Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Συνολικά 18 παραλίες της Αττικής που βρίσκονται κοντά στην Αθήνα πήραν «Γαλάζια Σημαία» για το 2022.
Η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση μεταξύ 53 χωρών, ενώ πρώτη είναι η Ισπανία.
Φέτος κέρδισαν Γαλάζιες Σημαίες 581 ελληνικές ακτές, 15 μαρίνες και έξι τουριστικά σκάφη. Πρώτος στην Ελλάδα σε αριθμό συνολικών βραβεύσεων, αναδείχθηκε ο νομός Χαλκιδικής, με 96 σημαίες, ενώ ακολουθούν η Αττική, η Κρήτη και η Ρόδος, σύμφωνα με την ανακοίνωση που έγινε σε ειδική εκδήλωση από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ).
Οι 18 πιο καθαρές παραλίες της Αττικής
Δήμος Μαραθώνος
Μπρεξίζα
Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος
Διασταύρωση
Λίμνη
Δήμος Μαρκοπούλου Μεσογαίας
Αυλάκι
Δήμος Λαυρεωτικής
1ο Λιμανάκι Δασκαλειό Κερατέας/Solo Pino
Δήμος Σαρωνικού
Λαγονήσι 1-Grand Beach/ Grand Resort Lagonissi
Λαγονήσι 2-Mediterraneo/Grand Resort Lagonissi
Λαγονήσι 3-Κοχύλια/ Grand Resort Lagonissi
Μαύρο Λιθάρι/EverEden Beach
Δήμος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
Αστέρας Βουλιαγμένης/Astir Beach Vouliagmenis
Βάρκιζα
Βούλα Α
Βουλιαγμένη
Δήμος Γλυφάδας
Γλυφάδα
Γλυφάδα Α
Γλυφάδα Β
Δήμος Αίγινας
Αγ. Μαρίνα
Δήμος Πόρου
Ασκέλι/Νέα Αίγλη
Τι είναι η «Γαλάζια Σημαία»
Η «Γαλάζια Σημαία» αποτελεί το πλέον αναγνωρίσιμο και διαδεδομένο διεθνώς οικολογικό σύμβολο ποιότητας στον κόσμο. Απονέμεται από το 1987, σε ακτές και μαρίνες οι οποίες πληρούν τις αυστηρές προϋποθέσεις βράβευσης. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη βράβευση μίας ακτής με τη «Γαλάζια Σημαία», είναι η ποιότητα υδάτων σε αυτήν να είναι «Εξαιρετική».

Συμπληρωματικό ποσό ύψους 310.408 ευρώ κατανέμεται σε Δήμους της χώρας, για την κάλυψη δαπανών παροχής υπηρεσιών ναυαγοσωστικής κάλυψης σε οργανωμένες ή μη παραλίες.
Την απόφαση υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας, σε συνεργασία με την ΚΕΔΕ και το υπουργείο Οικονομικών, σε συνέχεια της απόφασης χρηματοδότησης ύψους 7εκατ. ευρώ που εκδόθηκε στις 11 Μαΐου 2022.
Η συμπληρωματική χρηματοδότηση αφορά Δήμους που έχουν δημοτικά λιμενικά ταμεία ή γραφεία, τα οποία χειρίζονται τέτοιου είδους παραλίες.

Το παράδοξο φαινόμενο η ζήτηση για μία θέση στο Δημόσιο, με βάση το πλήθος των αιτήσεων, να εμφανίζεται ιδιαίτερα αυξημένη, ωστόσο πολλοί από τους επιτυχόντες να αρνούνται να διοριστούν, αντιμετωπίζουν, σύμφωνα με πληροφορίες του aftodioikisi.gr, στο ΑΣΕΠ.
Πρόκειται για ένα φαινόμενο που, παρά την οικονομική κρίση και τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας, έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια, με τα στατιστικά της Ανεξάρτητης Αρχής, να ανεβάζουν το ποσοστό των επιτυχόντων που αρνούνται το διορισμό τους σε περίπου ένα τρίτο! Δηλαδή, 1 στους 3 επιτυχόντες αρνείται να διοριστεί στο Δημόσιο, με τους λόγους και τις περιπτώσεις, σύμφωνα με τα παραδείγματα που αναφέρονται παρακάτω, να ποικίλουν:
– Σε φορέα του υπουργείου Εσωτερικό επιτυχόντας αρνήθηκε να διοριστεί, γιατί ήθελε να γίνει προϊστάμενος και να μην έχει και απογευματινή βάρδια!!!
-Άλλος υποψήφιος έχει διαπιστωθεί ότι έχει δηλώσει εννέα θέσεις σε ισάριθμούς διαγωνισμούς σε μία χρονιά και τις αρνήθηκε όλες!!!
-Στο δήμο Οινουσσών μετά από πολλές περιπέτειες διορίστηκε ο πέμπτος αναπληρωματικός μηχανικός!!!
-Ακόμη και στη Βουλή, κατά τον πρόσφατο διαγωνισμό στις οικονομικές υπηρεσίες διορίστηκε ο έκτος αναπληρωματικός!!!
Το συγκεκριμένο φαινόμενο προκαλεί δυσλειτουργίες στο ΑΣΕΠ, καθώς τα αρμόδια στελέχη, από τη στιγμή που δεν αναλαμβάνει υπηρεσία ο πρώτος, ο δεύτερος, ο τρίτος κλπ αναπληρωματικός, είναι αναγκασμένα να αναζητούν τον αμέσως επόμενο, μέχρι να καλυφθεί η θέση.
Αποτέλεσμα, χιλιάδες εργατοώρες χαμένες, οι οποίες δεν περισσεύουν στην Ανεξάρτητη Αρχή.
aftodioikisi.gr

Φεύγουν από τις υπηρεσίες τους οι συμβασιούχοι Covid στο τέλος Μάη, αφού ο υπουργός Εσωτερικών Μ. Βορίδης ξεκαθάρισε ότι δεν θα γίνει καμιά ανανέωση συμβάσεων, ενώ τάχθηκε και τα κατά της μοριοδότησης τους για μελλοντικούς διαγωνισμούς.
Τα παραπάνω διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών τη Δευτέρα κατά τη διάρκεια της συνάντηση του με το Προεδρείο της ΠΟΠ – ΟΤΑ για θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους στους ΟΤΑ.
Στο θέμα των Συμβασιούχων COVID-19 σύμφωνα με την ΠΟΠ – ΟΤΑ ο κ. Βορίδης δήλωσε ότι στο τέλος του μήνα λήγουν οι Συμβάσεις τους και δεν προτίθεται να τις ανανεώσει και δήλωσε ότι, όσοι Δήμοι έχουν ανάγκη μόνιμου προσωπικού να το ζητήσουν από την Κυβέρνηση, όσο αφορά την δυνατότητα της μοριοδότησης μετά από τις αποφάσεις του ΣΤΕ που τις έκρινε Αντισυνταγματικές δεν είναι στις προθέσεις του να τις κάνει.
Ο Υπουργός, πάντα σύμφωνα με την ΠΟΠ – ΟΤΑ δεσμεύτηκε να εξετάσει την δυνατότητα για όσους Αορίστου χρόνου εργαζόμενους αποχωρούν. Να προσλαμβάνονται Μόνιμοι ή οι ώρες εργασίας αυτών που αποχωρούν να προστίθενται στις ώρες των Συμβασιούχων και μας δήλωσε ευθέως ότι, αν οι ανάγκες είναι μεγαλύτερες οι Δήμοι με τα δικά τους χρήματα μπορούν και να αυξήσουν τις ώρες αλλά και να προσλάβουν και άλλο προσωπικό. Όσο αφορά την προκήρυξη θα γίνει στον ίδιο χρόνο που γίνεται κάθε φορά.
Πηγή: aftodioikisi.gr

