Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Η σφοδρή κακοκαιρία που πλήττει ολόκληρη τη χώρα θα οδηγήσει πιθανότατα τις επόμενες ώρες στην κήρυξη αργίας για την Τρίτη 25 Ιανουαρίου για τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Σύμφωνα με πληροφορίες το θέμα εξετάζεται πολύ σοβαρά και μέχρι το απόγευμα θα έχει ληφθεί η σχετική απόφαση από την κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα, για το θέμα ρωτήθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, λέγοντας:
«Όποιο μέτρο θεωρηθεί ότι πρέπει να πάρουμε, ανάλογα με τις προγνώσεις θα αξιολογηθεί από την Πολιτική Προστασία και η κυβέρνηση θα πάρει τις αποφάσεις της».

Έκτακτο μήνυμα από το 112 έστειλε πριν από λίγο στους πολίτες του νομού Αττικής η Πολιτική Προστασία, προειδοποιώντας για έντονες χιονοπτώσεις τις επόμενες ώρες, ενώ συστήνει να αποφευχθούν οι άσκοπες μετακινήσεις.

Απαγόρευση κυκλοφορίας για βαρέα οχήματα και στα δύο ρεύματα της εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας από την γέφυρα Καλυφτάκη.
Με αλυσίδες υποχρεωτικά όλα τα Ι.Χ

«Επί του παρόντος η Κυβέρνηση δεν προτίθεται να μεταφέρει την πρωτοβάθμια υγεία και την εκπαίδευση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση». Τα παραπάνω επισήμανε ο υπουργός Εσωτερικός Μάκης Βορίδης καλούμενος να τοποθετηθεί γύρω από θέματα «μεταβίβασης αρμοδιοτήτων».
Υπενθυμίζεται ότι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε αναφερθεί στο παρελθόν στο όραμά του για το «νέο Δήμο», προαναγγέλλοντας, (στο πλαίσιο του ξεκαθαρίσματος αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ και του κεντρικού κράτους), τη μεταφορά της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στους Δήμους!
«Θα συζητήσουμε την ενεργότερη εμπλοκή της Αυτοδιοίκησης και στην Πρωτοβάθμια Υγεία, με οδηγό τα πολύτιμα διδάγματα από την εμπειρία της πανδημίας», είχε πει χαρακτηριστικά.
Σχετική προαναγγελία είχε κάνει στην ΚΕΔΕ και ο πρόεδρος της Επιτροπής με αντικείμενο την προετοιμασία του νόμου για τη Μεταρρύθμιση και Ανασυγκρότηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Κράτους, Ξενοφών Κοντιάδης. Τότε ο κ.Κοντιάδης μάλιστα είχε μιλήσει για πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, εκπαίδευση, πολιτισμό και περιβάλλον ως τους τέσσερις τομείς τους οποίους σκέφτεται η κυβέρνηση να μεταφέρει αρμοδιότητες από το κεντρικό κράτος στην Αυτοδιοίκηση.
Ωστόσο, στην παρούσα φάση ο Υπουργός Εσωτερικών Μ. Βορίδης ήταν κατηγορηματικός.
Ξεκαθάρισε ότι επί του παρόντος η Κυβέρνηση δεν προτίθεται να μεταφέρει την πρωτοβάθμια υγεία και την εκπαίδευση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και απαρίθμησε την πληθώρα αρμοδιοτήτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, διευκρινίζοντας ότι η μεταφορά ορισμένων εξ’ αυτών προσκρούει στο Σύνταγμα, ενώ για άλλες θα μπορούσε να γίνει διάλογος.
Ειδικότερα, ο Μ. Βορίδης έθεσε στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Περιφερειών τη βασική κατεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών αναφορικά με τις αλλαγές που προωθούνται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις.
Όπως σημείωσε, «ανοίγει πλέον ο διάλογος σε θεσμικό επίπεδο γύρω από το θέμα της περαιτέρω μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και της αξιολόγηση των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων και αν αυτές ασκούνται με ικανοποιητικό τρόπο ως προς τους στόχους που θέλει κανείς να επιτύχει».
Τόνισε δε, ότι αυτός ο διάλογος συνιστά μέρος μίας ευρύτερης συζήτησης που αφορά στην Πολυεπίπεδη Διακυβέρνηση και γεννά μία σειρά ερωτημάτων για τη συγκρότηση της ίδιας της Δημόσιας Διοίκησης και της κατεύθυνσης που αυτή πρέπει να λάβει.
Υπενθύμισε μάλιστα ότι η άσκηση εποπτείας του κράτους επί των ΟΤΑ απορρέει εκ του Συντάγματος, απαντώντας στους ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ περί «ασφυκτικού πλαισίου εποπτείας».
«Δεν θα ασκούμε έλεγχο των οικονομικών των ΟΤΑ; Και αν πτωχεύσει ένας Δήμος τί θα γίνει; Θέλετε να εισάγουμε μηχανισμό πτωχεύσεως των ΟΤΑ; Ποιος θα παρέχει υπηρεσίες στους δημότες όταν θα έχει καταρρεύσει ο προϋπολογισμός;» διερωτήθηκε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι δεν είναι δυνατόν στο όνομα του σεβασμού του ρόλου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αυτή να μην ελέγχεται.
«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση ελέγχεται και ως προς την τήρηση των οικονομικών και ως προς την τήρηση της νομιμότητας» σημείωσε, προσθέτοντας ότι απαιτείται ακεραιότητα και επάρκεια στον τρόπο ελέγχου.
Παράλληλα, επεσήμανε την ανάγκη συγκρότησης ενός μηχανισμού ο οποίος θα συζητά τις αρμοδιότητες που ανακύπτουν από τα ψηφισθέντα νομοσχέδια, θα εκτιμά την αναγκαιότητά τους και θα αποφασίζει το επίπεδο στο οποίο θα απονέμονται, προαναγγέλοντας τη δημιουργία του στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
«Αυτό συνδέεται με μία ακόμα μεγαλύτερη παρέμβαση που αφορά στη συνολική αξιολόγηση των αρμοδιοτήτων» δήλωσε, χαρακτηρίζοντας το έργο αυτό «μία τεράστια θεσμική παρέμβαση» η οποία απουσίαζε για σειρά δεκαετιών.
Προανήγγειλε μάλιστα ότι η νομοθετική πρόταση του Υπουργείου θα έρθει πολύ σύντομα, έχοντας ωστόσο προηγηθεί η απαιτούμενη αρτιότητα και επιμέλεια στην προεργασία της, προκειμένου οι όποιες μεταβιβάσεις αρμοδιοτήτων να είναι σύννομες, συνταγματικές, οικονομικά σταθμισμένες, λειτουργικές και να αποβαίνουν εις όφελος των Ελλήνων πολιτών.
Τέλος, στηλίτευσε την αντιπολιτευτική κριτική του ΣΥΡΙΖΑ, την οποία χαρακτήρισε στείρα και αντιπαραγωγική, υπογραμμίζοντας ότι δεν συνεισέφερε το παραμικρό στον διάλογο που άνοιξε.

