Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εστίαση: Όλο και περισσότεροι επιστήμονες λένε "ναι" στο πρόωρο άνοιγμα

Πληθαίνουν οι φωνές των επιστημόνων που τάσσονται υπέρ της επαναλειτουργίας της εστίασης στους εξωτερικούς χώρους, μετά τις εικόνες που καταγράφονται στα υπαίθρια πάρτι που πραγματοποιούνται σε πλατείες της Αθήνας και άλλων πόλεων της χώρας. Ωστόσο, αρκετοί είναι και οι ειδικοί που διαφωνούν με το πρόωρο άνοιγμα της εστίασης, καθώς εκτιμούν ότι θα αυξήσει πολύ την κινητικότητα, τη στιγμή που η πίεση στο ΕΣΥ είναι ασφυκτική, ενώ επιφυλακτική σε ένα τέτοιο βήμα - τουλάχιστον άμεσα - εμφανίζεται και η κυβέρνηση. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό η εστίαση θα ανοίξει στις 10 Μαϊου, δηλαδή λίγες μέρες πριν από το επίσημο άνοιγμα του τουρισμού, με την κυβέρνηση να μην προκρίνει το σενάριο για άμεση επαναλειτουργία της.

Για το θέμα τοποθετήθηκε μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Realfm 97,8 ο Θεοκλής Ζαούτης, καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια και μέλος της επιτροπής λοιμωξιολόγων. Συγκεκριμένα, ερωτηθείς αν το άνοιγμα της εστίασης έστω στους εξωτερικούς χώρους μπορεί να προσφέρει μια διέξοδο από τα πάρτι στις πλατείες απάντησε ότι "Την επιδημιολογική κατάσταση την βλέπουμε και την ακούμε καθημερινά στις συζητήσεις. Πρώτον, αυτό που βλέπουμε αυτή τη στιγμή στα νοσοκομεία και στις ΜΕΘ είναι η συνέπεια των κρουσμάτων που βλέπαμε πριν από δύο ή τρεις εβδομάδες. Αυτό που βλέπουμε όλοι στις πλατείες αντιπροσωπεύει την κούραση και την πίεση του κόσμου και μια ανάγκη να πάρει ανάσα. Θεωρούμε όλοι πως σε αυτό το πλαίσιο κινούμαστε και πρέπει να βρεθεί μια λεπτή ισορροπία γιατί ακόμα το σύστημα υγείας πιέζεται".

"Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες για ποιο συγκεκριμένο κομμάτι από αυτά θα ανοίξει, εστίαση ή μπαρ κτλ, θα σας πω τι γνωρίζουμε επιστημονικά. Γνωρίζουμε ότι το έξω σε σχέση με το μέσα έχει χαμηλότερο κίνδυνο μετάδοσης του ιού. Επίσης ότι ο πολύς κόσμος έχει μεγαλύτερη πιθανότητα μετάδοσης από εκεί που δεν υπάρχει πολύς κόσμος και συνωστισμός. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι αν μπορεί κάτι να λειτουργήσει που είναι έξω χωρίς συνωστισμό, αυτό θα είχε τον λιγότερο κίνδυνο. Μέσα με πολύ συνωστισμό είναι μεγαλύτερος ο κίνδυνος. Θεωρώ ότι σε αυτό το πλαίσιο θα μπορούσε να ξεκινήσει η συζήτηση για το πώς θα ανοίξουμε τις επόμενες εβδομάδες" πρόσθεσε.

Όπως περιέγραψε θα δει τα δεδομένα των επόμενων ημερών, ώστε να καταλήξει η επιτροπή στην εισήγησή της για το Πάσχα. "Κατανοητή η άποψη να βρεθούν στους ανοιχτούς χώρους του χωριού, από την άλλη θα φύγει πολύς κόσμος από κόκκινες ζώνες ή στο βαθύ κόκκινο και μην ξεχνάμε ότι τα νούμερα δεν περιέχουν τους ασυμπτωματικούς. Το να φύγουν και να πάνε σε πράσινα χωριά ή πράσινα νησιά εμπεριέχει κίνδυνο" τόνισε.

powered by social2s

Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο πεδίο ένας από τους μεγαλύτερους χερσαίους λιμένες της Ευρώπης

Τη σημαντική πρόοδο που έχει επιτελέσει η Ελλάδα στην προσπάθειά της να εξελιχθεί σε ένα διεθνές εμπορευματικό κέντρο και κόμβο logistics, αλλά και τις μεγάλες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει στο μέλλον, παρουσιάζει η δεύτερη έκδοση της έρευνας της EY Ελλάδος, “Greece: International Freight Center”.
 

Η έρευνα τονίζει την ανάπτυξη που σημειώθηκε στον ελληνικό κλάδο των μεταφορών και logistics τα τελευταία χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη έκδοσή της, το 2017, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης της χώρας, της ανάκαμψης της οικονομίας και ενός φιλικότερου επενδυτικού περιβάλλοντος. Σημειώνει, ωστόσο, ότι η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κυρίως σε εξελίξεις στους κλάδους της ναυτιλίας και της ναυτιλιακής εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και στις οδικές υποδομές, καταλήγοντας ότι θα απαιτηθεί εντατικότερη προσπάθεια σε ό,τι αφορά τις σιδηροδρομικές και αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές, τις υποδομές logistics της ενδοχώρας (hinterland logistics), την αγορά παροχής υπηρεσιών logistics προς τρίτους (third party logistics – 3PL), τις τελωνειακές υπηρεσίες και, κυρίως, τη διασύνδεση αυτών των διακριτών στοιχείων του ελληνικού κλάδου μεταφορών και logistics.

Eλληνική ναυτιλία και οδικό δίκτυο καταλύτες της ανάπτυξης μεταφορών και logistics

 

Η κυρίαρχη θέση της ελληνικής ναυτιλίας, που αντιπροσωπεύει το 15,6% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου με βάση τη χωρητικότητα τόνων νεκρού βάρους (deadweight tonnage – DWT), υπήρξε η βασική κινητήρια δύναμη που έδωσε ώθηση στην ανάπτυξη του ελληνικού ναυτιλιακού συμπλέγματος, αναδεικνύοντάς το ως ένα από τα πιο σημαντικά και ανταγωνιστικά θαλάσσια κέντρα παγκοσμίως. Επιπλέον, σε μια εποχή που οι εμπορικές ροές μεταξύ Ασίας και Ευρώπης συνεχίζουν να αυξάνονται κάθε χρόνο, ο Πειραιάς προσφέρει μια εξαιρετικά ανταγωνιστική εναλλακτική επιλογή απευθείας σύνδεσης με τα λιμάνια της Άπω Ανατολής, με αποτέλεσμα να είναι σήμερα – για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι στη Μεσόγειο και το τέταρτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη, με βάση τον συνολικό αριθμό διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων (TEUs), παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις της πανδημίας στο παγκόσμιο εμπόριο.

 

Παράλληλα, η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και οι αντίστοιχες επενδύσεις που υλοποιούνται, καθώς και η προγραμματισμένη δημιουργία του εμπορευματικού σταθμού στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, αναμένεται να αναβαθμίσουν τη Θεσσαλονίκη σε σημαντικό ευρωπαϊκό λιμένα για την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Αντίστοιχες προοπτικές δημιουργούνται και για αρκετούς από τους 25 σημαντικούς εμπορικούς λιμένες της χώρας, πέντε από τους οποίους έχουν αναγνωριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως λιμένες στρατηγικού ενδιαφέροντος.

Η έρευνα περιλαμβάνει, επίσης, μια «ακτινογραφία» της ελληνικής αγοράς 3PL, η οποία είναι κατακερματισμένη, αποτελούμενη κυρίως από μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Παράλληλα, αναλύονται οι προοπτικές που δημιουργούνται με την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, που, όταν ολοκληρωθεί, θα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους χερσαίους λιμένες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενισχύοντας σημαντικά τις υποδομές logistics της ενδοχώρας του λιμανιού του Πειραιά, ενώ γίνεται αναφορά και στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών πάρκων αλυσίδας εφοδιασμού στα Οινόφυτα και την Ηγουμενίτσα.

Ως προς τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, η έρευνα καταγράφει τη σημαντική ανάπτυξη του ελληνικού οδικού δικτύου τα τελευταία έτη, το οποίο πλέον ξεπερνά τα 2.145 χλμ αυτοκινητοδρόμων, ενώ εξετάζονται και προγραμματιζόμενα νέα έργα, όπως ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ). Τονίζεται, ωστόσο, το μικρό μέγεθος των επιχειρήσεων του κλάδου, το χαμηλό περιθώριο κέρδους των υπηρεσιών μεταφοράς και η σχετικά περιορισμένη διείσδυση του τομέα των μεταφορών για λογαριασμό τρίτων στις συνολικές δραστηριότητες οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Η έρευνα αναφέρεται και στην ανάπτυξη των αεροπορικών μεταφορών εμπορευμάτων στα ελληνικά αεροδρόμια κατά τα τελευταία χρόνια, στην κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης, καθώς και στην αναβάθμιση των 14 παραχωρηθέντων περιφερειακών αεροδρομίων, και στις προοπτικές που αυτές οι εξελίξεις δημιουργούν για την ανάδειξη της Ελλάδας ως πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις εμπορευματικές αερομεταφορές.

Τέλος, αναλύεται η πρόοδος που έχει συντελεστεί σε ό,τι αφορά το νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για τα logistics και τα τελωνεία, γεγονός που συνέβαλε στη βελτίωση της διεθνούς κατάταξης της χώρας όσον αφορά τη διευκόλυνση και την ανταγωνιστικότητα του εμπορίου και τις επιδόσεις της στον τομέα των logistics.

Πώς αξιολογεί η αγορά τις επιδόσεις της Ελλάδας ως κόμβου logistics

Η έρευνα καταγράφει, επίσης, τις απόψεις εκπροσώπων επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της οικονομίας, σχετικά με τις λειτουργίες και τις υποδομές των επιμέρους στοιχείων του ελληνικού κόμβου logistics. Οι συμμετέχοντες εμφανίζονται ικανοποιημένοι, σε μεγάλο βαθμό, ως προς την πρόοδο που σημειώνεται στις λιμενικές υποδομές, το οδικό δίκτυο και τις οδικές μεταφορές, ενώ βλέπουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης κυρίως στις τελωνειακές υπηρεσίες, τις υπηρεσίες και τις υποδομές 3PL / 4PL και το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Το 42% των ερωτηθέντων αξιολογούν ως «επαρκή» την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως περιφερειακό διαμετακομιστικό κέντρο και κόμβο logistics, με 12% να απαντούν ότι ξεπερνά τις προσδοκίες τους. Αντίθετα, το 43% εντοπίζουν περαιτέρω περιθώρια βελτίωσης, κρίνοντας ότι η ανταγωνιστικότητα των logistics της χώρας είναι «χαμηλή».

