Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Εδώ και αρκετό καιρό είχε πέσει στην αντίληψη μας πως ο νυν Δήμαρχος Αμαρουσίου βρίσκεται σε μια μόνιμη κατάσταση ανασφάλειας.
Οι ψίθυροι μέσα στην Νέα Δημοκρατία για αλλαγή στο τιμόνι του Δήμου έχουν γίνει πλέον φωνές που φτάνουν καθημερινά στα αυτιά του.
Μόνο ως κινήσεις απόγνωσης μεταφράζονται οι πρόσφατες κραυγές Αμπατζόγλου για επίκληση στην "ενότητα" και στον νέο εκλογικό νόμο.
Το πολύχρωμο πείραμα Αμπατζόγλου (συνένωση τεσσάρων δημοτικών παρατάξεων) στο Μαρούσι, το μόνο που έχει καταφέρει είναι να πολλαπλασιάσει τα προβλήματα στο Δήμο και να δώσει βήμα σε φωνές που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υπηρετούν τα προσωπικά και τα κομματικά τους συμφέροντα.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές της Attica Today, η φημολογούμενη υποψηφιότητα του αντιπερειφερειάρχη και προέδρου της Ε.Ε. του ΕΔΣΝΑ Βασίλη Κόκκαλη για το Δήμο ήταν « η πέτρα που τάραξε τα φαινομενικά ήρεμα νερά».
Δεν είναι μόνο πως ο Κόκκαλης έχει χτίσει καλό όνομα με την πολύχρονη παρουσία του στην τοπική αυτοδιοίκηση, φαίνεται επίσης πως έχει ισχυρά ερείσματα στο κυβερνητικό ακροατήριο και με την Περιφέρεια Αττικής.
Το πλέον ανησυχητικό (για το Δήμαρχο Αμαρουσίου) στα παραπάνω είναι πως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, αρκετοί από τους δημοτικούς συμβούλους του Αμπατζόγλου βλέπουν πολύ ζεστά την υποψηφιότητα Κόκκαλη και είναι έτοιμοι να κατέβουν από το τρένο!
Λίγo αργά θυμηθήκατε την κομματική σας ταυτότητα κε Αμπατζόγλου!
Όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελες... και η ώρα του θερισμού για εσάς πλησιάζει.

Πλήρη ανατροπή στα δεδομένα της αγοράς ενέργειας έχει φέρει η ενεργειακή κρίση, καθώς έχει απογειώσει την τιμή του φυσικού αερίου, το οποίος, ως καθαρότερο καύσιμο από το λιγνίτη και το πετρέλαιο είχε....επιλεγεί ως μεταβατικό καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ευρωπαϊκή πολιτική ενέργειας είχε οδηγήσει στη διαμόρφωση ενός συστήματος αντικινήτρων για τη χρήση λιγνίτη και πετρελαίου, καθώς για τη χρήση αυτών των καυσίμων στη βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιούνται Δικαιώματα Εκπομπής Ρύπων τα οποία πωλούν τα κράτη μέλη.
Βέβαια, τις τελευταίες μέρες, λόγω των μεγάλων ανατροπών, η Ε.Ε. επανεξετάζει το όλο θέμα και ήδη η Κομισιόν έδωσε πράσινο φως για την χρήση λιγνίτη.
Η ενεργειακή κρίση εκτόξευσε την τιμή του φυσικού αερίου πάνω από τα 200 ευρώ ανά μεγαβατώρα τις τελευταίες ημέρες, ενώ πριν ένα χρόνο ήταν στα 20 ευρώ.
Η τιμή των δικαιωμάτων ρύπων έχει εκτοξευτεί και αυτή και από περίπου 30 ευρώ που ήταν πριν ένα χρόνο βρίσκεται τώρα στα 65 ευρώ (είχε «χτυπήσει» και 90 ευρώ πριν ένα μήνα).

Με τις τιμές του φυσικού αερίου στα χαμηλά επίπεδα που βρισκόταν στο παρελθόν, η χρήση του ήταν πιο συμφέρουσα για την παραγωγή ηλεκτρικού, καθώς χρειάζονταν πολύ λιγότερα δικαιώματα ρύπων, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο καύσιμο είναι πολύ πιο «καθαρό» σε σχέση με το λιγνίτη και το πετρέλαιο.
Όμως η έκρηξη της τιμής του έχει αντιστρέψει την κατάσταση και έχει οδηγήσει την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος που παράγεται με φυσικό αέριο στα ύψη.