Σύμφωνα με δύο παραπεμπτικά βουλεύματα τα οποία εξέδωσε η Δικαιοσύνη, και τα οποία αποκαλύπτoνται η συνολική ζημία του ΚΕΕΛΠΟ από “τα έργα και τις ημέρες” των κατηγορούμενων ανέρχεται συνολικά σε 1,6 εκατ. ευρώ.
Ο λόγος για τον πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεόδωρο Παπαδημητρίου, τον πολιτευτή της ΝΔ, Σταμάτη Πουλή, τη σύζυγό του και συνεργάτη του Αδ. Γεωργιάδη ,Ανδρονίκη Θεοφιλάτου αλλά και την πρώην οικονομική διευθύντρια του ΚΕΕΛΠΝΟ και διορισμένη πλέον στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα, την οποία εποπτεύει ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αικατερίνη Πολύζου.
Τα Δικαστικά Συμβούλια που συνεδρίασαν, εξέδωσαν δύο παραπεμπτικά βουλεύματα για το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, υιοθετώντας πλήρως τις εισαγγελικές προτάσεις της αντεισαγγελέως Πρωτοδικών, Βαρβάρας Γνεσούλη.
Η μία από τις δύο υποθέσεις, αφορά στις 22 παράνομες προσλήψεις ημετέρων οι οποίες μάλιστα έγιναν αποκλειστικά επί θητείας Αδ. Γεωργιάδη, για τον οποίο οι όποιες ποινικές ευθύνες έχουν προφανώς… παραγραφεί!
Η δεύτερη υπόθεση για την οποία παραπέμπονται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων να δικαστούν για κακουργήματα αφορούν σε 74 παράνομες προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ την περίοδο 2011-14 . Παράνομες προσλήψεις 22 ατόμων
Ειδικότερα, το Δικαστικό Συμβούλιο με το υπ’ αριθμόν 117/2022 παραπέμπει στο ακροατήριο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, τον πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεόδωρο Παπαδημητρίου, τον φίλο του Αδωνη Γεωργιάδη και πολιτευτή της ΝΔ Σταμάτη Πουλή, τη σύζυγό του και συνεργάτη του Αδ. Γεωργιάδη Ανδρονίκη Θεοφιλάτου, αλλά και την πρώην οικονομική διευθύντρια του ΚΕΕΛΠΝΟ, Αικατερίνη Πολύζου, προκειμένου να δικαστούν κατά περίπτωση για τις κακουργηματικές πράξεις της απιστίας κατ εξακολούθηση με περιουσιακή πράξη άνω των 120.000 ευρώ και της συνέργειας στην ως άνω πράξη, για τις παράνομες προσλήψεις 22 συνεργατών στο ΚΕΕΛΠΠΝΟ.
Οι προσλήψεις έγιναν την περίοδο 2013 – 2014, και φέρεται σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα να ζημιώθηκε το ΚΕΕΛΠΝΟ κατά 251.629 ευρώ. Στην προκειμένη περίπτωση οι παράνομες προσλήψεις πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά επί υπουργίας του Αδ. Γεωργιάδη στο υπουργείο Υγείας. Οι συγκεκριμένοι εξωτερικοί συνεργάτες «εντάχθηκαν μη νόμιμα στη μισθοδοσία του ΚΕΕΛΠΝΟ τουλάχιστον από την 31-10-2013, σταδιακά ανάλογα με τον χρόνο πρόσληψης ενός εκάστου εξ αυτών και μέχρι και τον Μάιο του έτους 2014».
Το δεύτερο βούλευμα που εξέδωσε το Δικαστικό Συμβούλιο (υπ.αριθμόν 118/2022) παραπέμπει σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων τον πρώην διευθυντή του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεόδωρο Παπαδημητρίου, τον φίλο του Αδωνη Γεωργιάδη και πολιτευτή της ΝΔ Σταμάτη Πουλή, τη σύζυγό του και συνεργάτη του Αδ. Γεωργιάδη Ανδρονίκη Θεοφιλάτου αλλά και την πρώην οικονομική διευθύντρια του ΚΕΕΛΠΝΟ, Αικατερίνη Πολύζου. Τα αδικήματα που τους αφορούν κατά περίπτωση είναι για τις κακουργηματικές πράξεις της απιστίας κατ εξακολούθηση με περιουσιακή πράξη άνω των 120.000 ευρώ και της συνέργειας στην ως άνω πράξη
Η υπόθεση αφορά σε ακόμη 74 παράνομες προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ την περίοδο 2011-14 από τις οποίες ζημιώθηκε το ΚΕΕΛΠΝΟ κατά 1,4 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για «προσλήψεις – συνεργασίες» διάφορων ειδικοτήτων, είτε διοικητικών υπαλλήλων είτε γιατρών. Όπως αναφέρονταν στην εισαγγελική πρόταση προς το Δικαστικό Συμβούλιο οι προσλήψεις είχαν γίνει στο «πλαίσιο ικανοποίησης αιτημάτων από πολιτικά γραφεία και ιδιώτες».
Πολιτικά ρουσφέτια δηλαδή προς ικανοποίηση της εκλογικής τους πελατείας, σε βάρος όμως του κρατικού κορβανά.
Η εξέλιξη αυτή εκθέτει όχι μόνο τον Άδωνη Γεωργιάδη για τη διαρκή στήριξη που έχει παράσχει στη Βουλή αλλά και τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το 2019 ο Σταμάτης Πουλής ήταν υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ στο υπόλοιπο Αττικής, παρά το γεγονός ότι ήταν ερευνώμενος από τη Δικαιοσύνη.
Ωστόσο επί διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη κανείς «άριστος» δεν πάει χαμένος.
Λίγο μετά τις εθνικές εκλογές τοποθετήθηκε ως διευθύνων σύμβουλος σε αναπτυξιακή εταιρεία του Δήμου Φυλής, ενώ ήταν ήδη διωκόμενος για το ΚΕΕΛΠΝΟ.
Στον Δήμο Φυλής άλλωστε ψιθυρίζεται έντονα ότι η τοποθέτηση Πουλή είχε να κάνει με παρέμβαση του Αδ. Γεωργιάδη.
Άλλωστε, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ με το που ανέλαβε τη θέση στο υπουργείο προσέλαβε απευθείας τη σύζυγο του Πουλή, Ανδρονίκη Θεοφιλάτου η οποία επίσης σήμερα παραπέμπεται να δικαστεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων. Για την ιστορία που κάποτε δικαιώνει το ρεπορτάζ να θυμίσουμε ότι ένα βράδυ πριν αρκετά χρόνια στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων του EXTRA όπου συμμετείχε ως σχολιαστής και ρεπόρτερ ερευνητικών θεμάτων ο Άρης Σπίνος ήταν καλεσμένος ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΚΕΛΠΝΟ, Σταμάτης Πουλής.
Η "γραμμή" του σταθμού ήταν η Αγιοποίηση του Πουλή. Ο Άρης Σπίνος που είχε αργήσει εκείνο το απόγευμα να πάει στην συνηθισμένη σύσκεψη του δελτίου... δυστυχώς για το ΚΕΛΠΝΟ και τον Πουλή, παρουσίασε τα σκάνδαλα του ΚΕΛΠΝΟ χωρίς μακιγιάζ. Αυτή ήταν και η τελευταία εμφάνιση του στο δελτίο ειδήσεων. "Θα χάσει το κανάλι 800.000 ευρώ τον χρόνο από τις μαλακίες που είπες" είχε μεταφέρει εκείνο το βράδυ διευθυντικό στέλεχος στον δημοσιογράφο.
Πηγή: edolio5

