Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.
Ο κοντός αλαζόνας δήμαρχος που ζητάει προμήθεια πιο πολλά από αυτά που θα βγάλει ο εργολάβος. Σε λίγο κανείς δεν θα πλησιάζει σε έργα του μη παραλιακού δήμου.

H Ελληνική αποστολή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα bras-de-fer της IFA, Euroarm 2022, που διεξήχθη στη Rumia της Πολωνίας, εκπροσωπήθηκε από την Εθνική Ομάδα, η οποία απαρτιζόταν αποκλειστικά από Ασπροπύργιους αθλητές, με προπονητή τον Δημήτρη Φιλικίδη. Εκεί, η ομάδα κατέκτησε την 2η Πανευρωπαϊκή θέση στα τζούνιορ, και 3η θέση σαν χώρα συνολικά, και σάρωσε τα βραβεία, αποσπώντας πολλά χρυσά και ασημένια μετάλλια.
Οι νικητές του πρωταθλήματος χειροπάλης, αναλυτικά, είναι οι:
Με το πέρας του αγώνα, ο προπονητής, Δημήτρης Φιλικίδης, δήλωσε: «Όλοι οι μικροί συμμετείχαν για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και αυτό ήταν δοκιμασία για εμένα ως προπονητή. Τα παιδιά προπονούνται μαζί μου 3 χρόνια και ήταν έτοιμα, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση. Ευχαριστώ, πέρα από τους αθλητές μου, ιδιαίτερα, τον Δήμαρχο Ασπροπύργου, κ. Νικόλαο Μελετίου, όπως και τον Πρόεδρο του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. κ. Ιωάννη Κατσαρό, για την πολυδιάστατη στήριξη τους. Όλοι μαζί θα κάνουμε έναν Ασπρόπυργο καλύτερο!»
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος που ο Ασπρόπυργος έγινε ξανά αιτία να παιανίσει ο εθνικός μας ύμνος ανά την οικουμένη. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ομάδα του Δημήτρη Φιλικίδη, όσο και στον ίδιο, γιατί απέδειξε πως τα καταφέρνει περίφημα και στο ρόλο του προπονητή αλλά και του αθλητή.»
Παίρνοντας τον λόγο, ο Πρόεδρος του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. κ. Ιωάννης Κατσαρός, δήλωσε: «Καλώς ή κακώς, κάποια πράγματα κρίνονται από το αποτέλεσμα και ο Δημήτρης Φιλικίδης απέδειξε πως, η ομάδα που έχει δημιουργήσει, μπορεί να σταθεί στον διεθνή ανταγωνισμό και να νικήσει! Ο Ο.Α.Φ.Ν.ΤΗ. είναι περήφανος που φιλοξενεί στις εγκαταστάσεις του μια τόσο δυνατή ομάδα, και ανανεώνει τις δεσμεύσεις του για διαρκή, έμπρακτη και πολύπλευρη στήριξη! Συγχαρητήρια και πάλι!»

Την παραμονή της μεγάλης θρησκευτικής γιορτής, μετά το πέρας της Ιερής Ακολουθίας, πραγματοποιήθηκαν δρώμενα στον αύλειο χώρο του ναού από το Σύλλογο Γυναικών Μαγούλας, οι οποίοι πλαισίωναν την Ιερή Εικόνα με παραδοσιακές αρβανίτικες στολές.
Ανήμερα της εορτής μετά τη Θεία Λειτουργία ακολούθησαν χορευτικά δρώμενα από τα Τμήματα Παραδοσιακών Χορών του ΝΠΔΔ ΠΑΚΠΠΑ, του Συλλόγου Γυναικών και του Συλλόγου Ποντίων Μαγούλας και Περιχώρων.
Ο κ. Μπούρας συνεχάρη τα προεδρεία και τα μέλη των Συλλόγων για τα όμορφα δρώμενα που πλαισίωσαν τον εορτασμό της Αναλήψεως του Κυρίου.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα, 23 Μαΐου, ο κύκλος των διαλέξεων του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Ασπροπύργου για το 2022 με δύο ξεχωριστές εισηγήτριες, την Καθηγήτρια Περιβαλλοντικής Παθολογοανατομίας-Κυτταρολόγο στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, κ. Πολυξένη Νικολοπούλου Σταμάτη, με θέμα : «Κλιματική αλλαγή και ιώσεις» και τη Μουσειολόγο, κ. Σοφία Πελοποννησίου – Βασιλάκου, με θέμα : «Το σπίτι-μουσείο του Άγγελου και της Λητώς Κατακουζηνού».
Σύμφωνα με δήλωση του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικόλαου Μελετίου: «Οδεύουμε αισίως στο 15ο έτος λειτουργίας του Ανοιχτού Πανεπιστημίου στον Ασπρόπυργο. Γινόμαστε διαρκώς αποδέκτες θετικών μηνυμάτων, από παντού, για το επίπεδο των ομιλητών και το περιεχόμενο των διαλέξεων. Η δημοκρατία της πληροφορίας και η κοινωνία της γνώσης διασπείρεται στην πόλη μας και η Δημοτική Αρχή αισθάνεται το ηθικό χρέος να συνεχίσει δυναμικά το συγκεκριμένο της εγχείρημα. Ραντεβού το φθινόπωρο, λοιπόν, ανανεωμένοι, για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας στη γνώση…»
Η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, συμπλήρωσε: «Ευχαριστούμε όλους τους εισηγητές που και φέτος ανέβασαν τον πήχη του μορφωτικού επιπέδου του θεσμού μας. Λυπούμαστε για οποιεσδήποτε αποκλίσεις, κατά τη διάρκεια του έτους, από πλευράς προγράμματος, λόγω των συνεχών μεταβολών στα υγειονομικά πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας. Μαζί ξανά από Νοέμβρη, με περισσότερες διαλέξεις για όλα σχεδόν τα θέματα, που αφορούν τον σύγχρονο δημότη/πολίτη.»

