Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Ενώπιον του ανακριτή Χανίων οδηγήθηκαν το πρωί του Σαββάτου η 67χρονη ιδιοκτήτρια της δομής φιλοξενίας ηλικιωμένων «Αγία Σκέπη» και η 43χρονη κόρη της και συνιδιοκτήτρια της δομής.
Οι δύο γυναίκες αντιμετωπίζουν τις κατηγορίες της συγκρότησης και ένταξης σε εγκληματική οργάνωση, ανθρωποκτονίας, απάτης, Νόμου «περί προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας Μονάδων Φροντίδας Ηλικιωμένων», πλαστογραφίας και περιπτώσεων χορηγήσεων και χρήσεων ψευδών ιατρικών πιστοποιητικών, έκθεσης από την οποία προήλθε θάνατος και παράβασης καθήκοντος.
Η διαδικασία για την υπόθεση του γηροκομείου - κολαστήριο στα Χανιά, αναμένεται να είναι μακρά καθώς εντός της ημέρας θα απολογηθούν και πέντε ακόμα άτομα που εμπλέκονται στην υπόθεση.
Στη δικογραφία των 12.000 σελίδων, οι μαρτυρίες των ηλικιωμένων, των συγγενών των θυμάτων καθώς και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν τη φρίκη που ζούσαν καθημερινά δεκάδες άνθρωποι.
Οι 7 συλληφθέντες για την υπόθεση κατηγορούνται για συγκρότηση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση με ενδεχόμενο δόλο.
Συγκεκριμένα, κατηγορούνται για 30 θανάτους τροφίμων της μονάδας, που χαρακτηρίζονται ως ανθρωποκτονίες από πρόθεση και αφορούν σε 17 γυναίκες και 13 άντρες, στην πλειονότητά τους από την Π.Ε. Χανίων.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι συλληφθέντες κατηγορούνται και για 8 απόπειρες ανθρωποκτονίας από πρόθεση, οι οποίες δεν ολοκληρώθηκαν «από εξωτερικά αίτια και ανεξαρτήτως της θέλησής τους».
Υπενθυμίζεται ότι, κατηγορούμενοι είναι η 67χρονη ιδιοκτήτρια της Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων, η 43χρονη κόρη της και συνδιαχειρίστρια, ο 50χρονος γιατρός υγειονομικός υπεύθυνος της μονάδας, ο 70χρονος ψυχίατρος, δύο νοσηλεύτριες 44 και 47 ετών, και ένας 42χρονος διοικητικός υπάλληλος που ασκούσε και χρέη νοσηλευτή. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις απολογίες των ήδη κατηγορουμένων αναμένεται να ασκηθούν νέες διώξεις σε "περιφερειακά" μέλη που είχαν ενεργό ρόλο στην συγκάλυψη του διαρκούς εγκλήματος.
Πηγή: edolio5

