Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συναγερμός για την εξαφάνιση 14χρονης

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές για την εξαφάνιση 14χρονης από την Αθήνα. Τα ίχνη της χάθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 24 Απριλίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του "Χαμόγελου του Παιδιού":

"Στις 24/4/2021 βραδινές ώρες, εξαφανίστηκε από την περιοχή Γουδή στην Αθήνα η Χρύσα Μαρία Π. 14 ετών.

 

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» σήμερα 26/4/2021 προέβη σε δημοσιοποίηση των στοιχείων της ανήλικης κατόπιν αιτήματος των οικείων της καθώς συντρέχουν λόγοι οι οποίοι μπορεί να θέτουν την ζωή της σε κίνδυνο.

Η Χρύσα Μαρία Π. έχει ύψος 1.65 μ., έχει κανονικό βάρος, έχει μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια.

Φορούσε μαύρο σκούφο, μαύρο φούτερ, φαρδύ πράσινο παντελόνι και γκρι αθλητικά παπούτσια.

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όλο το 24ωρο, στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας".

powered by social2s

Σοκ: Επιδειξίας εισέβαλε στην τηλεκπαίδευση – Εμφανίστηκε γυμνός στα παιδιά

Η εισβολή επιδειξία σε ψηφιακή τάξη την ώρα της τηλεκπαίδευσης σε σχολείο της Μαγνησίας, σόκαρε μαθητές και εκπαιδευτικούς που βρίσκονταν σε διαδικασία μαθήματος.

 

Το περιστατικό καταγγέλθηκε από την εκπαιδευτικό στην τοπική Αστυνομική Διεύθυνση, η οποία διεξάγει σχετική έρευνα για το θέμα. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα καταγράφει το TheNewspaper.gr το περιστατικό δε σημειώθηκε μόνο μία φορά!

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Μαγνησίας σε ανακοίνωσή της αναφέρει:

Οι εκπαιδευτικοί στο μεγαλύτερο διάστημα της πανδημίας μέσα σε συνθήκες πρωτόγνωρες και χωρίς καμία στήριξη από το υπουργείο παιδείας με δικά τους τεχνικά μέσα και αφιερώνοντας αμέτρητο από τον προσωπικό τους χρόνο, κράτησαν ζωντανή την  επαφή των μαθητών με το  δημόσιο σχολείο μέσω της τηλεκπαιδευσης.

Όλη αυτή την περίοδο,, οι εκπαιδευτικοί  εισέπραξαν και με το παραπάνω την αδιαφορία της κυβέρνησης η οποία αγνόησε το σύνολο των προτάσεων του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία του σχολείου στο φυσικό του χώρο ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που διαπίστωσαν με οδυνηρό τρόπο το πόσο εκτεθειμένοι και απροστάτευτοι μπορούν να βρεθούν.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που προσωπικά δεδομένα βρέθηκαν σε κοινή θέα στο διαδίκτυο και αμέτρητες οι  περιπτώσεις “διάρρηξης¨ της ψηφιακής τάξης από λογής-λογής “ενδιαφερόμενους” αποδεικνύοντας στην πράξη αυτό που ήταν γνωστό και σε μη παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Πως η αποκλειστική επιλογή μιας και μοναδικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, εξυπηρετούσε κυρίως άλλους σκοπούς άσχετους από τους καθαρά  εκπαιδευτικούς. Απόδειξη το σήριαλ της δημοσιοποίησης του συνόλου των όρων της σύμβασης.

Μια τέτοια τιμή επιφύλαξαν οι ψηφιακοί “διαρρήκτες”  όχι μία άλλα πολλές φορές τις τελευταίες μέρες  και σε σχολείο της περιοχής μας που προαλείφεται και για σχολείο της “αριστείας”, επιβεβαιώνοντας στην πράξη τη λαϊκή έκφραση “…όλα τα’ χει η Μαριορή, ο φερετζές της έλλειπε.” . Μόνο που οι συγκεκριμένες “διαρρήξεις” ξεπέρασαν κάθε όριο παρενόχλησης της ηρεμίας της τάξης.

Θα περίμενε κανείς μετά από την άμεση ενημέρωση του, ο διευθυντής της ΔΔΕ  Μαγνησίας, να κάνει το αυτονόητο. Δηλαδή να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για να προστατέψει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, την τάξη και το σχολείο από τον επιδειξία “εισβολέα” και κυρίως να καθησυχάσει τη σχολική κοινότητα με τις παρεμβάσεις του προς το υπουργείο για τη θωράκιση έστω και την ύστατη στιγμή της τηλεκπαίδευσης. 

Αντί για αυτό εξάντλησε το θεσμικό του ρόλο, απορροφημένος προφανώς από την προσπάθεια που καταβάλει το τελευταίο διάστημα να καλμάρει τις αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στη δημιουργία Προτύπων και Πειραματικών σχολείων στη Μαγνησία,  σε σύσταση προς το σχολείο, η καταγγέλλουσα εκπαιδευτικός να καταφύγει από μόνη της στην αστυνομία για τα περαιτέρω. 

Η στάση αυτή του ΔΔΕ πρέπει να καταδικαστεί από γονείς και εκπαιδευτικούς και να σταθεί αφορμή να βγουν συμπεράσματα που θα οδηγήσουν στην ένταση του αγώνα για το σχολείο που θα μορφώνει ουσιαστικά και πολύπλευρα τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας παρέχοντάς τα, τη σύγχρονη γνώση που έχουν ανάγκη και δικαιούνται.    

powered by social2s

5 εκατ. εμβολιασμοί στα τέλη Μαΐου, αν τηρήσουμε το σχέδιο

«Η εξαιρετικά δύσκολη άσκηση αυτής της περιόδου είναι η επαναφορά της οικονομίας και της κοινωνίας σε σχεδόν κανονικούς ρυθμούς με παράλληλους υγειονομικούς κανόνες. Είναι μία εξίσωση με δύο καταλυτικούς παράγοντες. Από τη μία πλευρά τους εμβολιασμούς και από την άλλη τη συμπεριφορά των πολιτών, αλλά και του κόσμου της παραγωγής. Είναι ένα στοίχημα που είμαι σίγουρος ότι θα το κερδίσουμε»: αυτό δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την εισαγωγική τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου.

Όπως τόνισε:

«Τα πρώτα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά. Οι περισσότεροι συμπολίτες μας δείχνουν να καταλαβαίνουν τη σημασία της αποφυγής των πασχαλινών μετακινήσεων. Και όλοι υποδέχτηκαν με ωριμότητα και με πειθαρχία το σταδιακό άνοιγμα ορισμένων οικονομικών δραστηριοτήτων. Την ίδια ώρα, η εκστρατεία “Ελευθερία” επεκτείνεται, από αύριο μπαίνουν στη μάχη και οι 30άρηδες. Φτάνουμε τα 3.000.000 εμβολιασμούς.

Και αν τηρήσουμε το σχέδιό μας, στα τέλη Μαΐου, μπορούμε να πλησιάσουμε τα 5.000.000».

 

Την ίδια ώρα, ο πρωθυπουργός τόνισε πως κάθε νέο βήμα πρέπει να γίνεται με ασφάλεια, δηλαδή με συνεχή self test, με αποστάσεις, με μάσκα και με ατομική ευθύνη, ώστε ό,τι ανοίγει να μην ξανακλείνει.

«Με τον σχεδιασμό του αύριο, διορθώνουμε και τις αδικίες του χθες» «Αποδίδουμε πίσω στη μεσαία τάξη όσα της στέρησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Και ταυτόχρονα με τον σχεδιασμό του αύριο, διορθώνουμε και τις αδικίες του χθες» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχετικά με τις φορολογικές ελαφρύνσεις που ανακοινώθηκαν, ενώ αναφορικά με την πορεία και τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας σημείωσε χαρακτηριστικά: «η τελευταία αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της πατρίδας μας αποδεικνύει, πιστεύω, ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Αυτόν εξάλλου υπηρετεί και το νομοσχέδιο για τη διευκόλυνση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας που θα συζητήσουμε σήμερα».

powered by social2s

Τα σημεία για δωρεάν rapid test aπό τον ΕΟΔΥ σήμερα

Σήμερα Δευτέρα 26 Απριλίου, Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία σε ολόκληρη την επικράτεια, όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες.

