Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κικίλιας στο Sky News: Αναμένουμε την ολική επαναφορά του ελληνικού τουρισμού το 2022

«Με σκληρή δουλειά τώρα, αναμένουμε την ολική επαναφορά του ελληνικού Τουρισμού το 2022, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς καθώς το 25% του ΑΕΠ της Ελλάδας προέρχεται από τον Τουρισμό», τόνισε ο Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Λονδίνο στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky News και τον δημοσιογράφο NiallPaterson.

Οκ. Κικίλιας σημείωσε ότι η Ελλάδα πέτυχε, παίρνοντας το 2020 ένα υπολογισμένο ρίσκο ανοίγοντας τον τουρισμό, όταν οι περισσότερες μεσογειακές χώρες δεν το έκαναν, εφαρμόζοντας πολύ συγκεκριμένα και προσεκτικά μελετημένα μέτρα.

«Στείλαμε στα νησιά μας επιπλέον υγειονομικό προσωπικό και τηρήσαμε με απόλυτη αυστηρότητα τα υγειονομικά μας πρωτόκολλα. Οργανώσαμε ξενοδοχεία καραντίνας, ιατροί βρίσκονταν σε συνεργασία με όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες. Και βέβαια, εφαρμόσαμε ένα σύστημα πολλαπλού testing, εφοδιάζοντας τα νησιά μας με χιλιάδες PCR και rapid tests για να μπορούν τόσο οι επισκέπτες μας όσο και οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι στα νησιά, να βρίσκονται σε συνεχή επιδημιολογική επιτήρηση», δήλωσε, επισημαίνοντας ότι «ήταν ένα πάρα πολύ δύσκολο εγχείρημα, με πολύ καλή οργάνωση, με διαφάνεια και με ομαδική δουλειά, το οποίο απέδωσε καρπούς στον ελληνικό τουρισμό».

Ο Υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική για την Ελλάδα την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και κάλεσε τους Βρετανούς να επισκεφθούν τη χώρα μας και να απολαύσουν τις ομορφιές που προσφέρει όλο τον χρόνο.

Ερωτώμενος τέλος για τη βιωσιμότητα του τουρισμού, ο κ. Κικίλιας δήλωσε ότι αποτελεί βασική προτεραιότητα της ελληνικής Κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού, με ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο που θα διασφαλίσει ότι ο ελληνικός τουρισμός θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με βιώσιμο τρόπο.

«Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε ήδη ότι θα μετατρέψουμε τα νησιά μας σε “πράσινα νησιά”, ξεκινώντας από την Αστυπάλαια και τη Χάλκη. Στόχος μας είναι να αποτελέσει η Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο», κατέληξε ο κ. Κικίλιας.

powered by social2s

Εξοικονομώ 2021: Πότε αρχίζει ο νέος κύκλος, τι προβλέπει

Διαθέσιμη είναι πλέον η ιστοσελίδα του προγράμματος «Νέο Εξοικονομώ» στον ιστότοπο exoikonomo2021.gov.gr για το πρόγραμμα που αναμένεται να προκηρυχθεί μέσα στον Νοέμβριο, οπότε και θα αρχίσουν οι αιτήσεις.

Στην ιστοσελίδα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που έχουν σχέση με το πρόγραμμα, και συγκεκριμένα:

  • Ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.
  • Το ύψος της επιδότησης ανάλογα με τα κριτήρια που ισχύουν.
  • Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τον σχεδιασμό για τη διαδικασία υποβολής των αιτήσεων.
  • Το ενεργειακό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να ανήκουν τα δυνητικά επωφελούμενα κτίρια, σύμφωνα με τον «Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης Κτηρίων».
  • Το είδος των επιλέξιμων παρεμβάσεων.
  • Τα στάδια και τα κριτήρια για την αξιολόγηση των αιτήσεων.
  • Τις προθεσμίες που σχετίζονται με το πρόγραμμα σε όλα τα στάδια υλοποίησης του
  • Επιλέξιμες παρεμβάσεις

Σημειώνεται ότι οι επιλέξιμες παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αντικατάσταση κουφωμάτων, τοποθέτηση/ αναβάθμιση θερμομόνωσης, αναβάθμιση συστήματος θέρμανσης/ ψύξης, σύστημα ZNX με χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), λοιπές Παρεμβάσεις Εξοικονόμησης (smart home, αναβάθμιση φωτισμού).

 

Τα νέα κριτήρια για περισσότερους δικαιούχους

Όπως σημειώνει το ΥΠΕΝ, το «Νέο Εξοικονομώ» έχει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα προηγούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων, είναι πιο δίκαιο και πιο αποδοτικό, δεδομένου ότι καταργείται η χρονική ιεράρχηση των αιτήσεων και δημιουργείται λίστα επιλαχόντων, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει ξεχωριστός προϋπολογισμός ύψους 100 εκατ. ευρώ για ευάλωτα νοικοκυριά.

Ειδική μέριμνα θα ληφθεί για μονογονεϊκές οικογένειες, πολυτέκνους και νοικοκυριά με ΑμεΑ.

Ως σημαντικότερο κριτήριο, ορίζεται η εκτιμώμενη ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας βάσει του προτεινόμενου κόστους παρεμβάσεων.

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης με 632 εκατ. ευρώ και μαζί με τη μόχλευση θα κινητοποιηθούν συνολικά πάνω από 1 δισ. ευρώ.

Στο «Νέο Εξοικονομώ» προβλέπεται να ενταχθούν έως και 50.000 κατοικίες, 38% περισσότερες συγκριτικά με τον προηγούμενο κύκλο.

Έτσι, το πρόγραμμα θα συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα για την ενεργειακή αναβάθμιση 600.000 κτιρίων έως το 2030.

powered by social2s

Μητσοτάκης: Θα γίνει διπλή αύξηση του κατώτατου μισθού το 2022-Δεν τίθεται θέμα lockdown

Στο MEGA μίλησε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προαναγγέλοντας την διπλή αύξηση του κατώτατου μισθού μέσα στο 2022. Παράλληλα, ξεκαθάρισε για ακόμα μια φορά ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τεθεί νέο lockdownαπό την στιγμή που υπάρχει το εμβόλιο

«Έχουμε περισσότερα κρούσματα, διότι κάνουμε τεστ σε αριθμό - ρεκόρ», είπε ο πρωθυπουργός, ενώ ανέφερε ότι θα πρέπει να συζητηθεί η πρόταση του Νίκου Φίλη να μην ισχύει το πιστοποιητικό εμβολιασμού μετά από το εξάμηνο.

Σε σχέση με την πρόταση Τσίπρα για είσοδο με πιστοποιητικό ή τεστ  στις εκκλησίες, ο πρωθυπουργός είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πολιτικοποιεί την υπόθεση της πανδημίας και πρόσθεσε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατο να ελεγχθεί κάτι τέτοιο, ενώ θα ετίθετο ζήτημα και για τα σούπερ μάρκετ ή τα φαρμακεία.

Ο πρωθυπουργός είπε ότι η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, όπως φάνηκε και από τους υγειονομικούς, έχει όρια , καθώς έχει αποδειχθεί ότι υπάρχει ένα «τείχος άρνησης» που υψώνεται από μειοψηφίες.

Κλιματική κρίση

«Πρέπει να κάνουμε κάτι για το μέλλον των παιδιών μας», είπε ο κ. Μητσοτάκης, αναφερόμενος στην απολιγνιτοποίηση, την ηλεκτροκίνηση και στις άλλες πολιτικές για «πράσινη μετάβαση». Διαβεβαίωσε ότι θα δημιουργηθούν πολύ περισσότερες θέσεις εργασίας σε περιοχές όπως η δυτική Μακεδονία, με τις επενδύσεις που θα έλθουν μετά από την κατάργηση της χρήσης του λιγνίτη.

Αναφερόμενος στην απουσία Ερντογάν από την διάσκεψη για το κλίμα, τόνισε ότι η Τουρκία είναι πολύ πίσω στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Ελληνογαλλική συμφωνία

Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι διακαής πόθος όλων των ελληνικών κυβερνήσεων ήταν μία τέτοια συμφωνία. «Είναι ένα βήμα σημαντικό και για την στρατηγική αυτονομία της Ευρώπης», είπε για να προσθέσει ότι η επέκταση της ελληνοαμερικανικής συμφωνίας θωρακίζει ακόμα περισσότερο την Ελλάδα. Κάνοντας ένα σύντομο απολογισμό, ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι τα δύο τελευταία χρόνια έχει ενισχύσει την αποτρεπτική της δυνατότητα.

«Δεν συμφωνούσαμε πάντοτε με την κα Μέρκελ στα ελληνοτουρκικά», τόνισε, για να προσθέσει ότι «αν καταφέρουμε να τα βρούμε με την Τουρκία, δεν θα το οφείλουμε σε κανέναν τρίτο».

Η συμφωνία των Πρεσπών

«Οι συμφωνίες γίνονται από κράτη, όχι από κυβερνήσεις», είπε ο πρωθυπουργός σχολιάζοντας την παραίτηση Ζάεφ, τονίζοντας ότι η κύρωση των μνημονίων που την συνοδεύουν θα γίνει όταν πρέπει. «Ελέγχουμε την τήρηση της συμφωνίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για τη ΔΕΗ και την ΑΜΚ

«Παραλάβαμε τη ΔΕΗ σε κακή κατάσταση και σήμερα έχουμε μία ισχυρή ΔΕΗ», ανέφερε επισημαίνοντας την επιτυχή έκβαση της ΑΜΚ.

Η ακρίβεια, οι αγρότες και οι μισθοί

 Σχέδιο για την επιστροφή  του ειδικού φόρου κατανάλωσης για τους αγρότες που συμμετέχουν σε συνεργατικά σχήματα καθώς και τους νέους αγρότες προανήγγειλε ο πρωθυπουργός. Παράλληλα, είπε ότι θα υπάρξει και δεύτερη αύξηση του κατώτατου μισθού μέσα στο 2022, πέραν εκείνης του 2%  που προβλέπεται για την 1-1-2022.

Αστυνόμευση και ασφάλεια

«Η δική μας δουλειά είναι να γίνει καλύτερη η ΕΛ.ΑΣ», είπε ο πρωθυπουργός, ενώ αναφερόμενος στο περιστατικό  με τον θάνατο Ρομά στο Πέραμα, ανέφερε ότι όταν γίνονται λάθη, αυτό λειτουργεί ως καταλύτης για αλλαγές, όπως συνέβη με τις αστοχίες της ΕΛ.ΑΣ στην συγκεκριμένη υπόθεση.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε, χωρίς να τον κατονομάσει,  σε μία φράση που είχε χρησιμοποιήσει ως πρωθυπουργός ο πατέρας του, το 1992 - «το κράτος είστε εσείς», είχε πει απευθυνόμενος σε αστυνομικούς- για να επισημάνει ότι ο ίδιος δεν συμφωνεί με κάτι τέτοιο - «κακώς είχε ειπωθεί τότε έτσι»», είπε χαρακτηριστικά.

