Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΔΡΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 ΑΠΟ ΩΡΑ 09:00 ΜΕΧΡΙ ΩΡΑ 13:00 ΠΕΡΙΠΟΥ, ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΣΤΗ Λ. ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ. ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ Η ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΝΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ.





















Συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, πρωινές ώρες της Παρασκευής (30/9) στην Παιανία, από αστυνομικούς του Τ.Α. Κρωπίας, 45χρονος για κλοπές στην περιοχή του Κορωπίου.
Από την προανακριτική έρευνα του Τ.Α. Κρωπίας, εξακριβώθηκε ότι ο κατηγορούμενος τουλάχιστον από τον Σεπτέμβριο του 2022, μετέβαινε κυρίως βραδινές ώρες, στην περιοχή του Κορωπίου και χρησιμοποιώντας αντικλείδι-πασπαρτού, παραβίαζε σταθμευμένα οχήματα και αφαιρούσε χρηματικά ποσά καθώς και άλλα αντικείμενα.
Σε έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
Παράλληλα εξιχνιάσθηκαν επιπλέον τέσσερις περιπτώσεις κλοπών, από σταθμευμένα οχήματα στην περιοχή του Κορωπίου. Ο 45χρονος έχει συλληφθεί κατά το παρελθόν για ληστεία και παράβαση του Νόμου περί ναρκωτικών.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κρωπίας την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022, 14:00-18:00 στο ΚΗΦΗ Κορωπίου (Ανδρούτσου 5) Πληροφορίες : 210-6627412 (10:00-13:00).
Ο πρόεδρος του Δ.Σ της ΚΕΔΚ Αντώνης Κορωνιάς με δήλωσή του επισημαίνει την σημασία της εθελοντικής προσφοράς αίματος άρα, ζωής και ελπίδας, ιδιαίτερα αυτή την χρονική στιγμή που υπάρχει πρόβλημα στον τομέα της αιμοδοσίας. Ας μην ξεχνάμε ότι η προσφορά αίματος συμβάλλει και στον έλεγχο και την πρόληψη της υγείας μας που τόσο έχει κλονιστεί από τον φόβο της πανδημίας και τις χρονικές μεταθέσεις επίσκεψης σε ιατρούς και δομές.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Για την 25η/2022 Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του ν.3852/2010, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 74 του ν.4555/2018 και τροποποιήθηκε από τα άρθρα 177 και 184 του ν.4635/2019, και την με αριθμό ΔΙΔΑΔ/Φ.69/208/οικ/10284/24-06-2022 (ΑΔΑ:9ΖΣΙ46ΜΤΛ6-710) εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών σας καλούμε να προσέλθετε στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου (Βασ. Κων/νου 47) , την 27η Σεπτεμβρίου 2022 ημέρα Τρίτη και ώρα 20:00 όπου θα πραγματοποιηθεί η «Δια ζώσης» 25η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ
Ντούνης Γεράσιμος

Ανακοίνωση Υπηρεσίας Ύδρευσης Δήμου Κρωπίας 23.09.2022 : Διακοπή υδροδότησης περιοχών, «Αγ. Ιωάννη Μετανοείτε» και «Λαμπρικά» (διασταύρωση Κορωπίου-Αγ. Μαρίνας Λ.Κορωπίου-Βάρης εκατέρωθεν),την Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022, από τις 9.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι, για επισκευή βλάβης στο δίκτυο υδροδότησης των περιοχών.

Φωτιά ξέσπασε πριν λίγο στο Κορωπί επί της Λεωφόρου Μαρκοπούλου - Κορωπίου κοντά σε Εταρεία Εμπορίας Χάρτου

Την Τετάρτη 21/09/2022 από ώρα 08.30 έως και 14.30 θα πραγματοποιηθούν προγραμματισμένες εργασίες αναβάθμισης του δικτύου από την ΕΥΔΑΠ.
Για τον λόγω αυτό θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης.