Σας έχουμε ενημερώσει ήδη με προηγούμενο ρεπορτάζ για 2 παρόχους ενέργειας που έχουν κατά πολύ ξεπεράσει την κόκκινη γραμμή και οδηγούνται για λουκέτο. ήμερα έχουμε νεότερα.
Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει σας ενημερώνω εγκύρως, ότι η μαύρη τρύπα των προβληματικών παρόχων ενέργειας, ανέρχεται σε 650.000.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι οφειλές τους προς τις τράπεζες.
Μάλιστα δύο από τις εταιρείες από τους παρόχους έχουν προχωρήσει σε γενικευμένη στάση πληρωμών το τελευταίο επτάμηνο, ενώ εισπράττουν κανονικά τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος από τους καταναλωτές που περιλαμβάνει το πελατολόγιό τους.
Η μαύρη τρύπα των συγκεκριμένων παρόχων προκαλεί έντονο προβληματισμό σε ολόκληρη την αγορά.
Το ενδεχόμενο να βαρέσουν κανόνι πάροχοι ενέργειας, μπορεί να προκαλέσει επικίνδυνους τριγμούς σε ολόκληρη την αγορά και να χαθεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών ακόμη και σε μεγάλες και υγιείς ενεργειακές επιχειρήσεις.
Το χειρότερο από όλα είναι ότι οι εταιρείες που έχουν προχωρήσει σε στάση πληρωμών παραβιάζουν συστηματικά και τη ρήτρα αναπροσαρμογής με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να πληρώνουν τους λογαριασμούς με καπέλο.
Βέβαια κάποια κυβερνητικά στελέχη εκφράζουν προβληματισμό, γιατί σε περίπτωση κατά την οποία χρεοκοπήσουν κάποιοι πάροχοι ενέργειας, τότε θα αναζητηθούν ευθύνες σε συγκεκριμένους οργανισμούς που συνδέονται με το κράτος, όπως για παράδειγμα ο ΔΕΔΔΗΕ, γιατί δεν φρόντισαν έγκαιρα να εισπράξουν τις οφειλές.
Πάντως κατά περίεργο τρόπο που προκαλεί ερωτηματικά το υπουργείο Ενέργειας είναι αποφασισμένο να δώσει πίστωση χρόνου στις εταιρείες που έχουν κάνει στάση πληρωμών!
Αντίθετη άποψη διατυπώνουν οι διοικήσεις των οργανισμών που φορτώνονται οφειλές, οι οποίοι τρέμουν το ενδεχόμενο να βρεθούν αντιμέτωποι με δικαστικές περιπέτειες σε περίπτωση κατά την οποία χρεοκοπήσουν κάποιες ενεργειακές εταιρείες.
Πηγή: edolio5

Με μια νέα mobile εφαρμογή θα μπορούν να επικοινωνούν οι δημότες με την ΔΕΥΑΗ. Η εφαρμογή αναπτύχθηκε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών, ειδικά όσον αφορά στη διαχείριση των βλαβών.
Οι δημότες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και να δηλώσουν βλάβες με δυο τρόπους:


Ενεργοποιείται με ΚΥΑ που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, η πλατφόρμα «myDimos.Live.gov.gr».
Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους δήμους, με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.
Μέσω της πλατφόρμας «myDimos.Live.gov.gr», ο ενδιαφερόμενος πολίτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης θα μπορεί -μεταξύ άλλων- να αιτείται ραντεβού με υπηρεσία συγκεκριμένου Δήμου για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών του, ακόμη και με τηλεδιάσκεψη.

Πάλι τα ίδια με την ανοχή κάποιων. Έντονος προβληματισμός επικρατεί στην κυβέρνηση για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σε μικρούς ενεργειακούς παρόχους.
Στο αρμόδιο υπουργείο έχει χτυπήσει κόκκινος συναγερμός μετά τις πληροφορίες ότι δύο ενεργειακοί πάροχοι είναι έτοιμοι να βαρέσουν κανόνι.
Γι΄ αυτό έχει ζητηθεί αναλυτική κατάσταση με τις οφειλές που έχουν σε ΑΔΜΗΕ και τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους οργανισμούς, καθώς και στις τράπεζες.
Οι εν λόγω εταιρείες ελέγχονται και για υπερβολικές ρήτρες αναπροσαρμογής που έχουν σαν αποτέλεσμα να πληρώνουν οι καταναλωτές τους λογαριασμούς με καπέλο.
Αγωνία για την κατάσταση των ενεργειακών παρόχων επικρατεί και στους τραπεζίτες, γιατί αν βαρέσουν κανόνι οι τράπεζες θα φορτωθούν θαλασσοδάνεια πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Πηγή: edolio5

Επανέρχεται στην πλήρη λειτουργία του από τις 25 Φεβρουαρίου το νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης, ανακοίνωσε μέσω Twitter ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Ο κ. Πλεύρης συμπληρώνει: «Είμαστε απολύτως συνεπείς στο χρονοδιάγραμμά μας».
Πηγή: skai.gr

