Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Πρόεδρος Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, σας προσκαλούν τη Δευτέρα, 16 Μαΐου 2022, σε μία νέα διάλεξη που θα λάβει χώρα στην ισόγεια αίθουσα εκδηλώσεων (Δ. Καλλιέρης) του Πνευματικού Κέντρου, Αλέκου Παναγούλη 13 στην Πλατεία του Αγίου Δημητρίου.
Ο Νικόλαος Νημάς, γεννήθηκε το 1957 και μεγάλωσε στην Άνω Ελευσίνα. Είναι κάτοικος Μαγούλας, παντρεμένος και πατέρας δύο γιων 41 και 33 ετών. Είναι Διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα “Executive Leadership –Ανάπτυξη Ηγετικών Στελεχών” για στελέχη επιχειρήσεων, μια συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Εμπορικού Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών – υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Δ. Μπουραντά, σεμινάρια σχετικά με Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού & Ηγεσία, Στρατηγική επιχειρήσεων, Marketing, Ηγεσία Αλλαγών, Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στο Εργασιακό Περιβάλλον, Εκπαίδευση Εκπαιδευτών, όπως και σεμινάρια Πωλήσεων, Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Ασφάλειας στην Εργασία κ.ά. Από το 2009 διδάσκει θέματα σχετικά με “Ασφαλείς εργασίες στη Βιομηχανία” σε πελάτες του (ΟΤΕ-COSMOTE, ELPEDISON, Siemens Ελλάς, Creta Farm, Shellman, Αλουμίνιο της Ελλάδος, Σωληνουργεία Κορίνθου, VODAFON, INTRACOM, ALSTOM, S&B, ΕΑΒ, ΟΛΠ, EMCO, ENEL, EDF και πολλές άλλες), έχει δώσει διαλέξεις στα Χανιά, στο Ηράκλειο και στο Ρέθυμνο για το Ανοιχτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Κρήτης, με θέματα σχετικά με την επικοινωνία και τις ανθρώπινες σχέσεις. Έχει διδάξει επίσης σε ενδο-επιχειρησιακά σεμινάρια θέματα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Προσωπικής Αυτοβελτίωσης, Επικοινωνίας, Επαγγελματικής επανατοποθέτησης. Από το 2002 έως και σήμερα δημοσιεύει ανελλιπώς μηνιαίως άρθρα του στην εφημερίδα Επαγγελματίας και Καταναλωτής και στο διαδίκτυο (στο προσωπικό του blog και στο facebook) με θέματα: Κοινωνικού & Φιλοσοφικού προβληματισμού, Ηγεσίας & Διοίκησης, Προσωπικής Ανάπτυξης, για τις Ανθρώπινες Σχέσεις και την Επικοινωνία. Ως Μηχανικός, εργάστηκε την περίοδο 1983 – 1985, στην εταιρεία Χ&Β ΦΥΡΟΓΕΝΗΣ ως μηχανικός πωλήσεων. Από το 1985 έως το 2016 διετέλεσε Διευθυντής του Τομέα Ηλεκτρολογικών & Βιομηχανικών Αυτοματισμών στην «Τσιμέντα Χάλυψ – Italcementi Group». Έχει εκπονήσει τεχνικές μελέτες για βιομηχανικές εγκαταστάσεις, για τα έργα του METRO Αθήνας και για ιδιωτικά έργα Θέρμανσης & Κλιματισμού. Σήμερα έχει αναλάβει τις Ηλεκτρολογικές Μελέτες για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης και συνεχίζει ως εισηγητής σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια μεγάλων εταιρειών. Διετέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Θριασίου Πεδίου, Αντιπρόεδρος του ΚΑΠΗ Ελευσίνας, Πρόεδρος της 7ης Σχολικής Επιτροπής Δήμου Ελευσίνας, Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Λυκείου Ελευσίνας και δραστηριοποιήθηκε σαν ιδρυτικό μέλος και μέλος Δ.Σ. Πολιτιστικών Συλλόγων και Κινήσεων στην Ελευσίνα. Το πιστεύω του: Ο Νόμος της Αγάπης ελευθερώνει από τα δεσμά των φυσικών και κοινωνικών νόμων, από την αγωνία του βιολογικού θανάτου και από τον καθημερινό θάνατο των παθών και των λαθών μας. Η Αγάπη είναι η καθημερινή Ανάσταση για τον καθένα μας.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου κ. Ασημίνα Φούφα στο τηλέφωνο 2105577191 εσωτερικό 4.

Το Γραφείο Απασχόλησης του Δήμου Ασπροπύργου ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγκρότησης Συμπληρωματικού Μητρώου Ωφελούμενων στο πλαίσιο της πράξης: «Συμβουλευτική, Υποστήριξη, Κατάρτιση, Πιστοποίηση και Προώθηση στην Απασχόληση Ανέργων ηλικίας 30-49 ετών σε τεχνικές δεξιότητες κλάδων αιχμής», σύμφωνα με τους όρους της αριθ. 1/2020 Πρόσκλησης, το οποίο περιλαμβάνει νέους ωφελούμενους από τους Επιλαχόντες.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άνεργους ηλικίας 30-49 ετών, απόφοιτους τουλάχιστον Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Περιλαμβάνει:
Επίσημη σελίδα του προγράμματος: www.voucher.gov.gr
Ειδικότερα η Δράση αποσκοπεί:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ & ΟΦΕΛΗ
Δικαίωμα Συμμετοχής έχουν όλοι οι άνεργοι που πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Τα οφέλη των συμμετεχόντων θα είναι τα εξής:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΦΕΛΗ
Δικαίωμα Συμμετοχής έχει κάθε επιχείρηση που πληροί τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Τα οφέλη των επιχειρήσεων θα είναι τα εξής:
Για περαιτέρω πληροφορίες και ενημέρωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Γραφείο Απασχόλησης του Δήμου Ασπροπύργου στα τηλέφωνα 2132006489 και 2105576704 καθημερινά από τις 9.00 π.μ. έως τις 17.00 μ.μ.

Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή διοργανώθηκε την Κυριακή, 8 Μαΐου η δράση «ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ», από τον Οργανισμό Άθλησης και Φροντίδας Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας του Δήμου Ασπροπύργου.
Οι ποδηλάτες φορώντας τα μπλουζάκια τους και κρατώντας μπαλόνια με το μήνυμα «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ», που προσφέρθηκαν από τον ΟΑΦΝΤΗ, ξεκίνησαν στις 10:00 το πρωί, τη βόλτα τους από την Πλατεία Δημαρχείου, έκαναν μια στάση στην Παραλία Ασπροπύργου για σύντομη ξεκούραση και τερμάτισαν στο Δημαρχείο της πόλης. Εκεί, ο Πρόεδρος του ΟΑΦΝΤΗ, κ. Ιωάννης Κατσαρός μαζί με τον Αντιπρόεδρο, κ. Αντώνιο Κοναξή μοίρασαν σε όλους τους συμμετέχοντες διπλώματα συμμετοχής και έπειτα ακολούθησε κλήρωση, όπου δύο μικροί ποδηλάτες κέρδισαν δύο ολοκαίνουργια ποδήλατα!
Για την ομαλή διεξαγωγή της ποδηλατάδας και με κύριο γνώμονα την ασφάλεια των συμμετεχόντων, έγιναν οι κατάλληλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους δρόμους της πόλης, με τη συνδρομή της Τροχαίας, της Δημοτικής Αστυνομίας και προσωπικού του ΟΑΦΝΤΗ.
Η συγκεκριμένη ποδηλατοβόλτα, ήταν μέρος μίας καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής, που σκοπό έχει να εκπαιδεύσει τους δημότες για τα οφέλη της χρήσης του ποδηλάτου ως μέσο αστικής μετακίνησης αλλά και ως μέσο άσκησης.
Σύμφωνα με δήλωση του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικόλαου Μελετίου: «To ποδήλατο είναι η πιο παλιά μορφή μετακίνησης. Κάποτε, οι παλιοί Ασπροπύργιοι μετακινούνταν με αυτό, όχι μόνο στις διπλανές πόλεις, μα μέχρι και στην Αθήνα, σε καθημερινή βάση. Τώρα πλέον αποτελεί το σήμα κατατεθέν της βιώσιμης κινητικότητας στη σύγχρονη πόλη, γιατί βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας, έχει θετικό αντίκτυπο στο κλίμα, είναι εύκολα πρσβάσιμο, γρήγορο, και μπορεί να εξυπηρετήσει τους πάντες. Θα ήθελα, πράγματι, στην πορεία ο Ασπρόπυργος να μετατραπεί σε κέντρο ποδηλάτου στο Θριάσιο πεδίο, μονάχα που δεν μας διευκολύνει ιδιαίτερα το σχέδιο πόλεως και το μικρό πλάτος των δρόμων και των πεζοδρομίων».
Με τη σειρά του, ο Πρόεδρος του ΟΑΦΝΤΗ, Κ. Ιωάννης Κατσαρός δήλωσε, «Ο Ασπρόπυργος, ακολουθεί την τάση των σύγχρονων πόλεων, και βάζει το ποδήλατο ακόμα περισσότερο στη ζωή του. Η αρχή έχει γίνει και με περαιτέρω προσπάθεια θα τα καταφέρουμε. Μπορούμε να δούμε πλέον πολλούς ποδηλάτες στην πόλη μας, και στο μέλλον θα βλέπουμε ακόμα περισσότερους. Η βιώσιμη κινητικότητα μας αξίζει!»

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας, υποδέχθηκε στη Βουλή των Ελλήνων τον Αντιπρόεδρο του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας (Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η.) Δήμου Ασπροπύργου, κ. Κοναξή Αντώνη, καθώς και μέλη των ΚΑΠΗ Ασπροπύργου.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με αφορμή την περιήγηση στην Έκθεση «Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων, 2 αιώνες μετά». Ο κ. Μπούρας είχε τη χαρά να ξεναγήσει τις επισκέπτριες και τους επισκέπτες από τον Ασπρόπυργο στο ιστορικό Μέγαρο της Βουλής, την ώρα που λαμβάνει χώρα μια Έκθεση υψηλής ιστορικής και καλλιτεχνικής αξίας. Ο Αντιπρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. και τα μέλη των ΚΑΠΗ ξεναγήθηκαν στις τοιχογραφίες και στα μοναδικά κινητά τεκμήρια (εφημερίδες, χειρόγραφα, όπλα κλπ) στην Αίθουσα Τροπαίων και Υπασπιστών (πλέον Αίθουσα Ελευθερίου Βενιζέλου), αποκτώντας προνομιακή πρόσβαση στα γεγονότα που οδήγησαν στην κατάκτηση της Ελευθερίας.
Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής είχε τη δυνατότητα, τέλος, να συνομιλήσει με τους επισκέπτες και για τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Τα μέλη των ΚΑΠΗ Ασπροπύργου έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα κοινοβουλευτικά ζητήματα και ευχαρίστησαν θερμά τον κ. Μπούρα για την φιλοξενία και τη μοναδική ευκαιρία που τους δόθηκε να εμπλουτίσουν τις ιστορικές τους γνώσεις και τις δημοκρατικές τους εμπειρίες.

