Η ατάκα της ημέρας

  • Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνάντηση Δημάρχου Ασπροπύργου, Νικόλαου Μελετίου, με τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Σκούμα

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θεμιστοκλής Τσόκας, συναντήθηκαν την Τρίτη, 19 Ιουλίου 2022, με τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο κ. Κωνσταντίνο Σκούμα, στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θεμιστοκλής Τσόκας, έθεσαν ζητήματα παραβατικότητας, εγκληματικότητας και ασφάλειας στον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., όπως και θέματα υποστελέχωσης του Αστυνομικού Τμήματος Ασπροπύργου καθώς και του Τμήματος Ασφαλείας.

Από την πλευρά του, ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, Αντιστράτηγος κ. Κωνσταντίνος Σκούμας, αντέτεινε στην αντιπροσωπεία του Δήμου Ασπροπύργου, πως παρότι ενδέχεται τα Τμήματα του Ασπροπύργου να μην διαθέτουν την οργανική δύναμη που πρέπει, μολαταύτα πλήθος αστυνομικών δρουν στην περιοχή, από την  Άμεση Δράση, την Ομάδα Δίκυκλης Αστυνόμευσης «ΔΙ.ΑΣ», τις Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος (ΟΠΚΕ), τη Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας (Δ.Ο.Α.), τη Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής και της Ομάδας Δράσης.

Η δε παραβατικότητα και εγκληματικότητα, εν συγκρίσει με προηγούμενες χρονιές, παρουσιάζουν ύφεση κατά 30 %. Τέλος, ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ διαβεβαίωσε για την συνεχόμενη πολυκλαδική δράση της ΕΛ.ΑΣ. στον Ασπρόπυργο και στην Δυτική Αττική, και επισήμανε την αξία της συνεργασίας όλων των φορέων των πόλεων, και ειδικά των ιδιωτών: η δική τους επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο Άμεσης Δράσης (100), σε περίπτωση που αντιλαμβάνονται κάποια εγκληματική ενέργεια ή κάποιος βρίσκεται σε κίνδυνο, είναι αυτή που θα βοηθήσει την ΕΛ.ΑΣ. να ανταποκριθεί οργανωμένα και αποτελεσματικά.

Ο   Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου, ευχαρίστησε τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο κ. Κωνσταντίνο Σκούμα, για την ακρόαση και την ενημέρωση, επέμεινε όμως ότι επιβάλλεται να εξεταστεί, εκ νέου, η επάνδρωση των Τμημάτων του Ασπροπύργου με περισσότερο οργανικό δυναμικό, ανεξαρτήτως της ομολογουμένως πολυάριθμης δράσης των προαναφερθέντων ομάδων και τμημάτων της ΕΛ.ΑΣ. στην πόλη.

powered by social2s

Συνέχιση της συνεργασίας του Δήμου Ασπροπύργου και του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ για την Πιστοποίηση HACCP σε μια ακόμη δομή του Δήμου

Ο Δήμος Ασπροπύργου, έχοντας ως κύριο γνώμονα την ασφάλεια και την προαγωγή υγείας των παιδιών, που φιλοξενούνται στους Παιδικούς και Βρεφικούς Σταθμούς του, εφαρμόζει κάθε προληπτικό μέτρο, απόφαση και εγκύκλιο του Υπουργείου, εντάσσοντας κάθε προβλεπόμενη δαπάνη στο προϋπολογισμό του.

Στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε την εφαρμογή της πιστοποίησης HACCP για όλους τους Σταθμούς της πόλης. Μια διαδικασία, εν μέσω πανδημίας, που απεδείχθη σωτήρια για την πρόληψη και τη μη μετάδοση του COVID-19  στους μικρά παιδιά.  Με συγκεκριμένες ενέργειες, η αρμόδια Διεύθυνση Παιδείας  και ο πάροχος του έργου συνετέλεσαν σε ένα απόλυτο θετικό αποτέλεσμα, που αποδεικνύει ότι η Υγεία των μικρών παιδιών ήταν και παραμένει βασική προτεραιότητα της Δημοτικής μας Αρχής. Στην προσπάθειά αυτή συνέβαλε ιδιαίτερα θετικά ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, όπου σε πρώτη φάση ανταποκρίθηκε στο αίτημά του Δήμου για την πιστοποίηση του πρότυπου Βρεφονηπιακού Σταθμού Ολοκληρωμένης Φροντίδας, ενός Σταθμού με ιδανικές και ασφαλείς συνθήκες φιλοξενίας για τα παιδιά.

 Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η συνεργασία μας με τον Όμιλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ επί του θέματος απέδωσε επιπλέον καρπούς, αφού για μια ακόμη χρονιά θα υπάρξει συμβολή στο έργο της πιστοποίησης HACCP, όχι μόνο για τους Βρεφικούς και Παιδικούς Σταθμούς αλλά και στην πιστοποίηση της υποδομής των μαγειρείων της Παιδικής Κατασκήνωσης Ασπροπύργου.

Η συνεργασία αυτή καταδεικνύει ότι, τοπική αυτοδιοίκηση και ιδιωτική πρωτοβουλία  και συγκεκριμένα Δήμος Ασπροπύργου και Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ συνεργάστηκαν με το καλύτερο δυνατό τρόπο για τις ανάγκες της ασφαλούς και υγιεινής παροχής υπηρεσιών σίτισης σ ‘ όλους τους μικρούς φίλους του Δήμου.

Πολύ λίγοι Δήμοι στην Ελλάδα έχουν προχωρήσει στις διαδικασίες πιστοποίησης HACCP και χαιρόμαστε ιδιαίτερα, που η συνεργασία αυτή αποτέλεσε ισχυρό κίνητρο για τις ενέργειες αυτές.»

Η Διευθύντρια Εταιρικής Ευθύνης του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ κ. Γεωργία Λασανιάνου δήλωσε σχετικά: «Ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ βρίσκεται πάντα δίπλα στις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται και ιδίως κοντά στη νέα γενιά και την εκπαιδευτική κοινότητα. Με χαρά συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τον Δήμο Ασπροπύργου για την πιστοποίηση HACCP στους Βρεφικούς και Παιδικούς Σταθμούς και την Παιδική Κατασκήνωση για να προσφέρουμε ένα ασφαλές περιβάλλον, ώστε τα παιδιά μας να αρχίσουν ανέμελα την πορεία τους προς το μέλλον. Ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ δεσμεύεται να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των παιδιών, επενδύοντας στο αύριο της χώρας, σε ένα καλύτερο μέλλον.»

powered by social2s

Η Κωμωδία «Το Καρέ του Έρωτα» στο Ανοιχτό Θέατρο Αγροκηπίου στον Ασπρόπυργο

​Η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού προσκαλεί όλους τους δημότες, σε μια  ανάλαφρη  κωμωδία,  μ’  έναν θίασο εκλεκτών ηθοποιών, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 17 Ιουλίου, στις  21:00, στο Ανοιχτό Θέατρο Αγροκηπίου.