Σε κλίμα ενθουσιασμού και ιδιαίτερης χαράς ολοκληρώθηκε την Κυριακή, 29 Μαΐου το ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 2022, που διοργάνωσε ο Οργανισμός Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας του Δήμου Ασπροπύργου.
Ξεκινώντας από την Παρασκευή, 27 Μαΐου στο κατάμεστο Κλειστό Γυμναστήριο «Γεώργιος Θ. Τσόκας», παιδιά των Τμημάτων Στίβου του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η. ανέδειξαν τις ικανότητές τους εκτελώντας προπαρασκευαστικές ασκήσεις ενώ στη συνέχεια τα τμήματα Ρυθμικής, Ενόργανης, Αγωνιστικής Αεροβικής και Ακροβατικής του Συλλόγου «Αγία Άννα Ασπροπύργου» παρουσίασαν τα υπέροχα προγράμματα τους στο κοινό. Όλα τα παιδιά χάρισαν ένα φαντασμαγορικό θέαμα στους παρευρισκόμενους και έλαβαν το πιο θερμό τους χειροκρότημα. Η βραδιά έκλεισε με τον Πρόεδρο του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννη Κατσαρό να ευχαριστεί γονείς, προπονητές και φυσικά τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, παροτρύνοντάς τα να συνεχίσουν να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Ιδιαίτερη στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η βράβευση του επί χρόνια Καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κ. Ευάγγελου Σαμπάνη για τη συνεισφορά του στον αθλητισμό της πόλης.
Η τελευταία ημέρα του ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ 2022 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Δημοτικού Σταδίου Ασπροπύργου, όπου αθλητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου έλαβαν μέρος σε αγωνίσματα Κλασσικού Αθλητισμού, όπως αγώνες δρόμου, άλμα εις μήκος και μπαλάκι, ενώ ολοκληρώνοντας τις προσπάθειές τους είχαν την δυνατότητα να ξεκουραστούν και ψυχαγωγηθούν από διασκεδαστές που βρίσκονταν στο Στάδιο καθώς και να παρακολουθήσουν και τους υπόλοιπους συναθλητές τους.
Τη λήξη της δράσης χαιρέτησε ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, όπου μεταξύ άλλων συνεχάρη τον Οργανισμό για την άψογη διοργάνωση καθώς και τα παιδιά για τις εκπληκτικές τους επιδόσεις. Τις θερμές του ευχαριστίες εξέφρασε και στην Παγκόσμια Πρωταθλήτρια TAEKWODO και Πρέσβειρα του BeActiveHellas, κ. Μαρία Καρπαθάκη, απονέμοντάς της τιμητική πλακέτα, χάρη στην οποία το ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ 2022 πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του #BeActiveHellas. Δεν παρέλειψε να συγχαρεί και όλους τους διακριθέντες αθλητές της πόλης για τη συμμετοχή τους σε Πανελλήνια και Παγκόσμια Πρωταθλήματα, αποσπώντας σπουδαίες διακρίσεις, κάνοντας συνέχεια περήφανη την πόλη μας.
Στο τέλος της βραδιάς πραγματοποιήθηκαν οι απονομές των διακριθέντων Αθλητών του Ασπρόπυργου αλλά και των Σχολείων που συμμετείχαν στο 7ο Διασχολικό Πρωτάθλημα, από τον Δήμαρχο της πόλης, κ. Νικόλαο Μελετίου, τον Πρόεδρο του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η., κ. Ιωάννη Κατσαρό, τον Αντιπρόεδρο, κ. Αντώνιο Κοναξή, τους Αντιδημάρχους, κ.κ. Παντελή Σαββίδη και Μιχαήλ Ψωμιάδη, τον Πρόεδρο της ΚΕΔΑ, κ. Αναστάσιο Παπαδόπουλο, την Πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, τον Επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού «Αλλάζουμε», κ. Ιωάννη Ηλία, τον εκπρόσωπο του Αντιπροέδρου της Βουλής, Αθανάσιου Μπούρα, κ. Ευάγγελο Κώνστα, τον 1ο επιλαχόντα Βουλευτή της Ν.Δ., κ. Σταμάτη Πουλή και από μέλη του Δ.Σ. του Ο.Α.Φ.ΝΤ.Η. τους κ.κ. Νίκο Τερζόγλου, Μαρία Γκούμα Πατέλα.

Στο πλαίσιο εξωσχολικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, ανήμερα της 19ηςΜαΐου 2022, ημέρα μνήμης και τιμής της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Ασπροπύργου, συνοδεία των καθηγητών τους καθώς και του Πρόεδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, κ. Γεώργιου Φίλη, επισκέφθηκαν την σχολή αλεξιπτωτιστών στο στρατόπεδο ΣΕΕΜΑΝ της Παραλίας Ασπροπύργου.
Πριν την είσοδο τους στο στρατόπεδο, κατόπιν προτροπής του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικολάου Μελετίου, ένεκεν της ημέρας, οι μαθητές και καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ μαζί με τον Πρόεδρο ΔΕΠ, τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, κ. Μιχαήλ Ψωμιάδη, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας, κ. Παντελή Σαββίδη και τον Αντιπρόεδρο του ΟΑΦΝΤΗ, κ. Αντώνιο Κοναξή, απέτιναν φόρο τιμής στην προτομή του Ασπροπύργιου καταδρομέα-ήρωα, Ταξίαρχου Γιώργου Παπαμελετίου.
Κατόπιν, την ομάδα επισκεπτών υποδέχτηκε στην σχολή ο Διοικητής, Αντισυνταγματάρχης Πεζικού, κ. Αθανάσιος Γκέκας με το επιτελείο του, ο οποίος μετά το καλωσόρισμα έκανε μια σύντομη ιστορική αναδρομή της σχολής από την ίδρυση της, το 1955, μέχρι και σήμερα. Ανέφερε, ακόμη, τις υπηρεσίες που προσφέρει η σχολή και το συνολικό ρόλο και τον τρόπο της σκληρής δουλειάς και εκπαίδευσης των Ελλήνων Αλεξιπτωτιστών καταδρομών (στατικού ιμάντα και ελεύθερης πτώσης). Ακολούθως τη σκυτάλη έλαβαν οι εκπαιδευτές, οι οποίοι φρόντισαν για μία ευχάριστη ξενάγηση της ομάδας επισκεπτών στις Εγκαταστάσεις της σχολής. Στη συνέχεια, ακολούθησε η εκπαιδευτική προβολή βίντεο και διαφανειών. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία όχι μόνο να ενημερωθούν για το πλήρη εξοπλισμό των αλεξιπτωτιστών αλλά και να τον φορέσουν, καθώς και να προσομοιώσουν πτώση μέσα από στρατιωτικό ελικόπτερο τύπου Chinouk και μεταγωγικό αεροσκάφος C-130 Hercules.
Κατά τις μετέπειτα δηλώσεις του Δημάρχου Ασπροπύργου, κ. Νικολάου Μελετίου, αφότου ευχαρίστησε προηγουμένως τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ, Στρατηγό κ. Κωνσταντίνο Φλώρο που ενέκρινε το σχετικό αίτημα επισκέψεως: «Αφενός, η Δημοτική Αρχή δηλώνει τον αμέριστο σεβασμό της στο έργο των Ενόπλων Δυνάμεων και δη σε όσα εδρεύουν σε στρατόπεδα εντός της χωροταξικής της αρμοδιότητας. Αφετέρου το αίμα των Ασπροπύργιων εφήβων «βράζει». Πολλοί ασχολούνται με τα μαχητικά αθλήματα, ενώ το εκπαιδευτικό επίπεδο πολλών βρίσκεται ήδη αρκετά ψηλά. Έχουμε χρέος λοιπόν να εντείνουμε τον επαγγελματικό προσανατολισμό τους, προσφέροντας τους επιλογές για το μέλλον τους, δίνοντας τους διέξοδο από μία κρίση που διαρκώς παίρνει νέες μορφές, εδώ και 14 χρόνια: οικονομική, πανδημική ενεργειακή. Εμείς οι Ασπροπύργιοι, άλλωστε, είμαστε πρακτικοί άνθρωποι».



Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Νεολαίας κ. Σοφία Μαυρίδη σας καλούν να συμμετάσχετε στη Δράση Προληπτικής Ιατρικής / Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» που υλοποιεί ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού», από τη Δευτέρα 30 Μαΐου έως και την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022, με δωρεάν προληπτικές ιατρικές εξετάσεις σε παιδιά/μαθητές του Δήμου Ασπροπύργου.
Η Δράση διοργανώνεται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών και τον Δήμο Ασπροπύργου, υπό την αρωγή του ΟΠΑΠ.
Για την υλοποίηση της Δράσης, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα διαθέσει την Κινητή Μονάδα Παιδιατρικής/Ακοολογικής του Οργανισμού, στην οποία καθημερινά θα βρίσκονται εθελοντικά Ιατροί, Μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό του Οργανισμού.
Οι Ιατροί (δύο ειδικοτήτων, Ωτορινολαρυγγολόγος και Παιδίατρος) που εθελοντικά συμμετέχουν στο προληπτικό πρόγραμμα θα εξετάσουν δωρεάν όλα τα παιδιά που θα επισκεφτούν την Κινητή Μονάδα του Οργανισμού, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Παράλληλα, θα γίνεται ενημέρωση σε κάθε παιδί και στον συνοδό του για την κατάσταση της υγείας του, και για τη σημασία της πρόληψης, παραδίδοντάς του και το Ατομικό Δελτίο Εξέτασης.
Το Πρόγραμμα της Κινητής Μονάδας Προληπτικής Παιδιατρικής/Ακοολογικής του Οργανισμού:
Δευτέρα 30/5 στην Πλατεία Ηρώων
Τρίτη 31/5 στη περιοχή Αγροκήπιο: Αγίας Μαρίνης 21
Τετάρτη 1/6 στην Πλατεία Γενοκτονίας: Θέση Γκορυτσά-Ποντιακό Θέατρο
Πέμπτη 2/6 στην Παραλία: Σωκράτους και Σόλωνος
Παρασκευή 3/6 στην περιοχή Γερμανικά: Αθανασίου και Νίκης
Τηλέφωνο επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 2132006742 ώρες 7:00-14:30.
Ωράριο Λειτουργίας της Κινητής Μονάδας: 9:00π.μ.- 4:30 μ.μ.
Η Δράση της Προληπτικής Ιατρικής/Οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» θα πραγματοποιηθεί με απόλυτη τήρηση όλων των μέτρων ασφάλειας κατά της covid19.
Συγκεκριμένα:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» πραγματοποιεί προληπτικές ιατρικές και οδοντιατρικές εξετάσεις σε όλα τα παιδιά, με έμφαση σε όσα ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, δεν έχουν πρόσβαση σε ιατρικά κέντρα, βιώνουν τον κοινωνικό αποκλεισμό ή λόγω οικονομικών/άλλων δυσκολιών δεν έχουν κατάλληλη ιατρική παρακολούθηση και φροντίδα. Από την έναρξη της δράσης (2002) μέχρι σήμερα έχουν υποστηριχθεί 148.050 παιδιά. Το Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής και Οδοντιατρικής λειτουργεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Υγείας, βάσει μνημονίων συνεργασίας που έχει υπογράψει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τα ως άνω Υπουργεία, και σε συνεργασία πάντα με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς και συλλόγους, με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πρόληψης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά.
Η Δράση Προληπτικής Ιατρικής, για μία ακόμη χρονιά, εντάσσεται στο Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΟΠΑΠ στη Γειτονιά», που ως στόχο έχει να ανταποκριθεί σε βασικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, όπως η προαγωγή και η διασφάλιση της υγείας ενηλίκων και παιδιών μέσω προληπτικών διαγνωστικών εξετάσεων. Ο ΟΠΑΠ αποτελεί διαχρονικά σταθερό υποστηρικτή της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Με επίκεντρο τη νέα γενιά, η στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας βασίζεται στους πυλώνες της Υγείας, του Αθλητισμού και της Απασχόλησης, εξυπηρετώντας ουσιαστικές ανάγκες και υλοποιώντας αποτελεσματικές παρεμβάσεις.
Περισσότερες πληροφορίες:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» Τηλ. 11040

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και ο Πρόεδρος του Οργανισμού Άθλησης και Φροντίδας, Νεολαίας και Τρίτης Ηλικίας, κ. Ιωάννης Κατσαρός σας προσκαλούν στο Αθλητικό Πανόραμα 2022, που διοργανώνει το Γραφείο Αθλητισμού του Ο.Α.Φ.Ν.Τ.Η.
Κατά τη διάρκεια του Αθλητικού Πανοράματος θα πραγματοποιηθούν τα εξής:

Η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού σας προσκαλεί το Σάββατο, 28 Μαΐου 2022 και ώρα 20:30, σε μια ξεχωριστή συναυλία, με προσκεκλημένους δύο δεξιοτέχνες μουσικούς … Την διακεκριμένη πιανίστα κ. Τζένια Μανουσάκη – που έλκει την καταγωγή της από τον Ασπρόπυργο – και τον επίσης διακεκριμένο βιολονίστα εξάρχοντα της Ορχήστρας “Φιλαρμόνια Αθηνών” κ. Γιάροσλαβ Τόκαρεβ.
H κ. Μανουσάκη έχει εμφανιστεί με μεγάλη επιτυχία σε εκδηλώσεις του Δήμου Ασπροπύργου, τόσο στο εγγύς παρελθόν (ΘΡΙΑΣΙΑ 2021), όσο και παλαιότερα, συμπράττοντας με εξέχουσες προσωπικότητες της μουσικής σκηνής, όπως ο Τσέχος διεθνής αστέρας του τσέλλου Jiri Barta, o πρώτος κλαρινετίστας της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών Σπύρος Μουρίκης κ.ά.
Στην παρουσίαση και ανάλυση των κομματιών, ο δημοφιλής ραδιοτηλεοπτικός παραγωγός της ΕΡΤ κος Χρίστος Παπαγεωργίου.
Θα ακουστούν έργα των SCHUMANN, MONTI, FAURE, RACHMANINOFF, PIAZZOLLA, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.
Ο Δήμος Ασπροπύργου αποχαιρετά την την Άνοιξη με μια βραδιά υψηλού καλλιτεχνικού περιεχομένου.

Για εκπροσώπους φορέων, υπηρεσιών, επιχειρήσεων, συλλόγων, δημότες και ενδιαφερόμενο κοινό.


Πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, διάρκειας έως τρεις
(3) μήνες, για την κάλυψη αναγκών των Παιδικών Κατασκηνώσεων του Δήμου Ασπροπύργου
Έχοντας υπόψη:
4325/2015 και της παρ. 2 του άρθρου 4 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 102/A/26.08.2015).
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, σαράντα (40) ατόμων για την κάλυψη αναγκών των Παιδικών Κατασκηνώσεων του Δήμου Ασπροπύργου, διάρκειας από 10-06-2022 έως τρεις (3) μήνες.
|
Υπηρεσία |
Έδρα υπηρεσίας |
Ειδικότητα |
Αριθμός ατόμων |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ1 ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΑΡΧΗΓΟΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ) (πτυχιούχος Ανώτατης ή Ανώτερης Σχολής. Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων με τα παραπάνω προσόντα, προτιμώνται απόφοιτοι Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου με γνώσεις χειρισμού Η/Υ) |
01 |
1 Όλο το προσωπικό της Κατασκήνωσης θα διαμένει ΕΝΤΟΣ των εγκαταστάσεων της Δημοτικής κατασκήνωσης (ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ)
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΕΣ (ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ) ( απόφοιτοι τουλάχιστον Β’ τάξεως Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία) |
02 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΟΜΑΔΑΡΧΕΣ (απόφοιτοι Α’ τάξης Λυκείου) |
12 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ή ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ (πτυχιούχοι Κοινωνικής Εργασίας – Κοινωνικής Διοίκησης ή πτυχιούχοι Ψυχολογίας) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων και ΤΕΙ Βρεφονηπιοκομίας, Θεατρικών και Δραματικών Σχολών, Μουσικών και χορευτικών σχολών, και Σχολών καλλιτεχνικών μαθημάτων) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΙΑΤΡΩΝ (απόφοιτος ιατρικής Σχολής με άδεια άσκησης επαγγέλματος) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ (απόφοιτος σχολής Νοσοκόμων με άδεια άσκησης επαγγέλματος ή τελειόφοιτος Σχολής Νοσοκόμων) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΔΕ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΩΝ (τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου με Άδεια ναυαγοσώστη Λιμενικής Αρχής ή Πιστοποιητικό Ναυαγοσώστη, αναγνωρισμένης ναυαγοσωστικής σχολής από οικεία Λιμενική Αρχή) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ- ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ (απόφοιτος Τ.Ε.Ε.ΦΑ.) |
02 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΜΑΓΕΙΡΑΣ (απόφοιτοι ή τελειόφοιτοι Σχολής Μαγείρων ή ΥΕ με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΒΟΗΘΟΙ ΜΑΓΕΙΡΩΝ (απόφοιτοι ή τελειόφοιτοι Σχολής Μαγείρων ή ΥΕ με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται) |
02 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (βοηθητικό προσωπικό – δεν απαιτείται να διαθέτει ιδιαίτερα προσόντα) |
06 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΙ (τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου και κατά προτίμηση με προϋπηρεσία που να αποδεικνύεται) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΝΥΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ (τουλάχιστον απολυτήριο τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης) |
02 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΦΥΛΑΚΕΣ (απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης) |
01 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΟΙ (τουλάχιστον Απολυτήριο τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης) |
02 |
|
ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ |
ΒΙΛΛΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ |
ΛΑΝΤΖΕΡΙΔΕΣ/ΣΕΣ (βοηθητικό προσωπικό – δεν απαιτείται να διαθέτει ιδιαίτερα προσόντα) |
02 |
ΓΕΝΙΚΑΠΡΟΣΟΝΤΑΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους, πρέπει να υποβάλλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:
|
|
1. |
Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας |
|
2. |
Φωτοαντίγραφο του τίτλου σπουδών. |
|
|
& |
3. |
Υπεύθυνη δήλωση, στην οποία θα δηλώνονται:
Α) εάν το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο, που συμπληρώνεται κατά την τελευταία ημέρα της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, έχουν απασχοληθεί σε δημόσια υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο του άρθρου 14 παρ.1 του Ν.2190/1994 με την ιδιότητα του εποχιακού υπαλλήλου ή για κάλυψη περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών ή όχι (έναρξη και λήξη) Β) εάν έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 8 του Υπαλληλικού Κώδικα, σύμφωνα με το οποίο δεν μπορεί να |
επιλεγεί όποιος: 1) έχει καταδικαστεί για κακούργημα και σε οποιαδήποτε ποινή για κλοπή, υπεξαίρεση (κοινή και στην υπηρεσία), απάτη, εκβίαση, πλαστογραφία, απιστία δικηγόρου, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία περί την υπηρεσία, παράβαση καθήκοντος καθ’ υποτροπή, συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής· 2) είναι υπόδικος και έχει παραπεμφθεί με τελεσίδικο βούλευμα για κακούργημα ή για πλημμέλημα της προηγούμενης περίπτωσης, έστω και αν το αδίκημα παραγράφηκε 3) έχει, λόγω καταδίκης, στερηθεί τα πολιτικά του δικαιώματα και για όσο χρόνο διαρκεί η στέρηση αυτή 4) τελεί υπό δικαστική συμπαράσταση.
(Για την πρόσληψη θα ληφθούν υπόψη, εργασιακή εμπειρία, απασχόληση σε κατασκήνωση, ανήλικα ή ενήλικα προστατευόμενα κατά το νόμο τέκνα, τέκνα πολύτεκνων οικογενειών, χρόνος ανεργίας)
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτηση υπογεγραμμένη με τα δικαιολογητικά αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο, στο Πρωτόκολλο /Τμήμα Γραμματείας του Δήμου Ασπροπύργου, Λ. Δημοκρατίας 141, Ασπρόπυργος,, απευθύνοντάς την στη Δ/νση Ανθρωπίνων Πόρων (πληρ.: Ι. Παροτσίδης, τηλ. 213 200 6709). Η κατάθεση των αιτήσεων θα διαρκέσει δέκα (10) ημέρες , από την επόμενη της ανάρτησης της παρούσης στο Δημοτικό κατάστημα, Λ. Δημοκρατίας 141, Ασπρόπυργος.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΜΕΛΕΤΙΟΥ
Η ανακοίνωση θα αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος και στο πρόγραμμα Δι@ύγεια. (Δεν προβλέπεται δημοσίευση της ανακοίνωσης, σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΕΣ (Εγκ 33 ΥΠΕΣΔΔΑ οικ. 29825/7-7-2003, και Εγκ. 5 του ΥΠΕΣΔΔΑ οικ. 5345/4-2-2005), (Ελ. Συν. Κλιμ. Τμ. 1 Πράξη
86/2014).