Με άνθη πλημμύρισαν οι βρεφικοί και παιδικοί σταθμοί του Δήμου Ασπροπύργου προς τιμή της γιορτής της μητέρας, την Παρασκευή 6 Μαΐου 2022.
Συγκεκριμένα, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας κα. Σοφία Μαυρίδη επισκέφθηκε, μαζί με το προσωπικό της Διεύθυνσης Παιδείας, τους σταθμούς, μοιράζοντας λουλούδια, ευχόμενη χρόνια πολλά, και μεταφέροντας τις ευχές του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικόλαου Μελετίου, σε όλες τις μητέρες: «Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει», ήταν το κυρίως μήνυμα του Δημάρχου, επιλέγοντας να παραθέσει έναν στίχο του Οδυσσέα Ελύτη.
Κατόπιν, η Αντιδήμαρχος έδωσε και το δικό της ζεστό μήνυμα για την ημέρα: « Η μητέρα μας είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μας. Ο άνθρωπος που μας δίνει ζωή, μας μεγαλώνει, μας στηρίζει σε κάθε μας βήμα, μας προσφέρει αγάπη και αφοσίωση» . Από την πλευρά τους οι παιδαγωγοί των παιδικών σταθμών δημιούργησαν ιδιαίτερες κατασκευές και ζωγραφιές για να τιμήσουν τις μητέρες.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας, κ. Ιωάννης Κατσαρός ενημερώνει τους δημότες για τη διαδρομή της δράσης «ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ». Την Κυριακή, 8 Μαΐου παίρνουμε το ποδήλατο, το κράνος μας, την καλή μας διάθεση και συναντιόμαστε όλοι στις 10:00 το πρωί στην Πλατεία Δημαρχείου.
Κατά τη διάρκεια της διαδρομής θα γίνει στάση στην Παραλία Ασπροπύργου για μια ανάσα δροσιάς και έπειτα όλοι μαζί τερματίζουμε στο Δημαρχείο της πόλης, όπου δώρα και εκπλήξεις θα υπάρχουν για όλους.
Για την ομαλή διεξαγωγή της ποδηλατοβόλτας και με κύριο γνώμονα την ασφάλεια των συμμετεχόντων θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους δρόμους με τη συνδρομή της Τροχαίας, της Δημοτικής Αστυνομίας και προσωπικού του ΟΑΦΝΤΗ.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Πρόεδρος Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, σας προσκαλούν τη Δευτέρα, 9 Μαΐου 2022, σε δύο νέες διαλέξεις που θα λάβουν χώρα στην ισόγεια αίθουσα εκδηλώσεων (Δ.Καλλιέρης) του Πνευματικού Κέντρου, Αλέκου Παναγούλη 13 στην Πλατεία του Αγίου Δημητρίου.
Ο Ιωάννης Παπαφλωράτος γεννήθηκε το 1973. Εισήχθη μεταξύ των πρώτων στη Νομική Σχολή Κομοτηνής, το 1992. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, εργάστηκε ως ερευνητής στο Ελληνικό Ίδρυμα Αμυντικής και Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΑ.Ι.ΑΜ.Ε.Π.) και η εργασία του υπό τον τίτλο “Οι αποφάσεις των διεθνών οργανισμών επί της Γιουγκοσλαβικής κρίσεως (ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, Ευρωπαϊκή Ένωση, Δυτικοευρωπαϊκή Ένωση), 1991 – 1996” (η οποία εκπονήθηκε υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. Ιωάννη Βαληνάκη) εκδόθηκε υπό τη μορφή Background Paper σε 4 τόμους για τις διπλωματικές μας υπηρεσίες. Το 1997, έλαβε το πτυχίο του και την ίδια χρονιά μετέβη στην Ολλανδία για μεταπτυχιακές σπουδές. Το 1998, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο εξειδίκευσης στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σχέσεις από το Amsterdam School of International Relations. Το 1999, ξεκίνησε την εκπόνηση της διεπιστημονικής διδακτορικής διατριβής του υπό την επίβλεψη του καθηγητή και ακαδημαϊκού κ. Κωνσταντίνου Σβολοπούλου. Το 2004, αναγορεύτηκε διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών με “άριστα”. Έχει εργαστεί ως ερευνητής στην Ακαδημία Αθηνών επί διετία και είναι μόνιμος συνεργάτης διαφόρων ιστορικών περιοδικών. Τον Ιανουάριο του 2009, ανεδείχθη τακτικός εταίρος κατόπιν προτάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου της “Εταιρείας των Φίλων του Λαού”. Το Δεκέμβριο του 2010 του απονεμήθηκε το Βραβείο Ελένης και Πάνου Ψημένου, της Ακαδημίας Αθηνών, με έπαθλο 5000 ευρώ, για το βιβλίο του “Η ελληνοϊταλική κρίση του 1923: Το επεισόδιο Tellini – Κέρκυρας”. Σήμερα, διδάσκει στη Σχολή Εθνικής Αμύνης (Σ.ΕΘ.Α.) και το Λαϊκό Πανεπιστήμιο. Έχουν εκδοθεί 5 βιβλία του και έχουν δημοσιευτεί 82 άρθρα του σε εφημερίδες και περιοδικά
Ο Υποστράτηγος ε.α., Χρήστος Μπολώσης, γεννήθηκε το 1944 στο Ναύπλιο και μεγάλωσε στο Περιστέρι Αττικής, όπου και περάτωσε τις γυμνασιακές σπουδές του. Εισήλθε στην Σχολή Ευελπίδων το 1963, από την οποία και απεφοίτησε το 1967, ονομασθείς Ανθυπολοχαγός Πεζικού. Κατά την διάρκεια της σταδιοδρομίας του, υπηρέτησε σε Μονάδες του Πεζικού καθώς και σε διάφορες επιτελικές θέσεις, ενώ διοίκησε όλα τα κλιμάκια των Μονάδων, που αντιστοιχούσαν κάθε φορά στον βαθμό του. Τιμήθηκε με όλα τα προβλεπόμενα μετάλλια και παράσημα. Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου και της Σχολής Εθνικής Αμύνης. Αποστρατεύθηκε το 1997 με τον βαθμό του Υποστρατήγου. Είναι έγγαμος και έχει δύο παιδιά. Έχει διατελέσει επί επταετία καθηγητής Στρατιωτικής Ιστορίας στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, επί πενταετία στη Σχολή Αξιωματικών Νοσηλευτικής και επί δεκαετία στην Σχολή Πολιτικής Σχεδιάσεως Εκτάκτου Ανάγκης του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως. Σήμερα είναι: Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. του Συνδέσμου Επιτελών Εθνικής Αμύνης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αξιωματικών Πεζικού και Ταμίας του Πολιτιστικού Ομίλου Ψυχικού. Επίσης αρθρογραφεί καθημερινά στη εφημερίδα «Δημοκρατία» και μία φορά την εβδομάδα στην ηλεκτρονική έκδοση της ίδιας εφημερίδος.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου κ. Ασημίνα Φούφα στο τηλέφωνο 2105577191 εσωτερικό 4.

Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, κ. Μιχαήλ Ψωμιάδης ενημερώνει τους δημότες, ότι θα πραγματοποιηθούν αλλαγές στα δρομολόγια του προγράμματος GREEN CITY για τον μήνα Μάιο, εξαιτίας της παράλληλης δράσης της Περιφέρειας Αττικής στις λαϊκές αγορές της Αττικής.
Για το λόγο αυτό, το δρομολόγιο αυτής της εβδομάδας για το Δήμο Ασπροπύργου θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 7 Μαΐου 2022 στην λαϊκή αγορά Γκορυτσάς στην Πλατεία Γενοκτονίας, από τις 6:30 έως τις 14:00.
Παρακαλούνται, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα να ενημερώνονται καθημερινά μέσω της εφαρμογής για τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα των δρομολογίων.

Ο Δήμος Ασπροπύργου και η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας σε συνεργασία με το «Όλοι Μαζί Μπορούμε», συγκεντρώνουν ανθρωπιστική βοήθεια για τον Ουκρανικό λαό, αλλά και για τους πρόσφυγες που καθημερινά έρχονται στην Ελλάδα.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 5 Μαΐου, από τις 10:00 έως τις 18:00 στην Πλατεία Δημαρχείου.
Τα είδη που θα συγκεντρωθούν είναι:
Φάρμακα, υγειονομικό υλικό, κουβέρτες, υπνόσακοι, είδη ατομικής υγιεινής, παιδικές τροφές, πάνες, τρόφιμα μακράς διάρκειας, είδη κουζίνας(όπως πιάτα, ποτήρια, μαχαιροπίρουνα, κατσαρόλες, φούρνοι μικροκυμάτων, μικρά φουρνάκια) και ρούχα (σε καλή κατάσταση, έτοιμα να φορεθούν) .
Σκοπός είναι να ευαισθητοποιηθούν όλοι οι δημότες και τοπικές επιχειρήσεις του Δήμου και με αίσθημα κοινής ευθύνης και αλληλεγγύης, να προσφέρουν ότι επιθυμούν και έχουν τη δυνατότητα, από τα ανωτέρω είδη.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο της αρμόδιας Αντιδημάρχου Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας, κ. Σοφίας Μαυρίδη 2132006740-42 καθώς και στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας 2105575596.