ΤΟ ΚΑΡΕ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ, του Κώστα Πρετεντέρη, του μετρ της ελληνικής κωμωδίας, μας μεταφέρει στην δεκαετία του ’70, σ΄ ένα όμορφο ελληνικό νησί, όπου ένας  πάμπλουτος  κύριος έχει τη βίλα του ενώ ταυτόχρονα διατηρεί σχέση με μια νεαρή κοπέλα. Και έχει σχέδια για τους δυο τους. Έχει ξεχάσει όμως  πως είναι  παντρεμένος…. Και κάτι πρέπει να κάνει  μ΄ αυτό. Εδώ όμως αρχίζουν τα μπλεξίματα…..

Κωμικές παρεξηγήσεις, αβίαστο γέλιο, μια αίσθηση νοσταλγίας, αλλά και  προβληματισμός  συνθέτουν μια χαριτωμένη   παράσταση, από αυτές  που χαρίζουν μια ανάσα δροσιάς , μέσα στο ζεστό καλοκαίρι της  πόλης.

Η παράστασή προσφέρεται δωρεάν στο κοινό, με ελεύθερη είσοδο και με σύσταση από την πλευρά μας  για τη χρήση προστατευτικής μάσκας.

powered by social2s

ΚΕΔΑ - Ξεκίνησαν οι προεγγραφές για Βρεφικούς και Κ.Δ.Α.Π. του σχολικού έτους 2022-2023

Ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Α., κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος ενημερώνει όλους τους ενδιαφερόμενους γονείς ότι, ξεκίνησαν οι προεγγραφές για τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης του Δήμου και τους Βρεφικούς Σταθμούς.

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να προσέρχονται στις δομές των ΚΔΑΠ, στους Βρεφικούς Σταθμούς  και στα  κεντρικά γραφεία της Κ.Ε.Δ.Α., για να δηλώσουν συμμετοχή στο Πρόγραμμα Εναρμόνισης Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής έχοντας μαζί τους τα παρακάτω δικαιολογητικά.

  1. Ταυτότητα ή Διαβατήριο (άδεια διαμονής σε ισχύ).
  2. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης.
  3. Εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογικού έτους 2021.
  4. Κάρτα ανεργίας σε ισχύ (εάν υπάρχει).

 Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 2168002441-42 και στο email: [email protected], καθώς και  στο Γραφείο Προέδρου στο τηλέφωνο 210-5576006 – email: apapadopoulos.κ[email protected].

powered by social2s

Για την Οστεοπόρωση και τα Κατάγματα ενημερώθηκαν τα μέλη του ΟΑΦΝΤΗ Ασπροπύργου

Δύο νέες διαλέξεις, αναφορικά με την Οστεοπόρωση και τα Κατάγματα, πραγματοποίησαν τα Τμήματα «Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας» και «Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής» του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας του Δήμου Ασπροπύργου.

Οι διαλέξεις έλαβαν χώρα στο Α’ ΚΑΠΗ και στο Β’ ΚΑΠΗ, όπου μέλη του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. παρακολούθησαν με προσοχή  τον Ιατρό Χειρουργό – Ορθοπεδικό, κ. Δημήτρη Αντωνίου, ο οποίος αναφέρθηκε αναλυτικά στα αίτια, στα συμπτώματα καθώς και στην πρόληψη.

Ο Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννης Κατσαρός μαζί με τον Αντιπρόεδρο, κ. Αντώνιο Κοναξή ευχαρίστησαν θερμά όλους τους παρευρισκόμενους και ιδιαίτερα τον ιατρό για την συμβολή του. Ευχήθηκαν σε όλους καλό καλοκαίρι και ότι από Σεπτέμβρη ανανεώνουμε το ραντεβού μας  με πλούσιες δράσεις για όλους.

powered by social2s

1η συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης Ασπροπύργου

Σας καλούμε να προσέλθετε στην 1η συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης, που θα πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022, στις 19:00, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Δημήτριος Καλλιέρης», του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου, Αλ. Παναγούλη 13, Πλατεία Αγίου Δημητρίου, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 76 του Ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 78 του Ν.4555/18, για να συζητήσουμε το ένα και μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης:

 «Συζήτηση και διατύπωση απλής γνώμης επί του προσχεδίου του προϋπολογισμού του 2023, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 77 του ν.4172/2013 (Α’ 167). (παρ.2 άρθρο 76 Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 78 του Ν.4555/18).»

(Σε περίπτωση έλλειψης απαρτίας, η συνεδρίαση επαναλαμβάνεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα, οπότε θεωρείται σε κάθε περίπτωση ότι υφίσταται απαρτία) 

Με εκτίμηση,
Ο Πρόεδρος
Δημοτικού Συμβουλίου
& Επιτροπής Διαβούλευσης
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ Γ. ΤΣΟΚΑΣ

Πίνακας Αποδεκτών
• Μέλη της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Ασπροπύργου
• Δήμαρχος,
• Αντιδήμαρχοι,
• Πρόεδροι των νομικών προσώπων του δήμου,
• Εκπρόσωποι των τοπικών οργανώσεων των πολιτικών κομμάτων και
• Οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο δημοτικό
συμβούλιο.

powered by social2s

Διανομή τροφίμων στους ωφελούμενους του ΤΕΒΑ, από τις Κοινωνικές Δομές του Δήμου Ασπροπύργου

Οι Κοινωνικές Δομές του Δήμου Ασπροπύργου, ως φορέας υλοποίησης Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής για το «Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους» ΤΕΒΑ , θα πραγματοποιήσουν διανομή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης.

Η παραλαβή των προϊόντων θα πραγματοποιηθεί από τη Τρίτη, 28 Ιουνίου έως και την Παρασκευή, 1  στο παλαιό κτίριο των Κοινωνικών Δομών, Μπουμπουλίνας 26. Οι ωφελούμενοι του προγράμματος θα ειδοποιηθούν με μήνυμα για την ακριβής ώρα παραλαβής των προϊόντων, προς αποφυγή συνωστισμού.

Παρακαλούνται όλοι οι ωφελούμενοι να φέρουν μαζί τους τη Βεβαίωση ΑΜΚΑ.

powered by social2s

Καλοκαιρινές Γιορτές στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Ασπροπύργου

Σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Ασπροπύργου πραγματοποίησαν τις καλοκαιρινές τους γιορτές, χαρίζοντας στους γονείς και σε όλους όσους τις παρακολούθησαν ένα ευχάριστο και ιδιαίτερα χαριτωμένο θέαμα.

Στις όμορφες γιορτούλες, που διοργανώθηκαν με αγάπη κι επιμέλεια από το προσωπικό των Παιδικών Σταθμών, τα παιδιά χόρεψαν, τραγούδησαν και έπαιξαν, πλημμυρίζοντας τους χώρους των Σταθμών, με γέλια κι όμορφες γλυκές φωνούλες.