Δράσεις ενίσχυσης της ελκυστικότητας της Ελλάδας ως διεθνούς κέντρου εμπορευματικών μεταφορών και logistics

Η έρευνα καταλήγει σε μια σειρά από συμπεράσματα και προτάσεις, τονίζοντας ότι, για να αυξήσει την ελκυστικότητά της ως διεθνές κέντρο εμπορευματικών μεταφορών ή ως κορυφαίος περιφερειακός κόμβος logistics, η Ελλάδα θα πρέπει να επικεντρωθεί σε τέσσερις προτεραιότητες:

  • Βελτίωση της διασυνδεσιμότητας με παγκόσμιους εμπορικούς διαύλους και άλλους κόμβους, αξιοποιώντας κυρίως – αλλά όχι κατ’ αποκλειστικότητα – το ελληνικό ναυτιλιακό οικοσύστημα.
  • Βελτίωση των λιμενικών υποδομών και υποδομών εφοδιαστικής αλυσίδας, με επενδύσεις σε πάρκα logistics, ως συνέχεια της προόδου που σημειώθηκε στις λιμενικές υποδομές.
  • Ενίσχυση του χρηματοοικονομικού οικοσυστήματος, για την παροχή χρηματοοικονομικών και επιχειρηματικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
  • Αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών, της καινοτομίας και του ανθρώπινου κεφαλαίου, για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης νέων επιχειρηματικών μοντέλων και την υλοποίηση του απαιτούμενου μετασχηματισμού των αλυσίδων εφοδιασμού.

Οι προτεραιότητες αυτές εξειδικεύονται με επιμέρους προτάσεις που αφορούν τα λιμάνια, το οδικό δίκτυο, τον κλάδο 3PL / 4PL, τις αεροπορικές και θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές, το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα τελωνεία, το ανθρώπινο κεφάλαιο στον κλάδο μεταφορών και logistics, καθώς και την εμπορική ταυτότητα (brand) της χώρας.

Οι Θάνος Μαύρος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και επικεφαλής Τμήματος Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Διεπιχειρησιακών Λειτουργιών EY Ελλάδος και EY Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), και Γιάννης Πιέρρος, εταίρος της EY Ελλάδος, επικεφαλής Τομέα Προηγμένης Βιομηχανίας (Υπηρεσίες Διασφάλισης) και Τομέα Αυτοκινητοβιομηχανίας και Μεταφορών της EY στην περιοχή CESA, δήλωσαν σχετικά με τη νέα έρευνα της EY: «Η πανδημία του Covid-19 έχει επηρεάσει σημαντικά την αγορά των μεταφορών και logistics παγκοσμίως. Καθώς η αγορά θα μετασχηματίζεται τα επόμενα χρόνια και θα προσπαθεί να βρει νέους, πιο έξυπνους τρόπους λειτουργίας, η ενίσχυση της ανθεκτικότητας θα αποτελέσει την πρώτη προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτή.

Σήμερα, η Ελλάδα και οι επιχειρήσεις του κλάδου, επενδύουν σε υποδομές και τεχνολογία, για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας – τη γεωγραφική της θέση – σε μία εποχή όπου ο ανταγωνισμός από εμπορευματικά κέντρα και κόμβους logistics στην Ασία, εντείνεται. Για να μπορέσει η χώρα μας να ανταποκριθεί στις μεγάλες προκλήσεις και τις εμπορικές απαιτήσεις του σήμερα, του αύριο και του μετέπειτα, και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να εστιάσει στην καινοτομία, την τεχνολογία και την αναβάθμιση του ανθρώπινου κεφαλαίου, για να προσφέρει ένα ελκυστικό πακέτο υπηρεσιών μεταφορών και logistics υψηλής προστιθέμενης αξίας».

με πληροφορίες από “Ναυτεμπορική”

powered by social2s

Στον Καθεδρικό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών o Αντιπρόεδρος της Βουλής, Θανάσης Μπούρας

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας, εκπροσωπώντας τη Βουλή των Ελλήνων, παρέστη σήμερα, Δευτέρα 19 Απριλίου, στη Δοξολογία που πραγματοποιήθηκε στον Καθεδρικό Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών για τον εορτασμό της Ημέρας Φιλελληνισμού και Διεθνούς Αλληλεγγύης.

Στη Δοξολογία παρέστησαν η Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κα Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως και ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης.

Στη συνέχεια η Πρόεδρος της Δημοκρατίας κα Σακελλαροπούλου κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.

Η 19η Απριλίου, ημέρα θανάτου του μέγα Φιλέλληνα Λόρδου Βύρωνα, υπέρμαχου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στη γενέτειρά τους, καθιερώθηκε με το 130/2008 Προεδρικό Διάταγμα ως Ημέρα Φιλελληνισμού και Διεθνούς Αλληλεγγύης.


powered by social2s

Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση ΚΕΔΕ με θέμα “ΕΛΛΑΔΑ 2.0” -Ταμείο Ανάκαμψης

Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση διοργανώνει η ΚΕΔΕ  για το Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης «ΕΛΛΑΔΑ 2.0»,με τη συμμετοχή των δημάρχων της χώρας και των αρμόδιων εκπροσώπων της κυβέρνησης.

Στη συνάντηση θα πάρουν μέρος οι υπουργοί: Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας , Κωνσταντίνος Σκρέκας, οι Αναπληρωτές Υπουργοί: Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας και Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννης Τσακίρης και ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

Το Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάπτυξης  «Ελλάδα 2.0» είναι ένα Εθνικό  Πρόγραμμα υλοποίησης συγκεκριμένων έργων, επενδύσεων και μεταρρυθμίσεων με πόρους που ξεπερνούν τα 57 δις ευρώ, η υλοποίηση των οποίων θα έχει θετικό αντίκτυπο σε όλη την Ελλάδα.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021 και ώρα 15:00.

Όπως σημειώνει σε σχετική δήλωσή του  ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δ. Παπαστεργίου:

«Το Πρόγραμμα «Ελλάδα 2.0» είναι ένα  φιλόδοξο σχέδιο ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας, που στηρίζεται σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση αλλά και στην προσέλκυση ιδιωτικών κεφαλαίων κι αποτελεί μέρος ενός τολμηρού σχεδίου κοινωνικής και οικονομικής ανάκαμψης για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, βασισμένου στην αλληλεγγύη, τη βιωσιμότητα, την ανθεκτικότητα και την κοινωνική δικαιοσύνη, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κλυδωνισμοί που προκάλεσε η πανδημία του covid-19.

Οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης, σε συνδυασμό με το νέο ΕΣΠΑ, θα μας δώσουν τη δυνατότητα να μετασχηματίσουμε την οικονομία μας. Για να πετύχουμε όμως το στόχο αυτό, πρέπει να κινηθούμε άμεσα κι αποτελεσματικά, τόσο στο σχεδιασμό όσο και  στην υλοποίηση. Αυτό προϋποθέτει ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών κι εμπλοκή όλων των επιπέδων διακυβέρνησης του Κράτους μας, με έμφαση στην ενεργό συμμετοχή των Δήμων.

Το πρόγραμμα Ελλάδα 2.0 πρέπει να δώσει προτεραιότητα στη δίκαιη κατανομή των πόρων και στην καταπολέμηση των περιφερειακών ανισοτήτων. Να προωθήσει την ουσιαστική ενίσχυση των τοπικών αρχών, προκειμένου να προχωρήσουν  στον επανασχεδιασμό των δημόσιων υπηρεσιών, ώστε να τις καταστήσουν ψηφιακές, βιώσιμες και ανθεκτικές. Να εξασφαλίσει κονδύλια και απλουστευμένες διαδικασίες  για κατασκευή αναγκαίων βιώσιμων τοπικών υποδομών. Να αποτελεί μια ενισχυμένη πολιτική συνοχής, εστιασμένη στη μείωση των ανισοτήτων και στη βελτίωση της ανθεκτικότητας των πόλεων και των χωριών σε ολόκληρη την Ελλάδα.  Η αναπτυξιακή  επανεκκίνηση της Ελλάδος περνά μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση».

Η ημερίδα της ΚΕΔΕ θα μεταδοθεί απευθείας από τη σελίδα της Ένωσης στο Facebook, καθώς και το κανάλι της ΚΕΔΕ στο Youtube

Αναλυτικά το πρόγραμμα εργασιών της διαδικτυακής ενημερωτικής συνάντησης «ΕΛΛΑΔΑ 2.0» -Ταμείο Ανάκαμψης:

Τετάρτη 21 Απριλίου 2021, ώρα 15:00

15:00 – 16:00

Έναρξη εργασιών ενημερωτικής συνάντησης από τον Πρόεδρο ΚΕΔΕ, Δημήτρη Παπαστεργίου

Χαιρετίζουν:

Μάκης Βορίδης, Υπουργός Εσωτερικών

Κωσταντίνος Σκρέκας, Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Στέλιος Πέτσας, Αν. Υπουργός Εσωτερικών για θέματα Αυτοδιοίκησης

16:00 – 17:00

Παρουσίαση του «Ελλάδα 2.0» από τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη

Ομιλία:

Ιωάννης Τσακίρης, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Τοποθέτηση:

Γιώργος Καραγιάννης, Γεν. Γραμματέας Υποδομών

17:00 – 18:00

Ερωτήσεις – Τοποθετήσεις Δημάρχων

Λήξη Εργασιών

powered by social2s

Υποχρεωτικά self test από σήμερα σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα – Ποιους αφορά

Από σήμερα Δευτέρα 19 Απριλίου 2021, επεκτείνεται η χρήση των self tests σε μία σειρά δραστηριοτήτων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα.

Αναλυτικότερα, ο “οδικός χάρτης” για τα υποχρεωτικά self tests εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αρχής γενομένης από σήμερα, περιγράφεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας, οι βασικές ρυθμίσεις της οποίας είναι οι εξής:

1. Tα self tests είναι υποχρεωτικά για τους εργαζόμενους, προκειμένου να παρέχουν την εργασία τους με φυσική παρουσία σε εργοδότες με επιχειρηματικές δραστηριότητες στους ακόλουθους κλάδους:

– Λιανεμπόριο, (συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ και των καταστημάτων πώλησης τροφίμων και ποτών)

– Εστίαση

– Χρηματοπιστωτικές και ασφαλιστικές δραστηριότητες

– Μεταφορές (χερσαίες, θαλάσσιες, αεροπορικές)

– Υπηρεσίες καθαρισμού

– Κομμωτήρια, κουρεία και κέντρα αισθητικής

– Υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων

Όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας σε σχετική ανακοίνωση, μετά τις πρόσφατες ανακοινώσεις, κατόπιν αιτήματος της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας (ΟΤΟΕ) και του κλάδου των ασφαλιστικών εταιρειών, συμπεριελήφθησαν και οι χρηματοπιστωτικές και ασφαλιστικές δραστηριότητες.