Εκλογές

«Πιστεύω στις μονοκομματικές κυβερνήσεις, οι εκλογές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας», είπε ο κ. Μητσοτάκης προσθέτοντας ότι η ΝΔ θα επιδιώξει να πετύχει αυτοδυναμία και με την απλή αναλογική, αλλιώς θα πάει σε δεύτερες εκλογές. «Η στρατηγική της «προοδευτικής διακυβέρνησης είναι στρατηγική ήττας», είπε ο πρωθυπουργός για τον Αλέξη Τσίπρα , τονίζοντας ότι συνιστά παραδοχή ότι η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα και ο ΣΥΡΙΖΑ δεύτερος.

powered by social2s

Θετικός στον κορωνοϊό ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής - Εκκενώθηκε η Βουλή

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο οποίος υποβλήθηκε σε rapid test στη Βουλή και θα υποβληθεί και σε μοριακό τεστ.

Μετά από αυτή την εξέλιξη ο προεδρεύοντας, Απ. Αβδελάς αναγκάστηκε να διακόψει τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τα διπλώματα οδήγησης προκειμένου να απολυμανθεί η αίθουσα της Ολομέλειας.

powered by social2s

Eurostat: Στο 13,3% το ποσοστό της ανεργίας στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο

Στο 13,3% μειώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο του 2021, από 13,8% τον Αύγουστο και 16,3% τον Σεπτέμβριο του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (Eurostat) που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Τον Σεπτέμβριο του 2021, η ανεργία στην ευρωζώνη ήταν 7,4%, έναντι 7,5% τον Αύγουστο και 8,6% τον Σεπτέμβριο του 2020. Το ποσοστό ανεργίας στην ΕΕ ήταν 6,7% τον Σεπτέμβριο του 2021, από 6,9% τον Αύγουστο και 7,7% τον Σεπτέμβριο του 2020.

Το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας στην ΕΕ καταγράφηκε στην Ισπανία (14,6%) και στην Ελλάδα (13,3%), ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφονται στην Ολλανδία (3,1%), στη Μάλτα (3,2%) και στην Πολωνία και τη Γερμανία (3,4%).

Η Eurostat εκτιμά ότι περίπου 14,324 εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες στην ΕΕ, εκ των οποίων 12,079 εκατομμύρια στη ζώνη του ευρώ, ήταν άνεργοι τον Σεπτέμβριο του 2021. Το ποσοστό ανεργίας για τις γυναίκες είναι 7% στην ΕΕ και 7,9% στην ευρωζώνη. Για τους άνδρες, το ποσοστό ανεργίας είναι 6,5% στην ΕΕ και 7,1% στην ευρωζώνη.

Σε ό,τι αφορά τους νέους (κάτω των 25 ετών), το ποσοστό της ανεργίας το Σεπτέμβριο ήταν 15,9% στην ΕΕ και 16% στην ευρωζώνη, από 16,1% και 16,3% αντίστοιχα τον προηγούμενο μήνα.

Στην Ελλάδα, το ποσοστό ανεργίας των νέων μειώθηκε σημαντικά το Σεπτέμβριο στο 24,5%, από 32,8% τον Αύγουστο.

Τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας στους νέους το Σεπτέμβριο, καταγράφονται στην Ισπανία (30,6%), στην Ιταλία (29,8%), στη Σουηδία (25,1%) και στην Ελλάδα (24,5%).

powered by social2s

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ: Η Κλιματική Κρίση και ο πράσινος χώρος στην Ελλάδα

Συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου του Πράσινου Κινήματος πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 1ης Νοεμβρίου 2021. Τις εργασίες της συνεδρίασης απασχόλησαν, μεταξύ άλλων, η Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα, στη Γλασκώβη, οι πολιτικές εξελίξεις στον Πράσινο Χώρο και οι πρωτοβουλίες του Πράσινου Κινήματος σε επίπεδο Εκλογικής Ετοιμότητας.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, το Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματος εξέδωσε το ακόλουθο κείμενο πολιτικής συγκυρίας:

Το Πολιτικό Συμβούλιο του Πράσινου Κινήματος εκτιμά ότι βρισκόμαστε σε μία κρίσιμη πολιτική συγκυρία σε εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Η Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα, (COP26), στη Γλασκώβη, έφερε με δραματικό τρόπο στο προσκήνιο τις επιπτώσεις της Κλιματικής Κρίσης από την Κλιματική  Αλλαγή. Οι πολιτικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν για να σωθούν οι επόμενες γενιές, είναι αναγκαίο να επισπευστούν. Στην Ευρώπη οι εκλογές στη Γερμανία, με την συμμετοχή των Γερμανών Πρασίνων στην κυβέρνηση, αλλάζουν το πολιτικό σκηνικό. Στην Ελλάδα, ήρθε η ώρα το Πράσινο Κίνημα να εκφράσει αυθεντικά τις πράσινες πολιτικές στο ελληνικό κοινοβούλιο.  

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
Για το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ τα αποτελέσματα της Διάσκεψης του ΟΗΕ για το Κλίμα, (COP26), στη Γλασκώβη είναι πολύ σημαντικά, ειδικά μετά τα πολλαπλά ευρήματα της επιστημονικής κοινότητας, που συνδέουν τις επιπτώσεις της Κλιματικής Κρίσης, με οικονομικές απώλειες, περιβαλλοντικές καταστροφές, νέες ασθένειες και πανδημίες με αποτέλεσμα ακόμα και τις απώλειες ζωών. Είναι πλέον αναγκαιότερο από ποτέ, η αλλαγή του μείγματος πολιτικής και η αναχαίτηση του άκρατου νεοφιλελευθερισμού, που βιώνουμε σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και  εθνικό επίπεδο. Στην 26η Διάσκεψη για το Κλίμα υπάρχουν τέσσερις βασικοί πυλώνες. Η εξασφάλιση του στόχου για μηδενικές εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050 και η διατήρηση της αύξησης της θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου. Η υιοθέτηση πρακτικών που θα προστατεύουν τις κοινότητες και τα φυσικά οικοσυστήματα. Η δέσμευση κεφαλαίων από τις πλουσιότερες χώρες αλλά και η συνεργασία της παγκόσμιας κοινότητας. Οφείλουμε όλοι να συμβάλουμε ουσιαστικά στην κατεύθυνση αυτή. 

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Όσον αφορά την Ευρώπη, η αλλαγή στη Γερμανία, μετά τις πρόσφατες εκλογές, με την  παρουσία των Γερμανών Πρασίνων στην κυβέρνηση, οδηγεί σε εξελίξεις, οι οποίες θα είναι σε καλύτερη κατεύθυνση (και για τη χώρα μας). Δεν πρέπει όμως να είμαστε και υπεραισιόδοξοι , λόγω της σκληρής οικονομικής ατζέντας των Φιλελεύθερων που επίσης θα συμμετέχουν στην κυβέρνηση και εκφράζουν την ελίτ της Γερμανίας. Αν δεν προχωρήσει ο εκδημοκρατισμός της Ε.Ε. σε όλα τα επίπεδα, θα υπάρξουν μεγάλες ανισότητες, οι οποίες θα μεγαλώνουν από την Κλιματική Κρίση. Η ενεργειακή φτώχια, οι κλιματικοί πρόσφυγες που θα προκύψουν άμεσα, η διατροφική αλυσίδα, η πρόσβαση στην υγεία, τα κοινά αγαθά είναι κάποια από τα ζητήματα για τα οποία η Ε.Ε. πρέπει να μειώσει τις κοινωνικές ανισότητες Βορά-Νότου. Για το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ είναι ξεκάθαρο, ότι η πυρηνική ενέργεια δεν είναι ΑΠΕ και είμαστε αντίθετοι σε κάθε είδους λόμπι και συμφέροντα, που προωθούν αυτή την οπτική. Αυτό συμβαίνει για να χαρακτηριστεί «πράσινη» η πυρηνική ενέργεια και να λάβει επιδοτήσεις, από το ταμείο ανάκαμψης στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού Green Deal. Δυστυχώς η ελληνική κυβέρνηση της Ν.Δ., δείχνοντας την βαθιά της  αντιπεριβαλλοντική πολιτική, συντάχτηκε με τα συμφέροντα της πυρηνικής βιομηχανίας και των ορυκτών καυσίμων, στην τελευταία σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Για το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ η μοναδική ενεργειακή προοπτική, είναι οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, οι ενεργειακές αναβαθμίσεις για να υπάρξει εξοικονόμηση ενέργειας και τα κίνητρα για επενδύσεις των νοικοκυριών σε ενεργειακές κοινότητες. 