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν σήμερα, Κυριακή 30 Ιανουαρίου, δωρεάν έλεγχοι ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) από τον δήμο Σαρωνικού σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), υπό τον συντονισμό της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Δήμητρας Ράπτη.
Οι έλεγχοι διενεργήθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο «Αντώνης Τρίτσης» στα Καλύβια και 230 συμπολίτες μας, μεταξύ αυτών πολλοί γονείς με τα παιδιά τους, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα.
Στα 230 Rapid Test που έγιναν, διαπιστώθηκαν 37 θετικά κρούσματα και οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν άμεσα, τηλεφωνικά, από τον ΕΟΔΥ. Όσοι εξετάστηκαν έχουν τη δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας www.gov.gr να εκτυπώσουν βεβαίωση θετικού ή αρνητικού αποτελέσματος.
Μετά το πέρας των δράσεων πραγματοποιήθηκε απολύμανση των χώρων.
Ο δήμαρχος Σαρωνικού Πέτρος Φιλίππου και η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμητρα Ράπτη εκφράζουν θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι προέβησαν σε αυτή την πράξη κοινωνικής ευθύνης, καθώς και στην Πολιτική Προστασία του δήμου και στο 1ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Σαρωνικού για τη συμβολή τους στην πραγματοποίηση της δράσης.

Τους λόγους που προβλέπουν αποζημιώσεις σε ανθρώπους που επλήγησαν από την κακοκαιρία από ΟΤΑ αλλά και Εταιρείες που διαχειρίζονται δρόμους παρουσιάζει η Δικηγορική Εταιρεία Σπ. Περπατάρη & Συνεργατών.
Ειδικότερα σε ενημερωτικό σημείωμα που ετοίμασε για την aftodioikisi.gr η δικηγορική εταιρεία σημειώνει:
Τις τελευταίες μέρες ως Δικηγορική Εταιρεία δεχόμαστε δεκάδες τηλεφωνήματα από ανθρώπους που επλήγησαν από την κακοκαιρία και ειδικότερα όσους εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό.
Ειδικότερα οι πολίτες που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό, μας ρωτούν αν μπορούν να στραφούν νομικά κατά της εταιρείας λειτουργίας της Αττικής Οδού και να διεκδικήσουν ένα ποσό μεγαλύτερο από το φειδωλό ποσό των 2.000 ευρώ που ανακοινώθηκε μέσω προτροπής της Κυβέρνησης ότι θα λάβουν ως αποζημίωση.
Η απάντηση είναι πως σαφέστατα υπάρχου νομικές ευθύνες και υπαιτιότητα της Αττικής Οδού και του Διαχειριστή της.
Για την ακρίβεια ο Διαχειριστής της Αττικής Οδού φέρει ποινικές ευθύνες, ήτοι παρακώλυση συγκοινωνιών (άρθρο 292 Ποινικού Κώδικα) και διατάραξη ασφάλειας των συγκοινωνιών (άρθρο 290 Ποινικού Κώδικα). Όφειλε ο Διαχειριστής να έχει προβλέψει το αποτέλεσμα, δηλαδή των εγκλωβισμών χιλιάδων αυτοκινήτων, πράγμα που δεν έπραξε αν και προηγήθηκαν οι σχετικές εκτιμήσεις.
Πέραν ωστόσο των ποινικών ευθυνών του Διαχειριστών εγείρονται και αστικές αξιώσεις:
— Για την ηθική βλάβη (ψυχική ταλαιπωρία) που υπέστησαν οι ταλαιπωρημένοι οδηγοί
— Για τυχόν ζημιές που προέρχονται από διαφυγόντα κέρδη (αδυναμία προσέλευσης στην εργασία) ή
— Για επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του (πχ καθυστέρηση λήψης φαρμακευτικής αγωγής). (άρθρο 932 του Αστικού Κώδικα).
Όσον δε αφορά τα ποσά που επιδικάζονται από τα Πολιτικά Δικαστήρια στις συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτά ξεπερνούν αισθητά τα 2.000 ευρώ που προσφέρονται από την εταιρεία και μπορεί να αγγίξει πενταψήφια ποσά.
Κατά τα λοιπά, αντίστοιχες ποινικές και αστικές αξιώσεις μπορούν να εγερθούν και κατά των Περιφερειών και των δήμων για τους δρόμους που είναι υπ’ ευθύνη τους.
Για κάθε έναν από εσάς, που επιθυμεί να διεκδικήσει την νόμιμη αποζημίωση του με αξιώσεις και την δικαίωσή του για την ταλαιπωρία που υπέστη με κίνδυνο της σωματικής ακεραιότητας, της υγείας και της ζωής του, υπαιτιότητα της Αττικής Οδούς, η νομική μας ομάδα είναι στην διάθεση σας.
Πηγή: aftodioikisi.gr