Με τιμή φυσικού αερίου στα 200 ευρώ που διαμορφώνεται τις τελευταίες ημέρες το κόστος παραγωγής ηλεκτρικού διαμορφώνεται στα 454 ευρώ για τις καινούριες μονάδες παραγωγής και στα 516,25 ευρώ η μεγαβατώρα (MWh) για τις παλαιότερες μονάδες. Όπως εξηγούν ειδικοί της αγοράς, το κόστος υπολογίζεται με την τιμή μονάδας επί συντελεστή 2 για καινούριες μονάδες παραγωγής υψηλής αποδοτικότητας ή επί συντελεστή 2,5 για παλαιότερες μονάδες. Στο κόστος αυτός προστίθεται και το κόστος του Δικαιώματος Εκπομπής Ρύπων κατά 25% (καθώς το φυσικό αέριο εκπέμπει μεν λιγότερους ρύπους, αλλά δεν είναι 100% καθαρό).
Επομένως: το κόστος παραγωγής με 200 ευρώ για το φυσικό αέριο και 65 ευρώ για τα δικαιώματα ρύπων διαμορφώνεται στα 416,25 ευρω/MWh για τις καινούριες μονάδες (200x2=440 euro + (65x0,25)=400=16,25=416,25 euro/MWH) ενώ για παλαιότερες μονάδες το κόστος διαμορφώνεται στα 516,25 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, το κόστος για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος με λιγνίτη διαμορφώνεται με βάση το κόστος του καυσίμου συν το κόστος παραγωγής (που υπολογίζεται σε 30 ευρώ) συν το κόστος του δικαιώματος ρύπου επί συντελεστή 1,5 (γιατί ο λιγνίτης είναι 6 φορές πιο ρυπογόνος από το φυσικό αέριο) που μας οδηγεί σε κόστος 127,5 eυρώ/MWH (30+(65x1,5=97,5 ευρω)= 127,5 ευρώ/MWh.
Με τα δεδομένα αυτά η διαφορά στο κόστος παραγωγής είναι περί τα 300 ευρώ ανά μεγαβατώρα επί συνόλου παραγωγής περίπου 150.000μεγαβατώρες, ήτοι περίπου 1,3 δισ ευρώ επιπλέον κόστος το μήνα, εάν κάνουμε μια θεωρητική αναγωγή υπολογίζοντας το συνολικό κόστος παραγωγής με τη μία και την άλλη μέθοδο.
Αυτή η ανατροπή έχει φέρει σε πλήρες αδιέξοδο την ενεργειακή πολιτική και αναδεικνύει την αστοχία της βιασύνης που επέδειξε η ελληνική κυβέρνηση να απεμπολήσει το λιγνίτη ως καύσιμο τη στιγμή που άλλες χώρες όπως η Πολωνία αλλά και η ίδια η Γερμανία είχαν μεν σχέδια απόσυρσης του λιγνίτη, αλλά σε βάθος 20ετίας και 30ετίας.
Και τούτο τη στιγμή, μάλιστα, που η Ελλάδα έχει επάρκεια λιγνίτη (η Γερμανία εισάγει), χωρίς όμως να διαθέτει πλέον εκσυγχρονισμένες παραγωγικές μονάδες με τεχνολογία χαμηλότερης ρύπανσης.
Πηγή: politicus.gr

Μερικές φορές, γιατί έτσι πρέπει, και η δημοσιογράφοι λειτουργούν ως "βοηθοί" στην αποκάλυψη ενός εγκλήματος.
Ας φανεί και η δημοσιογραφία κάποτε αρωγός στην αποκάλυψη του εγκλήματος. Η ΕΛΑΣ είχε ταυτοποιήσει από σειρά αναλύσεων, από τις πρώτες μέρες της απαγωγής τα στοιχεία των δραστών της απαγωγής οι οποίοι πήραν προθεσμία και θα απολογηθούν την Πέμπτη στην ανακρίτρια.
Δημοσιεύονταν ρεπορτάζ που ως μοναδικό σκοπό είχαν τον αποπροσανατολισμό των δραστών ότι δήθεν η ΕΛΑΣ δεν γνωρίζει τίποτα και όλα βρίσκονται στον μηδέν.
Ηγετικό μέλος 30μελούς συμμορίας με καλάσνικοφ που διέπραττε την περίοδο 2010 – 2012 ληστείες σε τράπεζες κι εκρήξεις σε ΑΤΜ στις περιοχές της Καβάλας, της Κομοτηνής, των Σαπών, της Ξάνθης, της Δράμας, της Σίνδου και του Έβρου, επιθέσεις εναντίον αστυνομικών, διακίνηση όπλων, ναρκωτικών και εκβιάσεις είναι ο 34χρονος που συνελήφθη ως οργανωτής της απαγωγής του επιχειρηματία Γ. Κυπαρίσση.

Είχαν στα χέρια τους τριακόσιες χιλιάδες ευρώ και θέλησαν να «γλεντήσουν», πληρώνοντας τριακόσια ευρώ σε ένα πανάκριβο εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας.
Οι τρεις κατηγορούμενοι για την απαγωγή του επιχειρηματία Γιώργου Κυπαρίσση δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι η «επιτυχία» τους δεν θα κρατούσε ούτε 24 ώρες από την ώρα που θα άφηναν ελεύθερο τον 40χρονο σε μια καμένη έκταση στο Τατόι και αστυνομικοί θα τους περνούσαν χειροπέδες.
Σαν την… τελευταία επιθυμία ενός μελλοθάνατου έμοιαζε το «λουκούλλειο γεύμα» που έκαναν ο φερόμενος αρχηγός και το ζευγάρι από τα Δυτικά προάστια. Έμειναν όμως με… πικρή γεύση καθώς το επόμενο γεύμα τους ήταν στα κρατητήρια της Ασφάλειας Αττικής όπου θα μείνουν μέχρι την προσεχή Πέμπτη. Θα έχουν χρόνο να μελετήσουν τα 1241 έγγραφα της δικογραφίας αλλά και να σκεφτούν τι θα πουν στον ανακριτή καθώς αρνήθηκαν να καταθέσουν στους αστυνομικούς του τμήματος Ανθρωποκτονιών, εκτός από τον φερόμενο αρχηγό.
«Βγήκα από την φυλακή τον Ιούλιο του 2020 όπου εξέτια ποινές για ληστείες. Από τότε δεν κατάφερα να βρω μια δουλειά και χρήματα. Έτσι, αποφάσισα στο τέλος του 2021 να σχεδιάσω την απαγωγή. Έβλεπα, μέσω των social media, ότι ο 40χρονος έκανε «καλή ζωή», κυκλοφορούσε με ακριβά αυτοκίνητα και θεώρησα ότι θα είχε λεφτά να δώσει ως λύτρα» φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ομολογώντας, ουσιαστικά, την συμμετοχή του στην απαγωγή. Άλλωστε τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα βρέθηκαν στο σπίτι του.
Όσον αφορά τον συνεργό του φέρεται να ομολόγησε και αυτός την συμμετοχή του αλλά προτίμησε να δώσει εξηγήσεις στον ανακριτή. Η σύζυγος του, ιδιοκτήτρια πρακτορείου τυχερών παιχνιδιών στη Δυτική Αττική, φέρεται να ήταν παρούσα κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων για τα λύτρα αλλά ο ρόλος της, σύμφωνα με τα στοιχεία των αρχών, ήταν να βρει οχήματα και κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιήθηκαν στην απαγωγή.
Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας άρχισαν να σχηματίζουν μια εικόνα για τους δράστες και συγκέντρωναν στοιχεία με πολύ προσοχή καθώς ήξεραν ότι ανά πάσα στιγμή κινδύνευε η ζωή του απαχθέντα. «Κατά την αρπαγή του επιχειρηματία, οι δράστες ήταν ιδιαίτερα σχολαστικοί και προσεκτικοί και σίγουρα παρακολουθούσαν τις κινήσεις του μέχρι το βράδυ που τον απήγαγαν» λέει αστυνομικός που ασχολήθηκε με την υπόθεση. Λίγες μέρες μετά την αρπαγή του Γιώργου Κυπαρίσση οι αστυνομικοί βρήκαν και το αυτοκίνητο του επιχειρηματία σε κοντινή απόσταση, κάτι που κράτησαν μυστικό.
Όσον αφορά τις εκκρεμότητες της υπόθεσης είναι τα δυο κρησφύγετα όπου κρατήθηκε για 65 μέρες ο επιχειρηματίας, τα υπόλοιπα τρία – τέσσερα μέλη με περιφερειακό ρόλο αλλά και τα λύτρα, περίπου πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ.
Πηγή: edolio5

