Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ως Αντιδήμαρχος του Δήμου Λαυρεωτικής, ως οικογενειάρχης, ως πατέρας μιας κόρης και σύζυγος, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ και χωρίς αστερίσκους κάθε μορφή βίας, λεκτική, σωματική ή ψυχολογική, απέναντι σε οποιονδήποτε — πολλώ δε μάλλον απέναντι σε γυναίκες.
Η πορεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση επί 27 συνεχόμενα χρόνια είναι γνωστή. Όπως γνωστό είναι και το ήθος μου. Ποτέ δεν άσκησα, ούτε θα επιτρέψω ποτέ στον εαυτό μου να ασκήσω οποιασδήποτε μορφής τραμπουκισμού, προπηλακισμού ή σεξιστικής συμπεριφοράς. Ο σεβασμός είναι αξία και στάση ζωής, όχι εργαλείο πολιτικής εκμετάλλευσης.
Όσον αφορά τα όσα διαδίδονται περί «επίθεσης» εναντίον γυναίκας και της κόρης της:
Η πραγματικότητα —όπως αποτυπώνεται και στο σχετικό βίντεο— είναι ξεκάθαρη. Ούτε προπηλάκισα, ούτε εξύβρισα. Αντιθέτως, απάντησα σε έντονο ύφος σε μια φραστική επίθεση που δέχθηκα. Η κόρη της κυρίας αυτής αντέδρασε με έντονο τρόπο, αφού ήδη είχα απομακρυνθεί και είχα αποχωρήσει αρκετά μέτρα από το σημείο, όπως είναι ξεκάθαρο στα βίντεο που κυκλοφορούν. Ο διαπληκτισμός δεν συνιστά βία. Ούτε η φραστική αντιπαράθεση συνιστά προπηλακισμό και σεξιστική επίθεση.
Η στοχευμένη προσπάθεια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και η εργαλειοποίηση σοβαρών κοινωνικών θεμάτων, όπως η έμφυλη βία, για μικροπολιτικά οφέλη, δεν τιμά κανέναν. Και δεν με αγγίζει.
Όσον αφορά τις φράσεις μου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης για ορισμένα μέλη της αντιπολίτευσης: δεν τις ανακαλώ. Η ανικανότητά τους είναι διαπιστωμένη εδώ και χρόνια από την ίδια την κοινωνία, η οποία, με τη ψήφο της, τους έχει τοποθετήσει στα έδρανα της μειοψηφίας. Η κριτική μου ήταν πολιτική και συγκεκριμένη. Δεν απευθύνθηκε συλλήβδην στην αντιπολίτευση.
Όλα αυτά τα χρόνια, είτε ως Αντιδήμαρχος είτε ως ενεργός πολίτης με συνεχή επαγγελματική παρουσία στον ιδιωτικό τομέα αλλά και ως ελεύθερος επαγγελματίας, λειτουργώ με διαφάνεια, συνέπεια και αξιοπρέπεια.
Δεν κρύβομαι πίσω από ανώνυμες ιστοσελίδες και κονδυλοφόρους των social media. Ό,τι έχω να πω, το λέω ΕΠΩΝΥΜΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ. Και για αυτό εκτίθεμαι καθημερινά στον δημόσιο διάλογο. Δεν θα δώσω συνέχεια στη λάσπη. Όχι γιατί δεν μπορώ — αλλά γιατί δεν είναι αυτός ο δρόμος μου. Θα συνεχίσω να εργάζομαι —όπως έκανα όλα αυτά τα χρόνια— με μόνο γνώμονα το καλό του τόπου μας. Όσο και αν αυτό ενοχλεί κάποιους.
Ωστόσο, δηλώνω ξεκάθαρα ότι σε περίπτωση που συνεχιστεί η στοχοποίησή μου μέσω ψευδών, συκοφαντικών ή διαστρεβλωμένων αναφορών σε βάρος μου, ειδικά για τόσο σοβαρά κοινωνικά ζητήματα όπως η έμφυλη βία, θα κινηθώ άμεσα νομικά, ασκώντας όλα τα δικαιώματα που μου παρέχει ο νόμος, προκειμένου να υπερασπιστώ την τιμή, την υπόληψή μου και την αλήθεια.
