Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ένα νέο Εργαστήριο Ψυχικής Υγείας ξεκινά το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου, προσφέροντας στους συμμετέχοντες μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν τεχνικές αυτοβελτίωσης και ψυχολογικής ενίσχυσης. Το εργαστήριο θα περιλαμβάνει Τεχνικές Θετικής Ψυχολογίας, Mindfulness, Συνθετική Παιγνιοδράση, Δραματοθεραπεία και Χοροθεραπεία, στοχεύοντας στην ενίσχυση της ψυχικής ευεξίας και της δημιουργικότητας.
Δωρεάν προληπτικό οδοντιατρικό έλεγχο σε μαθητές και μαθήτριες του 23ου και 16ου Δημοτικού Σχολείου πραγματοποιεί αυτή την εβδομάδα η κινητή μονάδα προληπτικής ιατρικής & οδοντιατρικής του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που βρίσκεται στον Δήμο μας.
Με μια μοναδική μουσική συναυλία αφιερωμένη στα «100 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης» ολοκληρώνονται απόψε οι Βραδιές Πολιτισμού.
Ο Μπάμπης Τσέρτος και η Νάντια Καραγιάννη ανεβαίνουν, σήμερα, στη σκηνή του δημοτικού Αμφιθεάτρου «Μίκης Θεοδωράκης», στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Βραδιές Πολιτισμού».
Πληθαίνουν οι φωνές για τη κάλυψη των θέσεων από άτομα που είναι κοντά στον Δήμαρχο, αλλά μακρυά από τα απαιτούμενα προσόντα που πρέπει να έχουν! Προϊστάμενοι "δια λογου" είναι η τακτική που ακολουθεί η Δημ. Αρχή, τα τελευταία χρόνια, για να έχει τον έλεγχο, κοινώς "υποτακτικούς"
Ποιος έχει την ευθύνη των διαδικασιών που πρέπει να κινηθούν; Ο Δήμαρχος, ο Γενικός, ο Διευθυντής προσωπικού; Όποιος και αν τον έχει, θα βρεθεί προ των ευθυνών του, πολλά τα παράπονα για άνιση μεταχείριση, αν συνυπολογιστει και η δικαιολογημενη απογοήτευση των δικαιούχων για την θέση, οι έριδες είναι δεδομένες και φυσικά το αποτέλεσμα είναι η μη αποτελεσματική εργασία.
Πόσο δύσκολο είναι να γίνονται σωστά τα πράγματα και η αντιμετώπιση των εργαζομένων; Πόσο δύσκολο είναι τελικά να σπάσεις "αυγά;" κατά πολλούς "απόστημα";;
Από ότι φαίνεται μάλλον πολύ δύσκολο, γιατί πολύ απλά, τα "γραμμάτια" είναι πολλά και ίσως η αποκεντρωμένη δικαιολογημέμα έχει στο στόχαστρο τον Δήμο Αχαρνών!! Κοντός ψαλμός....
Επίθεση εκ των έσω για εγκατάλειψη της καθημερινότητας.
Στα πρόθυρα «εµφύλιου πολέµου» βρίσκεται η δηµοτική οµάδα του δημάρχου Αχαρνών κ. Βρεττού, διότι μεγάλος αριθµός δηµοτικών συµβούλων του σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις τους κάνουν λόγο για εγκατάλειψη του τοµέα της καθηµερινότητας, αλλά και πολλών έργων από τον δήµαρχο.
Επίσης λένε ότι έχει δημιουργήσει ένα κλειστό κλάμπ με 3-4 αντιδημάρχους και τους υπόλοιπους απλά τους έχει για τους ψήφους στο δημοτικό συμβούλιο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ατάκα που μας είπε δημοτικός σύμβουλος σήμερα: "Το χάσμα που πάει να δημιουργηθεί θα φανεί αφού αν δεν χρησιμοποιείς στελέχη σου για να συνεργαστείς, να δουλέψεις μαζί τους, για να υλοποιήσεις έργο, αλλά τους χρησιμοποιείς μόνο για διακοσμητικό ρόλο, αυτό θα φανεί και σε έργο», τονίζοντας ότι ο δήμος δεν μπορεί να λειτουργήσει με τον δήμαρχο να συνεργάζεται μόνο με τρεις-τέσσερεις ανθρώπους, απομονώνοντας άλλα στελέχη.
Ο Βρεττός πλέον καλείται να πάρει τις αποφάσεις του, καθώς σε λίγο καιρό οι αντιδράσεις δεν θα μείνουν πλέον στο παρασκήνιο και θα έρθουν και οι πρώτες ανεξαρτητοποίησεις, οι οποίες κρατήστε το θα είναι πολλές μαζί.
