Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Συναγερμός έχει σημάνει στην Αστυνομία, καθώς αλλοδαπός άνδρας φέρεται να κρατά όμηρο και να απειλεί την βουλγαρικής καταγωγής κοπέλα του, στο Γαλάτσι. Στο σημείο σπεύδει διαπραγματευτής, ενώ ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άνδρας απειλεί να τινάξει την πολυκατοικία κρατώντας φιάλη υγραερίου.
Το περιστατικό διαδραματίζεται επί της οδού Αλκιβιαδου και υπάρχει πολύ μεγάλη κινητοποίηση από την ΕΛ.ΑΣ. Μάλιστα, στο σημείο βρίσκεται και πλήρωμα της Πυροσβεστικής προληπτικά, μήπως χρειαστεί άμεση επέμβαση.
Πηγή: protothema.gr











Ένας 25χρονος συνελήφθη στην Πάτρα, έπειτα από καταγγελία της 23χρονης πρώην συντρόφου του.
Το πρώην, πλέον, ζευγάρι, ήταν μαζί για 1,5 χρόνο. Σύμφωνα με όσα είπε στους αστυνομικούς η γυναίκα, το βίντεο είχε ανέβει με την συναίνεσή της, αλλά όταν χώρισαν ο 25χρονος άλλαξε τον τίτλο προσθέτοντας το ονοματεπώνυμό της.
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο πρώην σύντροφός της έστειλε το βίντεο στον εργοδότη και στη μητέρα της κοπέλας με υβριστικά σχόλια.
Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα κατήγγειλε τον αλλοδαπό πρώην σύντροφό της στο αστυνομικό τμήμα Βουλιαγμένης στην Αθήνα λέγοντας πως ανάρτησε σε ιστότοπο πορνογραφικού περιεχομένου βίντεο με ερωτικές πράξεις.
Ο 25χρονος βρισκόταν στην Πάτρα γι αυτο και συνελήφθη στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Οι απαγωγείς επικοινώνησαν με την οικογένεια του επιχειρηματία και ζητούν λύτρα σχεδόν 2 εκατ. ευρώ προκειμένου να τον αφήσουν ελεύθερο.
Μάλιστα ο αδερφός του, έλαβε πριν λίγη ώρα φωτογραφίες με τον επιχειρηματία δεμένο με τα χέρια πίσω από την πλάτη και τα πόδια, για να του επιβεβαιώσουν ότι είναι ζωντανός.
Πηγή ανέφερε πως οι απαγωγείς φαίνεται πως είναι αδίστακτοι και διαπραγματεύονται σκληρά για την απελευθέρωση του Γιώργου Κυπαρίσση.
Την ώρα της απαγωγής του ο επιχειρηματίας μιλούσε στο κινητό του με φιλικό του πρόσωπο που άκουσε τους δράστες να εγκλωβίζουν το θύμα τους και να τον επιβιβάζουν σε όχημα. Ο συνομιλητής του απαχθέντα έχει ήδη δώσει κατάθεση στην ΕΛΑΣ.
Με βάση τα πρώτα δεδομένα της υπόθεσης ο σύντομος χρόνος που στάλθηκε το πρώτο μήνυμα και το ύψος των λύτρων που ζητούνται, δείχνουν στα στελέχη της ΕΛΑΣ ότι πρόκειται για εγκληματική ενέργεια όχι μεγάλης οργάνωσης.
Οι αναλυτές της ΕΛ.ΑΣ. εκτιμούν ότι υπήρχαν δύο ομάδες. Η μια παρακολουθούσε τον επιχειρηματία από τη στιγμή που έφυγε από το Μενίδι, πήγε στα Λιόσια για φαγητό και στη συνέχεια πήρε το δρόμο για το σπίτι του και η δεύτερη τον περίμενε και όταν έλαβε σήμα από την πρώτη, τον άρπαξε όταν μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο.
Η έρευνα της Αστυνομίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και εκτιμάται ότι τα οχήματα που βρέθηκαν καμένα στα Σπάτα, πέντε χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του, εκτιμάται ότι ήταν αυτά που χρησιμοποίησαν οι δράστες στο σχέδιο της αρπαγής του επιχειρηματία.


Νέα σειρά από επιδόματα των 1000 ευρώ χορήγησε τις τελευταίες ημέρες ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής σε γονείς της πόλης που μέσα στο 2021 έφεραν στον κόσμο το πρώτο τους παιδί και εμπίπτουν στα οικονομικά κριτήρια που δικαιολογούν το δικαίωμα στο βοήθημα. Θυμίζουμε, το εν λόγω επίδομα είναι μέτρο που έχει θεσπίσει η δημοτική αρχή του Νίκου Μπάμπαλου από το 2020, συνεχίστηκε το 2021 και, φυσικά, θα εξακολουθήσει να ισχύει και το 2022.
Πρόκειται για την χορήγηση εφάπαξ 1000 ευρώ στις οικογένειες της πόλης που γεννούν το πρώτο τους παιδί και ανήκουν στα χαμηλά εισοδήματα, ως μια βοήθεια που παρέχει ο Δήμος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του, στα πρώτα βήματα των νέων γονιών.
Και το 2022, λοιπόν, όσοι γονείς κάνουν το πρώτο τους παιδί και εμπίπτουν στα κριτήρια μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου στα τηλέφωνα 2102716636 και 2102724045 προκειμένου να μάθουν πώς θα καταθέσουν την αίτησή τους και τι δικαιολογητικά χρειάζονται.
«Συνεχίζουμε για ακόμα μια χρονιά ένα μέτρο που στηρίζει πραγματικά τις οικογένειες της πόλης μας, που στέλνει συμβολικό μα και ουσιαστικό μήνυμα στους νέους γονείς ότι δεν είναι μόνοι τους», σχολιάζει η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Δέσποινα Αϊβατζίδου – Ποριώτου.
«Σε μια δύσκολη εποχή που, μεταξύ άλλων, οι κάτοικοι αυτής της χώρας μειωνόμαστε με γοργό ρυθμό, εμείς εξακολουθούμε, με όποιες δυνάμεις έχουμε, να δίνουμε ένα κίνητρο στους Ηρακλειώτες να κάνουν παιδιά, να ξεκινήσουν τη δική τους οικογένεια. Και, βέβαια, δεν σταματάμε στο βοήθημα των 1000 ευρώ. Μέσα από τις κοινωνικές μας δομές είμαστε δίπλα στον πολίτη σε ό,τι χρειαστεί εάν προκύψει ανάγκη», το μήνυμα του δημάρχου Ηρακλείου Αττικής, Νίκου Μπάμπαλου.

