Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΒΡΕΘΗΚΕ! Αίσιο τέλος για τον Απόστολο Δ. 15 ετών που εντοπίστηκε σώος

Η περιπέτεια του Απόστολου Δ., 15 ετών, έληξε σήμερα δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών του ανθρώπων που τον αναζητούσαν.

Ο Απόστολος Δ., εντοπίστηκε στην περιοχή της Θεσσαλονίκης από ευαισθητοποιημένους πολίτες οι οποίοι είχαν ενημερωθεί για την εν λόγω εξαφάνιση από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του ανήλικου. Για μια ακόμη φορά φάνηκε πόσο σημαντική είναι η κινητοποίηση των πολιτών στην εύρεση ανήλικων ατόμων που βρίσκονται σε κίνδυνο, καθώς η άμεση κινητοποίηση των Αστυνομικών Αρχών.

«To Χαμόγελο του Παιδιού» θα βρίσκεται κοντά στον Απόστολο Δ. και στην οικογένεια του για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και οτιδήποτε άλλο χρειαστούν. 

Παρακαλείσθε για την άμεση αφαίρεση της φωτογραφίας από όπου υπάρχει η ανακοίνωση της εξαφάνισης. 

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τη βοήθεια των Μ.Μ.Ε., των Αρχών, των φορέων και των απλών πολιτών έχει κατορθώσει να κινητοποιήσει όλη την ελληνική κοινωνία και να βρει πολλά παιδιά τα οποία αναζητούνται. Καταλυτικό ρόλο παίζει συνήθως η δημοσιοποίηση μιας εξαφάνισης από τα Μ.Μ.Ε και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Η συμμετοχή όλων μας, βοηθά να βρεθούν τα παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο, διότι η εξαφάνιση ενός παιδιού ανεξαρτήτως χρώματος, καταγωγής και θρησκείας είναι ένα πολύ σοβαρό γεγονός, για όποιο λόγο και αν γίνεται.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών που έχει αναπτύξει, διαθέτει την τεχνογνωσία να χειρίζεται με επαγγελματισμό και εξειδίκευση περιστατικά εξαφανίσεων ανηλίκων. Ενημερωθείτε για τις διεθνείς συνεργασίες του Οργανισμού: http://www.hamogelo.gr/gr/el/diethneis-sinergasies/ 

Περισσότερες πληροφορίες:

Εθνικό Κέντρο για τις Εξαφανίσεις και τα Παιδιά Θύματα Εκμετάλλευσης                                     «Ευρωπαϊκή Γραμμή Για τις Εξαφανίσεις 116000»

e mail: [email protected]

powered by social2s

Η νονά πήρε φωτιά μέσα στην εκκλησία – Η βάπτιση στο Ηράκλειο που έγινε viral

       Viral το βίντεο με το απρόοπτο σε βάπτιση μικρού αγοριού

Τον γύρο του ελληνικού διαδικτύου κάνει το βίντεο με τη βάφτιση ενός μπόμπιρα στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Αφοσιωμένη στο έργο της, η νονά, Ελίνα έσκυψε να βάλει λάδι στο παιδί όμως δεν υπολόγισε στα κεριά στην κολυμπήθρα, με αποτέλεσμα να πάρουν φωτιά τα μαλλιά της!

Οι καλεσμένοι έσπευσαν να την προειδοποιήσουν και να την βοηθήσουν να σβήσει τη φωτιά στις κόκκινες μπούκλες της, με την ίδια να αντιδρά με απόλυτη ψυχραιμία!

Το περιστατικό κατέγραψε ο Σωκράτης Δαμουλάκης:

 

πηγή: www.newsbreak.gr/

 
powered by social2s

Το πρόστιμο των 647.000 ευρώ σε Supermarket για αισχοκέρδεια. Το όνομα αυτού LIDL

Το όνομα αυτού LIDL!

Μας έχουν μπουκώσει από εχθές με το πρόστιμο  ύψους 647.000 ευρώ, που επιβλήθηκε  σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ διότι, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, σε έλεγχο που διενήργησαν ελεγκτές της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι πωλούσε με μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους κατά παράβαση της νομοθεσίας.

Δεν τολμούν όμως ούτε στην  ανακοίνωση ούτε στην αναφορά της είδησης να πουν το όνομα του. Να σημειώσουμε ότι την ίδια ώρα δίνονται στην δημοσιότητα τα ονόματα της τελευταίας καφετέριας στην κάτω ραχούλα επειδή έφαγε πρόστιμο 300 ευρώ όταν πελάτη δεν φορούσε μάσκα. 

Μέχρι τις 24/3/2022 βεβαιώθηκαν 48 παραβάσεις που αφορούν στις διατάξεις περί αισχροκέρδειας σε πρατήρια υγρών καυσίμων, υπεραγορές τροφίμων, επιχειρήσεις χονδρεμπορίου οπωρολαχανικών και νωπών-κατεψυγμένων κρεάτων, καθώς και στις διατάξεις για υπέρβαση της ανώτατης τιμής των τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού COVID-19 σε Διαγνωστικά κέντρα, φαρμακεία και ιατρεία.

Τα ονόματα φυσικά παραμένουν σφραγισμένα στο γραφείο του Άδωνι Γεωργιάδη. Γιατί ;

Επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 1.376.992,43 ευρώ. Φυσικά όλες οι επιχειρήσεις θα προσφύγουν σε ένδικα μέσα για την μείωση των προστίμων και ένας θεός ξέρει τι από αυτά θα πληρωθεί.

Πηγή: edolio5

powered by social2s

Μήνυμα του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου

Γ. Πατούλης: « Το αγαθό της ελευθερίας δεν είναι ούτε δεδομένο ούτε αυτονόητο, γι’ αυτό και οφείλουμε όλοι να παλεύουμε καθημερινά για να το διατηρήσουμε αλλά και να τιμούμε όσους θυσιάστηκαν γι΄αυτό»

Η Ελλάδα τιμά, σήμερα, τη διπλή γιορτή του Γένους μας: Την επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας και την ημέρα του Ευαγγελισμού. Από τη διπλή αυτή γιορτή της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, μπορούμε να αντλούμε διαχρονικά διδάγματα, αρχές και αξίες, ενώ παράλληλα αποτίνοντας τις οφειλόμενες τιμές αναγνωρίζουμε τον υπέρτατο αγώνα όλων εκείνων των ηρώων που πίστεψαν, πάλεψαν και θυσιάστηκαν για την ελευθερία.

Το φωτεινό παράδειγμα των προγόνων μας, αποτελεί οδηγό και φάρο για όλους μας υπενθυμίζοντας ότι, με ενότητα, με εθνική συνεννόηση και εθνική ομοψυχία μπορούμε να πετύχουμε στόχους που μοιάζουν ανέφικτοι.

]Το αγαθό της ελευθερίας δεν είναι ούτε δεδομένο ούτε αυτονόητο και αυτό αποδείχθηκε με τραγικό τρόπο για άλλη μία φορά στην παρούσα συγκυρία που η σκιά του πολέμου στην Ουκρανία, πέφτει βαριά πάνω σε όλη την Ευρώπη. Το αίτημα για ειρήνη είναι πια πιο επίκαιρο από ποτέ και οφείλουμε όλοι να δυναμώσουμε τη φωνή μας για τον τερματισμό του πολέμου και την επαναφορά της ειρήνης.

Σ΄αυτή την τραγική συγκυρία, ο συμβολισμός της φετινή επετείου είναι πιο ισχυρός και πιο ηχηρός από ποτέ, καθώς οφείλουμε όλοι να αναλογιστούμε τη σημασία των ηρωικών αγώνων των προγόνων μας για την κατάκτηση της ελευθερίας.