2. Το self test διενεργείται μία φορά την εβδομάδα, πριν από την προσέλευση του εργαζομένου στο χώρο εργασίας του και έχει ισχύ για μία εβδομάδα από την ημέρα διενέργειάς του. Ο έλεγχος συνιστάται να γίνεται έως και 24 ώρες, πριν από την πρώτη ημέρα της εβδομάδας που παρέχει την εργασία του ο εργαζόμενος με φυσική παρουσία.

Αν για παράδειγμα ένας εργαζόμενος σε μία τράπεζα επιστρέφει από την τηλε-εργασία στο γραφείο στις 23 Απριλίου, θα πρέπει να κάνει το πρώτο self test στις 22 Απριλίου, να το επαναλάβει στις 29 του μηνός, κ.ο.κ.

3. Ο εργοδότης δεν επιτρέπεται να απασχολήσει εργαζόμενο με φυσική παρουσία, αν αυτός είτε δεν έχει δηλώσει αποτέλεσμα του self test είτε έχει δηλώσει θετικό self test. Στις περιπτώσεις αυτές ο εργοδότης υποχρεούται να μην αποδεχτεί την παροχή της εργασίας και απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής αποδοχών, έως ότου ο εργαζόμενος συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις του.

4. Όσον αφορά στη διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων των εργαζομένων, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων θα στείλει στην ΗΔΙΚΑ τα στοιχεία των εργαζομένων που απασχολούνται σε επιχειρήσεις-εργοδότες στους προαναφερθέντες κλάδους (ΑΜΚΑ), όπως αυτά είναι καταχωρημένα στο Πληροφοριακό Σύστημα “ΕΡΓΑΝΗ”. Στην αρχή κάθε εβδομάδας, το υπουργείο θα επικαιροποιεί τα στοιχεία των εργαζομένων, στέλνοντας στην ΗΔΙΚΑ τις όποιες μεταβολές, δηλαδή νέες προσλήψεις, λύσεις ή λήξεις συμβάσεων εργασίας, κλπ.

5. Εργαζόμενοι που προσελήφθησαν, μετά την αποστολή στην ΗΔΙΚΑ των στοιχείων των ομάδων εργαζομένων που υποβάλλονται υποχρεωτικά σε self test, πριν προσέλθουν στο χώρο εργασίας τους, πρέπει να υποβληθούν σε rapid ή μοριακό τεστ είτε σε δημόσια δομή είτε σε ιδιωτική δομή, με επιβάρυνση του εργοδότη τους, μόνο για την πρώτη φορά εφαρμογής του μέτρου.

6. Η ίδια διαδικασία ισχύει και για εργαζόμενους που δεν έχουν συμπεριληφθεί στο αρχείο που αποστέλλεται από το υπουργείο Εργασίας προς την ΗΔΙΚΑ, διότι ανήκουν σε ειδικές περιπτώσεις (εργαζόμενοι μέσω Εταιρειών Προσωρινής Απασχόλησης, προσλήψεις εκτός του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ με χειρόγραφη διαδικασία, προωθητές πωλήσεων, κλπ). Στη συνέχεια, τα στοιχεία και αυτών των εργαζομένων θα συμπεριληφθούν στο αρχείο της ΗΔΙΚΑ.

7. Οι εργαζόμενοι, που υπάγονται στο μέτρο των υποχρεωτικών self test, προμηθεύονται τα τεστ δωρεάν από το φαρμακείο, με επίδειξη του ΑΜΚΑ τους και της αστυνομικής ταυτότητάς τους. Σημειώνεται ότι, μέσω της πλατφόρμας της ΗΔΙΚΑ, θα ενημερώνονται και οι φαρμακοποιοί για το ποιοι εργαζόμενοι είναι δικαιούχοι των self test.

8. Αν κάποιος εργαζόμενος επιλέξει, αντί για self test, να κάνει rapid ή μοριακό τεστ, με δαπάνη δική του ή του εργοδότη του, έχει αυτή τη δυνατότητα. Ο εργαζόμενος δηλώνει το αποτέλεσμα του τεστ στο Π.Σ. “ΕΡΓΑΝΗ”, ως εξής:

9. Οι εργαζόμενοι θα μπαίνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr, επιλέγουν “Δήλωση Αποτελέσματος self test για εργαζόμενο” και μεταφέρονται αυτόματα στη διεύθυνση supportemployees.services.gov.gr. Αφού ταυτοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών του taxisnet, εισέρχονται στην Πλατφόρμα Δήλωσης COVID-19 tests στο Π.Σ. “ΕΡΓΑΝΗ” και υποβάλλουν το αποτέλεσμα του τεστ, συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο “Υπεύθυνη Δήλωση Εργαζομένων καταγραφής αποτελέσματος COVID-19 TEST (Self/Rapid/PCR)”.

10. Αν το αποτέλεσμα του self test είναι αρνητικό, μετά τη δήλωση του αποτελέσματος, ο εργαζόμενος προσέρχεται κανονικά στην εργασία του. Αν το αποτέλεσμα του self test είναι θετικό, μετά τη δήλωση του αποτελέσματος, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχετική δήλωση, την οποία ο εργαζόμενος εκτυπώνει ή φέρει σε ηλεκτρονική μορφή. Ο εν λόγω εργαζόμενος θα πρέπει εντός 24 ωρών να κάνει επαναληπτικό έλεγχο είτε σε δωρεάν δημόσια δομή, μεταξύ αυτών που είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr είτε σε ιδιωτική δομή της επιλογής του, με επιβάρυνση δική του ή του εργοδότη του. Μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του δεύτερου ελέγχου, ο εργαζόμενος μένει στο σπίτι σε καραντίνα.

11. Αν το αποτέλεσμα του δεύτερου ελέγχου είναι θετικό, εκδίδεται βεβαίωση, που αποτελεί δικαιολογητικό, για να μπει ο εργαζόμενος σε καραντίνα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το αποτέλεσμα του δεύτερου ελέγχου είναι αρνητικό, πάλι εκδίδεται σχετική βεβαίωση, με την οποία πιστοποιείται το αρνητικό αποτέλεσμα και ο εργαζόμενος πρέπει να προσέλθει στην εργασία του.

12. Το αποτέλεσμα του επαναληπτικού ελέγχου δηλώνεται υποχρεωτικά στην Πλατφόρμα Δήλωσης Αποτελεσμάτων COVID-19 tests του Π.Σ. “ΕΡΓΑΝΗ” με τη συμπλήρωση του ειδικού εντύπου “Υπεύθυνη Δήλωση εργαζομένων καταγραφής αποτελέσματος COVID-19, έπειτα από θετικό αποτέλεσμα self test”.

13. Κατά τη δήλωση του αποτελέσματος του self test, οι εργαζόμενοι δηλώνουν τη συγκατάθεσή τους για πρόσβαση του εργοδότη τους στο περιεχόμενο της δήλωσης.

14. Ο εργοδότης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τους εργαζομένους του για την υποχρέωσή τους να υποβληθούν σε self test και τις συνέπειες, που θα επέλθουν, αν δεν τηρηθεί η υποχρέωση. Αν ο εργοδότης δεν τηρήσει την υποχρέωση ενημέρωσης των εργαζομένων του με κάθε πρόσφορο μέσο (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ηλεκτρονικό μήνυμα, ανακοίνωση, κλπ) για τα υποχρεωτικά self test, του επιβάλλεται πρόστιμο 300 ευρώ από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).

15. Εάν, κατά τη διάρκεια ελέγχου του ΣΕΠΕ, βρεθεί εργοδότης που απασχολεί εργαζόμενο ο οποίος δεν έχει δηλώσει αποτέλεσμα self test, του επιβάλλεται πρόστιμο 500 ευρώ ανά εργαζόμενο. Αν βρεθεί εργοδότης που απασχολεί εργαζόμενο με θετικό self test (είτε στον πρώτο είτε στον επαναληπτικό έλεγχο), του επιβάλλεται πρόστιμο 1.500 ευρώ ανά εργαζόμενο.

16. Η εφαρμογή του μέτρου ξεκινά σήμερα, 19 Απριλίου. Για την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής, οι εργαζόμενοι μπορούν να προμηθεύονται τα self test και να δηλώνουν το αποτέλεσμα εντός του χρονικού διαστήματος 19-25 Απριλίου.

17. Εφόσον οι εργοδότες προσφέρουν προσωπική εργασία στην επιχείρησή τους ή παρευρίσκονται στους χώρους εργασίας, με ατομική τους ευθύνη, οφείλουν να κάνουν self test και να λαμβάνουν όλα τα ατομικά μέτρα προστασίας για τον COVID-19. Ειδικά, για το θέμα αυτό, το υπουργείο Εργασίας επισημαίνει ότι θα εκδοθεί άμεσα διευκρινιστική εγκύκλιος.

18. H εφαρμογή των ρυθμίσεων θα αποτελέσει αντικείμενο ελέγχων από το ΣΕΠΕ, που, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, προγραμματίζει στοχευμένους ελέγχους στους κλάδους που εμπίπτουν στο πεδίο της ΚΥΑ.

Σε ποιους τομείς του δημοσίου είναι υποχρεωτικό το self test
Σε ό,τι αφορά στο δημόσιο τομέα, οι κατηγορίες οι οποίες καλούνται σε υποχρεωτικό έλεγχο με self test είναι οι εξής:

– Οι υπάλληλοι των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

– Οι υπάλληλοι των ΟΤΑ που απασχολούνται στο πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι”.

– Οι απασχολούμενοι στις υπηρεσίες καθαριότητας.

– Οι δικαστικοί λειτουργοί και οι δικαστικοί υπάλληλοι.

Και σε αυτήν την περίπτωση η διαδικασία παραλαβής των self test από τα φαρμακεία είναι η ίδια, δηλαδή με την επίδειξη του ΑΜΚΑ.

Και στο δημόσιο τομέα, στις κατηγορίες αυτές, ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται μία φορά την εβδομάδα, πριν από την προσέλευση του εργαζομένου στο χώρο εργασίας του και έχει ισχύ για μία εβδομάδα από την ημέρα διενέργειάς του. Ο έλεγχος διενεργείται έως και 24 ώρες προ της πρώτης ημέρας της εβδομάδας που ο υπάλληλος παρέχει την υπηρεσία του με φυσική παρουσία.