Το ασθενοφόρο είχε τεθεί υπό παρακολούθηση ύστερα από τηλεφώνημα που έγινε στην δίωξη ναρκωτικών Αθηνών την Πέμπτη το βράδυ. Το σήμα δόθηκε και το σταμάτησαν για έλεγχο. Μόλις άνοιξαν την πόρτα είδαν τους σάκους με την ινδική κάνναβη. Ο Έλληνας 41χρονος οδηγός του οχήματος συνελήφθη, ενώ κατασχέθηκαν τα ναρκωτικά.
Το ασθενοφόρο φέρει διακριτικά γνωστής ιδιωτικής κλινικής που δραστηριοποιείται στην περιοχή της Αττικής, όπου εικάζεται ότι ήταν και ο προορισμός των ναρκωτικών ουσιών. Η έρευνα της Αστυνομίας είναι σε εξέλιξη προκειμένου να διαπιστωθεί η εμπλοκή της Κλινικής. Το edolio5 μιλώντας με τον Κλινικάρχη, μας είπε, ότι δεν είχαμε ιδέα για τίποτα!


Πλήρης ανατροπή που δρομολογεί εξελίξεις που θα συνταράξουν προκύπτουν πλέον γύρω από την δικογραφία που έχει σχηματιστεί και διερευνά ενδεχόμενη σωρεία κακουργηματικών αδικημάτων, ως προς την προμήθεια πινάκων ζωγραφικής που πραγματοποίησε ο δήμος Αλίμου όπως έχει γράψει σε σχετικά ρεπορτάζ το edolio5!Ήδη για την υπόθεση αυτή μεταξύ άλλων έχει δώσει εξηγήσεις ως ύποπτος κακουργηματικής απιστίας ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης.
Η δικογραφία με ΑΒΜ/Δ2018/1995 ξεκίνησε την προκαταρτική της εξέταση στις 30/10/2018! Εύλογα αντιλαμβάνεται κάποιος ότι το διάστημα που έχει παρέλθει είναι ασυνήθιστο ως προς την μη ολοκλήρωση της προκαταρτικής εξέτασης.
Σύμφωνα με το άρθρο 243 του ΚΠΔ που ορίζει το διάστημα της διαδικασίας ως προς την ποινική προκαταρτική εξέταση προκύπτει με σαφήνεια ότι αυτό δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 6 μήνες, εκτός εκτάκτων και εξαιρετικών συνθηκών!
Εδώ όμως μιλάμε για 3,5 και πλέον χρόνια. Ας έρθουμε στο ρεπορτάζ που μάλλον θα γίνει εφιάλτης για αρκετούς. Πριν λίγο διάστημα κατατέθηκε στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου απόρρητη αναφορά όπως εξιστορούσε την "περίεργη καθυστέρηση" της υπόθεσης.
Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Βασίλης Πλιώτας, κρίνοντας ιδιαιτέρως σοβαρή την ανωτέρω αναφορά, διαβίβασε 2 μέρες αργότερα με απόρρητο έγγραφο του στην προϊσταμένη εισαγγελίας εφετών κ. Γκανέ τα ερωτήματα του ως προς το στάδιο που βρίσκεται η δικογραφία και ζήτησε την διενέργεια πειθαρχικού ελέγχου για ενδεχόμενες ευθύνες στους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς που την είχαν χειριστεί μέχρι εκείνη την ώρα.
Ανάλογο έγγραφο απέστειλε και στην προϊσταμένη εισαγγελίας Αθηνών προκειμένου να του διαβιβαστεί μέρα προς μέρα όλες οι ενέργειες που έγιναν, σε ποιους χρεώθηκε η δικογραφία και πόσο διάστημα την κράτησε ο καθένας εξ αυτών στα χέρια του.
Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες και οι 2 κυρίες - εισαγγελικοί λειτουργοί απάντησαν στον Κύριο Πλιώτα, πριν λίγες μέρες. Οι εξελίξεις αναμένονται συγκλονιστικές και δυστυχώς εφιάλτης... για κάποιους!
Πηγή:edolio5

Σταθερό προβάδισμα 10,9 μονάδων διατηρεί η Νέα Δημοκρατία απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με πανελλαδική δημοσκόπηση της εταιρείας Interview για λογαριασμό της Politic.
Σύμφωνα με αυτή, η ΝΔ εξακολουθεί να είναι στην πρώτη θέση με 33,2% και ο ΣΥΡΙΖΑ με 22,3%.
Το ΚΙΝΑΛ είναι σταθερά στο 12,3%, το ΚΚΕ στο 4,6%, η Ελληνική Λύση στο 4,5% και το ΜέΡΑ25 στο 3,2%.