Η αλαζονεία της εξουσίας που έχει κυριεύσει τον Βρεττό, κάνει τη μεγάλη φθορά του να είναι πλέον εμφανής.
Δυστυχώς ο κ. Σπύρος Βρεττός αποδεικνύει για μία ακόμα φορά την πολιτική του ανύπαρξία και αδιαφορία για τα προβλήματα της πόλης του δήμου Αχαρνών.
Τα πρωταθλήματα της Α ΕΠΣΑΝΑ όπου παίζει η αντρική ομάδα του Αχαρναϊκού, αλλά και το πρωτάθλημα Α Εθνικής του γυναικείου πρωταθλήματος, ξεκινούν στις 20 Σεπτεμβρίου και δυστυχώς και οι δύο ομάδες θα περιπλανούνται να παίζουν σε άλλα γήπεδα, γιατί ο Σπύρος Βρεττός και η δημοτική αρχή του αδιαφόρησαν για την αδειοδότηση του γηπέδου.
Χρειαζόταν περίπου 50.000€ για να επιτευχθεί η αδειοδότηση του γηπέδου και η απάντηση του δημάρχου ήταν ότι δεν υπάρχουν ούτε χρήματα, αλλά ούτε κωδικός στον προϋπολογισμό.
Ο πρόεδρος του Αχαρναϊκού κ. Άρης Ηλιάδης πρότεινε στο δήμαρχο να φτιαχτεί το γήπεδο από κάποιους εργολάβους και να πληρωθούν ύστερα από ένα χρόνο ή να αναλάβουν την επισκευή του εργολάβοι οι οποίοι έχουν αυτή τη στιγμή έργα στο δήμο Αχαρνών. Και οι δύο προτάσεις απορρίφθηκαν από τον δήμαρχο.
Τρία χρόνια τώρα ο Βρεττός κοροϊδεύει την ομάδα του Αχαρναϊκού με αποτέλεσμα οι ομάδες αλλά και οι ακαδημίες του σωματείου να είναι στον αέρα. Δυστυχώς ο Βρεττός αδιαφορεί για την νεολαία του δήμου Αχαρνών,
Να τονίσουμε ότι η γυναικεία ομάδα του θα έχει και τηλεοπτική κάλυψη από την ΕΡΤ1 αλλά τα πλάνα θα δείχνουν άλλο γήπεδο και όχι το γήπεδο του Αχαρναϊκού.
Οι ομάδες που θα έρθουν να παίξουν με την γυναικεία ομάδα δεν θα μείνουν σε ξενοδοχείο του δήμου Αχαρνών, ούτε θα φάνε σε μαγαζιά του δήμου,αλλά όλα αυτά τα έσοδα θα το επωφεληθούν επαγγελματίες άλλης περιοχής.
Ο Σπύρος Βρεττός αδιαφορεί για την αδειοδότηση του γηπέδου, αλλά δεν αδιαφορεί να φτιάχνει δύο μεζονέτες στους θρακομακεδόνες δεν αδιαφορεί να έχει αγοράσει τζιπ mercedes και τζιπ bmw. ΟΙ εκλογές δεν είναι μακριά δήμαρχε και σίγουρα το 2028, οι δημότες θα σε στείλουν στο χρονοντούλα από τις ιστορίας.
Η Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Αχαρνών ανακοινώνει το πρόγραμμα αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων για το διάστημα από 8 έως 21 Σεπτεμβρίου.
Σε μία ακόμη οργανωμένη επιχείρηση απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων από κεντρικά σημεία της πόλης ώστε να απελευθερωθούν οι κοινόχρηστοι χώροι στάθμευσης προχώρησε η Δημοτική Αστυνομία Αχαρνών τις προηγούμενες ημέρες.
Το φαντασμαγορικό μιούζικαλ «Miraculous» Ιστορίες των Ladybug & Cat Noir, ανεβαίνει σήμερα το βράδυ, στη σκηνή του Δημοτικού Αμφιθεάτρου «Μίκης Θεοδωράκης», στο πλαίσιο του φεστιβάλ «Βραδιές Πολιτισμού».
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αχαρνών προτίθεται να προσλάβει καθηγητές Φυσικής και Πληροφορικής για τα τμήματά του.
Τρίτη μέρα σήμερα για τις Βραδιές Πολιτισμού με την παράσταση «Άγιος Νεκτάριος από τη γη στον ουρανό».
Απόψε ανοίγει η αυλαία για τις Βραδιές Πολιτισμού στις Αχαρνές 2025. Από σήμερα έως και τις 24 Σεπτέμβρη σας περιμένουμε στο Δημοτικό Αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» για 23 ξεχωριστές παραστάσεις.
Την Παρασκευή 29 Αυγούστου ανοίγει η αυλαία για τις Βραδιές Πολιτισμού στις Αχαρνές 2025. Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά το πολιτιστικό φεστιβάλ του Δήμου μας περιμένει μικρούς και μεγάλους για διασκέδαση και ψυχαγωγία.