Εντός του 2025 αναμένεται να τεθούν σε πλήρη λειτουργία τα τρία data centers, που εγκαθιστά η Microsoft στην ανατολική Αττική, ενώ κάποιες πρώτες υπηρεσίες θα αρχίσουν να παρέχονται από το 2024. Σήμερα το mega-project του αμερικανικού κολοσσού βρίσκεται στο στάδιο της έκδοσης των απαραίτητων αδειών, προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή των κτιριακών υποδομών για τα data centers.
Η θέση των data centers σε καθεστώς πλήρους παραγωγικής λειτουργίας θα απαιτήσει τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια, όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της Microsoft για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κ. Θεοδόσης Μιχαλόπουλος. Η όλη διαδικασία, ειδικά αυτή της έκδοσης των απαραίτητων αδειών, αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες, λόγω του μεγάλου εύρους του έργου, αν και η συγκεκριμένη επένδυση έχει χαρακτηριστεί ως «στρατηγική» και υλοποιείται με διαδικασίες fast track.
Η δήλωση του κ. Μιχαλόπουλου έγινε κατά τη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης της Microsoft προς τους συνεργάτες της για το πρόγραμμα ψηφιακής ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης ο κ. Μιχαλόπουλος, υπογράμμισε τη σημασία, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον των ελληνικών επιχειρήσεων για υποδομές και υπηρεσίες Cloud, ειδικά από το ξέσπασμα της πανδημικής κρίσης και μετά.
Η επένδυση, συνολικού προϋπολογισμού περί το 1 δισ. ευρώ αναμένεται να δημιουργήσει 300 νέες θέσεις εργασίας σε ορίζοντα 10ετίας, ενώ φορέας υλοποίησής της είναι η Microsoft Operations Hellas, θυγατρική της Microsoft Corporation.
Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια συνάντηση για την στρατηγική επένδυση της Microsoft μεταξύ εκπροσώπων της κυβέρνησης και της εταιρείας, στην οποία από πλευράς του αμερικανικού ομίλου συμμετείχε ο Senior Director of Global DC Land Development, κ. Aaron Bilyeu.
Στη διάρκεια της συνάντησης εξετάστηκε ο σχεδιασμός και το χρονοδιάγραμμα των απαιτούμενων διαδικασιών για να μπει σε τροχιά η εμβληματική επένδυση της Microsoft, της τέταρτης μεγαλύτερης εταιρείας λογισμικού και τεχνολογίας παγκοσμίως.
Είχε προηγηθεί τον Απρίλιο η έγκριση της επένδυσης από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων. Σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, η Microsoft θα δημιουργήσει ένα Συγκρότημα Κέντρων Δεδομένων και Τεχνολογικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, αποτελούμενο από τρία Κέντρα Δεδομένων σε δύο περιοχές στον νομό Αττικής.
Η Ελλάδα χτίζει συστηματικά το τελευταίο διάστημα το προφίλ της ως ενός δυναμικού περιφερειακού κόμβου δεδομένων, προσελκύοντας «ηχηρές» επενδύσεις σε νέα data centers. Η κινητικότητα πέριξ των κόμβων φιλοξενίας δεδομένων στην Ελλάδα είναι έντονη.
Ήδη, Lamda Hellix, που βρίσκεται πλέον υπό την «ομπρέλα» του αμερικανικού κολοσσού της Digital Realty, έχει στα «σκαριά» το μεγαλύτερο data center της χώρας, δρομολογεί την εγκατάσταση ενός ακόμη κέντρου δεδομένων στην Αττική, πέραν των δύο που ήδη λειτουργεί.
Παράλληλα, η εταιρεία διερευνά διεξοδικά την αγορά για επιπλέον επενδύσεις τόσο στην Αττική όσο σε Βόρεια, Νότια Ελλάδα και νησιωτική Ελλάδα. Οι επενδύσεις της Lamda Hellix, που είναι ήδη σε εξέλιξη, θα αγγίξουν τα 400 εκατ. ευρώ, ενώ οικονομικό τους αποτύπωμα σε βάθος δεκαετίας θα υπερβεί το 1,1 δισ. ευρώ.
Πηγή: powergame.gr

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ο άνδρας είναι από τη Ρουμανία και όχι Βρετανός, όπως είχε γίνει αρχικά γνωστό, και είχε ταξιδέψει στην Κεφαλονιά από τη Μεγάλη Βρετανία, κάτι που μάλλον προκάλεσε την παρανόηση.
Ο ασθενής είναι καλά στην υγεία του και συνεχίζει να νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης, προληπτικά.
Είναι απύρετος και ευδιάθετος, όπως μεταφέρει η ίδια πηγή, επικαλούμενη πληροφορίες από τους υγειονομικούς.
Ο κ. Δημήτρης Παρασκευής, αντιπρόεδρος του ΕΟΔΥ, σημείωσε πως η κλινική εικόνα του ύποπτου κρούσμα είναι «ήπια».
Ερωτώμενος για το εάν υπάρχει κάποια σύνδεση με ταξίδι στην Αφρική, είπε πως δεν υπάρχει τέτοια πληροφόρηση και ο άνδρας είναι «πιθανό να μολύνθηκε στη Μεγάλη Βρετανία».
Και η σύντροφος του 29χρονου παραμένει σε θάλαμο αρνητικής πίεσης, αλλά είναι ασυμπτωματική.
Εντός της ημέρας αναμένεται ανακοίνωση από τις υγειονομικές Αρχές όσον αφορά στην πορεία της ευλογιάς.
Υπενθυμίζεται πως την παρακολούθηση του ύποπτου κρούσματος έχει αναλάβει ο καθηγητής Παθολογίας ΕΚΠΑ, Σωτήρης Τσιόδρας, και η αναπληρώτρια καθηγήτρια Παθολογίας –Λοιμώξεων, Αναστασία Αντωνιάδου.




Αναβαθμίζονται με 250 εκατ. ευρώ 157 Κέντρα Υγείας μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης όπως ανακοίνωσε o Yπουργός Υγείας. Στο πρόγραμμα αυτό συμπεριλαμβάνονται τα Κέντρα Υγείας Καπανδριτίου, Αχαρνών, Αγίου Στεφάνου, Νέας Μάκρης, Ραφήνας, Σπάτων, Μαρκοπούλου, Κορωπίου, Καλυβίων, Λαυρίου και Βάρης, τα οποία θα επαναεξοπλιστούν και θα ανακαινιστούν έτσι ώστε να συνεχίσουν την λειτουργία τους αναβαθμισμένα προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας!
Την ανακοίνωση για την ένταξη των Κέντρων Υγείας της Ανατολικής Αττικής έκανε ο βουλευτής Ν.Δ και Πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, Βασίλης Οικονόμου μετά από τη συνάντηση που είχε με τον κ. Πλεύρη καθώς οι δύο άνδρες συνεργάζονται στενά το τελευταίο διάστημα σχετικά με υγειονομικά ζητήματα της Ανατολικής Αττικής.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Βασίλης Οικονόμου δήλωσε: «Η ικανοποίηση μου είναι μεγάλη καθώς έγιναν δεκτές από τον Υπουργό οι εισηγήσεις μας και απέδειξε ότι λαμβάνει υπόψιν τις προτάσεις μας. Συνεχίζουμε λοιπόν για τον μεγάλο στόχο και το όραμα μας, την δημιουργία του Νοσοκομείου Μεσογείων».

Τη σεξουαλική κακοποίηση της 12χρονης μαθήτριας από τον ίδιο της τον πατέρα επιβεβαιώνει η ιατροδικαστική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη. Η υπόθεση άρχισε να αποκαλύπτεται ότι εκπαιδευτικοί σχολείου στο Αμύνταιο της Φλώρινας διαπίστωσαν αλλαγή στη συμπεριφορά της ανήλικης.
Ο πατέρας φέρεται ότι αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει, όμως δεν τα κατάφερε και νοσηλεύεται φρουρούμενος και εκτός κινδύνου στο νοσοκομείο της Φλώρινας.
Πλέον, αναμένονται και οι εξετάσεις από το DNA στη 12χρονη μαθήτρια για να διασταυρωθεί αν ανήκει στον 35χρονο πατέρα της, προκειμένου να ακολουθήσουν οι νόμιμες διαδικασίες, ενώ ερευνάται και αν οι φερόμενες πράξεις του γίνονταν κατ’ εξακολούθηση. Η 12χρονη παρακολουθείται από παιδοψυχολόγο. Πλέον, έχει απομακρυνθεί από το οικογενειακό της περιβάλλον και φιλοξενείται σε δομή πρόνοιας.

Όπως όλα δείχνουν στην περιφέρεια της Ανατολικής Αττικής ο εκλογικός αγώνας της Νέας Δημοκρατίας θα παιχτεί δίχως καθαρούς όρους.
Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών μιλώντας στον ΑΝΤ1, «άδειασε» απροκάλυπτα και πιθανότατα εσκεμμένα τον Βασίλη Οικονόμου λέγοντας ότι όταν έχουμε διπλασιασμό της τιμής του ρεύματος δεν μπορούμε να πούμε ότι το νοικοκυριό είναι μπαταξής, δείχνοντας ότι για εκείνον αποτελεί προτεραιότητα το χάιδεμα των αυτιών προς ανεύρευση ψήφων, σε μια περιφέρεια, την Ανατολική Αττική, στην οποία μάλιστα έχει μπροστά του και τον …Βασίλη Οικονόμου.
Ο Στέλιος Πέτσας προτίμησε να ακολουθήσει τεχνηέντως την γραμμή ΣΥΡΙΖΑ χωρίς την παραμικρή διάθεση να αποκαταστήσει την αλήθεια σχετικά με τα όσα είπε ο Βασίλης Οικονόμου, αλήθεια που αποκατέστησε χθες με τον πιο εμφατικό τρόπο η ομάδα αλήθειας.
Να σημειωθεί ότι νωρίτερα στην ίδια εκπομπή είχε εμφανιστεί ο Βασίλης Οικονόμου αποδεικνύοντας τα fake news κατά της «Αυγής» και του ΣΥΡΙΖΑ τα οποία προήλθαν από την απομόνωση μιας φράσης από την τοποθέτηση του.
Και για όσους δεν γνωρίζουν την ακριβή δήλωση του Β. Οικονόμου, προφανώς μεταξύ αυτών και ο κ. Πέτσας, την παραθέτουμε αυτούσια:
«Δεν είμαστε στην εποχή του τζάμπα, ούτε του δωρεάν, γιατί πρέπει ο καθένας να πληρώνει τις υποχρεώσεις του. Άρα, λοιπόν, υπάρχουν οι άνθρωποι που έχουν πραγματική ανάγκη και οι άνθρωποι που, ίσως, δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους κρυβόμενοι πίσω από αυτούς που έχουν ανάγκη. Άρα, λοιπόν, με προσοχή η ΔΕΗ και οι πάροχοι πρέπει να προσεγγίσουν αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη και είναι σε αδυναμία. Για εμένα είναι πρωτεύον να προστατεύσουμε αυτούς τους ανθρώπους. Η ΔΕΗ έχει αυτό το πρόγραμμα που έχει χρηματοδοτήσει και η κυβέρνηση που έχει επιδοτηθεί με 800 εκατ. από τα κέρδη και τα διαθέσιμα της ΔΕΗ και έχουν πέσει το μήνα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάρτιο. Όπως φαίνεται, όμως, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν έχουν καλυφθεί. Εκεί, λοιπόν, προσοχή. Αυτό συνιστώ εγώ».
Μάλιστα, ο βουλευτής της ΝΔ, επανήλθε μετά από ερώτηση του δημοσιογράφου και επεξήγησε τι εννοούσε με τη φράση ο «τζάμπα πέθανε», λέγοντας πως υπάρχουν τεράστια κοινωνικά προβλήματα και ζητήματα που η κυβέρνηση πρέπει να δει, αλλά πίσω από αυτά τα προβλήματα δεν θα παίζουν κάποιοι το παιχνίδι τους, το “τζάμπα” και ότι αυτές οι νοοτροπίες που κυριάρχησαν παλαιότερες δεκαετίες δεν πρέπει να συνεχίσουν.
Η φράση που απομόνωσε παραπλανητικά η Αυγή:
Χυδαία επίθεση στους πολίτες από τον βουλευτή της ΝΔ – Το τζάμπα πέθανε, μπορούν να πληρώσουν τη ΔΕΗ – Περισσότερα στο https://t.co/y8sH9UGdxe pic.twitter.com/cU0cO2EtVF
— Η ΑΥΓΗ (@AvgiOnline)
Πηγή: radar.gr

