Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο Δήμαρχος Λαυρεωτικής και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, σας προσκαλούν στην τελετή εγκαινίων του Κτιρίου «Ευτέρπη» στο Λαύριο, την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 17:30.
Η πόλη αποκτά σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις που δίνουν νέα πνοή στον αθλητισμό και στη νεολαία μας!
Ο Δήμος Λαυρεωτικής ανακοινώνει ότι θα διατεθούν λεωφορεία για τη μετάβαση των πολιτών στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί την 𝝩𝝚𝝩𝝖𝝦𝝩𝝜 𝟴/𝟭𝟬/𝟮𝟬𝟮𝟱 και ώρα 13:00 στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Το εκκλησιαστικό συμβούλιο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Δημητρίου Κερατέας σας προσκαλεί να τιμήσετε με την παρουσία σας τις εορταστικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου και προστάτη της πόλεως μας Αγίου Μεγαλομάρτυρος Δημητρίου του Μυροβλύτου.
Πραγματοποιήθηκε επίβλεψη στις εργασίες καθαρισμού και αποκατάστασης ρεμάτων στη Λαυρεωτική, μετά και την πρόσφατη πυρκαγιά, με τη συμμετοχή του Δημάρχου Λαυρεωτικής Δημήτρη Λουκά, του νέου Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής Δημήτρη Δαμάσκου, του Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Γιώργου Ψαρομιχελάκη και του αρμόδιου Αντιδημάρχου Θανάση Μακροδημήτρη.
Η Κερατέα αλλάζει πρόσωπο!
Μια νέα εποχή ξεκινά για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης μας, με το πιο σημαντικό έργο της τελευταίας δεκαετίας. Ο Δήμος Λαυρεωτικής, με χαρά και υπερηφάνεια, ανακοινώνει την έναρξη των εργασιών για το εμβληματικό έργο πνοής που θα μεταμορφώσει την Κερατέα: την Ανάπλαση της Λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, των κάθετων οδών και των όμορων πλατειών.
Αυτό που οι κάτοικοι περίμεναν επί χρόνια, γίνεται πραγματικότητα. Το έργο, αφού έλαβε όλες τις προβλεπόμενες αδειοδοτήσεις, θα αλλάξει ριζικά την εικόνα και τη λειτουργία της πόλης. Εκτείνεται από τον ναό της Αγ. Τριάδας, έως την διασταύρωση με την οδό Φειδίου και είναι συμβατό με την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη της Λεωφόρου Αθηνών-Σουνίου που διατρέχει την πόλη σε μήκος 2,4 χλμ. από τον Ι.Ν. Αγίας Τριάδας έως τη θέση Σταφυλομέλι. Η μελέτη αυτή αφορά σε όλη τη διαδρομή στον κεντρικό ιστό της πόλης με εμπορικές επιχειρήσεις, πλατείες και κατοικίες.
Η ανάπλαση αυτή θα δημιουργήσει ένα ολιστικό περιβάλλον σύγχρονης πόλης που σέβεται και ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες: είναι φιλική σε πεζούς, ποδηλάτες, επισκέπτες και ΑμεΑ, με κατάλληλες διαβάσεις, ράμπες, όδευση τυφλών, σύγχρονο φωτισμό και αστικό εξοπλισμό υψηλής ποιότητας. Παράλληλα, προβλέπονται θέσεις στάθμευσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και ενίσχυση της προσβασιμότητας στην τοπική αγορά.
Κορωνίδα της παρέμβασης είναι η ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας: με ευκρινείς σημάνσεις, διαγραμμίσεις, κόμβους για την μείωση της ταχύτητας κίνησης των οχημάτων, εξομάλυνση της κυκλοφορίας, ενώ ευρύχωρα, συνεχόμενα πεζοδρόμια και στοχευμένες πεζοδρομήσεις προστατεύουν και τους πιο ευάλωτους χρήστες, ακόμη και τα μικρά παιδιά. Πρόκειται για ανάπλαση σχεδιασμένη στα υψηλότερα πρότυπα ευρωπαϊκών πόλεων, με βιοκλιματικές πρακτικές και φύτευση για καλύτερο μικροκλίμα και βελτίωση των συνθηκών κίνησης των πεζών.
Η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του δημόσιου χώρου ενισχύει την επισκεψιμότητα, τονώνει την αγορά και δημιουργεί θετικό κλίμα για τις τοπικές επιχειρήσεις. Μετά από ανοικτές διαβουλεύσεις και συστηματική μελέτη, ξεκινάμε με σχέδιο τις εργασίες που θα χαράξουν έναν κεντρικό άξονα αντάξιο των προσδοκιών, σημείο αναφοράς για όλη τη Λαυρεωτική.
Δήλωση Δημάρχου
“Σήμερα γιορτάζουμε την απαρχή ενός οράματος που έγινε έργο πνοής για την πόλη μας. Ένα εμβληματικό και αναγκαίο έργο που φέρνει τη σύγχρονη πόλη στην καρδιά της Κερατέας, μετά από δεκαετίες προσδοκιών. Με σχέδιο, συνεργασία και σεβασμό στην ιστορία και τον άνθρωπο, διασφαλίζουμε ότι η καθημερινότητά μας θα αλλάξει προς το καλύτερο: ασφαλείς δρόμοι, άνετοι δημόσιοι χώροι, προσβασιμότητα για όλους και αναβαθμισμένη οικονομική δραστηριότητα. Είμαι περήφανος που, μαζί με τους δημότες, κάνουμε αυτό το μεγάλο βήμα για το μέλλον της κοινότητάς μας”, δήλωσε ο Δήμαρχος Δημήτρης Λουκάς.





]


Ο Δήμος Λαυρεωτικής διοργανώνει διήμερο φεστιβάλ εκδηλώσεων, το οποίο θα πραγματοποιηθεί με αφορμή την Γιορτή Μελιού στις 6 και 7 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00, στον προαύλιο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κερατέας.