Το Γραφείο Απασχόλησης του Δήμου Ασπροπύργου σας ενημερώνει ότι, οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων και επιλαχόντων για το νέο πρόγραμμα κοινωφελούς απασχόλησης που είχαν αναρτηθεί στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) τη Μεγάλη Πέμπτη 21 Απριλίου 2022 περιείχαν, εξαιτίας μηχανογραφικού σφάλματος της αναδόχου εταιρίας, ωφελούμενους προηγούμενων προγραμμάτων κοινωφελούς απασχόλησης (2017-2020) που υπέβαλαν αίτηση ενώ δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής, σύμφωνα με τη Δημόσια Πρόσκληση Νο2/2022 και την με αριθμ. 1.5613/14-12-2021 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 5895/Β/16-12-2021), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
Την Τρίτη 26 Απριλίου 2022, αναρτήθηκαν νέοι, διορθωμένοι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων για τη δράση «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα, συμπεριλαμβανομένης και της κατάρτισης σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών (ΚΚΠΠ)/συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων» με 25.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης.
Η Διοίκηση της ΔΥΠΑ ζητάει συγγνώμη για την αναστάτωση και ταλαιπωρία που προκάλεσε το μηχανογραφικό λάθος.
Ο Προσωρινός Πίνακας Κατάταξης Ανέργων περιλαμβάνει τους ωφελούμενους εγγεγραμμένους στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού, ηλικίας 18 ετών και άνω, που θα εργαστούν για χρονικό διάστημα οκτώ μηνών με πλήρη απασχόληση και ασφάλιση στους Επιβλέποντες Φορείς ή/και στις Υπηρεσίες Τοποθέτησης, όπως έχουν καθοριστεί βάσει της Δημόσιας Πρόσκλησης Νο 2/2022.
Αιτιολογημένες ενστάσεις (με τα τυχόν δικαιολογητικά συνημμένα) μπορούν να υποβληθούν από την Τετάρτη 27 Απριλίου 2022 και ώρα 11:00 έως και την Παρασκευή 29 Απριλίου 2022 και ώρα 14:00, αποκλειστικά ηλεκτρονικά στον ιστότοπο www.oaed.gr με τους κωδικούς πρόσβασης TAXISnet ή τους κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ.
Σε περίπτωση αδυναμίας επισύναψης των δικαιολογητικών στην ηλεκτρονική ένσταση, οι ενιστάμενοι υποβάλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο αρμόδιο Κέντρο Προώθησης
Απασχόλησης (ΚΠΑ2), μέχρι την Παρασκευή 29 Απριλίου 2022 και ώρα 14:00, προκειμένου να επισυναφθούν από τους αρμόδιους υπαλλήλους στην ηλεκτρονική ένστασή τους, συνοδευόμενα από τυχόν σημειώσεις του αρμόδιου ΚΠΑ2, σύμφωνα με την οριζόμενη διαδικασία στη Δημόσια Πρόσκληση.
Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της απασχόλησης των ανέργων με έμφαση κυρίως σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού που αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο αποκλεισμού (μακροχρόνια άνεργοι, άνεργοι με χαμηλά προσόντα) και απαιτείται να εργαστούν σε «προστατευμένο περιβάλλον», προκειμένου να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και να αποφύγουν την περιθωριοποίηση, διατηρώντας την ικανότητα απασχόλησής τους.
Παράλληλα, το πρόγραμμα στοχεύει στην αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των ανέργων μέσω κατάρτισης έως 150 ωρών σε 11 θεματικές ενότητες που θα οδηγήσει σε πιστοποίηση, η οποία θα ενισχύσει την εργασιακή ένταξη των ανέργων.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα: 2132006489 και 2105576704

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας, κ. Ιωάννης Κατσαρός προσκαλεί όλους τους δημότες να συμμετάσχουν στη δράση «ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ», που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 8 Μαΐου 2022.
Μια ποδηλατοβόλτα, αφιερωμένη από μικρούς και μεγάλους στις μητέρες όλου του κόσμου. Παίρνουμε τα ποδήλατά μας, τον απαραίτητο εξοπλισμό και απολαμβάνουμε μια μοναδική βόλτα στους δρόμους του Ασπρόπυργου. Στη λήξη της δράσης θα γίνει κλήρωση ποδηλάτων καθώς θα υπάρχουν δώρα για όλους τους συμμετέχοντες.
Με το σύνθημα «Χρόνια πολλά Μαμά» σας περιμένουμε όλους στις 10:00 το πρωί στην Πλατεία Δημαρχείου για να ξεκινήσουμε την ποδηλατοβόλτα μας.

Η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Γεωργία Πηλιχού, προσκαλεί όλους τους δημότες στο μιούζικαλ «ΛΕΥΚΟ ΤΡΑΝΤΑΦΥΛΛΟ» των Αντώνη Χανιώτη και Λάμπρου Κομζιά, το Σάββατο, 30 Απριλίου, στις 20:30, στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο «Γαλαξίας».
Τριάντα μέλη, παιδιά και νέοι 11-18 ετών, της Ομάδας ΔΥΤΙΚΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ παίζουν, τραγουδούν και χορεύουν επί σκηνής.
…η Ίρμα, ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι, πηγαίνει να περάσει στο χωριό τις καλοκαιρινές διακοπές της μαζί με την Ραΐσα , την αγαπημένη της ξαδέρφη. Εκεί θα δοκιμαστούν οι γνώσεις και τα πιστεύω της και θα έρθει αντιμέτωπη με τοπικούς θρύλους, σκοτεινά μυστικά και μια αλήθεια που μόνο η καρδιά μπορεί να κατανοήσει…
Ένα έργο με έντονες κοινωνικές προεκτάσεις, που θέτει πολλά ερωτήματα και προσεγγίζει με σεβασμό την αιωνιότητα της ανθρώπινης ψυχής…
Σας περιμένουμε σε μια παράσταση νέων σκεπτόμενων ανθρώπων που αξίζουν την προσοχή και την ενθάρρυνσή μας.