Η Περιφέρεια Αττικής, σε συνεργασία με τον Ενιαίο Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ), ξεκίνησε σήμερα την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος , για την προώθηση της ανακύκλωσης, της ξεχωριστής συλλογής βιοαποβλήτων και την εφαρμογή των κανόνων της κυκλικής οικονομίας.
Κεντρικό μήνυμα του Προγράμματος Επικοινωνίας είναι το « Δώσε Αξία στα σκουπίδια σου» και στο πλαίσιο αυτό υλοποιείται η δράση που θα αναπτύσσεται σε περίπου 240 λαϊκές αγορές της Περιφέρειας Αττικής, σε συνεργασία με τους επαγγελματίες και παραγωγούς που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο.
Η δράση «Ανακύκλωση στις Λαϊκές Αγορές της Αττικής», θα διαρκέσει από σήμερα Τρίτη 26 Απριλίου, ως τις 24 Μαΐου.
Καθημερινά , σε έως 20 λαϊκές αγορές, σε διαφορετικούς Δήμους, που έχουν επιλεγεί από την αρμόδια Διεύθυνση της Περιφέρειας Αττικής , θα βρίσκεται ένα «κινητό πράσινο σημείο» του ΕΔΣΝΑ , μαζί με ομάδα εκπαιδευμένων προωθητών, οι οποίοι θα αναλάβουν μεταξύ άλλων:
να προβάλλουν στους πολίτες τα οφέλη της ανακύκλωσης
να τους ενημερώσουν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν εύκολα να ανακυκλώνουν, στον τόπο που ζουν
να τους δώσουν τη δυνατότητα να εγγραφούν σε προγράμματα επιβράβευσης κι ανταπόδοσης, με βάση τις ποσότητες που θα ανακυκλώνουν
να τους ενημερώσουν για τη χωριστή συλλογή βιοαποβλήτων μέσω της χρήσης του καφέ κάδου , αλλά και να τους μοιράσουν δωρεάν πιστοποιημένο κομποστ που παράγεται σήμερα από τον ΕΔΣΝΑ, μέσα από την επεξεργασία των «πράσινων» απορριμμάτων.
Το αναλυτικό πρόγραμμα της δράσης και τις λαϊκές αγορές που θα εξελίσσεται καθημερινά, έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΕΔΣΝΑ ( www.edsna.gr) και της Περιφέρειας Αττικής.
Παράλληλα, η δράση θα υποστηριχθεί και με ραδιοφωνικό spot που θα προβληθεί στο διάστημα που η δράση θα εξελίσσεται.
Η Ανακύκλωση μας ωφελεί όλους
Mε αφορμή την έναρξη του προγράμματος, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης επισημαίνει ότι « μέσα από τη δράση «Ανακύκλωση στις Λαϊκές Αγορές της Αττικής» η Περιφέρεια Αττικής και ο ΕΔΣΝΑ στέλνουν το ισχυρό μήνυμα πως Η ανακύκλωση μας ωφελεί όλους. Ωφελεί το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των πολιτών, αλλά ωφελεί και την «τσέπη» μας , αφού όσο περισσότερο ανακυκλώνουμε, τόσο λιγότερα χρήματα θα πληρώνουμε για τη διαχείριση των σκουπιδιών, Δήμοι και πολίτες».

Στις 19.04.2022 και ώρα 19:00, εξαφανίστηκε από το Περιστέρι, η Φωτεινή Γιαννοπούλου, 15 ετών. Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η ασφάλεια της ανήλικης βρίσκεται σε κίνδυνο, καθώς πιθανόν να είναι εγκλωβισμένη σε μια επικίνδυνη κατάσταση από την οποία δεν μπορεί να διαφύγει. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε για την εξαφάνιση της ανήλικης Φωτεινής, στις 20.04.2022 και προχώρησε άμεσα στην ενεργοποίηση του μηχανισμού AMBER ALERT HELLAS.
Η Φωτεινή Γιαννοπούλου, 15ετών, έχει καστανά μαλλιά, καστανά μάτια, ύψος 1.60 και έχει κανονικό βάρος. Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μαύρο μπουφάν, σκούρο γκρι κολάν nike και μαύρα αθλητικά παπούτσια nike.
Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το 24ωρο στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τις Εξαφανίσεις 116000», σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας αλλά και μέσω της εφαρμογής Missing Alert app οπού υπάρχει ζωντανή ενημέρωση για την εξαφάνιση.

