδομα 150 ευρώ. Με βάση το όριο των 7.200 για το ατομικό ετήσιο εισόδημα, θα πρέπει να χάνει το επίδομα παρότι είναι ανάπηρος. Ακόμη πιο πολύπλοκη γίνεται η διαδικασία στα ζευγάρια των συνταξιούχων όταν ο ένας ή και οι δύο έχουν μιας μορφής αναπηρία και παράλληλα παίρνουν και αναπηρικά επιδόματα.

Μπόνους μισό μισθό σε 100.000 υγειονομικούς «πρώτης γραμμής»

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Θόδωρος Σκυλακάκης ξεκαθάρισε πάντως ότι για τους 100.000 ενεργούς υγειονομικούς οι οποίοι θα πάρουν ως μπόνους μισό μισθό αποκλείονται μόνο όσοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, αφού δεν συμμορφώθηκαν με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό που επέβαλε η κυβέρνηση. Τόνισε επίσης ότι δικαιούχοι θα είναι τα μέλη του υγειονομικού προσωπικού της «πρώτης γραμμής». Για να κλείσει το θέμα είπε ότι θα ακολουθηθεί και αυτή τη φορά ο κατάλογος των δικαιούχων του αντίστοιχου επιδόματος που δόθηκε πέρσι πριν από τις εορτές του Πάσχα.

Η… λίστα

Με άλλα λόγια, δικαιούχοι είναι: Οι εργαζόμενοι σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία που εποπτεύονται από τα υπουργεία α) Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των Τοπικών Μονάδων Υγείας (ΤΟΜΥ), β) Εθνικής Αμυνας, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών νοσοκομείων, και γ) Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επίσης, περιλαμβάνεται το πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί στα νοσοκομεία, στην Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (ΑΕΜΥ), στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), στην ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «Ινστιτούτο Φαρμακευτικής Ερευνας και Τεχνολογίας» (ΙΦΕΤ Α.Ε.), στο Εθνικό Κέντρο Αμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), στα κέντρα υγείας, στα κέντρα ψυχικής υγείας και στα αγροτικά ιατρεία, στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας, στις Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) και στην κεντρική υπηρεσία των ΥΠΕ, καθώς επίσης και στο πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Στο πάσης φύσεως προσωπικό περιλαμβάνονται όλοι οι απασχολούμενοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας (δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, συμβάσεις έργου κ.λπ.) που προσέφεραν υπηρεσίες στους αναφερόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των απασχολουμένων με προγράμματα απασχόλησης ή μαθητείας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), των στελεχών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας που μετακινήθηκαν, αποσπάστηκαν ή διατέθηκαν και υπηρετούν στους προαναφερόμενους φορείς, των ιατρών που εκπληρώνουν τη στρατιωτική τους θητεία και υπηρετούν σε δομές υγείας ως αγροτικοί ιατροί, καθώς επίσης και το οιοδήποτε διοικητικό, ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό που με οποιαδήποτε σχέση απασχόλησης προσελήφθη, αποσπάστηκε, μετακινήθηκε και κατά συνέπεια διατέθηκε, στους εν λόγω φορείς, για την υποβοήθηση της συνολικής προσπάθειας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19.

powered by social2s

Η αποκάλυψη της Παναγιώτας Βλαντή για τη σεξουαλική παρενόχληση που βίωσε - «Ήμουν 22 ετών»

Την άποψη πως οι άνθρωποι δεν θα πρέπει να ξεχάσουν πρόσωπα και καταστάσεις, αναφερόμενη στο κίνημα #metoo και τις αποκαλύψεις που έγιναν για πρόσωπα του θεάτρου, εξέφρασε η Παναγιώτα Βλαντή, η οποία μίλησε και για τη δική της προσωπική εμπειρία.

Καλεσμένη στην εκπομπή "Στούντιο 4" της ΕΡΤ, η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε πως όταν βρισκόταν στην ηλικία των 22 ετών δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση.

"Ο κόσμος να κρίνει και να μην ξεχάσει. Παροτρύνω τον κόσμο να μην ξεχάσει και να θυμάται ότι υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι, γιατί μετά από χρόνια μπορεί να υπάρξουν κάποιοι που θα πουν το σβήνουμε το παρελθόν. Να μην ξεχνάμε και να δίνουμε στους ανθρώπους αυτούς τη θέση που τους αξίζει. [...] Εγώ μίλησα για την εμπειρία μου μετά την Τζένη Μπότση και την Αγγελική Λάμπρη. Δεν ήταν καθόλου εύκολο, γιατί έπρεπε πρώτα να το συζητήσω με την οικογένεια μου που δεν το ήξερε. Δεν είχα πει κάτι. Μόνο στη μαμά μου το είχα πει τη στιγμή που συνέβη, όταν ήμουν 22 χρονών. Μόλις είχα βγει δηλαδή στη δουλειά. Είναι πάρα πολύ δύσκολο, γι’ αυτό και θύμωνα και στεναχωριόμουν που έλεγαν 'γιατί τώρα;'. Γιατί τώρα είναι η ώρα", δήλωσε μεταξύ άλλων η Παναγιώτα Βλαντή.

powered by social2s

Νέα δημοσκόπηση: Η διαφορά ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ - Ανένδοτοι οι ανεμβολίαστοι – Το 48% δεν κάνει το εμβόλιο - Ανησυχία για τη στάση της Τουρκίας

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μια ισχυρή πλειοψηφία τάσσεται υπέρ της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες, ενώ άνω του 50% των ερωτηθέντων στηρίζει την ακόμα μεγαλύτερη αυστηροποίηση των περιοριστικών μέτρων για τους ανεμβολίαστους.

Στη νέα δημοσκόπηση της Pulse για λογαριασμό του ΣΚΑΪ, φαίνεται μεταξύ άλλων, η μεγάλη διαφορά στις αντιδράσεις των πολιτών απέναντι στις εξελίξεις της πανδημίας και δη σε στιγμή έξαρσης των κρουσμάτων. Την ίδια ώρα παρουσιάζεται η μεγάλη αντίθεση ανάμεσα σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους. 

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μια ισχυρή πλειοψηφία τάσσεται υπέρ της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες, ενώ άνω του 50% των ερωτηθέντων στηρίζει την ακόμα μεγαλύτερη αυστηροποίηση των περιοριστικών μέτρων για τους ανεμβολίαστους.

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 25 Νοεμβρίου σε δείγμα 4.012 ατόμων με δικαίωμα ψήφου. 

Ανένδοτοι οι ανεμβολίαστοι – Το 48% δεν κάνει το εμβόλιο

 

 

 

Στο ερώτημα προς τους ανεμβολίαστους τι θα είναι εκείνο που θα τους πείσει για να εμβολιαστούν το 48% απάντησε «τίποτα», το 25% «περισσότερη ενημέρωση από γιατρούς-επιστήμονες, 3% «να το προτείνουν ιστοσελίδες/μέσα που εμπιστεύομαι», 3% «περιοριστικά μέτρα για τους ανεμβολίαστους», 2% «επιδείνωση των δεικτών τρης επιδημίας», 2% «να το προτείνουν συγγενείς/φίλοι που εμπιστεύομαι», 2% «να το προτείνουν άνθρωποι της θρησκείας, που τους εμπιστεύομαι», 1% «να γίνει υποχρεωτικό στην εργασία μου», 9% «κάτι άλλο», 5% ΔΑ.

Υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού το 66%

Υπέρ της επέκτασης της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού σε ομάδες εργαζομένων που έρχονται σε επαφή με πολύ κόσμο τάσσεται η πλειοψηφία των πολιτών σε ποσοστό 66%. 

Αναλύοντας περαιτέρω τις απαντήσεις του δείγματος ανά κλάδο απασχόλησης, οι συνταξιούχοι τάσσονται αναφανδόν υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε ποσοστό 78%, ακολουθούν οι ασχολούμενοι με τα οικιακά με 65%, οι επιχειρηματίες με 62%, οι άνεργοι και ο ιδιωτικός τομέας με 59%, ενώ λίγο χαμηλότερο είναι το ποσοστό (57%) στους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα. 

Στην ερώτηση «αν θα ήταν καλό να είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός για τον κορωνοϊό σε κάποιες κατηγορίες εργαζομένων, όπως για παράδειγμα σε εκείνους που εργάζονται στην εκπαίδευση, την εστίαση, τα μέσα μεταφοράς κλπ.», το 52% του δείγματος απαντά «σίγουρα ναι» ή «μάλλον ναι».

Αντίθετα, κατά της υποχρεωτικότητας είναι το 20% των ερωτηθέντων, ενώ ένα ποσοστό 14% δήλωσε ότι «δε γνωρίζει/δεν απαντά».

«Ναι» σε επιπλέον μέτρα για τους ανεμβολίαστους

 

 

 

Παράλληλα, θετικοί στην εφαρμοφή επιπλέον περιοριστικών μέτρων για τους ανεμβολίαστους εμφανίζονται περίπου 6 στους 10 συμμετέχοντες στη δημοσκόπηση, με το 44% του δείγματος να απαντά «σίγουρα ναι» και το 12% «μάλλον ναι», ενώ το 30% των ερωτηθέντων απαντά αρνητικά (18% λέει «σίγουρα όχι» και το 12% «μάλλον όχι»), ενώ το 14% δεν παίρνει θέση (δεν γνωρίζει/δεν απαντά). 

Ανησυχία για τη στάση της Τουρκίας

 

 

 

Στο ερώτημα για το πόσο σας ανησυχεί η στάση της Τουρκίας και τα ελληνοτουρκικά θέματα, το 62% απαντά πολύ ή αρκετά, ενώ το 14% λίγο ή καθόλου.

Η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ

Η διαφορά της Νέας Δημοκρατίας με τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στο 11%. 

Καταλληλότερος για πρωθυπουργός

 

 

 

Καταλληλότερος για πρωθυπουργός εμφανίζεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης με 40%, ακολουθεί ο «κανένας» με 32%, ενώ ο Αλέξης Τσίπρας συγκεντρώνει το 24%.

Πρόθεση ψήφου

Στην πρόθεση ψήφου με αναγωγή επί των εγκύρων η ΝΔ συγκεντρώνει 35%, ο ΣΥΡΙΖΑ 24%, το ΚΙΝΑΛ 10%, το ΚΚΕ 5,5%, η Ελληνική Λύση 4%, το ΜέΡΑ 25 3%, Έλληνες για την Πατρίδα 1,5%, άλλο κόμμα 7,5%, ενώ οι αναποφάσιστοι βρίσκονται στο 9,5%. 

powered by social2s

To ξέσπασμα του Γρηγόρη Βαλτινού για τα θέατρα: «Δεν μπορούμε να πούμε μπάτε σκύλοι αλέστε»

«Δώσαμε μάχη για να γίνουν οι χώροι των θεάτρων αμιγώς για εμβολιασμένους».

Ο Γρηγόρης Βαλτινός πήρε θέση για τον διχασμό που προκάλεσε η απόφαση του Άρη Σερβετάλη να αποχωρήσει από την παράσταση «Ρινόκερος» επειδή αρνήθηκε να παίξει μόνο για εμβολιασμένους.

«Αυτή τη στιγμή γίνεται ένας πόλεμος, όλη η ανθρωπότητα κυνηγά έναν αόρατο εχθρό. Είναι σαν να σου λέει ο άλλος “Κοίταξε να δεις, επειδή στην πρώτη γραμμή πέφτουν σφαίρες, πήγαινε εσύ, εγώ θα μείνω πίσω και όταν καθαρίσει το τοπίο θα έρθω κι εγώ”. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι μπαίνουν στην διαδικασία της δοκιμής γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή και κάποιοι δεν μπαίνουν. Θες από εγωισμό, θες από ναρκισσισμό, θες από ότι “εγώ δεν θέλω να αρρωστήσω”; Μα ούτε εγώ θέλω να αρρωστήσω», τόνισε ο ηθοποιός. 

«Είμαι από αυτούς που έδωσαν μάχη για να γίνουν οι χώροι των θεάτρων αμιγώς για εμβολιασμένους. Κάποιος που μπαίνει σε έναν δημόσιο χώρο πρέπει να νιώθει ασφαλής. Δεν μπορεί να έχει φυλακιστεί δύο χρόνια κάπου, να έχει χάσει τη δουλειά του, να μην μπορεί να μεγαλώσει τα παιδιά του και να πάει να κάτσει δίπλα σε κάποιον, ο οποίος έχει διάφορες θεωρίες και να κολλήσει. Δεν μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο έναν πολτό και να πούμε μπείτε όλοι μαζί μέσα, μπάτε σκύλοι αλέστε. Αν είχαμε εμβολιαστεί όλοι νωρίτερα, θα είχαμε ξεμπερδέψει σε έναν μήνα, αυτό είναι σίγουρο», δήλωσε μιλώντας στο «Πρωινό» του ANT1. 

powered by social2s

Κορονοϊός: 6.565 νέα κρούσματα, 78 θάνατοι και 621 διασωληνωμένοι

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 6.565, εκ των οποίων 8 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 908.222 (ημερήσια μεταβολή +0.7%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 96 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.412 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 78, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 17.693 θάνατοι.

Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 621 (58.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 80.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 503 (81%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 118 (19%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.474 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 511 (ημερήσια μεταβολή +4.29%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 447 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη)

powered by social2s

Ποιος ειναι ο αντιδήμαρχος που παραιτήθηκε γιατι καταγγέλλεται για ξυλοδαρμό 50χρονης ;;;

Ο ίδιος δηλώνει πως τα όσα αναγράφονται και τον αφορούν είναι αναληθή και ανυπόστατα και προσθέτει πως «προτίθεμαι να αξιοποιήσω κάθε μέσο, προκειμένου να υπερασπιστώ τον εαυτό μου».

Να σημειωθεί πως με αφορμή τα δημοσιεύματα είχαν εκδοθεί και ανακοινώσεις δημοτικών παρατάξεων μέσω των οποίων καλείτο ο Δήμαρχος Πατρέων να λάβει θέση για τα όσα είχαν διαρρεύσει, τα οποία διαψεύδει μέσω της παραίτησής του ο κ. Αθανασόπουλος

Αναλυτικά η δήλωση του αντιδημάρχου:

Με αφορμή την κυκλοφορία δημοσιευμάτων,  που με φωτογραφίζουν ως εμπλεκόμενο σε κακοποιητική συμπεριφορά σε βάρος γυναίκας, δηλώνω ότι κάτι τέτοιο είναι παντελώς αναληθές κι ανυπόστατο και γι’ αυτό προτίθεμαι να αξιοποιήσω κάθε μέσο, προκειμένου να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να μην αξιοποιηθούν κακόβουλα αυτές οι φήμες σε βάρος της Δημοτικής Αρχής, δηλώνω ότι παραιτούμαι από Αντιδήμαρχος και Δημοτικός Σύμβουλος, δεν παραιτούμαι όμως από την προσπάθεια να αποκαλυφθεί η αλήθεια.