Στην περίπτωση που ο υπάλληλος πρέπει εκτάκτως να παραστεί στο χώρο εργασίας του, δύναται κατ’ εξαίρεση να πραγματοποιείται και αυθημερόν ο έλεγχος, αλλά σε κάθε περίπτωση προ της εισόδου του στο χώρο εργασίας.

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr, τη βεβαίωση πραγματοποίησης του οικιακού τεστ.

Εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης της δήλωσης από την πλατφόρμα, ο υπάλληλος μπορεί να συμπληρώσει τη δήλωση χειρόγραφα, σύμφωνα με σχετικό υπόδειγμα που υπάρχει στην ιστοσελίδα self-testing.gov.gr.

Επαναλειτουργούν οι σχολές οδηγών
Παράλληλα, από σήμερα, επαναλειτουργούν οι σχολές οδηγών με τη λήψη όλων των μέτρων προστασίας έναντι του κορονοϊού.

Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, προβλέπεται μεταξύ άλλων και η διενέργεια self test για τον εκπαιδευόμενο-εξεταζόμενο, αλλά και για τους εκπαιδευτές και τους εξεταστές.

powered by social2s

Καταγγελία & μήνυση: Νεκρή 61χρονη λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της

Νέα καταγγελία: Νεκρή 61χρονη λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της

 Tην ζωή της έχασε μια 61χρονη πέντε μέρες μετά τον εμβολιασμό της από εμβόλιο Astrazeneca, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η οικογένειά της.
Ο δικηγόρος της οικογένειας της 61χρονης, Αντώνης Σακαρούδης, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα ΜEGA» για το θέμα.
«Έχω έγγραφο από το εμβολιαστικό κέντρο που η ίδια είχε δηλώσει όλα τα υποκείμενά νοσήματά της. Και της είχαν δώσει άδεια να μπορέσει να υποβληθεί στον εμβολιασμό. Προφανώς δεν υπήρχαν οδηγίες από την Astrazeneca τους γιατρούς ότι κάποιοι συμπολίτες μας δεν θα υποβληθούν στον εμβολιασμό. Οι γιατροί στα εμβολιαστικά κέντρα λειτουργούν με βάση τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας και των εταιρειών. Η ίδια είχε ρωτήσει και το δικό της γιατρό, όλοι είχαν δώσει τη συγκατάθεσή τους εμβολιαστεί» σημείωσε.
Γνωστοποίησε, δε, ότι την Τετάρτη θα καταθέσει εξ’ ονόματος της οικογένειας μηνυτήρια αναφορά για ανθρωποκτονία.

Τι λέει ο γιός της

Ο κ. Βασίλης, γιός της 61χρονης, περιέγραψε το πότε εμβολιάστηκε η μητέρα του και όσα συνέβησαν έως ότου να καταλήξει.
«Έκανε το Σάββατο 27 μαρτίου το εμβόλιο, αργά το ίδιο βράδυ τις έπεσε το οξυγόνο. Μετά ήταν μια χαρά, πήγε στη δουλειά της. Την Τετάρτη μου είπε ότι θα καθόταν σπίτι. Δεν ένιωθε καλά και εκανε τεστ covid και ακτινογραφία. Μιλήσαμε στη 13:00. Ήταν αρνητική στον κορωνοϊό, ενώ η ακτινογραφία ήταν καθαρή. 13:15 την ξανά πήρα τηλέφωνο και δεν μου απάντησε. Μπήκε στην κάμερα που είχαμε και την είδα να έχει σβήσει» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η άτυχη γυναίκα είχε περάσει καρκίνο τρεις φορές και τον είχε νικήσει, ενώ δεν είχε σπλήνα. «Αυτό είναι που μας έχει τρελάνει. Νίκησε από τον καρκίνο, και πήγε για κάτι καλό, να εμβολιαστεί, και έφυγε από αυτό» συμπλήρωσε ο γιό της.
Σύμφωνα με την νεκροψία, η 61χρονη, κατέληξε από θρόμβωση.

powered by social2s

Φρίκη στην Αίγυπτο: Τζιχαντιστές εκτελούν εν ψυχρώ χριστιανό και ανεβάζουν το βίντεο στο διαδίκτυο

Έναν Αιγύπτιο χριστιανό και δύο μέλη φυλής τουφέκισε ο βραχίονας του Ισλαμικού Κράτους (ΙΚ) στο Σινά, στην Αίγυπτο, σε μια δολοφονική πράξη που καταγράφεται σε βίντεο που μεταφορτώθηκε στον ιστότοπο Telegram από την τζιχαντιστική οργάνωση.

Από τον Φεβρουάριο του 2018, ο αιγυπτιακός στρατός διεξάγει επιχειρήσεις ευρείας κλίμακας για να ξεριζώσει τους εξτρεμιστές, ιδίως την «Επαρχία του Σινά» του ΙΚ, από τη χερσόνησο, ειδικά το βόρειο τμήμα της.

Το ανατριχιαστικό βίντεο διάρκειας 13 λεπτών που μεταφορτώθηκε το Σάββατο από την τζιχαντιστική οργάνωση, που ευθύνεται για σειρά φρικαλεοτήτων, καταγράφει την εκτέλεση τριών ανδρών. Ο ένας εξ αυτών ήταν κόπτης – Αιγύπτιος χριστιανός – ηλικίας 62 ετών, που δολοφονήθηκε αφού τζιχαντιστής καταφέρθηκε εναντίον των μειονοτικών, κατηγορώντας τους πως υποστηρίζουν τον αιγυπτιακό στρατό.

Σε ανακοίνωσή της που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες Κυριακή, η κοπτική εκκλησία κατονόμασε τον άνδρα που εκτελέστηκε ως Νάμπιλ Χαμπάσι Σαλάμα, διευκρινίζοντας ότι είχε απαχθεί πριν από πέντε μήνες από «στοιχεία των τακφίρι», χρησιμοποιώντας έναν όρο που αναφέρεται στους σουνίτες εξτρεμιστές.

Επιθέσεις εναντίον κοπτών

Το ΙΚ έχει αναλάβει τα τελευταία χρόνια την ευθύνη για πολλές αιματηρές επιθέσεις εναντίον των κοπτών, της μεγαλύτερης χριστιανικής μειονότητας στη Μέση Ανατολή. Κατά εκτιμήσεις αποτελούν το 10 ως 15% των περίπου 100 εκατομμυρίων κατοίκων της Αιγύπτου, χώρας με πληθυσμό στη μεγάλη πλειονότητά του μουσουλμανικό.

Στο ίδιο βίντεο, δύο νέοι, που παρουσιάστηκαν ως μέλη της φυλής Ταραμπίν των Βεδουίνων, εκτελέστηκαν στην έρημο με τη χρήση πυροβόλων όπλων. Οι τζιχαντιστές τους κατηγόρησαν ότι είχαν συμμετάσχει σε μάχες στο πλευρό του αιγυπτιακού στρατού.

Από το 2018, κάπου 970 φερόμενοι ως εξτρεμιστές έχουν σκοτωθεί στο Σινά, όπως και δεκάδες μέλη των δυνάμεων ασφαλείας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.

Ωστόσο δεν υπάρχει απολογισμός που να έχει επαληθευτεί από ανεξάρτητες πηγές. Η πρόσβαση στο βόρειο Σινά είναι απαγορευμένη στους δημοσιογράφους.

Προσοχή, σκληρές εικόνες

https://twitter.com/MichaelMeunier/status/1383813920276709377

powered by social2s

Θλιβερό ορόσημο: Ξεπέρασαν τα 3.000.000 οι νεκροί της πανδημίας

Τρία εκατομμύρια άνθρωποι έχουν μέχρι στιγμής χάσει την ζωή τους από την Covid-19 σε όλο τον κόσμο από τον Δεκέμβριο του 2019 που εμφανίστηκε ο κορωνοϊός στην Κίνα, σύμφωνα με τον νεότερο απολογισμό του Γαλλικού Πρακτορείου που βασίστηκε σε στοιχεία από τις υγειονομικές αρχές.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η περισσότερο πληγείσα χώρα της Ευρώπης με 127.225 νεκρούς και σήμερα καταγράφει περίπου 30 νέους θανάτους ημερησίως έπειτα από την κορύφωση στο τέλος Ιανουαρίου όπου καθημερινά οι νεκροί στην χώρα ξεπερνούσαν τους 1.200.

Την Δευτέρα η χώρα εξήλθε από το lockdown έπειτα από περισσότερους από τρεις μήνες. Τον Δεκέμβριο ξεκίνησε την μαζική εμβολιαστική της εκστρατεία στο πλαίσιο της οποίας το 60% του πληθυσμού έχει εμβολιαστεί τουλάχιστον με την πρώτη δόση.

Οι ΗΠΑ, η περισσότερο πληγείσα χώρα στον κόσμο με 566.224 νεκρούς, σημείωσε ύφεση της πανδημίας στο τέλος Ιανουαρίου παρότι σε ορισμένες πολιτείες παρατηρείται εκ νέου αύξηση των κρουσμάτων.

Τα οφέλη του εμβολιασμού είναι περισσότερο ορατά στο Ισραήλ, όπου 6 στους 10 πολίτες έχουν λάβει τουλάχιστον την πρώτη δόση.

Στη Βραζιλία, την δεύτερη περισσότερο πληγείσα χώρα στον κόσμο με 368.749 νεκρούς, καταγράφονται καθημερινά περίπου 3.000 θάνατοι.

 

 

 

Η αύξηση του αριθμού των νεκρών είναι ραγδαία στην Ινδία, όπου πάνω από 1.000 άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά από covid-19.

powered by social2s

Με self test στο χωριό το Πάσχα; Οι τρεις κατηγορίες πολιτών που ίσως θα ταξιδέψουν

Το ενδεχόμενο να επιτραπεί η μετακίνηση από νομό σε νομό το Πάσχα, εξετάζει σοβαρά η κυβέρνηση προκειμένου να υπάρξει αποσυμπίεση για τους πολίτες μετά το πολύμηνο lockdown.

Προϋπόθεση για να ληφθεί μια τέτοια απόφαση είναι να υπάρξει πτώση ή και σταθεροποίηση των επιδημιολογικών δεδομένων ενώ ενδέχεται να αξιοποιηθεί και το εργαλείο των self test για μετακίνηση με μεγαλύτερη ασφάλεια τις ημέρες των εορτών.