Ο Δήμαρχος της πόλης, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας, κ. Σοφία Μαυρίδη παρακολούθησαν τις παραστάσεις των παιδιών, τους μοίρασαν δώρα και ευχαρίστησαν το προσωπικό των Σταθμών για την άριστη διοργάνωση των γιορτών και το έργο τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ενώ δεν παρέλειψαν να ευχηθούν  σε όλους να έχουν ένα όμορφο και  ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

Το παρόν στις γιορτές έδωσαν ο Αντιδήμαρχος ΔΑΠ, Ενίσχυσης της Απασχόλησης και Δημοτικής Αστυνομίας, κ. Δημήτριος Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Α., κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννης Κατσαρός, ο Αντιπρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. κ. Αντώνιος Κοναξής και η Διευθύντρια Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας, κ. Σοφία Αναστασιάδου.

powered by social2s

Θερμά συγχαρητήρια του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικόλαου Μελετίου στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου για την παρουσία του στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Τα παιδιά του τμήματος Στ1 του 3ου  Δημοτικού Σχολείου Ασπροπύργου, συμμετείχαν σε μια σπουδαία παράσταση, στο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών & Κοινωνικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, παρουσιάζοντας το νέο διαδραστικό μουσικό παραμύθι “Το Φυλαχτό”, σε σύνθεση και μουσική διεύθυνση της Δήμητρας Τρυπάνη, σε μια εντυπωσιακή παράσταση ήχου, το Σάββατο 4 Ιουνίου 2022, στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ).

Πιο συγκεκριμένα, μετά από εννέα μήνες εντατικής δουλειάς, 13 δημοτικά σχολεία, ανάμεσά τους και το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου,  συνεργάστηκαν στενά με αποτέλεσμα περισσότεροι από 200 μαθητές, 14 δάσκαλοι και 5 μουσικοί να βρεθούν στη σκηνή, και να μας αφηγηθούν το δικό τους παραμύθι σε μία μοναδική διαθεματική καλλιτεχνική απόδοση, για τα ελληνικά δεδομένα.

Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός συντονισμός και η διεύθυνση παραγωγής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, εκτίμησαν ιδιαιτέρως την παρουσία του Ασπροπύργου στο πρόγραμμα, και για το λόγο αυτό εξετάζουν το ενδεχόμενο να το επεκτείνουν τις επόμενες χρονιές και σε άλλα σχολεία πέρα του κέντρου της Αθήνας.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου ανέφερε χαρακτηριστικά:  «Συγχαίρω θερμά όλα τα παιδιά, τους γονείς και όλους τους εκπαιδευτικούς του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ασπροπύργου, που συνεργάστηκαν για να πετύχουν αυτήν την σπουδαία συμμετοχή στο πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η  υπέροχη προσπάθειά σας, κάνει τον Ασπρόπυργο περήφανο και εύχομαι ολόψυχα αυτό το εγχείρημα να συνεχιστεί και να διανθιστεί.  Συγχαρητήρια και πάλι».

powered by social2s

Περίληψη Διακήρυξης Κατασκευής Αθλητικού Χώρου στο Ρουπάκι του Δήμου Ασπροπύργου.

Ο  Δήμαρχος  Ασπροπύργου  προκηρύσσει  δημόσιο  διαγωνισμό  μέσω  του  Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.  κατά  την  ανοικτή διαδικασία με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή (άρθρο  95  παρ.  2α  του  Ν.4412/2016)  για  την  ανάδειξη  αναδόχου  του  έργου  με  τίτλο:  «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟ ΡΟΥΠΑΚΙ», προϋπολογισμού  80.643,48 , πλέον της δαπάνης ΦΠΑ 24%. Το  έργο  χρηματοδοτείται  από  πόρους  του  Δήμου  Ασπρόπυργου  (Κ.Α.  15.7321.062)  και  υπόκειται  στις προβλεπόμενες κρατήσεις για τα έργα αυτά.

Ο κωδικός CPV του έργου είναι 45212221-1

Το υπό δημοπράτηση έργο περιλαμβάνει συνοπτικά τις παρακάτω εργασίες:

  • Οικοδομικές Εργασίες

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα, ή ενώσεις αυτών     που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία έργου  οικοδομικών και που είναι εγκατεστημένα σε:

α) σε κράτος-μέλος της Ένωσης,

β) σε κράτος-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.),

γ) σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη ΣΔΣ, στο βαθμό που η υπό ανάθεση δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τα Παραρτήματα 1, 2, 4 , 5, 6 και 7 και τις γενικές σημειώσεις του σχετικού με την Ένωση Προσαρτήματος I της ως άνω Συμφωνίας, καθώς και

δ) σε τρίτες χώρες που δεν εμπίπτουν στην περίπτωση γ΄ της παρούσας παραγράφου και έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων. Καταλληλότητα για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας:

Όσον αφορά την καταλληλότητα για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας, απαιτείται οι οικονομικοί φορείς να είναι εγγεγραμμένοι στο σχετικό επαγγελματικό μητρώο που τηρείται στο κράτος εγκατάστασής τους. Ειδικά οι προσφέροντες που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (Μ.Ε.ΕΠ.) για το χρονικό διάστημα που εξακολουθούν  να  ισχύουν  οι  μεταβατικές  διατάξεις  του  άρθρου  65  του  π.δ.  71/2019  ή  στο  Μητρώο

Εργοληπτικών Επιχειρήσε2ω2ν ΔPηRμόOσιωCν 0Έρ1γ0ων7(8Μ4Η4.Ε4.Ε7.Δ.2Ε.0), 2απ2ό-τ0ην6έ-ν2α1ρξη ισχύος του τελευταίου ή στα Μητρώα Περιφερειακών Ενοτήτωνi, ανά περίπτωση, στην κατηγορία/-ιες έργου του άρθρου 21 της παρούσας. Οι προσφέροντες που είναι εγκατεστημένοι σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα του παραρτήματος ΧΙ του Προσαρτήματος Α του ν. 4412/2016.

Οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια: Δεν απαιτείται

Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα: Δεν απαιτείται

Δικαιολογητικά απόδειξης καταλληλότητας για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας του άρθρου 22.Β

α) Όσον αφορά την καταλληλότητα για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας, οι προσφέροντες που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα υποβάλλουν βεβαίωση εγγραφής στο Μ.Ε.ΕΠ μέχρι τη λήξη της μεταβατικής περιόδου ισχύος, σύμφωνα με το άρθρο 65 του π.δ. 71/2019, και από την πλήρη έναρξη ισχύος του τελευταίου βεβαίωση εγγραφής στο Τμήμα Ι του Μητρώου Εργοληπτικών Επιχειρήσεων Δημοσίων Έργων (ΜΗ.Ε.Ε.Δ.Ε.), ή βεβαίωση εγγραφής στα Μητρώα Περιφερειακών Ενοτήτων, ανά περίπτωση, στην κατηγορία Α1 οικοδομικών. .