Με χαρούμενες φωνούλες και χαμογελαστά πρόσωπα των μικρών παιδιών γέμισαν οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου μας. Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας, κα. Σοφία Μαυρίδη, έδωσαν χαρά στους μικρούς μαθητές των Παιδικών Σταθμών, διανέμοντας τις πασχαλινές λαμπάδες, που με αγάπη και φαντασία ετοίμασαν οι παιδαγωγοί, καθώς επίσης σοκολατένια αυγά, ζαχαρωτά, πλούσια παιχνίδια και ένα σετ σχολικού εξοπλισμού που αποτελούνταν από τσάντα πλάτης, σημειωματάριο, ξυλομπογιές και παγουρίνο. Συνεχάρησαν τους παιδαγωγούς για την πολύτιμη βοήθειά τους και ευχήθηκαν σε όλους η ζωηφόρος Ανάσταση του Κυρίου να φέρει ειρήνη, αγάπη και ευημερία, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Η Σταύρωση του Κυρίου μας αντικατοπτρίζει τη μέγιστη θυσία του γονιού απέναντι στο παιδί του. Έτσι κι εμείς οφείλουμε καθημερινά να πράττουμε τα βέλτιστα προς όφελος των παιδιών μας. Αν καταφέρεις να κάνεις έστω κι ένα παιδί να χαμογελάσει ξέρεις πως οι κόποι σου έπιασαν τόπο. Γι’ αυτά αγωνιζόμαστε όλοι μας καθημερινά. Εύχομαι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι γερά, ασφαλή και χαρούμενα».
Παράλληλα, η Αντιδήμαρχος παρευρέθηκε και στο τελευταίο μάθημα της ρωσικής γλώσσας πριν τις διακοπές του Πάσχα, αντάλλαξε ευχές με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και μοίρασε συμβολικά Αναστάσιμες λαμπάδες στους σπουδαστές, εξήρε το έργο των εκπαιδευτικών, τονίζοντας το υψηλό επίπεδο γνώσης που προσφέρουν, καθώς επίσης και τη φιλομάθεια των σπουδαστών και ευχήθηκε σε όλους το Άκτιστο Φως της Αναστάσεως του Κυρίου να φωτίζει τις ψυχές, τη ζωή και τα έργα τους.
Το παρόν έδωσαν η Διευθύντρια Παιδείας, Πολιτισμού & Νεολαίας κα Σοφία Αναστασιάδου και η Προϊσταμένη του Τμήματος Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων & Ανάδειξης της Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Διεύθυνσης Παιδείας, κα Μαρία Τσολερίδη.

Άγιες μέρες του θείου πάθους και η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Ασπροπύργου θέλησε να δώσει χαρά στα παιδιά των Βρεφικών Σταθμών και των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης της πόλης, μοιράζοντάς τους πασχαλινά δώρα. Ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Α., κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος επισκέφθηκε όλους τους Βρεφικούς Σταθμούς συνομίλησε με τους Υπεύθυνους ανταλλάσσοντας ευχές για το Πάσχα.
Στη συνέχεια μαζί με τον Αντιπρόεδρο της ΚΕΔΑ, κ. Δημήτριο Καγιά επισκέφθηκαν τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, όπου τους υποδέχτηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές με τις πασχαλινές τους δημιουργίες, αποτέλεσμα της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται στα ΚΔΑΠ. Έδωσαν ευχές για προσωπική και οικογενειακή ευτυχία τις ημέρες των εορτών και μετέφεραν το μήνυμα του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικόλαου Μελετίου για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

Ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία η συγκέντρωση παιχνιδιών, παιδικών βιβλίων, λαμπάδων και παπουτσιών το Σάββατο, 9 Απριλίου 2022, που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία του Δημαρχείου, σε συνεργασία με το «Όλοι Μαζί Μπορούμε», με κύριο στόχο κανένα παιδί στον Ασπρόπυργο να μην μείνει χωρίς δώρο αυτές τις Άγιες Ημέρες. Η συμμετοχή των δημοτών ήταν συγκινητική και η συγκέντρωση παιχνιδιών ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Ο Δήμος Ασπροπύργου και η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας σε συνεργασία με το «Όλοι Μαζί Μπορούμε», κατάφεραν να ευαισθητοποιήσουν όλους τους δημότες, μικρούς και μεγάλους να προσφέρουν στα παιδιά αυτά που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Οι ενέργειες του Δήμου, αναφορικά με τις οικονομικά αδύναμες οικογένειες της πόλης συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό μέσω των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου. Η ευημερία των πολιτών και κυρίως των παιδιών αποτελεί κύρια προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής και ύψιστο στόχο της .
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου μαζί με την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας, κ. Σοφία Μαυρίδη ευχαριστούν θερμά όλους τους δημότες για τα δώρα που επέλεξαν να προσφέρουν για τα παιδιά της πόλης, καθώς και τα βιβλιοπωλεία της περιοχής: Αφοί Καραβασίλη Ο.Ε. και Λαζάρου Στυλιανή, δείχνοντας με την πράξη τους την ευαισθησία τους αλλά και την αλληλεγγύη τους προς αυτά τα παιδιά.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ,
1. Τέλεση κηδειών δεν θα πραγματοποιηθεί κατά τις ημέρες,
Μεγάλη Παρασκευή – 22 Απριλίου 2022
Κυριακή του Πάσχα – 24 Απριλίου 2022
Δευτέρα του Πάσχα – 25 Απριλίου 2022
Κυριακή του Θωμά – 01 Μαΐου 2022
Δευτέρα, Μετάθεση αργίας Πρωτομαγιάς – 2 Μαΐου 2022
Το Μεγάλο Σάββατο 23 Απριλίου 2022 το Κοιμητήριο θα είναι ανοικτό για τέλεση κηδειών από τις 09:00 π.μ έως τις 15:00 μ.μ.
Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΜΠΟΥΛΑΣ

Tη Δευτέρα, 11 Απριλίου 2022 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Δημήτριος Καλλιέρης» του Πνευματικού Ασπροπύργου πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΠ, στο πλαίσιο των εγκεκριμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, Ημερίδα σχετικά με τον Σχολικό Εκφοβισμό σε αντιπροσωπίες μαθητών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της πόλης. Τη διάλεξη έδωσε η Δικηγόρος ΜΔΕ Δημόσιο Δίκαιο και Δημόσιες Πολιτικές κ. Γλυκερία Χριστίνα Π. Τερζή με θέμα: « Σχολικός Εκφοβισμός – BULLYING – κίνδυνοι διαδικτύου».
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Π., κ. Γεώργιος Φίλης αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και την ομιλήτρια ανέφερε ότι: «Μετά τις επιτυχείς επισκέψεις στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια αντιπυρικής και αντισεισμικής θωράκισης, που πραγματοποιήθηκαν στους μαθητές της Β/βαθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας στην 1η ΕΜΑΚ σειρά είχε η διάλεξη της έγκριτης δικηγόρου κ. Γλυκερίας Χριστίνας Π. Τερζή. Στόχος της διοίκησης του Δήμου μας είναι τα σχολεία να είναι ΚΟΙΤΙΔΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ καθώς και η επιβράβευση της αριστείας. Για το λόγο αυτό, τιμήσαμε τους αθλητές που διακρίθηκαν στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τae Kwon Do, που διεξήχθησαν στην Κροατία και στην Κρήτη και έλαβαν χρυσά μετάλλια, οι οποίοι αποτελούν φωτεινό παράδειγμα ευγενούς άμιλλας για την Νεολαία της πόλης μας».
Παράλληλα, στην εκδήλωση τιμήθηκαν οι μαθητές της πόλης και αθλητές του Συλλόγου ΑΓΣ «ΦΟΙΝΙΞ», που συμμετείχαν στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Tae Kwon Do που διεξήχθη στην Κροατία και την Κρήτη και απέσπασαν υψηλές διακρίσεις. Συγκεκριμένα, ο Ιωάννης Γιανταμίδης με 2 χρυσά και ένα ασημένιο μετάλλιο, ο Πρωτόκλητος Δεληγιαννίδης με 1 χρυσό και 1 χάλκινο μετάλλιο και η Κυριακή Χιονίδη με 1 χρυσό μετάλλιο.
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου ευχαριστεί μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στην εξαιρετική πρωτοβουλία της ΔΕΠ Ασπροπύργου και τονίζει ότι: «Ο Σχολικός Εκφοβισμός ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την ελληνική κοινωνία αλλά και τους χώρους της σχολικής κοινότητας, θέμα το οποίο ανέλυσε διεξοδικά η Νομικός κ. Τερζή. Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν σταματά εδώ και εγώ προσωπικά που την υπηρετώ χρόνια, θα συνεχίσω μαζί με τους συνεργάτες μου να υλοποιούμε ανάλογες δράσεις έτσι ώστε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να «δυναμώσουν» τη στάση τους απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό. Επίσης, συγχαίρω όσους διακρίθηκαν και τιμήθηκαν στην εκδήλωση, αφού οι επιτυχίες τους αντανακλούν σ’ όλο τον Ασπρόπυργο αισιοδοξία για το μέλλον».
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γιώργος Κώτσηρας, ο Βουλευτής Δυτικής Αττικής και Γραμματέας της Βουλής, κ. Ευάγγελος Λιάκος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, Δρ. Αθανάσιος Νικολόπουλος, το μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Δήμου Ασπροπύργου, κ. Δέσποινα Ανδρεάδου, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Γεωργία Πηλιχού, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/βαθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αβραάμ Κωνσταντινίδης, ο Γενικός Γραμματέας κ. Ευστάθιος Ρεστέμης και ο Αντιπρόεδρος του ΟΑΦΝΤΗ, κ. Αντώνης Κοναξής. Από την εκπαιδευτική κοινότητα συμμετείχαν ο λυκειάρχης του 1ου Γενικού Λυκείου, κ. Αντώνης Σαρρής και του 1ου ΕΠΑΛ, κ. Θεόδωρος Γατσώρης, οι κ.κ. γυμνασιάρχες: του 1ου Γυμνασίου, κ. Μαργαρίτα Ντάρα, του 2ου Γυμνασίου, κ. Διονυσία Μαρουσοπούλου καθώς και καθηγητές του 3ου και 4 ου Γυμνασίου Ασπροπύργου που συνόδευαν τους μαθητές.
Τη Δευτέρα, 11 Απριλίου 2022 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Δημήτριος Καλλιέρης» του Πνευματικού Ασπροπύργου πραγματοποιήθηκε από τη ΔΕΠ, στο πλαίσιο των εγκεκριμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, Ημερίδα σχετικά με τον Σχολικό Εκφοβισμό σε αντιπροσωπίες μαθητών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της πόλης. Τη διάλεξη έδωσε η Δικηγόρος ΜΔΕ Δημόσιο Δίκαιο και Δημόσιες Πολιτικές κ. Γλυκερία Χριστίνα Π. Τερζή με θέμα: « Σχολικός Εκφοβισμός – BULLYING – κίνδυνοι διαδικτύου».
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Π., κ. Γεώργιος Φίλης αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και την ομιλήτρια ανέφερε ότι: «Μετά τις επιτυχείς επισκέψεις στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια αντιπυρικής και αντισεισμικής θωράκισης, που πραγματοποιήθηκαν στους μαθητές της Β/βαθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας στην 1η ΕΜΑΚ σειρά είχε η διάλεξη της έγκριτης δικηγόρου κ. Γλυκερίας Χριστίνας Π. Τερζή. Στόχος της διοίκησης του Δήμου μας είναι τα σχολεία να είναι ΚΟΙΤΙΔΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ καθώς και η επιβράβευση της αριστείας. Για το λόγο αυτό, τιμήσαμε τους αθλητές που διακρίθηκαν στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τae Kwon Do, που διεξήχθησαν στην Κροατία και στην Κρήτη και έλαβαν χρυσά μετάλλια, οι οποίοι αποτελούν φωτεινό παράδειγμα ευγενούς άμιλλας για την Νεολαία της πόλης μας».
Παράλληλα, στην εκδήλωση τιμήθηκαν οι μαθητές της πόλης και αθλητές του Συλλόγου ΑΓΣ «ΦΟΙΝΙΞ», που συμμετείχαν στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Tae Kwon Do που διεξήχθη στην Κροατία και την Κρήτη και απέσπασαν υψηλές διακρίσεις. Συγκεκριμένα, ο Ιωάννης Γιανταμίδης με 2 χρυσά και ένα ασημένιο μετάλλιο, ο Πρωτόκλητος Δεληγιαννίδης με 1 χρυσό και 1 χάλκινο μετάλλιο και η Κυριακή Χιονίδη με 1 χρυσό μετάλλιο.
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου ευχαριστεί μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στην εξαιρετική πρωτοβουλία της ΔΕΠ Ασπροπύργου και τονίζει ότι: «Ο Σχολικός Εκφοβισμός ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την ελληνική κοινωνία αλλά και τους χώρους της σχολικής κοινότητας, θέμα το οποίο ανέλυσε διεξοδικά η Νομικός κ. Τερζή. Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν σταματά εδώ και εγώ προσωπικά που την υπηρετώ χρόνια, θα συνεχίσω μαζί με τους συνεργάτες μου να υλοποιούμε ανάλογες δράσεις έτσι ώστε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να «δυναμώσουν» τη στάση τους απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό. Επίσης, συγχαίρω όσους διακρίθηκαν και τιμήθηκαν στην εκδήλωση, αφού οι επιτυχίες τους αντανακλούν σ’ όλο τον Ασπρόπυργο αισιοδοξία για το μέλλον».
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης κ. Γιώργος Κώτσηρας, ο Βουλευτής Δυτικής Αττικής και Γραμματέας της Βουλής, κ. Ευάγγελος Λιάκος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, Δρ. Αθανάσιος Νικολόπουλος, το μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Δήμου Ασπροπύργου, κ. Δέσποινα Ανδρεάδου, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Γεωργία Πηλιχού, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/βαθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αβραάμ Κωνσταντινίδης, ο Γενικός Γραμματέας κ. Ευστάθιος Ρεστέμης και ο Αντιπρόεδρος του ΟΑΦΝΤΗ, κ. Αντώνης Κοναξής. Από την εκπαιδευτική κοινότητα συμμετείχαν ο λυκειάρχης του 1ου Γενικού Λυκείου, κ. Αντώνης Σαρρής και του 1ου ΕΠΑΛ, κ. Θεόδωρος Γατσώρης, οι κ.κ. γυμνασιάρχες: του 1ου Γυμνασίου, κ. Μαργαρίτα Ντάρα, του 2ου Γυμνασίου, κ. Διονυσία Μαρουσοπούλου καθώς και καθηγητές του 3ου και 4 ου Γυμνασίου Ασπροπύργου που συνόδευαν τους μαθητές.