Σήμερα Τετάρτη (29/12), Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία σε ολόκληρη την επικράτεια, όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες. Όπως σημειώνει ο ΕΟΔΥ, για την έκδοση πιστοποιητικού αποτελέσματος για τους διαγνωστικούς ελέγχους COVID-19 παρακαλούνται οι πολίτες να επισκεφθούν το gov.gr και να μεταβούν στην υπηρεσία “Βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου κορονοϊού COVID-19” ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες. Η σύνδεση με τη συγκεκριμένη υπηρεσία απαιτεί τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet. Για τους μη εμβολιασμένους πολίτες η ψηφιακή βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος από το gov.gr είναι διαθέσιμη μόνον εφόσον ο έλεγχος έχει πραγματοποιηθεί σε ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο.
Rapid Test – Πού θα διεξάγονται δωρεάν την Τετάρτη (29/12) Δωρεάν Rapid Test (29/12)
Ανατολική Αττική
Δ. Κορωπίου, Κεντρική πλατεία Κορωπίου, 09:00-15:00
Δ. Αμαρουσίου, Σταθμός ΗΣΑΠ Μαρούσι, 09:30-15:00
Δ. Αλίμου, Κανάρη 1, παραπλεύρως Δημοτολογίου Αλίμου, 12:00-18:00
Δ. Διονύσου, Πολιτιστικό κέντρο Άνοιξης, Κανάρη 3, 09:30 -15:00

Νέα στοιχεία προέκυψαν σχετικά με το θέμα της σύλληψης του αστυνομικού και των δύο φίλων του που προσήχθησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Κορωπίου, σήμερα το πρωί με τον πρώτο εξ αυτών να κατηγορείται για άσκοπους πυροβολισμούς στον αέρα με το υπηρεσιακό του όπλο.
Όπως προκύπτει οι 3 συλληφθέντες αρνήθηκαν ότι πυροβόλησαν και για τον λόγο αυτό κατέθεσαν μήνυση σε βάρος των αστυνομικών του Περιπολικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του edolio5 οι τρεις τους επέβαιναν σε αυτοκίνητο μάρκας Citroen και ότι οι δύο αστυνομικοί που επέβαιναν σε περιπολικό μάρκας Scoda Octavia τούς σταμάτησαν για να τους κάνουν έλεγχο μετά από τηλεφωνική καταγγελία.
Τα πλήρη στοιχεία και των τριών βρίσκονται στη διάθεσή μας, ωστόσο δεν τα δημοσιεύουμε για ευνόητους λόγους. Τα αρχικά του αστυνομικού είναι Ν.Μ. και των άλλων δύο Π.Λ. και Ν.Τ.
πηγή:edolio5

Η άτυχη μαθήτρια που πηγαίνει στη Β’ τάξη του γυμνασίου στις 20 Δεκεμβρίου εμφανίστηκε στο σπίτι και είπε στη μητέρα της πως ο θείος της κατά τη διάρκεια μαθήματος οδήγησης την μετέφερε σε απομακρυσμένο σημείο στον Πειραιά και την βίασε.
Έντρομη η μητέρα της κάλεσε την αστυνομία και κατήγγειλε το συμβάν.
«Με πήγε σε ένα απομακρυσμένο σημείο, ενώ μου μάθαινε να οδηγώ. Ήμασταν στον Πειραιά. Τότε μου επιτέθηκε και μια βίασε μια φορά. Μετά με πήγε στον ΗΣΑΠ και γύρισα σπίτι», ανέφερε η κοπέλα στους αστυνομικούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida η 14χρονη μαθήτρια εξετάστηκε από παιδοψυχολόγο που επιβεβαίωσε τα όσα κατήγγειλε η κοπέλα. Όσον αφορά τον δράστη ο ίδιος εντοπίστηκε και συνελήφθη. Πλέον αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της αποπλάνησης και του βιασμού παιδιού.