(β) Οι προσφέροντες που είναι εγκατεστημένοι σε λοιπά κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσκομίζουν τις δηλώσεις και πιστοποιητικά που περιγράφονται στο Παράρτημα XI του Προσαρτήματος Α του ν. 4412/2016.

(γ) Οι προσφέροντες που είναι εγκατεστημένοι σε κράτος μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ) ή σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη ΣΔΣ, στο βαθμό που η υπό ανάθεση δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τα Παραρτήματα 1, 2, 4 , 5, 6 και 7 και τις γενικές σημειώσεις του σχετικού με την Ένωση Προσαρτήματος I της ως άνω Συμφωνίας, ή σε τρίτες χώρες που δεν εμπίπτουν στην προηγούμενη περίπτωση και έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων, προσκομίζουν πιστοποιητικό αντίστοιχου επαγγελματικού ή εμπορικού μητρώου. Στην περίπτωση που χώρα δεν τηρεί τέτοιο μητρώο, το έγγραφο ή το πιστοποιητικό μπορεί να αντικαθίσταται από ένορκη βεβαίωση ή, στα κράτη – μέλη ή στις χώρες όπου δεν προβλέπεται ένορκη βεβαίωση, από υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου ενώπιον αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής, συμβολαιογράφου ή αρμόδιου επαγγελματικού ή εμπορικού οργανισμού της χώρας καταγωγής ή της χώρας όπου είναι εγκατεστημένος ο οικονομικός φορέας, ότι δεν τηρείται τέτοιο μητρώο και ότι ασκεί τη δραστηριότητα του άρθρου 21 της παρούσας.

Τα ως άνω δικαιολογητικά υπό α), β) και γ) γίνονται αποδεκτά, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους, εκτός αν σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις έκδοσης αυτών προβλέπεται συγκεκριμένος χρόνος ισχύος και είναι σε ισχύ κατά την υποβολή τους

Στον ηλεκτρονικό φάκελο προσφοράς περιέχονται:

(α) ένας (υπο)φάκελος με την ένδειξη «Δικαιολογητικά Συμμετοχής», (β) ένας (υπο)φάκελος με την ένδειξη  «Οικονομική Προσφορά».

Η εγγύηση συμμετοχής σ2το2δPιαγRωνOισCμό0, σ1ύ0μφ7ω8να4μ4ε4το7ά2ρθ0ρο2722-τ0ο6υ -Ν2. 14412/2016 ορίζεται το ποσό των

1.612,87 € και η σχετική εγγυητική επιστολή θα απευθύνεται προς τον Δήμο Ασπροπύργου. Γλώσσα διαδικασίας η Ελληνική

Ως ημερομηνία και ώρα λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 12/07/2022, ημέρα

Τρίτη  και ώρα 10:00 π.μ.

Ως ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης   των προσφορών ορίζεται η 19/07/2022, ημέρα

Τρίτη και ώρα 10:00 π.μ.

Κάθε υποβαλλόμενη προσφορά δεσμεύει τον συμμετέχοντα στον διαγωνισμό κατά τη διάταξη του άρθρου 97 παρ. 3 του ν. 4412/2016, για διάστημα δέκα (10) μηνών, από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών.

Αν, για λόγους ανωτέρας βίας ή για τεχνικούς λόγους δεν διενεργηθεί η αποσφράγιση κατά την ορισθείσα ημέρα ή αν μέχρι τη μέρα αυτή δεν έχει υποβληθεί καμία προσφορά, η αποσφράγιση και η καταληκτική ημερομηνία αντίστοιχα μετατίθενται σε οποιαδήποτε άλλη ημέρα, με απόφαση της αναθέτουσας αρχής. Η απόφαση αυτή κοινοποιείται στους προσφέροντες, μέσω της λειτουργικότητας “Επικοινωνία, πέντε (5) τουλάχιστον εργάσιμες ημέρες πριν τη νέα ημερομηνία, και αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, εφόσον διαθέτει, καθώς και στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο, χώρο “ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί” της πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ. Αν και στη νέα αυτή ημερομηνία δεν καταστεί δυνατή η αποσφράγιση των προσφορών ή δεν υποβληθούν προσφορές, μπορεί να ορισθεί και νέα ημερομηνία, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων των δύο προηγούμενων εδαφίων. Σε περίπτωση που και στη νέα αυτή ημερομηνία δεν καταστεί δυνατή η αποσφράγιση των προσφορών ή δεν υποβληθούν προσφορές, διεξάγεται νέα διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης για το εν λόγω έργο με την εκ νέου τήρηση όλων των διατυπώσεων δημοσιότητας που προβλέπονται στις διατάξεις του παρόντος (επαναληπτικός διαγωνισμός, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 98 παρ. 1 περ. α του ν. 4412/2016).

Η Διακήρυξη και η παρούσα περίληψη Διακήρυξης δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ. Η Διακήρυξη αναρτάται και στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής (www.dimosaspropyrgou.gr), σύμφωνα με το άρθρο 2 της Διακήρυξης Περίληψη της Διακήρυξης δημοσιεύεται στον Ελληνικό Τύπο, σύμφωνα με το άρθρο 66 ν. 4412/2016 και αναρτάται στο πρόγραμμα “Διαύγεια” diavgeia.gov.gr.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι.  ΜΕΛΕΤΙΟΥ

powered by social2s

BINTEO/ΦΩΤΟ: O Δήμαρχος Ασπροπύργου, Νίκος Μελετίου, στη Σεβίλλη ως τακτικός εκπρόσωπος της ΚΕΔΕ

O Δήμαρχος Ασπροπύργου και μέλος Δ.Σ. της ΚΕΔΕ., κ. Νικόλαος Μελετίου, συμμετείχε στις 13-15 Ιουνίου 2022, στη συνεδρίαση του  Εκτελεστικού Γραφείου του Παγκόσμιου Οργανισμού Ηνωμένων Πόλεων & Τοπικών Αρχών (World Organization of United Cities and Local Governments – UCLG), στη Σεβίλλη της Ισπανίας, ως τακτικός εκπρόσωπος  της ΚΕΔΕ. Πιο συγκεκριμένα, η Επιτροπή Πολιτισμού του μεγαλύτερου οργανισμού τοπικών και περιφερειακών κυβερνήσεων στον κόσμο, συνεδρίασε, ενόψει της Ατζέντας 2022, με θέμα «Οι τοπικές και περιφερειακές κυβερνήσεις προάγουν την ειρήνη στην πρώτη γραμμή των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης», όπου και ο Δήμαρχος, Νίκος Μελετίου εισηγήθηκε τις ειδικές προτάσεις της ΚΕΔΕ, με σκοπό να ληφθούν υπόψη στον ευρύτερο παγκόσμιο σχεδιασμό αντιμετώπισης του μεταναστευτικού.