Στην online πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, οι πολίτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση ενός οχήματος το οποίο κατέχει Ελληνική άδεια κυκλοφορίας.
Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται είναι οι παρακάτω:
αν το όχημα είναι σε κίνηση / ακινησία ή έχει κλαπεί
αν είναι ασφαλισμένο / ανασφάλιστο, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης ασφάλισης
το χρώμα, τον κατασκευαστή και τον τύπο
Για την είσοδο στην πλατφόρμα δεν απαιτείται αυθεντικοποίηση και η αναζήτηση πραγματοποιείται με βάση μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος. Να σημειωθεί πως δεν παρουσιάζονται τα στοιχεία ταυτότητας των ιδιοκτητών ή κατόχων των οχημάτων ούτε στοιχεία οφειλών από τέλη κυκλοφορίας.
Πρόστιμα για Ασφάλειες, Τέλη Κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ
Σε λειτουργία και οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες «myAuto» και «Audit-Car» οι οποίες θα βάλουν ένα τέλος στους παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων.
Όσοι μέχρι πρωτινός γλίτωναν από τις υποχρεώσεις ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας και ελέγχων ΚΤΕΟ, πλέον θα λαμβάνουν τσουχτερά πρόστιμα online. Αυτό αφορά ειδικά τον μεγάλο αριθμό ανασφάλιστων τα οποία αγγίζουν τα 700 χιλιάδες οχήματα.
Μέσω της online υπηρεσίας “myAuto”, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημα τους και σχετίζονται ιδιαιτέρως με:
την ημερομηνία έκδοσης και ανάκτησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής
την ημερομηνία καταβολής τελών κυκλοφορίας
την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων
το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα
τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος
τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία
τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος
την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας.
Στις ίδιες πληροφορίες έχουν πρόσβαση και τα όργανα ελέγχου οχημάτων μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Audit-Car» και θα υποβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα στους παραβάτες.

Ο λόγος για τον Jesse, ο οποίος όταν πέθανε ο άνθρωπος που τον είχε σπίτι του, δεν μπορούσε να δεχθεί με τίποτα την απώλειά του, με αποτέλεσμα να αλλάξει η συμπεριφορά του στο Ashley Heath Animal Centre όπου μεταφέρθηκε.
Μάλιστα, όπως μπορείτε να δείτε και στο video, ο αφρικανικός παπαγάλος, «στολίζει» κανονικά το νέου αφεντικό, λέγοντάς της «άντε γ@μ!$ου»
«Γρήγορα καταλάβαμε οτι θρηνούσε για τον θάνατο και την αλλαγή περιβάλλοντος. Σταμάτησε να μιλάει, με εξαίρεση κάποιες περιπτώσεις που έλεγε απλά αντίο. Ένιωθε μοναξιά και θλίψη. Έπρεπε να του βρούμε ένα νέο περιβάλλον για να αποβάλει αυτή την θλίψη», είπε εκπρόσωπος του Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals.
Αυτό λοιπόν βρέθηκε στο σπίτι της Rachel Leather που ασχολείται με την συμπεριφορά των ζώων και πλέον όλα δείχνουν ότι πηγαίνουν καλύτερα.

Ένας από τους προτεινόμενους προς αποχώρηση στο φετινό Survivor φαίνεται να έχει βλέψεις να εμπλακεί ενεργά με τα κοινά στην ερχόμενες εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση.
Ο Σπύρος Μαρτίκας, γνωστός Κερατσινιώτης φαρμακοποιός στο μήνυμα που έστειλε κατά την ομιλία του στο χθεσινό επεισόδιο τόνισε πως «Θέλω με πάθος να δυναμώσω τη φιλανθρωπική μου δράση στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας που λατρεύω και ζω και πραγματικά να μην πεινάσει άνθρωπος ποτέ και θα κάνω τα πάντα γι’ αυτό».
Δείτε ποiος είναι:
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σπύρος Μαρτίκας είναι γνωστός για την φιλανθρωπική του δράση στη περιοχή, ενώ και ο Δήμος Κερατσινίου έχει ξαναβγάλει δήμαρχο φαρμακοποιό…
Εαν τελικά φύγει και επιστρέψει πίσω, οι πληροφορίες μας λένε πως θα ξεκαθαρίσει πολύ σύντομα τις προθέσεις του!