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Στην Ελλάδα, οι πολίτες έχουν αρχίσει να βιώνουν στην καθημερινότητά τους, τις επιπτώσεις από την Κλιματική Κρίση. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζει την ίδια αντιπεριβαλλοντική πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-Οικολόγων Πράσινων, έχοντας όλοι τους κοινή ατζέντα υπέρ της συγκέντρωσης χρήματος και εξουσίας σε λίγους, υποθηκεύοντας την ποιότητα ζωής των πολιτών και το μέλλον των επόμενων γενεών. Οι αντιοικολογική πολιτική με τις εξορύξεις υδρογονανθράκων, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, ταύτισης απόψεων ΝΔ-Σύριζα, κατά του περιβάλλοντος. Για εμάς, το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ είναι το μοναδικό κόμμα στην Ελλάδα, που εκφράζει αυθεντικά τον «πράσινο» χώρο. Τα άλλα δύο παλαιότερα κόμματα του «πράσινου» χώρου, εκφράζουν ένα κακό συστημικό κατεστημένο, με αρνητικό πρόσημο για την κοινωνία. Οι Οικολόγοι Πράσινοι, κυβέρνησαν, διοίκησαν και απέτυχαν, μαζί με τον Σύριζα, θυσιάζοντας τις ιδέες και τις πολιτικές στο βωμό των θέσεων εξουσίας. Δεν δίστασαν να υποστηρίξουν και να ψηφίσουν ακόμα και εξορύξεις υδρογονανθράκων.  Το άλλο μικρότερο κόμμα του χώρου οι «Πράσινοι», οι οποίοι εκφράζουν τη γερασμένη μορφή της Οικολογίας, με εθνομηδενιστικές και αντεθνικές δημόσιες τοποθετήσεις, ηγείται από στελέχη που η παρουσία τους στο ευρωκοινοβούλιο κρίθηκε αποτυχημένη και καταψηφίστηκαν από τους πολίτες σε παλαιότερες εκλογές. Η κοινή εκλογική συμπόρευσή τους, (παρά το γεγονός ότι ακόμα και πρόσφατα υπήρχαν σοβαρότατες εκατέρωθεν πολιτικές καταγγελίες) εκπορεύεται από συστημικά κέντρα, τα οποία θέλουν να υπάρξει πολιτικός συμψηφισμός των ήδη αποτυχημένων αριστερών και δεξιών πολιτικών με τον «πράσινο χώρο». Να εμφανιστούν ότι «όλοι είναι ίδιοι» , για να εγκλωβιστούν οι πολίτες που θέλουν να ψηφίσουν το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ, στις επόμενες εθνικές εκλογές. Να μην υπάρξει το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ, ένα νέο άφθαρτο πράσινο κόμμα στο ελληνικό κοινοβούλιο, αλλά να εκφραστεί ο πράσινος χώρος από τα «βαρίδια» του παρελθόντος , που είναι απόλυτα ελεγχόμενα από το βαθύ πολιτικό καθεστώς του συστήματος. Για εμάς, οι Οικολόγοι Πράσινοι και οι Πράσινοι, μαζί με τον Σύριζα είναι συνυπεύθυνοι για την ολοκληρωτική επικράτηση του νεοφιλελευθερισμού που βιώνουμε στην Ελλάδα και θα κληθούν σύντομα να λογοδοτήσουν πολιτικά. Η ετερόκλητη συμμαχία των «Βαρόνων της Οικολογίας», θα απαντήσει δημόσια για τη μεγάλη λίστα των αντιπεριβαλλοντικών πολιτικών που έχουν ψηφίσει όταν συγκυβερνούσαν με τον Σύριζα και των εθνομηδενιστικών προτάσεων που διαχρονικά έχουν υποστηρίξει. Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ, όντας το μοναδικό κόμμα που εκφράζει αυθεντικά τον πράσινο χώρο, θα συνεργαστεί εκλογικά με συλλογικότητες, που είναι πολιτικά άφθαρτες. Καθημερινά μεγαλώνουμε την πλατιά κοινωνική συμμαχία που έχουμε δημιουργήσει. Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης παρουσιάσαμε αναλυτικά τη δική μας εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης της χώρας. Τα στελέχη μας, εμβαθύνουν και εξειδικεύουν τεχνοκρατικά ακόμα περισσότερο το πρόγραμμά μας, το οποίο θα παρουσιάσουμε την προεκλογική περίοδο. 
Το κόμμα μας, τίθεται σε εκλογική ετοιμότητα, για τις εθνικές εκλογές, όποτε και αν γίνουν. Θα είμαστε παρόντες, με πλήρη ψηφοδέλτια σε όλη την Ελλάδα. 

Go Green με το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ.

powered by social2s

Συνέδριο ΚΕΔΕ: Πώς θα κατανεμηθούν στους δήμους τα 320 εκατ για τις «έξυπνες πόλεις»

Πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού των δήμων ύψους 320 εκ. που θα χρηματοδοτηθεί από τα Ταμείο Ανάκαμψης και το νέο ΕΣΠΑ ανακοινώθηκε από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ, ενώ χθες το βράδυ στο πλαίσιο της έκθεσης της έκθεσης Beyond 4.0, στη ΔΕΘ παρουσιάστηκαν οι λεπτομέρειες του προγράμματος από τους υφυπουργούς Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρή Λιβάνιο και Γιώργο Γεωργαντά, τον υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννη Τσακίρη και τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου οι λεπτομέρειες υλοποίησης του προγράμματος.

Θ. Λιβάνιος: Πως θα κατανεμηθούν τα 320 εκ. ευρώ για τις έξυπνες πόλεις

Την ανάγκη ωρίμανσης των έργων μέχρι τις καταληκτικές ημερομηνίες, ώστε να ενταχθούν και να υλοποιηθούν σε διάφορους τομείς, τόνισε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θ. Λιβάνιος.

Πρόσθεσε ότι το πρώτο κομμάτι, που αφορά το Ταμείο Ανάπτυξης, θα ξεκινήσει πιο γρήγορα. «Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν, θα υπάρχουν προεπιλεγμένες δράσεις, δεκαεπτά δήμοι θα διαλέξουν, θα καταθέσουν τεχνικά δελτία, θα πάρουν την ένταξη και θα προχωρήσουν» όπως είπε ο κ. Λιβάνιος και συνέχισε : «Σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να βγει η πρόσκληση -για το δεύτερο μέρος-, το αργότερο στο πρώτο τρίμηνο του 2022, είναι πολύ σημαντικό να κινηθείτε γρήγορα, να δουλέψετε τα έργα, να ωριμάσετε τις δράσεις, να τα υποβάλετε, μόλις ανοίξει η πρόσκληση».

Το πρώτο βήμα του project όπως εξήγησε, πιο αναλυτικά, ήταν να εξασφαλιστούν οι πόροι.

«Από το Ταμείο Ανάκαμψης 90 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στους 16 μεγαλύτερους δήμους της χώρας συν τον δήμο Τρικκαίων, μετά από απαίτηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, διότι τον θεωρούν, και δικαίως, δήμο πρότυπο σε ευρωπαϊκό επίπεδο για όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια», είπε ο κ. Λιβάνιος.

«Τα 90 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν στους δήμους άνω των 100.000 κατοίκων, η Αθήνα η Θεσσαλονίκη, τα Τρίκαλα, και τα υπόλοιπα χρήματα θα μοιραστούν απολύτως αναλογικά με τον πληθυσμό, ξεκινώντας από ένα ποσό αν θυμάμαι καλά γύρω στα 7 εκατ. για το Δήμο Πατρέων και γύρω στα 3 εκατ. το μικρότερο δήμο της κατηγορίας αυτής που αν δεν κάνω λάθος είναι ο δήμος Καλλιθέας». Είναι ένα ποσό που είναι άμεσα αξιοποιήσιμο, όπως πρόσθεσε.

Για τους μικρότερους δήμους, σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με τη βοήθεια και την πολύτιμη αρωγή του υφυπουργού Γιάννη Τσακίρη και του ειδικού γραμματέα Γιώργου Ζερβού, σχεδιάζεται όπως είπε ο κ. Λιβάνιος, ένα νέο πρόγραμμα το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ της νέας περιόδου 2021-2027.

«Θα είναι πιθανότατα από τις πρώτες προσκλήσεις που θα βγουν, και θα είναι ένα πρόγραμμα που θα καλύπτει τους υπόλοιπους 315 δήμους της χώρας. Όλοι, μέχρι τον τελευταίο δήμο που είναι κάτω από 100.000 ευρώ, θα μπορέσουν να έχουν ένα σημαντικό κομμάτι χρηματοδότησης. Το ποσό που θα ανήκει σε κάθε δήμο, θα είναι εξαρχής προσδιορισμένο, το οποίο θα κατανέμεται ανάλογα από το κανάλι χρηματοδότησης, από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί σε επιμέρους υποποσά αλλά το συνολικό ποσό του Δήμου θα είναι το ίδιο, απείραχτο, και δεν μπαίνουμε σε ανταγωνιστικό διάλογο» όπως είπε και πρόσθεσε ότι «Είναι προς το συμφέρον να το τρέξει γρήγορα, να το κερδίσει να το αξιοποιήσει να το υλοποιήσει. Σκοπός λοιπόν είναι να πάρουν όλοι οι δήμοι συγκεκριμένο ποσό, προκειμένου να το αξιοποιήσουν με τον τρόπο που αυτοί κρίνουν καλύτερα.

Όπως πρόσθεσε έχουν προεπιλεγεί γύρω στις 30-35 δράσεις στις οποίες ο κάθε δήμος μπορεί να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.

«Η ιδιαιτερότητα αυτή πηγάζει από ένα βασικό αξιακό ζήτημα, δεν ξέρει κανείς τις ανάγκες του δήμου, καλύτερα από τον ίδιο το δήμαρχο, τους αντιδημάρχους που ζουν κάθε μέρα τα προβλήματα. Αυτή η νέα λογική πηγάζει και διατρέχει οριζόντια αυτό το πρόγραμμα».

Για το κομμάτι του ΕΣΠΑ, ο μικρότερος δήμος μπορεί να τύχει μιας συνολικής χρηματοδότησης της τάξης των 100.000 ευρώ. «Φανταστείτε λοιπόν και το δήμο Γαύδου, και το δήμο Αγαθονησίου, που 100.000 είναι το σύνολο των ΚΑΠ που παίρνουν σε ένα έτος, το ύψος της βοήθειας που θα έχουν για να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στους δημότες», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λιβάνιος.

«Οι έξυπνες πόλεις έχουν τον ίδιο άξονα που υπηρετούν και οι δήμοι, βάζουν το δημότη στο επίκεντρο του κύκλου εργασιών» είπε.

Παράλληλα επεσήμανε ότι υπάρχουν πολλοί επιλέξιμοι και αξιοποιήσιμοι άξονες από τους δήμους, αναφέροντας π.χ. ποιότητα ζωής, κυβερνοασφάλεια, για να προσθέσει και τις ανάγκες που έχουν προκύψει τα τελευταία χρόνια και στον κοινωνικό τομέα.

Επεσήμανε εμφατικά την ανάγκη δημιουργίας πλατφόρμας και έξυπνων εργαλείων για τις ευπαθείς ομάδες, για την αμφίδρομη ενημέρωση εκπαιδευτικών μονάδων με γονείς και κηδεμόνες παιδιών, τόσο για τους νηπιακούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς, όσο και για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τη βιώσιμη μετακίνηση, συστήματα για την ατμοσφαιρική ρύπανση και την ποιότητα των νερών, έξυπνα συστήματα οδοφωτισμού, διαχείριση απορριμμάτων, κλπ.

Η πρόσκληση όπως είπε ο υφυπουργός, αφορά τον δήμο και τα Νομικά του Πρόσωπα.

Μπορεί δηλαδή ο δήμος να κατανείμει το ποσό που του αναλογεί σε ΝΠΔΔ, για να γίνει δικαιούχος στην πρόσκληση.

Οι δήμοι θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τα τεχνικά τους δελτία τις προτάσεις τους, είπε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προσθέτοντας ότι η διαδικασία της αξιολόγησης θα είναι πολύ σύντομη.

«Η τεχνολογία δεν είναι δρόμος, ή τον κάνεις τώρα, ή τον κάνεις σε δέκα χρόνια. Ξεπερνιέται πολύ γρήγορα. Και δεν έχουμε την πολυτέλεια νομίζω να χτίζουμε νέα ψηφιακά κουφάρια. Αρκετά είχαμε» πρόσθεσε ο κ. Λιβάνιος.