Οι πολίτες θα μπορούσαν να δηλώνουν το αρνητικό αποτέλεσμα στην πλατφόρμα των αυτοδιαγνωστικών τεστ, να λαμβάνουν τη σχετική βεβαίωση την οποία θα επιδεικνύουν -αν τους ζητηθεί, τις αρμόδιες αρχές.

Επίσης  εξετάζεται το ενδεχόμενο ελεύθερης μετακίνησης για τους πολίτες που έχουν κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

Δεν αποκλείεται επίσης, να επιτραπεί η ελεύθερη μετακίνηση και σε όσους έχουν νοσήσει από κορωνοϊό και έχουν ιαθεί.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι οι μετακινήσεις του Πάσχα μπορούν να αποτελέσουν και «πρόβα» για τον τρόπο λειτουργίας του πράσινου πιστοποιητικού που υιοθέτησε  η ΕΕ για τα τουριστικά ταξίδια.

Το κυβερνητικό σχέδιο αναμένεται να έχει διαμορφωθεί μέχρι την επόμενη εβδομάδα ενώ οι ανακοινώσεις θα γίνουν εντός της Μεγάλης Εβδομάδας.

 

powered by social2s

Αυτά ειναι τα καλόπαιδα που «ξάφριζαν» σπίτια στην Ανατολική Αττική

Δίνονται στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες εννέα ημεδαπών, κατηγορούμενων ως μελών εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε συστηματικά ληστείες και κλοπές από οικίες και η οποία εξαρθρώθηκε την 8-4-2021 από το Τμήμα Ασφαλείας Κηφισιάς.

Πρόκειται για τους συλληφθέντες:

1. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ Παναγιώτη του Βασιλείου και της Λουκίας, γεννηθέντα την 26-10-1980 στην Αθήνα,

2. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ Ιωάννη-Γρηγόριο του Βασιλείου και της Λουκίας, γεννηθέντα 14-12-1975 στην Αθήνα,

 


3. ΚΑΡΑΧΑΛΙΟ Ιωάννη του Δημητρίου και της Σεβαστής, γεννηθέντα την 7-8-1979 στην Αθήνα,


4. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ Μιχαήλ του Ιωάννη και της Σωτηρίας, γεννηθέντα την 27-7-1969 στην Αθήνα,


5. ΚΑΡΑΧΑΛΙΟ Παναγιώτη αγνώστου πατρός και της Ειρήνης, γεννηθέντα την 15-1-1998 στην Αθήνα,

6. ΙΣΜΑΗΛ Παναγιώτη του Αθανασίου και της Κωνσταντίνας, γεννηθέντα την 7-6-1997 στο Αγρίνιο,

7. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ Λάμπρο του Δημητρίου και της Ελένης, γεννηθέντα την 27-6-1999 στην Αθήνα,

 

8. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ Ευάγγελο του Κωνσταντίνου και της Βασιλικής, γεννηθέντα την 5-6-1988 στη Θήβα.

Και τον μη συλληφθέντα:

9. ΝΙΚΗΤΑ Εμμανουήλ-Ιωάννη του Γεωργίου και της Βασιλικής, γεννηθέντα την 4-4-2001 στη Λαμία.

Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων, καθώς και στη διερεύνηση της συμμετοχής αυτών και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.

Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6234457 του Τμήματος Ασφαλείας Κηφισιάς και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση είναι χρονικής διάρκειας μέχρι 24-5-2021, σύμφωνα με την Εισαγγελική Διάταξη. Πέραν του χρονικού αυτού ορίου δεν επιτρέπεται και αντίκειται στο νόμο, η διατήρηση ή/και αναπαραγωγή της δημοσιοποίησης των παραπάνω στοιχείων.

powered by social2s

Πιθανότητα 3ης δόσης και αλλαγής τύπου του ιού που περιέχεται στα εμβόλια

Πιθανότητα χορήγησης τρίτης δόσης του εμβολίου, αλλά και αλλαγής τύπου του ιού που περιέχεται στα εμβόλια, άφησε ο καθηγητής Πνευμονολογίας στο πανεπιστήμιο Κρήτης, Νίκος Τζανάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ ερωτηθείς για τα όσα δήλωσε ο CEO της Pfizer. 

«Αυτή τη στιγμή δε γνωρίζουμε το χρόνο προστασίας που παρέχουν τα εμβόλια. Φαίνεται ότι είναι μερικοί μήνες τουλάχιστον… μπορεί και παραπάνω. Το πιθανότερο είναι ο ιός να χρειάζεται, και με τις μεταλλάξεις που έχει, όχι μόνο αναμνηστικές δόσεις ετησίως, θα δούμε κάθε πότε, αλλά ενδεχομένως και αλλαγή του τύπου του ιού ο οποίος περιέχεται στα εμβόλια… Δεν αποκλείεται δηλαδή να γίνεται επικαιροποίηση του εμβολίου ανάλογα με τον τύπο της επιδημίας που υπάρχει στον κόσμο και τη χώρα» σημείωσε χαρακτηριστικά ο καθηγητής. 

Δεν αποκλείω καθόλου, συνέχισε, το ενδεχόμενο τρίτης δόσης, νομίζω το Ισραήλ ήδη καλύπτει τους πολίτες γι’ αυτό, κάνοντας λόγο για «μια τρίτη δόση σε εύλογο χρονικό διάστημα που θα ορίσει η εθνική επιτροπή εμβολιασμού».

«Οι ναοί και οι τελετές συμβάλλουν στα κρούσματα»

Ο κ. Τζανάκης κάλεσε τους ιερείς ανά την Ελλάδα να πειθαρχήσουν στα μέτρα. «Θα πρέπει η εκκλησιά να δώσει τη λύση κι όχι να περιμένει από το κράτος και κάτω από πίεση, να πάρει κάποια μέτρα. Η ίδια η εκκλησία που είναι αρωγός της πατρίδας από αιώνες των αιώνων, η  ΔΙΣ, να πάρει τις αποφάσεις της και να τις προτείνει στο κράτος υπό το φως ίσως και της βοήθειας κάποιων ειδικών». 

«Δυστυχώς από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά πολλών ιχνηλατήσεων έχουμε δει ότι οι ναοί και οι θρησκευτικές τελετές, οι οποίες πρέπει να γίνονται φυσικά, συμβάλλουν σε κρούσματα. Θα πρέπει η εκκλησία να δώσει τη λύση και να προτείνει αυτή τη λειτουργία που θα διαφυλάξει τη θρησκευτικότητα των ημερών, αλλά και θα προφυλάξει το ποίμνιο από τους κινδύνους» υπογράμμισε ο καθηγητής.


Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο τέλεσης του επιταφίου στον περίγυρο της εκκλησίας ή της Ανάστασης σε ανοιχτούς χώρους απάντησε πως κατά τη γνώμη του οτιδήποτε προκαλεί υπερσυγκέντρωση ακόμα και σε ανοιχτούς χώρους θα προκαλέσει κάποιο θέμα. Χρειάζεται αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο μπορεί να βρεθεί αυτό, αρκεί η εκκλησία να μην πιέσει τα πράγματα προς μια κατεύθυνση ανασφάλειας υγειονομικής. Νομίζω ότι ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει το θέμα θα επιτρέψουν και τη θρησκευτικότητα αλλά και την ασφάλεια του ποιμνίου» ανέφερε. 

«Ο εμβολιασμός απόλυτο μέσο αποφυγής της πανδημίας»

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, και ερωτηθείς αν η εκκλησία ειδικά για το βράδυ της Ανάστασης θα ζητήσει χαλαρότερο ωράριο, απάντησε ότι την προσεχή εβδομάδα συνέρχεται η ΔΙΣ για να υποβάλει προτάσεις να συνεκτιμήσει την κατάσταση για να ζητήσει την παρέκταση χρονικά. «Και ο επιτάφιος και η Ανάσταση γίνονται σε ανοιχτούς χώρους, επομένως μπορούν να τηρηθούν όλα τα ιατρικά πρωτόκολλα» τόνισε. «Άργησε η Ευρώπη στους εμβολιασμούς, τρεις μήνες τώρα έπρεπε να είχε τελειώσει ο εμβολιασμός και να έχουμε ισχυρό τείχος στην πανδημία» επισήμανε ο κ. Σεραφείμ. 

«Ο εμβολιασμός είναι απόλυτο μέσο αποφυγής της πανδημίας» υπογράμμισε ο Μητροπολίτης, δηλώνοντας ότι και ο ίδιος έχει εμβολιαστεί. 

Από πλευράς του, ο Στέλιος Λουκίδης καθηγητής Πνευμονολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, επισήμανε ότι καθημερινά οι εισαγωγές δεν είναι σε πτωτική τάση, αντίθετα οι κλινικές μας γεμίζουν και έχουμε αυξημένη παρουσία ανθρώπων σε ΜΕΘ. 

 

powered by social2s

Συντάξεις Μαΐου: Αναλυτικά οι ημερομηνίες που θα καταβληθούν

Η καταβολή των κύριων και επικουρικών συντάξεων μηνός Μαΐου στους συνταξιούχους, αναμένεται να ξεκινήσει από την Παρασκευή, 23 Απριλίου και να ολοκληρωθεί στις 29 Απριλίου.

Αναλυτικά, στο πλαίσιο της εφαρμογής του μέτρου της ταυτόχρονης καταβολής των κύριων και επικουρικών συντάξεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του e-ΕΦΚΑ αποφάσισε στη συνεδρίαση της 8ης Απριλίου 2021 το ακόλουθο πρόγραμμα πληρωμής:

Κύριες και Επικουρικές Συντάξεις

- Στις 23 Απριλίου 2021, ημέρα Παρασκευή θα καταβληθούν οι κύριες και επικουρικές συντάξεις των μισθωτών (δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από το τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τις Τράπεζες και τον ΟΤΕ) που το ΑΜΚΑ τους λήγει σε 1, 3, 5, 7, 9 

- Στις 26 Απριλίου 2021, την Μεγάλη Δευτέρα θα καταβληθούν οι κύριες και επικουρικές συντάξεις των μισθωτών (δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από το τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τις Τράπεζες και τον ΟΤΕ) που το ΑΜΚΑ τους λήγει σε 0, 2, 4, 6, 8.

- Στις 27 Απριλίου 2021, την Μεγάλη Τρίτη θα καταβληθούν οι κύριες και επικουρικές συντάξεις των μη-μισθωτών (δηλαδή των συνταξιούχων που προέρχονται από τους τέως φορείς ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ)

- Στις 28 Aπριλίου 2021, την Μεγάλη Τετάρτη θα καταβληθούν κύριες και επικουρικές συντάξεις του Δημοσίου, του τ.ΝΑΤ, τ.ΕΤΑΤ, τ.ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ΔΕΗ.

powered by social2s

Ντροπη! Πετάει σκουπίδια από τον 2ο και λέει στην καθαρίστρια «δουλειά σου είναι»

Μία γυναίκα στην Κρήτη πέταγε σκουπίδια από τον 2ο όροφο, λέγοντας στην κοπέλα που Δήμου που καθάριζε οτι αυτή είναι η δουλειά της.