Σε σύγκριση με την τελευταία δημοσκόπηση του Δεκέμβρη τόσο το κυβερνών κόμμα όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση βλέπουν τα ποσοστά τους να συρρικνώνονται με τους ψηφοφόρους να μην προσανατολίζονται προς κάποιο άλλο κόμμα αλλά να δηλώνουν «αναποφάσιστοι».
Το ΚΙΝΑΛ συνεχίζει να διατηρεί δυναμική μετά την εκλογή του Νίκου Ανδρουλάκη στην ηγεσία του κόμματος.
Την ίδια ώρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης (46%) εξακολουθεί να υπερέχει του Αλέξη Τσίπρα (25%) στην καταλληλόλητα για πρωθυπουργός με σχεδόν διπλάσια διαφορά. Μάλιστα ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα της δημοσκόπησης σχετικά με το αίτημα του Αλέξη Τσίπρα για προκήρυξη εκλογών. Το 57,4% διαφωνεί ενώ το 35,7% συντάσσεται με το αίτημα του Αλέξη Τσίπρα.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη δημοφιλία των αρχηγών των κομμάτων στη Βουλή, παρά το γεγονός ότι έχουμε εισέλθει στον τρίτο χρόνο διακυβέρνησης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραμένει ο δημοφιλέστερος πολιτικός αρχηγός, με το 47,9% να δηλώνει πως «έχει (μάλλον) θετική άποψη» για τον πρωθυπουργό.
Στη δεύτερη θέση είναι ο Νίκος Ανδρουλάκης για τον οποίο το 42,9% έχει θετική άποψη. Ο νέος «παίκτης» της κεντροαριστεράς συνεχίζει να διατηρεί ένα αξιοσημείωτο ποσοστό δημοφιλίας στον χώρο.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας (28,4%), ο οποίος βλέπει μια αύξηση στο ποσοστό του σε σύγκριση με το 23% της προηγούμενης δημοσκόπησης. Έπεται ο Δ. Κουτσούμπας (27,7), ο Κ. Βελόπουλος (14,9%) και ο Γ. Βαρουφάκης (13,1%).
Από τα πλέον ανησυχητικά ευρήματα της έρευνας είναι το γεγονός ότι το 57% των πολιτών δηλώνει ότι έχει ήδη περιορίσει τις αγορές βασικών αγαθών το τελευταίο διάστημα εξαιτίας των ανατιμήσεων, ενώ το 79% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τη θέρμανση πιο φειδωλά σε σχέση με πέρσι. Η ενεργειακή κρίση που συμπαρασύρει και αυτή με τη σειρά της το «ράλι» τιμών των καυσίμων, οδηγεί το 58% των ερωτηθέντων να παραδέχεται ότι χρησιμοποιεί λιγότερο το αυτοκίνητό του.
Πανδημία και οικονομία
Ο κορωνοϊός παραμένει η μεγαλύτερη πηγή ανησυχίας (23%), αν και ο βαθμός προβληματισμού που προκαλεί έχει υποχωρήσει από την έναρξη της πανδημίας.
Η ελληνική οικονομία προβληματίζει στον ίδιο βαθμό (23%) όσο και η πανδημία καθώς όπως φαίνεται, οι πολίτες κρίνουν ότι το ελληνικό οικονομικό μοντέλο παραμένει αδύναμο και δεν καταφέρνει να λύσει τις παθογένειές του. Ακολουθεί η ακρίβεια (17%), η τουρκική προκλητικότητα (10%) και η ανεργία (9%).
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον εμβολιασμό, το ακανθώδες ζήτημα της υποχρεωτικότητας συνεχίζει να απασχολεί τους πολίτες, αν και είναι φανερό ότι πολλοί ελπίζουν σε ένα γρήγορο ξέσπασμα και στη συνέχεια αποκλιμάκωση της «Όμικρον». Ωστόσο, η πλειοψηφία (65,3%) συνεχίζει να ζητά την επέκταση της υποχρεωτικότητας.
Τέλος, ενδεικτικό της μεγάλης μεταδοτικότητας της Όμικρον είναι ότι τον Ιανουάριο με επικρατούσα μετάλλαξη την «Ομικρον» ένας στους δύο (53%) απάντησε ότι είχε περιστατικό νόσησης στο στενό οικογενειακό του περιβάλλον, ενώ το Νοέμβριο όταν και επικρατούσε η μετάλλαξη «Δέλτα», το ποσοστό αυτό ήταν στο 42%.
Πηγή: protothema.gr

Η «Όμικρον» δεν είναι φυσική μετάλλαξη του κορωνοϊού αλλά προϊόν εργαστηρίου στη Νότια Αφρική. Αυτό ισχυρίζεται ο Δρ. Steven Quay ο οποίος μίλησε σχετικά σε εκπομπή στο Fox News, ο οποίος ανέφερε ότι έχει ισχυρά στοιχεία στη διάθεσή του, που οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα.Όπως είπε έχουν εντοπιστεί κάποια εργαστήρια στη Νότια Αφρική από τα οποία πιθανώς να προήλθε η Όμικρον και η οποία «διέρρευσε» όπως είπε.
Ουσιαστικά όπως είπε ο Δρ. Quay η τεχνητή αυτή παραλλαγή έφυγε από εργαστήριο κατά τη διάρκεια πειραμάτων για να βρεθεί ένας τρόπος να νικηθεί ο κορωνοϊός.
Πηγή: PRONEWS.GR

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Θεμάτων Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον, Κρίστοφερ Μιούρεϊ στον Αλέξη Παπαχελά δεδομένης της μεταδοτικότητας της μετάλλαξης Όμικρον, αναμένεται να προσβληθεί τουλάχιστον ο μισός πληθυσμός παρά τον εμβολιασμό ή την προηγούμενη νόσηση.
Την εκτίμηση ότι το τέλος της πανδημίας του κορωνοϊού θα επέλθει τον Μάρτιο έκανε ο «γκουρού» των προβλέψεων της Covid, επικεφαλής του Ινστιτούτου Θεμάτων Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον, Κρίστοφερ Μιούρεϊ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ και τον Αλέξη Παπαχελά.
Πρόσθεσε δε ότι δεδομένης της μεταδοτικότητας της μετάλλαξης Όμικρον, αναμένεται να προσβληθεί τουλάχιστον ο μισός πληθυσμός παρά τον εμβολιασμό ή την προηγούμενη νόσηση.
Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, η κορύφωση του κύματος αναμένεται να λάβει χώρα μέσα στον Ιανουάριο.
Αναλυτικά η συνέντευξη:
Αλέξης Παπαχελάς: Γιατρέ, σας ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω πρώτα, ποιά είναι η πρόγνωσή σας, σχετικά με το πόσο θα διαρκέσει αυτό;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Από όσο μπορούμε να καταλάβουμε από την Όμικρον, πιστεύουμε ότι είναι τόσο μεταδοτική, που θα μεταφερθεί στον πληθυσμό στην Ελλάδα και σε κάθε χώρα όπου θα εμφανιστεί, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την έναρξη, μέχρι την κορύφωση σε τέσσερις με έξι εβδομάδες. Οπότε η κορύφωση του κύματος της Όμικρον, θα λάβει χώρα κατά τον μήνα Ιανουάριο, στην Ελλάδα.
Αλέξης Παπαχελάς: Ποιο ποσοστό του πληθυσμού περιμένετε να παρουσιάσει αυτήν την παραλλαγή;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Αναμένουμε να προσβληθεί από την όμικρον, πιθανότατα το ήμισυ του πληθυσμού ή περισσότερο και αυτό, παρά τα ποσοστά εμβολιασμού και τις προηγούμενες μολύνσεις με άλλες παραλλαγές του ιού.
Αλέξης Παπαχελάς: Οπότε υπάρχει νόημα στην προσπάθεια ελέγχου της Όμικρον;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Είναι πολύ λιγότερο σοβαρή από την προηγούμενη παραλλαγή, ίσως 90 ή 95% λιγότερο σοβαρή. Έτσι έρχονται τόσο μεγάλοι αριθμοί νοσούντων, αλλά πολύ λιγότερο σοβαρά.
Αλέξης Παπαχελάς: Βλέπετε κάποιες ιδιαίτερες συνέπειες από την Όμικρον, κάτι που δεν περιμένατε;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Αποδείχθηκε ότι είναι πολύ λιγότερο σοβαρή και σήμερα δεν βλέπουμε πραγματικά τίποτα ιδιαίτερα ασυνήθιστο, εκτός από το γεγονός, ότι το 80 έως 90% των ανθρώπων που μολύνονται, δεν έχουν καθόλου συμπτώματα. Έτσι αυτό κάνει πραγματικά μεγάλη διαφορά, όσον αφορά τον αντίκτυπο στον πληθυσμό.
Αλέξης Παπαχελάς: Επιτρέψτε μου να έρθω στα πολιτικά συμπεράσματα,στα οποία καταλήξατε μετά τη μελέτη σας στην Ελλάδα. Τα σχολεία. Θα τα ανοίγατε ή θα τα κρατούσατε κλειστά;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Στον βαθμό που έχετε δασκάλους που δεν χρειάζεται να μπουν σε καραντίνα, λόγω κάποιου θετικού τεστ, νομίζουμε ότι τα σχολεία θα πρέπει να λειτουργήσουν.
Αλέξης Παπαχελάς: Προτείνετε, λοιπόν, να μην κοιτάμε τόσο πολύ τους αριθμούς, τους πραγματικούς αριθμούς; Να κοιτάμε περισσότερο τις νοσηλείες, τις ΜΕΘ;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Ναι, νομίζω ότι ο κόσμος πρέπει να σταματήσει να τρομοκρατείται από τους αριθμούς κρουσμάτων, επειδή είναι πολύ μεγάλοι. Πρέπει να κοιτάξουν τις νοσηλείες ή ακόμα περισσότερο, αυτό που κάνει ήδη η κυβέρνηση, δηλαδή να κοιτάζουν αυτούς, που είτε βρίσκονται στη ΜΕΘ, είτε σε ελεγχόμενο μηχανικό αερισμό ή σε διασωλήνωση. Αυτό το νούμερο πρέπει να παρακολουθούμε, αυτό μας πληροφορεί για τους βαριά πάσχοντες από covid. Επειδή αυτό μας δείχνει τις πραγματικές συνέπειες. Οι αριθμοί των περιστατικών θα είναι τρομακτικοί, επειδή θα σημειώνουν ρεκόρ, μέρα με τη μέρα, μέχρι να φτάσουμε σε μια κορύφωση, που πιθανώς να έρθει πιο γρήγορα από ό,τι πιστεύαμε, πριν από δύο εβδομάδες. Το πιο πιθανό είναι να δούμε μια κορύφωση στην Ελλάδα, ξέρετε, στα μέσα του μήνα. Αλλά εστιάστε την προσοχή σε εκείνες τις σοβαρές περιπτώσεις που καταλήγουν να απαιτούν πολύ πιο επιθετική παρέμβαση στο νοσοκομείο.
Αλέξης Παπαχελάς: Πότε πιστεύετε ότι θα τελειώσει αυτή η πανδημία;
Κρίστοφερ Μιούρεϊ: Νομίζω ότι η πανδημία, σε αντίθεση με την covid, θα τελειώσει μόλις τελειώσει το κύμα της Όμικρον. Έτσι, πιθανότατα μέχρι τον Μάρτιο, οι αριθμοί θα έχουν μειωθεί στα περισσότερα μέρη, επειδή η Όμικρον θα κινηθεί τόσο γρήγορα. Η πανδημία θα έχει τελειώσει, αν και η covid σίγουρα δεν θα έχει τελειώσει. Και θα πρέπει απλά να αλλάξουμε και να πούμε: «Κοιτάξτε, αυτό είναι σαν τη γρίπη. Θα υπάρχει συνέχεια. Πρέπει οι άνθρωποι να παραμένουν εμβολιασμένοι, να κάνουν την αναμνηστική δόση»
Πηγή: skai.gr