Είχαμε μιλήσει πριν καιρό για τα όσα πικάντικα και τραγελαφικά εκτυλίσσονται σε Δήμο της Αττικής.
Διαβάστε ΕΔΩ το αποκαλυπτικό μας ρεπορτάζ.
Θυμίζουμε πως, ένα “λουλούδι” (υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων) μαδάει τον τοπικό άρχοντα προσφέροντας του τις υπηρεσίες της, τόσο μέσα όσο και έξω από το κτίριο της Δημαρχίας, με το αζημίωτο πάντα.
Μονοπωλεί η κυρία, την ημερήσια διάταξη στον συγκεκριμένο Δήμο και πάνω από όλα το μυαλό...και όχι μόνο, του Δημάρχου!
Όλα αυτά θα μπορούσαν να αποτελούν ένα αθώο love story που θα μπορούσε να βγάλει και συμπάθεια. Οι γεροντοέρωτες συνήθως χαρακτηρίζονται από μια υπερβολή και με απωθημένα που προκαλούν γέλιο και χλεύη!
Όμως, όταν ο Δήμος αυτός βρίσκεται εδώ και 1,5 χρόνο υπό καθεστώς έκτακτης ανάγκης και έχουν μπει σε «συγκεκριμένες τσέπες»(2 βασικές σύμφωνα με τις πληροφορίες μας), τουλάχιστον 4 εκατομμύρια (άλλοι μιλάνε για 8 εκατομμύρια και ο λογαριασμός ανεβαίνει...) από απευθείας αναθέσεις, τα πράγματα είναι σοβαρά.
Είναι απαράδεκτο ένας Δήμος να διοικείται από ένα τύπο που είναι έρμαιο των παθών του και που για να κάνει τα γούστα του, έχει παραδώσει τα ταμεία του Δήμου σε ιδιωτικά συμφέροντα που τροφοδοτούν αυτήν την κατάντια.
Απορούν μετά οι Δημότες της περιοχής γιατί δεν έχουν λυθεί βασικά προβλήματα και γιατί σε κάθε φυσική καταστροφή ο συγκεκριμένος Δήμος γίνεται είδηση στα κανάλια.
Δήμαρχε όλοι αγαπήσαμε αλλά δεν τα ισοπεδώσαμε όλα.
Εάν συνεχίσεις έτσι καλύτερα παρέδωσε τα κλειδιά του Δήμου και πήγαινε σπίτι σου!


Είναι αυτό το πιο καλότυχο και αισιόδοξο μωρό του κόσμου; Με αυτά τα στοιχεία σίγουρα οι πιθανότητες είναι υπέρ του.
Ο λόγος για μία οικογένεια στη Βόρεια Καρολίνα, η οποία έφερε στον κόσμο το μωράκι της στις 22/2/22 στις 2:22 τα ξημερώματα.
Επιπλέον, η σημαδιακή αυτή ημερομηνία έτυχε να «πέσει» και Τρίτη (Tuesday στα αγγλικά), για αυτό και αποκαλείται και Twosday.
Mάλιστα, όπως αναφέρει το «WFMY», το κοριτσάκι γεννήθηκε και στο δωμάτιο «2» κάτι που κάνει ακόμα πιο μοναδική αυτή τη γέννα.
Οι νοσηλευτές του νοσοκομείου του Alamance γιόρτασαν μαζί με τους γονείς Aberli και Hank αυτό το μοναδικό γεγονός και έκαναν δώρο ένα λευκό καπέλο με δύο φιόγκους στο μωρό.
Η 22/2/22 είναι μία ημέρα αφιερωμένη στη διασύνδεση, την εγγύτητα, την κοινωνικότητα, την ενσυναίσθηση.
«Δύο είναι ο αριθμός της διαίσθησης, της παρατήρησης και των σχέσεων», λέει η αριθμολόγος Τζάσμιν Γουλφ. Εάν ανατρέξετε στην ημερομηνία 2/2/22 νωρίτερα αυτόν τον μήνα -μια ημερομηνία επίσης γεμάτη με την ενέργεια του 2- ίσως να διακρίνετε συνεργασίες και σχέσεις που δημιουργήθηκαν, ή που ενισχύθηκαν τη συγκεκριμένη ημέρα.
Σύμφωνα με την αριθμολόγο Τζοάνα Ογκούστα, η ημέρα αυτή αντανακλά την ανθρώπινη ανάγκη μας για συνεργασία και ομαδική εργασία. «Αυτή η μέρα είναι μια υπέροχη μέρα για να σκεφτούμε πώς επικοινωνούμε με τους αγαπημένους μας και να επιδιώξουμε να διατηρήσουμε μια ανοιχτή καρδιά», λέει.
Πηγή: in.gr

Σοβαροί τριγμοί πλέον έχουν δημιουργηθεί, σε νομαρχιακή οργάνωση μεγάλου κόμματος, αφού από ότι φαίνεται η Πρόεδρος της έχει μπερδέψει την πολιτική, με το lifestyle και το μόντελινγκ.
Η μόνη της αγωνία είναι να φωτογραφίζεται συνεχώς με διαφορετικά συνολάκια( πανάκριβα τις πιο πολλές φορές) και με μαλλί στην τρίχα, θέλοντας να δείξει σε όλους τους υπόλοιπους ότι αυτή είναι μία και στον κόσμο άλλη καμία.
Ήδη οι βουλευτές του συγκεκριμένου κόμματος, πνέουν μένεα εναντίον της εν λόγω κυρίας, που σε όλους υπόσχεται ότι θα τους βοηθήσει, αλλά ο τελικός της στόχος, είναι όλοι οι υπόλοιποι να βοηθήσουν τον άντρα της για να κάνει πράξη τα σχέδια του.
Ακόμα και μέσα στο διοικητικό συμβούλιο της οργάνωσης πολλοί είναι αυτοί πού αμφισβητούν την πρόεδρο και ίσως δεν αργήσει η ώρα θα υπάρξει η πρόταση μομφής.
Απο τι μας σφύριξε ένα πουλάκι, ξέρετε από εκείνα που κελαηδούν και τα λένε όλα, η Πρόεδρος με την πολιτική αλαζονεία που την διακατέχει είπε μεταξύ σοβαρού και αστείου σε κάποιους” εγώ αποφασίζω εσείς ακολουθείτε και εκτελείται”
Τελικά θέλει να το παίξει Μπουμπουλίνα από ότι φαίνεται η μπακάλισσα.