Ανδρέας Αθανασόπουλος

powered by social2s

Η Αθηνά Λινού στον Realfm για τη σημαία του ΠΑΣΟΚ που κρατούσε: «Εγώ είμαι Γιώργος...»

Στην ομιλία του Γιώργου Παπανδρέου βρέθηκε η Αθηνά Λινού, η οποία μάλιστα φωτογραφήθηκε με αρκετά στελέχη του ΚΙΝ.ΑΛ. κρατώντας μια σημαία του ΠΑΣΟΚ.

Σε συνέντευξή της στον Realfm 97,8 και στους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα σχολίασε ότι “Εγώ είμαι Γιώργος, δεν είμαι γενικώς ΠΑΣΟΚ”.

“Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ήμουν, ακόμα και ως υποψήφια δεν ήμουν μέλος του κόμματος. Ήμουν πάντα φίλη του Γιώργου γιατί εκτιμώ τον άνθρωπο πολύ βαθιά, τον ξέρω πολλά χρόνια και νομίζω ότι σε αυτή την εποχή τον χρειαζόμαστε και για τις κοινωνικές του απόψεις, αφού έχει σπουδάσει κοινωνιολογία και για την βαθιά δημοκρατία που εκφράζει, οπότε για αυτόν τον λόγο ήμουν χθες εκεί” περιέγραψε η καθηγήτρια επιδημιολογίας.

Οι φωτογραφίες της Αθηνάς Λινού από την ομιλία του Γιώργου Παπανδρέου:

Αθηνά Λινού Γιώργος Παπανδρέου

powered by social2s

Λάρισα: Χτύπησαν μαθητή την ώρα του διαλείμματος – Συνελήφθη ένας 17χρονος, αναζητούνται άλλοι τρεις ανήλικοι

Απρόσμενη τροπή πήρε μια αντιπαράθεση για ασήμαντο λόγο μεταξύ μαθητών στη Λάρισα.

Ο καβγάς μεταξύ δύο μαθητών, Επαγγελματικού Λυκείου και Γενικού Λυκείου της περιοχής, είχε ως αποτέλεσμα αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας να προχωρήσουν -σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Ελευθερία»-  στη σύλληψη ενός 17χρονου μαθητή, ενώ αναζητούνται προκειμένου να συλληφθούν στο πλαίσιο του αυτοφώρου άλλοι τρεις μαθητές, ένας 17χρονος και δύο 16χρονοι.

Ο 17χροvoς συλληφθείς και μαθητής Επαγγελματικού Λυκείου Λάρισας, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, πήγε στο Γενικό Λύκειο όπου φοιτά ο 16χρονος και με τον έτερο 17χρονο, τον χτύπησαν, με το επεισόδιο να μην προσλαμβάνει μεγαλύτερες διαστάσεις.

Ο συλληφθείς αδιαφορώντας ωστόσο για το γεγονός ότι το Λύκειο βρισκόταν σε λειτουργία, επανήλθε και την επόμενη ημέρα.

Έτσι, στο προαύλιο του Λυκείου ενόσω βρισκόταν σε εξέλιξη το δεύτερο διάλειμμα, προέτρεψε τον έτερο 17χρονο και άλλους δύο 16χρονους ενώπιον δεκάδων μαθητών να χτυπήσουν ξανά τον 16χρονο, όπως και συνέβη.

Εξέλιξη που προκαλεί ερωτηματικά για την ευκολία με την οποία εξωσχολικοί μαθητές εισήλθαν στην αυλή του Γενικού Λυκείου, συνοικιακά της Λάρισας και την ώρα του διαλείμματος χειροδίκησαν -για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα- σε βάρος του ίδιου μαθητή.

powered by social2s

Πιστοποιητικό Εμβολιασμού: Πρόταση της Ε.Ε. για χρονική ισχύ 9 μηνών - Προϋπόθεση η τρίτη δόση

Καθώς η Ευρώπη βρίσκεται στη δίνη του τέταρτου κύματος, έχοντας γίνει ξανά το επίκεντρο της πανδημίας, και με τις προβλέψεις των ειδικών να είναι δυσοίωνες, η Ευρωπαϊκή Ένωση προχωρά σε αναθεώρηση των συστάσεων για τα ταξίδια που γίνονται εντός των χωρών μελών.

 

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα προτείνει χρονικό όριο εννέα μηνών της ισχύος των πιστοποιητικών εμβολιασμού για τις ταξιδιωτικές μετακινήσεις εντός του ευρωπαϊκού μπλοκ, καθώς και την προτεραιοποίηση των εμβολιασμένων ταξιδιωτών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Bloomberg, ο εμβολιασμός με τρίτη αναμνηστική δόση θα απαιτείται μετά την παρέλευση των εννέα μηνών από τον αρχικό πλήρη εμβολιασμό.

Η ΕΕ θα συστήσει επίσης στις χώρες μέλη να συνεχίσουν να δέχονται όλους τους ταξιδιώτες που έχουν εμβολιαστεί με εμβόλια που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα προτείνει στις ευρωπαϊκές χώρες να ανοίξουν από τις 10 Ιανουαρίου σε όλους όσοι έχουν εμβολιαστεί με εμβόλια που έχει εγκρίνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, μετέδωσε το Bloomberg επικαλούμενο περιεχόμενο εγγράφου που έφθασε εις γνώση του.

Επιπλέον εξαιτίας της αύξηση των κρουσμάτων, η ΕΕ εξετάζει την κατάργηση από 1ης Μαρτίου της λεγόμενης «λευκής λίστας», δηλαδή του καταλόγου των χωρών από όπου μπορούν να εισέρχονται στην ομάδα των 27 κρατών ταξιδιώτες ανεξαρτήτως της εμβολιαστικής τους κατάστασης. Από εκείνη την ημερομηνία και μετά μόνο οι εμβολιασμένοι και οι νοσήσαντες θα μπορούν να μπαίνουν στις χώρες της ΕΕ.

Οι νέοι κανόνες πρόκειται επίσης να επιτρέψουν στα παιδιά ηλικιών από έξι έως 17 ετών να ταξιδεύουν με αρνητικό μοριακό τεστ λίγο πριν την απογείωση έστω και χωρίς εμβολιασμό.

powered by social2s

Αναδρομικά συνταξιούχων: Την Παρασκευή οι πληρωμές σε 12.173 δικαιούχους

Αύριο, Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021 με εμβόλιμη πληρωμή πρόκειται να καταβληθούν αναδρομικά ποσά σε 12.173 συνταξιούχους.

 

Αφορά όσους υπέβαλαν αίτημα συνταξιοδότησης μετά τον Μάιο του 2016 και είχαν πάνω από 30 έτη ασφάλισης καθώς ολοκληρώθηκε ο επανυπολογισμός των συντάξεων τους με βάση τα βελτιωμένα ποσοστά αναπλήρωσης του ν.4670/2020.

Οι 12.173 συνταξιούχοι εντάσσονται στο πλήθος των 29.032 εξαιρετικά σύνθετων περιπτώσεων που εκκρεμούσε ο επανυπολογισμός τους.