Βλάβη παρουσιάστηκε στο δημοτικό λεωφορείο που ασκεί δωρεάν συγκοινωνιακό έργο στη γραμμή 1 Σταθμός Προαστιακού-Μετρό Κορωπίου προς κέντρο πόλεως Κορωπίου (κυκλικό) και είναι πολύ πιθανό να μην έχει επισκευαστεί έως και αύριο Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022.
Θα ακολουθήσει και νέα ενημέρωση για την εξέλιξη της επισκευής του δημοτικού λεωφορείου ώστε να γνωρίζουμε πότε θα μπορέσει να εκτελέσει τα δρομολόγιά του ( 06:40, 07:10, 07:45, 08:20, 08:50, 10:45, 11:15, 11:50). Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό για την προσωρινή διακοπή των δρομολογίων του.

ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ,ΑΓΑΠΗ, ΝΕΑΝΙΚΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ EΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΡΩΠΙΑΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

Η εκδήλωση βράβευσης των επιτυχόντων μαθητών του Κορωπίου στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση της περιόδου 2021-2022 που διοργανώθηκε από τον Δήμο Κρωπίας την, Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022, κατάφερε να συγκινήσει τη σχολική κοινότητα των Λυκείων του Κορωπίου που κατέκλυσε το ανοιχτό δημοτικό θέατρο της πλ. Δεξαμενής στο Κορωπί και να χαρακτηριστεί ως μια από τις περισσότερο επιτυχημένες εκδηλώσεις της ιστορίας των ετήσιων τελετών βράβευσης όπως δήλωσαν στελέχη του Δήμου. Η εκδήλωση είχε πολλές κορυφώσεις και συγκινητικές στιγμές γεμάτες από αγάπη και ανυπόκριτη χαρά όλων όσοι είχαν την τύχη να παρευρεθούν όπως:
• την απονομή επαίνου και το ιδιαίτερο αφιέρωμα στον αφυπηρετήσαντα καθηγητή και π.Διευθυντή του 3ου ΓΕΛ Κορωπίου κ. Αλέξανδρο Βειόγλου, την απονομή επαίνου και προς τον επίσης αφυπηρετήσαντα, Διευθυντή ΕΠΑΛ-καθηγητή, Κώστα Χρόνη για την πολύχρονη και πολυσύνθεση προσφορά τους στη δημόσια εκπαίδευση του Δήμου μας,
• την απονομή τιμητικών επαίνων στους συλλόγους διδασκόντων όλων των σχολείων Β΄βάθμιας εκπαίδευσης για τη συμβολή τους στον αγώνα της γνώσης και των εξετάσεων για τους μαθητές τους. Τους επαίνους παρέλαβαν οι Διευθυντές, του 1ο ΓΕΛ, Κ. Καψούρης, του 2ο ΓΕΛ, Ε. Καλπίας, 3ο ΓΕΛ κα Γώγου (αντί του Διευθυντή κ.Βενετσάνου), 1ο ΕΠΑΛ καΠεράκη (αντί της Διευθύντριας καςΝικολοπούλου) και 1ο Εσπερινό κα Μωυσή
Επίσης χαρακτηριστικό της ατμόσφαιρας της εκδήλωσης ήταν η διάχυτη αισιοδοξία των επιτυχόντων, των γονέων, των καθηγητών τους, της Δημοτικής Αρχής Κρωπίας- δια του Δημάρχου Κρωπίας Δημητρίου Κιούση και των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου που παρέστησαν για μια νέα αρχή πραγματικής ζωής και ουσιαστικής φοίτησης για τους νέους πλέον φοιτητές του Κορωπίου. Την εκδήλωση άνοιξε η καΧριστίνα Παπαχρήστου η οποία οργάνωσε και συντόνισε σε συνεργασία με τους Διευθυντές και τους χορηγούς την όλη παρουσίαση.
Ο Δήμαρχος Κρωπίας, Δημήτριος Κιούσης στην ομιλία του δήλωσε ότι η πανδημία δυστυχώς δεν άφησε επι δύο σχολικές χρονιές να γίνουν οι ετήσιες βραβεύσεις όπως έπρεπε παρά μόνο για την απονομή και καταβολή των χρηματικών βραβείων, όμως σήμερα έγινε η αρχή. Έδωσε θερμά συγχαρητήρια στους επιτυχόντες ενώ εξήρε τον σπουδαίο έργο των εκπαιδευτικών και των γονέων σε όλη τη μαθησιακή και εξεταστική διαδικασία. Ευχήθηκε υγεία και καλές σπουδές στους νέους φοιτητές και φοιτήτριες.
Ο Διεθνής Αερολιμένας «Ελευθέριος Βενιζέλος» με την εκπρόσωπό του, καΕυδοκία Αναματερού προσέφερε -για άλλη μια χρονιά- ένα σημαντικό χρηματικό βραβείο στους αριστούχους μαθητές/τριες ενώ η ΑΜΚΕ Αιγέας του κ.Αθανάσιου Μαρτίνου με τον εκπρόσωπό του κ. Γεώργιο Γιάννακα προσέφερε 10 φορητούς υπολογιστές σε ισάριθμούς επιτυχόντες, βάση της βαθμολογίας, που ακολουθούσαν τους αριστεύσαντες :
1ο Γενικό Λύκειο Κορωπίου:
• Σοφία Λαφαζάνη του Γεωργίου, χρηματικό βραβείο 1000€
Εισήχθη στο Τμήμα Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Πατρών, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 18.3.
• Αθανάσιος Βαμβακούλας του Βασιλείου, χρηματικό βραβείο 500€,
Εισήχθη στο Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πειραιά, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,8.
3ο Γενικό Λύκειο Κορωπίου
• Παρασκευή Κορφιάτη, του Αντωνίου, χρηματικό βραβείο 1000€,
Εισήχθη στο Τμήμα Ιατρικής, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 18.9.