Τα σημεία δωρεάν ελέγχου είναι τα ακόλουθα:

  1.           Σταθμός Μετρό «Σύνταγμα», 10:00-15:00
  2.           Δ. Ελευσίνας, Κεντρική Πλατεία Μαγούλας, 10:00-15:00
  3.           Δ. Παλαιού Φαλήρου, Εθνικής Αντιστάσεως (έναντι πολιτιστικού Κέντρου), 10:00- 15:00
  4.           Δ. Αχαρνών, Πλατεία Καράβου, 10:00-15:00
  5.           Δ. Αμαρουσίου, Πλατεία Ευτέρπης (ΗΣΑΠ) , 10:00-15:00
  6.           Δ. Πειραιά, Πλατεία Κανάρη, Πασαλιμάνι, 10:00-15:00
  7.           Δ. Αλίμου, Καλαμακίου και Ποσειδώνος (δημοτικό parking στο ύψος της

πεζογέφυρας) , 10:00-15:00

  1.           Δ. Διονύσου, Ηρωών Πολυτεχνείου και Κοιμήσεως Θεοτόκου, ‘Αγιος Στέφανος, 10:00-15:00
  2.           Δήμος Ιλίου, Αίαντος και Χρυσηίδος, Ίλιον, 09:00-15:00
  3.         Δήμος Χαϊδαρίου, Αναγεννήσεως 25 (2ο κλειστό γήπεδο), 09:00-15:00
  4.         Νότια Πύλη ΔΕΘ , 09:00 -19:00
  5.         Drive through  Δ. Πυλαίας-Χορτιάτη , Ελαιόρεμα, 10:00 – 15:00
  6.         Δ. Θέρμης , κοινότητα Περιστεράς ,10:00 – 15:00
  7.         Δ. Παύλου Μελά, στην πλατεία Ελευθερίας, 10:00-15:00
  8.         Δ. Λαγκαδά , κεντρική πλατεία Ζαγκλιβέρι, 11:00-15:00
  9.         Δ. Ευόσμου-Κορδελιού, πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής , 10:00-15:00
  10.         Πλατεία Φαρμάκη, Ναύπακτος
  11.         Ίδρυμα Τσώνη, Ναύπακτος
  12.         Πλατεία Μεσολογγίου
  13.         Πλατεία Πετρινού, Τρίπολη
  14.         Κοινότητα Ζευγολατιού, Αρκαδία
  15.         Δημαρχείο ‘Αρτας
  16.         Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αχαΐας
  17.         Πλατεία Βουδ, Πάτρα
  18.         Οινόφυτα, Βοιωτία
  19.         Εξεταστήριο Θ. Ζιάκα 23, Γρεβενά
  20.         Πλατεία Αιμιλιανού, Γρεβενά
  21.         Κτελ Γρεβενών
  22.         Κέντρο Ενημέρωσης Δήμου Δράμας
  23.         Φερρές, Αλεξανδρούπολη
  24.         Νομαρχία Αλεξανδρούπολης
  25.         Drive through στην Αλεξανδρούπολη
  26.         Κεντρική Πλατεία Καρύστου, Εύβοια
  27.         Πάρκο Αβάντων, Χαλκίδα
  28.         ΟΑΕΔ Καρπενησίου
  29.         Λιμάνι Ζακύνθου
  30.         Πλατεία Αγίου Μάρκου, Ζάκυνθος
  31.         ΙΚΑ Ζακύνθου
  32.         Κεντρική Πλατεία Πύργου
  33.         Κοινοτικό Κατάστημα Μυρτιάς, Ηλεία
  34.         Πλάτανος, Ηλεία
  35.         Βασιλάκι, Ηλεία
  36.         Πλατεία Ελευθερίας, Ηράκλειο
  37.         Πλατεία Αγίας Αικατερίνης, Ηράκλειο
  38.         Τσαλικάκι, Δ. Μαλεβιζίου, Ηράκλειο
  39.         Κ.Υ. Πρίνου, Θάσος
  40.         Πλατεία Δημαρχείου, Ηγουμενίτσα
  41.         Κ.Υ. Ευδήλου, Ικαρία
  42.         Πλατεία Πύρρου, Ιωάννινα
  43.         Αρχοντικό Πυρσινέλλας, Ιωάννινα
  44.         ΚΑΠΗ Βουνοπλαγιάς, Ιωάννινα
  1.         Κοινοτικό Κατάστημα Τυριας, Ιωάννινα
  2.         Κοινοτικό Κατάστημα Βουτσαρά, Ιωάννινα
  3.         Κοινοτικό Κατάστημα Παρακαλάμου, Ιωάννινα
  4.         Κοινοτικό Κατάστημα Κεφαλόβρυσου, Ιωάννινα
  5.         Ελευθερούπολη, Καβάλα
  6.         Κεντρικός Λιμένας Καλύμνου
  7.         Πλατεία Πλατάνου, Λέρος
  8.         Κεντρική Πλατεία Καρδίτσας
  9.         Κοινότητα Μυρσίνης, Καρδίτσα
  10.         Κοινότητα Ματαράγκας, Καρδίτσα
  11.         Drive through στη Λ. Κύκνων, Καστοριά
  12.         Drive through στο ‘Αργος Ορεστικό
  13.         Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας
  14.         Πλατεία Βαλλιάνου, Αργοστόλι
  15.         Χωριό Γυναικόκαστρο, Κιλκίς
  16.         Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας
  17.         Κλείτος Κοζάνης
  18.         Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου
  19.         Βραχάτι, Κορινθίας
  20.         Κοινότητα Αντιμάχειας, Κως
  21.         Επαρχείο, Κως
  22.         ΚΑΠΗ Σπάρτης
  23.         Κεντρική Πλατεία Λάρισας
  24.         Αργυροπούλι Τυρνάβου
  25.         Λιβάδι Ελασσόνας
  26.         Κτελ Λάρισας
  27.         Πλατεία ΟΣΕ Λάρισας
  28.         Βραχάσι, Δ. Αγίου Νικολάου, Λασίθι
  29.         Ιατρείο Σκαλοχωρίου, Λέσβος
  30.         ΚΑΠΗ Λευκάδας
  1.         Κοινότητα Λυγίας, Λευκάδα
  2.         Drive through στη Μύρινα, Λήμνος
  3.         Παραλία Βόλου (έμπροσθεν Πανεπιστημίου), Βόλος
  4.         Drive through στον Αλμυρό (Κ.Υ. Αλμυρού)
  5.         Drive through Λεχώνια, Βόλος
  6.         ‘Ανω Βόλος (7η ΤΟΜΥ Ιωλκού), Βόλος
  7.         Μέγαρο Χορού Καλαμάτας
  8.         Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας
  9.         Εκκλησία Αγ. Γεωργίου, Καλαμάτα
  10.         Πλατεία Νάουσας, Πάρος
  11.         Καταρακτάκια Έδεσσας
  12.         Δημαρχείο Γιαννιτσών
  13.         Πλατεία Ελευθερίας, Κατερίνη
  14.         Drive through στην Ανδρομάχη, Πιερία
  15.         Drive through στη Φιλιπιάδα, Πρέβεζα
  16.         Γ.Ν. Πρέβεζας
  17.         Κοινότητα Μελαμπών, Ρέθυμνο
  18.         Πλατεία Ειρήνης, Κομοτηνή
  19.       Σάλπη, Ροδόπη
  20.       Πλατεία Κύπρου, Ρόδος
  21.       Παλαιό Νοσοκομείο Ρόδου
  22.       Κ.Υ. Καρλοβασίου
  23.       Γ.Ν. Σάμου
  24.       Στρατόπεδο Παπαλουκά Σερρών
  25.       Πάρκο Κουρσούμ Τζαμί, Τρίκαλα
  26.       Κεντρική Πλατεία Τρικάλων
  27.       Πλατεία Μπαρας, Τρίκαλα
  28.       Drive through στα Τρίκαλα
  29.       Πλατεία Δεσποτικού, Τρίκαλα
  30.       Δημαρχείο Τρικάλων
  1.       Λαϊκή Αγορά Παγκρατίου, Λαμία
  2.       Πλατεία Ελευθερίας, Λαμία
  3.       Πλατεία Ανθήλη, Λαμία
  4.       Σιταριά Φλώρινας
  5.       Αμύνταιο Φλώρινας
  6.       Πνευματικό Κέντρο ‘Αμφισσας
  7.       Χρισσό Φωκίδας
  8.       Drive through στον Πολύγυρο Χαλκιδικής
  9.       Drive through στα Νέα Μουδανιά, Χαλκιδική
  10.       Πλατεία Δημοτικής Αγοράς, Χανιά
  11.       Πλατεία Βουνακίου, Χίος
powered by social2s

Από σήμερα έως 7 Μαΐου το 2ο στάδιο του Α΄κύκλου Κινητικότητας 2021

Ξεκινά σήμερα, 26 Απριλίου και ολοκληρώνεται στις 7 Μαΐου, το 2ο στάδιο υλοποίησης του Α΄ κύκλου Κινητικότητας 2021.

Σύμφωνα με εγκύκλιο που εκδόθηκε από του υπουργείο Εσωτερικών,  το 2ο στάδιο που αφορά στον έλεγχο και έγκριση προς τελική υποβολή στην Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας των αιτημάτων πλήρωσης θέσεων:

  1. Τα Υπουργεία θα ελέγξουν και θα υποβάλλουν τόσο τα δικά τους αιτήματα πλήρωσης θέσεων, όσο και των εποπτευόμενων από αυτά Νομικών Προσώπων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θα ελέγξει και θα υποβάλει τα δικά του αιτήματα καθώς και αυτά που έχουν υποβληθεί από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
  2. Οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα ελέγξουν και θα υποβάλουν, τόσο τα δικά τους αιτήματα πλήρωσης θέσεων, όσο και των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των Νομικών τους Προσώπων που έχουν υποβληθεί σε αυτές.
  3. Οι Ανεξάρτητες Αρχές θα ελέγξουν και θα υποβάλουν μόνο τα δικά τους αιτήματα δεδομένου ότι δεν έχουν εποπτευόμενους φορείς. Ωστόσο, χρειάζεται να ενεργήσουν και εκείνες για να ολοκληρώσουν αυτό το στάδιο της διαδικασίας και πιθανότατα να αξιοποιήσουν αυτό το στάδιο για συμπλήρωση ή τροποποίηση του αιτήματός τους (πχ με μία θέση που στο μεταξύ κενώθηκε και επιθυμούν να την προσθέσουν).

Επισημαίνεται ότι τα Υπουργεία και οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις μπορούν να επεξεργαστούν τα ήδη υποβληθέντα αιτήματα, αλλά δεν μπορούν να υποβάλουν αίτημα για νέο φορέα, εφόσον από τον φορέα αυτό δεν είχε υποβληθεί αρχικώς αίτημα κατά το 1ο στάδιο.