Οι δικαιούχοι που θα πληρωθούν στις 26 Νοεμβρίου επιμερίζονται ως εξής:

-Συνταξιούχοι του ΝΑΤ: 742

-Συνταξιούχοι με αναδρομικά ποσά άνω των 2.500 ευρώ που έχριζαν περαιτέρω ελέγχου: 2.133

-Εργαζόμενοι Συνταξιούχοι: 6.236

-Αναδρομικά κληρονόμων συντάξεων γήρατος και χηρείας: 1.262

-Αναδρομικά συνταξιούχων γήρατος και χηρείας- ειδικές περιπτώσεις: 547

-Συνταξιούχοι ΤΣΜΕΔΕ: 1003

-Συνταξιούχοι ΟΓΑ: 250

Οι παραπάνω συνταξιούχοι εκτός από τα αναδρομικά, θα δουν μόνιμες αυξήσεις στις συντάξεις τους από τον επόμενο μήνα της τάξεως του 5,1% κατά μέσο όρο.

Τέλος, για τις υπόλοιπες 16.859 περιπτώσεις, ο επανυπολογισμός τους πρόκειται να ολοκληρωθεί εντός Δεκεμβρίου.

powered by social2s

Μέρισμα: Εισοδηματικός κόφτης στο επίδομα των 250 ευρώ – Τι ισχύει για ζευγάρια συνταξιούχων – Πού υπάρχει «γρίφος»

Χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχοι και ανάπηροι μπορεί να χάσουν το επίδομα των 250 ευρώ που εξήγγειλε από τη Βουλή ο πρωθυπουργός αν περάσουν πάνω από τον κόφτη των 14.400 ευρώ για το οικογενειακό εισόδημα, ή σε μονοπρόσωπο νοικοκυριό το εισόδημα ξεπερνά έστω και οριακά τα 7.200 ευρώ.

Οπως τόνισε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, οι αποφάσεις για το έκτακτο επίδομα ελήφθησαν με δεδομένο ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια είναι πολύ στενά και, όπως είπε, «σε τέτοιες συνθήκες πάντα υπάρχουν αδικίες», ενώ επανέλαβε ότι από το επίδομα των 250 ευρώ θα επωφεληθούν 800.000 συνταξιούχοι και 173.000 ανάπηροι.

Αδικίες

Μια από τις αδικίες είναι ότι το ύψος του επιδόματος είναι σταθερό και για όσους έχουν μηνιαίες καθαρές απολαβές από συντάξεις έως 600 ευρώ. Αν η καθαρή σύνταξη είναι στα 610 ή στα 620 ευρώ, που πάει να πει ότι το ετήσιο εισόδημα είναι 7.320 ή 7.440 ευρώ, τότε το επίδομα χάνεται. Επίσης, το όριο για το μονοπρόσωπο νοικοκυριό είναι τα 7.200 ευρώ εισόδημα από κάθε πηγή. Αν δηλαδή ο συγκεκριμένος συνταξιούχος έχει καθαρή σύνταξη 450 ευρώ και ένα ενοίκιο 150 ευρώ, τότε θα πάρει το επίδομα. Αν με την ίδια σύνταξη (450 ευρώ) έχει πρόσθετο εισόδημα και ένα ενοίκιο 200 ευρώ, τότε χάνει το επίδομα, καθώς το ετήσιο εισόδημά του θα φτάσει τα 7.800 ευρώ.

Πιο πολύπλοκα είναι τα πράγματα για τα ζευγάρια των συνταξιούχων που κάνουν κοινή δήλωση, καθώς το οικογενειακό εισόδημα των 14.400 είναι το ανώτατο για να τεκμηριώσει ένας από τους δύο ή και οι δύο το επίδομα των 250 ευρώ. Για παράδειγμα:

* Αν και τα δύο μέλη του νοικοκυριού λαμβάνουν 600 ευρώ ως καθαρή σύνταξη, έχουν το ταβάνι του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος των 14.400 ευρώ και παίρνουν το επίδομα και οι δύο.

* Αν ο σύζυγος παίρνει σύνταξη 800 ευρώ και η σύζυγος 400 ευρώ, τότε επίσης το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα φτάνει τα 14.400, αλλά επίδομα θα πάρει μόνο η σύζυγος, η οποία έχει σύνταξη κάτω από 600 ευρώ.

* Αν σε ένα ζευγάρι συνταξιούχων ο σύζυγος παίρνει σύνταξη 850 ευρώ και η σύζυγος 500 ευρώ, τότε χάνουν το επίδομα και οι δύο. Το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα 16.200 που προκύπτει είναι μεγαλύτερο από τα ανώτατο όριο των 14.200 ευρώ που ορίζεται για την καταβολή του επιδόματος, και άρα δεν παίρνει το επίδομα ούτε η σύζυγος με τα 500 ευρώ σύνταξη.

Ο κ. Σκυλακάκης δεν απάντησε ποιο θα είναι το βασικό κριτήριο για την καταβολή του επιδόματος αν κάποιος δικαιούχος είναι ταυτόχρονα και άτομο με ειδικές ανάγκες. Αν παραμείνει ως βασικό κριτήριο το ετήσιο εισόδημα, τότε ένας συνταξιούχος συγκαταλέγεται και στα άτομα με ειδικές ανάγκες, αν για παράδειγμα ένας συνταξιούχος λαμβάνει σύνταξη 500 ευρώ και αναπηρικό επίδομα 150 ευρώ. Με βάση το όριο των 7.200 για το ατομικό ετήσιο εισόδημα, θα πρέπει να χάνει το επίδομα παρότι είναι ανάπηρος. Ακόμη πιο πολύπλοκη γίνεται η διαδικασία στα ζευγάρια των συνταξιούχων όταν ο ένας ή και οι δύο έχουν μιας μορφής αναπηρία και παράλληλα παίρνουν και αναπηρικά επιδόματα.

Μπόνους μισό μισθό σε 100.000 υγειονομικούς «πρώτης γραμμής»

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Θόδωρος Σκυλακάκης ξεκαθάρισε πάντως ότι για τους 100.000 ενεργούς υγειονομικούς οι οποίοι θα πάρουν ως μπόνους μισό μισθό αποκλείονται μόνο όσοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, αφού δεν συμμορφώθηκαν με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό που επέβαλε η κυβέρνηση. Τόνισε επίσης ότι δικαιούχοι θα είναι τα μέλη του υγειονομικού προσωπικού της «πρώτης γραμμής». Για να κλείσει το θέμα είπε ότι θα ακολουθηθεί και αυτή τη φορά ο κατάλογος των δικαιούχων του αντίστοιχου επιδόματος που δόθηκε πέρσι πριν από τις εορτές του Πάσχα.