Στις 5,3 ποσοστιαίες μονάδες καταγράφεται το προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας από τον ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου, σε δημοσκόπηση της Data Consultants για το Dnews και την εφημερίδα «Πελοπόννησο».
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, η Νέα Δημοκρατία έχει ποσοστό 26,9% και ο ΣΥΡΙΖΑ 21,6%. Ακολουθούν το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ με 11,2%, το ΚΚΕ με 4,5%, η Ελληνική Λύση στο 3,4% και ΜεΡΑ25 κάτω από το 3%.
Στην εκτίμηση ψήφου η Νέα Δημοκρατία φτάνει το 36% με τον ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθεί στο 28,9% και τη μεταξύ τους διαφορά να διαμορφώνεται στις 7,1 ποσοστιαίες μονάδες.
Η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στη συγκεκριμένη μέτρηση 3,9 ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερα από τις εκλογές του Ιουλίου του 2019 με τον ΣΥΡΙΖΑ 2,6 μονάδες χαμηλότερα από το ποσοστό που κατέγραψε στην ίδια κάλπη.
Το ΚΚΕ στο 6% εμφανίζεται και αυτό κερδισμένο σε σχέση με τις εκλογές με θετικότερη επίδοση κατά 0,7 μονάδες ενώ η Ελληνική
Λύση είναι ανεβασμένη κατά 0,8 μονάδες σε σχέση με την προ διετίας επίδοσή της φτάνοντας στο 4,5%.
Το ΜεΡΑ25 εμφανίζεται και στην εκτίμηση ψήφου κάτω από το όριο του 3% στο 2%, 1,4 μονάδες κάτω από το εκλογικό της ποσοστό και ως εκ τούτου εκτός Βουλής.
Συσπειρώσεις
Η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται στο 65,4%. Χάνει -σε σχέση με τις εκλογές του 2019- το 6,4% προς το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, το 3,4% προς τον ΣΥΡΙΖΑ και 6,2% προς τα υπόλοιπα κόμματα, 5% προς «Λευκό, Άκυρο, Αποχή).
Αναποφάσιστο δηλώνει το 13,4% των ψηφοφόρων της ΝΔ του 2019. Από την άλλη κερδίζει 6% από τον ΣΥΡΙΖΑ, 9,1% από το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, 7,1% από την Ελληνική Λύση και 6,9% από το ΜεΡΑ25.
Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγράφει συσπείρωση 64,5% και απώλειες 6% προς τη ΝΔ, 4,8% προς το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ και 3,6% προς το ΚΚΕ.
Προς άλλα κόμματα «αποχωρεί» το 1,9% των ψηφοφόρων του, του 2019, ενώ προς το «Λευκό, Άκυρο, Αποχή» το 8%.
Αναποφάσιστο για την ψήφο του δηλώνει το 11,2% των ψηφοφόρων του. Αντίθετη πορεία, προς τον ΣΥΡΙΖΑ ακολουθούν το 17,2% των ψηφοφόρων του ΜεΡΑ25, το 7% εκείνων της Ελληνικής Λύσης, το 4,5% του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, το 3,4% της Νέας Δημοκρατίας και το 2,2% του ΚΚΕ.
Το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ καταγράφει συσπείρωση 74,2% και απώλειες: 9,1% προς τη Νέα Δημοκρατία, 4,5% προς τον ΣΥΡΙΖΑ και 1,5% προς άλλα κόμματα. Αναποφάσιστο δηλώνει το 10,6% των ψηφοφόρων του, του 2019.
Αντίθετα, το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ, παίρνει το 16,7% των ψηφοφόρων της Πλεύσης Ελευθερίας, το 6,5% εκείνων της Νέας Δημοκρατίας και το 4,8% αυτών του ΣΥΡΙΖΑ.
Η «γκρίζα ζώνη»
Η δημοσκόπηση ομαδοποιεί ως «γκρίζα ζώνη» τους ερωτώμενους που στην πρόθεση ψήφου δηλώνουν «Αναποφάσιστοι», «Δεν απαντώ», «Λευκό/Άκυρο» ή «Αποχή».
Οι ψηφοφόροι που διάλεξαν μια από τις τέσσερις επιλογές, φτάνουν το 1/4 των ερωτηθέντων, δηλαδή το 25,2%. Πρόκειται κυρίως για ψηφοφόρους που δεν ψήφισαν ούτε στις προηγούμενες εκλογές είτε λόγω ηλικίας είτε απείχαν για άλλους λόγους αλλά και ψηφοφόροι που δεν ήθελαν να δηλώσουν τι είχαν ψηφίσει.
Το 48,7% της «γκρίζας ζώνης» δηλώνει πως δεν ψήφισε στις προηγούμενες εκλογές ή δεν θέλει να απαντήσει τι ψήφισε. Το 18,3% ψήφισε Νέα Δημοκρατία και το 14,9% ΣΥΡΙΖΑ. Ακολουθούν τα «Λοιπά» με 9,3% και τα ποσοστά στη συνέχεια μειώνονται αισθητά.
Το 3,7% είχε ψηφίσει Χρυσή Αυγή – πριν τη δικαστική της καταδίκη- και το 3,1% ΜεΡΑ25. Λευκό ή Άκυρο είχε επιλέξει το 1,9%.
Το 18,3% της «γκρίζας ζώνης» προέρχεται από τη Νέα Δημοκρατία, το 14,9% ΣΥΡΙΖΑ
Εμπιστοσύνη στους θεσμούς
Όσον αφορά στην εμπιστοσύνη στους θεσμούς, οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα «Πόσο εμπιστεύεστε κάθε έναν από τους παρακάτω θεσμούς και υπηρεσίες;» μέσω μιας λίστας 12 θεσμών. Ο «Στρατός» είναι μακράν ο θεσμός που εμπιστεύονται οι Έλληνες πολίτες (Πολύ και Αρκετά: 81,5%) και η εμπιστοσύνη αυτή είναι φανερή σε όλα τα δημογραφικά και κοινωνικά στρώματα. Σημαντικό βαθμό εμπιστοσύνης καταγράφουν και οι θεσμοί της «Αστυνομίας» και «Δικαιοσύνης» με το 68,6% και 58,8% των αντίστοιχα των πολιτών να τους εμπιστεύονται αρκετά έως πολύ. «Οριακή» εμπιστοσύνη καταγράφεται για την «Εκκλησία» και τους «Δήμους». Οι θεσμοί που οι πολίτες εμπιστεύονται λιγότερο από όλους είναι τα «ΜΜΕ», οι «Τράπεζες» και τα «Συνδικάτα».
Συγκεκριμένα, τα ποσοστά για πολύ και αρκετά έχουν ως εξής:
Στρατός 81,5%
Αστυνομία 68,6%
Δικαιοσύνη 58,8%
Εκκλησία 50,6%
Δήμοι 49,5%
Κυβέρνηση 35,1%
Περιφέρειες 34,4%
Κοινοβούλιο 33,4%
Ευρωπαϊκή Ένωση 29,9%
Τράπεζες 21%
Συνδικάτα 17,4%
ΜΜΕ 14,9%
Αντίθετα στις αμιγώς αρνητικές ψήφους η «κατάταξη» διαμορφώνεται ως εξής:
ΜΜΕ 54,6%
Τράπεζες 50%
Συνδικάτα 45,5%
Ευρωπαϊκή Ένωση 40,4%
Κυβέρνηση 38,2%
Κοινοβούλιο 34,6%
Εκκλησία 24,7%
Περιφέρειες 20,2%
Δικαιοσύνη 14,9%
Δήμοι 14,8%
Αστυνομία 9,1%
Στρατός 5,1%
Ο βαθμός εμπιστοσύνης καταγράφει μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ των ψηφοφόρων των κομμάτων. Συγκεκριμένα, οι πολίτες που δηλώνουν πρόθεση να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ ή ΚΚΕ στις επερχόμενες εκλογές δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τους παραπάνω θεσμούς σημαντικά λιγότερο από τους πολίτες με πρόθεση να ψηφίσουν την ΝΔ ή το ΚΙΝΑΛ.
Εξαίρεση αποτελεί ο θεσμός των «Συνδικάτων» τον οποίο εμπιστεύονται περισσότερο οι πολίτες με πρόθεση να ψηφίσουν ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ και λιγότερο οι πολίτες με πρόθεση να ψηφίσουν ΝΔ ή ΚΙΝΑΛ. Συνολικά, οι απαντήσεις των πολιτών με πρόθεση ψήφου στο ΚΙΝΑΛ μοιάζουν με τις απαντήσεις αυτών της ΝΔ ενώ οι πολίτες με πρόθεση ψήφου στο ΚΚΕ απαντούν πολύ διαφορετικά από όλους τους άλλους εκφράζοντας έλλειψη εμπιστοσύνης για όλους τους θεσμούς, με μόνη εξαίρεση τον «Στρατό».
Εμπιστοσύνη στην Τοπική Διοίκηση
Όπως καταγράφηκε στην προηγούμενη ερώτηση η Τοπική Διοίκηση (Δήμοι) χαίρει της εκτίμησης των μισών εκ των ερωτηθέντων.
Σε σύγκριση όμως με τους υπόλοιπους θεσμούς αιρετών όμως είναι σαφέστατα ο πρώτος στην εκτίμησή τους.
Συγκεκριμένα το 47,4% δηλώνουν πως «είναι πιο κοντά και τους εκπροσωπεί» περισσότερο ο Δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και λοιποί αιρετοί των Δήμων. Ακολουθεί η απάντηση «κανένας» με 31%. Στο 7,5% βρίσκονται οι εκπρόσωποι συνδικαλιστικών οργάνωσεων, στο 6,9% Περιφερειάρχες και αιρετοί της Περιφέρειας και μόλις στο 5,2% «στελέχη κομμάτων και βουλευτές».
Διαφθορά στη Δημόσια Διοίκηση
Υπαρκτό είναι για την συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων το πρόβλημα της διαφθοράς στη δημόσια διοίκηση σε όλα τα επίπεδα (κράτος και αυτοδιοίκηση πρώτου και δεύτερου βαθμού). Εννέα στους 10 πολίτες συμφωνούν απόλυτα ή μάλλον συμφωνούν ότι υπάρχει διαφθορά στο Κράτος ενώ 8 στους 10 ότι υπάρχει διαφθορά στην αυτοδιοίκηση (Δήμους – Περιφέρειες). Μεγαλύτερο θεωρούν το πρόβλημα της διαφθοράς για τις νεότερες ηλικίες και για τους πολίτες με πρόθεση να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ ή ΚΚΕ.
Η ταυτότητα της έρευνας
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: DATA RESEARCH & CONSULTING A.E. (Διακριτικός τίτλος: Data Consultants) ΑΝΑΘΕΣΗ: Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» και D News ΣΚΟΠΟΣ: Η διερεύνηση της εκλογικής συμπεριφοράς των ψηφοφόρων.
ΔΕΙΓΜΑ - ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ: Αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.026 ψηφοφόρων της χώρας, ανδρών και γυναικών 17 ετών και άνω. Τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία με στρώματα τις κατηγορίες των Δήμων σύμφωνα με το άρθρο 2 του Ν.4555/2018 και χρήση quota στο φύλο, την ηλικία.
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΤΑΘΜΙΣΗΣ: Οι ερωτήσεις σταθμίστηκαν με βάση τις εθνικές εκλογές του 2019 (A Κυριακή).
ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: 28/3-15/4/2022
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Ποσοτική έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις με χρήση ημιδομημένου ερωτηματολογίου, στα νοικοκυριά των ερωτώμενων, χωρίς την χρήση κάλπης. ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ: :±3,02%. ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία DATA R.C. [Α.Μ. ΕΠΙΧ. ΔΗΜΟΣΚΠ.-ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ Ε.Σ.Ρ.2, Α.Μ. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ Αρχής προστ. Ατομ. Δεδ. Ν 472/1997:817]. H DATA RC είναι μέλος του ο ΣΕΔΕΑ και μέτοχος της Ελεγκτικής Εταιρείας Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Κοινής Γνώμης.
Τα ευρήματα της έρευνας και ειδικότερα η πρόθεση ψήφου αποτελούν την καταγραφή των απόψεων και τάσεων που επικρατούν τη χρονική περίοδο διεξαγωγής της έρευνας. Δεν αποτελούν πρόβλεψη ψήφου ούτε εκτίμηση εκλογικής επιρροής.
Πηγή: tvxs.gr