Ρύθμιση οφειλών προς τους δήμους με δυνατότητα αποπληρωμής έως και 120 δόσεις και απαλλαγή ακόμα και του συνόλου των προσαυξήσεων, ενεργοποιείται σύμφωνα με το OPEN, σε μια περίοδο που έχουν συσσωρευτεί υποχρεώσεις επαγγελματιών και φυσικών προσώπων προς τις δημοτικές αρχές. Όπως έκανε γνωστό η δικηγόρος Σουζάνα Κλημεντίδη, η ρύθμιση αφορά χρέη και πρόστιμα που έχουν επιβληθεί από τους δήμους όπως κλήσεις για παράβαση του ΚΟΚ ή παραβάσεις που βεβαιώθηκαν σε καταστήματα εστίασης, η οποία περιλαμβάνει ελαφρύνσεις και διαγραφή προσαυξήσεων.
Στη ρύθμιση εντάσσονται χρέη που δημιουργήθηκαν έως 31 Δεκεμβρίου του 2020 και έχουν βεβαιωθεί έως και 28 Φεβρουαρίου του 2021.
Οι αιτήσεις ανοίγουν την πρώτη Μαρτίου του 2022 και θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr ή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης με τη σχετική προθεσμία να λήγει στις 30 Ιουνίου του 2022.
Η ρύθμιση προβλέπει πως αν ο οφειλέτης πληρώσεις σε μια δόση θα έχει 100% απαλλαγή τόκων-προσαυξήσεων και εάν επιλέξει μεγαλύτερο αριθμό δόσεων οι απαλλαγές διαμορφώνονται ως εξής: 90% για 2-12 δόσεις 80% για 13-48 δόσεις 70% για 48 έως 72 δόσεις 60% για 73 έως 120 δόσεις Ταυτόχρονα τρέχει και η πάγια ρύθμιση που προβλέπει αποπληρωμή των χρεών σε 48 δόσεις. Υπενθυμίζεται πως οι οφειλές προς του δήμους εντάσσονται και στη γενική ρύθμιση του εξωδικαστικού μηχανισμού που προβλέπει τη δυνατότητα ρύθμισης σε έως και 240 δόσεις, η οποία αφορά όμως παλαιά χρέη.
Πηγή:dimosio.gr