Η… λίστα

Με άλλα λόγια, δικαιούχοι είναι: Οι εργαζόμενοι σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία που εποπτεύονται από τα υπουργεία α) Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των Τοπικών Μονάδων Υγείας (ΤΟΜΥ), β) Εθνικής Αμυνας, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών νοσοκομείων, και γ) Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επίσης, περιλαμβάνεται το πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί στα νοσοκομεία, στην Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (ΑΕΜΥ), στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), στην ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «Ινστιτούτο Φαρμακευτικής Ερευνας και Τεχνολογίας» (ΙΦΕΤ Α.Ε.), στο Εθνικό Κέντρο Αμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), στα κέντρα υγείας, στα κέντρα ψυχικής υγείας και στα αγροτικά ιατρεία, στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Υγείας, στις Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) και στην κεντρική υπηρεσία των ΥΠΕ, καθώς επίσης και στο πάσης φύσεως προσωπικό που υπηρετεί στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Στο πάσης φύσεως προσωπικό περιλαμβάνονται όλοι οι απασχολούμενοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας (δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, συμβάσεις έργου κ.λπ.) που προσέφεραν υπηρεσίες στους αναφερόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των απασχολουμένων με προγράμματα απασχόλησης ή μαθητείας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), των στελεχών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας που μετακινήθηκαν, αποσπάστηκαν ή διατέθηκαν και υπηρετούν στους προαναφερόμενους φορείς, των ιατρών που εκπληρώνουν τη στρατιωτική τους θητεία και υπηρετούν σε δομές υγείας ως αγροτικοί ιατροί, καθώς επίσης και το οιοδήποτε διοικητικό, ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό που με οποιαδήποτε σχέση απασχόλησης προσελήφθη, αποσπάστηκε, μετακινήθηκε και κατά συνέπεια διατέθηκε, στους εν λόγω φορείς, για την υποβοήθηση της συνολικής προσπάθειας για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19.

powered by social2s

«Oταν αντιδράσεις στον έλεγχο έρχεται το πρώτο χαστούκι» – Η Μαρία Ν. εξομολογείται τη δραματική της ιστορία

«Γιατί δεν σηκώνεις το τηλέφωνο;», «Mε ποια φίλη σου βγήκες;», «Tι ώρα θα γυρίσεις σπίτι;», είναι μόνο μερικές από τις πρώτες ερωτήσεις που κάνουν οι κακοποιητικοί σύντροφοι πριν ακολουθήσουν χειρότερες συμπεριφορές. Ηδη η χώρα μετρά από τις αρχές του έτους 13 γυναικοκτονίες, με τα θύματα να αυξάνονται δραματικά και τις περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας να αγγίζουν το «κόκκινο».

Το πρώτο lockdown ανέδειξε ακόμα περισσότερα περιστατικά βίας, καθώς το τρίμηνο από τον Μάρτιο έως και τον Μάιο του 2020 έγιναν 1.103 ανάλογες καταγγελίες, με τα στοιχεία της Αστυνομίας να δείχνουν πως την τελευταία δεκαετία καταγγέλθηκαν στην ΕΛ.ΑΣ. πάνω από 33.000 περιπτώσεις. Αυτά βέβαια είναι μόνο τα επίσημα στοιχεία…

«Στην αρχή νιώθεις ότι σε νοιάζεται και σε προσέχει πολύ ο σύντροφος σου όταν σου λέει μη βγεις μέχρι αργά, δεν θα είσαι ξεκούραστη αύριο στη δουλειά ή φόρα κάτι πιο ζεστό, έχει κρύο σήμερα έξω. Δεν καταλαβαίνεις πως είναι ένας τρόπος να σε χειριστεί και με πρόσχημα την… αγάπη να σε φέρει στα μέτρα του», εξηγεί στον Ελεύθερο Τύπο η Μαρία, που είχε στο παρελθόν μια ιδιαίτερα κακοποιητική σχέση, αλλά πλέον μπορεί να διακρίνει τα σημάδια.

«Ολοι οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να νιώθουν πως κάποιος τους αγαπάει, αλλά νομίζω πως η αγάπη τελειώνει ή δεν είναι αγάπη αν επηρεάζει την ελευθερία σου», συμπληρώνει. «Για αρκετά χρόνια νόμιζα πως είναι φυσιολογικό να με ελέγχει, πού είμαι, με ποιον, τι ώρα θα γυρίσω, τι θα βάλω και όλα όσα τέλος πάντων ρωτάνε στα πλαίσια του… ενδιαφέροντος. Οταν όμως πιεστείς και καταλάβεις ότι δεν είναι και πολύ οk να δίνεις πλήρη αναφορά και αντιδράσεις, έρχεται το πρώτο χαστούκι. Και εκεί ξέρεις ότι όντως δεν είναι οk. Εγώ άργησα να φύγω γιατί πίστευα πως το μετάνιωνε αλλά το ξαναέκανε και είχαμε φτάσει σε έναν φαύλο κύκλο που απλά κάποια στιγμή απογοητεύτηκε που δεν καταλάβαινα την αγάπη του και το τελείωσε. Μάλλον ήμουν τυχερή», καταλήγει.

Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, έχουν προγραμματίσει για σήμερα τις παρακάτω δράσεις:

Από τις 9 π.μ έως τις 12, προσωπικό των Υπηρεσιών Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας της Ελληνικής Αστυνομίας, θα μοιράσει στην πλατεία Συντάγματος, ενημερωτικό έντυπο υλικό ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Το σημείο όπου θα εξελίσσεται η δράση, θα επισκεφτούν στις 10.30 π.μ., ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος και ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Μιχαήλ Καραμαλάκης.

Στις 12.30 μ.μ., ο κ. Θεοδωρικάκος και ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Μιχαήλ Καραμαλάκης, θα εγκαινιάσουν στο Αστυνομικό Τμήμα Αλίμου (οδός Κιλκίς 50), το Γραφείο Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας.

Επίσης, στα social media του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, έχει αναρτηθεί βίντεο με μαρτυρίες γυναικών, που έχουν πέσει θύματα ενδοοικογενειακής βίας.

Κακοποίηση γυναικών: Τι πρέπει να κάνουν τα θύματα τις πρώτες κρίσιμες ώρες

Τα τρία συχνότερα λάθη των γυναικών θυμάτων βίας, ειδικά τις πρώτες κρίσιμες ώρες μετά από ένα περιστατικό βίας, επισημαίνει η Ελληνική Ιατροδικαστική Εταιρία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, αύριο Πέμπτη 25 Νοεμβρίου.

1ο λάθος: Θα βγάλω μία φωτογραφία για να αποδείξω τον ξυλοδαρμό μου.

Η φωτογραφία δεν είναι από μόνο της ικανό αποδεικτικό μέσο. Αυτό συμβαίνει αφενός γιατί μπορεί με κατάλληλα μέσα να υποστεί επεξεργασία αφετέρου γιατί το άτομο προ της φωτογράφισής του μπορεί να μακιγιαριστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να αλλοιώνει την πραγματική εικόνα. Συνεπώς, το άτομο που έχει υποστεί κακοποίηση εάν απλά φωτογραφίσει τις κακώσεις του δεν θα μπορέσει να αποδείξει την κακοποίηση.

2ο λάθος: Θα πάω στο πλησιέστερο νοσοκομείο και θα πάρω ιατρικό πιστοποιητικό από τον χειρουργό.

Πράγματι, το πρώτο που πρέπει να κάνει το θύμα που φέρει σοβαρά τραύματα (ανοιχτά θλαστικά, πιθανά κατάγματα κ.λπ.) είναι να επισκεφθεί ένα νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών και εξετάσεων. Στη συνέχεια, όμως, είναι απαραίτητη η εξέταση από ιατροδικαστή.

Ο ιατροδικαστής είναι ο μόνος ιατρός που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για την πιστοποίηση των σωματικών βλαβών. Καμία άλλη ιατρική ειδικότητα δεν έχει αντίστοιχη εκπαίδευση, συνεπώς ιατρός άλλης ειδικότητας δεν μπορεί να καταγράψει ορθά και πλήρως τις σωματικές βλάβες. Για μία εκχύμωση, για παράδειγμα, ο ιατροδικαστής περιγράφει πλήρως τα χαρακτηριστικά της, δηλαδή τις διαστάσεις, τη χροιά και το σχήμα της, με αποτέλεσμα να μπορεί να δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα της υπόθεσης.