Ζήλεψε φαίνεται ο δήμαρχος κάποιους έχοντες και κατέχοντες και θέλησε να τους μιμηθεί, αφού μετακόμισε από το διαμέρισμα της πολυκατοικίας, στα ορεινά του δήμου του, σε παραθαλάσσια βίλα 300 τετραγωνικών μέτρων.
Ήθελε φαίνεται να ξυπνάει το πρωί για να πίνει τον καφέ του, πριν πάει στο δημαρχείο και να έχει θεά το Ναό για να εμπνέεται.
Βλέπετε κάποιες συνήθειες δεν κόβονται και ο δήμαρχος είναι μαθημένος από το παρελθόν να ζει πλουσιοπάροχα(Εδώ και 20 χρόνια περίπου που άρχισε να εκλέγεται δήμαρχος).
Αν έχει αγοράσει τη βίλα ή αν την έχει νοικιάσει, δεν το γνωρίζουμε είναι κάτι που ψάχνουμε αλλά ακόμα και να την έχει νοικιάσει, ο μισθός του δημάρχου δεν φτάνει για το ενοίκιο της.
Ακόμα και σήμερα κυκλοφορεί με ένα αμάξι δεν ξέρουμε αν το έχει μεταβιβάσει στο όνομά του, αφού μέχρι και πριν λίγο καιρό γνωρίζαμε ότι ανήκε στην προηγούμενη σύντροφο του, ένα αυτοκίνητο πανάκριβο και πολλών χιλιάδων κυβικών.
Και προφανώς δεν αφορά κανέναν ότι ο Δήμαρχος ζει στη χλιδή και κάθε πρωί που ξυπνάει ακούει το κύμα να σκάει μπροστά στο σπίτι του.
Αφορά το Υπουργείο Οικονομικών αν η εργασία του Δημάρχου δικαιολογεί αυτή τη χλιδή και ως εκεί.
Από τη στιγμή όμως, που εκθέτει αυτό τον τρόπο ζωής στη δημόσια κριτική, τότε τα σχόλια είναι αναμενόμενα.
Το πρόβλημα με αυτή την κατηγορία ανθρώπων δεν είναι ότι ζουν πλουσιοπάροχα. Ας ζουν. Εφόσον για τον οποιοδήποτε λόγο κερδίζουν αρκετά χρήματα, ας ζουν όπως θέλουν. Ούτως ή άλλως η πρόκληση, δεν είναι και η πιο ορθολογική χρήση του όποιου πλούτου.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι ίδιοι οι άνθρωποι συμπεριφέρονται ως κήνσορες και τιμητές των πάντων, θεωρώντας ότι κατέχουν τη μοναδική αλήθεια και ότι όλοι οι άλλοι είναι «φτωχοί που δεν κάνουν σωστές επιλογές» όπως είχε πει και κάποια άλλη εκπρόσωπος της χρυσής σήψης της ελληνικής κοινωνίας.
Στο μύθο ο Ιάσωνας πήγε από την Ιωλκό μέχρι την Κολχίδα για να βρει το χρυσόμαλλο δέρας που είχε αφήσει εκεί ο Φρίξος.
Θα μπορούσε να έχει πάει μέχρι τον Ποσειδώνα, ώστε να μη χρειαστεί να ...φρίξουμε και εμείς, με το χρυσό παιδί της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Δήμαρχε επειδή έχεις θέα του Ναό, πες στο Θεό της θάλασσας να μη σου φέρει μεγάλες τρικυμίες τον Σεπτέμβριο.

Μπορεί ακόμη μέχρι τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023, να μας χωρίζει σχεδόν ενάμιση χρόνος, παρόλα αυτά ήδη έχουν ξεκινήσει από τώρα οι προετοιμασίες των υποψηφίων που θέλουν ή το σκέφτονται να διεκδικήσουν τον δημαρχιακό θώκο, στους 13 δήμους της Ανατολικής Αττικής.
Θα κάνουμε μία ανάλυση σε όλους τους δήμους με τους μέχρι στιγμής διεκδικητές, αλλά το διάστημα μέχρι τις εκλογές είναι αρκετά μακρύ ακόμα, γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να υπάρξουν αλλαγές, ακόμα και ανατροπές.
Ας δούμε πως εξελίσσονται μέχρι στιγμής τα πράγματα.
Οι πέντε δήμαρχοι που δείχνουν είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί:
Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος.
Με τα σενάρια που κυκλοφορούν προς ώρας, θέλουν τα πράγματα στον Δήμο, να κυλάνε χαλαρά για το νυν Δήμαρχο Δημήτρη Μάρκου(Ή αλλιώς ο δήμαρχος των έργων) και αδιαφιλονίκητο φαβορί των επόμενων εκλογών.
Θα επανεκλεγεί διότι εργάζεται. Διαθέτει σημαντική διοικητική ικανότητα να προγραμματίζει και ταυτόχρονα να πράττει, συγκροτώντας την κατάλληλη ομάδα. Πλέον είναι απόλυτα διακριτή η συνέπεια λόγων και έργων.
Σειρά μελετών και έργων έχει στο βιογραφικό του και κυρίως «επι τάπητος» να επιδείξει ο για δεύτερη φορά Δήμαρχος Δημήτρης Μάρκου, πράγμα που είναι βέβαιο πως θα τον οδηγήσει και σε τριτη επανεκλογή στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του 2023.
Ξεκινώντας από τα τελευταία έργα και πηγαίνοντας προς την αρχή, αξίζει να αναφερθεί πως επιτέλους μετά από πολλές δεκαετίες ξεκινούν οι μελέτες πράξεων εφαρμογής!
Υπογράφηκε ήδη η σύμβαση και ξεκίνησαν οι εργασίες της μελέτης για την Πράξη Εφαρμογής των εγκεκριμένων πολεοδομικών μελετών στην Πολεοδομική Ενότητα 12 και σε τμήματα των Πολεοδομικών Ενοτήτων 1, 2, 6, 8, 9, 10, 11, 13, και 14 της Δ.Ε. Αρτέμιδος (περιοχή Β΄ κατοικίας) του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος σε εκτάσεις συνολικού εμβαδού επιφανείας 3.000 στρεμμάτων περίπου. Η διαδικασία ακύρωσης της παλιάς σύμβασης άρχισε το 2015 και ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2017. Κατάφερε να εξασφαλίσει νέα χρηματοδότηση το 2019 και ο διαγωνισμός με την εξέταση των προσφυγών ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2021. Τον Μάρτιο του 22 μετά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την υπογραφή της σύμβασης, η πόλη της Αρτέμιδας κάνει ένα τεράστιο βήμα στο αύριο με την ολοκλήρωση της μελέτης πράξης εφαρμογής σε 30 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι μετά την ολοκλήρωση της μελέτης θα υπάρξει η δυνατότητα για την κατασκευή όλων των έργων υποδομών όπως δρόμοι, πεζοδρόμια, πλατείες, παιδικές χαρές και χώροι πρασίνου.
Εξασφάλισε χρηματοδότηση για την ανέγερση του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αρτέμιδας καθώς και για την ανέγερση του 3ου Γυμνασίου Αρτέμιδας έχοντας ταυτόχρονο στόχο την άμεση μεταστέγαση του 2ου Γυμνασίου από τα κοντέινερ.
Ολοκλήρωσε και παρέδωσε ήδη στη μαθητική κοινότητα το νέο χώρο του 5ου Νηπιαγωγείου Σπάτων.
Περίπου το Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει ένα απο τα μεγαλύτερα έργα, αυτό της αντικατάστασης όλου το οδικού φωτισμού με φώτα νέας τεχνολογίας LED.
Εξασφάλισε χρηματοδότηση και επίσης αναμένεται τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μετά από δημοπράτηση να ξεκινήσει η κατασκευή και επισκευή 318 δρόμων στην Αρτέμιδα και στα Σπάτα συνολικού μήκους 66 χιλιομέτρων,
Ένα είναι το βέβαιο λοιπόν… ότι θα επανεκλεγεί για να κάνει ακόμα περισσότερα έργα!
Στον αντίποδα η αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Άννα Ραφτοπούλου δείχνει πλέον πολιτικά κουρασμένη,να καταβάλλει προσπάθειες για μια δυνατή αντιπολίτευση, χωρίς ωστόσο να αποκτήσει ακόμα «αέρα νίκης», αλλά αντιθέτως να δείχνει να συρρικνώνεται τα ποσοστά που είχε πάρει το 2019.
Οδεύει με μαθηματική ακρίβεια σε μία νέα ήττα η οποία βέβαια θα είναι πολύ οδυνηρή για αυτήν αφού η διαφορά με τον δήμαρχο θα είναι πολύ μεγάλη.
Ερωτηματικό είναι οι υπόλοιποι υποψήφιοι εάν θα είναι τελικά παρόντες στις εκλογές 2023 πλην της λαϊκής συσπείρωσης η οποία σίγουρα θα είναι παρούσα.
Δήμος Παιανίας
.
Τρία χρόνια μετά την εκλογή του ως δήμαρχος Παιανίας, ο Ισίδωρος Μάδης φαίνεται να είναι ο μόνος «παίκτης» στον δήμο που δημιουργήθηκε από την ένωση της Παιανίας και των Γλυκών Νερών.
Ο βασικός του αντίπαλος, η παράταξη του πρώην δημάρχου, διελύθη εις τα εξ ων συνετέθη: έχει μείνει με τέσσερις δημοτικούς συμβούλους ενώ πληροφορίες θέλουν μόνο τους τρεις να φτάνουν μέχρι την κάλπη.
Στον αντίποδα ο Ισίδωρος Μάδης προχώρησε σε συνεργασίες εξασφαλίζοντας την απόλυτη πλειοψηφία του σώματος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχει καταφέρει μέχρι σήμερα ένα αξιοσημείωτο έργο μολονότι βρίσκεται επί της ουσίας στην αρχή: είναι η πρώτη του εκλογή και στα τρία χρόνια έχοντας να αντιμετωπίσει αρχικά την πανδημία του κορωνοϊού και σήμερα την ενεργειακή κρίση, εκείνος πέτυχε την πλήρη αναδιοργάνωση του δήμου εκσυγχρονίζοντας και τις υπηρεσίες.
Ταυτόχρονα, με μια ομάδα προσεκτικά επιλεγμένων συνεργατών, εξασφάλισε για τον Δήμο Παιανίας έργα πολλών εκατομμυρίων με αποκορύφωμα ένα νέο σχολείο μετά από δύο δεκαετίες (εντάχθηκε στο πρόγραμμα Τρίτσης) και την επισκευή των ολυμπιακών ακινήτων υπογράφοντας μνημόνιο συνεργασίας με τον υφυπουργό Αθλητισμού και τον περιφερειάρχη Αττική.
Επιπλέον ξεκόλλησε έργα του παρελθόντος ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται η ανακοίνωση και νέων εντάξεων στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης όπου έχουν υποβληθεί προτάσεις συνολικού ύψους 25.000.000 ευρώ.
Δήμος Ωρωπού.
Μέχρι πριν λίγο καιρό οι κάτοικοι του Ωρωπού είχαν αποδεχτεί τη μοίρα τους και αποκαλούσαν τον τόπο τους "η πίσω αυλή της Αθηνάς".
Μηδενικά έργα, χρέη, ανυποληψία και ανύπαρκτο όραμα για έναν τόπο που θα μπορούσε να ήταν παράδεισος μόλις μισή ώρα από την Ομόνοια. Η έλευση του Γιώργου Γιασημάκη στη δημαρχία από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχει αλλάξει τα πάντα και μέσα σε χρόνο ρεκόρ έχει κάνει τον Δήμο Ωρωπού πρωταγωνιστή.
Το τεχνικό πρόγραμμα των 45 εκ. Ευρώ μόνο για το 2022 το αποδεικνύει.
Δεν υπάρχει πρόταση επιχορήγησης από το "Φιλόδημος" και το "Τρίτσης" που να μην την έχει διεκδικήσει. Οι τεκτονικές αλλαγές στην ύδρευση με την λειτουργία και εκμετάλλευση των γεωτρήσεων που είναι ιδιοκτησία του Δήμου στη Μαυροσουβάλα εξοικονομούν περίπου 2,5 εκ. Ευρώ το χρόνο.
Τα έργα που ξεκινούν εντός των ημερών για αλλαγή όλου του δικτύου ύδρευσης με τοποθέτηση σύγχρονων συστημάτων τηλεμετρίας, τα έργα στον οδοφωτισμό των 18.500 δημοτικών φωτιστικών, ο εκσυγχρονισμός στην καθαριότητα και οι επιδόσεις πρωταθλητισμού του Δήμου στις μεγάλες κακοκαιρίες "Ελπίδα" και "Διομήδης" όπου στον πλέον ορεινό Δήμο της Αττικής (καθαρίστηκαν όλοι οι δρόμοι από τα χιόνια μέσα σε 48 ώρες) είναι απόδειξη πως "ο Ωρωπός Αλλάζει".
Και δεν είναι μόνον αυτά. Ξεχρεώθηκαν τα 15 εκ. Ευρώ χρέη του Θωμά Ρούσση, ο Δήμος για πρώτη φορά απέκτησε αποθεματικό στο ταμείο του, αποκτήθηκαν οι Παλαιές Φυλακές Ωρωπού και μετατρέπονται σε Κέντρο Δημοκρατίας και Πολιτισμού "Μίκης Θεοδωράκης", ασφαλτοστρώνεται σταδιακά το σύνολο του παλιού οδικού δικτύου που είχε να δει άσφαλτο δεκαετίες, δρομολογήθηκε η Ανάπλαση του Ωρωπού, συντηρούνται και κατασκευάζονται νέες αθλητικές εγκαταστάσεις, τέσσερα σχολικά συγκροτήματα, δύο νηπιαγωγεία.
Κυρίως όμως ο Δήμος Ωρωπού αποκτά και πάλι αξιοπιστία και σταδιακά μετατρέπεται στη βιτρίνα της Αττικής όπως είναι και το μεγάλο όραμα των περήφανων δημοτών του.
Δήμος Μαραθώνος.
Τις πλέον θετικές εντυπώσεις των δημοτών του Μαραθώνα συγκεντρώνει στο πρόσωπό του ο νυν δήμαρχος Στέργιος Τσίρκας,
Ο νυν δήμαρχος δημιουργεί ένα σκηνικό σχεδόν απόλυτης κυριαρχίας, έναντι των διεκδικητών της δημαρχίας στις εκλογές του 2023, στα ποιοτικά στοιχεία αλλά και την αποτίμηση του συνολικού έργου της δημοτικής αρχής.
Ο έτερος διεκδικητής δημαρχίας Σπύρος Λιβαθηνός, διεκδικεί χωρίς πολλές πιθανότητες, τη δημαρχία, είναι σε μειονεκτική θέση, λόγω της μεγάλης φθοράς που έχει υποστεί καθώς η θητεία του στην αντιπολίτευση θεωρείται μάλλον αποτυχημένη και πολιτικά αδύναμος να κρατήσει συσπειρωμένο το συνδυασμό που είχε στις εκλογές του 2019.
Ο κ. Βαγγέλης Κυπαρίσσης αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό εάν θα είναι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές ή αν θα συσπειρωθεί με το Δήμαρχο.
Οι υπόλοιποι διεκδικητές του 2019 δεν δείχνουν ικανοί να φτάσουν έως τον Οκτώβριο του 2023.
Τα πράγματα στον δήμο είναι σαφώς ευνοϊκά για τον Τσίρκα, κανείς όμως δεν ξέρει αν μέχρι το τέλος προκύψει μια δυνατή υποψηφιότητα, που θα ανακατέψει για τα καλά την «τράπουλα».
Δήμος Κρωπίας.