Τραγικό θάνατο βρήκε ένας 77χρονος στα Μελίσσια, ο οποίος καθώς πήγαινε στο φαρμακείο, γλίστρησε στον πάγο που είχε καλύψει το δρόμο και χτύπησε το κεφάλι του.
Σύμφωνα με το Mega, αν και το ασθενοφόρο ήρθε άμεσα, σύμφωνα με τις μαρτυρίες, οι γιατροί δεν κατάφεραν να επαναφέρουν τον ηλικιωμένο στη ζωή.
Μέχρι στιγμής δεν έχει διαπιστωθεί εάν ο θάνατός του προήλθε από το χτύπημα στο κεφάλι ή από παθολογικά αίτια.

Σήμερα στις 8:00 το βράδυ στο Alert TV ο Γιώργος Γκόντζος κάνει τον απολογισμό του χιονιά στην Ανατολική Αττική και όχι μόνο.
Ποιοι οι δήμαρχοι τα πήγαν καλά και ποιοι όχι.
Τι θα μπορούσε να γίνει και τι δεν έγινε,
0ι ευθύνες της περιφέρειας αλλά και της Κυβέρνησης απέναντι στους ταλαιπωρημένους πολίτες της Ανατολικής Αττικής.

Δείτε το infographic της Ετοιμότητας & Συνδρομής των Ενόπλων Δυνάμεων στην Αντιμετώπιση των Ακραίων Καιρικών Φαινομένων στην Αττική παρακάτω:

Ομαλοποιείται σταδιακά η κατάσταση του οδικού δικτύου του Δήμου Διονύσου, ενώ υποχωρεί σταδιακά και η σφοδρή κακοκαιρία. Οι χιονοπτώσεις βαίνουν προς το τέλος τους, θα παραμείνουν όμως και τις επόμενες ημέρες οι εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ο παγετός.
Ήδη το κεντρικό οδικό δίκτυο του Δήμου έχει καθαριστεί στο σύνολό του καθώς και ένα μεγάλο τμήμα του δευτερεύοντος δικτύου. Οι καθαρισμοί στις υπόλοιπες οδούς και στις 7 Δημοτικές Κοινότητες είναι σε πλήρη εξέλιξη και θα συνεχιστούν καθ'όλη τη διάρκεια της νύχτας καθώς και αύριο. Σε αυτή την προσπάθεια ζητάμε την υπομονή και κατανόησή σας. Υπολογίζουμε ότι μέχρι το απόγευμα της Τετάρτης 26/1 το σύνολο του οδικού δικτύου θα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό προσβάσιμο, θα χρειαστεί όμως μεγάλη προσοχή κατά τις μετακινήσεις λόγω του παγετού. Ο Δήμος Διονύσου θα φροντίσει να ρίξει αλάτι στα πιο επικίνδυνα σημεία, επαναλαμβάνουμε όμως ότι οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους οδηγούς που έχουν σταθμεύσει τα αυτοκίνητά τους σε κεντρικούς δρόμους ή σε σημεία που εμποδίζουν τη διέλευση εκχιονιστικών ή άλλων μηχανημάτων να τα απομακρύνουν άμεσα.
Λόγω της κακοκαιρίας, την Τετάρτη 26/1 θα παραμείνουν κλειστά όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, δημοτικοί και ιδιωτικοί Βρεφονηπιακοί Σταθμοί) που λειτουργούν στο Δήμο Διονύσου. Την απόφαση έλαβε σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης ύστερα από διαβούλευση με τους Δημάρχους της Αττικής σε σύσκεψη που συμμετείχε ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης.
Επίσης την Τετάρτη 26/1 δεν θα λειτουργήσουν το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου, στο πλαίσιο των προληπτικών διαγνωστικών ελέγχων για Covid-19, καθώς και η Φοιτητική και Τοπική Συγκοινωνία του Δήμου.
Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος λόγω ενδεχόμενης μη λειτουργίας του ΧΥΤΑ λόγω της κακοκαιρίας, καλεί τους πολίτες εφόσον είναι εφικτό να μην βγάζουν για τις επόμενες δύσκολες μέρες τα απορρίμματά τους.