Η Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Αχαρνών ανακοινώνει το πρόγραμμα αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων για το διάστημα από 25 Αυγούστου έως 7 Σεπτεμβρίου.
Φαίνεται πως μετά από πολλές εσωτερικές αναταράξεις η ΔΗΜ.Τ.Ο. περνάει σε άλλο επίπεδο, βρίσκοντας ξανά τη θέση που της αρμόζει! (εκεί που όλοι θεωρούν ότι την είχε η κ. Βλάχου Γεωργία).
Μετά από τις συνεχείς αρνητικές καταστάσεις που βιώνει η Τοπική, πολλά δυσμενή δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για αποκλεισμούς και κακές συμπεριφορές, δολοπλοκίες, χρέη, τον παραγκωνισμό των καταξιωμένων μελών και εν τέλει την σημερινή αποστασιοποιημένη στάση του νυν προέδρου Πέτρου Μαρίνη, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για αλλαγή σκυτάλης, με την υποψηφιότητα της κας Έφης Τόκα.
Ποια είναι όμως η ΕΦΗ ΤΟΚΑ;
Είναι ένα σοβαρό, νέο πρόσωπο που χαίρει τον σεβασμό όλων των κατοίκων της πόλης των Αχαρνών, διαθέτει κατάστημα ρούχων στην κεντρική πλατεία των Αχαρνών και προέρχεται από μια καταξιωμένη οικογένεια και με ανώτερες σπουδές, μιλά αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά είναι παντρεμένη με τον Γιώργο Κατάρα και έχει δυο παιδιά.
Στο χώρο της ΝΔ ανήκει από την ηλικία των 19 ετών εκλεγμένο μέλος στον γυναικείο τομέα, στις τελευταίες εσωκομματικές ήρθε 1η σε σταυρούς αφήνοντας πολύ πίσω τον Προέδρο… (ο οποίος στην ουσία διορίστηκε καθώς δεν είχε αντίπαλο) ανέλαβε την γραμματεία και τους τομείς γυναικείων και πολιτιστικών θεμάτων.
Είναι κοινό μυστικό ότι ΟΛΑ περνούσαν από το χέρι της (αφού όλοι ήταν αμέτοχοι) και όταν οι εκλεγμένοι στο ΔΣ απομακρύνθηκαν, πήρε πάνω της κυριολεκτικά την ΔΗΜ.ΤΟ μέχρι που ανακοίνωσε την πρόθεσή της να διεκδικήσει την ΠΡΟΕΔΡΙΑ κάνοντας το επόμενο της βήμα στον χώρο…. Αυτό στάθηκε η αφορμή να γίνουν διάφορα μη σύννομα πράγματα. Ο πρόεδρος της αφαίρεσε όλους τους τομείς στην ουσία την καρατόμησε μόνο και μόνο επειδή ήθελε να θέσει τον εαυτό της στην κρίση των πολιτών.
Έκτοτε και πάρα το γεγονός ότι κράτησε κοντά του άτομα από την γυναικεία ομάδα της Έφη Τόκα, η ΔΗΜ.ΤΟ είναι σχεδόν ανύπαρκτη, μια κατάσταση θλιβερή για όσους πάλεψαν χρόνια και χρόνια να κρατήσουν το προπύργιο της Τοπικής Αχαρνών όρθιο.
Ας μην μας διαφεύγει ότι μιλάμε για τον μεγαλύτερο Δήμο Αν. Αττικής σε κατοίκους.
Εν κατακλείδι, αν κάποιος μπορεί να αναστήσει την ΔΗΜ.ΤΟ και να θέσει τον μηχανισμό σε επιτυχημένη τροχιά εκλογών αυτός ο κάποιος είναι η ΕΦΗ ΤΟΚΑ.
Διασταυρωμένες πληροφορίες θέλουν να έχει κοντά της (ως υποψήφιους για το ΔΣ) άτομα κύρους, με όρεξη για προσφορά, άτομα με γνώσεις και πείρα, αλώστε δεν είναι τυχαίο που δίπλα της στέκεται από την πρώτη στιγμή δημόσια το άτομο που το όνομα της είναι συνυφασμένο με την Ν.Δ., Αχαρνών, καθώς μετρά πολλές περγαμηνές στον χώρο και όχι μόνο, πρόκειται για την Μαρία Λιόλιου, που άφησε ιστορία στην διάρκεια των 45 χρόνων που είναι στην παράταξη, από διάφορες αιρετές πάντα θέσεις
Εμείς να της ευχηθούμε να έχει ένα καλό αγώνα, γιατί το αποτέλεσμα «δείχνει» μεγάλο προβάδισμα….