3ο λάθος: Δεν θέλω να υποβάλω μήνυση οπότε δεν μπορώ να εξεταστώ από ιατροδικαστή.

Όταν μία γυναίκα έχει αποφασίσει να υποβάλει μήνυση στον δράστη, θα πρέπει να το κάνει το συντομότερο δυνατό στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Σε αυτήν την περίπτωση, η αστυνομία εκδίδει εντολή κλινικής ιατροδικαστικής εξέτασης στην πλησιέστερη ιατροδικαστική δομή και η όλη διαδικασία είναι δωρεάν.

Σε περίπτωση, όμως, που το θύμα δεν είναι έτοιμο για μία νομική διαδικασία, είναι σημαντικό για να υπάρξει πιστοποίηση της κακοποίησης για μελλοντική χρήση, να υπάρξει ιατροδικαστική εξέταση σε κάποιο ιατροδικαστικό ιατρείο. Ιατρεία υπάρχουν στις κυριότερες πόλεις της χώρας. Και στις δύο περιπτώσεις, η έκθεση κλινικής εξέτασης που εκδίδεται έχει το ίδιο κύρος και την ίδια νομική ισχύ ως προς τις νόμιμες χρήσεις και ενώπιον όλων των αρχών και υπηρεσιών.

«Είναι σημαντικό όλες οι γυναίκες να γνωρίζουν τις ορθές διαδικασίες. Ακόμη κι αν δεν συμβεί στις ίδιες ένα τέτοιο περιστατικό, βάσει των επιδημιολογικών δεδομένων, είναι εξαιρετικά πιθανό να χρειαστεί να συμβουλεύσουν κάποιο άτομο του οικογενειακού ή του φιλικού τους περιβάλλοντος. Μόνο με τη σωστή ενημέρωση η γυναίκα θα μπορέσει να προβεί στις σωστές κινήσεις και τελικά να καταφέρει να δικαιωθεί. Οι ιατροδικαστές είμαστε δίπλα στα θύματα βίας όποτε και αν μας χρειάζονται», τόνισε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρίας, Γρηγόρης Λέων.

powered by social2s

Ουρές πάλι στα εμβολιαστικά κέντρα: Περίπου 20.000 πολίτες κάθε μέρα κλείνουν ραντεβού για την 1η δόση

Εικόνες της περασμένης άνοιξης θυμίζουν τα εμβολιαστικά κέντρα τις τελευταίες ημέρες, με ουρές από πολύ κόσμο να περιμένει έξω και μέσα από αυτά ώστε να εμβολιαστεί.

Πρόκειται για τη θετική όψη της φάσης που διανύει η χώρα μας αυτή τη στιγμή όσον αφορά στην πανδημία. Το ενδιαφέρον όπως δείχνουν τα καθημερινά στοιχεία είναι… ζωντανό για την πρώτη δόση, ενώ κατά δεκάδες χιλιάδες σπεύδουν οι πολίτες καθημερινά να εμβολιαστούν με τρίτη δόση. Τα εμβολιαστικά κέντρα είναι σε πλήρη ανάπτυξη και υπάρχει η δυνατότητα για περισσότερους από 110.000 εμβολιασμούς την ημέρα.

Καθημερινά πλέον το τελευταίο διάστημα διενεργούνται σχεδόν 70.000 εμβολιασμοί, με την προχθεσινή ημέρα να ξεπερνούν σε σύνολο τις 80.000 και η Τρίτη να «κλείνει» με 81.640 εμβολιασμούς συνολικά. Συγκεκριμένα, 17.873 πολίτες εμβολιάστηκαν με πρώτη δόση και 57.057 πραγματοποίησαν την αναμνηστική δόση. Τα στοιχεία δείχνουν ότι κατά μέσο όρο 20.000 πολίτες προγραμματίζουν ραντεβού πρώτης δόσης καθημερινά, με την εμβολιαστική εκστρατεία να «κερδίζει» συνέχεια πρώην αμετανόητους κατά του εμβολιασμού, ενώ παράλληλα πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες έχουν κάνει την αναμνηστική δόση, γεγονός που θα οδηγήσει σύμφωνα με τους ειδικούς σε «φρένο» των μεταδόσεων σε πλήρως εμβολιασμένους πολίτες, που όμως έχουν χάσει πιθανώς την προστασία τους απέναντι στον ιό. Ενδεικτικά, την Τρίτη προγραμματίστηκαν 20.000 ραντεβού για πρώτη δόση και 123.000 ραντεβού για αναμνηστική δόση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν ανακοινωθούν τα μέτρα για τους ανεμβολίαστους, ραντεβού πρώτης δόσης προγραμμάτιζαν 5.000 με 7.000 άτομα την ημέρα. Η μεγαλύτερη ζήτηση έχει οδηγήσει σε περισσότερη… δουλειά τα εμβολιαστικά κέντρα. Η δυναμικότητα του συστήματος παραμένει σε ίδιο επίπεδο σε σχέση με τον περασμένο Μάιο. Για όσα Μέγα Εμβολιαστικά Κέντρα έχουν κλείσει, γίνεται η αναπλήρωση από Κέντρα Υγείας που εντάσσονταν στη «γραμμή» AstraZeneca, η οποία σήμερα είναι ανενεργή. Συνεπώς, ραντεβού μπορεί να βρει κανείς εντός πέντε έως έξι ημερών.

Το σύστημα, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, έχει εφεδρείες έτσι ώστε εάν παρατηρηθεί καθυστέρηση στα ραντεβού να αναπτυχθούν περισσότερα εμβολιαστικά κέντρα.

Το ζητούμενο για ειδικούς και κυβέρνηση είναι να συνεχίσει σε αυτό το επίπεδο ο εμβολιαστικός ρυθμός προκειμένου να μειώσει τη διασπορά και κατά συνέπεια την επίδραση του τέταρτου κύματος. Οι αριθμοί της πανδημίας για μία ακόμη ημέρα χθες αποτέλεσαν… ψυχρολουσία. Οι διασωληνωμένοι ασθενείς αυξήθηκαν κατά πολύ φτάνοντας τους 612, με τους 499 εξ αυτών να είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι. Παράλληλα, οι σχεδόν 100 θάνατοι ημερησίως είναι η πραγματικότητα των τελευταίων ημερών. Χθες σε διάστημα ενός 24ώρου καταγράφηκαν επιπλέον 93 θάνατοι ανεβάζοντας τον τραγικό απολογισμό σε 17.612 θανάτους.

Ο αριθμός αναπαραγωγής της πανδημίας Rt παραμένει πάνω από το 1 και συγκεκριμένα χθες διαμορφωνόταν για όλη την επικράτεια σε 1.13, ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με την προηγούμενη Τετάρτη (1.11). Οσον αφορά στις νέες διαγνώσεις, ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε χθες επιπλέον 7.108, από τις οποίες οι 1.826 στην Αττική και οι 1.200 στη Θεσσαλονίκη. Η διασπορά είναι τεράστια σε όλη τη χώρα και ειδικά σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας. Με βάση τα συγκεντρωτικά στοιχεία για τη θετικότητα ανά περιοχή την εβδομάδα 15-21 Νοεμβρίου που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ, στα Γρεβενά η θετικότητα ανήλθε σε 2,43% και στο 1,77% στον Εβρο. Ακολουθούν η Κοζάνη με 1,75% και η Θεσσαλονίκη με 1,58%.