Mε τη δέουσα τιμή και θρησκευτική ευλάβεια πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στον Δήμο Ασπροπύργου
Με ιδιαίτερο σεβασμό στη μνήμη των 353.000 χιλιάδων ψυχών των Ελλήνων του Πόντου, πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία τους στον Δήμο Ασπροπύργου.
Την 18η Μαΐου, παραμονή της Γενοκτονίας, το περιεχόμενο των εκδηλώσεων, περιελάμβανε, επιμνημόσυνη δέηση στην Παναγία Σουμελά Ασπροπύργου και έπειτα ποδηλατική λαμπαδηδρομία «Η ΦΛΟΓΑ ΜΝΗΜΗΣ»- ΠΕΤΑΛΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ, από τον Σύλλογο Ποντίων Ασπροπύργου «Οι Ακρίτες του Πόντου», έως το Μνημείο Ποντιακής Λύρας στο Γ ΚΑΠΗ στη Γκορυτσά. Η εν λόγω δράση εντάχθηκε στο συνολικό πρόγραμμα δράσεων του Δικτύου Πόλεων με Κοινότητες Απογόνων Ελλήνων της καθ’ ημάς Ανατολής, της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.). Πραγματοποιήθηκε συμβολική πορεία έως το Μνημείο της Γενοκτονίας, όπου εκεί ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, χαιρέτισε την έναρξη των εκδηλώσεων, ενώ ακολούθησαν μουσικές εκτελέσεις με βάση την Ποντιακή λύρα και ιστορικές αφηγήσεις και άλλα πολιτιστικά δρώμενα από την Ποντιακή κοινότητα.
Ανήμερα της μνήμης της Γενοκτονίας, στις 19 Μαΐου, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, ανέπτυξε τον ιστορικό του λόγο στην Πλατεία Γενοκτονίας, παρουσία σύσσωμης της Δημοτικής Αρχής και κατόπιν κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο, προς τιμήν των ηρωικών πεσόντων. Στεφάνια επίσης κατέθεσαν, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, κ. Αθανάσιος Μπούρας, ο Υφυπουργός Δικαιοσύνης και Βουλευτής Δυτικής Αττικής της Ν.Δ., κ. Γιώργος Κώτσηρας, ο Γραμματέας της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής της Ν.Δ., κ. Ευάγγελος Λιάκος, ο Βουλευτής Δυτικής Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Γεώργιος Τσίπρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής, κ. Λευτέρης Κοσμόπουλος, καθώς και Πρόεδροι και Εκπρόσωποι των ΝΠΔΔ του Δήμου Ασπροπύργου, των Συλλόγων καθώς και Εκπαιδευτικοί. Κατόπιν ακολούθησε παρέλαση στην Οδό Γενοκτονίας από Σχολεία του Δήμου, Συλλόγους και Αθλητικά Σωματεία με τη συνοδεία της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Πνευματικού Κέντρου Ασπροπύργου.
Κλείνοντας τον λόγο του, την 19η Μαΐου, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Και σήμερα ο Εύξεινος Πόντος, κείτεται νεκρός στην Ανατολία, Άξενος, αφιλόξενος και πάλι, δίχως τους Πόντιους, με χιλιάδες κρυπτοχριαστιανούς, που ζουν το δικό τους δράμα. Ανεπρόκοποι και αχαΐρευτοι καθώς είναι οι Τούρκοι, ζήλεψαν ένα τόσο γόνιμο έδαφος, μια τόσο σπουδαία γη, παρά μονάχα για να την καταστρέψουν και να την διαλύσουν πλήρως, μετά την κατάκτηση της. Ποτέ δεν θα σταματήσουμε να μνημονεύουμε αυτήν την ημέρα. Ποτέ δεν θα ξεχάσουμε. Πάντα η 19η Μαΐου θα αποτελεί ημέρα βαρύτατου πένθους για τον Ασπρόπυργο. Πάντα θα ζητάμε να αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο η Γενοκτονία και έτσι να αναπαυθούν εν δικαίω οι ψυχές των πεσόντων. Από την Τουρκία φυσικά ποτέ δεν περιμένουμε να την δεχτεί και να ζητήσει συγγνώμη. Το θέμα όμως είναι το Ελληνικό Κράτος να μην ξαναπροδώσει τους Πόντιους, γιατί τότε θα μας βρει και πάλι, όλα τα συλλογικά όργανα του τόπου, και εμένα πρώτο απ’ όλους, στην απέναντι πλευρά !
Και εδώ θέλω να σταθώ αγαπητές Ασπροπύργιες και αγαπητοί Ασπροπύργιοι. Αδελφές Πόντιες και Αδελφοί Πόντιοι: Όπως οι πρεσβείες αποτελούν κομμάτι άλλης γης, άλλης χθόνας, άλλης πατρίδας, έτσι και ο Ασπρόπυργος αποτελεί πρεσβεία του Πόντου. Εδώ στην Γκορυτσά, και στις τριγύρω περιοχές, δεν κατοικούν απλά Πόντιοι. Εδώ ΕΙΝΑΙ ο Πόντος !! Εδώ πέρα που καλατσέβουμε και υπάρχουμε και συζητάμε και κοιταζόμαστε και αναπνέουμε, εδώ είναι ο Νέος Πόντος, και εδώ ο Πόντος ΖΕΙ ! Και όλοι μας μαζί, Πόντιοι, Αρβανίτες, Ηπειρώτες, Κρητικοί και Πελοποννήσιοι, όλοι οι πληθυσμοί της πόλης μας, από όλες τις γωνιές της Χώρας, ως ένα, ως ΕΛΛΗΝΕΣ, ως μονάδα, ως ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΙΟΙ , θα πορευθούμε στο αύριο και θα διευθετήσουμε όποιο πρόβλημα θέλει προκύψει, με ειρήνη, αλληλοκατανόηση, αλληλοσυνεργασία, αλληλοσεβασμό και ομόνοια, μα πάνω απ’ όλα δυναμισμό !»