Στην ομιλία του, στη συνεδρίαση, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, αρχικά παρουσίασε την υφιστάμενη κατάσταση, υπογραμμίζοντας τις μεγάλες βελτιώσεις μεταξύ επικοινωνίας και συντονισμού μεταξύ του Ελληνικού Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, της ενημέρωσης των αιρετών και της συνεργασίας μεταξύ των φορέων, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Επίσης τόνισε, χαρακτηριστικά, το γεγονός της συντεταγμένης φύλαξης των θαλάσσιων συνόρων, των τελευταίων δύο χρόνων.  Κατόπιν επισήμανε την ασύμμετρη επιβάρυνση στα νησιά του Αιγαίου και στους ακριτικούς δήμους της Ελλάδας. Στην πορεία ανέδειξε τους λόγους, όπου η αλληλεγγύη στους αυτοδιοικητικούς κρίνεται απαραίτητη, και η ανάγκη προκαθορισμού ενός οργανωμένου σχεδίου ισοκατανομής των προσφυγικών μεταναστευτικών ροών στην χώρα, ζωτικής σημασίας.

«Όλοι συμφωνούν ότι πρέπει να αποσυμφορηθούν τα νησιά και οι ακριτικές περιοχές, καθώς και για την απαραίτητη ενίσχυση των υποδομών στους δήμους, που φιλοξενούν πρόσφυγες και για την βελτίωση των υγειονομικών και γενικότερα των συνθηκών, που βιώνουν οι πρόσφυγες μετανάστες στις δομές..

Είναι σημαντικό να συμμετέχει η τοπική κοινωνία στη λήψη των αποφάσεων για τις νέες δομές αλλά και για την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές και για τις ανάγκες που προκύπτουν, μέσω του δήμου της κάθε περιοχής, ο οποίος θα πρέπει να έχει εκπρόσωπο στα όργανα λήψης αποφάσεων, τουλάχιστον σε γνωμοδοτικό επίπεδο..

Θα ήθελα επίσης να αναφέρω  τα αιτήματα δημάρχων να σταματήσει ο σχεδιασμός νέων δομών πολύ μεγαλύτερης χωρητικότητας από την υφιστάμενη, χωρίς την έγκρισή τους», δήλωσε, μεταξύ άλλων, τεχνικών λεπτομερειών.

Με το πέρας της συνεδρίασης, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, ευχαρίστησε θερμά την Επιτροπή Πολιτισμού UCLG, όπως και το Δ.Σ. και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ και Δήμαρχο  Τρικκαίων κ. Δημήτρη Παπαστεργίου, για την ευκαιρία να εκπροσωπήσει τη Χώρα και να τοποθετηθεί στον μεγαλύτερο οργανισμό τοπικών και περιφερειακών κυβερνήσεων παγκοσμίως. Κλείνοντας, δήλωσε: «Για άλλη μια φορά, ευχαριστώ τους δημότες Ασπροπύργου, που με εξέλεξαν για τέταρτη συναπτή φορά Δήμαρχο της πόλης μας. Δίχως την εντολή τους δεν θα βρισκόμουν εδώ τώρα. Για άλλη μια φορά δεσμεύομαι  να εκπροσωπώ δυναμικά, και να ενισχύσω τη φωνή των τοπικών και περιφερειακών κυβερνήσεων της Χώρας, αναζητώντας ένα μέλλον βιώσιμης διακυβέρνησης, με ασφάλεια και προοπτική για όλους».

 

 
sevili-1
 
sevili-2
powered by social2s

Ιατρική διάλεξη με θέμα «Οστεοπόρωση και Κατάγματα» στο Α’ ΚΑΠΗ Ασπροπύργου

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας, κ. Ιωάννης Κατσαρός  σας προσκαλεί σε ιατρική διάλεξη, που συνδιοργανώνουν τα Τμήματα «Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας» και «Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής», του ΟΑΦΝΤΗ με θέμα: «Οστεοπόρωση και Κατάγματα», την Πέμπτη 23 Ιουνίου και ώρα 10:30  στην ισόγεια αίθουσα  του Α΄ Κ.Α.Π.Η.

Ομιλητής της διάλεξης θα είναι ο Ιατρός, Χειρουργός – Ορθοπεδικός, κ. Δημήτριος Αντωνίου.

powered by social2s

Δήμος Ασπροπύργου: «Εκδήλωση Μνήμης και Τιμής για τον Πεσόντα Ήρωα Υποσμηναγό (Ι) της Π.Α. Εμμανουήλ Σεβαστάκη»

Με αφορμή την δεκαοκτάχρονη τραγική επέτειο της συντριβής του Φάντομ F4 στην ορεινή περιοχή Κελάρια Παρνασσού (15-06-2004) και τον θάνατο του Ασπροπύργιου Υποσμηναγού Εμμανουήλ Σεβαστάκη, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου θέλησε να τιμήσει τον πεσόντα, με τις δέουσες τιμές, που αρμόζουν σε έναν ήρωα.

Η τελετή έλαβε χώρα στην Πλατεία, που με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου φέρει το όνομα του Εμμανουήλ Σεβαστάκη και ανεγέρθει μνημείο προς τιμή του πεσόντα ήρωα. Ο  Αρχιμανδρίτης του Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, Μεθόδιος Καπηλιαρής τέλεσε την επιμνημόσυνη δέηση, την οποία ακολούθησε η απόδοση της προσευχής από τη Φιλαρμονική του Δήμου. Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος της πόλης απηύθυνε χαιρετισμό, αναφερόμενος στο ιστορικό αλλά και στο βιογραφικό του πεσόντα ήρωα. Επίσης, χαιρετισμό, εκ μέρους της οικογένειας του ηρωικού αεροπόρου απηύθυνε ο αδερφός του, κ. Νικόλαος Σεβαστάκης.

Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων, από τον Δήμαρχο Ασπροπύργου, κ. Νικόλαο Μελετίου, τον  Υφυπουργό Δικαιοσύνης, Βουλευτή της Ν.Δ. της Περιφέρειας Δυτικής Αττικής, κ. Γεώργιο Κώτσηρα, ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης, τον  Αντιπρόεδρο της Βουλής και Βουλευτή της Ν.Δ. της Περιφέρειας Δυτικής Αττικής, κ. Αθανάσιο Μπούρα, ως εκπρόσωπος της Βουλής των Ελλήνων,  τον Γραμματέα της Βουλής, Βουλευτή της Ν.Δ. της Περιφέρειας Δυτικής Αττικής κ. Ευάγγελο Λιάκο, ως εκπρόσωπος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ., τον Διοικητή της 112 Πτέρυγας Μάχης, Ταξίαρχο (Ι)  κ. Βασίλειο Τόσιο, ως εκπρόσωπος του Αρχηγού του ΓΕΕΘΑ, τον Διοικητή της 1ης ΕΜΑΚ Ασπροπύργου, Ταξίαρχο, κ. Αθανάσιο Μπαλάφα, τον Συντονιστή του Διαγραμματιακού της Ν.Δ., κ. Δημήτριο Παπαγγελόπουλο, ως εκπρόσωπος του Γραμματέα της Ν.Δ., την εκπρόσωπο του Πανελλήνιου Συλλόγου Οικογενειών Πεσόντων Αεροπόρων (ΠΑ.Σ.ΟΙ.Π.Α.),  κ. Ξανθή Νέζη,  και τέλος από την οικογένεια Σεβαστάκη.