 

Πολλές αντιδράσεις, οι οποίες δικαιολογημένα δεν είναι και τόσο θετικές, έχει προκαλέσει ένα video που έχει κυκλοφορήσει από την Κρήτη.

Αυτό είναι τραβηγμένο (σ.σ. άγνωστο το πότε) στον Δήμο Φαιστού και δείχνει μία γυναίκα που δουλεύει στον Δήμο να καθαρίζει τον δρόμο κάτω από ένα σπίτι.

Σε αυτό όμως είναι μία άλλη γυναίκα στον δεύτερο όροφο, η οποία αρχίζει να πετάει χύμα στον δρόμο από ψηλά, τις κούτες που είχε στο μπαλκόνι της.

 

Κάτι που όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, προκάλεσε την αντίδραση της κοπέλας που καθάριζε για να λάβει την απάντηση: «Η δουλειά σου είναι» από την κυρία στον 2ο όροφο, την ώρα που έμπαινε στο σπίτι.

Δείτε εδώ

 

powered by social2s

«Πράσινο φως» για τις σχολές οδηγών - Ανοίγει το λιανεμπόριο στην Κοζάνη με click away

Σε εξέλιξη βρίσκεται η ενημέρωση για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας από την καθηγήτρια Παιδιατρικής - Λοιμωξιολογίας του ΕΚΠΑ και μέλος της Επιτροπής εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας Βάνα Παπαευαγγέλου, τον επίκουρο καθηγητή Επιδημιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων Γκίκα Μαγιορκίνη και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά. 

Βάνα Παπαευαγγέλου

Το επιδημιολογικό φορτίο εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο σε όλη την επικράτεια.

26.000 τα ενεργά κρούσματα στη χώρα

2.800 κρούσματα την ημέρα ο μέσος κυλιόμενος όρος επταημέρου

54.000 ο μέσος όρος των ημερησιων τεσt

Στο 5,3 μειώθηκε ο δείκτης θετικότητας

Υπάρχουν ακόμα και σήμερα περιοχές στη χώρα που παρατηρείται αύξηση των κρουσμάτων

Βρισκόμαστε σε μία ιδιαίτερα εύθραυστη ισορροπία. Οποιαδήποτε χαλάρωση θα οδηγήσει σε αύξηση του επιδημιολογικού φορτίου και πάλι.

Η μέση ηλικία των κρουσμάτων στη χώρα δείχνει μια μικρή μείωση.

Αυξημένος είναι και ο αριθμός των ανθρώπων που νοσηλεύονται σήμερα.

Η πίεση στο σύστημα Υγείας συνεχίζει να αυξάνει ακόμα και σήμερα στη βόρεια Ελλάδα.

Ενας στους 4 ασθενείς που νοσηλεύονται στις ΜΕΘ είναι νεοτεροι των 55 ετών

Ο συνολικός αριθμός των διασηλωνημένων στη χώρα μας συνεχίζει να αυξάνεται.

Στο 86% η κάλυψη των κλινών ΜΕΘ στην επικράτεια

Πολύ μεγάλη η διασπορά στην κοινότητα, οποιαδήποτε χαλάρωση τώρα θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη διασπορά

Όλοι μας πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στην τήρηση των μέτρων

Καθώς η επιδημιολογική κατάσταση βελτιώνεται, θα εξεταστεί η επανεκκίνηση δραστηριοτήτων

Προχωράμε με μικρά και σταθερά βήματα

Γκίκας Μαγιορκίνης

Στην Αττική υπάρχουν πολύ μικρά σημάδια εύθραυστης σταθεροποίησης, σημάδια βελτίωσης στη Θεσσαλονίκη

Νίκος Χαρδαλιάς

Επαναλειτουργία του λιανεμπορίου στην Κοζάνη μόνο με την μέθοδο του click away

Επανεκκίνηση σχολών οδηγών αυτοκινήτων από Δευτέρα 19/4 με όρους

powered by social2s

Καταργείται η διάκριση μεταξύ μισθού και ημερομισθίου - Αλλάζουν οι μισθοί

Την εξίσωση των εργατοτεχνιτών με τους υπαλλήλους, ένα πάγιο αίτημα των συνδικάτων και κυρίως του ΚΚΕ -στο οποίο αναφέρθηκε και ο πρωθυπουργός μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ- θα προβλέπει το σχέδιο νόμου για την αλλαγές στα εργασιακά που θα τεθεί μετά το Πάσχα σε διαβούλευση. Η κατάργηση αυτής της διάκρισης που αποτελεί ελληνική «πατέντα» -καθώς δεν ισχύει σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη- αναμένεται να οδηγήσει σε αναβάθμιση του εισοδήματος δεκάδων χιλιάδων εργατοτεχνιτών με βασικότερο όφελος τον υπερδιπλασιασμό της αποζημίωσης απόλυσης.

Εφαρμογή από 1/1/2022

Πρόκειται για μια διαρθρωτική αλλαγή για τον κόσμο της εργασίας που θα εφαρμοστεί από την 1/1/2022. Οι εργατοτεχνίτες, οικοδόμοι, σοβατζήδες, βοηθοί ηλεκτρολόγοι, σιδεράδες κ.λπ. που λαμβάνουν σήμερα μέσο ημερομίσθιο 40-45 ευρώ θα ενταχθούν σε ένα νέο πλαίσιο με κορμό τη μισθωτή απασχόληση. Δηλαδή, θα γίνει αναγωγή της αμοιβής τους σε μηνιαίες αποδοχές με βάση την ωρομίσθια απασχόληση που θα συμφωνήσουν με τον εργοδότη τους.

Το ίδιο θα συμβεί και με τα δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και το επίδομα αδείας, που σήμερα χορηγούνται ως αναλογία του ημερομισθίου τους. Παράλληλα θα απλοποιηθεί η διαδικασία προμήνυσης (προαναγγελία της απόλυσης) και η καταγγελία της σύμβασης εργασίας.

 

Εως σήμερα ελάχιστες κλαδικές συμβάσεις μετά από συνδικαλιστική πίεση προέβλεπαν την εξίσωση των εργατοτεχνιτών με τους υπαλλήλους. Η υποχρεωτική εφαρμογή της εξίσωσης από το 2022 θα επηρεάσει κυρίως το ύψος της αποζημίωσης απόλυσης.

Παραδείγματα

Σήμερα, ένα εργατοτεχνίτης που αμείβεται με το κατώτατο ημερομίσθιο των 29 ευρώ, μετά από 10 χρόνια στον ίδιο εργοδότη δικαιούται αποζημίωση ύψους μόνο 2.030 ευρώ. Αντίθετα, ένας υπάλληλος που αμείβεται με τον κατώτατο μισθό των 650 ευρώ, μετά από 10 χρόνια στον ίδιο εργοδότη θα λάβει διπλάσια αποζημίωση ύψους 4.550 ευρώ.

 

Εργαζόμενος το ίδιο διάστημα εργατοτεχνίτης με ημερομίσθιο 35 ευρώ θα λάβει αποζημίωση 2.450 ευρώ. Την ίδια ώρα ο υπάλληλος με προϋπηρεσία 10 ετών και μηνιαία αμοιβή 800 ευρώ θα λάβει αποζημίωση 5.600 ευρώ.

Παράλληλα, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Εργασίας, η μετατροπή των εργατοτεχνιτών σε μισθωτούς εργαζόμενους θα περιορίσει δραστικά την εισφοροδιαφυγή που ανθεί στον κλάδο της οικοδομής και των κατασκευαστικών έργων. Οι εργοδότες θα υποχρεώνονται πλέον να συμμορφωθούν στις διαδικασίες πρόσληψης μέσω του πληροφοριακού συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, στο οποίο θα υποβάλλουν τις ΑΠΔ με τον μισθό και τις εισφορές.

powered by social2s

Αντιδήμαρχος έχασε μάνα και πατέρα από τον κορωνοϊό

Πριν από λίγες ημέρες ο αντιδήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Βασίλης Γκοτσόπουλος, θρηνούσε για την απώλεια της μητέρας του Αγγελικής… Λίγες ημέρες μετά, “σβήνει” και ο πατέρας του. Ο κορονοϊός “χτύπησε” χωρίς έλεος την αγαπημένη οικογένεια από τη Λακκόπετρα.

Σήμερα “έφυγε” από τη ζωή και ο πατέρας του Αριστείδης Γκοτσόπουλος (φωτο) και ο αντιδήμαρχος συντετριμμένος έγραψε:

gotso-foto-750x375-1.jpg

Πατέρα για εμάς όποτε και να έφευγες θα ήτανε νωρίς…

Σε έπιασε το παράπονο και μου είπες ότι ήταν άδικο που έμπλεξες με τον κορονοϊό και ότι τελικά δεν θα τα καταφέρεις. Είπες ότι η ζωή θέλει και τύχη. Μην παραπονιέσαι πατέρα μου. Στην ζωή σου ήσουν τυχερός. Συνάντησες τον άνθρωπό σου από μικρός και μοιράστηκες μαζί του μια ζωή γεμάτη αγάπη και δόσιμο. Ξέρεις πόσο σπάνιο είναι αυτό !!!
Η Αγγέλω σου ήταν πάντα το λιμάνι και η ευτυχία σου. Και εσύ η δική της. Αγαπημένοι και ενωμένοι στην ζωή και το θάνατο. Ανησυχούσες για την υγεία της και συνέχεια με ρωτούσες. Δεν σου είπα ότι έφυγε. Συγχωράμε Πατέρα μου. Να μην ανησυχείς τώρα. Σε περιμένει και θα είσαστε και πάλι μαζί, αγαπημένοι και ενωμένοι. Το ξέρω ότι θα μας προσέχετε και θα μας προστατεύεται και οι δύο σας από εκεί ψηλά.

Η Βούλα μας και εγώ σε ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για τη ζωή που μας χάρισες, για όσα έκανες για εμάς και την οικογένεια μας μια ολόκληρη ζωή. Ήσουν πατέρας και δάσκαλος, αυστηρός κριτής, μα δίκαιος, πάντα κοντά μας. Σε κάθε μας βήμα συνοδοιπόρος, με την ευχή σου στο πλάι μας και με την πόρτα του σπιτιού μας πάντα ανοικτή ότι και να τύχαινε. Η ευχή και η αγάπη η δική σου και της μητέρας μας ήτανε για εμάς το πολυτιμότερο όπλο.