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Πρόεδρος Δ.Σ. του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, σας προσκαλούν τη Δευτέρα, , 23 Μαΐου 2022, σε δύο νέες διαλέξεις που θα λάβουν χώρα στην ισόγεια αίθουσα εκδηλώσεων (Δ.Καλλιέρης) του Πνευματικού Κέντρου, Αλέκου Παναγούλη 13 στην Πλατεία του Αγίου Δημητρίου.
H Πολυξένη Νικολοπούλου Σταμάτη, διδάσκει Περιβαλλοντική Παθολογία στην Ιατρική Σχολή Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διοργάνωσε, υλοποίησε και διεύθυνε (2004-2014) το 2ετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: «Περιβάλλον και Υγεία: Διαχείριση Περιβαλλοντικών Θεμάτων με Επιπτώσεις στην Υγεία». Ασχολείται με την Έρευνα και την Ιατρική Διάγνωση. Έχει εμπειρία στη διοργάνωση Σεμιναρίων, Εντατικών Μαθημάτων και Συνεδρίων, στο σχεδιασμό και τη δημιουργία Προγραμμάτων Ιατρικών Σπουδών, στο Συντονισμό Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. Εμπειρογνώμονας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την Περιβαλλοντική Υγεία. Ειδικός Σύμβουλος στο Belgian High Council for Public Health. Σύμβουλος στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα σε θέματα Περιβαλλοντικής Ευθύνης. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Health Care Without Harm –Europe. Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Οργάνωσης ENSSER IPPNW Διεθνής Ένωση Γιατρών για την Πρόληψη του Πυρηνικού Πολέμου από το 1983, Βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης το 1985. Γραμματέας Δ.Σ. του Μαριολοπούλειου – Καναγκίνειου Ιδρύματος Επιστημών Περιβάλλοντος. Ερευνήτρια στο «Κέντρου Επιπτώσεων του Περιβάλλοντος στην Υγεία» του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών. Επιλεγμένη Εισηγήτρια ως ειδικός σύμβουλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Υγεία σε σχέση με τον Περιβαλλοντικό Αναδυόμενο Κίνδυνο για το διάστημα 2016-2021.
Η Σοφία Πελοποννησίου-Βασιλάκου γεννήθηκε στην Αθήνα, το 1968. Σπούδασε Γαλλική φιλολογία, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και ερμηνεία εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, με την Σοφία Ρωκ-Μελά. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της και έλαβε το MA in Museum and Gallery Management από το City University του Λονδίνου το 2000, με διπλωματική θέση που αφορούσε στον τρόπο δημιουργίας και διοίκησης ενός Ιστορικού σπιτιού και είχε τίτλο “The Katakouzenos House Museum: Reviving a Legacy”. Εργάζεται στην Εθνική Τράπεζα από το 1994 σε διάφορες θέσεις και από το 2008 είναι η υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μορφωτικού Ιδρύματος της τράπεζας. Έχει εργαστεί εθελοντικά στο μουσείο της Τράπεζας της Αγγλίας (2001) και για την δημιουργία του μουσείου Μαρία Κάλλας (2013). Είναι ιδρυτικό μέλος του ΔΣ του Ιδρύματος Κατακουζηνού (2001). Έχει ασχοληθεί με το σχεδιασμό και εν συνεχεία τη λειτουργία της Οικίας (που άνοιξε το 2008) και είναι Υπεύθυνη των Εκδηλώσεων και του Αρχείου του Ιδρύματος. Υπήρξε συν-επιμελήτρια για τα ακόλουθα βιβλία: “ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ – ΣΤΡΑΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ-TÉRIADE Μια φιλία ζωής. Η δημιουργία του Μουσείου Θεόφιλου”, μία έκδοση του Ιδρύματος Κατακουζηνού το 2020, υπό την αιγίδα και με επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, “Συντροφιά με τον Albert Camus’ της Λητώς Κατακουζηνού έκδοση του Ιδρύματος Κατακουζηνού το 2011, “Το Μέλλον του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού” εκδόσεις Πατάκη το 2015 καθώς και την 4η, 5η και 6η έκδοση του βιβλίου “Άγγελος Κατακουζηνός, ο Βαλής μου” που εκδόθηκε από τις εκδόσεις Μικρή Άρκτος. Έχει συγγράψει δύο παιδικά παραμύθια “Το ταξίδι του αστεριού” και “Η ιστορία της ίριδας που ερωτεύτηκε ένα κυπαρίσσι”, που έχουν εκδοθεί από τα Ελληνικά Γράμματα το 1998 και τη Μικρή Άρκτο το 2016 και εργάστηκε εθελοντικά ως ραδιοφωνική παραγωγός για πολιτιστικές εκπομπές στο web radio του δήμου Αλίµου το 2019.
Βραβεύτηκε από το Heritage and Museums – Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά και Μουσεία, στο πλαίσιο των “Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς” 2020 για τη συνολική προσφορά της στο έργο του Ιδρύματος Κατακουζηνού.
Υπήρξε φιναλίστ για το βραβείο Lifetime Achievement Award 2020 in Greece που θεσπίστηκε από το Βρετανικό Συμβούλιο. Είναι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την υπεύθυνη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου κ. Ασημίνα Φούφα στο τηλέφωνο 2105577191 εσωτερικό 4.

Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, κ. Γεώργιος Φίλης, εκπροσωπώντας τον Δήμαρχο Ασπροπύργου κ. Νικόλαο Μελετίου, παρευρέθη σε Εκδήλωση Βράβευσης Μαθητών του 3ου Γυμνασίου Ασπροπύργου. Στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου, παρουσία του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δρ. Αθανάσιου Νικολόπουλου και του μέλους του Δ.Σ. της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, κ. Δέσποινας Ανδρεάδου, καθώς και του Γυμνασιάρχη, κ. Γεώργιου Ζερβίδη, βραβεύθηκαν 11 μαθητές, που πρωτεύσαν ως αθλητές σε Πανευρωπαϊκά και Πανελλήνια Πρωταθλήματα Μαχητικών Αθλημάτων. Παράλληλα, τιμήθηκε με πλακέτα και ο Γυμνασιάρχης κ. Ζερβίδης, για την τεράστια προσφορά του στη παιδεία της πόλης μας, εκπροσωπώντας στο πρόσωπο του και όλους τους διδάσκοντες καθηγητές του σχολείου.
Επίσης, στις 11 Μαΐου 2022, στο Πνευματικό Κέντρο Ασπροπύργου, ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Π., ως εκπρόσωπος του κ. Δημάρχου, παρακολούθησε τη παρουσίαση του προγράμματος Erasmus, όπου ομάδα εκπαιδευτικών του 3ου Γυμνασίου μετέβηκε στην Φιλανδία και Εσθονία και μελέτησε τον τρόπο λειτουργίας στα εκπαιδευτικά συστήματα τους. Στα εν λόγω ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν έλαβαν μέρος οι δύο υποδιευθυντές του 3ου Γυμνασίου Ασπροπύργου, ο κ. Αθανάσιος Ντάρδας και η κ. Αλεξάνδρα Ρούσσου, η φιλόλογος, κ. Χαρίκλεια Τζερικτίδου, το δεκαπενταμελές συμβούλιο των μαθητών και εκπρόσωποι καθηγητές από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια Ασπροπύργου.
Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου κ. Νικόλαος Μελετίου, ανέφερε ότι: «Το 3ο Γυμνάσιο μας εκπλήσσει ευχάριστα, στο δίπτυχο Αθλητισμός και Παιδεία! Ευχόμαστε να συνεχίσει σε αυτόν τον ρυθμό, όπως βέβαια και όλα τα σχολεία της πόλης! ‘Άλλωστε, όλες οι σχολικές μας μονάδες, κάθε μία με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο, προσφέρει στο υψηλό πολιτιστικό και εκπαιδευτικό επίπεδο της τοπική μας κοινωνίας».

Ο Δήμος Ασπροπύργου στηρίζει και φέτος τη δράση του Συλλόγου Καρκινοπαθών – Εθελοντών – Φίλων – Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ.Ι.), ο οποίος με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων του Καρκίνου, διοργανώνει τον 2ο Ποδηλατικό Γύρο 2022, στις 5 Ιουνίου, με σύνθημα «Τρέχουμε πιο Γρήγορα από τον Καρκίνο».
Η 5η Ιουνίου, παγκόσμια Ήμερα Επιζώντων του καρκίνου είναι μια μέρα μνήμης όσων νικήθηκαν και γιορτής για όλους τους επιζώντες. Παίρνοντας τη σκυτάλη από την 3η Ιουνίου, παγκόσμια Ημέρα του Ποδηλάτου, ανεβαίνουμε ξανά στα ποδήλατα μας και στέλνουμε τις φωτογραφίες μας ως ένα μήνυμα ενδυνάμωσης όλων των μικρών και μεγάλων μαχητών.
Η αφετηρία και ο τερματισμός του ποδηλατοδρόμου θα είναι η Αίγλη του Ζαππείου, η κλασσική διαδρομή των 5χμ του Μαραθωνίου της Αθήνας, και οι συμμετέχοντες καλούνται να ποδηλατήσουν, να τρέξουν ή και να βαδίσουν, κατά μήκος της.
Μπορεί να συμμετάσχει ο καθένας, αρκεί να δηλώσει συμμετοχή στο site του Συλλόγου, να λάβει το σχετικό υλικό και να ανεβάσει φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας hashtags #ridewithKEFI #runwithKEFI.
Ραντεβού λοιπόν στις 5 Ιουνίου 2022 και ώρα 09.00.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο site του συλλόγου https://www.anticancerath.gr/ ή επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2106468222.
Υπεύθυνη: Γκερέκου Μαρία, Υπεύθυνη Διοίκησης και Επικοινωνίας Κ.Ε.Φ.Ι.
2106468222 (εσωτ. 24) [email protected].

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, κ. Γεωργία Πηλιχού, σας προσκαλούν να τιμήσετε με την παρουσία σας, τις τριήμερες εκδηλώσεις που διοργανώνει για την Ημέρα Μνήμης και Πένθους, για τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Αναφορικά με τη Ποδηλατική Λαμπαδηδρομία «ΠΕΤΑΛΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΝΗΜΕΣ &ΑΓΩΝΕΣ» στις 18 Μαΐου 2022 για δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα Γ. Σεπτούχας 6931088391 και Β. Καρυοφυλλίδης 6979495659.
Επισυνάπτεται αναλυτικά το πρόγραμμα.