Τα Γρεβενά, μάλιστα, μαζί με ακόμη δύο περιοχές, την Αρτα και την Αιτωλοακαρνανία, αναμένεται να μπουν στο «βαθύ κόκκινο» στον επιδημιολογικό χάρτη, κατόπιν σχετικής εισήγησης των επιδημιολόγων που διαμορφώνουν το χάρτη κάθε εβδομάδα αναλόγως με τους πανδημικούς δείκτες για κάθε μία περιοχή.

Στο μεταξύ, σταθερό παραμένει το ποσοστό των κρουσμάτων στους μαθητές επί του συνόλου των κρουσμάτων. Την εβδομάδα 15-21 Νοεμβρίου το σύνολο των κρουσμάτων στις ηλικίες 4-18 ετών ανήλθε σε 11.131, αποτελώντας το 24% του συνόλου των κρουσμάτων στη χώρα μας.

powered by social2s

Σάλος με παπά στις Σέρρες που ανεβάζει ημίγυμνες φωτογραφίες του στο Instagram

Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, υποστήριξε ότι ποζάρει ως μοντέλο προκειμένου να βοηθηθεί μέλος της οικογένειάς του που είναι επαγγελματίας φωτογράφος.

Σάλος έχει ξεσπάσει στην ευρύτερη περιοχή του νομού Σερρών, από ιερέα που δημοσιεύει ημίγυμνες φωτογραφίες του στον λογαριασμό του στο Instagram.

Στο προφίλ του ιερέα υπάρχουν δεκάδες φωτογραφίες του ίδιου σε προκλητικές πόζες, ημίγυμνος, με διχτυωτά μπλουζάκια και ανοιχτά πουκάμισα, ενώ δεν υπάρχει ούτε μία φωτογραφία με τον ίδιο να φοράει ράσο.

Ο ίδιος, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, υποστήριξε ότι ποζάρει ως μοντέλο προκειμένου να βοηθηθεί μέλος της οικογένειάς του που είναι επαγγελματίας φωτογράφος.

Ωστόσο, μετά την ανάδειξη του θέματος, ο ιερέας κλείδωσε το προφίλ του, το οποίο πλέον είναι ορατό μόνο για τους φίλους του, όπως μετέδωσε το Mega.

powered by social2s

Χαμηλότερος ο ΕΝΦΙΑ το 2022 - Πρώτη δόση τον Μάρτιο

Μικρότερο ΕΝΦΙΑ θα κληθεί να πληρώσει η πλειονότητα των ιδιοκτητών ακινήτων για το 2022, παρά το γεγονός ότι θα υπάρξει ενσωμάτωση των νέων αντικειμενικών αξιών για τον υπολογισμό του φόρου, αξίες οι οποίες σε ένα μεγάλο βαθμό είναι αυξημένες σε σχέση με αυτές που ισχύουν σήμερα.

 

Η μείωση αυτή σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, που εκτιμάται ότι θα είναι της τάξης του 2,5%-3%, έρχεται να προστεθεί στη μεσοσταθμική μείωση 22% που ισχύει από το 2019.

Για να βγει αυτή η άσκηση, για τη διαμόρφωση της νέας κλίμακας του ΕΝΦΙΑ στην οποία θα έχει ενσωματωθεί και ο συμπληρωματικός φόρος, πάνω στην οποία εργάζεται, η ομάδα που έχει συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών υπό τον υφυπουργό Απόστολο Βεσυρόπουλο, θα συνεισφέρουν και τα σημαντικά αυξημένα έσοδα που θα προκύψουν, για τον ΕΝΦΙΑ και από την επέκταση του συστήματος αντικειμενικού προσδιορισμού των τιμών των ακινήτων σε 3.643 ζώνες.

Επίσης να σημειωθεί ότι για το 2022 η πρόβλεψη που περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του επόμενου έτους , είναι χαμηλότερη, αναφορικά με τα έσοδα από τον ΕΝΦΙΑ, κατά 60 εκατ. ευρώ σε σχέση με αυτά που εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν από τον φόρο του 2021. Συγκεκριμένα προβλέπεται ότι θα εισπραχθούν του χρόνου 2,503 δισ. ευρώ, από 2,563 δισ. ευρώ που εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν φέτος.

 

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών τον επόμενο μήνα θα γίνουν αποκαλυπτήρια του νέου φόρου και η νομοθέτησή του, εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιανουάριο του 2022.

Η εξόφληση του φόρου, θα γίνει σε 10 ή 12 δόσεις, αρχής γενομένης από το τέλος Μαρτίου και η τελευταία ή θα είναι στο τέλος Δεκεμβρίου του 2022 ή στις 28 Φεβρουαρίου του 2023.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, στα σχέδια που εξετάζει η ειδική ομάδα εργασίας η οποία έχει αναλάβει να χαρτογραφήσει τον νέο ΕΝΦΙΑ είναι η νέα κλίμακα του ενιαίου φόρου ακινήτων να έχει περισσότερα κλιμάκια και συντελεστές ώστε να αποτραπούν οι επιβαρύνσεις για όσους κατέχουν μικρή και μεσαία περιουσία μετά τη μεγάλη αύξηση των αντικειμενικών αξιών στις περισσότερες περιοχές της χώρας.

Η κατάργηση του συμπληρωματικού φόρου και η ενσωμάτωσή του στον κύριο φόρο θα αφορά μόνο τα φυσικά πρόσωπα. Για τα νομικά πρόσωπα ο συμπληρωματικός φόρος θα εξακολουθεί να επιβάλλεται ξεχωριστά από τον κύριο φόρο και πιθανότατα θα υπάρξουν παρεμβάσεις στον συντελεστή υπολογισμού του.

Σήμερα για κάθε νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, ο συμπληρωματικός ΕΝΦΙΑ επιβάλλεται και υπολογίζεται στην αξία των δικαιωμάτων με συντελεστή 5,5%. Ο συμπληρωματικός ΕΝΦΙΑ για τα ακίνητα τα οποία ιδιοχρησιμοποιούνται για την παραγωγή ή την άσκηση κάθε είδους επιχειρηματικής δραστηριότητας, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών, υπολογίζεται με συντελεστή 1‰. Ειδικά, για τα Ν.Π.Δ.Δ. και τα Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ο συμπληρωματικός ΕΝΦΙΑ ισούται με 3,5% επί της συνολικής αξίας των δικαιωμάτων για τα ακίνητα που δεν ιδιοχρησιμοποιούν.

Για το 2021, όπως αναφέρεται στα στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί, 68.542 επιχειρήσεις και νομικές οντότητες καλούνται να πληρώσουν για τα ακίνητά τους 216,2 εκατ. ευρώ κύριο φόρο και 278,01 εκατ. ευρώ για συμπληρωματικό φόρο. Κατά συνέπεια ο συνολικός φόρος για τα νομικά πρόσωπα εφέτος ανέρχεται σε 494,2 εκατ. ευρώ.

Από την άλλη πλευρά 7.180.009 φυσικά πρόσωπα καλούνται να καταβάλουν ΕΝΦΙΑ ύψους 2,09 δισ. ευρώ εκ των οποίων ο συμπληρωματικός φόρος που επιβάλλεται σε ιδιοκτήτες με ακίνητα άνω των 250.000 ευρώ να φτάνει τα 368,4 εκατ. ευρώ.

powered by social2s

Όλα έτοιμα για το νέο γενικό lockdown: Περιμένουν την απόφαση του Βερολίνου για να προχωρήσουν

Όλα μοιάζουν έτοιμα και απλώς η κυβέρνηση περιμένει το σήμα από το Βερολίνο για να προχωρήσει στην προειλημμένη απόφαση για νέο lockdown.   