Το υπουργείο Εσωτερικών υπενθυμίζει ότι προϋπόθεση για τη συμμετοχή των φορέων που ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση ως υπηρεσιών υποδοχής στο Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας είναι η κατάρτιση περιγραμμάτων θέσεων εργασίας καθώς και η καταχώριση των ως άνω στοιχείων μαζί με την κατανομή θέσεων ανά οργανική μονάδα εκ μέρους των φορέων στο ψηφιακό Οργανόγραμμα του.

Επίσης τονίζει ότι δεν θα εγκρίνεται κανένα αίτημα για μετάταξη ή απόσπαση εάν προηγουμένως δεν έχει αναρτηθεί η κενή οργανική θέση προκειμένου για μετάταξη ή το ψηφιακό οργανόγραμμα του φορέα, εφόσον πρόκειται για απόσπαση.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ

powered by social2s

Εμβόλιο κορωνοϊού: Ξεκινά ο εμβολιασμός για 3 εκατομμύρια πολίτες ηλικίας 30 – 49

Περίπου 3 εκατομμύρια άτομα αποκτούν μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα πρόσβαση στα ραντεβού για εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού.

Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί περισσότεροι από 2.758.780 εμβολιασμοί, με 1.964.640 άτομα να έχουν λάβει την 1η δόση και 790.140 και τις δύο δόσεις.

Αύριο, κάνει τα «εγκαίνιά» της η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού για τους άνω των 30 ετών και συγκεκριμένα για την ηλικιακή ομάδα 30-39 ετών.

Η συγκεκριμένη ομάδα μπορεί να εμβολιαστεί μόνο με εμβόλια της AstraZeneca.

«Δίνεται η ευκαιρία μετά και την περίσσεια αποθεμάτων της AstraZeneca να εμβολιαστούν με το εμβόλιο» είπε ο Βασίλης Κικίλιας αναφορικά με το άνοιγμα της πλατφόρμας για άτομα άνω των 30 ετών. «Αυτή η ηλικία σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα εμβολιάζεται και αυτή με όλα τα εμβόλια» συνέχισε.

Υπενθυμίζεται ότι εμβολιάζονται τώρα πολίτες ηλικίας 55-59 ετών, πολίτες με υποκείμενα νοσήματα υψηλού (ομάδα Α) και αυξημένου (ομάδα Β) κινδύνου και εργαζόμενοι στο τομέα της υγείας.

Οι διαδικασίες επιταχύνονται και έτσι τη Μεγάλη Παρασκευή αναμένεται να ανοίξουν οι πλατφόρμες των ραντεβού για τις ηλικιακές ομάδες 40-44 χρόνων και 45-49 ετών.

 

 

 

Έτσι, περίπου 3 εκατομμύρια άτομα, ηλικίας από 30 έως 49 ετών, αναμένεται να αποκτήσουν πρόσβαση στον εμβολιασμό μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα.

Χρονοδιάγραμμα παράδοσης εμβολίων

Από την εταιρεία Pfizer θα παραδοθούν 2.150.000 δόσεις το Μάιο και 2.425.000 τον Ιούνιο.

Από την εταιρεία Moderna θα παραλάβουμε 354.000 το Μάιο και 308.000 τον Ιούνιο.

Από την εταιρεία Johnson & Johnson, έχουμε παραλάβει 33.600 δόσεις και αναμένουμε 300.000 δόσεις το Μάιο και 960.000 δόσεις τον Ιούνιο.

Η εταιρεία AstraZeneca δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τις παραδόσεις του επόμενου διμήνου. Αναμένουμε από αυτήν ένα αριθμό δόσεων 450.000-500.000 για κάθε μήνα.

powered by social2s

Κορωνοπάρτι σε πεζόδρομο με μουσική από dj - Κουβάδες με νερό έριχναν οι κάτοικοι

Μεγάλο κορωνοπάρτι διοργανώθηκε χθες βράδυ της Κυριακής σε πεζόδρομο στο κέντρο του Βόλου

Παρά τα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού, περίπου 150 νεαροί συγκεντρώθηκαν στον πεζόδρομο της Τάκη Οικονομάκη και κρατώντας στο χέρι ποτά, διασκέδασαν υπό τους ήχους της μουσικής που έπαιζε dj και ακούγονταν από τα μεγάφωνα ενός Fiat punto.

Ενοχλημένοι οι κάτοικοι της περιοχής, προσπαθούσαν να απομακρύνουν τους νεαρούς ρίχνοντας μέχρι και κουβάδες με νερό, αφού σύμφωνα με τη τοπική ιστοσελίδα thenewspaper η Αστυνομία δεν ανταποκρινόταν.

Οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τον συνωστισμό, ειδικά σε μία περιοχή όπως ο Βόλος, που βρίσκεται ακόμα στο βαθύ κόκκινο και μάλιστα μία εβδομάδα πριν το άνοιγμα της εστίασης.

Να σημειωθεί οτι σε προηγούμενους πρωταγωνιστές αντίστοιχων κορωνοπάρτι στην καρδιά του Βόλου επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση και για παράβαση των υγειονομικών διατάξεων.

powered by social2s

Τι ισχύει από σήμερα για μετακινήσεις, εκκλησίες και Πάσχα

Για ένα ακόμη Πάσχα στην πόλη ετοιμάζονται οι πολίτες της χώρας μας λόγω του κορωνοϊού, καθώς και φέτος δεν επιτρέπονται τελικά οι υπερτοπικές μετακινήσεις.

Οι αρχές βρίσκονται σε… επιφυλακή από την Παρασκευή, με αστυνομικούς να διενεργούν αυστηρούς ελέγχους σε εθνικές οδούς, λιμάνια και ΚΤΕΛ για να μην αποχωρήσουν από την Αθήνα άτομα που δεν πληρούν τα απαραίτητα κριτήρια.

Ωστόσο από σήμερα δίνονται οι πρώτες… ανάσες μετά από το αυστηρό lockdown που ήταν σε ισχύ το περασμένο διάστημα, με την απαγόρευση κυκλοφορίας να μετατίθεται κατά μια ώρα και να ξεκινά πλέον στις 10 το βράδυ.

Μάλιστα, από τη Δευτέρα του Πάσχα, 3 Μαΐου, η απαγόρευση κυκλοφορίας θα αρχίζει στις 11 το βράδυ για να εξυπηρετείται και η εστίαση, που θα λειτουργήσει μετά από πολλούς μήνες σε εξωτερικούς χώρους.

Παράλληλα, ειδικά για την Κυριακή του Πάσχα, όπως ανακοινώθηκε, υπάρχει η δυνατότητα συγκέντρωσης δύο οικογενειών έως 9 άτομα σε κλειστό χώρο, ενώ εάν πρόκειται για υπαίθριο χώρο 2 ευρύτερες οικογένειες έως 12 άτομα. Συστήνεται, ωστόσο, η διενέργεια προηγούμενου οικιακού αυτοδιαγνωστικού τεστ σε όσους συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις αυτές.

Ανοιχτές θα είναι φέτος -σε αντίθεση με πέρυσι- για τους πιστούς και οι εκκλησίες για τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, θα ισχύουν ωστόσο, συγκεκριμένα περιοριστικά μέτρα.

Οι εκκλησίες τη Μεγάλη Εβδομάδα θα λειτουργήσουν ως εξής:

-Για τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, θα συνεχίσει να ισχύει η μέχρι σήμερα αναλογία του ενός ατόμου ανά 25m2 με τα υγειονομικά μέτρα, που ήδη ισχύουν (επαρκής αερισμός των χώρων, τήρηση αποστάσεων και κανόνων υγιεινής, αντισηψία χεριών, υποχρεωτική χρήση μάσκας). Επίσης, στους εξωτερικούς χώρους των ναών η αναλογία αυτή διαμορφώνεται σε ένα άτομο ανά 10m2, και πάντα με την τήρηση των κανόνων υγιεινής.

-Για τους πιστούς είναι υποχρεωτική η χρήση διπλής μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους, ενώ για τους ιερείς, νεωκόρους, ιεροψάλτες και το λοιπό προσωπικό, που θα βρίσκεται εντός του ναού, είναι υποχρεωτική η διενέργεια τεστ.

- Σχετικά με τις ακολουθίες της Μεγάλης Παρασκευής σημειώνεται ότι α) η περιφορά του Επιταφίου θα γίνει μόνο στον προαύλιο χώρο των ναών, χωρίς να ακολουθεί πομπή πιστών, ενώ

β) το προσκύνημα του Επιταφίου θα γίνει εκτός του ναού, και πάντα με την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων (όπως τήρηση αποστάσεων, υποχρεωτική χρήση διπλής μάσκας και τους λοιπούς περιορισμούς.

Ο προγραμματισμός των Ιερών Ακολουθιών έχει διαμορφωθεί ως εξής:

  • Κυριακή των Βαΐων έως Μεγάλη Τετάρτη: 18:30
  • Μεγάλη Πέμπτη (Ακολουθία του Μυστικού Δείπνου και των Παθών): 17:30
  • Μεγάλη Παρασκευή (Ακολουθία του Επιταφίου): 18:00
  • Μεγάλο Σάββατο (Ακολουθία της Αναστάσεως): 21:00
  • Κυριακή του Πάσχα (Μέγας Εσπερινός της Αγάπης): 18:30

Τι θα ισχύσει για τις υπερτοπικές μετακινήσεις

Σε ό,τι αφορά τις υπερτοπικές μετακινήσεις, απαγορεύεται η μετακίνηση εκτός των ορίων της οικείας Περιφερειακής Ενότητας μέχρι και τις 10 Μαΐου.