Για τις 8 Απριλίου 2022 προσδιορίστηκε στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας η δίκη του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου που κατηγορείται για τη δολοφονία της συζύγου και μητέρας του παιδιού του Καρολάιν Κράουτς, τον περασμένο Μάιο στα Γλυκά νερά.
Ο 33χρονος πιλότος κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση τελεσθείσα σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και κακοποίηση ζώου (κακουργήματα) καθώς και για ψευδή καταγγελία, επειδή κατέστησε άλλους ύποπτους των πράξεών του και ψευδή κατάθεση κατ’ εξακολούθηση. (πλημμελήματα)
Για τον ανθρωποκτόνο δόλο του Αναγνωστόπουλου – ο οποίος τελικά αναγκάστηκε να ομολογήσει τα εγκλήματά του το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών αναφέρει ότι «ευκρινώς συνάγεται από τον τρόπο και τις συνθήκες εκτέλεσης του εγκλήματος», ήτοι τον ασφυκτικό πνιγμό πεντάλεπτης διάρκειας του θύματος.
Ακόμη, ότι «εξίσου εναργώς προκύπτει και το στοιχείο της ηρεμίας ψυχικής κατάστασης στην οποία τελούσε ο δράστης, όπως συνάγεται από την εκ των προτέρων μεθόδευση της παύσης λειτουργίας τις κάμερες ασφαλείας της οικίας του, τον αιφνιδιασμό της ανύποπτης θανούσης, την εξαρχής σκηνοθεσία δήθεν διαπραχθείσας και σε βάρος του ληστείας και της προσχεδιαστεί σας προσπάθειες παραπλάνησης των διωκτικών αρχών».

Όπου γίνονται εκλογές η ΔΑΚΕ καταγράφει μεγάλη πτώση.
Στις εκλογές των καθηγητών ,στις εκλογές του Δήμου ΑΘΗΝΑΙΩΝ ..3η δύναμη παντού από 1η.
Αυτό είναι ένα σημάδι προς την...
κυβέρνηση για την πολιτική που ακολουθούν απέναντι στους εργαζόμενους.
Όσοι είναι γνώστες και δύναται να αποκωδικοποιήσουν αυτές τις εκλογικές αναμετρήσεις και τα αποτελέσματά τους ......
Ένα μόνο μπορούν να πούν ...ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ στις βουλευτικές εκλογές
Τα αναλυτικά αποτελέσματα είναι :ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι οι εκλογές διεξήχθησαν με πίνακες εκλογέων που είχαν καταρτιστεί το 2020 (!) με αποτέλεσμα να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτούς οι συνάδελφοι που έχουν συνταξιοδοτηθεί ή μεταταχθεί σε άλλους φορείς, αλλά κυρίως να μην έχουν προστεθεί οι δεκάδες συνάδελφοι που προσλήφθηκαν ή μετατάχθηκαν στο δήμο με την κινητικότητα το χρονικό διάστημα Ιούλιος 2020 μέχρι σήμερα.
Οι Ανεξάρτητοι 1η δυναμη...2ο ΚΚΕ,3η ΔΑΚΕ!!!!
|
|
ΜΟΝΙΜΟΙ |
ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ |
|
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ |
840 |
218 |
|
ΨΗΦΙΣΑΝ |
469 |
78 |
|
ΕΓΚΥΡΑ |
455 |
75 |
|
ΑΚΥΡΑ |
24 |
3 |
|
ΣΕΑΚΕ |
174 |
37 |
|
ΔΗΜ. ΕΚΦΡΑΣΗ |
154 |
38 |
|
ΔΑΚΕ ΣΕ |
105 |
- |
|
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΣ |
12 |
πηγή: fonaklas.gr

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα ο Βουλευτής της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ, Αντώνης Μυλωνάκης, με ΑΠ3498/23.02.2022 προς τους κ.κ. Υπουργούς Υγείας και Οικονομικών.
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΑΑΥΜ185/17-02-2022 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υποθέσεων του Υπουργείου Υγείας ενεκρίθη δέσμευση πίστωσης ύψους 2.145.380,64€ για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για το οικονομικό έτος 2022.
Η δε αιτιολογία που δικαιολογεί το άνω ποσό εμφαίνεται στην περιγραφή ως «ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (COVID-19)», γεγονός το οποίο είναι αόριστο και θίγει κάθε έννοια χρηστής Διοίκησης. Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 19/813/21-02-2022 Απόφαση του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. το άνω ποσό φέρεται να δεσμεύεται προς πίστωση για την υλοποίηση του έργου «Χορήγηση χειρουργικών μασκών ατομικής προστασίας από τα φαρμακεία του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.».
Ο κος Μυλωνάκης εξέφρασε πρώτος τις απορίες του σχετικά και αναμένει άμεσα απαντήσεις για τα εξής :
1) Για πόσες μάσκες αντιστοιχεί το δεσμευθέν ποσό που πιστώθηκε στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.;
2) Ποιοι είναι οι ανάδοχοι που προμήθευαν τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. με χειρουργικές μάσκες που αναλογούν στο δεσμευθέν ποσό και ποια η τιμή μονάδος;
3) Έχουν αναρτηθεί και κατατεθεί τα αντίστοιχα παραστατικά προμήθειας των χειρουργικών μασκών και για τα οποία υπάρχει η ισόποση πίστωση;
4) Διατίθεσθε να αποσαφηνίσετε την περιγραφή «ΛΟΙΠΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (COVID-19)», όπως αυτή εμφαίνεται στην απόφαση ανάληψης υποχρέωσης;
Με εκτίμηση,
Αντώνης Μυλωνάκης,
Βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ

Σύμφωνα με τα άρθρα 15, 16 και 17 του ισχύοντος Καταστατικού της Ομοσπονδίας και τις από 25 Οκτωβρίου 2021, 25 Ιανουαρίου 2022 και 1 Φεβρουαρίου 2022 Αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ
Οι Σύλλογοι-Μέλη της ΠΟΕ-ΟΤΑ να λάβουν μέρος:
Στο 48ο Τακτικό Συνέδριο της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. που θα πραγματοποιηθεί στις 3, 4, 5 και 6 Μαΐου 2022, στο ΝΕΟ ΜΑΡΜΑΡΑ Χαλκιδικής, με θέματα Ημερήσιας Διάταξης:
1.Διοικητικός Απολογισμός – Οικονομικός Απολογισμός.
2.Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής.
3.Πρόγραμμα Δράσης – Προϋπολογισμός.
4.Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής.
5.Ψηφοφορία για την εκλογή οργάνων της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και Αντιπροσώπων στην Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Το 48ο Τακτικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο «PORTO CARRAS» (Νέος Μαρμαράς Χαλκιδικής). Με νεότερη Ανακοίνωση, θα σας γνωστοποιηθεί το αναλυτικό Πρόγραμμα Εργασιών του 48ου Τακτικού Συνεδρίου και ο τρόπος κράτησης των δωματίων.


Πλήρη ανατροπή του πολιτικού σκηνικού καταγράφουν πλέον ακόμα και οι φιλοκυβερνητικές εταιρείες δημοσκοπήσεων, όσο πλησιάζει «η ώρα της αλήθειας» στην κάλπη, είτε γίνουν εκλογές μεταξύ Μαΐου και Σεπτεμβρίου, είτε γίνουν στο τέλος της τετραετίας σε 15 μήνες από σήμερα.Όταν η πλέον «φιλοκυβερνητική», με την έννοια της θετικότητας προς την κυβέρνηση, εταιρεία δημοσκοπήσεων Marc βγάζει τη ΝΔ να υποχωρεί στις 31% και να καταγράφει απώλειες 6% μέσα σε τρεις μήνες, τότε είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι το νυν κυβερνητικό σχήμα όχι απλώς πνέει τα λοίσθια, αλλά οδεύει πιθανόν και σε ιστορική ήττα.
Γιατί άσχετα αν δείχνει τον ΣΥΡΙΖΑ στο 21% η δημοσκόπηση για να κρατήσει τις ισορροπίες (χωρίς να εξηγεί πώς ως αντιπολίτευση από το 31,5% ένα κόμμα μπορεί να χάσει το 1/3 της εκλογικής του δύναμης, κάτι που δεν έχει καταγραφεί ποτέ στην εκλογική ιστορία της χώρας από το 1974 και μετά), η αλήθεια είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αρχίζει και αναπτύσσει δυναμική που μπορεί να τον οδηγήσει και στην πρώτη θέση!
Πώς; Μα, στην πραγματικότητα η ΝΔ αυτή την στιγμή δεν δίνει αγώνα για το 30%. Αυτόν τον αγώνα τον έδινε πέρσι τέτοια εποχή όπως μόνο πρώτο είχε καταγράψει το pronews.gr με αναλυτική και τεκμηριωμένη ανάλυση και ειδησεογραφία.
Τώρα, δίνει αγώνα για να σώσει το επίπεδο του 20% στο οποίο υπολογίζεται η πραγματική δύναμη του κόμματος σε ότι αφορά την απόλυτη πρόθεση ψήφου σε όλη την επικράτεια.
Το αν θα τα καταφέρει είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων, αλλά όταν αρχίζει η κατρακύλα ενός κυβερνητικού κόμματος, σπάνια ανακόπτεται, ειδικά όταν έχει καταφέρει να διχάσει τους Έλληνες και πλέον «βάλλεται πανταχόθεν».
Ποια είναι η πραγματικότητα από πανελλαδική δημοσκόπηση 2.000 ατόμων που παραδόθηκε προ δύο εβδομάδων στο πολιτικό τμήμα μεγάλης δυτικής πρεσβείας στην Αθήνα: ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, ουσιαστικά εισέρχονται στον προεκλογικό αγώνα από την ίδια αφετηρία. Περί το 23% και οι δύο αυτή την στιγμή.
Η ΝΔ κρατάει μόνο σε Α'Αθηνών, σε Βόρειο και Νότιο Τομέα της πρώην Β'Αθηνών και στην Β' Θεσσαλονίκης.
Σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα συντρίβεται εκλογικά.
Και στις περιοχές που «κρατά», δεν περνά αλώβητη αλλά κρατά δυνάμεις με απώλειες που ανέρχονται στο 20% των ψήφων του 2019.
Σε όλες τις άλλες περιοχές η ΝΔ του Κ.Μητσοτάκη χάνει από 30 μέχρι και 60% της εκλογικής της δύναμης του 2019.
Όλα τα «κάστρα» της στους νομούς της Μακεδονίας και της Πελοποννήσου δείχνουν να έχουν αλωθεί.
Ακόμα και στην Κρήτη εμφανίζει πρόβλημα με το ΚΙΝΑΛ να έχει αυξήσει τις δυνάμεις του παντού, αλλά όχι στο ποσοστό που φαίνεται. Απλώς το ΚΙΝΑΛ που θα έδινε αγώνα για να μπει στη Βουλή, πλέον φλερτάρει με διψήφιο εκλογικό ποσοστό.
Ένα δεξιό ισχυρό κόμμα με άφθαρτη πολιτική ηγεσία θα κέρδιζε άνω του 15% στις εκλογές, ενώ ακόμα και η Ελληνική Λύση του Κ.Βελόπουλου άνετα θα πλασσαριστεί με ποσοστά κοντά στο 7% και υπό προϋποθέσεις ακόμα υψηλότερα.
Αν δεν υπάρξει ο μεγάλος «πατριωτικός σχηματισμός» για τον οποίο πολλά λέγονται αλλά ακόμα δεν έχει υπάρξει «λευκός καπνός», το κόμμα του Κ.Βελόπουλου θα μπορούσε να παίξει και για την τρίτη θέση...
Το πλέον ενδιαφέρον είναι το τι είδους κυβέρνηση προτιμούν πλέον οι πολίτες, όπου το 44,6% θέλουν κυβέρνηση συνεργασίας και μόλις το 26,9% θέλει αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ.
Τώρα, πώς είναι δυνατόν να ψηφίζουν, κατά την εταιρεία, ΝΔ το 31%, και να θέλουν μόλις το 26,9% αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ αυτό είναι ένα μυστήριο. Προφανώς δεν εμπιστεύονται το κόμμα τους για να κυβερνά μόνο του το 15% των νεοδημοκρατών!
Τι κυβέρνηση προτιμούν οι πολίτες:
Το 26,9% θέλει αυτοδύναμη ΝΔ
11,1% αυτοδύναμο ΣΥΡΙΖΑ
10,8% συνεργασία ΝΔ και ΚΙΝΑΛ
15,7% συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ
7% τεχνοκρατών με συνεργασία ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ
2,8% αυτοδύναμο ΚΙΝΑΛ
Το τελικό κτύπημα στην κυβέρνηση δίνει η οικονομία και γενικότερα η ποιότητα ζωής των Ελλήνων: Η εξωφρενική άνοδος του κόστους ζωής, η μείωση των εισοδημάτων και η εγκληματικότητα.
πηγή: pronews.gr