Ο υφυπουργός επεσήμανε ακόμη ότι μέσα από αυτές τις δράσεις είναι δυνατή η καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της αυτοδιοίκησης, ώστε να μπορεί να προσφέρει περισσότερα στην εξυπηρέτηση του πολίτη.

«Οι δημοτικοί υπάλληλοι, πολλοί από αυτούς, είναι υψηλού επιπέδου» ανέφερε ο κ. Λιβάνιος και πρόσθεσε : «Μπορούν να κάνουν πολύ καλύτερα πράγματα από το να εκτυπώνουν χαρτιά και να βάζουν σφραγίδες. Μπορούν να είναι πολύ πιο παραγωγικοί στη διαχείριση, αν τους αφαιρέσουμε τα περιττά βάρη, τα οποία έχει δημιουργήσει μια γραφειοκρατία περίπου διακοσίων ετών…».

Γ. Γεωργαντάς: Οι παρεμβάσεις αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα

«Δεν μπορεί να εννοηθεί ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας, χωρίς τη συμμετοχή των ΟΤΑ», επεσήμανε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γεώργιος Γεωργαντάς υπογραμμίζοντας το ρόλο και τη σημασία της Αυτοδιοίκησης για την επιτυχία της ψηφιακής μετάβασης. « Οι δήμαρχοι είναι αυτοί οι οποίοι αφουγκράζονται τις ανάγκες των πολιτών, αλλά ταυτόχρονα είναι και αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα απ’ όλους τι είναι αναγκαίο για κάθε περιοχή».

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης τόνισε επίσης ότι όλο αυτό πρέπει να αποκτήσει συντονισμένο βηματισμό, μια συνεργασία η οποία να αλληλεπιδρά προς τη θετική κατεύθυνσης γιατί στόχευση και των δύο-κεντρικής διοίκησης και αυτοδιοίκησης είναι μία: Η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη. «Ανθρωποκεντρικά προσπαθεί να λειτουργήσει το υπουργείο σε όλες τις παρεμβάσεις που έκανε το τελευταίο διάστημα στις ψηφιακές ανάγκες, ανθρωποκεντρικά λειτουργείτε εκ των πραγμάτων και εσείς. Και μάλιστα εσείς έχετε σίγουρα και την καλύτερη εικόνα», όπως είπε.

Ο κ. Γεωργαντάς σημείωσε τέλος ότι «τώρα πρέπει να μπορέσει να δοθεί ένα πλαίσιο στήριξης προς τους δήμους και συγχρόνως η επιλογή ακριβώς των προτεραιοτήτων να είναι δική τους. Και ταυτόχρονα να υπάρχει και ένας άμεσος χρόνος υλοποίησης όλων αυτών των σχεδιασμών». Ο υφυπουργός, χαρακτήρισε εσφαλμένη την εντύπωση ότι, η λέξη «smartcities» συνδέεται με καινοτομίες ή εφαρμογές οι οποίες αφορούν ίσως λίγους.

Είναι ώρα, όπως είπε, να καταλάβουν όλοι, ότι «οι παρεμβάσεις αυτές κατά βάση αφορούν τον ίδιο τον πολίτη, αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα, αλλά βεβαίως αφορούν την ίδια την εσωτερική λειτουργία των δήμων».

Γιάννης Τσακίρης: Τα ποσά που θα χορηγηθούν θα έχουν αυστηρές προθεσμίες απορρόφησης

Μιλώντας για το εγχείρημα, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης, σημείωσε έχει τρία πεδία, «έχει την πολιτική και το όραμα, έχει τη χρηματοδότηση,(το ΕΣΠΑ), αλλά το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η υλοποίηση. Και εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε…θα πρέπει να υλοποιήσουμε».

Ενημέρωσε ότι ο άξονας πολιτικής 1, στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, ενισχύει σημαντικά οποιαδήποτε δράση έχει να κάνει με έξυπνες πόλεις.

Σε αυτή τη φάση, όπως επισήμανε «εγκρίνονται τα επιχειρησιακά προγράμματα και ο νόμος που θα διέπει τον νέο ΕΣΠΑ». Θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του χρόνου όλα αυτά θα έχουν τελειώσει, άρα «στις αρχές του 2022 να φέρουμε την πρόσκληση γι’ αυτά τα επιλέξιμα έργα που θέλετε να εντάξετε, και είναι πολύ σημαντικό να τα ωριμάσετε νωρίτερα ώστε να μη χάσουμε χρόνο, γιατί εδώ είναι σημαντικό».

Πρόσθεσε επίσης ότι στα ποσά που θα χορηγηθούν θα υπάρχουν αυστηρές προθεσμίες, γιατί το ΕΣΠΑ αναθεωρείται κάθε δύο χρόνια και πόροι, που δεν έχουν καταναλωθεί, μεταφέρονται σε άλλους τομείς τους οποίους χρειάζεται η οικονομία.

Τέλος υπενθύμισε ότι: «Εμείς σαν υπουργείο Ανάπτυξης έχουμε τη ΜΟΔ, που βοηθάει τους αδύναμους δικαιούχους, μικρούς δήμους και η ΕΕΤΑΑ, βοηθάει, άρα, γνωρίζουμε τις αδυναμίες των μικρών δήμων που δεν έχουν μηχανισμούς, στελέχη …είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε και σ’ αυτή την κατεύθυνση».

Δημήτρης Παπαστεργίου: Ξεκινάμε με ψυχραιμία, ταχύτητα και μετρώντας τις πραγματικές ανάγκες της κάθε τοπικής κοινωνίας

Η αυτοδιοίκηση πλέον μπαίνει πιο ενεργά στην ψηφιοποίηση σε μια καινούργια εποχή, επεσήμανε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Δημήτρης Παπαστεργίου.

«Πρέπει από δω και πέρα να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ξεκινώντας από τις τοπικές μας κοινωνίες ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες και με βάση αυτές να σχεδιαστούν οι αναγκαίες δράσεις», είπε χαρακτηριστικά

Στο καινούργιο ΕΣΠΑ με την καθοδήγηση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα μπορέσουμε να καταθέσουμε τα προγράμματα και τις λύσεις που πραγματικά έχουμε ανάγκη. «Και αυτό νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό και αρχίζει και μας δικαιώνει γιατί όντως νομίζουμε σε κάποια ειδικά θέματα που αφορούν την αυτοδιοίκηση, και τα smart cities, είναι ένα τέτοιο η αστική ανάπτυξη είναι το άλλο νομίζω ότι πρέπει να έχουμε άμεση πρόσβαση».

«Η αγορά ανοίγει, δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα στην Ελλάδα και αυτό είναι θετικό, αυτά τα χρήματα που θα δοθούν θα πρέπει να τα απορροφήσει», και θα γυρίσουν νέα παιδιά πίσω να δουλέψουν ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαστεργίου, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι κάθε τι που προτείνεται «ως έξυπνο», δεν θα πρέπει να υιοθετείται άκριτα, αλλά θα πρέπει να ανταποκρίνεται και στις ανάγκες του κάθε δήμου.

«Συνεπώς με ψυχραιμία, ταχύτητα, γιατί η πληροφορική θέλει ταχύτητα να καθίσουμε ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες να τις καταγράφουμε και να αρχίσουμε βήμα- βήμα πλέον να δούμε τι λύσεις μπορεί να υπάρχουν», είπε ο κ. Παπαστεργίου.

«Θέλει τρέξιμο από δω και πέρα, και με τη βοήθεια από τους ανθρώπους μας ,ειδικούς συνεργάτες υπηρεσίες, τεχνική βοήθεια που θα πάρουμε από το πρόγραμμα να βρούμε αυτές που πραγματικά ταιριάζουν περισσότερο σ’ αυτό το οποίο ψάχνουμε» πρόσθεσε, τονίζοντας εμφατικά ότι «Σκοπός δεν είναι νιώσουμε εμείς ότι είμαστε σύγχρονος δήμος, σκοπός είναι να νιώσει ο πολίτης ότι νοιαζόμαστε αυτό και τον θέλουμε κοντά μας».

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, επεσήμανε επίσης ότι το κομμάτι των μικρών δημοσκοπήσεων έχει τεράστιο νόημα, «το να αρχίζουμε να ρωτάμε τους πολίτες όχι μόνο για τα βαριά και τα σοβαρά αλλά και για μικρότερα πράγματα καθημερινά για να αρχίζουν να εμπλέκονται και πάλι στα κοινά και να καταλάβουν τελικά ότι, ό,τι γίνεται εκεί έξω είναι και δικιά τους υπόθεση». Παράλληλα τόνισε ότι όλος αυτός ο ανασχηματισμός απαιτεί και την απόκτηση νέων δεξιοτήτων και από τους ανθρώπους των δήμων.

powered by social2s

Υπογραφή Προγραμματικής Συμφωνίας για τη βελτίωση της οργάνωσης και της στελέχωσης του ανθρωπίνου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης

Προγραμματική Συμφωνία για δράσεις απλούστευσης και ψηφιοποίηση διαδικασιών αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών, υπέγραψαν ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών Γιώργος Γεωργαντάς.

Πρόκειται για δράσεις που προγραμματίζονται στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών (Ε.Π.Α.Δ.) και αποτελούν συνέχεια σημαντικών έργων που έχουν ήδη υλοποιηθεί από τα δυο υπουργεία, όπως η ψηφιακή δήλωση γέννησης.

Με την Προγραμματική Συμφωνία, τα δυο Υπουργεία στοχεύουν στη βελτίωση της οργάνωσης και της στελέχωσης του ανθρωπίνου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να υποστηρίζονται οι οργανωτικές και διοικητικές αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Εσωτερικών. Ακόμη, στόχος είναι η απλούστευση και η ψηφιοποίηση επιμέρους διαδικασιών αρμοδιότητας του υπουργείου Εσωτερικών.

Ειδικότερα προγραμματίζονται δράσεις με στόχο:

  • Την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών που θα διευκολύνουν τη διεκπεραίωση υποθέσεων για τους Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό,
  • Την ψηφιακή αναμόρφωση διαδικασιών αστικής και δημοτικής κατάστασης, που θα μειώσουν σημαντικά το χρόνο διεκπεραίωσης διαφόρων υποθέσεων για τους πολίτες, μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό και διοικητικό κόστος,
  • Την ψηφιακή αναμόρφωση των διαδικασιών που ακολουθούνται για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο Τομέα, αλλά και την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης
  • Την εφαρμογή της καινοτομίας στην ελληνική Δημόσια Διοίκηση
  • Την προώθηση της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης υποθέσεων των πολιτών, τη μείωση του διοικητικού κόστους, αλλά και την καταπολέμηση της διαφθοράς.