Στην περίπτωση της Αττικής η μετακίνηση δεν επιτρέπεται εκτός των ορίων της Περιφέρειας και από ή προς την Περιφερειακή Ενότητα Νήσων. Η μετάβαση προς και από την εργασία θα γίνεται αποκλειστικά με βεβαιώσεις του συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ», ενώ θα επιβάλλονται πρόστιμα στους ελεύθερους επαγγελματίες που δεν θα διαθέτουν τη συγκεκριμένη βεβαίωση.

Συγκεκριμένα, απαγορεύονται οι εξής μετακινήσεις:

  • για συγκομιδή αγροτικών προϊόντων
  • για λόγους υγείας απαιτείται βεβαίωση αποκλειστικά από δημόσια υγειονομική αρχή.
  • σε περίπτωση κηδείας θα απαιτείται ληξιαρχική πράξη θανάτου, ενώ όσοι μεταβαίνουν στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους, κάτι που θα επιβεβαιώνεται από το Ε1, θα μπορούν να το πράξουν εφάπαξ και δεν θα μπορούν να επιστρέψουν

Σημειώνεται ότι η διάρκεια ισχύος όλων των μετακινήσεων πλην αυτών προς τη μόνιμη κατοικία θα είναι 48 ώρες.

Σε ό,τι αφορά τα πρόστιμα αυτά ανέρχονται στα 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση και 500 ευρώ για ψευδή δήλωση, ενώ δεν αποκλείεται το πρόστιμο να είναι αθροιστικό εάν κριθεί ότι πρόκειται για διπλή παράβαση.

Δείτε εδώ την Κοινή Υπουργική Απόφαση

Πότε επιτρέπεται η μετακίνηση εκτός νομού

Η μετακίνηση μεταξύ Περιφερειακών Ενοτήτων επιτρέπεται στις εξής περιπτώσεις και μόνο:

  • Μετακίνηση από και προς την εργασία, με τον τρόπο που προβλεπόταν. Σημειώνεται ότι τα προσκομιζόμενα έγγραφα προς πιστοποίηση της μετακίνησης για λόγους εργασίας προσδιορίζουν το χρόνο έναρξης και λήξης της μετακίνησης και διασταυρώνονται από τις αρχές ελέγχου με τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου αλλά και στο Πληροφοριακό Σύστημα Εργάνη. Όσον αφορά τους αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες, σημειώνεται ότι στην υπεύθυνη δήλωση ή βεβαίωση πρέπει να αναφέρεται συγκεκριμένα ο λόγος της μετακίνησης (π.χ. προγραμματισμένο ραντεβού σε συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία), ενώ ο συνολικός χρόνος της μετακίνησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 48 ώρες.
  • Μετακίνηση για λόγους υγείας αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση μετακίνησης προς δημόσια δομή υγείας, η οποία σε περίπτωση ελέγχου πρέπει να πιστοποιείται από σχετικό έγγραφο της ίδιας της δομής.
  • Εφάπαξ μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας.
  • Μετάβαση σε κηδεία. Στην περίπτωση αυτή ο μετακινούμενος σε περίπτωση ελέγχου καλείται να επιδείξει -πέρα της σχετικής βεβαίωσης ή SMS με κωδικό 5- τα ακόλουθα δύο έγγραφα: α) ληξιαρχική πράξη θανάτου και, β) άδεια ταφής.
  • Μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων. Σε αυτή την περίπτωση, ο μετακινούμενος γονέας υποχρεούται σε περίπτωση ελέγχου να επιδεικνύει α) αμετάκλητη δικαστική απόφαση ή συμβολαιογραφική πράξη λύσης του γάμου, σε περίπτωση διαζυγίου ή β) υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, σε περίπτωση διάστασης, καθώς και στοιχεία από τα οποία προκύπτει η κατοικία του τέκνου.

Self test και στους υπαλλήλους του Δημοσίου

Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα και το υποχρεωτικό μέτρο του self test σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν τις υπηρεσίες τους με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας τους και δεν τηλεργάζονται όπως προβλέπει η σχετική ΚΥΑ που εκδόθηκε.

Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται υποχρεωτικά μία φορά την εβδομάδα πριν από την προσέλευση του εργαζομένου/ης στον τόπο εργασίας του/της και έχει ισχύ μίας εβδομάδας από την ημέρα διενέργειάς του. Ο έλεγχος διενεργείται έως και 24 ώρες προ της πρώτης ημέρας της εβδομάδας που ο απασχολούμενος/η παρέχει την εργασία του με φυσική παρουσία.

Κατά την πρώτη εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου, δηλαδή από την 26η Απριλίου έως την 9η Μαΐου 2021, οι εργαζόμενοι που είναι υπόχρεοι σε διαγνωστικό έλεγχο δύνανται να υποβάλλονται και να δηλώνουν στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα το αποτέλεσμα του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό εντός του χρονικού διαστήματος από 26 Απριλίου έως και 9 Μαΐου 2021.

Η δήλωση αποτελέσματος πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr με την συμπλήρωση του ειδικού ηλεκτρονικού εντύπου «Δήλωση Αποτελέσματος Διαγνωστικού Ελέγχου για COVID – 19»..

Ποιους αφορά

Το υποχρεωτικό μέτρο του διαγνωστικού ελέγχου εφαρμόζεται στο προσωπικό του Δημοσίου που, σύμφωνα με το πλάνο εργασιών του κάθε φορέα, ασκεί τα καθήκοντά του με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας και δεν τελεί σε καθεστώς τηλεργασίας ή σε οποιαδήποτε είδους άδεια.

Πιο συγκεκριμένα, στην υποχρέωση διαγνωστικού ελέγχου εντάσσονται οι κατηγορίες προσωπικού του δημοσίου που απασχολούνται με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ή με πάγια αντιμισθία ή με έμμισθη εντολή ή με οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα, ιδίως πρακτική άσκηση, σε υπηρεσίες φορέων που ανήκουν στο Δημόσιο Τομέα, όπως αυτός ορίζεται στην περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), εφόσον τα καθήκοντά τους ασκούνται με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους και είναι απογεγραμμένοι στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου (apografi.gov.gr):

α) πάσης φύσεως πολιτικό προσωπικό των δημοσίων υπηρεσιών, των νομικών προσώπων δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου,

β) πάσης φύσεως πολιτικό προσωπικό των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμού συμπεριλαμβανομένων και των εποπτευομένων φορέων τους,

γ) το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας,

δ) το ένστολο και το πολιτικό προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, καθώς επίσης και το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και

ε) οι δικαστικοί υπάλληλοι.

Από το μέτρο εξαιρούνται:

α) πάσης φύσεως απασχολούμενοι, για τους οποίους προβλέπονται αντίστοιχες ρυθμίσεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 2 και 46 του ν. 4790/2021 (Α’ 48),

β) μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού καθώς και οποιοδήποτε άλλο διδακτικό ή εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημίων καθώς και οι απασχολούμενοι μέσω των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας και

γ) πάσης φύσεως καλλιτεχνικό προσωπικό

powered by social2s

Yποχρεωτικό self test στο Δημόσιο από σήμερα

Στους υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν τις υπηρεσίες τους με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας τους επεκτείνεται από σήμερα, Μεγάλη Δευτέρα, το υποχρεωτικό μέτρο διενέργειας self test.

Το μέτρο εφαρμόζεται στο προσωπικό των δημοσίων υπηρεσιών, των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ, των ΟΤΑ, καθώς και στους ένστολους και στους δικαστικούς υπαλλήλους που απασχολούνται με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και ιδιότητα και ασκούν τα καθήκοντά τους με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας και δεν τελεί σε καθεστώς τηλεργασίας ή σε οποιαδήποτε είδους άδεια.

Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται υποχρεωτικά μία φορά την εβδομάδα πριν από την προσέλευση του εργαζομένου στον τόπο εργασίας του και έχει ισχύ μίας εβδομάδας από την ημέρα διενέργειάς του. Ο έλεγχος διενεργείται έως και 24 ώρες προ της πρώτης ημέρας της εβδομάδας που ο απασχολούμενος παρέχει την εργασία του με φυσική παρουσία.

Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης. Ειδικά για τις δύο επόμενες εβδομάδες οι υπόχρεοι υπάλληλοι μπορούν να προμηθευτούν προκαταβολικά δύο self tests από τη Μεγάλη Δευτέρα έως και το Μεγάλο Σάββατο.

Η δήλωση αποτελέσματος πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr με την συμπλήρωση του ειδικού ηλεκτρονικού εντύπου «Δήλωση Αποτελέσματος Διαγνωστικού Ελέγχου για COVID - 19».

Εναλλακτικά οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη διεξαγωγή rapid test ή PCR test από επαγγελματία υγείας είτε δωρεάν σε δημόσια δομή στην οποία παρέχεται η σχετική δυνατότητα είτε με δική τους επιβάρυνσή σε ιδιωτική δομή.

Για όσους δεν υποβληθούν στον έλεγχο ή δεν καταχωρίσουν το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα προβλέπεται περικοπή αποδοχών.

Στην περίπτωση θετικού αποτελέσματος, οι απασχολούμενοι μεταβαίνουν εντός 24 ωρών σε δημόσια δομή, (είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr), για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο (rapid test ή PCR test).

Μέχρι την ολοκλήρωση της κλινικής εκτίμησης και της αξιολόγησης των ευρημάτων, οι διαγνωσθέντες θετικοί και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ' οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ και τους χορηγείται αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού.

powered by social2s

Τζανάκης: Εως τις 25 Μαΐου θα προσεγγίζουμε 400-500 νεκρούς από κορωνοϊό κάθε εβδομάδα

«Προβλέπουμε ότι μέχρι τις 20-25 Μαΐου θα έχουν 400-500 νεκρούς από κορωνοϊό κάθε εβδομάδα, αυτό έχει προεξοφληθεί από τα νούμερα στις εισαγωγές στα νοσοκομεία, τους διασωληνωμένους και τους νοσηλευόμενους στις ΜΕΘ», είπε στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο Καθηγητής Πνευμονολογίας, Νίκος Τζανάκης.