Είναι αργά για δάκρυα! Τα υπέρογκα χρέη που έχουν 2 ιδιώτες πάροχοι και που ξεπερνούν τα 600.000.000 ευρώ προς το κράτος και προμηθευτές!
Τα χρέη αυτά χαρακτηρίζονται από ανθρώπους της αγοράς «βραδυφλεγής βόμβα» στα θεμέλια του ενεργειακού οικοδομήματος της χώρας.
Αύριο Πέμπτη, η Ολομέλεια της ΡΑΕ κάλεσε σε ακρόαση τις διοικήσεις ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ και ΔΑΠΕΕΠ (των τριών «φεσωμένων» φορέων και διαχειριστών δηλαδή), με στόχο το ξεκαθάρισμα των οφειλών των παρόχων προς τους τρεις Διαχειριστές. Ομολογούμε πολύ καθυστερημένα! Το πάθημα της Energa Hellas δεν έγινε μάθημα
Παράλληλα υπάρχει έντονο διάβημα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) προς την κυβέρνηση και τα υπουργεία Εσωτερικών και ΥΠΕΝ, για την παράνομη παρακράτηση από τους προμηθευτές των δημοτικών τελών, που φαίνεται πλέον να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια με βραδυπορία έως και ενάμιση χρόνου.
Οι συνολικές οφειλές είναι σίγουρα πάνω από 600 εκατομμύρια.
Στο ξεκίνημα της συνεδρίασης πάντως θα συζητηθεί η τήρηση των διακανονισμών που έκαναν οι πέντε μεγάλοι προμηθευτές περιλαμβανομένης της ΔΕΗ, για χρέη έως τον Οκτώβριο του 2020.
Κατόπιν οι τρεις Διαχειριστές (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ και ΔΑΕΕΠ) θα δώσουν πλήρη λίστα αλλά και εξηγήσεις για τα φέσια που έβαλαν οι πάροχοι από 1η Οκτωβρίου 2021 έως 31 Ιανουαρίου 2022,όπου σύμφωνα με πληροφορίες μας, ασυνεπείς ήταν τουλάχιστον 11 προμηθευτές.
«Μόνο προς εμάς, τα φέσια έχουν φτάσει τα 125 εκατομμύρια και πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα σε κατάπτωση εγγυητικών επιστολών για να εξασφαλίσουμε και τη δική μας βιωσιμότητα» λέει στέλεχος του ΔΕΔΔΗΕ που προετοιμάζει την παρουσία του Διαχειριστή Διανομής στη σύσκεψη.
Αμέσως μετά τη σύσκεψη της Πέμπτης, η ΡΑΕ θα καλέσει τις εταιρίες που χρωστούν παλαιά ή νέα (μετά τους διακανονισμούς) χρέη ώστε να διαμορφώσει άποψη και να προστατεύσει την αγορά.
ΚΕΔΕ
«Το λουκέτο σε μικρούς, μη καθετοποιημένους παρόχους είναι αναπόφευκτο, αλλά τι θα γίνει με τα χρέη τους;» αναρωτιέται το στέλεχος της ΡΑΕ.
Στη ΡΑΕ θα τεθεί επίσης και το ζήτημα της παρακράτησης από τους προμηθευτές των δημοτικών τελών. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι οφειλές προς τους Δήμους ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια με καθυστέρηση 18 και 20 μηνών.
Συζητήσεις με την είχε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκας και διαπίστωσε πως οι Δήμαρχοι είναι «στα κάγκελα» ζητώντας υποχρεωτική εξόφληση μέσα σε 2 μήνες αφού η παρακράτηση είναι παράνομη.
Υπενθυμίζεται πως οι πάροχοι προχώρησαν σε διακανονισμούς των υποχρεώσεων τους, με την κατάθεση του 50% των οφειλών σε εγγυητικές επιστολές και τη ρύθμιση του υπόλοιπου ποσού σε διάστημα αποπληρωμής 8 – 10 μηνών. Αυτές οι εγγυητικές φαίνεται πως θα αρχίσουν σιγά σιγά να καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος.
Πηγή: edolio5