Το συντονισμό των δράσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του υπουργείου Εσωτερικών, έχουν αναλάβει ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης , Λεωνίδας Χριστόπουλος και η γενική γραμματέας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα του υπουργείου Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη.

 

powered by social2s

Κίνηση τώρα: Μποτιλιάρισμα στον Κηφισό – Πού αλλού παρατηρούνται καθυστερήσεις

Με τεράστια υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί για μια ακόμη ημέρα καθώς παρατηρείται αυξημένη κίνηση στους δρόμους της Αττικής.

Πιο συγκεκριμένα προβλήματα εντοπίζονται στην άνοδο του Κηφισού, όπου υπάρχει μεγάλο μποτιλιάρισμα, κίνηση παρατηρείται και στην κάθοδο.

Αυξημένη είναι επίσης η κίνηση σε: Πέτρου Ράλλη, Κατεχάκη, Κηφισίας, Συγγρού, Βασιλίσσης Σοφίας, Ακαδημίας, Φιλελλήνων, Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Κίνηση τώρα: Δείτε τον χάρτη

 
powered by social2s

Μέτρα για τους ανεμβολίαστους από το Σάββατο - Τρίτη δόση για τους εμβολιασμένους από την Παρασκευή

Την ώρα που καταγράφεται νέο αρνητικό ρεκόρ κρουσμάτων και με στόχο την αναχαίτηση του τέταρτου κύματος της πανδημίας το υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε νέα μέτρα που αφορούν τους ανεμβολίαστους.

Ο Θάνος Πλεύρης είπε, ότι με ΚΥΑ που θα εκδοθεί, από το ερχόμενο Σάββατο θα ισχύσουν άμεσα τα εξής μέτρα:

- Όλοι οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, αλλά και στις εκκλησίες, θα πρέπει να υποβάλλονται σε δύο rapid ή Pcr τεστ την εβδομάδα, προκειμένου να μπορούν να προσέλθουν στις εργασίες τους.

   - Όσον αφορά την είσοδο στις δημόσιες υπηρεσίες, στα εμπορικά κέντρα και καταστήματα, κομμωτήρια, τράπεζες και χώρους διασκέδασης, θα είναι πλέον υποχρεωτικό το αρνητικό rapid ή pcr τεστ για την είσοδο των ανεμβολίαστων πολιτών.

   - Οι χώροι που θα μπορούν να μπαίνουν ανεμβολίαστοι χωρίς να επιδεικνύουν αρνητικό τεστ, είναι τα καταστήματα τροφίμων, οι χώροι λατρείας και τα φαρμακεία.

Ο κ. Πλεύρης εξήγησε ότι εντατικοποιούνται οι έλεγχοι σε όλους τους χώρους διασκέδασης, και όπως τόνισε, τα μέτρα θα εφαρμοστούν.

Διπλασιάζονται οι ποινές στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που δεν τηρούν τα μέτρα  

Ξεκινούν πλέον από 5000 ευρώ και «λουκέτο» του καταστήματος για 15 μέρες, καθώς και γνωστοποίηση του γεγονότος ότι δεν τηρούνται στο συγκεκριμένο κατάστημα τα μέτρα για τον κορονοϊό.

Επίσης θα δέχονται ποινές οι ομάδες των οποίων οι φίλαθλοι δεν φορούν μάσκα και δεν τηρούνται οι αποστάσεις στις κερκίδες των γηπέδων.

Όσον αφορά την ετοιμότητα του εθνικού συστήματος υγείας, ο κ. Πλεύρης εξήγησε ότι γίνεται ό,τι είναι δυνατόν, ώστε το σύστημα να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει το νέο κύμα της πανδημίας.

Όπως είπε, ήδη έχουν αναπτυχθεί 1300 κρεβάτια εντατικής θεραπείας και 2000 μόνιμοι γιατροί παρέχουν τις υπηρεσίες τους.

Επίσης τόνισε ότι βρίσκεται σε πλήρη σύμπραξη ο δημόσιος τομέας με τον ιδιωτικό τομέα στη βόρεια Ελλάδα, όπου ήδη έχουν παραχωρηθεί από τον ιδιωτικό τομέα κλίνες για covid και non covid περιστατικά. Ακόμη, είπε πως θα δοθούν κίνητρα και σε ιδιώτες γιατρούς να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εφόσον χρειαστεί, και αν αυτό δε συμβεί, θα ληφθούν υποχρεωτικά μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο υπουργός Υγείας εξήγησε ότι παραμένει έως και το τέλος του χρόνου το μέτρο αναστολής εργασίας για όσους υγειονομικούς δεν έχουν εμβολιαστεί, ενώ δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις των επικουρικών που παραμένουν ανεμβολίαστοι.

Ο κ. Πλεύρης τόνισε για μία ακόμη φορά, ότι σ' αυτή τη φάση της πανδημίας έχουμε μία ειδοποιό σημαντική διαφορά και αυτή είναι το εμβόλιο, καθώς «φαίνεται πως κινδυνεύουν 30 φορές λιγότερο οι εμβολιασμένοι από τους ανεμβολίαστους για βαριά νόσηση και εισαγωγή στην ΜΕΘ». Επισήμανε επίσης ότι πάνω από το 80% όσων νοσηλεύονται σήμερα στις ΜΕΘ, είναι ανεμβολίαστοι .

Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε, ανοίγει από την Παρασκευή η πλατφόρμα για όλους τους ενήλικες άνω των 18 ετών, ώστε να κλείσουν ραντεβού για να κάνουν την τρίτη δόση του εμβολίου, εφόσον έχουν περάσει έξι μήνες από τον πρώτο εμβολιασμό τους.

Όπως είπε, «για όσους έχουν περάσει έξι μήνες από τον πρώτο εμβολιασμό, ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος» και γι' αυτό θα πρέπει να σπεύσουν για την αναμνηστική τρίτη δόση του εμβολίου.

Ο ίδιος τόνισε τέλος, ότι το 73% σχεδόν των ενηλίκων στην χώρα μας έχει ήδη εμβολιαστεί, και πρόσθεσε για μία ακόμη φορά, ότι δεν θα πάμε σε περιοριστικά μέτρα όπως αυτά που είχαν εφαρμοστεί στα προηγούμενα κύματα της πανδημίας. 

powered by social2s

Βίντεο-ντοκουμέντο: Γιατρός πιάστηκε επ' αυτοφώρω να παίρνει φακελάκι στο Ιπποκράτειο

Μάλιστα οι καταγγελίες για τη δράση του εν λόγω γιατρού αυξάνονται συνεχώς. Σύμφωνα με στοιχεία της δικογραφίας, ο διευθυντής γιατρός του νοσοκομείου απέσπασε μόνο από 5 περιπτώσεις που ταυτοποιήθηκαν 1.600 ευρώ, με τις έρευνες για την δράση του να βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και τους αστυνομικούς να συγκεντρώνουν συνεχώς βίντεο που δείχνουν τις επίμαχες δοσοληψίες.

Σύμφωνα με το Mega, ο κατηγορούμενος γιατρός έχει συλληφθεί, ωστόσο αρνείται τα πάντα και υποστηρίζει ότι όσοι του έδωσαν χρήματα το έκαναν μόνοι, χωρίς εκείνος να τους ζητήσει οτιδήποτε.

Στα βίντεο φαίνεται ο γιατρός να κάθεται στην ίδια θέση και να έχει απέναντι είτε τους ασθενείς, είτε στενούς συγγενείς τους. Σε όλες τις περιπτώσεις οι τσάντες ανοίγουν και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα οι φάκελοι καταλήγουν στα χέρια του, με τον γιατρό σε όλες τις περιπτώσεις να ευχαριστεί και να εύχεται περαστικά.

Οι έρευνες για την υπόθεση βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και το επόμενο διάστημα αναμένονται εξελίξεις.

Δείτε το βίντεο του Μega: 

 
powered by social2s

Νέα δημοσκόπηση: Η διαφορά ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ - To 56% δεν κάνει το εμβόλιο - Ανησυχία για τα ελληνοτουρκικά

Σε διψήφια ποσοστά είναι η διαφορά Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ όπως καταδεικνύει νέα μεγάλη δημοσκόπηση.

Η διαφορά της Νέας Δημοκρατίας με τον ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στις 12 μονάδες, ενώ οι πολίτες απάντησαν για το εμβόλιο του κορωνοϊού, τις συμφωνίες της Ελλάδας με Γαλλία και ΗΠΑ, αλλά και τα ελληνοτουρκικά.

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Pulse για λογαριασμό του  ΣΚΑΪ σε 1.907 άτομα από τις 22-25 Οκτωβρίου.

Αρνητές και εμβόλια

Στην ερώτηση αν έχουν κάνει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου το 73% απάντησε ότι έχει κάνει τουλάχιστον μία δόση, το 15% δεν γνωρίζω/δεν απαντώ, το 7% δεν έχω κάνει και δεν θα το κάνω, ενώ το 5% δεν έχω κάνει, θα το κάνω αργά ή γρήγορα.

 

 

 

Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% των πολιτών δεν δέχονται να εμβολιαστούν και απαντώντας σε σχετική ερώτηση ξεκαθαρίζουν ότι τίποτε δεν πρόκειται να τους μεταπείσει.

 

 

 

Για το ποιος τρόπος θα μπορεί να πείσει -όσους δεν έχουν εμβολιαστεί- να κάνουν το εμβόλιο, το 1% απάντησε η επιδείνωση των δεικτών, το 14% η περισσότερη ενημέρωση, το 1% οι ιστοσελίδες και τα ΜΜΕ, το 8% οι άνθρωποι της θρησκείας, το 8% αν γίνει υποχρεωτικό, το 56% τίποτα, το 6% κάτι άλλο, το 5% με διαβεβαιώσει/μελέτες και το 1% δεν απάντησε.

Οι συμφωνίες Ελλάδας με Γαλλία και ΗΠΑ

Οι πολίτες ρωτήθηκαν και για τις δύο συμφωνίες της Ελλάδας με τη Γαλλία και τις ΗΠΑ.

Για την ελληνογαλλική συμφωνία το 65% την είδε θετικά, το 18% αρνητικά, ενώ το 17% απάντησε πως δεν ξέρω/δεν ενημερώθηκα.

Για την ελληνοαμερικανική συμφωνία το 58% την είδε θετικά, το 22% αρνητικά και το 20% απάντησε δεν ξέρω/δεν ενημερώθηκα.