Όπως είπε ο κ. Τζανάκης, «Δεν θα έχουμε «πισωγύρισμα» με το άνοιγμα της εστίασης και άλλων κλάδων, για μια σειρά από λόγους: Ο ιός θα «πέσει» έτσι κι αλλιώς τώρα με την ζέστη, καθώς είναι «χειμωνιάτικος, ο δεύτερος λόγος είναι η πρόοδος του εμβολιασμού και ο τρίτος το κομμάτι των self test που γίνονται σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού, που μέχρι τώρα δεν υποβαλλόταν σε έλεγχο».

Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα είπε «Δεν νομίζω ότι θα δούμε «τέταρτο κύμα» κορονοϊού το επόμενο διάστημα κι αυτό διότι δείχνουν να τηρούνται τα μέτρα πχ. στο λιανεμπόριο που λειτουργεί με όρους «ιατρείου», λειτουργεί τρίτη εβδομάδα και δεν είδαμε αύξηση των κρουσμάτων, αντιθέτως έχουμε μείωση».

Όπως ανέφερε ο κ. Τζανάκης, έχουμε ήδη «χτίσει» ένα τείχος ανοσίας που φθάνει στο 30%-35%, καθώς έχουν ήδη γίνει πολλοί εμβολιασμοί και προγραμματίζονται εκατομμύρια άλλοι για τις επόμενες εβδομάδες.

«Κάποιος που έχει κάνει δύο διαδοχικά self test, πχ. σήμερα και το Μεγάλο Σάββατο θα είναι ασφαλές να βρεθεί με άλλους ανθρώπους για το τραπέζι του Πάσχα», είπε ο κ. Τζανάκης, τονίζοντας και γενικότερα, σε σχέση και με το άνοιγμα του Τουρισμού τις επόμενες εβδομάδες, ότι κάποιος με δύο αρνητικά self test θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν να έχει εμβολιαστεί».

powered by social2s

Απίστευτη φρικαλεότητα στο Γηροκομείο Χανίων: Tους έβγαζαν τα χρυσά δόντια!

Σοκαριστικά είναι τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφορικά με το γηροκομείο στα Χανιά, όπου 68 ηλικιωμένοι έφυγαν από τη ζωή μέσα σε 15 μήνες με αιτιολογία θάνατο από ανακοπή καρδιάς.

 

«Είδα να πεθαίνουν οι άνθρωποι. Στην αρχή 3-4 άτομα. Μετά μέσα σε μια βδομάδα πέθαναν 14 άτομα», χωρίς όμως περαιτέρω στοιχεία για το ιστορικό της υγείας τους, όπως καταγγέλλει μεταξύ άλλων πρώην εργαζόμενος του γηροκομείου, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

«Δούλευα από τον Απρίλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο εκεί πέρα. Είχα πάει ως βοηθός νοσηλευτή. Οι συνθήκες ήταν πολύ άθλιες. Κακομεταχείριση των γερόντων. Τους έδιναν χάπια έτσι ώστε να είναι σε καταστολή, τους σκουπίζαμε με μία πετσέτα 5 άτομα παρόλο που έβγαζαν σπυριά. Αντί για πάνες τους έβαζαν ουροκαθετήρα για να μην λερώσουν».

Ερωτηθείς εάν εξέφρασε στην ιδιοκτήτρια αυτά τα περιστατικά ο ίδιος είπε πως «το είχα πει στην ίδια και δεν άλλαξε κάτι, συνέχισε τα ίδια. Κυρίως ήθελε να βγάλει χρήμα απ’ ότι κατάλαβα. Φανταστείτε 60 άνθρωποι να είναι μέσα και να παίρνει 800 και 1000 ευρώ κάθε μήνα».

 

Όπως υπογράμμισε ο γιατρός δεν ήρθε ποτέ να ελέγξει τους περισσότερους θανάτους.

«Είχαν έλλειψη φαγητού γι αυτό οι περισσότεροι δεν είχαν τόσα κιλά. Έμπαιναν με περισσότερα κιλά και μετά πάθαιναν ασιτία. Δεν έβγαζαν τρόφιμα» σημείωσε και πρόσθεσε πως «σε συγκεκριμένα περιστατικά που είχαν μελανιές και χτυπήματα ερχόταν συγκεκριμένο γραφείο τελετών. Ήμουν μπροστά όταν τους χτυπούσαν και βοηθοί και νοσηλευτές κανονικοί και το γνώριζε η ιδιοκτήτρια γιατί υπήρχαν κάμερες».

Έπαιρναν τηλέφωνο οι συγγενείς και η ιδιοκτήτρια τους έλεγε ότι ήταν καλά ενώ η γυναίκα πέθαινε

Αναφερόμενος σε ένα περιστατικό που έχει καταγγείλει στις αρχές εξηγεί πως «Ήταν η βάρδια μου. Ξαφνικά ακούσαμε ένα γδούπο και τρέξαμε να δούμε τι συμβαίνει. Η γυναίκα είχε πέσει κάτω και την σηκώσαμε. Έτρεχε αίμα από το κεφάλι γιατί είχε χτυπήσει. Επειδή είδα ότι δεν ήταν καλά είπα να πάει νοσοκομείο αλλά η υπεύθυνη μου είπε δεν ξέρω από αυτά και το μόνο που έκανε ήταν να γελάσει. Δεν την πήγαν νοσοκομείο όπως έπρεπε. Την άφησαν στο έλεος του Θεού. Της έβαλαν απλά κάποιες γάζες και την επόμενη μέρα δάγκωσε την γλώσσα της κόβοντας ένα κομμάτι και την επόμενη (την Τρίτη μέρα) απεβίωσε. Πιο πριν είχαν πάρει οι συγγενείς και η ιδιοκτήτρια τους είχε πει ότι ήταν καλά ενώ η γυναίκα πέθαινε και όταν έκλεισε το τηλεφώνημα γέλασε».

Ο ίδιος δήλωσε πως δεν είναι μόνο δική του μαρτυρία αλλά ήταν και άλλη συνάδελφός του μαζί ενώ μεταξύ άλλων ανέφερε πως «Ξέρω ότι αφαιρούσαν τα χρυσαφικά με πρόφαση να τα φυλάξουν και μετά έλεγαν ότι τα έχασαν οι ίδιοι τρόφιμοι και χάνονταν μασέλες με χρυσά δόντια».

 

Οι καταγγελίες είναι ανυπόστατες και ψευδέστατες ανέφερε μεταξύ άλλων ο δικηγόρος του ιδιωτικού οίκου ευγηρίας στα Χανιά, Γιάννης Σφακιωτάκης μιλώντας στην ίδια εκπομπή σχετικά με τις μαρτυρίες σοκ για τους 68 θανάτους ηλικιωμένων στο γηροκομείο.

«Θα αντιμετωπιστεί ο κύριος όταν έρθει η ώρα του. Ο κύριος αυτός απολύθηκε αποζημιώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο- Οκτώβριο και έκτοτε κάνει αυτή την δουλειά που κάνει τώρα» σημείωσε χαρακτηριστικά ενώ πρόσθεσε πως έχει απηυδήσει να βλέπει ανυπόγραφα πράγματα.

Εντωμεταξύ, νοσηλευτής που εργάζεται στο γηροκομείο συνελήφθη αργά το βράδυ της Κυριακής.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ΕΡΤ, ο νοσηλευτής πέρασε το βράδυ στο κρατητήριο, ενώ αναζητούνται άλλα δύο άτομα.

Η σύλληψη έγινε μετά από μήνυση που κατέθεσε μία γυναίκα, που ο συλληφθείς είχε κατονομάσει – κάτω από δημοσίευμα στο ίντερνετ – ως «υπεύθυνη σκευωρίας».

Η σύλληψη έγινε στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

powered by social2s

Ενοχλήθηκε από τις φωνές 13χρονων κοριτσιών και τους πέταξε πετρέλαιο από το μπαλκόνι!

Με δερματικούς ερεθισμούς μεταφέρθηκαν στο «Παίδων» δυο κορίτσια ηλικίας 13-14 ετών έπειτα από επίθεση με…πετρέλαιο που δέχθηκαν από 37χρονη κάτω από το μπαλκόνι του σπιτιού της.

Το απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα το βράδυ της Κυριακής των Βαΐων στο Βύρωνα λίγο μετά τις 8 το βράδυ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η γυναίκα ενοχλήθηκε από τις φωνές της παρέας των κοριτσιών και προκειμένου να τις απομακρύνει έκρινε σκόπιμο να τους πετάξει ένα δοχείο με πετρέλαιο από το μπαλκόνι του σπιτιού της...

Η 37χρονη συνελήφθη έπειτα από την καταγγελία των γονέων των κοριτσιών.

powered by social2s

Σε αυτά τα σημεία θα στηθούν τα μπλόκα της Τροχαίας

Περισσότεροι από 10.000 αστυνομικοί έχουν επιστρατευθεί στο πλαίσιο του επιχειρησιακού σχεδίου της ΕΛ.ΑΣ. για τον έλεγχο των υπερτοπικών μετακινήσεων, οι οποίες απαγορεύονται για το Πάσχα. Θα υπάρχουν έλεγχοι της Τροχαίας τόσο στα διόδια, όσο και στους παράδρομους των Εθνικών οδών, ενώ θα στηθούν μπλόκα και στις λεωφόρους της Αθήνας που οδηγούν στην Εθνική οδό, ώστε να γυρίζουν πίσω οι οδηγοί που δεν έχουν τα απαραίτητα έγγραφα πριν φτάσουν στα διόδια.