Η τελετή ολοκληρώθηκε με την τήρηση ενός λεπτού σιγής και την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, στην σύντομη ομιλία του ανέφερε:

«Αγαπητέ Μανώλη… Έχοντας πίστη στο Θεό, ξέρουμε, ότι μας κοιτάς από ψηλά, ευρισκόμενος στην ασφάλεια και μακαριότητα της αγκαλιάς Του. Είσαι ήρωας, ήρωας σαν τους αρχαίους Έλληνες, σαν τους ήρωες του ’21 και σαν τους ήρωες του ’40, καθρέφτης της ηθικής, που σου εμφύσησαν οι γονείς σου και ποτέ δεν θα διαγραφείς από τις μνήμες μας. Μακάρι όλοι μας να είχαμε το θάρρος σου, όμως αυτό ακριβώς είναι που θα διαχωρίζει εμάς, τους κοινούς θνητούς, με τους ήρωες σαν και σένα: το απαράμιλλο θάρρος και η πλήρης αψήφιση του κινδύνου, που ο Θεός χαρίζει σε λίγους. Και επειδή γνωρίζουμε πως το πνεύμα σου εξακολουθεί να υπάρχει, ευχόμαστε να συνεχίζεις να μας προστατεύεις από εκεί πάνω… διαγράφοντας κύκλους με τα ατσαλένια φτερά σου … σαν καθαρόαιμος Ίκαρος. ΑΘΑΝΑΤΟΣ !!!»

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν: Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Σοφία Μαυρίδη, Παντελής Σαββίδης, Μιχαήλ Ψωμιάδης, Αντώνιος Καραμπούλας, ο Πρόεδρος της Κ.Ε.Δ.Α., κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννης Κατσαρός, ο Πρόεδρος της ΔΕΠ, κ. Γεώργιος  Φίλης, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αβραάμ Κωνσταντινίδης, ο Επικεφαλής του Συνδυασμού «Αλλάζουμε», κ. Ιωάννης Ηλίας, ο Επικεφαλής του Συνδυασμού «Ασπρόπυργος Μπροστά», κ. Αλέξανδρος Μυλωνάς, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, κ.κ. Ευάγγελος Μουζάκας, Αλέξανδρος Τσίγκος, ο Επικεφαλής του Συνδυασμού «Ασπρόπυργος Αναγέννηση Τώρα», κ. Αγησίλαος Τσίγκος, ο Αντιπρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Αντώνιος Κοναξής και  το μέλος του Πνευματικού Κέντρου κ. Μαρία Ρηγάτου.

Παράλληλα, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διοικητής στο Αεροδρόμιο Πυροσβεστικής Ελευσίνας, Αντιπύραρχος κ. Βασίλειος Κατσιγιάννης,   ο Υποδιοικητής της 1ης ΕΜΑΚ, κ. Παναγιώτης Τσίκας, ο Υποδιοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ελευσίνας, κ. Γεώργιος Παπανικολάου, ο Σμηναγός (Ι), κ. Γεώργιος Γιανίκης, η Επισμηναγός Στρατολόγος, κ. Χριστίνα Κοτλίτσα, ο Υπαστυνόμος Β’ κ. Ιωάννης Βαρσαμίδης και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ελευσίνας, κ. Αθανάσιος Νικολόπουλος.

powered by social2s

Παρακολουθείστε την τοποθέτηση του Δημάρχου Ασπροπύργου Νικόλαου Μελετίου χθες, 15/06/22 στο UCLG United Cities & Local Governments - Towards the Lambedusa Charter - Dignified Human Mobility & Territorial Solidarity

                                                                                                             

powered by social2s

ΦΩΤΟ - Μαζί, Δήμος Ασπροπύργου και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεχίζουν τις δράσεις τους

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση προληπτικών εξετάσεων, που υλοποίησε ο Δήμος Ασπροπύργου, με την αρμόδια Αντιδημαρχία και  τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε παιδιά/μαθητές του Δήμου Ασπροπύργου, σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, υπό την αρωγή του ΟΠΑΠ.

Για την υλοποίηση της Δράσης, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» διέθεσε  την Κινητή Μονάδα «Ιπποκράτης», στην οποία καθημερινά εθελοντές ιατροί και εξειδικευμένο προσωπικό του Οργανισμού πραγματοποίησαν προληπτικές εξετάσεις σε περισσότερα από 200 παιδιά του Ασπροπύργου.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας κ. Σοφία Μαυρίδη, που επιμελήθηκε τη δράση, ευχαρίστησε θερμά τους γονείς που στήριξαν τη δράση με την συμμετοχή τους,  τους εθελοντές ιατρούς, που συμμετείχαν και ιδιαίτερα την παιδίατρο κ. Ελένη Λιάκου, την μαία κ. Ρίτα Τουρμουσίδου, το «Χαμόγελο του Παιδιού», τον Πρόεδρο του Οργανισμού κ. Κώστα Γιαννόπουλο καθώς και το κατάστημα poimenidis flowers για τη δωρεά των μπαλονιών, που μοιράστηκαν στα παιδιά. Παράλληλα, ανέφερε ότι στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πρόληψης και ευαισθητοποίησης των παιδιών.  Η δράση υλοποιήθηκε με τη συνεργασία των Διευθύνσεων Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας και Κοινωνικής Προστασίας.

 Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κινητή μονάδα βρέθηκε σε κεντρικά σημεία της πόλης όπως η Πλατεία Ηρώων, το Αγροκήπιο, η Πλατεία Γενοκτονίας, η Παραλία Ασπροπύργου και τα Γερμανικά, προκειμένου να έχουν πρόσβαση περισσότεροι γονείς και παιδιά. 

 
3
 
2
 
1
 
4
 
5
 
powered by social2s

ΦΩΤΟ - Δήμος Ασπροπύργου και we4all καθάρισαν την παραλία Ασπροπύργου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, ο Δήμος Ασπροπύργου, σε συνεργασία με  τη we4all και τον Όμιλο «Ελληνικά Πετρέλαια», στις 8 Ιουνίου 2022, πραγματοποίησε περιβαλλοντική δράση  στην παραλία Ασπροπύργου.

Πιο συγκεκριμένα ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος,  Πολιτικής Προστασίας και Πολεοδομίας, κ. Μελέτιος Μπουραντάς και ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, κ. Μιχαήλ Ψωμιάδης σε συνεννόηση με την   κ. Γεωργία Ψαρουδάκη CSR Director της we4all και τον Όμιλο «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ» συνεργάστηκαν προκειμένου να πραγματοποιηθεί καθαρισμός της παραλίας Ασπροπύργου από μαθητές  του 10ο και του 11ου Δημοτικού Σχολείου της πόλης.  