 

Πατέρα ήσουν αυθεντικός άνθρωπος, τίμιος και εργατικός, ντόμπρος και αξιοπρεπής. Στην οδύσσειά της ζωής σου πέρασες ανάμεσα από συμπληγάδες αλλά τα κατάφερες. Υπήρξες άξιος εκπρόσωπος μιας υπέροχης και αυθεντικής γενιάς, που ξεκίνησε από το μηδέν, που πάλεψε σκληρά, που αγωνίστηκε και τα κατάφερε.

Ήσουν καλός πατέρας με μεγάλη καρδιά, δίκαιος, στοργικός, αλλά και αυστηρός, πιστός και αφοσιωμένος στην σύζυγο και την οικογένειά σου. Μας δίδαξες πως αληθινός πλούτος στην ζωή είναι η αξιοπρέπεια. Μας έδειξες τον δρόμο να πράττουμε το καλό, το δίκαιο και το σωστό.

Σήμερα όλοι μιλούν για σένα με σεβασμό και αγάπη. Υπήρξες πάντα περήφανος. Δεν σήκωνες μύγα στο σπαθί σου. Δεν γνώριζες εμπόδια γιατί τα έσβηνε το πείσμα σου για ζωή και για δράση. Αναχωρείς ελεύθερος. Αποχαιρετούμε μόνο το σώμα σου γιατί η φωνή, η εικόνα και η σοφία σου θα βρίσκονται πάντα στη ζωή μας.

Πατέρα σου υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε τα πάντα για να τιμήσουμε το όνομα, την ζωή και την παρακαταθήκη σου. Και με αυτόν τον τρόπο θα σε τιμάμε και θα σε κρατάμε περήφανο από όπου κι αν μας παρακολουθείς.

Πατέρα μας… ήσουν ο καλύτερος πατέρας του κόσμου.
Καλό σου Ταξίδι. Χαιρετίσματα στην Μάνα.
Καλό σας Παράδεισο και Καλή Αντάμωση>>

 

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΥΛΩΝΑ 

Σε προσωπική δήλωση για το θάνατο του Αρίστου Γκοτσόπουλου, πατέρα του αντιδήμαρχου Βασίλη Γκοτσόπουλου, προέβη ο Δήμαρχος Σπύρος Μυλωνάς. Η δήλωση του Δημάρχου έχει ως εξής:

«Με μεγάλη θλίψη πληροφορήθηκα το θάνατο του Αρίστου Γκοτσόπουλου, πατέρα του στενού συνεργάτη και φίλου, αντιδήμαρχου Βασίλη Γκοτσόπουλου.

Ο κορονοϊός χτύπησε αλύπητα την οικογένεια του Βασίλη που μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έχασε και τους δύο του γονείς.

Είναι ένα πλήγμα από το οποίο κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να συνέλθει εύκολα.

 

Απευθύνω και δημόσια τα θερμά μου συλλυπητήρια στο Βασίλη και τους οικείους του εκλιπόντος. Ας θυμούνται για πάντα και με αγάπη τους γονείς τους.

Θα πρέπει να ξέρουν ότι σε αυτήν τη πολύ δύσκολη γι’ αυτούς στιγμή, προσωπικά εγώ αλλά και ολόκληρη η δημοτική αρχή βρισκόμαστε ολόψυχα στο πλευρό τους».

πηγή: tempo24.news

powered by social2s

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ξεκίνησαν αιτήσεις για την ενιαία ενίσχυση 2021

Σε εξέλιξη βρίσκεται η υποβολή της ενιαίας αίτησης ενίσχυσης έτους 2021 – ΟΠΕΚΕΠΕ μέσω της οποίας χορηγούνται όλες οι άμεσες ενισχύσεις.

 

Η Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2021 (ΕΑΕ 2021) υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή στον ΟΠΕΚΕΠΕ από τον ίδιο το δικαιούχο ή από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του:

-είτε με απευθείας χρήση της εφαρμογής κατόπιν εγγραφής στο online σύστημα στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ

Για κάθε εργάσιμη ημέρα καθυστέρησης, επιβάλλεται ποινή 1% επί της δικαιούμενης ενίσχυσης (εκτός των περιπτώσεων ανωτέρας βίας και εξαιρετικών περιστάσεων). Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των 25 ημερολογιακών ημερών η αίτηση θεωρείται απαράδεκτη.

 

Η ορθή συμπλήρωση της αίτησης, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του δικαιούχου. Τυχόν λανθασμένη δήλωση των στοιχείων της εκμετάλλευσης, θα έχει ως συνέπεια την επιβολή κυρώσεων. Για το λόγο αυτό καλούνται οι δικαιούχοι να συμπληρώνουν τις αιτήσεις τους με τη δέουσα προσοχή και να προχωρούν σε οριστική υποβολή αυτών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου της ορθότητας των δηλούμενων στοιχείων.

Δείτε εδώ τις οδηγίες

Η Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2021 (ΕΑΕ 2021) υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή στον ΟΠΕΚΕΠΕ από τον ίδιο το δικαιούχο ή από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του:

 

Είτε με απευθείας χρήση της εφαρμογής κατόπιν εγγραφής στο online σύστημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://registration.dikaiomata.gr/user_registration/

Είτε μέσω ενός Κέντρου Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) το οποίο δραστηριοποιείται στην περιοχή που βρίσκεται η έδρα της εκμετάλλευσής του – ή αν υποβάλλει αίτηση ενιαίας ενίσχυσης για πρώτη φορά, σε οποιαδήποτε Κ.Υ.Δ της επιλογής του, αφού εκδώσει το μοναδικό «κωδικό υποβολής» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://registration.dikaiomata.gr/user_registration/, τον οποίο παραδίδει στην Πύλη επιλογής του.

powered by social2s

Ανακοίνωση εξαφάνισης ανηλίκου: Σε κίνδυνο η ζωή της 15χρονης Ιωάννας

Στις 10/4/2021, πρωινές ώρες, εξαφανίστηκε από τη περιοχή της Κηφισιάς η Ιωάννα Γ., 15 ετών.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» έλαβε σήμερα, 15/4/2021, Εισαγγελική εντολή και άμεσα προέβη σε δημοσιοποίηση των στοιχείων της ανήλικης καθώς συντρέχουν σοβαροί λόγοι οι οποίοι μπορεί να θέτουν την ζωή της σε κίνδυνο. 

Η Ιωάννα Γ. έχει ύψος 1.65 μ., είναι αδύνατη, έχει καστανά-μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια.

Φοράει μαύρη φόρμα και άσπρο φούτερ. Έχει γυαλιά μυωπίας και σκουλαρίκι κρίκο στη μύτη

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όλο το 24ωρο, στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.

powered by social2s

Σχολικά γεύματα: Αυξάνονται κατά 15% - Μπαίνουν στο πρόγραμμα 18 νέες περιοχές

Σε αύξηση κατά 15% στον αριθμό των σχολικών γευμάτων που λαμβάνουν οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και σε ταυτόχρονη διεύρυνση των γεωγραφικών τμημάτων, προχωρά το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μετά την πρώτη αύξηση στο πρόγραμμα τον Μάρτιο του 2020, η αρμόδια υφυπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου, το ενισχύει κι άλλο, εξασφαλίζοντας αυξημένη ετήσια χρηματοδότηση από 74 εκατ. ευρώ σε 85 εκατ. ευρώ.

Συγκεκριμένα:

- Αυξάνονται τα γεωγραφικά τμήματα στα οποία δίνονται σχολικά γεύματα. Το πρόγραμμα επεκτείνεται σε 18 νέα γεωγραφικά τμήματα.

- Στο πρόγραμμα εντάσσονται δήμοι με κοινωνικά κριτήρια, έπειτα από πραγματοποίηση στατιστικής μελέτης για την ιεράρχηση της αναγκαιότητας για παροχή σχολικών γευμάτων ανά δήμο.

- Αυξάνονται οι σχολικές μονάδες εντός των υφιστάμενων τμημάτων στις οποίες χορηγούνται σχολικά γεύματα.

- Οι διανεμόμενες μερίδες αυξάνονται και από 185.311 ανέρχονται σε 210.347 την ημέρα.

Τον Ιανουάριο του 2018, οπότε και ξεκίνησε το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων, ο προϋπολογισμός ανερχόταν σε 39.673.643 ευρώ και αντιστοιχούσε σε 151.276 μερίδες την ημέρα.

Η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε:

«Δέσμευση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων είναι να μην μείνει κανένα παιδί πίσω. Ως κυβέρνηση, τιμούμε στην πράξη την υποχρέωσή μας να φροντίζουμε όλα τα παιδιά της χώρας και κυρίως εκείνα που ανήκουν στις πλέον ευάλωτες οικογένειες.

»Η ανάγκη να προστατεύσουμε τα παιδιά απέναντι στη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό είναι σήμερα, λόγω της πανδημίας και των μακροχρόνιων συνεπειών της, ακόμα πιο επιτακτική.

»Και το πράττουμε με δράσεις σε κάθε στάδιο της παιδικής ηλικίας μέσα από προγράμματα, όπως τα σχολικά γεύματα, η ενίσχυση της προσχολικής αγωγής, η αποϊδρυματοποίηση και κοινές πρωτοβουλίες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως το "Child Guarantee", όπου καταφέραμε να είμαστε ένα από τα έξι κράτη μέλη που επιλέχθηκαν για την υλοποίησή του.

»Προς την κατεύθυνση αυτή, προχωράμε σε ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, ώστε να εξασφαλίσουμε την ενδεδειγμένη προσχολική αγωγή, την πρώιμη ανίχνευση διαταραχών, τη σωστή ανάπτυξη, την ευημερία και εν τέλει την καθολική προστασία όλων των παιδιών της χώρας.

»Ενδυναμώνοντας στο πλαίσιο αυτό τα ίδια τα παιδιά, εντάσσουμε, από τη νέα σχολική χρονιά, επιπλέον 18 γεωγραφικές Περιφέρειες στο πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων και αυξάνουμε τον αριθμό των γευμάτων που διανέμονται στις ήδη υπάρχουσες.