Σήμερα, οι προκλήσεις είναι μεγάλες και απρόβλεπτες. Απέναντι σε αυτές τις προκλήσεις, όπως υποδεικνύει και το πνεύμα της σημερινής μεγάλης γιορτής, καλούμαστε όλοι να αντεπεξέλθουμε με γνώμονα το συλλογικό καλό, με έναν έμπρακτο πατριωτισμό, θέτοντας πάνω από όλα τον άνθρωπο, το μέλλον και την ασφάλεια της Πατρίδας.

Με υπευθυνότητα και σύνεση αλλά παράλληλα, με τόλμη και θάρρος, ας εμπνευστούμε από το παράδειγμα των προγόνων μας Αγωνιστών του 1821, δίνοντας τις δικές μας εθνικές μάχες, απέναντι στις κρίσεις που βιώνουμε ως Έλληνες και ως πολίτες του κόσμου.

Η κληρονομιά της επανάστασης του 1821 και των εθνικών αγώνων δείχνουν τον δρόμο. Το μεγαλείο της θυσίας για την επίτευξη εθνικών στόχων και οι αξίες που εμφύσησαν οι ήρωες πρόγονοί μας, όπως η ανεξαρτησία, η φιλοπατρία, η εθνική αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια, είναι το «οπλοστάσιο» του έθνους μας.

 

powered by social2s

Καθόλα νόμιμο μετά από 44 χρόνια το κοιμητήριο των Γλυκών Νερών

Μετά από 44 ολόκληρα χρόνια το κοιμητήριο των Γλυκών Νερών περνά σε φάση νομιμότητας.

Η έκδοση Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων οδήγησε στην επικύρωση της άδειας λειτουργίας του από το Δημοτικό Συμβούλιο Παιανίας και την έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.

Η απουσία ΑΕΠΟ σε ισχύ για τη λειτουργία του κοιμητηρίου, συνιστούσε παράβαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας

Επρόκειτο για εκκρεμότητα από το 2014 λόγω της οποίας η λειτουργία του κοιμητηρίου ήταν επί της ουσίας παράνομη ενώ δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν καν έργα συντήρησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τον Μάιο του 2020 έως και τον Νοέμβριο του 2021 απαιτήθηκαν έντεκα διαφορετικά έγγραφα δημόσιων φορέων για την επίλυση του προβλήματος, διαδικασία που βρισκόταν σε εκκρεμότητα από το 2012.

Πλέον ανοίγει ο δρόμος για την εφαρμογή της μελέτης βελτίωσής του με ήδη εξασφαλισμένους πόρους ύψους 265.000 ευρώ ενώ δρομολογούνται και οι διαδικασίες για την νομιμοποίηση των αυθαιρέτων κτιρίων που βρίσκονται εντός του κοιμητηρίου.

«Μέσα σε περίπου ένα χρόνο καταφέραμε, με την επιμονή και του αρμοδίου αντιδημάρχου κ. Σαμωνά – Ξύκη, να υλοποιήσουμε όσα ήταν σε εκκρεμότητα την τελευταία δεκαετία. Αμεσα δρομολογούμε πλέον την δημοπράτηση της μελέτης για την βελτίωση του κοιμητηρίου έχοντας ήδη εξασφαλίσει την χρηματοδότηση από ίδιους πόρους ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες για την αδειοδότηση και του κοιμητηρίου της ΔΕ Παιανίας» δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Παιανίας, Ισίδωρος Μάδης.

«Το κοιμητήριο των Γλυκών Νερών πλέον αποκτά υπόσταση και είναι μεγάλη η χαρά μου. Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας υπερπροσπάθειας σε συνεργασία αφενός με τον Δήμαρχο κ. Μάδη και αφετέρου με τις υπηρεσίες του δήμου μας επιτυγχάνοντας κάτι που μέχρι πριν δύο χρόνια φάνταζε ουτοπικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εμπλεκόμενους δημόσιους φορείς που αντιλήφθηκαν το επείγον του προβλήματος και επίσπευσαν τις διαδικασίες. Πλέον συνεχίζουμε με το Κοιμητήριο της Παιανίας» είπε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Γιάννης Σαμωνάς – Ξύκης.

Δήμος Παιανίας: Καθόλα νόμιμο μετά από 44 χρόνια το κοιμητήριο των Γλυκών Νερών

Δήμος Παιανίας: Καθόλα νόμιμο μετά από 44 χρόνια το κοιμητήριο των Γλυκών Νερών

 

powered by social2s

Επίσημη η κατάρρευση της ΝΔ: Στο 27% την δίνει η Metron Analysis – Κάτω από 25% το πραγματικό ποσοστό της

Επίσημη είναι η κατάρρευση της Νέας Δημοκρατίας καθώς πλέον ακόμη και οι συστημικές δημοσκοπήσεις δεν μπορούν να αποκρύψουν την αλήθεια. 

Σύμφωνα με δημοσκόπηση διενήργησε η εταιρεία Metrpon Analysis και παρουσιάστηκε στο...κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega το ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας είναι στο 27%. Κάτι που επιβεβαιώνει βεβαίως και όλες τις δημοσκοπήσεις των δυτικών πρεσβειών οι οποίες δείχνουν την ΝΔ να παλεύει για το 25%. 

Η έρευνα αποτυπώνει τη μεγάλη ανησυχία των πολιτών για την οικονομική κατάστασή τους.

Η ακρίβεια, οι ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα, οι φόβοι για την επόμενη ημέρα στην τσέπη των πολιτών, προκαλούν αναταράξεις και σε πολιτικό επίπεδο.

Τη δυσαρέσκεια δείχνει να την «χρεώνεται» το κυβερνών κόμμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και η αντιπολίτευση καταφέρνει να κερδίσει πόντους στο πολιτικό σκηνικό.

Ωστόσο, τα ποιοτικά στοιχεία της έρευνας θα πρέπει να αποτελέσουν ηχηρά καμπανάκια στην κυβέρνηση, τόσο στον τομέα της οικονομίας όσο και στη διαχείριση της πανδημίας, καθώς οι πολίτες την κρίνουν αρνητικά σε μεγάλο ποσοστό.

Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα της Metron Analysis, στην πρόθεση ψήφου και στο ερώτημα «Κι αν είχαμε την επόμενη Κυριακή Βουλευτικές εκλογές τι θα ψηφίζατε;» η Νέα Δημοκρατία λαμβάνει ποσοστό 27%, 1,5 μονάδες χαμηλότερα από τον Φεβρουάριο (28,5%).

Σύμφωνα με την έρευνα βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταφέρνει να κερδίζει από τη φθορά της κυβέρνησης καθώς λαμβάνει ποσοστό 19,4%, μόλις 0.3% πάνω σε σχέση με τον περασμένο μήνα. Η διαφορά των δύο κομμάτων είναι πλέον στις 7,6 μονάδες όταν τον Φεβρουάριο ήταν 9,4 μονάδες.

Χαμηλότερα είναι τα ποσοστά και για το Κίνημα Αλλαγής που φαίνεται να έχει πιάσει «ταβάνι». Η έρευνα δίνει ποσοστό 13,2%, χαμηλότερο κατά 1,3 μονάδες από τον περασμένο μήνα.

Στο 5% βρίσκεται το ΚΚΕ, στο 4,7% η Ελληνική Λύση, στο 3,5% το ΜέΡΑ 25 (άνοδος 0,6 μονάδες) και στο 2,3% οι Έλληνες για την Πατρίδα του Ηλία Κασιδιάρη (άνοδος 0,7 μονάδες).

Στο 9.1% είναι το ποσοστό της αδιευκρίνιστης ψήφου ενώ 8% δηλώνει ότι δεν θα ψηφίσει.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως τα μικρότερα κόμματα αναμένεται να κερδίσουν ψήφους όταν γίνουν εκλογές, κυρίως αυτά που βρίσκονται δεξιά της ΝΔ, εάν δεν δημιουργηθεί κάποιος συνασπισμός που θα συσπειρώσει τους ψηφοφόρους.