• Ζωή Γεωργίου, του Περικλή, χρηματικό βραβείο 1000€,
Εισήχθη στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 18.4.
• Θεοφάνης Μπαρμπαρόσος του Σολομώντος, χρηματικό βραβείο 500€,.
Εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 18.
• Δημήτριος Μπαλτάς του Γρηγορίου, χρηματικό βραβείο 500€,
Εισήχθη στο Τμήμα Ναυπηγών και Μηχανολόγων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,8.
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ Κορωπίου
• Σταύρος Καλομαμάς, του Χαραλάμπους, χρηματικό βραβείο 1000€,
Εισήχθη στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Αθήνα – ΑΣΠΑΙΤΕ, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 15.
1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου
• Αλέξανδρος Γρηγοράτος Λαχανάς, του Παναγή, χρηματικό βραβείο 500€,
Εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 18,2.
Οι επιτυχόντες βάση βαθμολογίας που ακολουθούσαν τους αριστεύσαντες και έλαβαν φορητούς υπολογιστές από την ΑΜΚΕ Αιγέας ήταν :
1. Από το 1ο Γενικό Λύκειο: Γεώργιος Παπαρήγας, Εισήχθη στο Τμήμα Φυσικής, Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,1
2. Από το 1ο Γενικό Λύκειο: Πέτρος Τσεβάς, Εισήχθη στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Πάτρα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,08
3. Από το 1ο Γενικό Λύκειο: Δήμητρα Γκίκα, Εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής, Πειραιά με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 16,8
4. Από το 2ο Γενικό Λύκειο: Αριστείδης Καραγιαννάκος, Εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής Αθήνας με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,4.
5. Από το 3ο Γενικό Λύκειο: Βαρβάρα Λεμονιά Δρόσου, Πολιτικών Μηχανικών Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,1
6. Από το 3ο Γενικό Λύκειο: Μάριο Μάτσα, Εισήχθη στο Τμήμα Πληροφορικής Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,1
7. Από το 3ο Γενικό Λύκειο: Πολυτίμη Σκούρα, Εισήχθη στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,1
8. Από το 3ο Γενικό Λύκειο: Πολυξένη Παρασκευή Κλεισούρα, Εισήχθη στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,6
9. Από το 3ο Γενικό Λύκειο: Αικατερίνη Καιτσιώτη, Εισήχθη στο Τμήμα Βιολογίας Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,5
10. Από το 1ο ΕΠΑΛ : Ελένη Βιδάλη, Εισήχθη στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Αθήνα με μέσο όρο στα εξεταζόμενα μαθήματα 17,7
Στην εκδήλωση συμμετείχαν, απένειμαν βραβεία και επαίνους, εκτός του Δημάρχου Κρωπίας Δημήτρη Κιούση και των εκλεκτών εκπροσώπων του Αεροδρομίου και της ΑΜΚΕ Αιγέας, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κρωπίας, Γεράσιμος Ντούνης και το μέλος του προεδρείου – γραμματέας του Δ.Σ Κρωπίας, δημοτικός σύμβουλος ελάσσονος αντιπολίτευσης, Ιωάννης Παπαευθυμίου, ο Νικόλαος Γιαννάκος, αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, ο αντιδημάρχος Διοίκησης και Οικονομικών, Ανδρέας Ντούνης, ο αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής-Υγείας, Σπύρος Κόλλιας, ο Μάκης Κιούσης, πρόεδρος της Δ.Ε. Παιδείας, της Σχολικής Επιτροπής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημοτικός σύμβουλος πλειοψηφίας, αντιπροσωπεία του Δ.Σ ΝΠΔΔ Σφηττός με επικεφαλής τον πρόεδρο και δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας, Κωνσταντίνο Κωνσταντάρα, ο δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας, Κώστας Κιούσης, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Διονύσης Κερασιώτης, οι δημοτικοί σύμβουλοι της μειοψηφίας, Αθηνά Κιούση και Αφροδίτη Δρακάτου-Κουντούρη, διευθυντές σχολείων, εκπαιδευτικοί και γονείς.
Την άρτια οργάνωση, τον συντονισμό και την εξαιρετική παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε, όπως κάθε χρόνο, από το 2011, εθελοντικά, η καΧριστίνα Παπαχρήστου, δημοτική υπάλληλος ενώ επικούρησε και η κα Σταματίνα Παπακωνσταντίνου, δημοτική υπάλληλος. Η καΠαπαχρήστου επιμελήθηκε επίσης και του εξαιρετικού αφιερώματος στον κ. Αλέξανδρο Βειόγλου.
Oι φωτογραφίες της εκδήλωσης για τις ανάγκες δημοσιότητας του Δήμου Κρωπίας-που επισυνάπτονται- προσφέρθηκαν από το studio Papamichali (οδός Αλλαγιάννη 12) ενώ η δημοσιοποίηση των ονομάτων των επιτυχόντων έγινε με την γραπτή συναίνεσή τους.

