Στην Αθηνών-Λαμίας, πέρα από το μεγάλο μπλόκο που θα υπάρχει στα διόδια των Αφιδνών, θα γίνεται έλεγχος και κατά τη διαδρομή των οδηγών προς τα διόδια για να μην έχουμε το μποτιλιάρισμα που παρατηρείται στην Ελευσίνα. Θα υπάρχει έλεγχος στο Κρυονέρι και τη Βαρυπόμπη για να μπορεί να γίνεται και η αναστροφή των οχημάτων. Αμέσως μετά τα διόδια, θα υπάρχει έλεγχος στα Οινόφυτα, στο Σχηματάρι και στην έξοδο προς Χαλκίδα. Επίσης θα υπάρχει μπλόκο στην παλαιά Εθνική οδό, στα διόδια των Θηβών, ενώ όσοι καταφέρουν και περάσουν και από αυτά, θα βρουν μπλόκα ακόμη και στη Λιβαδειά και τις υπόλοιπες περιοχές.

Σε ό,τι αφορά την Αθηνών-Κορίνθου, ο πρώτος έλεγχος θα είναι στη λεωφόρο Αθηνών προς τα διόδια της Ελευσίνας, γιατί εκεί οι αστυνομικοί θα μπορούν με ευκολία να ελέγχουν τους οδηγούς που δεν έχουν λόγο να μετακινηθούν και θα παίρνουν τον δρόμο της επιστροφής. Στα διόδια της Ελευσίνα θα γίνεται ο έλεγχος των οδηγών που κινούνται στην Εθνική Οδό και όσων βγαίνουν από την Αττική Οδό. Αμέσως μετά, θα υπάρχουν μπλόκα στην Κόρινθο, γιατί εκεί θα γίνεται ο έλεγχος και των οδηγών που κινούνται από την παλαιά Εθνική Οδό, καθώς και στους δύο μεγάλους κόμβους που οδηγούν στο Λουτράκι και στα Ίσθμια προς την Επίδαυρο.

Άρα, σε αυτά τα σημεία θα στηθούν μπλόκα το επόμενο δεκαήμερο:

  • διόδια Αφιδνών
  • διόδια Ελευσίνας - Κορίνθου
  • στα διόδια Θηβών
  • στην Αθήνα στα σημεία προς Εθνικές οδούς
  • στην Εθνική οδό σε Βαρυμπόμπη - Κρυονέρι - Οινόφυτα - Σχηματάρι
  • στην έξοδο της Χαλκίδας
  • στην Παλαιά Εθνική
  • στη Λεωφόρο Αθηνών
  • στην Παλαιά Εθνική Αθηνών – Κορίνθου σε - Λουτράκι και Ίσθμια προς Επίδαυρου

    Δείτε αναλυτικά τον χάρτη στο βίντεο του STAR

powered by social2s

Πάσχα 2021: Ανοιχτές οι εκκλησίες – Τα μέτρα που ισχύουν στους ναούς

Με την τήρηση όλων των υγειονομικών μέτρων προστασίας, υποχρεωτικά self tests για ιερείς, νεωκόρους, ιεροψάλτες και λοιπό προσωπικό, που θα βρίσκεται εντός του ναού, θα λειτουργήσουν οι εκκλησίες τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των πιστών στους ιερούς ναούς κατά τη διάρκεια των ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, θα πρέπει να ακολουθεί την αναλογία του ενός ατόμου ανά 25 τ.μ. με τα υγειονομικά μέτρα που ήδη ισχύουν (επαρκής αερισμός των χώρων, τήρηση αποστάσεων και κανόνων υγιεινής, αντισηψία χεριών, υποχρεωτική χρήση μάσκας).

Επίσης, στους εξωτερικούς χώρους των ναών οι πιστοί πρέπει να τηρούν απόσταση 10 τ.μ., τήρηση των κανόνων υγιεινής και υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Για το σχέδιο λειτουργίας των ιερών ναών συνεδρίασε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας (ΔΙΣ), υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και αποφάσισε το άνοιγμά τους κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας υπό ένα αυστηρό πλαίσιο προστασίας, σε συμμόρφωση και με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Σε δηλώσεις του, ο εκπρόσωπος της ΔΙΣ, μητροπολίτης Ιλίου Αθηναγόρας, τόνισε ότι η Εκκλησία αλλάζει την ώρα (κατά 30 λεπτά) για την τέλεση των Ιερών Ακολουθιών κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

Ειδικότερα, η Θεία Λειτουργία θα ξεκινά στις 18:30, με ανοικτές τις εκκλησίες και με αναλογία 1 άτομο ανά 25 τ.μ. και ανώτατο όριο τα 100 άτομα ανά ιερό ναό.

Σε ό,τι αφορά την Ακολουθία της Αναστάσεως το Μεγάλο Σάββατο, το βράδυ, η ΔΙΣ αποφάσισε ομόφωνα την τέλεσή της στις 21:00 στο προαύλιο των Ιερών Ναών.

Βάσει αυτών, ο προγραμματισμός των Ιερών Ακολουθιών διαμορφώνεται ως εξής:

Κυριακή των Βαΐων έως Μεγάλη Τετάρτη: 18:30

Μεγάλη Πέμπτη (Ακολουθία του Μυστικού Δείπνου και των Παθών): 17:30

Μεγάλη Παρασκευή (Ακολουθία του Επιταφίου): 18:00

Μεγάλο Σάββατο (Ακολουθία της Αναστάσεως): 21:00

Κυριακή του Πάσχα (Μέγας Εσπερινός της Αγάπης): 18:30.

powered by social2s

37.000 οχήματα πέρασαν από τα διόδια σε 24 ώρες, 178 έκαναν αναστροφή

Στα ίδια επίπεδα έως τώρα η κίνηση στις εθνικές οδούς σε σύγκριση με την περασμένη εβδομάδα.

Κορυφώνονται οι αστυνομικοί έλεγχοι, ενόψει του Πάσχα, στο πλαίσιο της απαγόρευσης των διαπεριφερειακών μετακινήσεων για την αποτροπή διάδοσης του κορονοϊού, με τα διόδια των εθνικών οδών Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας, να βρίσκονται στο επίκεντρο. Με περισσότερους από 10.000 αστυνομικούς σε όλη την χώρα και με στοχευμένα μπλόκα η ΕΛΑΣ αποτρέπει όσους προσπαθούν να κάνουν "Πάσχα στο χωριό". 

Οι αστυνομικοί εξετάζουν με μεγάλη προσοχή τα απαραίτητα έγγραφα μετακίνησης των πολιτών και στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται επί τόπου διασταύρωση στοιχείων. Οπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές, όσοι προσπαθήσουν να ξεγελάσουν την ΕΛΑΣ, τους επιβάλλονται τσουχτερά πρόστιμα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις θα υπάρχουν και ποινικές κυρώσεις. Αυστηροί έλεγχοι δεν γίνονται μόνο στα διόδια, αλλά και στους παραδρόμους των εθνικών οδών, ενώ ταυτόχρονα ελικόπτερα και drones μεταδίδουν την εικόνα της κυκλοφορίας στο Κέντρο Επιχειρήσεων της ΕΛΑΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, οι δικαιολογίες που επικαλούνται πολίτες, οι οποίοι προσπαθούν να περάσουν από τα διόδια είναι διάφορες. Μεταξύ άλλων ό,τι έχουν κλείσει ραντεβού για ιατρικές εξετάσεις, πηγαίνουν σε στενούς συγγενείς τους που είναι μόνοι τους και αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα υγείας ή πως χρήζει υδραυλικών εργασιών το εξοχικό τους. Μια από τις πιο χαρακτηριστικές δικαιολογίες, πάντως, ήταν αυτή πολίτη, χθες (Παρασκευή), στα διόδια της Ελευσίνας, στο αυτοκίνητο του οποίου επέβαινε όλη η οικογένειά του, με το κατοικίδιό τους και τις αποσκευές τους. Οταν αστυνομικοί τον ρώτησαν που πηγαίνει τους απάντησε, ότι ήταν άμεση ανάγκη να πάει τον σκύλο του σε έναν πολύ καλό κτηνίατρο στην Πελοπόννησο.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, χθες ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς, η μετακίνηση για λόγους υγείας επιτρέπεται μόνο προς δημόσια δομή υγείας, η οποία θα πρέπει να πιστοποιείται από έγγραφο της ίδιας της δομής. Επίσης, η μετακίνηση επιτρέπεται μόνο για εφάπαξ μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας, σε κηδεία, διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις, φυσικά, πρέπει να επιδεικνύουν οι πολίτες τα απαραίτητα έγγραφα. Διευκρινίστηκε ακόμη, ότι δεν επιτρέπεται η συνδυαστική χρήση βεβαίωσης μετακίνησης για λόγους εργασίας και Ε1 για εφάπαξ μετάβαση σε μόνιμη κατοικία.

Η κίνηση στις εθνικές οδούς

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αστυνομίας, κυμαίνεται περίπου στα ίδια επίπεδα η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων στις εθνικές οδούς Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας, το τελευταίο 24ωρο (από τις 6:00 της Παρασκευής 23 Απριλίου έως την ίδια ώρα το πρωϊ) σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης εβδομάδας (από τις 6:00 της Παρασκευής 16 Απριλίου έως την ίδια ώρα του Σαββάτου 17 Απριλίου).