Σε χειρότερη κατάσταση δηλώνουν οι Έλληνες

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο της δημοσκόπησης είναι ότι το 56% (!) των Ελλήνων δηλώνει ότι βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση σε σχέση με πέρσι και μόλις το 14% καλύτερη. Μάλιστα το Νοέμβριο όσοι έλεγαν ότι η κατάστασή τους ήταν χειρότερη ήταν μόλις 37%, δηλαδή αύξηση περίπου 20 μονάδες.

Σημαντικότερο πρόβλημα για τη χώρα κρίνεται η Οικονομία με 36% (32% τον περασμένο μήνα. Ακολουθούν η ακρίβεια με 29% (24% τον Φεβρουάριο), η ανεργία 6%, η πανδημία και η ιατρική περίθαλψη στο 6% (από 11%) και το πολιτικό σύστημα – πολιτικοί με 5%.

Η οικονομία κρίνει τις εξελίξεις

Η έρευνα που έγινε την περίοδο 16-21 Μαρτίου σε 1.304 άτομα, καταγράφει και τις απόψεις τους σε μια χρονική περίοδο όπου οι ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και στην ενέργεια είχαν ξεκινήσει.

Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:

Έξι στους 10 Έλληνες (61%) πιστεύουν ότι η χώρα αυτή την περίοδο κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση και το 30% προς τη σωστή. Από το Νοέμβριο η τάση αυτή έχει αυξηθεί κατά 9 μονάδες (από 51 σε 60%).

Το 71% των πολιτών πιστεύει ότι έχουμε αφήσει πίσω τα χειρότερα αναφορικά με την πανδημία.

Στην αξιολόγηση των πολιτών βλέπουμε ότι η κυβέρνηση έχει θετικές γνώμες σε ποσοστό 30% ως προς το γενικότερο έργο, ενώ το 59% % έχει αρνητική γνώμη. Κακή παραμένει η εικόνα για την αξιωματική αντιπολίτευση. Μόλις 15% κρίνει θετικά τον ΣΥΡΙΖΑ και 75% αρνητικά.

Οι θετικές γνώμες για τον πρωθυπουργό είναι 35% και οι αρνητικές στο 58%. Για τον κ. Τσίπρα οι θετικές γνώμες είναι 18% και οι αρνητικές στο 73%.

Στις εντυπώσεις από το έργο της κυβέρνησης στη δημόσια υγεία – κορωνοϊό, το 33% έχει μάλλον θετικές αλλά το 55% μάλλον αρνητικές.

Στην οικονομία, το συντριπτικό 68% έχει μάλλον αρνητικές εντυπώσεις για το έργο της κυβέρνησης και μόλις το 21% θετικές.

Αναφορικά με την εξωτερική πολιτική, θετική γνώμη για το έργο της κυβέρνησης έχει το 39% και αρνητική το 43%.

Στα…. Τάρταρα ο δείκτης οικονομικής εμπιστοσύνης ο οποίος υποχωρεί στο -58 από -35 τον περασμένο Νοέμβριο και -50 ένα μήνα πριν, τον Φεβρουάριο.

Για την άνοδο των τιμών και την ακρίβεια, το 56% εκτιμά ότι είναι αποτέλεσμα των διεθνών εξελίξεων αλλά το 41% ότι είναι ευθύνη της κυβέρνησης.

Πηγή:fonaklas.gr

powered by social2s

Συνάντηση 10 Δημάρχων της Ανατολικής Αττικής στον Ωρωπό με θέμα την ενέργεια

Δήμαρχοι από δέκα Δήμους της Ανατολικής Αττικής συναντήθηκαν την Τρίτη 22 Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων στα Νέα Παλάτια Ωρωπού και συζήτησαν κοινά θέματα που αφορούν στους δήμους και ειδικότερα τα προβλήματα που προκύπτουν από την αύξηση των τιμών του ρεύματος και των καυσίμων.
 
Το πρόβλημα που προκαλεί η αύξηση του κόστους στην ενέργεια και στα καύσιμα δημιουργεί τεράστια προβλήματα σε δήμους με μεγάλη έκταση, με πολλά αντλιοστάσια και πολλά δημοτικά φωτιστικά σώματα ,τα οποία είναι και χαρακτηριστικά των δήμων της Ανατολικής Αττικής.
 
Οι Δήμοι χωρίς εκπτώσεις και περικοπές στις υπηρεσίες τους προς του πολίτες καλούνται να ανταπεξέλθουν στις αυξήσεις, οι οποίες στην ενέργεια ξεπερνούν το 300% και στα καύσιμα το 40% , χωρίς παράλληλα να μετακυλούν τα κόστη στα ήδη επιβαρυμένα νοικοκυριά.
 
Τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της εποικοδομητικής συνάντησης θα μεταφερθούν στο Υπουργείο Εσωτερικών,στην Κ.Ε.Δ.Ε. ,την Π.Ε.Δ.Α και σε όλους τους αρμόδιους φορείς.
 
Ο οικοδεσπότης της συνάντησης δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης είπε: "Ευχαριστώ τους καλούς συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για ανταλλαγή απόψεων ,προτάσεων και ανάληψης πρωτοβουλιών σχετικά με το μείζον ζήτημα που απειλεί να τορπιλίσει τους προϋπολογισμούς των δήμων μας".
 
Στην συνάντηση συμμετείχαν οι δήμαρχοι: Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης, Σπάτων Αρτέμιδος Δημήτρης Μάρκου, Λαυρεωτικής Κερατέας Δημήτρης Λουκάς, Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, Μαραθώνος Στέργιος Τσίρκας, Αχαρνών Σπύρος Βρεττός, Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης, Κρωπίας Δημήτρης Κιούσης, Σαρωνικού Πέτρος Φιλίππου και Παιανίας Ισίδωρος Μάδης. Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων απουσίασαν ο δήμαρχος Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κώστας Αλαγιάννης, Παλλήνης Αθανάσιος Ζούτσος και Ραφήνας Πικερμίου Ευάγγελος Μπουρνούς.
 
powered by social2s

O Υφυπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Κώτσηρας ζει...το μύθο του, ενώ οι πολίτες μετράνε τα ευρώ για να βγάλουν την μέρα τους!

Μέσα από την Διαύγεια, ανακαλύψαμε πως ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Κώτσηρας, δεν χάνει την ευκαιρία να απολαμβάνει τα ταξίδια του στην Ευρώπη, εκπροσωπώντας την Ελληνική Κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα για ένα 4ημερο ταξίδι στα πλαίσια της «Διάσκεψης για το μέλλον της Ευρώπης (ΔΜΕ): 4th Conference Plenary», θεώρησε σωστό να νοικιάσει κοντά στα 500 ευρώ/ημέρα αυτοκίνητο, να ταξιδέψει business class και να ξοδέψει 800 σχεδόν ευρώ για ξενοδοχείο όταν με μια έρευνα στο booking μπορείς να βρεiς αντίστοιχης κατηγορίας ξενοδοχεία στην μισή τιμή.

Φαίνεται πως για τον κ. Κώτσηρα, λεφτά υπάρχουν, όταν την ίδια στιγμή εκατομμύρια πολίτες αναστανέζουν από τις ανατιμήσεις,  τα χρέη και την ακρίβεια.  

Τα χρήματα αυτά πιστώθηκαν από τη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Δικαιοσύνης, επομένως είναι χρήματα του ελληνικού λαού.

Αναρωτιόμαστε, τι άλλο θα βρούμε εάν ψάξουμε λίγο περισσότερο στην Διαύγεια...