Ελλείψεις παρατηρούνται στα φαρμακεία σε δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ, τα οποία έως σήμερα διανέμονται δωρεάν προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου μαθητών και εκπαιδευτικών ενόψει του ανοίγματος των σχολείων τη Δευτέρα.
Σε άλλα φαρμακεία έχει εξαντληθεί η δωρεάν ποσότητα και σε άλλα έχουν μείνει ελάχιστα self test, είπε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου Απόστολος Βαλτάς, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3 και την Μαρία Αναστασοπούλου.
Πρόσθεσε ότι από το κεντρικό σημείο διανομής έχει ήδη διατεθεί η ποσότητα των 8,5 εκατ. self test και πως το πρόβλημα εντοπίζεται στην κατανομή τους μεταξύ φαρμακαποθηκών και φαρμακείων.
Σύμφωνα με τον κ. Βαλτά, η απάντηση που λαμβάνουν οι φαρμακοποιοί όταν επικοινωνούν με την αποθήκη, είναι πως όλα έχουν τελειώσει.
Πηγή: skai.gr

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η ίδια, ο άνδρας επιχείρησε να τη βιάσει, ενώ τη θώπευε ασταμάτητα σε όλο της το σώμα, σε απομονωμένο σημείο στον Καρέα, όπου την οδήγησε.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η νεαρή γυναίκα έζησε έναν εφιάλτη, στις 2 Ιανουαρίου, όταν μετά από επικοινωνία που είχε στα social media με έναν άνδρα, αποφάσισε να τον συναντήσει.
Έδωσαν ραντεβού στο Παγκράτι, συναντήθηκαν και πήγαν μια βόλτα με το αυτοκίνητο. Στην αρχή όλα ήταν φυσιολογικά. Τίποτα δεν πρόδιδε τις αρρωστημένες σκέψεις του.
Εντούτοις, ο συγκεκριμένος άνδρα, κατά τη διάρκεια της βόλτας οδήγησε το κορίτσι σε ένα απομονωμένο σημείο στον Καρέα, πίσω από το στρατόπεδο. Ενώ μιλούσαν, της ζήτησε να έρθουν λίγο πιο κοντά. Εκείνη αντιστάθηκε και τότε ο άνδρας με επιθετικό τρόπο άρχισε να την χαϊδεύει σε όλο της το σώμα και να την αγγίζει σε απόκρυφα σημεία, ενώ απαιτούσε να κάνει και εκείνη το ίδιο. Το κορίτσι είχε κυριευθεί από φόβο.
Μάλιστα, όπως κατήγγειλε, ο άνδρας ξεκούμπωσε το παντελόνι του και προσπάθησε να συνευρεθεί ερωτικά με τη νεαρή, η οποία με απόλυτη ψυχραιμία κατάφερε να ελέγξει τις προθέσεις του άνδρα και να γλιτώσει από εκείνον.
Η νεαρή κατήγγειλε το συμβάν στην ασφάλεια του Βύρωνα και έδωσε πλήρη περιγραφή του δράστη, όπως επίσης και το προφίλ του στο Facebook.
Οι Αρχές ερευνούν την καταγγελία.