Το γεγονός ότι πορευόμαστε προς...τα εκεί και ότι η κυβέρνηση απλώς κάνει επικοινωνιακή διαχειρiση ώστε οι πολίτες τρομοκρατημένοι να αποδεχτούν τις αποφάσεις, φαίνεται από τις δηλώσεις των ειδικών που καθημερινά από το τηλεοπτικό τους στασίδι δεν παύουν να μιλούν για lockdown.

 Στο ίδιο πνεύμα και  ο καθηγητής Μικροβιολογίας Αλκιβιάδης Βατόπουλος, που μίλησε στον Σκαϊ για την πορεία της πανδημίας και  άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέο lockdown. 

Ο καθηγητής, επισήμανε ότι αν υπάρχει άνοδος των κρουσμάτων είναι πιθανό να χρειαστούν κι άλλα μέτρα. Όπως ανέφερε ο κ. Βατόπουλος για να αποφύγουμε το lockdown πρέπει να πειθαρχήσουμε στα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί.

Η «κόκκινη γραμμή» για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο εξήγησε ότι έχει να κάνει με την κατάσταση στο σύστημα υγείας, για παράδειγμα αν δεν υπάρχουν ΜΕΘ για να νοσηλευτούν άνθρωποι.

Ο ίδιος χαρακτήρισε δύσκολα τα Χριστούγεννα που έρχονται και επισήμανε ότι όλα εξαρτώνται από τη συμπεριφορά μας ως οργανωμένη κοινωνία. Όπως είπε πρέπει να γίνει κατανοητό ότι έχουμε μια νόσο που μεταδίδεται με τα σταγονίδια και την αναπνοή συνεπώς πρέπει να προφυλαχθεί ο καθένας από εμάς και η κοινωνία συνολικά με την εφαρμογή των τριών όπλων που έχουμε: τον εμβολιασμό, τις μάσκες και τα μέτρα ατομικής προστασίας, τα τεστ που πρέπει να γίνονται για να εντοπίζονται τα κρούσματα και οι φορείς.

Ο κ. Βατόπουλος πρόσθεσε πως όσο υπάρχει αριθμός ανθρώπων που είναι ευάλωτοι στον ιό και όσο έχουμε ανεμβολίαστους, τόσο τα κρούσματα αυξάνονται.

fonaklas.com

powered by social2s

ΟΑΕΔ: Επιδότηση 100% για νέους ανέργους - Ποιοι οι ωφελούμενοι

Την Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021, λήγει η προθεσμία για την υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων επιχειρήσεων για τις εναπομείνασες θέσεις του προγράμματος απόκτησης επτάμηνης εργασιακής εμπειρίας ανέργων 18-30 ετών, με 100% επιδότηση μισθού και ασφαλιστικών εισφορών, στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας (250 θέσεις) και Ηπείρου (150 θέσεις).

 

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΑΕΔ, έχει ήδη καλυφθεί 75% από τις συνολικά 1.600 θέσεις, που προκηρύχτηκαν, δίνοντας την ευκαιρία σε νέους να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία, να αναβαθμίσουν τα προσόντα τους και να προετοιμαστούν για ένταξη στην αγορά εργασίας.

Ωφελούμενοι είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων των Κέντρων Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ που εδρεύουν σε περιοχές αρμοδιότητας των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Ηπείρου, ηλικίας 18-30 ετών, απόφοιτοι οποιασδήποτε εκπαιδευτικής βαθμίδας.

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της πρόσβασης των νέων στην αγορά εργασίας και η ανάσχεση της διαρροής επιστημονικού εργατικού δυναμικού.

Το πρόγραμμα, προϋπολογισμού 10,5 εκατ. ευρώ, διαρκεί επτά μήνες και ο ΟΑΕΔ καταβάλλει στους ωφελούμενους μηνιαία αποζημίωση ίση με τον κατώτατο καθαρό μισθό (με πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές), καθώς και αναλογία δώρων εορτών και επιδόματος αδείας.

Οι επιχειρήσεις, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, εντάσσονται στο πρόγραμμα ανάλογα με το προσωπικό που απασχολούν ως εξής:

  • Εργοδότες με προσωπικό έως 3 άτομα - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 1
  • Εργοδότες με προσωπικό έως 4-9 άτομα - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 2
  • Εργοδότες με προσωπικό έως 10-19 άτομα - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 3
  • Εργοδότες με προσωπικό έως 20-30 άτομα - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 5
  • Εργοδότες με προσωπικό έως 31-50 άτομα - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 8
  • Εργοδότες με προσωπικό άνω των 50 ατόμων - Ανώτατος αριθμός ωφελουμένων: 20% του απασχολούμενου προσωπικού, έως 20

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει προβεί η επιχείρηση σε μείωση προσωπικού, λόγω καταγγελίας σύμβασης εργασίας στο τρίμηνο πριν την υποβολή της αίτησης.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού: https://www.oaed.gr/proghrammata-anoikhta.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ, κάνοντας κλικ εδώ.

 
powered by social2s

e-ΕΦΚΑ: Αναρτήθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές Οκτωβρίου για μη μισθωτούς

Αναρτήθηκαν στον διαδικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ τα ενιαία ειδοποιητήρια των ασφαλιστικών εισφορών (κύριας, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών) του μηνός Οκτωβρίου 2021 για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοτελώς απασχολούμενους και αγρότες, με καταληκτική ημερομηνία πληρωμής την 30ή Νοεμβρίου 2021.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, την ίδια ημερομηνία, θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).

powered by social2s

Κορονοϊός: 7.108 νέα κρούσματα, 93 θάνατοι και 612 διασωληνωμένοι

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 7.108, εκ των οποίων 12 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 901.661 (ημερήσια μεταβολή +0.8%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 96 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.295 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

To ?? για την επικράτεια βάσει των κρουσμάτων εκτιμάται σε 1.13 (95% ΔΕ: 1.05 – 1.26).

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 93, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 17.612 θάνατοι. Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 612 (60.1% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 80.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 499 (81.54%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 113 (18.46%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.469 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 490 (ημερήσια μεταβολή +19.8%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 434 ασθενείς. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

powered by social2s

Φώφη Γεννηματά: Τη Κυριακή στο Α' Νεκροταφείο το 40ήμερο μνημόσυνο

Στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής θα πραγματοποιηθεί το μνημόσυνο για τη συμπλήρωση 40 ημερών από τον θάνατο της προέδρου του Κινήματος Αλλαγής Φώφης Γεννηματά. Το μνημόσυνο θα γίνει στο παρεκκλήσι των Αγίων Θεοδώρων στο Α' Νεκροταφείο.

 

Αμέσως μετά, στις 13:30 της ίδιας μέρας, θα παρουσιαστεί στα κεντρικά γραφεία του κόμματος (Χαριλάου Τρικούπη 50) η αναμορφωμένη πρόσοψη και είσοδος του κτιρίου, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Φώφης Γεννηματά.

Πληροφορίες αναφέρουν πως στην είσοδο της Χαριλάου Τρικούπη θα υπάρχει και μία έκπληξη.

Τη μελέτη και την επίβλεψη έκανε αφιλοκερδώς η αρχιτέκτων, πρώην βουλευτής της ΔΗΜΑΡ και στέλεχος του Κινήματος Αλλαγής, Νίκη Φούντα.

powered by social2s