Μπάσκετ- Βόλεϊ και Χάντμπολ, «Γεώργιος Θ. Τσόκας» στο ομώνυμο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Ασπροπύργου, που ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του Γεώργιου Τσόκα και στην πολύχρονη και πολυεπίπεδη προσφορά του στον αθλητισμό της πόλης.
Κατά τη διάρκεια του Τουρνουά οι Α.Ο ΣΕΙΡΙΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΘΡΙΑ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ – Α.Ο, Α.Σ.Ο.Δ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, Α.Ο ΦΙΛΟΘΕΗ ΜΑΓΟΥΛΑΣ και Α.Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ έλαβαν μέρος σε φιλικούς αγώνες αναδεικνύοντας έτσι το ομαδικό πνεύμα και χαρίζοντας στους παρευρισκόμενους ένα υπέροχο θέαμα.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας, κ. Ιωάννης Κατσαρός απένειμαν τιμητική πλακέτα στην οικογένεια του εκλιπόντος, στη γυναίκα του κ. Σοφία Παππού Τσόκα, καθώς και στα παιδιά του Θεμιστοκλή, Κωνσταντίνο και Μαρία Ξανθή, αναφέροντας για μια ακόμα φορά την σπουδαία του προσφορά στα κοινά του τόπου και ειδικότερα στο όραμά του ως Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. αναφορικά με τον αθλητισμό και ειδικότερα για την ανάπλαση και βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
Σε όλους τους αθλητές και προπονητές απονεμήθηκαν αναμνηστικά μετάλλια και διπλώματα συμμετοχής από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Θεμιστοκλή Τσόκα, από την Πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού και τον Αντιπρόεδρο του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Αντώνιο Κοναξή.