Ανησυχία για τα ελληνοτουρκικά

Στα ελληνοτουρκικά, το πόσο ανησυχεί η στάση της Τουρκίας τους Έλληνες το 60% ανησυχεί, το 18% ανησυχεί μέτρια, το 14% δεν ανησυχεί, ενώ το 8% δεν γνωρίζει ή δεν απαντά.

Μέτρα στήριξης

Για τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης σχετικά με την προστασία των καταναλωτών από τις ανατιμήσεις, το 40% τις αξιολογεί θετικά, το 41% αρνητικά και το 18% δεν γνωρίζει ή δεν απαντά. Παράλληλα, το 86% θεωρεί πως θα χρειαστούν και πρόσθετα μέτρα.

Πρόθεση ψήφου

Στην πρόθεση ψήφου με αναγωγή η Νέα Δημοκρατία συγκεντρώνει 36,5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 24,5%, το ΚΙΝΑΛ 8,5%, το ΚΚΕ 5,5%, η Ελληνική Λύση 4%, το ΜέΡΑ 25 3%, οι Έλληνες για την Πατρίδα 1,5%, άλλο κόμμα 7,5% και 9% οι αναποφάσιστοι. Στο ερώτημα για το ποιον θεωρούν οι πολίτες καταλληλότερο για πρωθυπουργό το 41% απάντησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, το 25% τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ το 30% απάντησε τον «κανέναν».
powered by social2s

«Μπλόκο» στους ανεμβολίαστους - Είσοδος σε δημόσιο, τράπεζες, εμπορικά, εστίαση μόνο με rapid test

Σε έκτακτες ανακοινώσεις προχώρησε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

Νέα μέτρα με επιπλέον περιορισμούς για ανεμβολίαστους ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η πανδημία Covid-19, που βρίσκεται σε αυξητική τάση. Ο υπουργός αναφέρθηκε στην ενίσχυση του ΕΣΥ, λέγοντας ότι λειτουργούν 1.300 κλίνες ΜΕΘ, σε προσωπικό και στη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.

«Το βασικό μας όπλο σε αυτή τη φάση της πανδημίας είναι το εμβόλιο» υπογράμμισε ο υπουργός. Πάνω από το 85% των ασθενών στις κλίνες ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι, ανέφερε και προέταξε ότι πρέπει να ενισχυθεί ο εμβολιασμός αλλά και όσοι έχουν συμπληρώσει το 6μηνο από τη δεύτερη δόση να κάνουν την τρίτη. Μίλησε για επέκταση της καμπάνιας για τον εμβολιασμό με συνεχείς ενημερώσεις που θα γίνονται με διαδραστικό τρόπο.

Παράλληλα, έκανε λόγο για προσαρμογή στα νέα δεδομένα για τους ανεμβολίαστους. Από το Σάββατο θα υπάρξουν νέα μέτρα προσαρμογής, οριζόντια που θα αφορούν όλη την επικράτεια, ανέφερε.

«Έχουμε υπερδιπλασιάσει τις κλίνες ΜΕΘ, δίνουμε κίνητρα στους ιδιώτες γιατρούς για να μπουν στο ΕΣΥ. Σε αυτή τη φάση της πανδημίας έχουμε ως βασικό όπλο τον εμβολιασμό. Όλα τα στοιχεία δείχνουν πως οι εμβολιασμένοι κινδυνεύουν 30 φορές λιγότερο από βαριά νόσηση και νόσηση που θα οδηγήσει σε ΜΕΘ. Πάνω από το 80% στις ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι. Είναι σημαντικό να ενισχυθεί η προσπάθεια του εμβολιασμού», τόνισε ο κ. Πλεύρης.

«Βρισκόμαστε σε μία αυξητική τάση της πανδημίας. Η κυβέρνηση έχει λάβει όλα τα μέτρα έχοντας διπλασιάσει τις κλίνες ΜΕΘ και με προσλήψεις προσωπικού. Παράλληλα έχουμε έρθει σε πλήρη συνεννόηση με ιδιωτικές κλινικές σε Βόρεια Ελλάδα και Θεσσαλία, όπου έχουν παραχωρηθεί κλίνες», είπε ο κ. Πλεύρης και πρόσθεσε: «Το μέτρο της αναστολής για τους ανεμβολίαστους γιατρούς θα παραμείνει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου και η σύμβαση των ανεμβολίαστων επικουρικών γιατρών δεν θα ανανεωθεί».

«Τα στοιχεία είναι αμείλικτα για τους ανεμβολίαστους και πως είναι πάρα πολύ σημαντικό οι εμβολιασμένοι πολίτες να κάνουν και την τρίτη δόση αν έχει περάσει ένα εξάμηνο από τη δεύτερη δόση», τόνισε. 

Ο υπουργός Υγείας ανακοίνωσε τους εξής περιορισμούς για τους ανεμβολίαστους:

-Εργαζόμενοι σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που δεν έχουν εμβολιαστεί: Δύο rapid ή PCR την εβδομάδα

-Δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, εμπορικά καταστήματα, κομμωτήρια, μεικτοί χώροι διασκέδασης: Είσοδος σε ανεμβολίαστους μόνο με rapid test ή PCR (με δικό τους κόστος). Εξαιρούνται τα καταστήματα τροφίμων (surer market), φαρμακεία, εκκλησίες

Tην ίδια ώρα, απηύθυνε σύσταση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός για όλους, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους.

Ενημέρωσε ακόμα ότι αναβαθμίζονται οι ποινές σε όσους δεν τηρούν τα μέτρα και εντατικοποιούνται οι έλεγχοι στα πιστοποιητικά εμβολιασμού και νόσησης, καθώς και στα αρνητικά αποτελέσματα των τεστ, όπως και της ταυτοπροσωπίας.

powered by social2s

Τάσος Ξιαρχό: Νέες έρευνες, εξαφανίστηκε και από την ψυχιατρική κλινική!

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έρευνες της ΕΛ. ΑΣ για τον εντοπισμό του Τάσου Ξιαρχό ο οποίος κατάφερε να εξαφανιστεί από την ψυχιατρική κλινική του Κρατικού Νίκαιας, λίγες ώρες αφού είχε μεταφερθεί εκεί. 

 

Σημειώνεται ότι είχε προηγηθεί απόπειρα αυτοκτονίας όπως ο ίδιος ανέφερε κατά την μεταφορά του στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο το βράδυ της Δευτέρας (01/11).

powered by social2s

Ψήφισαν 150 Μαϊμού μέλη με e-mail Ταμτάκος, στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Αχαΐας. Επεμβαίνει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος

Θεαματικές εξελίξεις προσλαμβάνει η απάτη με τα μαϊμού μέλη που ενέγραψα ο ραδιούργος Ταμτάκος και χωρίς έλεγχο ψηφίας την περασμένη Κυριακή στις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας στην Αχαία όπου ο εκλεκτός του υπέστη βατερλώ. 

 

 
Όπως εμφαίνεται και στον επισυναπτόμενο πίνακα  του επίσημου εκλογικού καταλόγου όλα τα … μέλη έχουν το ίδιο e-mail  δηλαδή το όνομα του Ταμτάκου  !!
 
 
Μετά τις μηνύσεις που υποβλήθηκαν αναμένονται αύριο τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων όπου θα αποκαλυφθεί ποιος βρίσκεται πίσω από το ψεύτικο πανομοιότυπο e-mail ενώ θa ακολουθήσουν μηνύσεις και αγωγές
Χτες Σάββατο με επιστολή τους τριάντα στελέχη της ΝΔ Αχαΐας προς τον Υπουργό Οικονομικών καταγγέλουν με πλήρη στοιχεία ταυτότητας, δεκαπέντε υπαλλήλους των ΔΟΥ Αχαΐας οι οποίοι ενεπλάκησαν στις εκλογές υπέρ του αποτυχόντα χρησιμοποιώντας μεθόδους υποσχέσεων και εκβιασμών μέχρι την ώρα που έκλεισαν οι κάλπες.
 
Τέτοιο κάζο δεν ξεχνιέται. Πριν τρεις ώρες στη παραλία Αιγίου ήταν προγραμματισμένη η παράσταση του  θεάτρου σκιών με πρωταγωνιστή τον Ταμτάκο.
Οι συγκεντρωμένοι μόλις αντιλήφθηκαν τη παρουσία του και πριν ξεκινήσει η παράσταση του έργου Η ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΠΑΤΗ  δεν τον άφησαν να ανεβεί στο μπερντέ
 
Τον ξυλοκόπησαν  και. τον πέταξαν στο λιμάνι όπου τη τελευταία ώρα τον έσωσαν τα ναυαγοσωστικά.
Την ίδια τύχη είχαν ο διοπτροφόρος τζογαδόρος και ο Πορτοκαλόφελος  οι οποίοι δεν γλύτωσαν ούτε το ξεβράκωμα. 
 
Συνοδεία περιπολικού και οι τρεις γελωτοποιοί της Αχαΐας οδηγήθηκαν στο  Νοσοκομείο με τον Ταμτάκο να έχει ήδη πέσει σε λήθαργο. !!!
 
Πηγή: fonaklas.com
powered by social2s

Τέλος το αυτόφωρο για τους αιρετούς της αυτοδιοίκησης

Νόμος - δώρο από τον Βορίδη σε χιλιάδες πολίτες που είναι μέλη σε δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια σε όλη την Ελλάδα. Αδιευκρίνιστο παραμένει πια αδικήματα θα έχουν ασυλία.

Διάταξη με την οποία θα καταργηθεί η αυτόφωρη διαδικασία, δηλαδή η προσαγωγή στο αστυνομικό τμήμα και τον εισαγγελέα για τους αιρετούς δήμων και περιφερειών θα περάσει το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Εσωτερικών. Με την διάταξη του Μάκη Βορίδη θα σταματήσουν οι αιρετοί, (κυρίως) δήμαρχοι και περιφερειάρχες να σέρνονται για ψύλλου πήδημα στα αστυνομικά τμήματα. Δηλαδή να σταματήσουν οι εικόνες όπως αυτή του δημάρχου Μυκόνου που συνελήφθη πρόσφατα γιατί διέταξε μια κατεδάφιση αυθαιρέτου κτίσματος και υποβλήθηκε μήνυση σε βάρος του.

Η διάταξη θα αφορά μόνο πλημμελήματα και όχι κακουργήματα. Άλλωστε οι αιρετοί έχουν την λεγόμενη ειδική δωσιδικία, όπως π.χ και οι δικηγόροι, δηλαδή δικάζονται από Εφετεία Πλημμελήματων. 
Άρα τώρα σταματά και η προσαγωγή τους στα αστυνομικά τμήματα. Όταν διαπιστώνεται η ιδιότητά τους θα αφήνονται ελεύθεροι. Και βέβαια θα δικάζονται αργότερα στο δικαστήριο που θα αποφασίζει για την τύχη τους.