Περί το μισό εκατομμύριο ευρώ κόστισαν τα «θηρία» που προμηθεύτηκε η Περιφέρεια Αττικής για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας .Αυτό προκύπτει από τη σχετική απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.
Πρόκειται για ανάθεση που έγινε από την Περιφέρεια Αττικής με κλειστό διαγωνισμό. Ειδικότερα, «ανάθεση μετά από διαπραγμάτευση (χωρίς προηγούμενη δημοσίευση)» όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, σε επτά ιδιωτικές εταιρείες. Πρόκειται για τους εργολήπτες, ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, Ι.Δ. ΧΡΥΣΟΣΠΑΘΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΛΥΜΠΕΡΗΣ ΕΥΣΤ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, LM CONSTRUCTION AKTE, ΔΙΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε., GRGENESIS A.E.
Η ανάθεση αφορούσε στη διάθεση μηχανημάτων έργου, «όπως αποχιονιστικά, αποχιονιστικά τύπου ανέμης-φρέζας, γκρεϊντερ, JCB, φορτωτή Bobcat, τσάπες, αντλίες, λεπίδες, αλατιέρες, 4×4, φορτωτές, φορτηγά, γαιοπροωθητές, γερανούς, εργάτες, ερπυστριοφόρο για ειδικές αποστολές (πολυμηχάνημα) κ.α., μαζί με τα τυχόν απαραίτητα συνοδευτικά τους οχήματα (πλατφόρμες μεταφοράς βαρέων», σύμφωνα με τη σχετική απόφαση. Μάλιστα το κόστος της ανάθεσης ανήλθε σε 500.000 ευρώ.


Δείτε τη σχετική απόφαση:

Κατά την απολογία του αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται, υποστηρίζοντας πως η 17χρονη σήμερα κοπέλα επηρεάστηκε από τηλεοπτική σειρά που παρακολουθεί. Ο ιερέας επικαλείται και τα αποτελέσματα ιατροδικαστικής εξέτασης σύμφωνα με την οποία φαίνεται το κορίτσι να μην εμφανίζει ρήξη παρθενικού υμένα.
Ο κατηγορούμενος ζητά και την ανάκληση του εντάλματος σύλληψης, καθώς όπως υποστηρίζει, «η χρονική απόσταση τόσο από την περιγραφόμενη τέλεση των αδικημάτων, όσο και από την καταγγελία τους, το γεγονός ότι στο μεταξύ, δεν υπάρχει καμία ένδειξη τέλεσης εκ μέρους μου άλλου αδικήματος, επιπλέον δε η θέση μου ως κληρικού, σε αργία, αποδεικνύουν την εξαρχής έλλειψη ερείσματος του εντάλματος σύλληψής σας και πάντως, σήμερα, το εκ θέσεως αδύνατον τέλεσης νέων αδικημάτων εκ μέρους μου, σύμφωνα με τα περιγραφόμενα στο ένταλμά Σας, καθώς ήδη δεν θα έχω καμία πρόσβαση στον ναό, ή σε ανήλικους εκ της ιδιότητάς μου, ως κληρικού».
Ο 37χρονος σημειώνει δε, πως η θέση του σε αργία αφαιρεί το βασικό επιχείρημα, ότι έρχεται σε καθημερινή επαφή με ανήλικους, ως κληρικός και κατηχητής. «Και πάντως, δεν ήμουν ούτε άγνωστης διαμονής, ούτε φυγόδικος, ούτε παρασκεύαζα την φυγή μου, κατά την διάρκεια των 3 μηνών που ήταν γνωστή στις διωκτικές αρχές η εις βάρος μου καταγγελία, ώστε να δικαιολογείται η εξαιρετική περίπτωση έκδοσης εντάλματος συλλήψεως, αντί της ορθής πεπατημένης, της ενδεδειγμένης κλήσης μου σε τακτική απολογία» αναφέρει.
Σχολιάζοντας τις καταθέσεις της 17χρονης, η οποία φέρεται να καταγγέλει τουλάχιστον 3 βιασμούς και άλλες ασελγείς πράξεις, ο κατηγορούμενος υποστηρίζει ότι η ιατροδικαστική έκθεση τον δικαιώνει. «Ενώ έπρεπε όλα αυτά να επιστηρίζονται και να αποδεικνύονται πλήρως από την διακόρευση της ανήλικης, η ιατροδικαστική έκθεση με δικαιώνει πλήρως (…) αφού «δεν διαπιστώθηκαν κακώσεις στα γεννητικά όργανα και τον πρωκτό, οι οποίες να υποδηλώνουν πέραν πάσης αμφιβολίας άσκηση σεξουαλικής βίας στην ανήλικη, καθώς οι ατελείς εντομές στον παρθενικό υμένα είναι δυνατόν να αφορούν και σε ανατομική παραλλαγή αυτού» αναφέρει ο κατηγορούμενος και συμπληρώνει ότι «δεδομένου ότι το μείζον αποδείχθηκε, αντικειμενικά και απόλυτα, ψευδές, δεν υπάρχει χρεία διερεύνησης του ελάσσονος (ασελγών πράξεων κλπ)».
Αναφερόμενος στο κίνητρο που μπορεί να οδήγησε το κορίτσι σε καταγγελία, ο κατηγορούμενος υποστηρίζει ότι «το νεαρό της ηλικίας της και τα προγράμματα που έβλεπε στην τηλεόραση (13 reasons why), θα ήταν επαρκή ως κίνητρα, καθώς η σειρά αυτή ιστορεί τους 13 λόγους για τους οποίους ένα όμορφο κορίτσι αυτοκτόνησε, επειδή βιάσθηκε από έναν συμμαθητή της και όλοι οι φίλοι, συμμαθητές, γονείς, καθηγητές της απέδειξαν ότι πρέπει να αυτοκτονήσει, διότι δεν είναι σημαντική για κανέναν…. Αυτά τα απαράδεκτα προγράμματα, καθοδηγούν τον ψυχισμό, το συναίσθημα και τις πράξεις των εφήβων μας και μπορεί να τους οδηγήσουν σε αποτρόπαιες πράξεις, αυτοκτονίας, ή ψευδών καταγγελιών, καθώς επιφέρουν ταύτιση με την πρωταγωνίστρια» υποστηρίζει ο κατηγορούμενος. Ειδική μνεία κάνει σε απόσπασμα της κατάθεσης της 17χρονης, λέγοντας πως «ιδιαίτερα το απόσπασμα, «είχα χαθεί, δεν ένιωθα το σώμα μου», κλπ που κατέθεσε η ανήλικη, ταυτίζεται με απόσπασμα από την σειρά που εκφωνεί η πρωταγωνίστρια».
Την ίδια στιγμή, επικαλέστηκε πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε σε περίοδο κατά την οποία το κορίτσι τον καταγγέλλει για σεξουαλική κακοποίηση. «Κατά το χρονικό διάστημα, μέρος του οποίου, κατηγορούμαι, την δηλαδή την 8/4/2020 είχα υποστεί πάρεση προσωπικού νεύρου, είχε παραλύσει το πρόσωπό μου δεξιά, υποβλήθηκα σε μαγνητική τομογραφία και έλαβα κορτιζονούχα θεραπεία. Το πρόβλημα αυτό με απασχόλησε σοβαρά για 2 περίπου μήνες, πριν και μετά την ημερομηνία της 8/4» αναφέρει ο κατηγορούμενος.
«Πάντα σεβόμουνα και τηρούσα τους νόμους του κράτους και τους κανόνες της κοινωνίας.
Είμαι 36 χρονών πατέρας τριών ανήλικων παιδιών, διαβιώ μετά της συζύγου μου, πρεσβυτέρας, και έχω υποστηρικτικό περιβάλλον, τον πατέρα μου και τον αδελφό μου, επίσης ιερείς, οι οποίοι με στηρίζουν και θα με επιτηρούν, εφεξής, προς άρσιν κάθε ανησυχίας Σας» ισχυρίζεται ο 37χρονος ζητώντας να μην προφυλακιστεί και καταλήγει: «προκύπτει κατ’ αρχήν ότι εγώ ουδέποτε τέλεσα τα αδικήματα που μου αποδίδονται, και ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΚΑΘ’ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΑΠΟΔΙΔΟΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ…».
«Η Δικαιοσύνη οφείλει να αποδίδεται με βάση τις αποδείξεις, όχι με το συναίσθημα. Τα αντικειμενικά στοιχεία της δικογραφίας, αποδεικνύουν ότι ο βιασμός της καταγγέλλουσας ανήλικης, με συνουσία κατά φύσει και παρά φύσει, επανειλημμένως, δεν συνέβησαν ποτέ», ανέφερε η δικηγόρους του ιερέα, Ειρήνη Μαρούδα και συνέχισε:
«Ιδίως η ιατροδικαστική εξέταση αποκλείει τον βιασμό καθώς δεν υφίσταται διάρρηξη του παρθενικοί υμένα.
Ο ποινικός κώδικας και η ποινική δικονομία ισχύουν για όλους τους κατηγορούμενους και όλα τα αδικήματα.
Ο Πατήρ Στέφανος δεν είναι ύποπτος φυγής, ούτε επικίνδυνος τέλεσης νέων αδικημάτων. Το αποδεικνύει αυτό, το χρονικό διάστημα των 2 ετών από την φερόμενη διάπραξη των αδικημάτων, και οι 3 μήνες από την καταγγελία των αδικημάτων στην γαδα. Εξάλλου, δεν συνελήφθη επ´ αυτοφώρω. Έπρεπε να αφεθεί ελεύθερος μέχρι το δικαστήριο. Αυτό είναι το δίκαιο, το νόμιμο, το σωστό για την συγκεκριμένη υπόθεση.»
Πηγή: gikastiko.gr