»Πριν από έναν χρόνο, απλοποιήσαμε τις διαδικασίες, θέσαμε ένα οριζόντιο και δίκαιο πλαίσιο, για να μην υπάρχουν ανισότητες και καθυστερήσεις. Εξασφαλίσαμε με κάθε δυνατό τρόπο τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα του προγράμματος και έτσι αυτή τη δύσκολη σχολική χρονιά, για πρώτη φορά, τα γεύματα μοιράστηκαν από τον πρώτο μήνα έναρξης των σχολείων και όχι αρχές Νοεμβρίου, όπως άλλες χρονιές. Συνεχίζουμε με την ίδια αποτελεσματικότητα, καλύπτοντας ολοένα και περισσότερους μαθητές και ενισχύοντας τη διατροφική πρόσληψη παιδιών σε μία κρίσιμη περίοδο ανάπτυξης.

»Αυξάνουμε τα γεύματα στα παιδιά του δημοτικού από 185.311 σε 210.347 και δεσμευόμαστε απέναντι στη νέα γενιά για σημαντικές πρωτοβουλίες στον τομέα της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης και εξέλιξης των παιδιών».

Σημαντικό στήριγμα για πολλές οικογένειες

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα σχολικά γεύματα αποτελούν ένα σημαντικό στήριγμα για πολλές οικογένειες στη χώρα μας και συντελούν σημαντικά στην ενίσχυση της αλληλεγγύης και της συντροφικότητας στη μαθητική κοινότητα.

Τα προϊόντα που επιλέγονται για την παρασκευή των γευμάτων, που γίνεται σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς, είναι υψηλής διατροφικής αξίας και τοπικής προέλευσης. Η μεταφορά τους γίνεται σε ειδικά ισοθερμικά δοχεία μεταφοράς τροφίμων, ώστε να διατηρείται η προβλεπόμενη θερμοκρασία και παραδίδονται στους μαθητές σε κλειστές ατομικές συσκευασίες, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες υγειονομικές διατάξεις για την προστασία από τον κορωνοϊό.

Στο φετινό διαγωνισμό, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μειώνοντας τα κριτήρια χρηματο-οικονομικής και τεχνικής επάρκειας, δημιούργησε τις προϋποθέσεις, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα συμμετοχής μικρομεσαίων επιχειρήσεων, διατηρώντας παράλληλα υψηλές τις προδιαγραφές ποιότητας των γευμάτων.

Με την επιστημονική συμβολή της Εθνικής Επιτροπής Διατροφικής Πολιτικής, αναπροσαρμόστηκε το τρέχον διατροφικό πρόγραμμα, λαμβάνοντας υπόψη την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί έως σήμερα κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος.

Επίσης, το υπουργείο φρόντισε στο διαγωνισμό να ληφθούν υπόψη οι σύγχρονες περιβαλλοντικές απαιτήσεις, προκειμένου στο πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων να μην διανέμονται πλαστικά μαχαιροπήρουνα μίας χρήσης.

Για τη διασφάλιση της τήρησης των γενικών απαιτήσεων υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων διενεργούνται τακτικοί έλεγχοι στις εγκαταστάσεις των μονάδων παραγωγής από τις Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας των κατά τόπους Περιφερειών και από τον ΕΦΕΤ.

Το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων υλοποιείται από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), εποπτευόμενο φορέα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

powered by social2s

115 σημεία ανά την επικράτεια για δωρεάν rapid test

Σήμερα Πέμπτη 15 Απριλίου,  Κινητές Ομάδες Υγείας  του ΕΟΔΥ θα βρίσκονται σε 115 κεντρικά σημεία σε ολόκληρη την επικράτεια, όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες.

Τα σημεία δωρεάν ελέγχου είναι τα ακόλουθα:

  1. Δ. Αχαρνών, Πλατεία Καράβου
  2. Δ. Πετρούπολης, Πλατεία Ηρώ
  3. Σταθμός Μετρό «Σύνταγμα»
  4. Δ. Αθηναίων, Πλατεία Μοναστηράκι
  5. Δ. Αμαρουσίου, Πλατεία Ευτέρπης (ΗΣΑΠ)
  6. Δ. Πειραιά, Πλατεία Κανάρη, Πασαλιμάνι
  7. Δ. Αλίμου, Καλαμακίου και Ποσειδώνος (δημοτικό parking στο ύψος της πεζογέφυρας)
  8. Δ. Διονύσου, Ηρωών Πολυτεχνείου και Κοιμήσεως Θεοτόκου, Άγιος Στέφανος
  9. Δήμος Χαϊδαρίου, Αναγεννήσεως 25 (2ο Κλειστό Γήπεδο)
  10. Δήμος Ιλίου, Αίαντος & Χρυσηίδος, Ίλιον
  11. Νότια Πύλη ΔΕΘ (09:00 -19:00)
  12. Δ.  Καλαμαριάς, πλατεία Δημαρχείου
  13. Drive through στο δήμο Θέρμης, άλσος Αγίου Τρύφωνος
  14. Δ.  Δέλτα, στο ΚΑΠΗ Καλοχωρίου
  15. Δ. Παύλου Μελά, πάρκο Τζένη Καρέζη, Πολίχνη
  16. Drive through στο δήμο Αμπελοκήπων, στάδιο Κ. Καραμανλής
  17. Drive through στην Ε.Ο. Ρίου-Αγρινίου, Μεσολόγγι
  18. Πλατεία Μεσολογγίου
  19. Κοινότητα Θύριου, Αιτωλοακαρνανίας
  20. Πλατεία Φαρμάκη, Ναύπακτος
  21. Ίδρυμα Τσώνη, Ναύπακτος
  22. Drive through στην 25η Μαρτίου, Άργος (1ο Λύκειο Άργους)
  23. Πλατεία Λεωνιδείου, Αρκαδία
  24. Πλατεία Τύρου, Αρκαδία
  25. Πλατεία Πετρινού, Τρίπολη
  26. Πλατεία Εθνικής Αντίστασης, Άρτα
  27. Δημαρχείο Άρτας
  28. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αχαΐας, Πάτρα
  29. Πλατεία Πυροσβεστίου, Πάτρα
  30. Μουρίκη, Βοιωτίας
  31. Κέντρο Ενημέρωσης Δήμου Δράμας
  32. Drive through στην Εθνικής Αμύνης, Δράμα
  33. Κ.Υ. Ορεστιάδας
  34. Δημοτικό Θέατρο Αλεξανδρούπολης
  35. Λαϊκή Αγορά Αλεξανδρούπολης
  36. Κτελ Αλεξανδρούπολης
  37. Ροβιές, Εύβοια
  38. Κοινότητα Αυλωναρίου, Εύβοια
  39. Κοινότητα Γυμνό, Εύβοια
  40. Κοινότητα Αμαρύνθου, Εύβοια
  41. ΟΑΕΔ Καρπενησίου
  42. Κεντρική Πλατεία Πύργου, Ηλεία
  43. Αντρώνι Αρχαίας Ολυμπίας
  44. Πανόπουλο, Ηλεία
  45. Σιμόπουλο, Ηλεία
  46. Πλατεία Ωρολογίου, Νάουσα
  47. Πλατεία Ελευθερίας, Ηράκλειο
  48. Δ. Χερσονήσου, Επισκοπή, Ηράκλειο
  49. Πλατεία Δημαρχείου, Ηγουμενίτσα
  50. Καρκιναγρί, Ικαρία
  51. ΚΑΠΗ Περάματος, Ιωάννινα
  52. Πλατεία Ηπείρου, Ιωάννινα
  53. Αυλή Παγγαίου, Καβάλα
  54. Νικήσιανη Παγγαίου, Καβάλα
  55. Κεντρικός Λιμένας Καλύμνου
  56. Κεντρική Πλατεία Καρδίτσας
  57. Πλατεία Σοφάδων, Καρδίτσα
  58. Κοινότητα Φύλλου, Καρδίτσα
  59. Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας
  60. Κοινοτικό Κατάστημα Αφιώνα, Βόρεια Κέρκυρα
  61. Πλατεία Βαλλιάνου, Αργοστόλι
  62. Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου
  63. Λουτράκι, Κορινθία
  64. Κιάτο, Κορινθία
  65. Επαρχείο Κω
  66. Κοινότητα Κεφάλου, Κω
  67. Κεντρική Πλατεία Λάρισας
  68. Πλατεία Ταχυδρομείου Λάρισας
  69. Πλατεία Ανθούπολη Λάρισας
  70. Κιλελέρ, Λάρισα
  71. Αμπελάκια, Λάρισα
  72. Καλλισθένους, Λάρισα
  73. Πλατεία ΟΣΕ Λάρισας
  74. Κοινότητα Ανάληψης, Λασίθι
  75. ΚΑΠΗ Σπάρτης
  76. Κοινότητα Δρυμωνα, Λευκάδα
  77. Κοινότητα Καλαμιτσιου, Λευκάδα
  78. Ιατρείο Καταλλακου, Λήμνος
  79. Ιατρείο Δάφνης, Λήμνος
  80. Ιατρείο Σαρδών, Λήμνος
  81. Περιφέρεια Μαγνησίας
  82. Κτελ Βόλου
  83. Πλατεία Ευαγγελίστριας, Βόλος
  84. Μέγαρο Χορού Καλαμάτας
  85. Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας
  86. Κοινοτική Αγορά Καλαμάτας
  87. Στάδιο Φ. Αμοιρίδης, Ξάνθη
  88. Πλατεία Νάουσας, Πάρος
  89. Δημαρχείο Γιαννιτσών
  90. Πλατεία Έδεσσας
  91. Drive through στην Ανδρομάχη, Πιερία
  92. Drive through στην Περίσταση, Πιερία
  93. Δημοτική Αγορά Πρέβεζας
  94. Κοινότητα Ανωγείων, Ρέθυμνο
  95. Πλατεία Ειρήνης, Κομοτηνή
  96. Drive through στη Δημοκρατίας, Κομοτηνή
  97. Κοινοτικό Κατάστημα Απολακκιάς, Ρόδος
  98. Κ.Υ. Καρλοβάσου, Σάμος
  99. Γ.Ν. Σάμου
  100. Δάφνη, Σέρρες
  101. Αχινός, Σέρρες
  102. Drive through στην Παπαδιαμάντη, Σκιάθος
  103. Αθλητικό Κέντρο Δ. Βικέλας, Σύρος
  104. Δημαρχείο Τρικάλων
  105. Drive through στα Τρίκαλα
  106. Πάρκο Κουρσούμ Τζαμί
  107. Drive through στην οδό Φιλίας 10, Λαμία
  108. Πλατεία Τραγανάς, Φθιώτιδα
  109. Πλατεία Αρκίτσας, Φθιώτιδα
  110. Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας
  111. Ερατεινή, Φωκίδα
  112. Ιερισσός Χαλκιδικής
  113. Νέα Μουδανιά, Χαλκιδική
  114. Κολυμβάρι, Χανίων
  115. Πλατεία Βουνακίου, Χίος
powered by social2s