Το μόνο σίγουρο είναι πώς ακόμα και σήμερα, κάποιοι διασκεδάζουν και πίνουν "εις υγείαν των κορόιδων"!  

 

 

powered by social2s

Γιώργος Πατούλης: O "λασποκουβάς" της ΑΥΓΗΣ "δεν έχει πάτο"

Δεν ανακόπτεται ο ηθικός και εκδοτικός κατήφορος της ιστορικής εφημερίδας της Αριστεράς, με ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα.

Το ψέμα δεν πουλάει φύλλα

Το σημερινό άθλιο, ψευδές και συκοφαντικό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΑΥΓΗ της Κυριακής, καθώς και το ανώνυμο δημοσίευμα ενός, δήθεν, ειδικού συνεργάτη που το συνοδεύει, με το οποίο προσπαθούν να παρουσιάσουν την διδακτορική διατριβή μου ως, δήθεν, «προϊόν λογοκλοπής», χρησιμοποιώντας επιστημονικά αβάσιμα και «έωλα σοφίσματα», αποδεικνύει τον ηθικό και πολιτικό κατήφορο της εκδοτικής ομάδας που απέμεινε, σε αυτή την κάποτε ιστορική εφημερίδα.

Μια ομάδα επώνυμων κι ανώνυμων συντακτών, έχουν μετατρέψει τους τελευταίους μήνες την ΑΥΓΗ από εφημερίδα, σε "λασποκουβά" μιας αρρωστημένης αριστεράς, που δεν εκφράζει και με κανέναν τρόπο, τη μεγάλη πλειονότητα των υπεύθυνων πολιτών που πρόσκεινται ιδεολογικά στην «Αριστερά του Ήθους και των Αγώνων», οδηγώντας την, με τον τρόπο αυτό, σε εκδοτικό «θάνατο».

Πριν λίγες ημέρες, ήταν ο δημοσιογράφος Θανάσης Καρτερός, που με άρθρο «παραλήρημα» από τις στήλες της ίδιας εφημερίδας, εξύβριζε με σκαιό κι απαράδεκτο τρόπο τον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, με το γνωστό αρκτικόλεξο GFY.

Σήμερα, στην ίδια αυτή εφημερίδα, αναλαμβάνει "το ίδιο έργο", «copy – paste», ένας άλλος, ανώνυμος αυτή τη φορά συντάκτης ( του οποίου φυσικά γνωρίζουμε καλά το ονοματεπώνυμο ), ο οποίος, υπογράφοντας ως δήθεν Ειδικός Συνεργάτης, με κατηγορεί για λογοκλοπή όσον αφορά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής μου. Κι όχι μόνον με κατηγορεί, αλλά αγνοώντας και το περιεχόμενο της τεκμηριωμένης ενημέρωσης που του παρείχα και που φιλοξενείται στο ίδιο δημοσίευμα, "με κρίνει ένοχο και με καταδικάζει", ζητώντας την άμεση παραίτησή μου.

Ο «ειδικός» αυτός συνεργάτης, αλλά και οι αρμόδιοι της εφημερίδας ΑΥΓΗ, ασφαλώς και αντιλαμβάνονται ότι, τα μέρη της διατριβής που καθορίζουν την αξία, τη σημασία και την επιστημονική αξία της διατριβής και πάνω στο οποίο κρίνεται είναι το ειδικό, ερευνητικό μέρος της μελέτης, τα αποτελέσματα και η συζήτηση και αυτά απαιτούνται να είναι πρωτότυπα.

Τα μέρη αυτά της συγκεκριμένης διατριβής είναι πρωτότυπα και δεν υπάρχει κανενός είδους επικάλυψη!!!

Στο πολιτικά "άρρωστο" διευθυντήριο της ΑΥΓΗΣ και στον ανώνυμο, θρασύδειλο και κρυπτόμενο συκοφάντη συντάκτη της, απαντώ επώνυμα και θαρραλέα. Όπως έχω κάνει σε όλη τη διάρκεια της πολιτικής, κοινωνικής και επιστημονικής μου διαδρομής.

Όλες τις μάχες μου, ως γιατρός, δήμαρχος και Περιφερειάρχης, τις έδωσα επώνυμα και τις κέρδισα όλες, έχοντας τη στήριξη κάθε φορά της οικογένειάς μου, των φίλων και των συναδέλφων μου, καθώς και της πλειοψηφίας των πολιτών.

Στους πολίτες λογοδοτώ κι όχι στην ΑΥΓΗ.

Μόνον οι πολίτες μπορούν "να με παραιτήσουν". Με εκλογές. Κι όχι το διευθυντήριο της ΑΥΓΗΣ, ούτε οι κομματικοί τους προστάτες, που τους συναγωνίζονται στο θράσος και στο ψέμα.

Δεν θα τους ακολουθήσω στην ηθική και πολιτική τους κατρακύλα. Αλίμονο για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στη χώρα μας, αν εκλεγμένες από το λαό Διοικήσεις ανατρέπονταν από στημένα και συκοφαντικά δημοσιεύματα φυλλάδων με μερικές δεκάδες αναγνώστες.

Όσον αφορά την αποκατάσταση του ονόματος μου και της επιστημονικής μου υπόστασης, σχετικά με τους συκοφαντικούς τους ισχυρισμούς περί δήθεν λογοκλοπής, αυτή θα γίνει από πλευράς μου, ασκώντας κάθε νόμιμο μέσο.

Τη Δικαιοσύνη τη φοβούνται οι ψεύτες και οι συκοφάντες και όχι εκείνοι που ασκούν το λειτούργημά τους, με ευθύνη και συνέπεια.

Το Φως δεν φοβάται το Σκοτάδι "κύριοι" της ΑΥΓΗΣ.

Γιώργος Πατούλης

Περιφερειάρχης Αττικής

powered by social2s

Στέλιος Πέτσας: Δεν θα κάνουμε το 2022 εκλογές γιατί ο κόσμος θέλει να μας τιμωρήσει

 

 

Σοκ προκάλεσε μία τηλεοπτική συνέντευξη του υπουργού Πέτσα.  Ο υπουργός είπε στον αέρα ότι οι δημοσκοπήσεις λένε ψέματα και ο κόσμος είναι έξαλλος με την κυβέρνηση. Μάλιστα, ακούγεται να λέει ότι «δεν θα κάνουμε το 2022 εκλογές γιατί ο κόσμος θέλει να μας τιμωρήσει». 

Η δήλωσή  αυτή  συμπληρώνει το αφήγημα που θέλει την κυβέρνηση να ρίχνει όλο το φταίξιμο για την ακρίβεια στο ρωσο-ουκρανικό πόλεμο και στην παγκόσμια αναταραχή, ενώ παραβλέπει τις κυβερνητικές αποτυχίες στη διαχείριση της πανδημίας, της ενέργειας,στην καταπολέμηση της διαφθοράς, στις ιδιωτικοποιήσεις κ.λ.π

«Όχι, δεν βλέπω εκλογές το 2022, πρώτον γιατί ο πρωθυπουργός είναι κατηγορηματικός πάντα ότι οι εκλογές θα γίνουν το 2023 και δεύτερον γιατί όταν είμαστε σε μια περίοδο αναταραχής όπως αυτή, είναι λογικό όταν κάποιος τα βγάζει με δυσκολία, να θέλει να τιμωρήσει την κυβέρνηση ανεξαρτήτως αν τα έχει πάει εξαιρετικά σε άλλα πεδία», δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας στην πρωινή εκπομπή του MEGA.

Πολλοί δεν έχουν κατανοήσει τελικά, ότι το ποσοστό Σαμαρά, θα μοιάζει σαν μια απάτητη κορυφή του Έβερεστ.