«Σήμερα, ημέρα Αγιασμού στα σχολεία μας εύχομαι στη σχολική μας κοινότητα, στις μαθήτριες και μαθητές, στους διευθυντές και εκπαιδευτικούς μας, στο προσωπικό του Δήμου που υποστηρίζει το έργο τους, στους γονείς, στους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, να έχουμε μια σχολική χρονιά αντάξια των κόπων και της προσπάθειάς σας για μια γνώση, ουσιαστική, κριτική, χρήσιμη στην κοινωνία μας.

Σκοπός μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι ως άνθρωποι και οι μαθητές και μαθήτριές μας να βρίσκονται σε ένα περιβάλλον ασφάλειας, ηρεμίας, κοινωνικής, οικογενειακής και εκπαιδευτικής γαλήνης, κατάλληλο για την ορθή μετάδοση και μεταφορά της γνώσης.
Εμείς ως Δήμος, στον τομέα της αρμοδιότητάς μας, πράττουμε το καθήκον μας ως αναφορά τη συντήρηση και την αναβάθμιση των κτιριακών και άλλων υποδομών των σχολείων μας.
Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κορωπίου έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι οι εργασίες κατασκευής του νέου κτιρίου και η επέκτασή του.
Ο Δημόσιος Διαγωνισμός για την εκπόνηση της μελέτης κατασκευής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κορωπίου έχει οριστεί για τις 7 Οκτωβρίου 2022 από τις ΚΤΥΠ Α.Ε. στο Ο.Τ. 341 που αγοράστηκε εξ΄ ημισείας από το Δήμο και τον ευεργέτη Αθανάσιο Μαρτίνο.
Το δε σημαντικό έργο της ενεργειακής αναβάθμισης των Δημοτικών Σχολείων 1ο, 2ο, 3ο και 4ο συνεχίζεται και ολοκληρώνεται.
Ο αγώνας μας για τη συνεχή βελτίωση των σχολικών υποδομών είναι διαρκής, ειλικρινής και στηρίζεται στη δική σας θέληση και στην επιμονή σας να διεκδικούμε περισσότερα ώστε να έχουμε τα αυτονόητα για τη μόρφωση των παιδιών μας, ανεξαρτήτως αρμοδιοτήτων."