Η εν λόγω δράση στόχευε στην ενημέρωση και  ευαισθητοποίηση των παιδιών αναφορικά με το περιβάλλον και τη φύση  ώστε να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση.   

 

 
 
 
we4all-2
powered by social2s

Με επιτυχία φιλοξένησε ο Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. τη Διημερίδα του Α.Ο. ΣΕΙΡΙΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «Οι Αξίες του Αθλητισμού στην Κοινωνία μας», στις 4 & 5 Ιουνίου 2022

Με επιτυχία φιλοξένησε ο Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. του Δήμου Ασπροπύργου τη Διημερίδα του Α.Ο. ΣΕΙΡΙΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «Οι Αξίες του Αθλητισμού στην Κοινωνία μας», στις 4 & 5 Ιουνίου 2022, στο Κλειστό Γυμναστήριο Ασπροπύργου, «Γεώργιος Θ. Τσόκας».  Οι αθλητές του συλλόγου, οι γονείς, μα και όλοι οι θεατές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες γεμάτες έμπνευση, να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, να γνωρίσουν νέα δημιουργικά μονοπάτια και να εμπεδώσουν τα αθλητικά ιδεώδη, σε μία καινοτόμα εκδήλωση για τα τοπικά αθλητικά δρώμενα.

Την διημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους οι κκ. Γεώργιος Κώτσηρας, Υφυπουργός Δικαιοσύνης, Βουλευτής Β’ Δυτικής Αττικής , Χρήστος Θεοδωρόπουλος, Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, Δημοσθένης Ταμπάκος, επισμηναγός, Χρυσός & Αργυρός Ολυμπιονίκης ενόργανης γυμναστικής, Κέλλυ Λουφάκη , παγκόσμια πρωταθλήτρια ξιφασκίας σε αμαξίδιο & πρέσβειρα #BeActiveHellas, Γιώργος Ανυφαντής,  πρωταθλητής στίβου παραολυμπιακών αγώνων, Παναγιώτης Πελεκούδας, διεθνής αθλητής πετοσφαίρισης & πρόεδρος Π.Α.Σ.Α.Π., Γεωργία Παράσχου, ιδρύτρια της ΜΚΟ Humanity Greece & Πρόεδρο Νεολαίας & Πολιτισμού UNESCO Πειραιώς & Νήσων, καθώς και πλειάδα άλλων αθλητικών προσωπικοτήτων.

Άξια αναφοράς είναι η συμβολή στα εργαστήρια της 1ης ημέρας των αξιότιμων καθηγητριών φυσικής αγωγής του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η.,  κ. Δέσποινας  Μπέτσου και κ.  Ευαγγελίας Φωτοπούλου (ασκήσεις στίβου) καθώς και   της κ. Κατερίνας Καλλιακούδη (βόλεϊ καθιστών) προπονήτρια του Συλλόγου.

 Σε δήλωσή τους τόσο ο Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου όσο και ο Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννης Κατσαρός τόνισαν ότι, «Κάθε αθλητικός σύλλογος της πόλης  με δημιουργικές και παραγωγικές ιδέες θα μας βρει αρωγούς και συμμέτοχους  στις προσπάθειες του. Άλλωστε η Δημοτική Αρχή, εδώ και 15 συναπτά έτη, έχει θέσει τον αθλητισμό στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της, και αυτό βρίθει αποδείξεων και παραδειγμάτων. Συγχαρητήρια στον Α.Ο. ΣΕΙΡΙΟ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ για το κίνητρο,  που παρείχε στους νέους μας και στις οικογένειες τους, ώστε να εμπλακούν εμπράκτως με τον αθλητισμό! Θα είμαστε πάντα δίπλα τους.»

powered by social2s

Φωτιά στον Ασπρόπυργο: Έγιναν στάχτη πλαστικά, χημικά και σωλήνες - Η καταστροφή σε 8 «κλικ»

Λόγω της φύσης των υλικών που καίγονταν, εστάλη ειδοποίηση για τον κίνδυνο έκλυσης επικίνδυνων καπνών με μήνυμα μέσω του 112 στους κατοίκους του Ασπροπύργου, αλλά και σε όσους βρίσκονταν σε ακτίνα 4 χιλιομέτρων.

Εικόνες απόλυτης καταστροφής κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός στον Ασπρόπυργο, λίγες ώρες μετά την κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς που ξέσπασε τη Δευτέρα σε εργοστάσιο πλαστικών.

Σωλήνες, πλαστικά και χημικά έγιναν στάχτη σε έκταση πέντε στρεμμάτων στον προαύλιο χώρο του εργοστασίου αλλά και σε αποθήκες, με την ατμόσφαιρα να είναι ιδιαίτερα αποπνικτική.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

Λόγω της φύσης των υλικών που καίγονταν, εστάλη ειδοποίηση για τον κίνδυνο έκλυσης επικίνδυνων καπνών με μήνυμα μέσω του 112 στους κατοίκους του Ασπροπύργου, αλλά και σε όσους βρίσκονταν σε ακτίνα 4 χιλιομέτρων, να αποφύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και να παραμείνουν σε κλειστούς χώρους.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

Οι ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχείρησαν για την κατάσβεση της φωτιάς, φορούσαν ειδικές μάσκες προκειμένου να προστατευτούν.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

Ο Λευτέρης Κοσμόπουλος Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής, δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3, ότι κλιμάκιο της Περιφέρειας θα πραγματοποιήσει μετρήσεις στην ατμόσφαιρα, ώστε να διαπιστώσει το μέγεθος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

Οι αρχές δεν αποκλείουν η φωτιά να ξέσπασε μετά από πτώση κεραυνού.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

Μεγάλες καταστροφές στο εργοστάσιο που κάηκε στον Ασπρόπυργο.

 

Πηγή φωτογραφιών: Intime News 

Πηγή: skai.gr
 
powered by social2s

ΦΩΤΟ - Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών από Φυσικές και Τεχνολογικές Καταστροφές στον Δήμο Ασπροπύργου

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ασπροπύργου  διοργάνωσε δύο  ημερίδες, στις 17 και στις 24 Μαΐου 2022, στην αίθουσα εκδηλώσεων «Δημήτριος Καλλιέρης», του Πνευματικού Κέντρου, για την ενημέρωση του πληθυσμού,  με θέμα: «Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών από Φυσικές και Τεχνολογικές Καταστροφές στο Δήμο Ασπροπύργου.» 