Κιούσης εναντίον… Κιούση, τα χαρακτηριστικά στο δήμο Κρωπίας.
Παρά τη φθορά που έχει παραμένει σχετικά δημοφιλής ανάμεσα στους δημότες του, αφού το 2014 είχε πάρει 76%, ενώ το 2019 έπεσε λίγο και έφτασε το 71% και όπως δείχνουν τα πράγματα στις εκλογές του 2023 το ποσοστό του θα κυμανθεί από 62% έως 67%.
Ο Δημήτρης Κιούσης θα συνεχίσει στο δήμο Κρωπίας όπως δείχνουν τα πράγματα μέχρι στιγμής, για να κάνει την τέταρτη θητεία του.
Ο αντίπαλος του κ Κερασιώτης δείχνει πολύ αδύναμος για να μπορέσει να κάνει κάτι περισσότερο από το 21% που είχε πάρει στις εκλογές του 2019.
Κάποιες προσπάθειες που γίνονται για την δημιουργία σοβαρής δημοτικής ομάδας ικανής να χτυπήσει τον νυν Δήμαρχο έτσι ώστε οι εκλογές να γίνουν ντέρμπι, δεν έχουν πάρει ακόμα σάρκα και οστά.
Οι δήμαρχοι που οι εκλογές στους δήμους θα είναι ντέρμπι.
Δήμος Αχαρνών.
Εκεί που τα πράγματα οδηγούν πραγματικά σε ένα εκλογικό «τζόγο», είναι ο ΔήμοςΑχαρνών.
Οι πολλές υποψηφιότητες που υπάρχουν πάντα, δημιουργούν ένα αρκετά ρευστό πολιτικό τοπίο, που κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει.
Υποψήφιος ξανά θα είναι ο νυν Δήμαρχος Σπύρος Βρεττός, ο οποίος μέχρι στιγμής δείχνει να κρατάει όλη του την δημοτική ομάδα, (πολιτικό φαινόμενο βέβαια αυτό για το δήμο Αχαρνών αφού η προϊστορία λέει ότι όλοι οι δήμαρχοι χάνουν συμβούλους μέχρι τις εκλογές).
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Πέτρος Βαρελάς, λέει ότι θα είναι και πάλι υποψήφιος αλλά δυστυχώς για αυτόν είναι εξαφανισμένος από το πολιτικό τοπίο του δήμου του Και δείχνει να έχει απώλειες στην δημοτική του ομάδα. Είναι ικανός όμως να περάσει στο δεύτερο γύρο και να διεκδικήσει με αξιώσεις δημαρχεία.
Ο κ. Ηλιάδης ο οποίος έχει ανακοινώσει ότι θα είναι και αυτός παρών στις εκλογές του 2023 δεν δείχνει ικανός να περάσει ούτε στο δεύτερο γύρο, ενώ προσπαθεί να συγκροτήσει μία αξιόπιστη δημοτική ομάδα, τα ικανά και δυναμικά στελέχη του δήμου Αχαρνών γυρνούν την πλάτη στον κύριο Ηλιάδη. Μετά δυσκολίας το ποσοστό του θα αγγίξει το 10%.
Ο κύριος Ηλιόπουλος, Στρατηγός εν αποστρατεία και διοικητής του Κατ, έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του να είναι παρών στις εκλογές και προσπαθεί να συγκροτήσει μία δυναμική ομάδα.
Το παιδί του λαού το οποίο είναι παρών σε όλες τις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις ή αλλιώς Παναγιώτης Γρηγοριάδης, θα είναι υποψήφιος και αυτός αλλά το ποσοστό του θα κυμανθεί πάλι μεταξύ 5 % και 7%
Ο κύριος Θεοφιλος Αφουξενιδης, θα φτάσει και αυτός στις εκλογές, αλλά με ένα ποσοστό περίπου σαν αυτό του κυρίου Γρηγοριάδη.
Και στο δήμο Αχαρνών ακούγονται φήμες για τη δημιουργία νέας Δημοτικής ομάδας, όμως μέχρι στιγμής δεν δείχνει η παρούσα, αλλά τελικά η πολυδιάσπαση θα οδηγήσει στο δεύτερο γύρο το νυν Δήμαρχο κύριο Σπύρο Βρεττό και έναν εκ των, Πέτρο Βαρελά η την καινούργια παράταξη με αποτέλεσμα η δεύτερη Κυριακή των εκλογών του 2023 να είναι ένα ντέρμπι.
Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου.
Ο νυν Δήμαρχος κ. Βαγγέλης Μπουρνούς, δείχνει να έχει ένα προβάδισμα από τους αντιπάλους του, όχι όμως τόσο ικανό για να του δίνει τη σιγουριά της νίκης.
Μπορεί να έχει κάνει πολλές μεταγραφές από άλλους συνδυασμούς, αλλά τα εσωτερικά προβλήματα που έχει στην παράταξη του είναι τέτοια τα οποία δεν το επιτρέπουν να μπορεί να βλέπει με αισιοδοξία μεγάλη το μέλλον.
Είναι γεγονός ότι αυτή τη στιγμή η Ραφήνα και το Πικέρμι, σκάβονται από άκρη σε άκρη και γίνονται έργα, λόγω της Φωτιάς στο Μάτι και να δίνουν μία δυναμική στο Δήμαρχο, αλλά ο μεγάλος αντίπαλος του Βαγγέλη Μπουρνούς στις επόμενες εκλογές είναι ο ίδιος του ο εαυτός.
Ο κ. Δαμιανός Φαφούτης μετά την συντριπτική ήττα που υπέστη στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές κάνει μία προσπάθεια συνένωσης και από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής έχει ενωθεί μαζί του, ο έτερος υποψήφιος Βασίλης Πιστικίδης, ενώ δείχνει να έχει και την υποστήριξη των δύο πρώην δημάρχων, Γιώργου Χριστοδούλου και Ανδρέα Κεχαγιόγλου.
Ο Ανδρέας Βασιλόπουλος, φαίνεται να έχει καταλάβει τα λάθη του παρελθόντος και κάνει αυτή τη στιγμή μία πολύ δυναμική εμφάνιση και είναι ο μοναδικός που κάνει αντιπολίτευση στο Δήμαρχο, συγκροτεί ένα δυναμικό και ικανό ψηφοδέλτιο που θα τον φέρει στον δεύτερο γύρο διεκδικώντας με αξιώσεις τη νίκη στις εκλογές του 2023.
Δήμος Βάρης -Βούλας -Βουλιαγμένης.