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ασπροπύργου παρουσίασε, την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022, το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που έχει δημιουργήσει και σχεδιάσει, με τίτλο: «Τεχνολογικό Ατύχημα Μεγάλης Έκτασης (ΤΑΜΕ): Τρομάζω –Αγωνιώ – Μαθαίνω – Εκπαιδεύομαι», στους μαθητές της Γ΄ Τάξης, του 1ου Γυμνασίου Ασπροπύργου, στο κινηματοθέατρο «Γαλαξίας».
Στην έναρξη της παρουσίασης, ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πολεοδομίας, κ. Μελέτιος Μπουραντάς, αφού απηύθυνε ένα χαιρετισμό στους μαθητές και στους καθηγητές ανέφερε, περιληπτικά, το λόγο για τον οποίο έχει σχεδιαστεί το συγκεκριμένο Ενημερωτικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και την έμπνευση της ονομασίας του, από τα αρχικά «ΤΑΜΕ», από τους δημιουργούς του.
Στη συνέχεια, η Διευθύντρια Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ελένη Βερούτη, έκανε μια σύντομη αναφορά, στην ιστορία της Δημιουργίας και Υλοποίησης Προγραμμάτων Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, σε μαθητές Σχολείων της πόλης μας και άλλων Δήμων του Θριασίου. Αναφέρθηκε στην απήχηση, που είχε στο κοινό, το Πρόγραμμα ΤΑΜΕ: Τρομάζω –Αγωνιώ – Μαθαίνω – Εκπαιδεύομαι και ότι, σε αυτή οφείλεται η συνέχιση της παρουσίασής του στα Σχολεία, μέχρι και σήμερα. Τέλος, ανέφερε τις διακρίσεις του Προγράμματος, την παρουσίασή του σε Ημερίδες και την αναφορά του, ως δράση Δημόσιας Υπηρεσίας, σε Άρθρο Επιστημονικού Περιοδικού.
Ακολούθησε η Παρουσίαση του Προγράμματος, από την Τμηματάρχη Περιβάλλοντος και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, κ. Λιάκου Μαργαρίτα, με την υποστήριξη στην προβολή της, από τη Γραμματέα της Διεύθυνσης, κ. Ελένη Τσίγκου.
Παρών, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ήταν και ο Τμηματάρχης Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Λιάκος.
Το Πρόγραμμα ΤΑΜΕ: Τρομάζω –Αγωνιώ – Μαθαίνω – Εκπαιδεύομαι», έφερε τους μαθητές σε επαφή με:
Στο τέλος της παρουσίασης, έγινε διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων με τις Οδηγίες Αυτοπροστασίας, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Στα φυλλάδια αναφέρονται και οι χώροι συγκέντρωσης του πληθυσμού, ανά περιοχή και οικισμό του Ασπρόπυργου, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Στην παρουσίαση του Προγράμματος παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και Σχολικής Επιτροπής Μονάδων Β΄θμιας Εκπαίδευσης, κ. Γεώργιος Φίλης.

Το Γραφείο Απασχόλησης του Δήμου Ασπροπύργου σας ενημερώνει ότι αναρτήθηκαν χθες, Τετάρτη 11 Μαΐου 2022, οι Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Ανέργων και Αποκλειομένων για τη δράση «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών (ΚΚΠΠ)/ συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων» με 25.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης. Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια της – εγκεκριμένης από το ΑΣΕΠ – Δημόσιας Πρόσκλησης.
Ο Οριστικός Πίνακας Κατάταξης Ανέργων περιλαμβάνει τους ωφελούμενους εγγεγραμμένους στα μητρώα ανέργων του Οργανισμού, ηλικίας 18 ετών και άνω, που θα εργαστούν για χρονικό διάστημα οκτώ μηνών με πλήρη απασχόληση και ασφάλιση στους Επιβλέποντες Φορείς ή/και στις Υπηρεσίες Τοποθέτησης, όπως έχουν καθοριστεί βάσει της Δημόσιας Πρόσκλησης Νο 2/2022.
Οι πίνακες έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση του προγράμματος: https://www.oaed.gr/proghramma-koinofelous-xaraktira-ghia-25000-atoma-se-dimoysperifereies-kentra-koinonikis-pronoias-perifereiwn-kkppsinafis-foris-ypiresies-ypoyrghion-kaiallon-foreon
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την ηλεκτρονική τους αίτηση και τη μοριοδότηση τους με τους ακόλουθους τρόπους:
Οι επιτυχόντες δεν θα προσέρχονται στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της ΔΥΠΑ καθώς η διαδικασία ενημέρωσης και υπόδειξής τους στους επιβλέποντες φορείς και υπηρεσίες τοποθέτησης θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών στους επιβλέποντες φορείς και υπηρεσίες τοποθέτησης και για κάθε άλλη πληροφορία, οι ωφελούμενοι μπορούν να ενημερωθούν από τον ιστότοπο της ΔΥΠΑ στην παραπάνω διεύθυνση.
Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της απασχόλησης των ανέργων με έμφαση κυρίως σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού που αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο αποκλεισμού (μακροχρόνια άνεργοι, άνεργοι με χαμηλά προσόντα) και απαιτείται να εργαστούν σε «προστατευμένο περιβάλλον», προκειμένου να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και να αποφύγουν την περιθωριοποίηση, διατηρώντας την ικανότητα απασχόλησής τους. Παράλληλα, το πρόγραμμα στοχεύει στην αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των ανέργων μέσω κατάρτισης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Πληροφόρησης και Προώθησης της Απασχόλησης του Δήμου Ασπροπύργου, καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00, (Σαλαμίνος 20, Ασπρόπυργος) και στα τηλέφωνα, 2132006489 – 2105576704.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πολεοδομίας, κ. Μελέτιος Μπουραντάς προσκαλούν όλους τους ενδιαφερόμενους σε ενημερωτική ημερίδα με θέμα: «Σχέδια Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών από Φυσικές και Τεχνολογικές Καταστροφές στον Δήμο Ασπροπύργου», που θα διεξαχθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου Ασπροπύργου «Δημήτριος Καλλιέρης».
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί δύο ημέρες ως εξής:
Τρίτη, 17 Μαΐου 2022 και ώρα 11:00 – Για στελέχη και υπαλλήλους του Δήμου, δημότες και ενδιαφερόμενο κοινό.
Τρίτη, 24 Μαΐου 2022 και ώρα 19:00 – Για εκπροσώπους φορέων, υπηρεσιών, επιχειρήσεων, συλλόγων, δημότες και ενδιαφερόμενο κοινό.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για το πρόγραμμα στον επίσημο ιστότοπο του Δήμου Ασπροπύργου.