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε σε σύσκεψη στην οποία μετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Στυλιανίδης, οι Υπουργοί Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης και Άκης Σκέρτσος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος.
Στη σύσκεψη έγινε αποτίμηση της κατάστασης και ελήφθησαν αποφάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που συνεχίζουν να υπάρχουν από την κακοκαιρία.
Ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με τη διοίκηση της παραχωρησιούχου εταιρείας της Αττικής Οδού και ζήτησε την καταβολή του ποσού των 2000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο αυτοκίνητο. Η εταιρεία το αποδέχθηκε.
Πηγή: skai.gr

Όλο και μεγαλώνει η λίστα με τις περιοχές που είναι χωρίς ρεύμα, λόγω της κακοκαιρίας.
Σύμφωνα με καταγγελίες, το πρόβλημα παραμένει άλυτο από χθες, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ, σε πολλές περιπτώσεις δηλώνει αδυναμία πρόσβασης των συνεργείων στα σημεία των ζημιών.
Ήδη σε δεκάδες περιοχές κάτοικοι έκλεισαν περισσότερες από 14 ώρες χωρίς ρεύμα. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το χρόνο αποκατάστασης, με τον ΔΕΔΔΗΕ να δηλώνει ότι “γίνεται ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν”.
Αυτή τη στιγμή ο υπολογισμός λέει ότι υπάρχουν πάνω από 5.000 βλάβες!
Η λίστα με τις περιοχές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το ρεύμα είναι η παρακάτω:
Μεσόγεια
Παλλήνη
Γέρακας
Σπάτα
Πικέρμι
Μαραθώνας
Σχοινιάς
Γραμματικό
Λούτσα
Καλλέντζι
Κερατέα
Ανθούσα
Μάτι
Νέος Βουτζάς
Πεύκη
Κηφισιά
Μαρούσι
Νέο Ηράκλειο
Αχαρνές
Ψυχικό
Χαλάνδρι
Αγία Παρασκευή
Χολαργός
Διόνυσος
Νέα Φιλαδέλφεια
Βούλα
Γλυφάδα
Άγιος Δημήτριος
Ηλιούπολη
Παλαιό Φάληρο
Πηγή: aftodioikisi.gr