Ο νυν δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος θα διεκδικήσει την επανεκλογή του. Πρέπει όμως να δώσει σκληρή «μάχη» με τους ανθυποψηφίους του.
Και αυτό διότι, δημιουργείται ανεξάρτητη αυτοδιοικητική κίνηση συνεργασίας συλλογικοτήτων και προσώπων που θέλουν να συμβάλουν στο να αλλάξει σελίδα ο Δήμος.
Είναι πολλοί αυτοί που έχουν καταλάβει πλέον στο δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, ότι ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δεν θα πρέπει να βρίσκεται ξανά στα ηνία του δήμου για την επόμενη πενταετία και ο συνδυασμός που θα προκύψει από τη συνεργασία πολλών θα είναι ικανός, έτσι ώστε να οδηγήσει τον νυν δήμαρχο στην ήττα.
Ο κύριος Δαβάκης Δημήτριος δείχνει να παίρνει ένα ποσοστό λίγο παραπάνω από το 12% που είχε πάρει στις εκλογές του 2019 ικανό όμως, μαζί με το ποσοστό της νέας Δημοτικής παράταξης να οδηγήσουν τις εκλογές την δεύτερη Κυριακή με αποτέλεσμα ο νυν δήμαρχος να κινδυνεύει να τις χάσει.
Ο κ. Ματόπουλος Αθανάσιος, η κα Χόβρη-Σίνα Μαρία και ο κ. Δασκαλάκης Εμανουήλ, δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα τις προθέσεις τους ως προς αν θα είναι υποψήφιοι ή όχι.
Οι δήμαρχοι που θα χάσουν στις εκλογές του 2023.
Δήμος Λαυρεωτικής.
Ο νυν δήμαρχος Δημήτρης Λουκάς, φαίνεται ότι θα αποτελέσει παρελθόν για το Δήμο Λαυρεωτικής το 2023. Κι αυτό γιατί το διάστημα της θητείας του έχει προκαλέσει αντιδράσεις και πολλές αρνητικές γνώμες.
Έχει δημιουργήσει ένα εγωκεντρικό σύστημα διοίκησης, δεν γίνεται τίποτα στο δήμο εάν δεν το ελέγχει αυτός, πιστεύοντας ότι είναι παντοδύναμος και δεν θα έχει αντίπαλο ικανό να τον στείλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Ο Κώστας Λεβαντής, ο οποίος κατά την προσωπική μου άποψη θα είναι υποψήφιος, δείχνει ικανός να ξαναεπιστρέψει στο δημαρχιακό θώκο, αφού οι δημότες της Λαυρεωτικής στο πρόσωπο του αναγνωρίζουν τον ηθικό, τον έντιμο και τον δήμαρχο αυτόν ο οποίος στέκεται δίπλα στα προβλήματά τους.
Η Αρετούσα Μάκρη, δεν δείχνει ικανή να φτάσει έως τον Οκτώβριο του 2023.
Ερωτηματικό αποτελούν ο Σταύρος Κρητικός και ο Σταύρος Ιατρού, εάν τελικά θα είναι υποψήφιοι με τον πρώτο να δείχνει ίσως πιο δυναμικός.
Εάν τελικά δεν θα είναι υποψήφιος ο Κώστας Λεβαντής, τότε κρατήστε ένα γυναικείο όνομα που προέρχεται από την πόλη του Λαυρίου, η οποία τελικά θα είναι υποψήφια στην περίπτωση αυτή και η οποία δείχνει ικανότατη να συντρίψει τον νυν δήμαρχο Δημήτρη Λουκά ακόμα και από την πρώτη Κυριακή.
Ενα είναι σίγουρο για το δήμο Λαυρεωτικής. Ο Δημήτρης Λουκάς στις εκλογές του 2023 θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Δήμος Διονύσου.
Στο Δήμο Διονύσου η επανεκλογή Καλαφατέλη, σκόρπισε ελπίδες και χαμόγελα σε πολλούς, που περίμεναν πως ο "έμπειρος" Κοινοτάρχης Κρυονερίου, ως επαγγελματίας πολιτικός, θα δώσει λύσεις σε προβλήματα καθημερινότητας και ουσίας εκεί που οι προηγούμενοι απέτυχαν.
Στην τριετία που ακολούθησε έχει "καταφέρει" τα παρακάτω σπουδαία επιτεύγματα:
Ο Δήμος Διονύσου, να τελεί υπό παρατεταμένη κατάσταση έκτακτης ανάγκης, σε κάθε φυσική καταστροφή (Μήδεια, Ελπίδα, πυρκαγιές Αυγούστου 2021) να είναι πρωτοσέλιδο ανικανότητας, και κακοδιαχείρισης στην Ανατολική Αττική.
Με την εξουσιομανία και την αλαζονεία του, έχει συσπειρώσει το σύνολο της αντιπολίτευσης εναντίον του, γεγονός σπάνιο στα πολιτικά πράγματα της αυτοδιοίκησης και την παράταξη του να φυλλοροεί, καθώς πρώην στενοί του συνεργάτες είτε ανεξαρτητοποιούνται και ασκούν ανοιχτά αντιπολίτευση, είτε απέχουν από διαδικασίες της διοίκησης.
Οι δημότες του Διονύσου νοιώθουν απογοητευμένοι και οργισμένοι με όσα βιώνουν, ενώ συγκεκριμένα πρόσωπα απολαμβάνουν προκλητικά οφέλη από την σχέση τους με τον απερχόμενο Δήμαρχο.
Με εκπεφρασμένη την άρνηση του πρώην Δημάρχου Διονύση Ζαμάνη να διεκδικήσει ξανά το δημαρχιακό θώκο, ακούγεται έντονα μια γυναικεία υποψηφιότητα που ενώνει και πείθει θεσμικούς και δημότες για να αναλάβει τα ηνία του Δήμου της επόμενη ημέρα.
Ο πολιτικά έκπτωτος (στην συνείδηση των Δημοτών και εντός του Δημοτικού Συμβουλίου) Καλαφατέλης οδεύει με μαθηματική ακρίβεια σε συντριπτική ήττα στις επερχόμενες εκλογές.
Δήμος Μαρκοπούλου.
Με τη μεγάλη φθορά των 4 ετών αρνητικού έργου, ο Κώστας Αλαγιάννης, ζητά την επανεκλογή του, όπως και το 2019, όταν είχε κατέβει και πάλι ανεξάρτητος αλλά αυτή τη φορά είναι ιδιαίτερα αποδυναμωμένος.
Δημοσιογραφικές πληροφορίες θέλουν βασικά του στελέχη να αποχωρούν από το συνδυασμό του και να προσχωρούν σε άλλους συνδυασμούς, αφού θεωρούν βέβαιη την ήττα του νυν Δημάρχου στις εκλογές του 2023.
Κανένα έργο δεν έχει προχωρήσει στο δήμο Μαρκόπουλου για πρώτη φορά μετά , από πολλές δεκαετίες δημιουργήθηκε ταμειακό έλλειμμα και δείχνει ο κ. Αλλαγιάννης, να θεωρεί τον εαυτό του σαν δημόσιο υπάλληλο και όχι Δήμαρχο.
Η κα Μαντάλα, η αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης δείχνει και αυτή αποδυναμωμένη και ίσως όχι ικανή να μπορεί να ανταπεξέλθει με επιτυχία στα δημαρχιακά της καθήκοντα αν εκλεγεί τελικά δήμαρχος.
Ο Γιώργος Πολίτης αποτελεί και αυτός ένα ερωτηματικό εάν θα φτάσει στις εκλογές 2023.
Ο κ. Δρίτσας, ο οποίος στις εκλογές του 2019, δεν κατάφερε να πείσει τους ψηφοφόρους του δήμου Μαρκόπουλου θα είναι παρών και σε αυτή την αναμέτρηση, δημιουργώντας ένα δυναμικό ψηφοδέλτιο.
Η κυρία Ελένη Μπούρα, η οποία πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της δείχνει να συσπειρώνει γύρω της ικανότατα στελέχη, να έχει όρεξη για δουλειά και ξεκίνησε πολύ δυναμικά.
Στο δήμο Μαρκόπουλου, η κατάσταση είναι πολύ ρευστή αλλά ένα είναι σίγουρο ότι ο Αλλαγιάννης δεν θα ξανά είναι δήμαρχος, αφού οι δημότες θα αποφασίσουν σίγουρα να εκλέξουν κάποιον από τους υπόλοιπους.
Δήμος Παλλήνης.