Ειδικότερα, το τελευταίο 24ωρο, από τα διόδια της Ελευσίνας εξήλθαν 17.426 οχήματα, ενώ εισήλθαν 15.496. Στο αντίστοιχο διάστημα την περασμένη εβδομάδα (από τις 6:00 της Παρασκευής 16 Απριλίου έως την ίδια ώρα του Σαββάτου 17 Απριλίου) εξήλθαν από τα ίδια διόδια 17.373 οχήματα, ενώ εισήλθαν 14.222.

Στα διόδια των Αφιδνών, το τελευταίο 24ωρο εξήλθαν 19.644 οχήματα, ενώ εισήλθαν 18.234. Στο αντίστοιχο διάστημα της περασμένης εβδομάδας εξήλθαν 19.115 οχήματα και εισήλθαν 17.881 οχήματα.

Τέλος, όσον αφορά τα οχήματα, που έκαναν αναστροφή στα διόδια και γύρισαν πίσω, το τελευταίο 24ωρο, επειδή οι οδηγοί τους δεν διέθεταν τα απαραίτητα έγγραφα μετακίνησης, ήταν 158 από τα διόδια της Ελευσίνας και 20 από τα αντίστοιχα των Αφιδνών.

powered by social2s

Σε ποια σημεία της επικράτειας γίνονται σήμερα rapid test από τον ΕΟΔΥ

Σήμερα, Σάββατο 24 Απριλίου,  Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) θα βρίσκονται σε κεντρικά σημεία σε ολόκληρη την επικράτεια, όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες.

Τα σημεία δωρεάν ελέγχου είναι τα ακόλουθα:

  1. Σταθμός Μετρό «Σύνταγμα», 10:00-15:00
  2. Δ. Ελευσίνας, Πλατεία Ηρώων, 10:00-15:00
  3. Δ. Αγίων Αναργύρων, Λαϊκή Αγορά, Θεοτόκου και Γούναρη, Καματερό, 10:00-15:00
  4. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αχαΐας, Πάτρα
  5. Κεντρική Πλατεία, Ίσωμα, Αχαΐα
  6. Καλαμώνας Δράμας
  7. Αγία Παρασκευή Δράμας
  8. Πλατεία Ηρώων, Ερέτρια
  9. Λιμάνι Ζακύνθου
  10. Κοινότητα Κορυφής, Αλεξάνδρεια, Ημαθία
  11. Πλατεία Πύρρου, Ιωάννινα
  12. Κεντρική Πλατεία Καρδίτσας
  13. Δήμος Μουζακίου, Καρδίτσα
  14. Κοινότητα Καρδάμαινας, Κως
  15. ΚΑΠΗ Σπάρτης
  16. Κεντρική Πλατεία Λάρισας, 10:00-14:00
  17. Πλατεία Ταχυδρομείου Λάρισας, 10:00-14:00
  18. Μεγάλο Ελευθεροχώρι, Λάρισα, 09:00-10:30
  19. Ελασσόνα, Λάρισα, 11:00-14:00
  20. ‘Ανω Βόλος (7η ΤΟΜΥ Ιωλκού), Βόλος
  21. Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας
  22. Λεωφόρος Καλλιθέας, Ρόδος
powered by social2s

Τα μέτρα για ημέρες Πάσχα: Πώς θα γίνονται οι μετακινήσεις- Τι επιτρέπεται - Βεβαιώσεις- SMS

Τα μέτρα που θα ισχύσουν ενόψει των εορτών του Πάσχα εξειδίκευσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς.

   Συγκεκριμένα, για τις επόμενες ημέρες ισχύουν τα εξής:

   Την Μεγάλη Εβδομάδα έως και την ημέρα του Πάσχα, ο περιορισμός της κυκλοφορίας ξεκινά στις 10 το βράδυ, ενώ από τη Δευτέρα του Πάσχα 3 Μαΐου ο περιορισμός αρχίζει στις 11 το βράδυ. 

   Όσον αφορά τη λειτουργία των Εκκλησιών:

   -Για τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα, θα συνεχίσει να ισχύει η μέχρι σήμερα αναλογία του ενός ατόμου ανά 25m2 με τα υγειονομικά μέτρα, που ήδη ισχύουν (επαρκής αερισμός των χώρων, τήρηση αποστάσεων και κανόνων υγιεινής, αντισηψία χεριών, υποχρεωτική χρήση μάσκας). Επίσης, στους εξωτερικούς χώρους των ναών η αναλογία αυτή διαμορφώνεται σε ένα άτομο ανά 10m2, και πάντα με την τήρηση των κανόνων υγιεινής.

   -Για τους πιστούς είναι υποχρεωτική η χρήση διπλής μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους, ενώ για τους ιερείς, νεωκόρους, ιεροψάλτες και το λοιπό προσωπικό, που θα βρίσκεται εντός του ναού, είναι υποχρεωτική η διενέργεια τεστ.

   - Σχετικά με τις ακολουθίες της Μεγάλης Παρασκευής σημειώνεται ότι α) η περιφορά του Επιταφίου θα γίνει μόνο στον προαύλιο χώρο των ναών, χωρίς να ακολουθεί πομπή πιστών, ενώ β) το προσκύνημα του Επιταφίου θα γίνει εκτός του ναού, και πάντα με την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων (όπως τήρηση αποστάσεων, υποχρεωτική χρήση διπλής μάσκας και τους λοιπούς περιορισμούς.

   Ακόμη, την Κυριακή του Πάσχα, υπάρχει η δυνατότητα συγκέντρωσης δύο οικογενειών έως 9 άτομα, ενώ εάν πρόκειται για υπαίθριο χώρο 2 ευρύτερες οικογένειες έως 12 άτομα.

   Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Χαρδαλιάς, συστήνεται η διενέργεια προηγούμενου οικιακού αυτοδιαγνωστικού τεστ σε όσους συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις αυτές.

   Όσον αφορά τις υπερτοπικές μετακινήσεις, απαγορεύεται η μετακίνηση εκτός των ορίων της οικείας Περιφερειακής Ενότητας μέχρι τις 10 Μαΐου. Στην περίπτωση της Αττικής η μετακίνηση δεν επιτρέπεται εκτός των ορίων της Περιφέρειας και από ή προς την Περιφερειακή Ενότητα Νήσων.

   Η μετακίνηση μεταξύ Περιφερειακών Ενοτήτων επιτρέπεται στις εξής περιπτώσεις και μόνο: 


   -Μετακίνηση από και προς την εργασία, με τον τρόπο που προβλεπόταν. Σημειώνεται ότι τα προσκομιζόμενα έγγραφα προς πιστοποίηση της μετακίνησης για λόγους εργασίας προσδιορίζουν το χρόνο έναρξης και λήξης της μετακίνησης και διασταυρώνονται από τις αρχές ελέγχου με τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου αλλά και στο Πληροφοριακό Σύστημα Εργάνη. Όσον αφορά τους αυτοαπασχολούμενους και ελεύθερους επαγγελματίες, σημειώνεται ότι στην υπεύθυνη δήλωση ή βεβαίωση πρέπει να αναφέρεται συγκεκριμένα ο λόγος της μετακίνησης (π.χ. προγραμματισμένο ραντεβού σε συγκεκριμένη δημόσια υπηρεσία), ενώ ο συνολικός χρόνος της μετακίνησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 48 ώρες.

   -Μετακίνηση για λόγους υγείας αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση μετακίνησης προς δημόσια δομή υγείας, η οποία σε περίπτωση ελέγχου πρέπει να πιστοποιείται από σχετικό έγγραφο της ίδιας της δομής.

   -Εφάπαξ μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας.

   -Μετάβαση σε κηδεία. Στην περίπτωση αυτή ο μετακινούμενος σε περίπτωση ελέγχου καλείται να επιδείξει -πέρα της σχετικής βεβαίωσης ή SMS με κωδικό 5- τα ακόλουθα δύο έγγραφα: α) ληξιαρχική πράξη θανάτου και, β) άδεια ταφής.

   -Μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων. Σε αυτή την περίπτωση, ο μετακινούμενος γονέας υποχρεούται σε περίπτωση ελέγχου να επιδεικνύει α) αμετάκλητη δικαστική απόφαση ή συμβολαιογραφική πράξη λύσης του γάμου, σε περίπτωση διαζυγίου ή β) υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, σε περίπτωση διάστασης, καθώς και στοιχεία από τα οποία προκύπτει η κατοικία του τέκνου.

   Ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε ότι δεν επιτρέπεται η συνδυαστική χρήση βεβαίωσης μετακίνησης για λόγους εργασίας και Ε1 για εφάπαξ μετάβαση σε μόνιμη κατοικία. Δηλαδή, δεν μπορεί ο επαγγελματίας να χρησιμοποιήσει την ιδιότητά του για να μεταβεί στο χωριό ή εκτός περιφερειακής ενότητας και να επιστρέψει στον τόπο μόνιμης κατοικίας του, επιδεικνύοντας το Ε1.

   Επομένως, μέχρι τις 10 Μαΐου η μετακίνηση μεταξύ Περιφερειακών Ενοτήτων επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο για λόγους εργασίας, λόγους υγείας, εφάπαξ μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας, μετάβαση σε κηδεία και μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων.

   Ακόμη, ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε ότι η μετακίνηση εκτός Περιφερειακής Ενότητας για τη συγκομιδή αγροτικών προϊόντων δεν επιτρέπεται από ιδιώτες με επίδειξη Ε9 για τη συγκεκριμένη περίοδο.

   Παράλληλα υπενθύμισε ότι από τη Δευτέρα 3 Μαΐου επαναλειτουργούν και οι χώροι εστίασης (εστιατόρια και καφετέριες), με τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και με υποχρεωτικό self-test δύο φορές την εβδομάδα. 