Εάν παραξενεύεστε γιατί πολλοί δήμοι αλλάζουν τις λάμπες στους δρόμους δεν έχετε παρά να διαβάσετε το ρεπορτάζ και να δείτε τα δεκάδες εκατομμύρια που κρύβονται από πίσω!
Η μεγαλύτερη «δουλειά» της τελευταίας περιόδου σε όλο τον κόσμο και φυσικά και στην Ελλάδα είναι αυτή της πράσινης μετάβασης.
Από τα κόστη στη ΔΕΗ και τα πράσινα τέλη, έως τα δάση ανεμογεννητριών, οι τζίροι είναι τρομακτικοί. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια είναι και η μείωση της κατανάλωσης ρεύματος από το δημόσιο φωτισμό. Οι μελέτες λένε πως οι νέοι λαμπτήρες καταναλώνουν 60% λιγότερη ενέργεια. Αυτό σημαίνει πως το κόστος του έργου θα αποσβεστεί από τους χαμηλότερους λογαριασμούς ρεύματος που πληρώνουν οι δήμοι και οι περιφέρειες. Και φαίνεται και είναι λογικό το να υπάρξει αντικατάσταση των λαμπτήρων σε κάθε πόλη και χωριό της χώρας.
Τη στιγμή αυτή το έργο πανελλαδικά κινείται σε άθροισμα κόστους 700 εκατομμυρίων και αναμένεται να φτάσει τα 1.6 δις, ενώ κάποιοι θεωρούν ότι στο τέλος θα ξεπεράσει τα 3δις ευρώ.
Η δουλειά γίνεται ως εξής: Οι μεγάλες οδικές αρτηρίες ανήκουν στη δικαιοδοσία των περιφερειών, τα υπόλοιπα ανήκουν στους Δήμους. Ένας Δήμος μπορεί να κάνει αυτό το έργο με τέσσερις τρόπους.
Ο ένας να διαθέτει κεφάλαια και προσωπικό και να το αναλάβει μόνος του με προμήθειες.
Ο δεύτερος να πάρει δάνειο από το «παρακαταθηκών και δανείων» με πολύ χαμηλό επιτόκιο, ή μέσω ΕΣΠΑ και να το αναθέσει σε εταιρεία.
Ο τρίτος «να μην πληρώσει τίποτα», να αναλάβει όλο το κόστος αντικατάστασης μια εταιρεία και μέσα από το συμβόλαιο συντήρησης, για μερικές δεκαετίες, η εταιρεία να πληρώνεται ένα ποσοστό από την οικονομία που γίνεται στο δημοτικό ρεύμα. Στην πραγματικότητα ο τρίτος τρόπος συνιστά έμπρακτη μορφή ιδιωτικοποίησης των Δήμων και είναι για μικρότερα έργα, το αντίστοιχο των ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Ιδιωτικού-Δημόσιου τομέα) που είναι ο τέταρτος τρόπος και η επίσημη μορφή ιδιωτικοποίησης για έργα που ξεπερνούν τα πέντε εκατομμύρια ευρώ.
Γίνεται άμεσα φανερό πως ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες του δεύτερου και πολύ περισσότερο του τρίτου τρόπου που μπορεί επιπλέον, να δώσει την ευκαιρία σε δημοτικές αρχές να ισχυριστούν και ότι έκαναν ένα έργο «τσάμπα». Γι’ αυτό άλλωστε και ο τρίτος τρόπος, η ιδιωτικοποίηση που σε μικρούς δήμους ονομάζεται ΣΕΑ (Σύμβαση Ενεργειακής Αναβάθμισης) έχει γίνει ο κανόνας για τους περισσότερους δήμους και περιφέρειες.
Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται διαγωνισμός. Υπάρχουν λοιπόν «μελετητικές εταιρείες» οι οποίες αναλαμβάνουν να κανονίσουν τους όρους του διαγωνισμού και τη διαδικασία εκτέλεσης του έργου. Και το κάνουν αυθαίρετα. Μπορούν, μαζί με τον Δήμο, να βάλουν όποιο παλαβό όρο θέλουν έτσι ώστε μόνο η «μιλημένη» εταιρεία και οι «λαγοί» της να μπορεί να συμμετέχει στον διαγωνισμό. Για παράδειγμα μπορεί να απαιτεί η ανάδοχος εταιρεία να παίρνει ένα τέτοιο έργο αδιάλειπτα κάθε χρόνο ή, όπως έγινε στον Δήμο Μυκόνου, να ορίζεται ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών, για έργο 2.57 εκατομμυρίων, η παραμονή των Χριστουγέννων.
Αλλά και για τις υπόλοιπες προδιαγραφές τα πάντα είναι ρευστά. Μπορεί να πληρούν ή όχι τις προδιαγραφές της ΕΕ (που αν δεν τις πληρούν, σε λίγα χρόνια το έργο θα πρέπει να ξαναγίνει με νέους λαμπτήρες), να απαιτεί τη μία ή την άλλη διάρκεια ζωής και τα οποιαδήποτε τεχνικά χαρακτηριστικά κρίνει η μελετητική ιδιωτική εταιρεία. Έτσι, λάμπες που κοστίζουν 200 ευρώ η μία κοστολογούνται 700, όπως είδαμε στην περίπτωση της προσφυγής του Δήμου Σοφάδων που η νέα δημοτική αρχή κατήγγειλε τη σύμβαση που είχε υπογράψει η παλαιά δημοτική αρχή. Και όλα παραμένουν νόμιμα.
Με νόμιμο λοιπόν τρόπο, εκτός από τους όρους του διαγωνισμού στο τεχνικό κομμάτι, υπολογίζεται και η αποπληρωμή της εταιρείας όταν πρόκειται για ΣΕΑ. Πρέπει να υπολογιστεί το πόσα χρήματα θα «γλιτώσει» ο δήμος και ένα μέρος τους, να πάνε στην εταιρεία έτσι ώστε σε δώδεκα ας πούμε χρόνια να έχει αποπληρωθεί το κόστος του («τσάμπα» όπως το παρουσιάζουν) έργου που με όλες τις παραπάνω αυθαιρεσίες υπολογίστηκε. Και εκεί θα μπουν οι επόμενες αλχημείες ώστε το πιθανολογούμενο «όφελος» για τον Δήμο να πολλαπλασιαστεί τεχνητά και μαζί του να πολλαπλασιαστεί το κέρδος της εταιρείας. Και στο τέλος η αντικατάσταση των ενεργοβόρων λαμπτήρων καταλήγει ζημιογόνα για τον Δήμο!
Μέχρι στιγμής από τους 332 δήμους και τις 13 περιφέρειες, 30 τουλάχιστον έχουν ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς, οι περισσότερες με ΣΕΑ. Η περιφέρεια Αττικής έδωσε 35 εκατομμύρια με τη μέθοδο του δανεισμού, ενώ ο Δήμος Πειραιά 15 εκατομμύρια με ΣΕΑ που για 12 χρόνια θα πληρώνει την κοινοπραξία ΟΤΕ-Globiled.
Πριν φτάσουμε στην εκταμίευση της μίζας, που σύμφωνα με φήμες είναι στο 17% του ποσού και έχει ως διακινητή το μελετητικό γραφείο, έχει προηγηθεί η πολυδαίδαλη φύση της γραφειοκρατίας, τα σκοπούμενα κενά και τα παραθυράκια γενικά των νόμων αλλά και στοχευμένες νομοθεσίες, όπως αυτή που μεταφέρει τα έργα του Δήμου στην οικονομική επιτροπή του Δήμου που εξαρχής φτιάχτηκαν για να διευκολύνουν την ομαλή κυκλοφορία του «λαδιού»!
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται
Πηγή: edolio5