Ο νυν δήμαρχος Αθανάσιος Ζούτσος προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ, δείχνει για πρώτη φορά αποδυναμωμένος και σίγουρα θα ηττηθεί στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Η πολυδιάσπαση στο δήμο Παλλήνης που μέχρι στιγμής ήταν αυτή η οποία έδινε τον αέρα της νίκης στον Δήμαρχο φαίνεται να ανήκει πλέον στο παρελθόν, αφού από το χώρο της Νέας Δημοκρατίας γίνεται μία κίνηση ώστε να συσπειρωθούν όλες οι δυνάμεις γύρω από ένα πρόσωπο.
Ο νυν δήμαρχος ενδιαφερόμενος μόνο για την πόλη του Γέρακα και αδιαφορώντας ουσιαστικά για τις άλλες δύο πόλεις την Παλλήνη και την Ανθούσα, δείχνει να έχει καταλάβει την επερχόμενη ήττα.
Ο κ. Παναγιώτης Μερτύρης, ο αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν θα είναι ξανά υποψήφιος και θα συσπειρωθεί μαζί με αυτόν ή αυτήν που θα δείχνουν ικανοί να χτυπήσουν τον Δήμαρχο.
Ενδιαφέρον για είναι να είναι υποψήφιος δήμαρχος έχει εκδηλώσει και ο κ. Γιώργος Καρατζάς, πρώην δημοτικός σύμβουλος, προσπαθώντας να συγκροτήσει και αυτός ένα ικανό ψηφοδέλτιο.
Όμως η μεγάλη ελπίδα για την ανατροπή του νυν δημάρχου ακούει σε γυναικείο όνομα, το οποίο προέρχεται από την πόλη του Γέρακα και η οποία θα εκτεθεί στα κοινά για πρώτη φορά.
Με το άκουσμα αυτής της είδησης πολλοί ήταν αυτοί οι οποίοι δέχονται να συσπειρωθούν γύρω από την εν λόγω κυρία, δείχνοντας για πρώτη φορά, ότι η ανατροπή του Ζούτσου, είναι πολύ εύκολη εάν τελικά υπάρξει ενωτικό ψηφοδέλτιο.
Στο δήμο Σαρωνικού ερωτηματικό ο επόμενος Δήμαρχος.
Μετά την απόφαση του νυν Δημάρχου κυρίου Πέτρου Φιλίππου να είναι υποψήφιος βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ, τα πράγματα μπλέκονται ως προς το πρόσωπο που θα είναι στα ηνία του δήμου, τη δημοτική περίοδο 2024-2028.
Οι διεκδικητές της θέσης του δημαρχιακού θώκου είναι πέντε από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής από το ψηφοδέλτιο του νυν δημάρχου και οι οποίοι αποφάσισαν να κάνουν δημοσκόπηση και όποιος είναι πρώτος σε αυτή να είναι και ο επόμενος δήμαρχος που θα αντικαταστήσει τον κύριο Φιλίππου όταν γίνουν οι βουλευτικές εκλογές και να συνεχίσει να είναι υποψήφιος δήμαρχος τον Οκτώβριο του 2023.
Ο κύριος Γιώργος Σωφρόνης δείχνει αποδυναμωμένος, με πολλά στελέχη του να χουν μεταπηδήσει στον υποψήφιο που θα βγει από το ψηφοδέλτιο του κυρίου Φιλίππου.
Η πολιτική αλαζονεία και τα λάθη του κυρίου Σοφρώνη, τον οδηγούν σε συντριπτική ήττα στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Ο κ. Τσιγαρίδας θα είναι και αυτός υποψήφιος αφού έχει έτοιμο σχεδόν το ψηφοδέλτιο του από τις προηγούμενες εκλογές δείχνοντας ότι μπορεί να πάρει ένα μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό το 2019.
Ένα είναι σίγουρο πλέον και εδώ ότι ο επόμενος δήμαρχος θα είναι από το ψηφοδέλτιο του κ. Πέτρου Φιλίππου.
Έτσι διαμορφώνεται η κατάσταση στην Ανατολική Αττική ενάμιση χρόνο περίπου πριν τις δημοτικές εκλογές και ήδη ο προεκλογικός αγώνας σε πολλούς δήμους έχει ξεκινήσει με τους υποψηφίους να είναι πλέον στις επάλξεις.
Εμείς είμαστε εδώ και θα σας ενημερώνουμε για τις όποιες εξελίξεις.

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Κυριακής στις Αστυνομικές Αρχές της Τήνου έπειτα από ένα φρικτό έγκλημα το οποίο σημειώθηκε στη Χώρα.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ένας συνταξιούχος εκτέλεσε εν ψυχρώ λίγο μετά τις 12 - και έπειτα από λογομαχία - , τον διευθυντή της Σχολής Αγιογραφίας του Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας.
Ο 93χρονος δράστης συνελήφθη αμέσως από τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. οι οποίοι έσπευσαν στο σημείο έπειτα από τηλεφωνήματα κατοίκων.
Όπως επισημαίνουν αστυνομικές πηγές, «ο 50χρονος αγιογράφος επέστρεφε από την εκκλησία με τη σύζυγό του. Δράστης και θύμα έμεναν στο ίδιο κτήριο. Αρχικά ο 93χρονος, ο οποίος τον περίμενε άρχισε να του μιλάει έντονα. Η λογομαχία διήρκησε για λίγο. Στη συνέχεια ο συνταξιούχος πήρε την καραμπίνα και προκάλεσε τον αγιογράφο να βγει από το αυτοκίνητο την ώρα που εκείνος πάρκαρε χτυπώντας το όχημα. Τα πράγματα δυστυχώς πήραν άλλη τροπή. Ο δράστης πυροβόλησε εν ψυχρώ. Ο θάνατος του αγιογράφου ήταν ακαριαίος».
Ο δράστης περιγράφεται από τοπικές πηγές ως ένα άτομο προβληματικό που δημιουργούσε φασαρίες στο ήσυχο νησί και ξεσπούσε κατά πάντων χωρίς λόγο και αφορμή.
Μάλιστα στο Αστυνομικό Τμήμα όπου οδηγήθηκε εμφανίζεται αμετανόητος και φέρεται να φώναξε: «Καλά του έκανα!».
Οι δύο άνδρες φέρεται να είχαν χρόνια διαφορές με τον 93χρονο να μένει στο ισόγειο του κτηρίου και τον 50χρονο στον πρώτο όροφο.
Τοπικές πηγές αναφέρουν πως ο δράστης και το θύμα είχαν επί χρόνια διαμάχη για τον ηλιακό θερμοσίφωνα, για το καλώδιο της κεραίας αλλά και για το πάρκινγκ.
Οι ίδιες πηγές προσθέτουν πως ο 93χρονος συνταξιούχος κατηγορούσε τον αγιογράφο πως του είχε δηλητηριάσει το πηγάδι. Μάλιστα είχαν γίνει και μηνύσεις οι οποίες κατέληξαν στο αρχείο.
Ο δράστης κρατείται και αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα. Το όπλο κατασχέθηκε και όπως ανέφερε η ΕΛ.ΑΣ., ο 93χρονος το κατείχε παράνομα.




Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην αντιλαμβάνεται πως είμαστε σε προεκλογική περίοδο.
Οι βουλευτές έχουν παρατήσει τα γραφεία τους στην Αθήνα και βρίσκονται εδώ και καιρό στις ιδιαίτερες πατρίδες τους για να μαζέψουν τα κουκιά.
Είναι τόσο ρευστή η κατάσταση μετά την πανδημία, τον πόλεμο στην Ουκρανία και την ακρίβεια που όλοι ψάχνονται και πολλοί πιστεύουν πως ήρθε η ώρα τους για να αλλάξουν κατηγορία!
Επειδή όμως οι κομματικοί μηχανισμοί δεν περιμένουν τελευταία στιγμή, με έκπληξη μάθαμε πως μέσα στον επόμενο μήνα τρείς εν ενεργεία Δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής ετοιμάζονται να αφήσουν τις καρέκλες της τοπικής αυτοδιοίκησης για να μεταπηδήσουν στα ψηλά σαλόνια.
Ο κός Μάρκου (Αρτέμιδα - Σπάτα) μάθαμε πως αποδέχτηκε πρόταση του κυβερνώντος κόμματος και θα είναι υποψήφιος με την ΝΔ στην Ανατολική Αττική.
Ο κος Μπουρνούς (Ραφήνα - Πικέρμι) είπε το ΝΑΙ στον Αλέξη Τσίπρα και θα κατέβει στην Εύβοια, τόπος καταγωγής του πατέρα του, με τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο κος Καλαφατέλης (Διόνυσος) καλοβλέπει την δυναμική Ανδρουλάκη και είναι έτοιμος να αφήσει το Δίονυσο, για να σηκώσει τον Πράσινο Ήλιο(ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ), το πού ακόμα είναι υπό συζήτηση.
Εμείς τους ευχόμαστε καλή επιτυχία για τις επιλογές τους και τους συμβουλέουμε να μην ξεχάσουν, όπως το κάνουν οι περισσότεροι, από που ξεκίνησαν!
...Το παραπάνω κείμενο αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Καλό μήνα, καλή πρωταπριλία, ευχόμαστε οι Δήμαρχοι που αναφέραμε ονομαστικά και οι αναγνώστες να απόλαυσαν το κείμενο μας....