 

powered by social2s

Η δικογραφία με τα "γρηγορόσημα"! Η "ταρίφα" για τους μετανάστες και οι 2 προϊστάμενοί της αποκεντρωμένης διοίκησης που τα έπιαναν

Η αλλοδαπή δικηγόρος, οι μεσάζοντες, τα κακουργήματα και οι συνομιλίες που τους "έδωσαν".

Μια ακόμα υπόθεση διαφθοράς στην τοπική αυτοδιοίκηση είναι γεγονός.

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν μετά τις απολογίες τους στην 5η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης δύο προϊστάμενοι διευθύνσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, που περιλαμβάνονται σε δικογραφία των “αδιάφθορων” της ΕΛ.ΑΣ. η οποία συνδέεται με καταγγελίες για “γρηγορόσημα” που δίνονταν προκειμένου να επισπευσθούν οι διαδικασίες έκδοσης αδειών διαμονής σε μετανάστες ή αποφάσεων κτήσης ιθαγένειας. Τους επιβλήθηκαν οι όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της καταβολής εγγυοδοσίας από 5 έως 10 χιλιάδες ευρώ.

Στην ίδια δικογραφία βρίσκεται ένας ακόμη υπάλληλος της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, μία αλλοδαπή δικηγόρος, διάφοροι «μεσάζοντες», όπως επίσης δεκάδες ενδιαφερόμενοι αλλοδαποί. Ανάλογα με την περίπτωση, τους αποδίδονται κατηγορίες για δωροληψία και δωροδοκία υπαλλήλων, παράβαση καθήκοντος κ.ά.

Είχε προηγηθεί έρευνα της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος που ξεκίνησε το 2019 και κατά την οποία έγινε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου εμπλεκόμενων προσώπων, από τις οποίες προέκυψαν συνομιλίες που κρίθηκαν ύποπτες. Αυτές αφορούσαν συζητήσεις, με “συνωμοτικό λόγο”, για θέματα αλλοδαπών, ενώ φαίνεται να γίνεται και ανταλλαγή εγγράφων μέσω διαδικτυακής εφαρμογής.

Σύμφωνα με τον δικαστικό φάκελο, η “ταρίφα” διαμορφωνόταν από 300 έως 1.500 ευρώ, ανάλογα με το είδος της “εξυπηρέτησης”.

Οι κατηγορούμενοι προϊστάμενοι αρνήθηκαν οποιαδήποτε εμπλοκή στην υπόθεση ενώ φαίνεται να απολογήθηκαν πως το περιεχόμενο των συνομιλιών παρεξηγήθηκε.


Η κύρια ανάκριση για την υπόθεση ξεκίνησε τις τελευταίες εβδομάδες και θα συνεχιστεί το επόμενο διάστημα. Όσοι εκ των κατηγορουμένων απολογήθηκαν για πράξεις κακουργηματικού βαθμού αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, ενώ οι υπόλοιποι που διώκονται για πλημμελήματα χωρίς όρους.

powered by social2s

BINTEO - Αττική: Ερωτικές σκηνές on camera σε δημοτικό συμβούλιο - Πρωταγωνιστής εκπρόσωπος Πνευματικού Κέντρου

Ένα απίστευτο βίντεο από συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Μοσχάτου -Ταύρου έφεραν στη δημοσιότητα οι Ράδιο Αρβύλα. Στο οπτικό υλικό εμφανίζεται ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης ΜΑΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΣΧΑΤΟ-ΤΑΥΡΟΣ, Γιάννης Βολίκας, σε ερωτικές περιπτύξεις με νεαρή.

 

Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν ο κ. Βολίκας, που είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Πνευματικού Κέντρου Μοσχάτου -Ταύρου, γνώριζε ότι εκείνη την ώρα είχε ανοιχτή την κάμερα, αλλά οι ερωτικές περιπτύξεις του με την νεαρή που εμφανίζεται στο πλάνο συνεχίζονται σε σημείο που παραλίγο η σκηνή να καταλήξει σε…. live sex.

«Περιμένουμε με αγωνία το επόμενο δημοτικό συμβούλιο Γιάννη», σχολίασε ο Αντώνης Κανάκης

 
 
Πηγή: aftodioikisi.gr
powered by social2s

Οι εικονικές δωρεές των 500.000 ευρώ και οι αποδείξεις της εκκλησίας, για φοροαπαλλαγή

Οι 15 κατηγορούμενοι, το πόρισμα του ΣΔΟΕ, οι 2 "αμαρτωλοί" Ιερείς, οι λογιστές και η προϊσταμένη της εφορίας!

Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων  δύο συνταξιούχοι ιερείς , οι οποίοι παραπέμφθηκαν κατηγορούμενοι για ψευδείς βεβαιώσεις με αφορμή εικονικές δωρεές.
Όλα έγιναν στον ναό Αγίας Παρασκευής στα Φάρσαλα. Δωρεές που... ξεπερνούσαν το μισό εκατ. ευρώ και φέρεται να έγιναν -μέσω δεκάδων αποδείξεων (ερανικής επιτροπής κ.λπ.)- τα έτη 2003 έως 2009 με απώτερο σκοπό οι ιδιώτες δωρητές να τύχουν φορολογικής έκπτωσης.

Μετά από έλεγχο του Σώματος Οικονομικής Δίωξης και το πόρισμα των οικονομικών υπηρεσιών, με βούλευμα παραπέμφθηκαν 15 συνολικά κατηγορούμενοι για ψευδή βεβαίωση 

Ένας εκ των ιερέων απεβίωσε, για τους λογιστές παύτηκε η δίωξη ως προς την κατηγορία της απάτης, ενώ με την ολοκλήρωση των ελέγχων και την αποκάλυψη της υπόθεσης πολίτες – δωρητές κλήθηκαν και υπέβαλαν τροποποιητικές φορολογικές δηλώσεις, αποδίδοντας τελικά στο Δημόσιο τον αναλογούντα φόρο.


Έτσι, προχθές στο εδώλιο, κάθισαν μόνο δύο εκ των κατηγορουμένων, ένας ιερέας – πρώην προϊστάμενος του ναού και μία εφοριακός, πρώην προϊσταμένη τμημάτων της ΔΟΥ Φαρσάλων, οι οποίοι αθωώθηκαν τελικά και οι δύο, όπως και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι.

Αντιθέτως ένοχοι για ψευδή βεβαίωση κρίθηκαν άλλοι δύο ηλικιωμένοι ιερείς, 80 και 82 ετών (σ.σ. δεν παρευρέθηκαν στο Δικαστήριο, αλλά εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους), στους οποίους το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας επέβαλε ποινή φυλάκισης 3 ετών με τριετή αναστολή.
 
Πηγή: edolio5
powered by social2s

Μπαράζ δικαστικών αποφάσεων: Δικαιώνουν 2.500.000 συνταξιούχους για περικοπές λόγω μνημονίων

Με 6 νέες αποφάσεις το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών επιβάλλει την καταβολή επιδομάτων εορτών και άδειας, ποσά που κόπηκαν από επικουρικές συντάξεις, καταβολή τόκων αλλά και αποζημιώσεις για ηθική βλάβη.

Περικοπές συντάξεων: Νέα δικαίωση ήρθε για εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους με τις τελευταίες δικαστικές αποφάσεις οι οποίες εξέτασαν προσφυγές για περικοπές ελέω μνημονιακών νόμων.

Ειδικότερα, το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών με 6 αποφάσεις του προβλέπει την αναδρομική καταβολή επιδομάτων εορτών και άδειας, που κόπηκαν μετά το 2012, καθώς και επικουρικών συντάξεων για περικοπές 11μηνου και μάλιστα με τόκο 6%.