Ο Δήμος Ασπροπύργου, κατανοώντας τις υποχρεώσεις του έναντι των Δημοτών του, για την προστασία τους και λαμβάνοντας, ιδιαίτερα, υπόψη τις επιπτώσεις των κλιματικών αλλαγών και των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων, στη συχνότητα εμφάνισης ακραίων φαινομένων και τεχνολογικών ατυχημάτων, κατάρτισε το έργο, με τίτλο: «Επιχειρησιακή Οργάνωση του Δήμου Ασπροπύργου, για την Πολιτική Προστασία και την Αντιμετώπιση Φυσικών και Τεχνολογικών Καταστροφών, Ενημέρωση – Εκπαίδευση Πληθυσμού» στα ακόλουθα πεδία, Τεχνολογικά Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης (ΤΑΜΕ), Πλημμύρες, Δασικές Πυρκαγιές και Σεισμούς.

Τις ημερίδες χαιρέτισαν ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου καθώς και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, κ. Μελέτιος Μπουραντάς, επισημαίνοντας τη σημαντικότητα της εκπόνησης του εν λόγω έργου αλλά και τη σπουδαιότητα της ενημέρωσης των πολιτών αναφορικά με τα Τοπικά Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Άμεση/Βραχεία Διαχείριση των Συνεπειών, από την εκδήλωση, ΤΑΜΕ, Πλημμυρικών Φαινομένων, Σεισμών και Δασικών Πυρκαγιών, με τις κωδικές ονομασίες, ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ, ΔΑΡΔΑΝΟΣ, ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ και ΙΟΛΑΟΣ αντίστοιχα αλλά κυρίως  τις ενέργειες που οφείλουν να ακολουθήσουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Τόνισαν ότι, ο Δήμος γνωρίζει καλά τα καθήκοντά του και ότι σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει κάθε περίπτωση. Η ενημέρωση και η εκπαίδευση του πληθυσμού αποτελούν τους βασικότερους παράγοντες για την επιτυχή αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων και  είναι δυνατό να μετριάσουν το φόβο και την αγωνία, που δημιουργούν τέτοιες απευκταίες καταστάσεις. 

Οι έμπειροι και καταρτισμένοι επιστήμονες, κ.κ. Δρ. Αθηνά Πρόγιου, Φυσικός DEA Μηχανολόγος Μηχανικός PhD, Γεώργιος Μουζάκης, Χημικός Μηχανικός και Δρ. Δημήτριος Δημητρακόπουλος, Μεταλλειολόγος Μηχανικός Υδρογεωλόγος PhD, που δημιούργησαν και παρουσίασαν τις εισηγήσεις, για την αντιμετώπιση κάθε απειλής, από φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές, ήταν μέλη της ομάδας εργασίας, για την εκπόνηση των Τοπικών Σχεδίων. 

Πιο αναλυτικά, παρουσίασαν διάφορες περιπτώσεις και σενάρια έκτακτης ανάγκης, αλλά κυρίως  εστίασαν στις οδηγίες προς τους δημότες και εργαζόμενους του Ασπρόπυργου, για τις συντονισμένες κινήσεις, που πρέπει να ακολουθήσουν, πριν, κατά την εξέλιξη και έπειτα από ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο ή ένα ατύχημα μικρής ή μεγάλης έκτασης, σε μια μεγάλη βιομηχανική μονάδα ή μια μικρότερη επιχείρηση.

Υπέδειξαν τους χώρους  ασφαλούς συγκέντρωσης και καταφυγής πληθυσμού (κλειστούς και ανοιχτούς), για κάθε περίπτωση και για κάθε οικισμό της πόλης, ώστε οι δημότες να γνωρίζουν τα σημεία αυτά, σε όποια περιοχή και αν βρίσκεται η οικία τους.

Για την παρακολούθηση της ημερίδας μπορείτε να επισκεφθείτε το επίσημο κανάλι του Δήμου στο Youtube  καθώς και στον ιστότοπο. Η Ημερίδα θα προβληθεί και από το Attica Tv τις ακόλουθες ημέρες: Τρίτη, 7/6, Παρασκευή, 10/6 και Δευτέρα, 13/6 στις 18:15.  

 

2
 
3
 
4
 
5
 
6
powered by social2s

ΦΩΤΟ - Τα ΚΔΑΠ του Δήμου Ασπροπύργου έδωσαν το δικό τους μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Ασπροπύργου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, διοργάνωσε χαρούμενες βιωματικές δράσεις αναφορικά με το Περιβάλλον και την Ανακύκλωση για τα παιδιά των ΚΔΑΠ. Με το μήνυμα «Αγαπάμε τη Φύση – Διατηρούμε το Περιβάλλον Καθαρό» τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους και το προσωπικό των ΚΔΑΠ, συγκεντρώθηκαν στην παραλία Ασπροπύργου, την Κυριακή 5 Ιουνίου 2022, και αφού πρώτα ενημερώθηκαν για το νόημα της Ανακύκλωσης ξεκίνησαν να καθαρίζουν τμήματα της παραλίας. Έπειτα, έχοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό, φύτευσαν αγγελικές νάνες  κατά μήκος της ακτής ενώ παρακολούθησαν από αρμόδιο συνεργείο πως γίνεται η φύτευση μεγαλύτερων δέντρων όπως μιμόζες και φίκους ροδίτικους.  

Στη συνέχεια, τα παιδιά με το σύνθημα των εκπαιδευτικών και φωνάζοντας δυνατά τη λέξη «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» άφησαν στον ουρανό τα βιοδιασπόμενα μπαλόνια ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε κλήρωση όπου τρεις μικροί μαθητές κέρδισαν από ένα ποδήλατο.

Κατά τη λήξη της δράσης ο Πρόεδρος της ΚΕΔΑ, κ. Αναστάσιος Παπαδόπουλος ευχαρίστησε θερμά μικρούς και μεγάλους για τη συμμετοχή τους  καθώς και τη Διεύθυνση Τεχνικής Υπηρεσίας, Καθαριότητας και Πρασίνου για την αμέριστη αρωγή τους για τη διεξαγωγή της δράσης. Τόνισε, ότι σκοπός της ΚΕΔΑ – ΚΔΑΠ δεν είναι μόνο να ψυχαγωγούμε και να απασχολούμε τα παιδιά δημιουργικά αλλά και να τους περνάμε μηνύματα  εθελοντισμού και περιβαλλοντικής συνείδησης.     

Για τη συγκεκριμένη δράση ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, δήλωσε:  «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά και τους γονείς τους που στήριξαν τη δράση μας! Η Δημοτική Αρχή προσπαθεί να διδάξει την αγάπη προς την φύση και το περιβάλλον και να αναπτύξει το αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης μέσω της εθελοντικής βοήθειας. Όλοι μας πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, ότι το περιβάλλον είναι δίκη μας ευθύνη, και πάνω απ’ όλα τα παιδιά μας – αυτό και μόνο είναι αρκετό!»

Στην δράση έδωσαν το παρόν ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, κ. Μιχαήλ Ψωμιάδης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας, κ. Παντελής Σαββίδης, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχου και το μέλος του Δ.Σ. του Πνευματικού, κ. Μαρία Ρηγάτου.  

 

  

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
powered by social2s