Κατά πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν το Τεχνικό πρόγραμμα και ο Προϋπολογισμός του Δήμου Διονύσου για το 2022, στην Τακτική και Ειδική Συνεδρίαση, αντίστοιχα, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021.
Ο Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Τεχνικών Υπηρεσιών και Ενεργειακής Αναβάθμισης Στέφανος Κριεμάδης ήταν ο εισηγητής του Τεχνικού Προγράμματος, ενώ από πλευράς διοίκησης υπήρξαν παρεμβάσεις, μεταξύ άλλων, τόσο από το Δήμαρχο Διονύσου Γιάννη Καλαφατέλη όσο και από τον συναρμόδιο Αντιδήμαρχο Στρατηγικού Χωροταξικού Σχεδιασμού & Υποδομών Γιάννη Φωτάκη και τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολεοδομίας και Έργων Βελτίωσης Υποδομών Χρήστο Παπαβασιλείου.
Ο κ.Κριεμάδης υπογράμμισε ότι για τη σύνταξη του Τεχνικού Προγράμματος λήφθηκαν υπόψη οι οικονομικές δυνατότητες του Δήμου από ίδιους πόρους και από διάφορες πηγές χρηματοδότησης, τα αιτήματα των Δημοτικών Κοινοτήτων όπως αυτά στη συνέχεια αξιολογήθηκαν και ιεραρχήθηκαν καθώς και η δυνατότητα ωρίμανσης και υλοποίησης μέσα στο 2022 ορισμένων χρηματοδοτούμενων έργων.
Το Τεχνικό Πρόγραμμα χωρίζεται σε 3 Υποπίνακες :
α. Υποπίνακας 1 με νέα έργα και μελέτες
β. Υποπίνακας 2 με χρηματοδοτούμενα έργα και μελέτες από διάφορα χρηματοδοτικά προγράμματα
γ. Υποπίνακας 3 με συνεχιζόμενα και οφειλόμενα έργα και μελέτες
Το Τεχνικό Πρόγραμμα ως σημαντικό και αναπόσπαστο τμήμα του Σχεδίου του προϋπολογισμού του Δήμου Διονύσου για το έτος 2022, ανέρχεται στο ύψος των 11.741.626,68 €. Από αυτά τα χρήματα το ποσό των 11.372.213,35 € αφορά σε έργα που θα εκτελεστούν με χρηματοδότηση από άλλους φορείς, το ποσό των 369.413,33€ σε έργα που θα εκτελεστούν με χρηματοδότηση από το Δήμο, ενώ το ποσό των 2.208.782,39 € περιλαμβάνει τα συνεχιζόμενα και οφειλόμενα έργα και μελέτες του Δήμου. Στο Τεχνικό πρόγραμμα δεν περιλαμβάνονται οι προμήθειες και εργασίες που συμπεριλαμβάνονται στον προϋπολογισμό.
Σημειώνεται ακόμη ότι εφόσον εξασφαλιστούν στην πορεία πρόσθετες χρηματοδοτήσεις από διάφορα προγράμματα, θα συμπεριληφθούν και έργα που δεν υπάρχουν στο Τεχνικό Πρόγραμμα, τα οποία θα ενταχθούν με τροποποίησή του.
Το Τεχνικό Πρόγραμμα 2022 περιλαμβάνει:
- Έργα ύδρευσης –αποχέτευσης
- Παρεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους του αστικού περιβάλλοντος (πλατείες, πεζοδρόμια, π.χ. κλπ)
- Συντήρηση οδικού δικτύου (ασφαλτοστρώσεις - λακκούβες)
- Αντιπλημμυρικά έργα
- Βελτίωση-ίδρυση κτιριακών εγκαταστάσεων, σχολικών κτιρίων
- Έργα αναπλάσεων
- Έργα για συντήρηση και βελτίωση αθλητικών εγκαταστάσεων
- Χρηματοδότηση για σύνταξη και ωρίμανση μελετών
- Εκπόνηση πολεοδομικών μελετών
Ακολούθησε η συζήτηση και υπερψήφιση του Προϋπολογισμού του Δήμου Διονύσου ο οποίος είναι ισοσκελισμένος στα 64.846.541,35 €, καθώς και του Ολοκληρωμένου Σχέδιο Δράσης για το 2022.
Στην αρχική του εισήγηση ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιάννης Τσουδερός, υπογράμμισε ότι ο Προϋπολογισμός συντάχθηκε μέσα σε ένα ιδιαίτερα ασφυκτικό πλαίσιο, λόγω των καταστάσεων που επέφερε η πανδημία ενώ επιπλέον μεσολάβησε η «Μήδεια» και οι πυρκαγιές του καλοκαιριού.
Επίσης διαβεβαίωσε ότι αν και δεν υπάρχει ακόμη πλήρη εικόνα για το τελικό ύψος της ενδεχόμενης απώλειας λόγω της πανδημίας, έχουν καθοριστεί και οριοθετηθεί οι στόχοι που είναι η αποτελεσματική και ορθολογική διαχείριση των πόρων και η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, με τη διαρκή αξιολόγηση και παρακολούθηση των λειτουργικών εξόδων και ιδιαίτερα των ανταποδοτικών υπηρεσιών, το οποίο καλύπτεται και από τη συνεισφορά των δημοτών, καθώς και με την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που προκύπτουν μέσα από Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Χρηματοδότησης.
Τέλος στην τοποθέτησή του ο κ. Τσουδερός επεσήμανε ότι αποτυπώνεται με σαφήνεια ο αναπτυξιακός χαρακτήρας του Προϋπολογισμού με έργα και μελέτες που βελτιώνουν την αισθητική της πόλης μας, την ανάπτυξη των υποδομών, την αναβάθμιση των σχολικών μονάδων καθώς και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης στην Ομιλία του για τον Προϋπολογισμό ανέφερε ότι είναι αποτέλεσμα ομαδικής και επίπονης δουλειάς και ευχαρίστησε όλους όσους συνεργάστηκαν για τη σύνταξή του, αιρετούς και υπηρεσιακά στελέχη, καθώς και τους επικεφαλής των παρατάξεων και τους δημοτικούς συμβούλους της μειοψηφίας.
Στην αρχή της τοποθέτησής του ο κ.Καλαφατέλης τόνισε τα εξής:
«Ο φετινός προϋπολογισμός είναι ισοσκελισμένος στα 64.846.541,35 έναντι 57.421.827,47 € σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Ένα βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι είναι ένας ρεαλιστικός, λιτός και απέριττος προϋπολογισμός, που αποτυπώνει την κατάσταση έτσι όπως ακριβώς είναι. Είναι νομίζω κατανοητό σε όλους μας ότι οι συνθήκες τις οποίες είχαμε και έχουμε ακόμη να αντιμετωπίσουμε, είναι έκτακτες και δύσκολες. Ο Δήμος μας βρέθηκε μέσα στον σκληρό πυρήνα πρωτοφανών καταστάσεων, όπως ήταν η θεομηνία «Μήδεια», οι καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού και βέβαια η πανδημία του Covid-19 που συνεχίζεται ακόμη και αυτή τη στιγμή».
Στη συνέχεια ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στις δυσκολίες της πανδημίας και το κοινωνικό πρόσωπο που έδειξε ο Δήμος, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Ο Δήμος μας όλο αυτό το διάστημα υποχρεώθηκε λόγω του Covid-19 να λειτουργήσει με μειωμένο προσωπικό, εφαρμόζοντας την τηλεεργασία αλλά και την αναγκαστική παροχή αδειών για την προστασία των ευπαθών ομάδων. Κατάφερε όμως να λειτουργήσει με ικανοποιητικό τρόπο επιλύοντας πολλές δύσκολες καταστάσεις και προβλήματα.
Είχαμε επίσης όλο αυτό το διάστημα το δύσκολο και επίπονο έργο καθαρισμού του Δήμου μας από εκατοντάδες χιλιάδες τόνους καύσιμης ύλης, κλαδιά, κομμένα αλλά και καμένα δέντρα. Παρά κάποιες επιχορηγήσεις που εγκρίθηκαν και τις οποίες περιμένουμε ακόμη να εισρεύσουν στα ταμεία μας, ήμασταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουμε αρκετά χρήματα από τον προϋπολογισμό μας. Αυτό μας δυσκόλεψε πολύ σε σχέση με την αναπτυξιακή διάσταση που θέλαμε να δώσουμε, προσπαθήσαμε όμως να ισορροπήσουμε ανάμεσα στο ιδεατό και το εφικτό.