Η διάταξη

Όπως είπε πρόσφατα στο συνέδριο της ΚΕΔΕ ο Μάκης Βορίδης «…Θα εξηγήσω για να μην παρεξηγηθώ. Οι Αιρετοί έχουν ειδική δωσιδικία. Τα πλημμελήματά τους -τονίζω για με ακούν- τα πλημμελήματά τους (όχι τα κακουργήματα, τα κακουργήματα έχουν άλλη διαδικασία) εκδικάζονται από το 3μελές Εφετείο Πλημμελημάτων. Το 3μελές Εφετείο Πλημμελημάτων δεν συνεδριάζει ποτέ για να δικάσει αυτόφωρο. Έχει κανονική και τρέχουσα λειτουργία. Επομένως, η σύλληψη των Αιρετών για να ακολουθηθεί η αυτόφωρη διαδικασία δεν έχει κανένα απολύτως περιεχόμενο. Επειδή, όμως, μπορεί να υπάρχουνε στενοκεφαλιές, ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ώστε ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ να ΜΗΝ υπάρχει η αυτόφωρη διαδικασία για τους Αιρετούς.»

Πηγή:edolio5

powered by social2s

Του πέρασαν χειροπέδες στο προαύλιο του σχολείου! "Βγάλε τη μπλούζα σου και ξάπλωσε να σου κάνω μασάζ", φέρεται να είπε σε 12χρονη μαθήτρια καθηγητής Γυμνασίου στο Μοσχάτο

Στη σύλληψη ενός 45χρονου καθηγητή προχώρησε το τμήμα Ανηλίκων ύστερα από καταγγελία ενός 12 χρονου κοριτσιού για παρενόχληση μέσα στην τάξη σε σχολείο του Μοσχάτου.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ο καθηγητής γυμνασίου, ζήτησε από το 11χρονο κορίτσι να βγάλει τη μπλούζα του και να ξαπλώσει πάνω σε θρανίο.

Το περιστατικό που οδήγησε στη σύλληψη του 45χρονου, ο οποίος οδηγείται στο αυτόφωρο, έγινε την περασμένη Παρασκευή.

Όπως αναφέρεται στην καταγγελία, το κορίτσι είχε μείνει τελευταίο στην αίθουσα και μάζευε τα πράγματά του.

Τότε ο 45χρονος καθηγητής, σύμφωνα με όσα αναφέρουν αστυνομικές πηγές, πλησίασε το παιδί από πίσω, του είπε «έλα να σου κάνω μασάζ» και στη συνέχεια άρχισε να το χαϊδεύει στο λαιμό και την πλάτη. Μάλιστα δεν δίστασε να του πει «βγάλε τη μπλούζα σου και ξάπλωσε στο θρανίο»!

Το κορίτσι αντέδρασε και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο γραφείο του διευθυντή, όπου και περιέγραψε τα όσα είχαν γίνει.

Οι γονείς του παιδιού που ειδοποιήθηκαν, έκαναν καταγγελία και αστυνομικοί του τμήματος Ανηλίκων συνέλαβαν τον 45χρονο καθηγητή.

Από την έρευνα που ακολούθησε προέκυψε ότι ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, σύμφωνα με τις καταγγελίες στην αστυνομία, είχε προκαλέσει παράπονα με τη συμπεριφορά του.

Ειδικότερα, υπήρχαν παράπονα μαθητριών για σεξιστική συμπεριφορά του καθηγητή, ο οποίος σύμφωνα με τις καταγγελίες, ανέβαζε κορίτσια στον πίνακα και μπροστά σε όλα τα παιδιά τα κοιτούσε περίεργα

Το Σάββατο ο 45χρονος καθηγητής, οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα και σήμερα Δευτέρα δικαζόταν, στην Ευελπίδων.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο 45χρονος, ο οποίος είναι ανύπαντρος, φαίνεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.

Πηγή: edolio5

powered by social2s

Σε δράμα βγαλμένο από μία αρχαία τραγωδία και ένα πρωτοφανές Βατερλώ, εξελίχθηκαν οι εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας. Οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό

Μπορεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης να προβάλλεται ως ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης επιπέδου Γουίστον Τσώρτσιλ και ως βιβλική πολιτική φυσιογνωμία, όπως ο Μωυσής, οι εσωκομματικές εκλογές όμως της νέας Δημοκρατίας εξελίσσονται σε ένα πρωτοφανές Βατερλώ.

Η αποχή θα ξεπεράσει το 40% επί των εγγεγραμμένων μελών στην Ανατολική Αττική.

Από τα 9.300 μέλη που ήταν εγγεγραμμένα, οι ψηφίσαντες με πολύ δυσκολία θα φτάσουν τους 6.000.

Παρά την πόλωση που υπήρχε και τις σωρηδόν εγγραφές από όλους τους υποψήφιους, αποδείχτηκε στην πράξη ότι η κατιούσα που έχει πάρει η Νέα Δημοκρατία είναι πλέον γεγονός.

Το σημαντικότερο όμως από όλα είναι ότι το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας από αυτές τις εσωκομματικές εκλογές,  θα βγει τώρα πιο τραυματισμένο από ποτέ.

Στην Ανατολική Αττική, πέρα από προκλητικές, αλλά και  πολυέξοδες προεκλογικές δαπάνες, διαπιστώθηκε και διαρροή ψηφοδελτίων – φακέλων,  με ευθύνη βέβαια της εφορευτικής επιτροπής.

Από το πρωί κιόλας της Κυριακής,  άρχισαν να φαίνονται τα μαύρα σύννεφα πάνω από τις εσωκομματικές εκλογές, αφού η ένταση και η διακοπή της ψηφοφορίας σε πολλές περιοχές έδειχνε τι θα επακολουθούσε.

Στο δήμο Αχαρνών,  ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κύριος Θέμης Οικονόμου συνεπλάκη φραστικά στην αρχή και  εάν δεν επεμβέναν οι ψυχραιμότεροι στα χέρια, με δημότη του δήμου με αποτέλεσμα να  ειδοποιήθηκε η αστυνομία και να διακοπεί η ψηφοφορία.

Στο δήμο Μαραθώνα, εκλογικός αντιπρόσωπος του κ. Κλεφτάκη, απευθυνόμενος στον έτερο υποψήφιο πρόεδρο κ. Θεοδωρίδη του είπε:” Απόψε τελειώνεις μουστόγρια”, με αποτέλεσμα  να ξεκινήσει ένας καυγάς άνευ προηγουμένου μεταξύ των υποψηφίων  και να εξελιχθούν σκηνές απείρου κάλλους.

Στο δήμο Ραφήνας Πικερμίου, ανέβηκε η ένταση κάποια στιγμή το μεσημέρι, διότι ξαφνικά βρέθηκαν σε χέρια υποψήφιου ψηφοδέλτια με αποτέλεσμα οι υπόλοιποι υποψήφιοι να αντιδράσουν και να διακοπεί για λίγο η ψηφοφορία.

Ένταση επίσης υπήρξε και στα 3β( Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη), όπως επίσης και στο δήμο Σαρωνικού αλλά με αυτά θα ασχοληθούμε εκτενέστερα αύριο.

Όλοι αυτοί που μέχρι χθες μιλούσαν για ενότητα του κόμματος και συνοχή,  ύστερα από τα σημερινά γεγονότα θα πρέπει να το ξανασκεφτούν πολύ σοβαρά, αφού το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας δεν βγαίνει νικητής από τις εσωκομματικές εκλογές, αλλά τραυματισμένο πολύ σοβαρά.

 Ας δούμε όμως  τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, χωρίς την ηλεκτρονική ψηφοφορία.

 

1.Δήμος Παιανίας

Εκλέγεται πρόεδρος ο κ. Χριστοφορίδης Παντελεήμων

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δήμος Αχαρνών

Από τους 518 για γραμμένους ψήφισαν 327, έχοντας μία αποχή του 40% και έλαβαν  για την προεδρία της Νομαρχιακής

 

Βανίτα Σοφρώνη 145

Ανδρέας Γκλαβάς  80

 ενώ υπήρχαν και 70 λευκά ψηφοδέλτια.



3 Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου 

Βανίτα Σοφρώνη   78

 Ανδρέας Γκλαβάς  64

 

4. Δήμος Μαραθώνος

 

Η νύχτα προβλέπεται πολύ μεγάλη αφού η διαφορά μεταξύ των δύο υποψηφίων προέδρων  της Τ.Ο με καταμετρημένο το 75% των ψήφων η διαφορά τους είναι μόλις μου 10 ψηφοδέλτια

 

12:20 

 

Δήμος Σπάτων Αρτέμιδος

 

 ψήφισαν 340  Λευκά 80

 

Ανδρέας Γκλαβάς 236

 Βανίτα Σοφρώνη  24

 

Δήμος Παιανίας

 

 Βανίτα Σοφρώνη 198

Ανδρέας Γκλαβάς   96

 

12:40

 

Στη Ραφήνα δεν έχουνε βγει ακόμα τα αποτελέσματα για  τα μέλη της τοπικής οργάνωσης,  δύο τον κ Δημήτρης Αντωνάκος έκανε ένσταση ότι δεν μετρήθηκαν σωστά  και τα έχουν μετρήσει τρεις φορές και τις τρεις φορές βγάζουν διαφορετικό αποτέλεσμα.

Ο κ. Τζοβάνι Δαβερωνης θα αποδείξει  ότι υπήρχαν ψηφοδέλτια πριν τις εκλογές σε χέρια υποψήφιων μελών και  να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα

 

Δήμος Μαραθώνα


 Λίγο πριν το τέλος το τέλος της καταμέτρησης προηγείται ο κ. Κλεφτάκης του κ. Θεοδωρίδη με 40 ψηφοδέλτια

powered by social2s

Στο κρατητήριο γυναίκα επειδή πωλούσε ελληνικές σημαίες- Ανενόχλητοι οι αλλοδαποί παράνομοι μικροπωλητές

Στα Γιάννενα η αστυνομία συνέλαβε μια ηλικιωμένη Ελληνίδα που πουλούσε ελληνικές σημαίες.

 

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Τμήματος Άμεσης Δράσης, συνέλαβαν στα Γιάννενα μία γυναίκα επειδή πωλούσε ελληνικές σημαίες εν όψει 28ης Οκτωβρίου, χωρίς άδεια. Η πλανόδια έμπορος κατηγορείται για παράνομη άσκηση υπαίθριας εμπορικής δραστηριότητα, καθώς διέθετε προς πώληση 56 ελληνικές σημαίες – διαφόρων μεγεθών – χωρίς άδεια από την αρμόδια αρχή.