Μάλιστα, ακόμη και σε περιπτώσεις όπου βάσει νεότερων αποφάσεων έγινε επιστροφή των περικοπών, το Δικαστήριο σύμφωνα με τις αποφάσεις που δημοσίευσε το ΕΝΥΠΕΚΚ ορίζει πως θα πρέπει να καταβληθούν και τόκοι για το διάστημα από την προσφυγή των συνταξιούχων, ενώ δέχεται και την επιβολή αποζημιώσεων για ηθική βλάβη.

Μη νόμιμες περικοπές σε επικουρικές

Σύμφωνα με μία από τις αποφάσεις του, το Διοικητικό Πρωτοδικείο δικαιώνει συνταξιούχο για την περικοπή επί 11μηνο (από Ιούνιο 2015 μέχρι Μάιο 2016) της επικουρικής του σύνταξης βάσει των νόμων του 2012.

«Κρίνει ότι μη νομίμως περικόπηκαν… τα ποσά επικουρικής σύνταξης που ελάμβανε ο ενάγων κατά το χρονικό διάστημα από 11-6-2015 μέχρι 11-5-2016, δηλαδή μετά τη δημοσίευση της 2287/2015 απόφασης της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (10-6-2015) και ως την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016 (12-5-2016)».

Και ορίζει πως  «το εν λόγω Ταμείο πρέπει να υποχρεωθεί να καταβάλει στον ενάγοντα το συνολικό ποσό των 874,94 ευρώ (ήτοι 374,94 ευρώ για μειώσεις που έγιναν με βάση το ν. 4051/2012 συν 495 ευρώ για μειώσεις που έγιναν με βάση το ν. 4093/2012), αφαιρουμένων των νόμιμων κρατήσεων, νομιμοτόκως, με επιτόκιο 6% ετησίως».

Περικοπές συντάξεων: Καταβολή τόκων και για επιστραφέντα ποσά

Με άλλη απόφασή του το Δικαστήριο «κρίνει, κατ’ αποδοχή ως βάσιμης της σχετικής αξίωσης του ενάγοντος, ότι πρέπει να υποχρεωθεί το εναγόμενο να καταβάλει στον ενάγοντα νόμιμους τόκους (επιδικίας) επί των ποσών σύνταξης που του καταβλήθηκαν, αναφορικά με το χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 12-5-2016, από την επίδοση της κρινόμενης αγωγής, στις 10-4-2018 (βλ. έκθεση επίδοσης) έως την ημερομηνία καταβολής του σχετικού ποσού με βάση την προαναφερόμενη Κ.Υ.Α. στον ενάγοντα και συγκεκριμένα με επιτόκιο 6% από τις 10-4-2018 έως τις 30-4-2019 και με το προβλεπόμενο στο άρθρο 45 του ν. 4607/2019 (Α’ 65/24-4-2019) επιτόκιο από 1-5-2019 έως την εξόφληση του εν λόγω κεφαλαίου».

Αναγνωρίζει, ωστόσο, την υποχρέωση του εναγόμενου να καταβάλει στον ενάγοντα νόμιμους τόκους επί των ποσών που αντιστοιχούν στις περικοπές της σύνταξής του που του καταβλήθηκαν, με βάση την προαναφερόμενη Κ.Υ.Α., όσον αφορά στο χρονικό διάστημα από 1-1-2016 έως 12-5-2016, με επιτόκιο 6% από την επίδοση της αγωγής (10-4-2018) έως τις 30-4-2019 και με το προβλεπόμενο στο άρθρο 45 του ν. 4607/2019 επιτόκιο από 1-5-2019 έως την ημερομηνία εξόφλησης των εν λόγω ποσών.

FREEPIK

Επιστροφή δώρων και επιδόματος άδειας

Ιδιαιτέρως σημαντική είναι και η απόφαση που αναγνωρίζει την επιστροφή των επιδομάτων εορτών (Χριστουγέννων και Πάσχα) και αδείας. «Να ακυρωθούν τα εκκαθαριστικά σημειώματα συντάξεων μηνών Αυγούστου 2015, Δεκεμβρίου 2015, Απριλίου 2016 και Αυγούστου 2016, καθ’ ο μέρος με αυτά δεν καταβλήθηκε στον προσφεύγοντα επίδομα αδείας 2015, δώρο Χριστουγέννων 2015, δώρο Πάσχα 2016 και αναλογία επιδόματος αδείας 2016, αντίστοιχα» αναφέρεται.

Για το λόγο αυτό η απόφαση ορίζει πως «πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή η αγωγή και να αναγνωριστεί η υποχρέωση του εναγόμενου να καταβάλει στον ενάγοντα το συνολικό ποσό των 1.150 ευρώ (ήτοι ποσό 950 ευρώ για επιδόματα εορτών και αδείας ως άνω χρονικού διαστήματος + ποσό 200 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση για την ηθική βλάβη που υπέστη από την παράνομη περικοπή της σύνταξής του από 11-6-2015 έως 31-12-2015), νομιμοτόκως, με επιτόκιο 6% από την επίδοση της αγωγής στο εναγόμενο (ήτοι από 28-12-2018) έως τις 30-4-2019 και με το προβλεπόμενο στο άρθρο 45 του ν. 4607/2019 επιτόκιο από 1-5-2019 μέχρι την εξόφληση».

Και σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου ότι είχαν καταβληθεί εκ των υστέρων τα ποσά των περικοπών της κύριας σύνταξης του συγκεκριμένου συνταξιούχου, προβλέπεται πάντως ότι από το ταμείο πρέπει «να καταβληθούν στον ενάγοντα νόμιμοι τόκοι επί των ποσών σύνταξης που του καταβλήθηκαν, με βάση την παραπάνω Κ.Υ.Α., ήτοι για το χρονικό διάστημα από 11-6-2015 έως 31-12-2015».Περικοπές συντάξεων: Αποζημίωση για ηθική βλάβη

Παρά το γεγονός πως στις αποφάσεις αναφέρεται πως οι παράνομες περικοπές, «δεν υποδηλώνει από μόνη της ηθική απαξία προς το πρόσωπό του», επισημαίνεται ωστόσο ότι «εξ αιτίας αυτής, υποχρεώθηκε να προσφύγει στη Δικαιοσύνη, προκειμένου να του επιδικαστεί η διαφορά μεταξύ των ποσών που του καταβλήθηκαν και εκείνων που δικαιούνταν, γεγονός που του προκάλεσε, κατά κοινή πείρα, αγωνία και αβεβαιότητα για την έκβαση των ενεργειών του».

Με το σκεπτικό αυτό, το Δικαστήριο έκρινε ότι οι συνταξιούχοι υπέστησαν ηθική βλάβη και κατά περίπτωση όρισε χρηματική αποζημίωση από 100 έως 200 ευρώ. Και σε αυτές τις περιπτώσεις τα ποσά που προβλέπονται θα πρέπει να καταβληθούν με νόμιμο τόκο 6%.Η αντισυνταγματικότητα των νόμων 2012

Ειδικότερα, στις αποφάσεις γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στις τελευταίες περικοπές συντάξεων, που επήλθαν με το δεύτερο μνημόνιο και με νόμους του 2012 και οι οποίες κρίθηκαν αντισυνταγματικές από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Για τον λόγο – όπως ανέφερε το Ανώτατο Δικαστήριο και επικαλείται το Πρωτοδικείο – ότι «δεν προηγήθηκε των περικοπών αυτών, που θεσπίστηκαν σε συνέχεια των περιγραφόμενων ανωτέρω προηγούμενων περικοπών των συντάξεων – οι οποίες κρίθηκαν συνταγματικές – και ενώ είχε παρέλθει διετία από τον πρώτο αιφνιδιασμό της οικονομικής κρίσης, η ειδική μελέτη που περιγράφεται στις ως άνω αποφάσεις. Ειδικότερα, με τις αποφάσεις αυτές κρίθηκε ότι σε περιπτώσεις εξαιρετικά δυσμενών δημοσιονομικών συνθηκών δεν αποκλείεται, κατά το άρθρο 22 παρ. 5 του Συντάγματος, η επέμβαση του νομοθέτη για τη μείωση και των απονεμηθεισών ακόμη συντάξεων εφεξής, σε κάθε περίπτωση, όμως, η περικοπή των συντάξεων δεν μπορεί να παραβιάζει τον συνταγματικό πυρήνα του κοινωνικοασφαλιστικού δικαιώματος, τη χορήγηση, δηλαδή, στον συνταξιούχο τέτοιων παροχών που να του επιτρέπουν να διαβιώνει με αξιοπρέπεια».