Την ίδια στιγμή ο υπουργός Υγείας αποκάλυψε ότι θα λήγει το πιστοποιητικό εμβολιασμού στο 7μηνο αν δεν έχει γίνει η αναμνηστική δόση και θα θεωρούνται ανεμβολίαστοι όσοι ενήλικοι δεν εμβολιαστούν εγκαίρως με την 3η δόση, χάνοντας παράλληλα όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν οι εμβολιασμένοι συμπολίτες μας.
Την εκτίμηση είναι πως τα κρούσματα του κορωνοϊού θα είναι και σήμερα κοντά στις 50.000 έκανε ο Θάνος Πλεύρης μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Η μετάλλαξη Ομικρον δεν μας τρομάζει σε ό,τι αφορά στα σχολεία
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ασθενής διασωληνωμένους με τη μετάλλαξη Όμικρον παρόλο που είναι στη χώρα μας από τις 20 Δεκεμβρίου διευκρίνισε ο κ. Πλεύρης. Στο πλαίσιο αυτό, σημείωσε ότι η αύξηση των κρουσμάτων από μόνη της δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας για το άνοιγμα των σχολείων. «Εχουμε ένα πρωτόκολλο πιο αυστηρό από αυτό που είχαμε στην πιο νοσηρή Δέλτα, ακριβώς γιατί η μεταδοτικότητα είναι μεγαλύτερη. Δεν είμαστε σε γενικό lockdown, αν ήμασταν, θα μπορούσες να πιθανολογήσεις ότι τα παιδιά θα παραμείνουν σπίτι τους… Αυτή τη στιγμή τα παιδιά ειδικά του Γυμνασίου και του Λυκείου και κλειστά να ήταν τα σχολεία θα κυκλοφορούσαν όπως κυκλοφορούν και η μεταδοτικότητα θα ήταν μεγαλύτερη» δήλωσε.
Ο υπουργός εξήγησε ότι τα self test «θα τα παραλαμβάνουν οι γονείς όπως γίνεται έως τώρα, και όπου χρειαστεί rapid test, θα γίνονται στις δημόσιες δομές, και προς τούτο μάλιστα, γιατί μπορεί να υπάρχει αναμονή στις δημόσιες δομές, είμαστε σε συνεννόηση και να αυξήσουμε τα σημεία που θα ανακοινώσουμε, αλλά να υπάρχει και προτεραιότητα στους μαθητές που θα κάνουν rapid».
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι «από το Σεπτέμβριο δεν κλείσαμε τα σχολεία, λειτούργησε ένα πρωτόκολλο, τη στιγμή που η επικρατούσα μετάλλαξη στη χώρα μας ήταν η μετάλλαξη Δέλτα, της οποίας η νοσηρότητα ήταν πολύ πιο ισχυρή από της Ομικρον, άρα η επιλογή από το Σεπτέμβριο ήταν ανοιχτά σχολεία».
«Με βάση το πρωτόκολλο που λειτούργησε η διασπορά ήταν μικρότερη απ’ ό,τι είχαμε εκτιμήσει. Η Όμικρον έχει μια ιδιαιτερότητα… Τα κρούσματα είναι πολύ ψηλά είναι κάτι το οποίο το περιμένουμε, στο βαθμό όμως που αυτά τα κρούσματα δεν μεταφέρονται σε πολύ παραπάνω πίεση στο ΕΣΥ, θεωρούμε ότι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε με αυτή τη διαχειριστική προσέγγιση. Θα πιεστεί το ΕΣΥ; Ναι θα πιεστεί. Το βλέπουμε» κατέληξε ο υπουργός Υγείας.
Εστίαση – διασκέδαση – γήπεδα: Ισως αρθούν κάποια μέτρα
Ο κ. Πλεύρης άφησε ανοικτό παράθυρο για ανάσχεση κάποιων μέτρων που ισχύουν μέχρι σήμερα, λέγοντας πως «θα επαναξιολογηθούν την επόμενη εβδομάδα από την επιτροπή. Εκεί θα δούμε τον κύκλο αυτού κύματος – πότε αναμένεται κορύφωση μπορεί αυτή εβδομάδα αλλά μπορεί και 12-20 Ιανουαρίου και δεύτερον ποια θα είναι η πίεση στο ΕΣΥ».
Ο υπουργός Υγείας ξεκαθάρισε ότι «πρόθεσή μας είναι να μην επιβληθούν περαιτέρω περιορισμοί σε άλλες δραστηριότητες. Κι από εκεί και πέρα θα επανεκτιμηθεί αν θα χρειαστεί η οι υφιστάμενοι περιορισμοί να συνεχιστούν ή θα μπορούν περιοδικά να αίρονται. Οπως για παράδειγμα στα γήπεδα. Αυτά θα είναι στη συζήτηση της άλλης εβδομάδας. Μέχρι 16 Ιανουαρίου ισχύουν αυτά τα μέτρα. Αρα, υπολογίστε επόμενη Τρίτη-Τετάρτη θα έχουμε εικόνα γιατί θα είμαστε στην τρίτη εβδομάδα της Ομικρον».

Στη δίνη της Όμικρον, που εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς, βρίσκεται η χώρα, διανύοντας μια από τις δυσκολότερες περιόδους της, στη μάχη με τον κοροναϊό.
Τις τελευταίες μέρες τα κρούσματα 24ώρου έχουν εκτοξευτεί σε δυσθεώρητα ύψη, «χτυπώντας» πενταψήφιους αριθμούς, με τους επιστήμονες να προειδοποιούν για νέα «έκρηξη», τη στιγμή που ο δείκτης θετικότητας άγγιξε χθες το 25%.
Οι ειδικοί περιμένουν μεγάλο αριθμό κρουσμάτων σήμερα αλλά και τις επόμενες μέρες. Ενδεικτική είναι η εκτίμηση Θωμαΐδη, ότι δεν αποκλείεται σήμερα να έχουμε 20.000 νέα κρούσματα μόνο στην Αττική, η οποία ήδη νιώθει βαριά την σκιά της Όμικρον.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Αναλυτικής Χημείας Νίκο Θωμαΐδη, «οι μετρήσεις στα λύματα δείχνουν μια πολύ μεγάλη αύξηση, καθώς μέσα σε 20 μέρες έχει πενταπλασιαστεί το ιικό φορτίο στα λύματα της Αττικής, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί».
«Δεν μπορούμε να προβλέψουμε πόσα θα είναι τα κρούσματα στην Αττική, αλλά σίγουρα θα αυξηθούν το επόμενο διάστημα» πρόσθεσε ο καθηγητής Αναλυτικής Χημείας του ΕΚΠΑ, προσθέτοντας ότι είναι πιθανό να υπερβούν και τις 20.000, ακόμα και σήμερα. «Η διασπορά ξεκίνησε στις 16 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τα δείγματα των λυμάτων και μέσα στην εβδομάδα προ Χριστουγέννων έγινε η πρώτη αύξηση, που κορυφώθηκε το τριήμερο των Χριστουγέννων» σημείωσε ο κ. Θωμαΐδης, υπογραμμίζοντας ότι οφείλεται κυρίως στην ηλικιακή ομάδα 18 – 30 ετών, κάτι που αποτυπώνεται και στην «ταυτότητα» των κρουσμάτων.
«Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς με ακρίβεια πότε θα γίνει η κορύφωση του κύματος, αλλά φαίνεται ότι όπως εξελίσσεται μπορεί να είναι περίπου στις 20 Ιανουαρίου, αλλά μπορεί να έρθει και πιο γρήγορα, γιατί έχει γρήγορη εξέλιξη» συμπλήρωσε ο κ. Θωμαΐδης.
Πηγή: tovima.gr