Με αξιοπρέπεια, ευθύνη και αλήθεια.
Γιάννης Αδάμης Αντιδήμαρχος Λαυρεωτικής
27 χρόνια στην υπηρεσία των συμπολιτών μου.
Για ενδοοικογενειακή βία, υπεξαίρεση οχήματος, επικίνδυνη οδήγηση και απείθεια, κατηγορείται 30χρονος, ο οποίος συνελήφθη έπειτα από καταδίωξη, αργά χτες το βράδυ στο Λαύριο.
Φεστιβάλ Δήμου Λαυρεωτικής «𝝝𝝤𝝦𝝞𝝟𝝞𝝖 𝟮𝟬𝟮𝟱»
Δείτε το πρόγραμμα εκδηλώσεων:
Φεστιβάλ Δήμου Λαυρεωτικής ΘΟΡΙΚΙΑ 2025
Το 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου εντάχθηκε στο εθνικό πρόγραμμα ανακαίνισης σχολικών μονάδων «Μαριέττα Γιαννάκου», έπειτα από συντονισμένες ενέργειες του Δήμου Λαυρεωτικής.
Ανώνυμοι – αλλά αναγνωρίσιμοι από τη μανία τους και το μένος τους για ότι δημιουργεί ο Δημήτρης Λουκάς – από την ελάχιστη μειοψηφία της αντιπολίτευσης έχουν βρει τον νέο τους σύμμαχο: Τα ψεύτικα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι για να βελτιώσουν τις προτάσεις τους ή να αναλύσουν πολιτικές, αλλά για να παράγουν... παραπλάνηση, διχασμό και μίσος στην Λαυρεωτική που για πρώτη φορά ζει τέτοιες καταστάσεις και μάλιστα μόλις ενάμιση χρόνο μετά τις εκλογές και 3,5 χρόνια έως τις επόμενες.
Πρόκειται για ένα οργανωμένο και επικίνδυνο παιχνίδι λάσπης, όπου η πολιτική αντιπαράθεση αντικαθίσταται από κατασκευασμένα αφηγήματα παραπληροφόρησης.
Το τελευταίο καιρό έχει κάνει την εμφάνισή του ένα ακόμα ψεύτικο προφίλ με την επωνυμία the attica press news, Όπου προσπαθεί με δημοσίευση του που έκανε πριν 3 μέρες, να παραπλανήσει τους δημότες της Λαυρεωτικής σχετικά με το χρέος της ΔΕΥΑΤΗΛ προς την ΕΥΔΑΠ.
Και για να βάλουμε τα πράγματα στις θέσεις τους, θα αποκαλύψουμε όλη την αλήθεια.
Μέσα από το Attica today έχουμε αποκαλύψει σε πολλούς δήμους τα χρέη προς την ΕΥΔΑΠ.
Όμως στο δήμο Λαυρεωτικής τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Δημιουργήθηκε ένα χρέος της επιχείρησης προς την ΕΥΔΑΠ, συγχρόνως ομως τα χρήματα υπήρχαν και υπάρχουν στο ταμειο της ΔΕΥΑΤΗΛ.
Γιατί δημιουργήθηκε αυτό το χρέος.
Υπήρχε διαβεβαίωση από το Υπουργείο Εσωτερικών, ότι κάποια στιγμή θα τους δοθεί επιχορήγηση για να μπορέσουν να το ξεχρεώσουν.
Η ΕΥΔΑΠ ως Ανώνυμη Εταιρεία ζήτησε τα χρήματά της, πιέζοντας με αυτόν τον τρόπο τον δήμο εμμέσως να τις παραδώσει τα δίκτυα.
Μόλις έγινε η δέσμευση των λογαριασμών του δήμου(*κακώς γιατί το χρέος το είχε η ΔΕΥΑΤΗΛ προς την ΕΥΔΑΠ και όχι ο δήμος), ο δήμαρχος κύριος Λουκάς απευθύνθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών μαζί με άλλους δημάρχους και ζήτησε την κάλυψη του χρέους ως είχε υποθεί αρχικά.
Το Υπουργείο αρνήθηκε την πληρωμή του χρέους με αποτέλεσμα, η διοίκηση του δήμου Λαυρεωτικής να προβεί σε άλλες ενέργειες.