Δεν προηγήθηκε μελέτη

Και προστίθεται πως «προκειμένου, δε, να καθίσταται εφικτός ο δικαστικός έλεγχος των οικείων νομοθετικών μέτρων από τις ανωτέρω συνταγματικές απόψεις, κρίθηκε ότι ο νομοθέτης, όταν λαμβάνει μέτρα συνιστάμενα σε περικοπή συνταξιοδοτικών παροχών, οφείλει, εν όψει και της γενικότερης υποχρέωσής του για «προγραμματισμό και συντονισμό της οικονομικής δραστηριότητας για την εδραίωση της κοινωνικής ειρήνης» (άρθρο 106 παρ. 1 του Συντάγματος), να έχει προβεί σε ειδική, εμπεριστατωμένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη μελέτη, από την οποία να προκύπτει αφενός μεν ότι τα συγκεκριμένα μέτρα είναι πράγματι πρόσφορα, αλλά και αναγκαία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος βιωσιμότητας των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, εν όψει και των παραγόντων που το προκάλεσαν, έτσι ώστε η λήψη των μέτρων αυτών να είναι σύμφωνη με τις συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας και της ισότητας στα δημόσια βάρη, αφετέρου δε ότι οι επιπτώσεις από τα μέτρα αυτά στο βιοτικό επίπεδο των πληττόμενων προσώπων, συνδυαζόμενες με άλλα τυχόν ληφθέντα μέτρα (φορολογικά κ.ά.), αλλά και με το σύνολο των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών της δεδομένης συγκυρίας, δεν έχουν, αθροιστικά λαμβανόμενες, αποτέλεσμα τέτοιο που να οδηγεί σε ανεπίτρεπτη παραβίαση του πυρήνα του συνταγματικού δικαιώματος σε κοινωνική ασφάλιση».

Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα αυτά κρίθηκε πως στους μνημονιακούς νόμους του 2012 «με τις διατάξεις αυτές επιχειρήθηκε νέα, για πολλοστή φορά, περικοπή συνταξιοδοτικών παροχών της ίδιας ομάδας θιγόμενων, χωρίς να έχει προηγηθεί εμπεριστατωμένη μελέτη, με την οποία να διαπιστώνεται και να αναδεικνύεται τεκμηριωμένα ότι η λήψη των συγκεκριμένων μέτρων ήταν σύμφωνη με τις σχετικές συνταγματικές δεσμεύσεις που απέρρεαν, μεταξύ άλλων, από τον θεσμό της κοινωνικής ασφάλισης, τις αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας και την προστασία της αξίας του ανθρώπου».

Πηγή:dikastiko.gr

 
 
powered by social2s

30.000 Ευρώ ζητούσε η Περιφερειακή σύμβουλος πού έχει φτάσει η φήμη της σε όλη την Ευρώπη για να τον βοηθήσει σε αδειοδότηση επιχείρησης

Σκάνδαλο πρόκειται να προκύψει εντός των επόμενων ημερών,  αφού σύμφωνα με πληροφορίες δημότης από το Μαραθώνα, εκμυστηρεύτηκε σε άνθρωπο στην περιφέρεια ότι πριν λίγους μήνες χρειάστηκε να αδειοδοτήσει μία επιχείρηση και επισκέφτηκε την Περιφερειακή σύμβουλο.

Η Περιφερειακή σύμβουλος προσφέρθηκε να τον βοηθήσει, λέγοντάς του: “πέρασε από το γραφείο μου φέρε 30.000 ευρώ γιατί τόσο θα κοστίσει αυτή η υπόθεση και εγώ θα φροντίσω να πάρεις την άδεια”.

Φυσικά ο άνθρωπος τρελάθηκε με αυτά που άκουσε της είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί της όταν θα είναι έτοιμος και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια.

Φαίνεται ότι αρχίζουν να ανοίγουν τα στόματα πλέον, για την Περιφερειακή σύμβουλο που η φήμη της έχει φτάσει σε όλη την… Ευρώπη.

Μετά λοιπόν από μία άλλη υπόθεση η οποία βρίσκεται ήδη στον εισαγγελέα( για 35.000 ευρώ μπροστά και 35.000 στο τέλος),  θα ανοίξει και άλλη ιστορία πολύ πιο σοβαρή αυτή τη φορά.

Παρακολουθούμε το θέμα συλλέγουμε πληροφορίες και θα επανέλθουμε γιατί πλέον ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι και κάποιος κύριε Πατούλη πρέπει να μαζέψει.

powered by social2s

Αξιολόγηση της επικινδυνότητας του σημερινού χιονιά - Tι χρώμα έχει η Αττική!

Στο κόκκινο: Η Μαγνησία, οι Β. Σποράδες και η Εύβοια.

Στο πορτοκαλί: Η Α-ΝΑ Στερεά, συμπεριλαμβανομένων των βορειοδυτικών, βόρειων και ανατολικών περιοχών της Αττικής ανεξαρτήτως υψομέτρου, και πιθανώς οι βορειότερες των Κυκλάδων, οι ορεινές - ημιορεινές περιοχές της Κρήτης και οι ορεινές - ημιορεινές περιοχές της ανατολικής και της νότιας Πελοποννήσου, συμπεριλαμβανομένης της Αρκαδίας.  

Στο κίτρινο: Η πόλη της Αθήνας, η Χαλκιδική, οι υπόλοιπες περιοχές της Θεσσαλίας και η κεντρική Στερεά.

Σημείωση: Η παραπάνω κατάταξη είναι γενική και ασφαλώς σε τοπικό επίπεδο αποκλίσεις θα υπάρξουν. 

Πηγή: ziakopoulos.blogspot.com

powered by social2s

Ο κοντός δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και η φάμπρικα των Rapid test

Δήμαρχος Ανατολικής Αττικής έστησε φάμπρικα με εταιρεία για την διενέργεια rapid test στους δημότες του.

Δεν τους είπε όμως ότι εργαζόμενος της εταιρείας είναι αντιδήμαρχος του και ότι άλλαξε η δραστηριότητα και η επωνυμία της εταιρείας και από Γηροκομείο παλαιότερα έγινε κλινική.

Και αυτό γιατί το 2020 η εν λόγω εταιρεία είχε τρεχάματα κακουργηματικού χαρακτήρα με την δικαιοσύνη, λόγω κορωνοιού.

Μάλλον ήταν η πιο συμφέρουσα και γι’ αυτό ο Δήμαρχος με το μεγάλο πολιτικό ανάστημα την επέλεξε!

Επειδή ο δήμαρχος είναι έμπειρος είμαστε σίγουροι για την νομιμότητα της διαδικασίας είναι όμως και η σωστή επιλογή;

Είναι ηθικό να δίνεις τις δουλειές του Δήμου στους αντιδημάρχους σου ενώ γνωρίζεις τα προβλήματα που προϋπήρχαν;

Είναι ηθικό να συνεχίζει να δίνει δουλειές στον αντιδημάρχο, ενώ γνώριζε ότι για το ίδιο θέμα, με τη διενέργεια Rapid test, το είχε κάνει και το καλοκαίρι σε άλλο σημείο, και η εν λόγω υπόθεση βρίσκεται στη δικαιοσύνη;

Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…

Πηγή: today press

powered by social2s

Η δουλειά του Αιώνα για την Εκκλησία! Σε 3000 στρέμματα στο Σχιστό θα χτιστούν της "Παναγιάς τα μάτια"

1 δις ο προϋπολογισμός του έργου που θα ξεκινήσει και θα τελειώσει του... "Αγίου ποτέ". Όλα τα ονόματα και οι εταιρείες που συμμετέχουν στην "μεγάλη δουλειά"!