Όλη αυτή την περίοδο το κοινωνικό πρόσωπο του Δήμου μας ήταν εμφανές και διακριτό. Οι κοινωνικές μας δομές λειτούργησαν υποδειγματικά ανακουφίζοντας δεκάδες συμπολίτες μας ευπαθών κοινωνικών ομάδων με οικονομικές ή άλλες δυσκολίες. Να απευθύνω με την ευκαιρία ένα ευχαριστώ σε όλους τους χορηγούς μας που συνέδραμαν, φορείς, επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.
Ακόμη, ενισχύσαμε στο μέτρο του δυνατού τις τοπικές επιχειρήσεις εφαρμόζοντας τα μέτρα ελάφρυνσης στο πλαίσιο της πανδημίας. Προστατέψαμε όλους τους πολίτες απέναντι στον Covid-19, δημιουργώντας Εμβολιαστικό Κέντρο στον Άγιο Στέφανο και εξασφαλίζοντας καθημερινούς διαγνωστικούς ελέγχους (rapid test).
Να αναφέρω τέλος ότι με ενέργειές μας καταφέραμε να εξασφαλίσουμε ένα ποσό γύρω στα 500.000 ευρώ, τα οποία θα δοθούν πολύ σύντομα σε πληγέντες συμπολίτες μας λόγω της «Μήδειας», όταν ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από τις υπηρεσίες, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν τεθεί. Θα ήθελα να υπογραμμίσω ακόμη ότι είναι η πρώτη φορά που θα χορηγηθούν αποζημιώσεις λόγω ζημιών από χιονοπτώσεις, κι αυτό βέβαια δεν ήρθε μόνο του. Το καταφέραμε μετά από μεγάλη πίεση που ασκήσαμε ως Δήμος Διονύσου προς κάθε κατεύθυνση».
Για Προϋπολογισμό που κατακλύζεται για πρώτη φορά από χρηματοδοτήσεις έργων 20.000.000 ευρώ περίπου και διψήφιο δείκτη απορροφητικότητας επενδύσεων , έκανε ακόμη λόγο ο Δήμαρχος Διονύσου, ο οποίος απευθύνθηκε στους επικεφαλής και δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης υπογραμμίζοντας την ανάγκη συναίνεσης τουλάχιστον για τα μεγάλα ζητήματα του Δήμου. Ακολουθεί το κλείσιμο της τοποθέτησής του:
«Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό του φετινού προϋπολογισμού είναι ότι για πρώτη φορά μετά από χρόνια κατακλύζεται από χρηματοδοτήσεις. Ο Δήμος μας λόγω των συνθηκών χρησιμοποιεί ελάχιστα ίδια κεφάλαια, τα οποία παραμένουν για την αντιμετώπιση άλλων ζητημάτων που μόλις περιέγραψα. Ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει ένα ιδιαίτερα μεγάλο ποσό από χρηματοδοτήσεις και ακολούθως για επενδύσεις, που προσεγγίζει σχεδόν τα 20.000.000 ευρώ. Ο δείκτης απορροφητικότητας επενδύσεων είναι μετά από καιρό σε διψήφιο νούμερο κι αυτό είναι κάτι που θα επιδιώξουμε να συνεχιστεί και το επόμενο χρονικό διάστημα.
Επανερχόμενος στις χρηματοδοτήσεις που πετύχαμε, να πω ότι στο φετινό προϋπολογισμό αποτυπώνεται μία λίστα μεγάλων έργων με τα οποία επιχειρούμε να βελτιώσουμε τις υποδομές του Δήμου μας. Κατασκευή νέων σχολείων, σημαντικά έργα για τη βελτίωση του δικτύου ύδρευσης και ενίσχυση του στόλου απορριμματοφόρων, μηχανημάτων έργου και άλλων οχημάτων του Δήμου συμπεριλαμβάνονται στις προτεραιότητές μας. Στα συνημμένα έγγραφα του Προϋπολογισμού αναφέρονται δεκάδες έργα τα οποία αν θέλετε μπορώ να απαριθμήσω στη συνέχεια. Είμαι περήφανος για όλα αυτά τα έργα που δρομολογήσαμε και ευελπιστώ να αλλάξουν ριζικά προς το καλύτερο την εικόνα του Δήμου μας τα επόμενα χρόνια.
Σε ότι αφορά τα έσοδά μας να πω ότι παρά τις δυσκολίες εμφανίζουν αύξηση κατά 300.000 ευρώ στο 7μηνο. Αυτό βέβαια μένει να το δούμε και στη συνέχεια. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει μια δυσκολία στην είσπραξη των τελών καθαριότητας. Αναφορικά τώρα με τις δαπάνες μας υπάρχει η ορθή οικονομική απεικόνισή τους σύμφωνα με τις προβλέψεις του προϋπολογισμού. Η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι συνεχιζόμενες δαπάνες. Να αναφέρω με την ευκαιρία ότι η δική μας Διοίκηση ήταν αυτή που μετά από χρόνια έδωσε τις ωριμάνσεις στους εργαζομένους. Η δική μας Διοίκηση επίσης ήταν αυτή που αποπλήρωσε παλιές οφειλές νοικοκυρεύοντας τα οικονομικά. Ο Δήμος μας είναι πλέον φερέγγυος με θετικό όνομα στην αγορά κι αυτό θέλω να το υπογραμμίσω.Δεν είμαστε πια μπαταχτσήδες!!
Ένα πρόβλημα που ήδη αντιμετωπίζουμε και θα φανεί και στο μέλλον είναι οι αυξήσεις στον ΕΣΔΝΑ για τα απορρίμματα αλλά και στην ενέργεια (ΔΕΗ / αγορά καυσίμων). Θα το δούμε όμως αυτό καλύτερα στην πορεία.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Στη συζήτηση του περσινού Προϋπολογισμού είχα πει ότι η Διοίκησή μας παρά τις μεγάλες δυσκολίες και τα απρόβλεπτα γεγονότα που είχε να αντιμετωπίσει, άντεξε κι έμεινε όρθια, καταφέρνοντας να βάλει υγιείς και στέρεες βάσεις για τη σταδιακή αλλαγή και το μετασχηματισμό του Δήμου Διονύσου, σε ένα σύγχρονο Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης με έργα και υποδομές. Φέτος, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τα σημαντικά έργα τα οποία απαρίθμησα και τα οποία είναι μέσα στο φετινό προϋπολογισμό, είμαι περήφανος για τα αποτελέσματα που έχουμε πετύχει, τα οποία οφείλονται στην επιμονή μας και τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς. Όποιος δουλεύει παράγει, ακόμη και με λάθη. Μπορώ όμως να κοιτάξω στα μάτια τους πολίτες και να τους πω ότι υπάρχουν ήδη θετικά αποτελέσματα. Ο αγώνας μας το επόμενο χρονικό διάστημα θα εστιάσει στη βελτίωση της καθημερινότητας όπου εξακολουθούν και υπάρχουν προβλήματα, τα οποία προσπαθούμε να επιλύσουμε.
Θα ήθελα κλείνοντας την παρέμβασή μου να απευθυνθώ στους επικεφαλής και τους δημοτικούς συμβούλους της μειοψηφίας.
Ανεξάρτητα από τις όποιες διαφορές μας, πολιτικές ή άλλες, τόσο εμείς ως διοίκηση όσο κι εσείς όμως ως αντιπολίτευση, έχουμε σημαντική ευθύνη απέναντι στους συμπολίτες μας κι ακόμη περισσότερο στις επόμενες γενιές. Κάποια στιγμή θα πρέπει να ομονοήσουμε σε μερικά ζητήματα. Να ενώσουμε δυνάμεις και, γιατί όχι, να συμφωνήσουμε και να πάμε όλοι μαζί όπου επιβάλλεται. Μπορούμε να διαφωνούμε, ακόμη και να τσακωνόμαστε κάποιες φορές, στα μεγάλα όμως θα πρέπει να βρούμε κοινό τόπο και να συμφωνούμε όπου είναι εφικτό. Είναι κάτι που το οφείλουμε στα παιδιά μας. Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα μας δοθεί η ευκαιρία να συζητήσουμε σημαντικά θέματα για το Δήμο μας και εκεί θα πρέπει να φανεί στην πράξη η υπευθυνότητα όλων μας».