Ευθύνες στην Αττική οδό για τον εγκλωβισμό δεκάδων οδηγών, επέρριψε ο Χρήστος Στυλιανίδης στην έκτακτη ενημέρωση στο περιθώριο της εξέλιξης της κακοκαιρίας "Ελπίς"
Τόνισε ότι η εισήγησή του στον πρωθυπουργό θα είναι να αποδοθούν ευθύνες στην εταιρεία διαχείρισης.
Ξεκινώντας την ενημέρωση, ο Υπουργός τόνισε πως αποτελεί δύσκολη ημέρα για την Αττική και τις περιφέρειες κοντά σε αυτή αλλά κι άλλες περιοχές της χώρας .
Με βάση το παραπάνω, τηλεργασία θα εφαρμοστεί αύριο στον Δημόσιο Τομέα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην Αττική Οδό όπου παρά τις προσπάθειες του κρατικού μηχανισμού η εταιρεία δεν κατόρθωσε να κρατήσει τον δρόμο ανοικτό, παρά το γεγονός πως σε αλλεπάλληλες συσκέψεις που προηγήθηκαν της κακοκαιρίας, υποσχέθηκε πλήρη επάρκεια μέσων, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να μείνει ανοικτός, επεσήμανε.
"Οφείλουμε απολογία σε όσους ταλαιπωρούνται" είπε και εξήγησε περαιτέρω πως γίνεται τιτάνια προσπάθεια της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής για να απεγκλωβιστούν οι οδηγοί.
Όλες οι δυνάμεις είναι επί ποδός και επεμβαίνουν άμεσα όπου χρειάζεται.
Εάν λειτουργούσε σωστά η εταιρεία διαχείρισης δεν θα το αντιμετωπίζαμε αυτή τη στιγμή, εκτίμησε.
Σε κάθε περίπτωση ανέφερε πως η κατάσταση στην Αττική Οδό βελτιώνεται, με βάση τα δεδομένα, και γίνεται προοδευτική αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Τα προβλήματα ηλεκτροδότησης είναι λιγοστά και κυρίως εντοπίζονται στην Εύβοια και την Αττική.
Με την βοήθεια του ΔΕΔΔΗΕ θα αποκατασταθούν, τόνισε υπογραμμίζοντας πως το μείζον ζήτημα είναι να διατηρηθεί το ρεύμα, το οποίο και παρά τον όγκο του χιονιού διατηρήθηκε.
Τα προβλήματα είναι λιγοστά, θα αποκατασταθούν κατά πάσα πιθανότητα εντός της επόμενης ώρας.
Ο Υπουργός κάλεσε τους πολίτες που επιθυμούν βοήθεια να καλούν και στο 112, το οποίο επεσήμανε πως έχει δυνατότητα γεωεντοπισμού.
Ο κος Στυλιανίδης συνόψισε πως πρώτη προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής.
Σε κάθε περίπτωση, καταβάλλεται κάθε προσπάθεια να μείνει ανοικτός ο κύριος οδικός Άξονας Αθήνας- Θεσσαλονίκης και οι δρόμοι της χώρας.
Μέχρι αύριο οι συνθήκες θα παραμείνουν αντίξοες ενώ από αύριο το μεσημέρι τα ακραία φαινόμενα θα εξασθενίσουν παντού, και το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι ο παγετός, ανέφερε.
Στην ενημέρωση μετείχαν επίσης ο, Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο Διευθυντής της ΕΜΥ Θοδωρής Κολυδάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Α. Μάνο.
Αναλυτικότερα, ο Διευθυντής της ΕΜΥ Θοδωρής Κολυδάς επεσήμανε από την πλευρά του πως και η αυριανή ημέρα θα είναι πολύ δύσκολη ενώ η κορύφωση των ακραίων φαινομένων αναμένεται μεταμεσονύκτιες ώρες και όχι νωρίς το βράδυ, όπως και εκτιμούσαν οι ειδικοί αρχικώς.
Πηγή: skai.gr


Δείτε πως το gps απεικονίσει την εικόνα χάους στους δρόμους του Νομού Αττικής.
Στο κόκκινο το σύνολο σχεδόν των δρόμων εντός και εκτός λεκανοπεδίου.
Πάνω από 5 ώρες εγκλωβισμένα αυτοκίνητα στην Αττική Οδό!