Υπήρξε η σκέψη να πληρώσουν εφάπαξ όλο το χρέος προς την ΕΥΔΑΠ γιατί τα λεφτά υπήρχαν και υπάρχουν στο ταμείο της επιχείρησης.
Όμως αποφασίστηκε να δοθεί το χρέος με προκαταβολή 700.000 ευρώ και τα υπόλοιπα σε μηνιαίες δόσεις.
Επειδή όμως τα παπαγαλάκια της παραπληροφόρησης, μιλούν ότι οι λογαριασμοί πληρώνονται από όλλους τους δημότες και ότι η δημοτική επιχείρηση δεν είναι καλά οικονομικά εμείς θα τους απαντήσουμε τα εξής:
Στην επιχείρηση χρωστούν αυτή την στιγμή από λογαριασμούς απλήρωτους περίπου στα 5.500.000 ευρώ.
Η επιχείρηση έχει στα ταμεία της όλα τα χρήματα του χρέους.
Δεν έχει αύξηση νερού εδω και 13 χρόννια(Από το 2012).
Άρα για ποιά οικονομική κατάρρευση μιλάνε τα fake news της αντιπολίτευσης;
Συνεχίζοντας τον αποπροσανατολισμό των δημοτών οι ανύπαρκτοι πολιτικά της αντιπολίτευσης, προσπαθούν να μειώσουν το έργο του κ. Κωστάλα, ο οποίος δουλεύει νυχθημερόν για την επιχείρηση.
Ο κ. Αντώνης Κωστάλας έβγαλε ανακοίνωση που παραθέτουμε αυτούσια:
"Δυστυχώς χθες σε μια ιντερνετική σελίδα THE ATTICA PRESS NEWS , δημοσιεύτηκε ότι ήρθε η κατάρρευση της ΔΕΥΑΤΗΛ λόγω χρεών προς την ΕΥΔΑΠ.
Διαβάζοντας το άρθρο διαπιστώνει κάποιος ότι γίνεται μια αναφορά και ανάλυση χωρίς οικονομικά στοιχεία και μια προσπάθεια δημιουργίας ψευδαισθήσεων στον αναγνώστη ότι υπάρχει αδιαφάνεια και κακοδιοίκηση και σκάνδαλα στην επιχείρηση. Ο διαχειριστής της εν λόγω σελίδα δεν είχε ούτε την πρόθεση ούτε την διάθεση να ρωτήσει τους εργαζόμενους , ούτε κανέναν από την επιχείρηση και τον Δήμο πριν γράψει το <κακοπιστο κείμενο>.
Ούτε από τα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου που είχε πραγματοποιηθεί για το συγκεκριμένο θέμα και που δόθηκαν απαντήσεις για το θέμα της ΕΥΔΑΠ και για ποιο λόγο δεν καταβάλλονται οι υποχρεώσεις , για τις απαιτήσεις από τους πολίτες προς την εταιρεία που υπερβαίνουν τα 5 εκατομμύρια , τα ταμειακά διαθέσιμα ήταν πάνω από 3 εκατομμύρια . Υποχρεώσεις , προμηθευτές ΔΕΗ , ΕΦΚΑ , εκατομμύρια ευρώ όλα εξοφλημένα . Έργα ύδρευσης και αποχέτευσης από ίδιους πόρους και να κατασκευάζονται διαρκώς μεγάλα έργα πνοής από ευρωπαϊκά προγράμματα. Για όλα τα πιο πάνω δεν μπήκε στον κόπο να ζητήσει την άποψη του ΔΗΜΟΥ η της επιχείρησης .
Ενώ γνωρίζει πολύ καλά η όφειλε να γνωρίζει ότι από τον ιδρυτικό νομό για τις ΔΕΥΑ νο1069/1980 υπάρχει πάγια αντιμισθία για τον πρόεδρο ή για ένα μέλος του Διοικητικού συμβουλίου (εντεταλμένο μέλος) που εγκρίνεται από το διοικητικό συμβούλιο και τη αποκεντρωμένη διοίκηση και γίνεται ΦΕΚ με την αντιμισθία και τις αρμοδιότητες του .