Στην Ελλάδα λοιπόν του 2021 οι αλλοδαποί μικροπωλητές μπορούν ανενόχλητοι να απλώνουν τα πανέρια τους πουλώντας ελεύθερα τα «μαϊμού» προϊόντα τους, καταλαμβάνοντας τις πιο πολυσύχναστες γωνιές των ελληνικών πόλεων, αλλά ο Έλληνας δεν μπορεί να βγάλει το ψωμί του πουλώντας δέκα σημαίες με το εθνικό σύμβολο ενόψει 28ης Οκτωβρίου.

Μάλιστα. Πρόκειται για μια ακόμη μαχαιριά στην εθνική συνείδηση. Ένα ακόμα βήμα προς την αποεθνικοποίηση. Και πάντοτε σε όλες τούτες τις φοβερές συλλήψεις της ΕΛ.ΑΣ. τα θύματα είναι φτωχοί Έλληνες. Την προηγούμενη φορά ήταν ένας γέρος καστανάς που έκανε το έγκλημα να ανάψει την φουφού του χωρίς άδεια.

Κάποια άλλη φορά ήταν μια γιαγιάκα που έκανε την ανόσια πράξη να στηθεί μέσα στο κρύο σε μια γωνιά πουλώντας ματσάκια άνηθο.

Όλοι αυτοί οι φοβεροί εγκληματίες συμπωματικά είναι Έλληνες. Και την ίδια ώρα Ρομά και μουσουλμάνοι μετανάστες αλωνίζουν ελεύθερα χωρίς να υπακούν σε κανένα μέτρο της πολιτείας.

Εμείς από την πλευρά μας δώσουμε συγχαρητήρια στην ΕΛ.ΑΣ. και ειδικά στην ηγεσία της που δίνει αυτές τις εντολές και μάλιστα ενόψει εθνικής επετείου.

Αλλά επειδή πολιτική είναι ουσιαστικά διαχείριση συμβόλων, το μήνυμα ελήφθη. Είμαστε πλέον ξένοι στον τόπο μας. 

 
 
powered by social2s

Το ερωτικό "τρενάκι' της ξανθιάς Καλονής με 7 επιχειρηματίες

Οι εκβιασμοί, τα καυτά βίντεο στα κινητά, τα "σπίτια που έκλεισαν", ο "εξπέρ" στο μοντάζ, ο κατασκευαστής πολυκατοικιών και στο βάθος... τα κελιά των φυλακών!

Μια απίστευτη ιστορία που δεν έχει προηγούμενο με πρωταγωνίστρια μια ξανθιά καλονή, που αποφάσισε να βγάλει μεροκάματο αλλά προφανώς δεν πήγαν καλά... τα σχέδια της!
Το θέμα αφορά υπόθεση εκβιασμού με ”ροζ” περιεχόμενο με θύμα γνωστό επιχειρηματία, κατασκευαστή πολυκατοικιών μεγάλου νομού της χώρας, ο οποίος το τελευταίο διάστημα ζει το δικό του προσωπικό δράμα.

Η υπόθεση ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του edolio5 έχει γίνει γνωστή στις διωκτικές αρχές περίπου εδώ και έναν μήνα και στην οποία εμπλέκονται ο επιχειρηματίας, μία γυναίκα καθώς και πλειάδα άλλων που είτε έμμεσα είτε άμεσα έχουν σχέση με αυτή την υπόθεση, που σίγουρα θα φτάσει στις δικαστικές αίθουσες μιας και ήδη οι νομικοί εκπρόσωποι του επιχειρηματία έχουν ζητήσει εισαγγελική παρέμβαση.

Αλλά ας πάρουμε την υπόθεση από την αρχή. Ο επιχειρηματίας δια των δικηγόρων ισχυρίζεται, ότι έπεσε θύμα, μiας γυναικάς η οποία είχε ως μοναδικό σκοπό να μην επιστρέψει μεγάλο χρηματικό ποσό, εκβιάζοντάς τον με ένα βίντεο και σειρά φωτογραφιών, όπου σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, πρόκειται για μοντάζ, προκειμένου ο ίδιος να μην οδηγήσει την υπόθεση του χρέος της στην δικαιοσύνη.

Η  γυναίκα, η οποία μάλιστα είχε επισκεφθεί και την πόλη της Πρέβεζας, ξεκίνησε να ”εκβιάζει” τον επιχειρηματία, αξιώνοντας από αυτόν να μην διεκδικήσει χρήματα που παράνομα του είχε πάρει, σε αντίθετη περίπτωση η ίδια θα διοχέτευε στο διαδίκτυο σειρά φωτογραφιών και βίντεο που θα τον εκθέταν τόσο στο οικογενειακό του όσο και στο επαγγελματικό του περιβάλλον.

Ο επιχειρηματίας σύμφωνα με πληροφορίες αξίωσε τα χρήματα που είχε πάρει η άγνωστη γυναίκα, αλλά όπως φαίνεται η ίδια δεν προχώρησε στην κίνηση αυτή, κάτι που έκανε τον επιχειρηματία να ζητήσει νομική συμβουλή και προστασία από τις αρχές.

Η γυναίκα από την πλευρά της και πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, χρησιμοποιώντας τα social media, αναζητούσε φίλους ή απλούς γνωστούς του επιχειρηματία και τους έστελνε αιτήματα φιλίας.

Μόλις οι γνωστοί και φίλοι προχωρούσαν σε αποδοχή, ή ίδια ή κάποιος από το ίδιος κύκλωμα, έστελνε το βίντεο και φωτογραφίες, προκειμένου να κάνουν την παρουσία τους πιο έντονη και πιεστική απέναντι στον επιχειρηματία, προκειμένου να υποκύψει στις ”απειλές” τους.

Όπως μπορεί κανείς να καταλάβει, πολλοί μόλις αντίκρισαν το συγκεκριμένο περιεχόμενο είτε το κατέβασαν είτε έσπευσαν να ενημερώσουν τον επιχειρηματία για το τι έχει συμβεί.

Όμως ορισμένοι θέλοντας την υπόθεση να την πάνε ένα βήμα ή πολλά βήματα παραπάνω, ξεκίνησαν το δικό τους κυνήγι μαγισσών, κατασκευάζοντας υποτιθέμενα ερωτικά ”όργια”, τοποθετώντας μαζί με τον ήδη γνωστό επιχειρηματία και άλλους, χωρίς καν οι ίδιοι να έχουν την παραμικρή συμμετοχή ή υποψία τι γινότανε πίσω από την πλάτη τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η υπόθεση ωστόσο έχει και έναν άλλον τραγικό και ευαίσθητο σημείο, αφού όλα τα ονόματα των επιχειρηματιών, που μπλέχτηκαν στην υπόθεση, είναι οικογενειάρχες και γονείς ανήλικων παιδιών, με αποτέλεσμα πλέον το συγκεκριμένο θέμα να λαμβάνει τραγικές διαστάσεις.

Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμα και για εμφάνιση μπράβων στην Πρέβεζα, οι οποίοι παρακολουθούσαν τις κινήσεις του γνωστού επιχειρηματία, καθώς και μελών της οικογένειάς τους, απίστευτο για τα δεδομένα της Πρέβεζας.

Ο ίδιος ο επιχειρηματίας μη αντέχοντας να ακούει και να μαθαίνει ότι η υπόθεση πλέον έχει ξεφύγει πέρα από κάθε λογική, πέρα ακόμη και των σεναρίων επιστημονικής φαντασίας, ενημέρωσε άμεσα τους νομικούς που των εκπροσωπούν από την Αθήνα κ. Παναγιώτη Βλάσση και από την Πρέβεζα κ. Βασίλειο Γιάπρο, προκειμένου να επιληφθούν άμεσα και να κινήσουν κάθε νόμιμη και νομική οδό, προκειμένου να λάβει τέλος το μαρτύριο τόσο του επιχειρηματία, της οικογένειάς του καθώς και δεκάδων άλλων οικογενειών που μπλέχτηκαν χωρίς να το γνωρίζουν.


Ήδη στον άκουσμα της είδησης ότι έχουν κινηθεί νομικές διαδικασίες, αρκετοί έσπευσαν να διαγράψουν ή να κατεβάσουν έστω σχόλια, που είχαν αναρτήσει στα social media αφήνοντας υπονοούμενα για το συγκεκριμένο θέμα.

Οι δικηγόροι του γνωστού επιχειρηματία κ.κ. Βλάσσης και Γιάπρος έστειλαν σε όλα τα Μ.Μ.Ε δελτίο τύπου που αναφέρουν τα εξής:

"Επισκεφθήκαμε σήμερα, 16-10-2021, την Αστυνομική Διεύθυνση Πρέβεζας όπου ο εντολέας μας μέσω του Τμήματος Ασφαλείας υπέβαλε νέα έγκληση η οποία απευθύνεται στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πρέβεζας εις βάρος συγκεκριμένου προσώπου που μόλις και χθες συνεχίζοντας την εγκληματική συμπεριφορά του διέπραξε νέα βαρύτατα αδικήματα μεταξύ άλλων της εκβίασης και της παραβίασης των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων με χρήση και διάδοση παραχαραχθέντος και αλλοιωθέντος βιντεοπτικού υλικού. Η υπόθεση είναι πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της πόλης μας.

Θέλουμε να τονίσουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι ο εντολέας μας δεν πρόκειται να υποκύψει στις παράνομες απαιτήσεις και αξιώσεις των εκβιαστών, θα ασκήσει όλα τα νόμιμα ένδικα μέσα και θα φτάσει την υπόθεση μέχρι τέλους έτσι ώστε όσοι παρανομούν εις βάρος του να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Είναι δε βέβαιο πως όσοι αναπαράγουν το παράνομο αυτό υλικό θα βρεθούν και αυτοί αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη.

Τέλος θέλουμε να τονίσουμε ότι εξαιτίας αυτής της υπόθεσης, που ήδη ερευνάται από τις διωκτικές αρχές, τις τελευταίες ημέρες στην πόλη μας κατασκευάσθηκαν σενάρια νοσηρής φαντασίας και τοξικού κλίματος με παραγωγή και διάδοση «φημών» εμπλοκής συμπολιτών μας, σενάρια που ουδεμία απολύτως σχέση έχουν με την πραγματικότητα." Σύμφωνα με πληροφορίες η έκταση του θέματος αυτού είναι τόσο μεγάλη ώστε το εμπορικό και επαγγελματικό επιμελητήριο του νομού αναγκάστηκε να κάνει έκτακτο Δ.Σ. προκειμένου να ζητήσει την εισαγγελική παρέμβαση!

Πηγή: edolio 5

powered by social2s