Κοντά στα 20.000 αναμένεται να είναι τα κρούσματα σήμερα, ο μεγαλύτερος ημερήσιος αριθμός που έχει καταγραφεί από την αρχή της πανδημίας.
Σχεδόν το 70% των κρουσμάτων της Αττικής είναι Omicron
Με αυτά τα δεδομένα αλλά και σύμφωνα με όσα δήλωσε σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ ο υπουργός Υγείας, τα μέτρα αναμένεται να ισχύσουν πριν την Πρωτοχρονιά.
Σήμερα συνεδριάζει η επιτροπή των εμπειρογνωμόνων για το ενδεχόμενο να μειωθεί το χρονικό διάστημα της καραντίνας μετά τη θετική στον κορωνοϊό διάγνωση για τους εμβολιασμένους. Η επανεξέταση του επιδημιολογικού φορτίου και η ενεργοποίηση των σχετικών μέτρων πριν από την πρωτοχρονιά θα συζητηθούν αύριο σε νέα έκτακτη συνεδρίαση.

Στην εκπνοή του έτους, θυμόμαστε τις πέντε μεγάλες πολιτικές προσωπικότητες, που έφυγαν από τη ζωή, βυθίζοντας τη χώρα στο πένθος.
Μεγάλες απώλειες στον πολιτικό χώρο έφερε το 2021.
Μίκης Θεοδωράκης, Φώφη Γεννηματά, Κάρολος Παπούλιας, Άκης Τσοχατζόπουλος, Σήφης Βαλυράκης.
Άνθρωποι που έγραψαν ιστορία, που είχαν να επιδείξουν πλούσια δράση και έργο στον τομέα τους και που η μνήμη τους θα παραμείνει ζωντανή στην συνείδηση μας.

Άταφες μέχρι και την Κυριακή, 26/12, βρίσκονται οι σοροί των 16 άτυχων μεταναστών που πνίγηκαν στο ναυάγιο της Πάρου που σημειώθηκε το απόγευμα της παραμονής των Χριστουγέννων, βορειοδυτικά της Πάρου.
Το ακόμη πιο ανατριχιαστικό της υπόθεσης, είναι το γεγονός πως τα πτώματα έχουν τοποθετηθεί μέσα σε ψυγείο τροφίμων, έως ότου αποφασιστεί που και πότε θα ταφούν.
Όπως ανέφεραν πηγές από τον δήμο του νησιού, «δεν υπάρχει χώρος στα νεκροταφεία του νησιού».
Ως εκ τούτου θα πρέπει το υπουργείο μετανάστευσης και ασύλου σε συνεννόηση με το υπουργείο προστασίας του πολίτη να βρει λύση στο πρόβλημα, ενώ παράλληλα θα πρέπει άμεσα να μεταφέρει σε δομές και τους 63 διασωθέντες καθώς μετά τις γιορτές το σχολείο, θα χρησιμοποιηθεί ξανά από τα παιδιά.
Πηγή: nassosblog,gr

Την τελευταία του πνοή άφησε σήμερα το πρωί, 26 Δεκεμβρίου, σε ηλικία 92 ετών (4 Ιουνίου 1929) ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Είχε γεννηθεί στο χωριό Μολυβδοσκέπαστος Ιωαννίνων και ήταν γιος του υποστράτηγου Γρηγορίου Παπούλια.
Ο Κάρολος Παπούλιας διετέλεσε Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας την περίοδο 2005 - 2015. Υπήρξε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, στενός συνεργάτης του Ανδρέα Παπανδρέου και υπουργός Εξωτερικών, υπουργός ή υφυπουργός σε όλη τη διάρκεια των κυβερνήσεων του Ανδρέα Παπανδρέου. Ήταν νυμφευμένος με τη Μαρία Πάνου και είχε τρεις κόρες.
Το 1974 εντάχθηκε στο ΠΑΣΟΚ και εκλεγόταν συνεχώς βουλευτής Ιωαννίνων για 26 χρόνια (1977-2004).
Στην πρώτη κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου διορίστηκε Υφυπουργός Εξωτερικών, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι το 1984, για να αναβαθμιστεί στη συνέχεια σε Αναπληρωτή Υπουργό Εξωτερικών.
Την περίοδο 1985-1989 διετέλεσε Υπουργός Εξωτερικών , ενώ στην οικουμενική Κυβέρνηση Ζολώτα 1989-1990 διετέλεσε Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας. Στη θέση του Υπουργού Εξωτερικών επανήλθε το 1993, για να παραμείνει μέχρι το 1996 και την παραίτηση της Κυβέρνησης Παπανδρέου ενόψει της εκλογής του Κώστα Σημίτη στο αξίωμα του Πρωθυπουργού, ο οποίος τον αντικατέστησε με το μεγάλο εσωκομματικό του αντίπαλο Θεόδωρο Πάγκαλο. Τέλος, διατέλεσε πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής.
Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Στις 12 Δεκεμβρίου 2004 προτάθηκε από τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή για το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Υπέρ της πρότασης εκφράστηκε και το ΠΑΣΟΚ. Στην πρώτη ψηφοφορία που έγινε στη Βουλή στις 8 Φεβρουαρίου του 2005 ο Κάρολος Παπούλιας εξελέγη Πρόεδρος της Δημοκρατίας από τον πρώτο γύρο με 279 ψήφους. Οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσαν «παρών».
Στις 3 Φεβρουαρίου 2010 ο Κάρολος Παπούλιας επανεξελέγη στο ύπατο αξίωμα της χώρας με 266 ψήφους στο σύνολο των 298 ψηφισάντων. Υπερψηφίστηκε από σύσσωμες τις Κοινοβουλευτικές Ομάδες του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, ενώ 32 βουλευτές των ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ δήλωσαν «παρών». Με το αποτέλεσμα αυτό έγινε ο τρίτος Πρόεδρος που επανεκλέγεται για δεύτερη θητεία.Ορκίστηκε για δεύτερη φορά στις 12 Μαρτίου 2010.