Με το ποσό 6.070.972 ευρώ εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Ασπροπύργου στο Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», με τίτλο «Αποκατάσταση δημοτικού κτιρίου για αναβάθμιση των παροχών, υπηρεσιών και υποδομών του Δήμου Ασπροπύργου, πρωτίστως σε ευάλωτες ευπαθείς ομάδες», στον Άξονα Προτεραιότητας «Ποιότητα ζωής και εύρυθμη λειτουργία των πόλεων, της υπαίθρου και των οικισμών». Την έγκριση του έργου ενέκρινε με απόφασή του ο αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, κ. Στέλιος Πέτσας, και η χρηματοδότησή του θα πραγματοποιηθεί μέσω επενδυτικού δανείου που χορηγείται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, συνομολογείται με δανειακή σύμβαση μεταξύ του Κύριου του Έργου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και αποπληρώνεται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του Υπουργείου Εσωτερικών.
Αντικείμενο της πρότασης είναι η αξιοποίηση του υπάρχοντος κτιρίου που βρίσκεται εντός του εργοταξίου του Ασπροπύργου στη Θέση “Λάκκα Χατζή”, πιο συγκεκριμένα, πρόκειται να αποπερατωθεί το υφιστάμενο κτίριο 1, ωφέλιμης επιφάνειας περίπου 3.402,00 μ2 και επιφάνειας υπογείου 1.134,00 μ2, καθώς και να διαμορφωθεί ο περιβάλλων χώρος αυτού επιφάνειας περίπου 7.500,00 μ2, με σκοπό και την αναβάθμιση των παροχών και υπηρεσιών προς τους πολίτες και πρωτίστως σε ευπαθείς ομάδες.
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, με επιστολή του προς τον αν. Υπουργό εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έγκριση ενός τόσο σημαντικού έργου που θα αναβαθμίσει τις κτιριακές υποδομές του Δήμου και πρωτίστως, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην πρόταση τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Ο Αντιδήμαρχος Αειφόρου Ανάπτυξης, Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Ποιότητας και Αποδοτικότητας και Αγροτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννης Νέζης ευχαριστεί θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες Τεχνική και Προγραμματισμού για την αρτιότητα της πρότασης και τη συνεργασία με τις λοιπές υπηρεσίες. Είναι το δεύτερο μεγάλο έργο που εγκρίνεται από το Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ» και θα έχει σημαντικά οφέλη για το σύνολο των δημοτών.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Πρόεδρος Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, σας προσκαλούν τη Δευτέρα, 11 Απριλίου 2022, σε δύο νέες διαλέξεις που θα λάβουν χώρα στην ισόγεια αίθουσα εκδηλώσεων (Δ.Καλλιέρης) του Πνευματικού Κέντρου, Αλέκου Παναγούλη 13 στην Πλατεία του Αγίου Δημητρίου.
Είναι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κάτοχος Β.Α. από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας (DEREE), με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία από την ΕΚΟ ΑΒΕΕ, στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού με αντικείμενο την ανάπτυξη, εκπαίδευση και αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού. Στη συνέχεια απασχολήθηκε στον Όμιλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, ως Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, υπεύθυνη για τη διαμόρφωση προγραμμάτων και υλοποίηση δράσεων σε τομείς όπως οι ευπαθείς ομάδες, η νέα γενιά και τα θέματα εκπαίδευσης τους, δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης και τους Παγκόσμιους Στόχους του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΤΟΥ ΟΗΕ, των τοπικών κοινωνιών, τη διενέργεια ερευνών και συντονισμό διαλόγων με τα ενδιαφερόμενα μέρη, καθώς και με τη συστηματική σύνταξη απολογισμών ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα GRI.
Διετέλεσε μέλος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ, CSR HELLAS και CSR EUROPE αντίστοιχα, όπως και της επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου. Σήμερα, ασχολείται με τη διαχείριση θεμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας, με στόχο να συμβάλλει στη διάχυση και υλοποίηση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, που θα εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον στις επόμενες γενιές.
Ο Σάββας Χειρίδης κατάγεται από την Κύπρο, από το Καϊμακλί της Λευκωσίας. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 1994 από το Α΄ Λύκειο Κηφισιάς με γενικό βαθμό 19 και 13/15. Σπούδασε Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Charles της Πράγας στην αγγλική γλώσσα και κατά τη διάρκεια των σπουδών του διακρίθηκε ως βοηθός των εργαστηρίων Ανατομικής και Φυσιολογίας .
Ως ειδικευόμενος Χειρουργός εργάστηκε στο Νοσοκομείο Παίδων «Π&Α Κυριακού», στο Γ.Ν.Α «Γ. Γεννηματάς» και στο Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος «Η Σωτηρία». Στη Β’ Χειρουργική Κλινική μαθήτευσε πλάι στον έμπειρο Γενικό Χειρουργό Η. Παναγιωτίδη και εκπαιδεύθηκε σε όλο το εύρος των κλασσικών «ανοικτών» επεμβάσεων της Χειρουργικής, απέκτησε εμπειρία στην Επείγουσα χειρ/κή και στην αντιμετώπιση Τραύματος και έλαβε τη βασική εκπαίδευση στη Λαπαροσκοπική Χειρουργική. Κατά το rotation της ειδικότητας απέκτησε εμπειρία στην Παιδοχειρουργική (Διευθ: Θ. Αϊβάζογλου) στη χειρουργική Θώρακος (Διευθ: Γ .Αντύπας) και στη Γυναικολογική Χειρουργική (Διευθ: Π. Παϊσιος).
Ο Δρ. Χειρίδης είναι o πρώτος Κύπριος Χειρουργός που εφάρμοσε τη Ρομποτική Χειρουργική σε Ελλάδα και Κύπρο. Από τον Ιανουάριο του 2007 έως τον Αύγουστο του 2017, ο Δρ. Σ.Κ. Χειρίδης εργάστηκε στην Κλινική Γενικής, Λαπαροσκοπικής και Ρομποτικής Χειρουργικής του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών (Διευθ: Κ. Κωνσταντινίδης) και συμμετείχε ενεργά στο πρώτο Ελληνικό Πρόγραμμα Ρομποτικής Χειρουργικής με συνολική εμπειρία που ξεπερνά τις 3500 επεμβάσεις. Παράλληλα, εξειδικεύθηκε στην Προχωρημένη Λαπαροσκόπηση, τη Ρομποτική Κήλης, Ανώτερου και Κατώτερου Πεπτικού και τη Χειρ/κή Νοσογόνου Παχυσαρκίας – Μεταβολικών Παθήσεων. Παρακολούθησε μετεκπαιδευτικά μαθήματα σε διεθνή εκπαιδευτικά κέντρα αναφοράς (Στρασβούργο, Νίκαια, Γκροσέτο, Μιλάνο, Βουκουρέστι, Κλουζ-Ναποκα, Πράγα) και στα πλαίσια διεθνών συνεδρίων στην Ευρώπη (Αθήνα, Σεβίλλη, Πόρτο, Παρίσι, Βιέννη) και στην Αμερική (Χιούστον, Σαν Φρανσίσκο, Σαν Ντιέγκο, Σικάγο, Λος Άντζελες, Βοστώνη, Ουάσιγκτον, Μπουένος Αϊρες). Μαζί με τον δάσκαλό του Δρ. Κωνσταντινίδη, τον Ιανουάριο 2011, εκπαιδεύθηκαν πρώτοι στη Ρομποτική Χειρουργική Μιας Τομής παγκοσμίως στη Γαλλία και την εφάρμοσαν αμέσως μόλις επέστρεψαν, ταυτόχρονα με ένα κέντρο στην Ιταλία και ένα στην Ελβετία.
Ο Δρ. Χειρίδης ολοκλήρωσε με υποτροφία το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Λαπαροσκοπικής και Ρομποτικής Χειρουργικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για τον τίτλο “Master of Science” (MSc). Το 2016, μετά από πολυετή εργαστηριακή έρευνα που πραγματοποίησε πάλι με υποτροφία στο Ερευνητικό Κέντρο της εταιρείας ΕΛΠΕΝ (Διευθυντής Ερευνητικού: Α. Παπαλόης), παρουσίασε τη διδακτορική διατριβή του για τον τίτλο “Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (PhD) ” και έλαβε παμψηφεί “Άριστα” από την 7μελή επιτροπή (καθηγ. Γ .Ζωγράφος). Για το συγκεκριμένο ερευνητικό έργο έλαβε τιμητική πρόσκληση να μιλήσει σε διεθνές συνέδριο στη Λιλ της Γαλλίας (2017). Έχει πολυάριθμες δημοσιεύσεις σε ελληνικά και ξένα περιοδικά χειρ/κής, έχει λάβει μέρος στη συγγραφή πολλών ιατρικών συγγραμμάτων και συμμετείχε ως προσκεκλημένος ομιλητής σε διεθνή συνέδρια της Ευρώπης (Στοκχόλμη, Σεβίλλη, Πράγα, Γενεύη, Τορίνο, Βρυξέλλες, Βιέννη, Λεμεσσός, Παρίσι, Σόφια, Βουκουρέστι, Άμστερνταμ) της Αμερικής (Κεμπέκ, Σικάγο, Βοστώνη, Σαν Ντιέγκο, Σαν Φρανσίσκο) και της Ασίας (Πεκίνο).
Είναι μέλος της Ελληνικής Χειρ/κής Εταιρείας, της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Λαπαροενδοσκοπικής Χειρ/κής (EAES), της Διεθνούς Εταιρείας Ρομποτικής Χειρ/κής (SRS), της Παγκόσμιας Εταιρείας Χειρ/κής Νοσογόνου Παχυσαρκίας και Μεταβολικών Νοσημάτων (IFSO) και του Αμερικανικού Κολλεγίου Χειρουργών (τίτλος FACS). Από τον Δεκέμβριο του 2009 έως τον Μάρτιο του 2018 διετέλεσε Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Ρομποτικής Χειρουργικής. Τον Οκτώβριο του 2010 το Διοικητικό Συμβούλιο της Διεθνούς Κοινότητας Ρομποτικής Χειρουργικής MIRA του ανέθεσε την συν-προεδρεία (co-chair) με τον διεθνούς φήμης χειρουργό ρομποτικής Ivo Broeders, στο Επιστημονικό Πρόγραμμα του Παγκόσμιου Συνεδρίου Ρομποτικής Χειρουργικής MIRA 2011. Από τον Νοέμβριο του 2011 εξελέγη Εκτελεστικός Γραμματέας της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ρομποτικής Χειρουργικής SEERSS. Στη διεθνή συνάντηση ελάχιστα τραυματικής χειρουργικής SRS 2012 στις ΗΠΑ, έλαβε το αργυρό μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Δεξιοτήτων με Εξομοιωτές Ρομποτικής Χειρουργικής (Robotic Surgery Simulation Olympics) και ως μέλος της ομάδας Ρομποτικής Χειρουργικής του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών απέσπασε τρία βραβεία καλύτερης παρουσίασης βίντεο σε διεθνή συνέδρια.
Σήμερα, εργάζεται ως Γενικός Χειρουργός στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, πραγματοποιεί λαπαροσκοπικές και ρομποτικές επεμβάσεις από όλο το φάσμα της Γενικής Χειρουργικής (χειρουργική κήλης κοιλιακού τοιχώματος, διαφραγματοκήλης και παλινδρόμησης, στομάχου, χοληδόχου κύστεως, λεπτού & παχέος εντέρου, πρωκτού και περιπρωκτικών παθήσεων και νοσογόνου παχυσαρκίας) και συνεργάζεται με τον πατέρα του, γυναικολόγο Κ.Σ. Χειρίδη, τον αδερφό του, γυναικολόγο Π.Κ. Χειρίδη και τη σύζυγό του, παιδίατρο Κ. Κουλουφάκου‐Γρατσία.
Το ενδιαφέρον του εστιάζεται στο μέλλον της Χειρουργικής Τεχνολογίας, στα Μικρορομποτικά Συστήματα, στη Διεγχειρητικής Πλοήγηση με χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality Robotic Surgery) και στη Μεταβολική Χειρουργική (Χειρουργική Σακχαρώδους Διαβήτη).
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου κ. Ασημίνα Φούφα στο τηλέφωνο 2105577191 εσωτερικό 4.