Σε όλο αυτό το κακόγουστο κείμενο προσπάθησε να σπιλώσει το πρόσωπο μου , να με θίξει σαν άνθρωπο , σαν οικογενειάρχη , σαν ένα πολίτη που ασχολείται σ αυτόν τον τόπο από 20 χρονών και είμαι αιρετός για πολλά χρόνια με την ψήφο των συμπολιτών μου . Σε μια περίοδο που οι Δήμοι και οι Δημοτικές επιχειρήσεις προσπαθούν να διασφαλίσουν τον δημόσιο, δημοτικό και κοινωνικό αγαθό, το νερό , κάποιοι εφιάλτες ρίχνουν νερό στο μύλο της ιδιωτικοποίησης προς την ΕΥΔΑΠ είτε από άγνοια είτε από μένος προς τη σημερινή Δημοτική αρχή .
Πάντως πρέπει να γνωρίζει ο διαχειριστής του THE ATTICA PRESS NEWS ότι η δημοτική επιχείρηση στο άμεσο συμβούλιο της θα προβεί σε όλες τις ενέργειες να διαφυλάξει το κύρος και την αξιοπιστία της ίδιας και των εργαζομενων που μοχθούν καθημερινά προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας"
Αν κάποιοι αδυνατούν να αντιπαρατεθούν επί της ουσίας, ας το παραδεχτούν ανοιχτά, αντί να κρύβονται πίσω από ανώνυμους λογαριασμούς και συνθετικές «αποκαλύψεις».
Και όποιος έχει κάτι να πει, ας το πει επώνυμα, με επιχειρήματα και προτάσεις. Αρκετά με τους ψευτο-τιμωρούς του πληκτρολογίου και τους "μάγους" που προσπαθούν να κρύψουν τη γύμνια των θέσεών τους πίσω από εικονικά σκάνδαλα.
Γιατί στο τέλος της ημέρας, η αλήθεια δεν παραποιείται. Και το φως του έργου – όσο κι αν προσπαθούν να το θολώσουν – πάντα βρίσκει τρόπο να φανεί.
Δημήτρης Λουκάς: «Ο Δήμος Λαυρεωτικής στην τρίτη θέση στην Ανατολική Αττική ανάμεσα στους 13 Δήμους»
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Λαυρίου και οι Εκδόσεις Παπαζήση σας προσκαλούν με ιδιαίτερη χαρά στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της Ευρυδίκης Αντζουλάτου - Ρετσίλα, Ομότιμης Καθηγήτριας Πανεπιστημίου, τ. Κοσμήτορος, με τίτλο «Η τελευταία κλίνη»
Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο δημοτικός σύμβουλος Λαυρεωτικής κ. Χάρης Ζαγουρής, μιλάει για ανακύκλωση.
Για ποια ανακύκλωση μου λέτε κύριε Ζαγουρή;
Για την παράνομη εναπόθεση μπαζών όταν ήσασταν στη ΔΑΝΕΤΑΛ;
Τα φορτηγά που απεικονίζονται στη φωτογραφία τα γνωρίζετε κύριε Ζαγουρή; Μήπως είναι κολλητού σας εργολάβου;
Ξέρετε σε ποια περιοχή ρίχνουν τα σκουπίδια;
Μήπως για αυτό το λόγο έδιωξε και από το Σαρωνικό, ο δήμαρχος κύριος Παπαχρήστου συγγενικός σας πρόσωπο;
Άργησε να σας πάρει χαμπάρι ο δήμαρχος κύριος Λουκάς, αλλά κάλλιο αργά πάρα ποτέ.
Ο μόνος που δεν έχει δικαίωμα να μιλάει για ανακύκλωση είστε εσείς κύριε Ζαγουρή.



Πανηγύρι Αγίας Τριάδας στην Κερατέα
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Κερατέα τιμά και γιορτάζει την Αγία Τριάδα!
Η δημοτική αρχή εξασφάλισε την ενίσχυση των τμημάτων της ΕΛ.ΑΣ. του Δήμου Λαυρεωτικής με 20 επιπλέον αστυνομικούς, οι οποίοι θα πλαισιώσουν τις αστυνομικές υπηρεσίες του Δήμου μας.