Οσμή νέου σκανδάλου φέρνει η αποκάλυψη του ΜΑΚΕΛΕΙΟ στο φύλο του Σαββατοκύριακου σχετικά με τις μάσκες ΚΝ95 που ήρθαν ξαφνικά στο επίκεντρο της πανδημίας. Τυχαία;;;
Η «Όμικρον» έφερε και μέτρα, όπως ήταν αναμενόμενο. Και ενδεχομένως μετά τις γιορτές να φέρει και «μίνι λουκέτα» ανά περιοχές που θα έχουν υψηλό επιδημιολογικό φορτίο, για να μην πουν ότι θα κάνουν καθολικό λοκντάουν.
Έτσι, ανακοινώθηκαν μέτρα – ημίμετρα αφού πλέον όλοι θα πρέπει να φοράμε μάσκες. Είτε διπλές απλές χειρουργικές, είτε ΚΝ95 παντού. Και στους ανοιχτούς χώρους εστίασης και στα γυμναστήρια, στα σουπερμάρκετ και τα ΜΜΜ. Βέβαια καμία νύξη για μάσκες στα …μπουζούκια ή στα μπαρ, στα οποία η διασπορά είναι υψηλή, μιας που πλέον έχουν παραδεχτεί ότι και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν και κολλάνε τον ιό, όλες τις μεταλλάξεις και δη την τελευταία.
Κι επειδή με τα εμβόλια ξεχάσαμε τις μάσκες, συν το γεγονός ότι η Κυβέρνηση… ντρέπεται να ζητήσει ράπιντ τεστ στους εμβολιασμένους ψηφοφόρους, αποφασίσθηκε το «μάσκες παντού» και συγκεκριμένα με τις «αμαρτωλές» ΚΝ95. «Αμαρτωλές» καθώς -παρά το γεγονός ότι τις εισάγουμε κυρίως από την Κίνα, μιας και δεν υπάρχει κανένας κουμπάρος Νταβέλης να τις φτιάξει- οι μάσκες αυτές κατά το πρώτο κύμα πανδημίας υπερκοστολογήθηκαν και ανατέθηκαν απευθείας σε προμηθευτές που καταγγέλθηκαν για σχέσεις με την ΝΔ!
Το σκάνδαλο της υπερτιμολογημένης προμήθειας
Χαρακτηριστική είναι η καταγγελία για υπερκοστολόγηση των ΚΝ95 από την 6η ΥΠΕ με διοικητή τον Γιάννη Καρβέλη και την εταιρεία B.B.D. Ν. ΛΑΙΝΙΩΤΗΣ Α.Ε.Β.Ε. η οποία προμηθεύει τόσο την Πελοπόννησο, την Ήπειρο, αλλά και Νοσοκομεία της Αθήνας και άλλα Περιφερειακά.
Η εν λόγω εταιρεία φαίνεται μέσα από την «Διαύγεια» -παρά τις καταγγελίες- να συνεχίζει να παίρνει «έργα» και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις, και να προμηθεύει τόσο με μάσκες ΚΝ95 όσο και με άλλα υλικά τα Δημόσια Νοσοκομεία. Ο ανάδοχος σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, τόσο στον Τύπο όσο και στην ίδια τη Βουλή, είναι κουνιάδος του Γιάννη Καρβέλη, δηλαδή του διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων -Ηπείρου – Δυτικής Ελλάδος. Ωστόσο οι δουλειές έχουν ανοίξει και σε άλλες περιφέρειες, καθώς η εν λόγω εταιρεία προμηθεύει μάσκες, στολές και άλλα νοσοκομειακά υλικά και ορισμένα Ιδρύματα των Αθηνών.
Από τους κουμπάρους στους κουνιάδους
Η εταιρεία του Λαϊνιώτη και οι σχέσεις του με τη Ν.Δ έχουν καταγγελθεί στο παρελθόν για «δουλειές εν κρυπτώ» και με πλάτες μέσα από το Μαξίμου. Όπως είχε δημοσιοποιηθεί, πίσω από την υπερτιμολογημένη προμήθεια μασκών πέρσι, βρισκόταν η «παρέα από την Πάτρα», καθώς ο «σύνδεσμός» του διοικητή Γιάννη Καρβέλη με το Μαξίμου φέρεται πως ήταν ο Μιχάλης Μπεκίρης, στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού και πρώην βουλευτής Αχαΐας, αλλά και ένας ακόμη συνεργάτης του Κούλη, ο Γιώργος Μυλωνάκης, γενικός γραμματέας της Βουλής.
Η καταγγελία που έφτασε μέχρι το Κοινοβούλιο (και κάπου εκεί θάφτηκε) ανέφερε μάλιστα πως «ο άνθρωπος που έκανε τη σύσταση ήταν… εκπρόσωπος της κυπριακής εταιρείας RAFFREY INVESTMENTS LTD που εμφανιζόταν ως ιδιοκτήτης της μονομετοχικής ΙΚΕ EUROSUP και… στέλεχος της ΟΝΝΕΔ, Σπύρος Πετούσης, που πήρε απευθείας ανάθεση από το διοικητή της 6ης ΥΠΕ…». Ο κύκλος των αναθέσεων λοιπόν, των υπερκοστολογήσεων και γενικότερα της …μπίζνας είχε να κάνει με την Νο1 εταιρεία που προμηθεύει ακόμα τα περισσότερα Νοσοκομεία της χώρας και την οικογένεια του Διοικητή της 6ης ΥΠΕ.
Για την υπόθεση Καρβέλη- Λαϊνιώτη δεν άνοιξε ρουθούνι, ακόμα κι όταν δημοσιοποιήθηκε το παράλληλο σκάνδαλο με τις μάσκες του Λαρισαίου Νταβέλη – κουμπάρου της Ντόρας- εποχή που η κυβέρνηση βαλλόταν για τα χρήματα και τις δουλειές που μοίραζε σε κολλητούς.
Φαίνεται λοιπόν πως και τώρα με τα νέα μέτρα και τις υποχρεωτικές ΚΝ95 οι ίδιες εταιρείες του πρώτου κύματος θα κάνουν πάλι χρυσές δουλειές. Ένα είναι σίγουρο: Η επιλογή των απευθείας αναθέσεων αλλά και το αμαρτωλό παρελθόν με τις μάσκες (απλές και μη) και την Κυβέρνηση δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης ότι υπάρχει πολιτικό θέμα… και είναι τεράστιο.
ΠΗΓΗ: εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ

Μια πολύ ανησυχητική πρόβλεψη έκανε ο Καθηγητής Πνευμονολογίας Νίκος Τζανάκης για την πορεία του κορωνοϊού τις επόμενες μέρες.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε πως οι ειδικοί εκτιμούν ότι την Τρίτη 28 Δεκεμβρίου θα έχουμε 9.000 κρούσματα.
Ωστόσο εξέφρασε την εκτίμηση πως τις επόμενες μέρες θα μειωθούν οι νοσηλείες στα νοσοκομεία, και πως όπως δείχνει τελικά η μετάλλαξη Όμικρον θα έχει σύντομο πέρασμα και θα είναι ένα κύμα «τζούφιο».

Η επιτροπή εμπειρογνωμόνων αναμένεται να συνεδριάσει εκ νέου στις 27 Δεκεμβρίου, όπου και θα εκτιμήσει την αποδοτικότητα των νέων μέτρων έως τότε. Ήδη όμως έχει εισηγηθεί τη λήψη κι άλλων περιορισμών που θα ανακοινωθούν όταν κριθεί αναγκαίο. Όπως όλα δείχνουν τα νέα αυτά μέτρα θα αφορούν κυρίως τα νυχτερινά μαγαζιά.
Όπως αποκαλύπτει το Mega, τα μέτρα που βρίσκονται στο τραπέζι είναι τα εξής:
Τα καταστήματα να κλείνουν νωρίτερα. Είτε στις 23:00, είτε τα μεσάνυχτα, έως και τις 05:00. Πρόκειται για ένα μέτρο που το είχαμε δει στα προηγούμενα κύματα της πανδημίας.
Επίσης στα καταστήματα θα επιτρέπονται λιγότεροι πελάτες, ανά τετραγωνικό μέτρο.
Ακόμα, δεν θα υπάρχουν όρθιοι στα κέντρα διασκέδασης.
Τα εν λόγω μέτρα θα έχουν ισχύ για 15 μέρες και από κει και πέρα θα υπάρξει επανεξέταση. Ωστόσο, δεν αποκλείεται η επανεξέταση να γίνει νωρίτερα.
Αναμένεται λοιπόν να δούμε ποιες θα είναι οι τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης σε τρία 24ωρα από σήμερα και κατά πόσο τα παραπάνω μέτρα θα αφορούν ακόμα και το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς.

Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε την προκήρυξη 13Κ/2021 με 1.468 νέες θέσεις αορίστου χρόνου σε δήμους και φορείς.
Γνωστοποιείται από το ΑΣΕΠ ότι απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 13K/2021 Προκήρυξη , που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας χιλίων τετρακοσίων εξήντα οκτώ (1468) θέσεων μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης σε ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού, στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, στο Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λέσβου και στον Φορέα Διαχείρισης Μητροπολιτικού Πάρκου Περιβαλλοντικών και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων και Ανάπτυξης Κοινωνικής Οικονομίας «Αντώνης Τρίτσης» σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν. 4765/2021.

Η τρίμηνη παράταση περιλαμβάνεται σε τροπολογία στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Υγείας «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και άλλες επείγουσες διατάξεις», που ψηφίστηκε εχθές από τη Βουλή.
Συγκεκριμένα, με την τροπολογία, μεταξύ άλλων επιτρέπεται η παράταση έως τις 31/3/2022 της διάρκειας των συμβάσεων προσωπικού ΙΔΟΧ, που αποσχολείται στους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, και τα νομικά πρόσωπα αυτών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες που προκάλεσε η πανδημία.