Άντε πάλι να ασχοληθούμε με τον Λεβέντη υπουργό (όχι λόγο ύψους γιατί αυτό δεν το έχει) και τα καμώματα του που αργά η γρήγορα θα τον εκθέσουν με ήχο και εικόνα.
Όσο φροντίζει τις απανταχού ερωμένες του ( η μία, που είναι και παντρεμένη με λογιστή, είναι διορισμένη στην περιφέρεια Αττικής, μια άλλη ως τηλεπαρουσιάστρια) δεν έχει να φοβάται τίποτα. Αν όμως τελειώσουν τα μπικικίνια και η εξουσία που έχει τι θα γίνει;

Παντρεμένος κορυφαίος υπουργός και ιδιαίτερα άτακτος στην προσωπική του ζωή, που είναι ερωτευμένος με τον φακό και έχει μόνιμο στασίδι σε ενημερωτικές εκπομπές ή δελτία ειδήσεων, εθεάθη όχι μία, όχι δύο, αλλά πολλές φορές να εισέρχεται καμαρωτός καμαρωτός στο πιο kinky κατάστημα του Κολωνακίου, αδιαφορώντας για τα αδηφάγα μάτια περαστικών και γειτόνων!
Και λέμε kinky γιατί το συγκεκριμένο κατάστημα δεν ειδικεύεται σε… φανέλες ή… τσίγκινα σωβρακάκια (που είναι και της μοδός μετά την περιβόητη ατάκα εντός της Βουλής του Παύλου Πολάκη), αλλά σε άκρως αισθησιακά γυναικεία εσώρουχα, φετιχιστικές στολές και βοηθήματα (από μαστίγια και χειροπέδες, μέχρι και… φίμωτρα για τους λάτρεις του σαδομαζοχισμού)!
Ο «κύκλος» των πρωτοφανών περιστατικών με πρωταγωνιστή το μέλος της κυβέρνησης πρώτης γραμμής έχει πολλά «επεισόδια», μια και ο ίδιος, χωρίς να του καίγεται καρφάκι αν θα γίνει βούκινο ή θα κρεμαστεί στα μανταλάκια, είναι τόσο ασυγκράτητος στα πικάντικα ψώνια του, που χωρίς καμία προφύλαξη επισκέπτεται το κατάστημα όχι μόνος του, αλλά με κουστωδία ανδρών της ασφάλειάς του και υπηρεσιακών αυτοκινήτων!
Ο υπουργός κατεβαίνει από θηριώδες μαύρο τζιπ, με τους άνδρες ασφαλείας να ακροβολίζονται κι εκείνος μπαίνει στον «ναό της ηδονής» που έχει κι άλλο «παράρτημα» στο κέντρο της Αθήνας! Το αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Espresso» γίνεται όμως ακόμη πιο πικάντικο με όσα θα σας αποκαλύψουμε! Βλέπετε, ο συγκεκριμένος υπουργός μάς έχει απασχολήσει με τα ερωτικά του τερτίπια και στο πρόσφατο παρελθόν!
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Espresso», ο κύριος υπουργός στα γουστόζικα ψώνια του έχει μια «αδυναμία»: Αγοράζει τρία ίδια σετ αισθησιακών και kinky εσωρούχων για τις κυρίες για τις οποίες προορίζονται τα εν λόγω δωράκια!
Και εδώ όμως είναι το ωραίο στην απίθανη υπόθεση που βγάζουμε σήμερα στο φως της δημοσιότητας, γιατί, καταπώς φαίνεται, ο παντρεμένος υπουργός απατά εκτός από τη σύζυγό του και την εδώ και πολύ καιρό «επίσημη» ερωμένη του με μια άλλη ερωμένη!
Ήταν τέλη Νοεμβρίου του 2020, όταν η «Espresso» είχε προκαλέσει Ρίχτερ ακόμη και στο Μέγαρο Μαξίμου με την πρωτοσέλιδη αποκάλυψή της για τον συγκεκριμένο κορυφαίο υπουργό και την καλλιτέχνιδα ερωμένη του, την οποία επισκέπτεται στη ερωτική τους φωλίτσα στα νότια προάστια, αλλά και τις αποδράσεις του παράνομου ζευγαριού σε πολυτελή resorts πίσω από την πλάτη της γυναίκας του.

Επισκέψεις που είχαν όμως και απρόοπτα, μια και σε μία από αυτές το κυβερνητικό στέλεχος είχε έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με εμμονικό θαυμαστή της καλλιτέχνιδος, που την ήθελε σαν τρελός και την έστηνε κάτω από την ερωτική της φωλίτσα! Βέβαια, η ίδια σήμερα, διαβάζοντας το ρεπορτάζ της «Espresso», θα χάσει τη γη κάτω από τα πόδια της, αφού τα σετ εσωρούχων που ψωνίζει ο υπουργός εραστής της προφανώς δεν προορίζονται αποκλειστικά για εκείνη, αλλά και για τη νέα του ερωμένη, που εργάζεται σε τηλεοπτικό σταθμό! Και ερωμένη και… απατημένη δηλαδή η καλλιτέχνης!
Προφανώς ο υπουργός είναι προνοητικός όταν αγοράζει τα ίδια σετ εσωρούχων επί… τρία. Επειδή ο αθεόφοβος δεν είναι τόσο παθιάρης για να τα σκίζει στις στιγμές που το μυαλό του θολώνει στα σεντόνια της ηδονής και να έχει καβάτζα τα άλλα… δύο! Απλά τα κάνει δωράκι και στις τρεις γυναίκες της ζωής του: τη σύζυγο, την «επίσημη» καλλιτέχνιδα ερωμένη και τη φρέσκια ερωμένη από τον χώρο των media!
newsbreak.gr