   Ακόμη, όσον αφορά τον Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας, μετά τη συνεδρίαση της Επιτροπής, κατά την οποία εξετάστηκαν και αξιολογήθηκαν τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) εντάσσονται από σήμερα το πρωί: η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου, η Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας και ο Δήμος Κισσάμου της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.

   Επιπλέον, στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου (κόκκινο) από το επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) κατεβαίνουν και εντάσσονται, με ομόφωνη γνώμη της Επιτροπής οι ακόλουθες περιοχές: Η Χίος, οι Δήμοι Ιωαννίνων, Κόνιτσας και Βόρειων Τζουμέρκων της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, ο Δήμος Ερέτριας της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, ο Δήμος Βέροιας της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, ο Δήμος Λαμιέων της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας και ο Δήμος Ρόδου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

powered by social2s

Προς κατάργηση των SMS - Συζητήσεις για παράταση στην ελεύθερη μετακίνηση

Τον κατάλληλο χρόνο για να «μαρκάρει» στο καλεντάρι της επανεκκίνησης ακόμη δυο κινήσεις που θα πλαισιώσουν τους τρεις σταθμούς που έχουν ανακοινωθεί, θα αναζητήσει η κυβέρνηση.

Τη Μεγάλη Εβδομάδα θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάργηση των SMS, με τη χρήση των οποίων επιτρέπονται εδώ και πολύ καιρό οι μετακινήσεις των πολιτών.

Πληροφορίες καθ’ όλη τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών συνέκλιναν στη διακοπή λειτουργίας σε συνδυασμό με την πρεμιέρα της εστίασης τη Δευτέρα 3 Μαΐου.

Απαντώντας σε ερώτημα του CNN Greece την περασμένη Πέμπτη, η Αριστοτελία Πελώνη είχε κρατήσει κλειστά τα χαρτιά του Μεγάρου Μαξίμου:

«Έχουμε παραδείγματα από το πως λειτούργησε η εστίαση με ασφάλεια και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα. Κάπως έτσι θα γίνουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή. Είναι ακόμη πρόωρο αυτό που ρωτάτε. Πρώτα θα εξειδικευτούν όλα τα μέτρα για το Πάσχα και στη συνέχεια την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξουν αναλυτικές ανακοινώσεις για το πως θα λειτουργήσει αυτή η δραστηριότητα».

Ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, μιλώντας στο Mega την Παρασκευή προσδιόρισε το ορόσημο σε μια χρονική ζώνη:

«Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι όσο ανοίγουν οι δραστηριότητες στην κοινωνία και στην αγορά και μετά το άνοιγμα των υπερτοπικών μετακινήσεων πλέον θα είναι αλυσιτελής η χρήση του μηνύματος. Είτε στις 3 είτε λίγο αργότερα το μήνυμα θα καταργηθεί. Και αυτό είναι κάτι που θα αξιολογηθεί».

Από την άλλη, φαίνεται πως εντός του Μαΐου θα εξεταστεί από την κυβέρνηση και το ενδεχόμενο περαιτέρω διεύρυνσης του ωραρίου κυκλοφορίας.

Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή επισημοποιήθηκαν οι τελευταίες αλλαγές, σύμφωνα με τις οποίες ο περιορισμός της κυκλοφορίας ξεκινά στις 22:00 τη Μεγάλη Εβδομάδα και ανήμερα το Πάσχα, ενώ από τη Δευτέρα του Πάσχα, 3 Μαΐου, η έναρξη του περιορισμού μετατοπίζεται χρονικά μια ώρα αργότερα, δηλαδή στις 23:00 το βράδυ.

Η απόφαση πάντως να μεγαλώσει η χρονική διάρκεια των ελεύθερων μετακινήσεων και κυρίως η εφαρμογή της, δεν αποκλείεται να ενεργοποιηθεί σε ένα κοντινό, χρονικά, σημείο με την επανέναρξη του τουρισμού.

Σε κάθε περίπτωση, τη Μεγάλη Εβδομάδα θα εντατικοποιηθεί το κυβερνητικό σπριντ για την ολοκλήρωση του πλαισίου που αφορά στην στήριξη των επιχειρήσεων της εστίασης ενόψει της επαναλειτουργίας των καταστημάτων του κλάδου στις 3 Μαΐου.

Η λειτουργία της ειδικής πλατφόρμας μέσω της οποίας θα χορηγηθούν οι επιδοτήσεις με το απαραίτητο κεφάλαιο κίνησης, βρίσκεται ακόμη σε κατάσταση αναμονής, τροφοδοτώντας αντιδράσεις από τους επιχειρηματίες του κλάδου.

Η εικόνα που μεταδίδεται από αρμόδιες πηγές είναι ότι θα εξαντληθούν οι δυνατότητες για να καταβληθούν τα χρήματα στους δικαιούχους το συντομότερο δυνατό.

Η καθυστέρηση, όπως εξηγείται από τις ίδιες πηγές, οφείλεται στο γεγονός ότι ακόμη βρίσκεται σε εξέλιξη η καταγραφή όλων των ΚΑΔ, προκειμένου να δημιουργηθεί η περίμετρος των δικαιούχων.

«Αυτονόητο είναι ότι η αφετηρία είναι 3 Μαΐου, αλλά εάν κάποιος επιχειρηματίας επιλέξει να πάει σε μια μεταγενέστερη ημερομηνία αξιοποιώντας και το κεφάλαιο κίνησης το οποίο θα δώσει η ελληνική πολιτεία είναι στη διάθεσή του», υπογράμμισε καθησυχαστικά ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης.

powered by social2s

Ανοιξε σήμερα η πλατφόρμα για εμβολιασμό σε 50 έως 54 ετών - Πώς κλείνετε ραντεβού

Ανοιξε από το πρωί σήμερα η πλατφόρμα των ραντεβού για εμβολιασμό για την ηλικιακή ομάδα των 50-54 ετών.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα εμβολιάζονται πολίτες άνω των 55 ετών, πολίτες με υποκείμενα νοσήματα υψηλού και αυξημένου κινδύνου, εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας και εκπαιδευτικοί γενικής εκπαίδευσης.Οι διαδικασίες εμβολιασμού επιταχύνονται και  δημιουργείται και  δεύτερο σύστημα  που αφορά νεότερες ηλικιακές ομάδες, ώστε να επιτευχθεί το τείχος ανοσίας εντός του καλοκαιριού. 

Έτσι από 27 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείσουν ραντεβού  για εμβολιασμό  τα άτομα της ηλικιακής ομάδας 30-39 ετών . Για όποιον δηλώσει, θα μπορέσει την επομένη μέρα να εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca. Θα ακολουθήσει το άνοιγμα της πλατφόρμας για τα άτομα των ηλικιακών ομάδων 40-44 και 45-49 ετών.

Η Επιχείρηση «Ελευθερία» συνεχίζεται και στα νησιά, στα οποία ακολουθείται ένας διαφορετικός ρυθμός  σε σύγκριση με την υπόλοιπη χώρα, κυρίως για επιχειρησιακούς λόγους εφοδιαστικής αλυσίδας, μεταφοράς του εμβολίου και διενέργειας των εμβολιασμών. Ολοκληρώνονται οι εμβολιασμοί στα νησιά με κάτω από 1.000 κατοίκους και σύντομα θα επιταχυνθεί ο ρυθμός εμβολιασμών και στα μεγαλύτερα νησιά. Στόχος είναι, ανάλογα και με την διαθεσιμότητα των εμβολίων, το Μάιο να φτάσουμε μέχρι και τα 2,5 εκατομμύρια εμβολιασμούς. Τον Ιούνιο να φτάσουμε μέχρι τα 4 εκατομμύρια εμβολιασμούς.

Ανάπτυξη εμβολιαστικών κέντρων

Τον Μάιο θα αναπτυχθούν 1.471 εμβολιαστικά κέντρα, αριθμός που θα αυξηθεί καθώς θα προστεθούν δυνάμεις και από τον ιδιωτικό τομέα,  πολυϊατρεία, διαγνωστικά εργαστήρια, κλινικές και θεραπευτήρια. Για την υλοποίηση του εθνικού προγράμματος εμβολιασμών κατά της covid-19  τα εμβολιαστικά κέντρα που λειτουργούν εντός των Νοσοκομείων του ΕΣΥ, του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, των Νοσοκομείων Αρεταίειο και Αιγινήτειο, των δημόσιων δομών ΠΦΥ και των Τοπικών Ομάδων Υγείας, καθώς και των εμβολιαστικών κέντρων υψηλής δυναμικότητας, δύνανται να λειτουργούν επτά ημέρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβανομένων και ημερών αργίας), με ωράριο από τις 7:00 π.μ. έως 24:00, σε δύο βάρδιες.

powered by social2s

Oι ανακοινώσεις για την εστίαση και τα μέτρα ενόψει Πάσχα

Ανεβάζουν ρολά  τα εμπορικά κέντρα από το Σάββατο 24 Απριλίου.

Αυτό ανακοίνωσε πριν από λίγο η  Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενώ η εξειδίκευση των μέτρων θα γίνει από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιά.

Τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά χωριά θα λειτουργήσουν σε όλη την επικράτεια ενώ με τη διαδικασία καθορισμού ραντεβού για αγορά εντός καταστήματος (click inside)  θα ξεκινήσουν και πάλι να λειτουργούν και οι εμπορικές επιχειρήσεις στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Κοζάνης.

Επίσης, από αύριο, Σάββατο 24 Απριλίου στις περιοχές πολύ αυξημένου κινδύνου επαναλειτουργούν και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αισθητικής.

powered by social2s