Όλα έτοιμα και τακτοποιημένα. Θέμα ημερών είναι να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αξιοποίησης των 3.000 στρεμμάτων ιδιοκτησίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Σχιστό, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες  εντός του μήνα αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές.

Με μοναδικό μέτοχο την Εκκλησία της Ελλάδος  η Σχιστό Α.Ε. (έτσι θα ονομάζεται η εταιρεία) με πρόεδρο του Δ.Σ. τον Ιερώνυμο, πατάει γκάζι για την εφαρμογή ενός σχεδίου, του οποίου ο προϋπολογισμός φτάνει το 1 δις ευρώ εκατομμύρια και θα χρηματοδοτηθεί από το ταμείο της εκκλησίας και από άλλες πηγές χρηματοδότησης που προς το παρόν είναι άνγωστες. 

Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας αξιοποίησης της έκτασης έχει οριστεί ο Θανάσης Χριστόπουλος, γνωστός από τη θητεία του στην Prodea, πρόεδρος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, αντιπρόεδρος ο Αρχιμανδρίτης Νικόδημος Νικόλαος Φαρμάκης και ανάμεσα στα μέλη ξεχωρίζει ο Χρήστος Μαραφάτσος, Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας γνωστός για τη συνεργασία του με τον Τραμπ και ο Βασίλης Ανδρικόπουλος.
 
Ο τελευταίος έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού σε θέματα Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, CEO των Green Cola και Noval Property της Viohalco, αναπληρωτής CEO της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και στέλεχος της Diageo, ενώ επί του παρόντος είναι μέλος στα διοικητικά συμβούλια της Premia και της Καραμολέγκος.

Για την αξιοποίηση των 3.000 στρεμμάτων έχει προταθεί σχέδιο νέας χωροθέτησης με μεικτές χρήσεις, δηλαδή την κατασκευή πύργων γραφείων και κατοικιών, αποθηκών και χώρων στάθμευσης, logistics, εκθεσιακού και συνεδριακού κέντρου, χώρου μνήμης, ιατρικού κέντρου, πρατηρίου καυσίμων, ενώ το σχέδιο περιλαμβάνει την επέκταση του Περιβαλλοντικού Πάρκου Αναψυχής στα διπλάσια τετραγωνικά σε σχέση με σήμερα. Όποιος διαβάζει τους σχεδιασμούς του έργου γρήγορα καταλαβαίνει ότι δεν θα γίνουν ποτέ. "Ο Λάτσης με την επένδυση του Ελληνικού δημιούργησε την σχολή του αέρα." είπε γνωστός μεσίτης.
 
Πηγή: edolio5
powered by social2s

Διευθύνων σύμβουλος ΔΕΔΔΗΕ Α.Μάνος: Έδωσε μπόνους 60.000 ευρώ στον εαυτό του

Την ώρα που οι πολίτες παθαίνουν σοκ από τους λογαριασμούς του ρεύματος ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Αναστάσιος Μάνος, υπέγραψε 60.000 ευρώ Bonus για τον εαυτό του, 55.000 για τον αναπληρωτή του, και από 50.000 ευρώ αδιακρίτως για κάθε γενικό διευθυντή. 

Tο μπόνους είναι ποσοστό 50% επί των μικτών αποδοχών για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο και τους Γενικούς Διευθυντές και 30% για τους Διευθυντές και πως οι μεικτές αποδοχές του Διευθύνοντα Συμβούλου και του Αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου.

Έθεσαν τους στόχους του 2021 τον Δεκέμβρη του 2021!

Όπως επιβεβαιώνει το έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με το οποίο ελήφθη η απόφαση με την οποία τα μέλη του ΔΣ δίνουν μπόνους στα μεγαλοστελέχη της επιχείρησης, στις 16 Δεκεμβρίου 2021 (15 μέρες πριν λήξει το έτος) όρισαν τους στόχους του… 2021.

Από το έγγραφο προκύπτει ότι η απόφαση του Δ.Σ. του ΔΕΔΔΗΕ για τα μπόνους στα μεγαλοστελέχη του ελήφθη στις 16 Δεκεμβρίου 2021 και επιβεβαιώνει τις καταγγελίες που έχουν γίνει και στη Βουλή. Το έγγραφο που κατατέθηκε στη Βουλή απευθύνεται προς τον γενικό διευθυντή Ανθρωπίνων Πόρων και Οργάνωσης και τον ενημερώνει ότι στις 16 Δεκεμβρίου με εισήγηση του Τ. Μάνου ελήφθη η απόφαση για τη χορήγηση μπόνους και έχει αριθ. πρωτοκόλλου 4052/16-12-2021.

 
 
 
powered by social2s

Συμβασιούχοι COVID: Νέα δίμηνη παράταση έβγαλε η τηλεδιάσκεψη Πρωθυπουργού-ΕΝΠΕ

Δέσμευση του Υπ. Εσωτερικών, Μ. Βορίδη, για νέα, δίμηνη, παράταση των συμβάσεων των εργαζομένων ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) έως και τις 31 Μαΐου 2022, μετά από αίτημα-εισήγηση και του Α’ Αντιπροέδρου της ΕΝΠΕ και Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη.

Σύμφωνα με το σχετικό Δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Αττικής, στη δέσμευση ότι θα δοθεί νέα δίμηνη παράταση, έως και τις 31 Μαΐου του 2022, στις συμβάσεις των εργαζομένων ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) Αυτοδιοίκησης που προσλήφθηκαν στις Περιφέρειες και στους Δήμους, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες της πανδημίας, προχώρησε την Τετάρτη 9 Μαρτίου ο Υπ. Εσωτερικών Μ. Βορίδης κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης εργασίας της ΕΝΠΕ με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και συναρμόδιους Υπουργούς.

 Στην ανάγκη παραμονής των συγκεκριμένων εργαζομένων στις Περιφέρειες εστίασε νωρίτερα κατά την εισήγηση του για θέματα προσωπικού στην Αυτοδιοίκηση Β’ Βαθμού κατά την τηλεδιάσκεψη, ο Α΄Αντιπρόεδρος της ΕΝΠΕ και Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, επισημαίνοντας πως πρόκειται για εργαζόμενους που προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες και συμβάλλουν στην απρόσκοπτη λειτουργία της Αυτοδιοίκησης, και ιδιαίτερα το διάστημα της υγειονομικής κρίσης.    

Με αφορμή τη δέσμευση του Υπουργού Εσωτερικών για τη νέα δίμηνη παράταση των συμβάσεων ο κ. Πατούλης σχολίασε τα εξής:

«Η απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών Μ. Βορίδη και της κυβέρνησης να παρατείνει τις συμβάσεις του έκτακτου προσωπικού για ακόμα 2 μήνες, είναι πολύ θετική, με δεδομένες τις  αυξημένες ανάγκες που έχουν οι υπηρεσίες μας, εξαιτίας κυρίως της υγειονομικής κρίσης. Ως Περιφέρεια Αττικής και αναγνωρίζοντας τις σημαντικές υπηρεσίες που προσφέρουν στη λειτουργία μας οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι, θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε την παραμονή τους στις υπηρεσίες μας, καθώς αυτή συμβάλλει στην καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών».

Πηγή: airetos.gr

powered by social2s