Σε υποχρεωτική απογραφή και κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών καλούνται οι στρατεύσιμοι που είναι γεννημένοι το 2004 και είναι γραμμένοι στα μητρώα του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας ή διαμένουν στο Δήμο Μάνδρας-Ειδυλλίας.
Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο της Στρατολογικής Υπηρεσίας η προθεσμία απογραφής ορίζεται από 2 Ιανουαρίου έως και 31 Μαρτίου 2022.
Οι στρατεύσιμοι μπορούν να συμπληρώσουν το Δελτίο Απογραφής τους στη Στρατολογική Υπηρεσία Δυτικής Αττικής (Στρατόπεδο ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ), οδός Πέτρου Ράλλη 2, Ρουφ ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. .
Οι στρατεύσιμοι οφείλουν να προσκομίσουν (πρωτότυπα ή ευκρινή αντίγραφα) των απαραίτητων δικαιολογητικών:
-Δελτίο Ταυτότητας ή Ελληνικό Διαβατήριο
-Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ η οποία εκδίδεται από την αρμόδια ΔΟΥ
-Βεβαίωση ΑΜΚΑ η οποία εκδίδεται από το δικτυακό τόπο www.amka.gr αφού η η αναγραφή των ανωτέρω στοιχείων (ΑΔΤ-ΑΦΜ-ΑΜΚΑ) είναι υποχρεωτική.
- Εφόσον πάσχουν από σοβαρά προβλήματα υγείας, ιατρική γνωμάτευση ή βεβαίωση στην οποία θα περιγράφεται με σαφήνεια η πάθηση
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο επισυναπτόμενο έγγραφο.

Στα χέρια των ανδρών της Ασφάλειας Κηφισιάς έπεσαν δύο πρώην μέλη της διαβόητης συμμορίας των «Ροζ Πανθήρων», που είναι παγκοσμίως γνωστή για τα εντυπωσιακά της χτυπήματα της, εκ των οποίων πολλά εναντίον προσώπων του διεθνούς jet set.
Οι δύο Σέρβοι τρύπωσαν βραδινές ώρες σε κατάστημα της Κηφισιάς και «σήκωσαν» παπούτσια και ρούχα διεθνούς οίκου αξίας 30.000 ευρώ. Οι κινήσεις των μελών των «Ροζ Πανθήρων» κατεγράφησαν από κάμερες ασφαλείας καταστημάτων της περιοχής.
Στις εικόνες αποτυπώνεται ένα μικρό αυτοκίνητο να φτάνει έξω από το κατάστημα. Οι δύο διαρρήκτες αφού επιτηρούν το χώρο, στη συνέχεια αποφασίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα “χτυπήσουν”.
Μέσα σε λίγα λεπτά θα καταφέρουν να αρπάξουν το εμπόρευμα των 30.000 ευρώ και να εξαφανιστούν.
Οι άνδρες του τμήματος Ασφαλείας Κηφισιάς, όμως, θα καταφέρουν να φτάσουν στα ίχνη τους. Αξιοποιώντας τις κατάλληλες πληροφορίες και μετά από συντονισμένες έρευνες θα εντοπιστούν ο 37χρονος για τον οποίο εκκρεμούσε Ερυθρά Αγγελία Αναζητήσεων για κλοπή και απάτες.
Παράλληλα ο 49χρονος συνεργός του που επιδείκνυε σε όλους τους ελέγχους πλάστη ταυτότητα με γαλλικά στοιχεία, αναζητούνταν από τις διωκτικές αρχές καθώς είχε παραβιάσει την άδεια που του είχε χορηγηθεί από το σωφρονιστικό κατάστημα κράτησης στο όποιο είχε φυλακιστεί.
Πηγή: newsit.gr
Σε μία άνευ προηγουμένου σπατάλη επiδόθη η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας με αφορμή τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ξοδεύοντας περισσότερες από 45 χιλιάδες ευρώ σε δωράκια και στολισμούς, μην παραλείποντας βεβαίως να κάνει απευθείας ανάθεση σε εταιρεία που ανήκει στον Διευθυντή Ακαδημιών του Ολυμπιακού, Μανώλη Τσιρογιάννη.
Η γιορτή στο ΣΕΦ - αναλογικά - κόστισε όσο και η περιβόητη του… Σάκη Ρουβά. Μόνο που τα 46 χιλιάρικα εδώ δεν ήταν ένα δημόσιο θέαμα, δεν υπήρξε πανελλήνια μετάδοση, ούτε ξοδεύτηκαν για να απολαύσουν οι Έλληνες έστω κι ένα 20λεπτο συναυλίας από κάποιον γνωστό καλλιτέχνη.
Είναι μια δημόσια σπατάλη με υπογραφή της Χριστίνας Τσιλιγκίρη για να κάνει το… κομμάτι της και χωρίς φυσικά πιθανότητα να ασχοληθούν τα media με τη συγκεκριμένη περίπτωση του ΣΕΦ.
Σύμφωνα με τις αναρτήσεις του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στη Διαύγεια, έχουν ανατεθεί για την προμήθεια βασιλόπιτας και ποτών για τους εργαζόμενους του ΣΕΦ: 250,00€ στην εταιρία ΔΑΝΙΗΛ ΠΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ, 1.275.00€, στην εταιρία GRANARY AND HERBS IKE και 241,94€ στην εταιρία ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ.
Για την προμήθεια σημειωματαρίων ανατέθηκαν 940,00 € στην εταιρεία INSTAGRAPH IKE, ενώ για την προμήθεια ημερολογίων ανατέθηκαν στην ίδια εταιρεία για την προμήθεια έντυπων ημερολογίων 2022 με ένθετο, 2.550,00€. Η συγκεκριμένη εταιρεία ανήκει στον Μανώλη Τσιρογιάννη, ο οποίος τυγχάνει να είναι διευθυντής ακαδημιών του Ολυμπιακού.

Συγκλονισμένοι είναι οι κάτοικοι στο Μοσχάτο μετά τη μαφιόζικη εκτέλεση 41χρονου Γεωργιανού μπροστά στα μάτια του παιδιού της και της γυναίκας του το Σάββατο το βράδυ.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ξεκαθάρισμα λογαριασμών, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να πρόκειται για «συμβόλαιο θανάτου» από το εξωτερικό.
Οι αρχές αναζητούν τον δράστη, ο οποίος ήταν πεζός και φορούσε μαύρα.
Δείτε τα βίντεο που εξασφάλισε αποκλειστικά το protothema από το σημείο της δολοφονία.
Πηγή: protothema.gr

Ο 41χρονος επέστρεφε στο σπίτι του μαζί με την οικογένεια του, όταν δέχθηκε πυροβολισμούς.
Ακούστηκαν τουλάχιστον 4-5 πυροβολισμοί. Η δολοφονία του 41χρονού Γεωργιανού, έγινε μπροστά στα μάτια του ανήλικου παιδιού του και της συζύγου του.
Οι αρχές αναζητούν τον δράστη, ο οποίος ήταν πεζός και φορούσε μαύρα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Η δολοφονική επίθεση έγινε στην οδό Ταξιαρχών 31 στο Μοσχάτο.(περισσότερα σε λίγο)